LiveKid Operations sp. z o.o.

LiveKid Operations sp. z o.o.

LiveKid, krakowski start-up tworzący aplikację mobilną dla przedszkoli i żłobków. Już teraz korzysta z niej ponad 1000 placówek oraz 100 000 zadowolonych rodziców!

LiveKid Operations sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Specjalista ds. Sprzedaży Kraków, Specjalista ds. obsługi klienta Kraków, Sprzedawca Kraków, Manager Kraków, Doradca Kraków.
Kategorie zawodowe: sprzedaż / zakupy, obsługa klienta / call center, zarządzanie / dyrekcja, doradztwo / konsulting / audyt, badania i rozwój.

Oferty pracy LiveKid Operations sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca LiveKid Operations sp. z o.o.

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa LiveKid Operations sp. z o.o.

Adres rejestrowy

LiveKid Operations sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - LiveKid Operations sp. z o.o.

Pełna nazwa
LIVEKID OPERATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Energetyczna 6/7 53-330 Wrocław
NIP
6772427670
REGON
368762414
KRS
0000703738
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
14.11.2017
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
  • 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi
  • 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych

Edukacja

  • 85.59.B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Praca LiveKid Operations sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Account Manager z językiem angielskim

    LiveKid Operations sp. z o.o.
    • Kraków
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • 6 000-14 000 zł / mies.
    • LiveKid, krakowski start-up tworzący aplikację mobilną dla przedszkoli i żłobków. Już teraz korzysta z niej ponad 1000 placówek oraz 100 000 zadowolonych rodziców!

      Jesteśmy grupą ambitnych ludzi, lubiących spędzić razem piątkowe wieczory, ale na co dzień skupiamy się przede wszystkim na dowiezieniu świetnej roboty i realizacji planów. Przebywając z nami musisz nastawić się na szybkie tempo, ale później będziesz chciał jeszcze więcej!

      Jeżeli brzmi to dla Ciebie interesująco to zapraszamy do naszego zespołu!

      Zakres obowiązków

      • Udział w spotkaniach z klientami i prezentacja możliwości systemu,
      • Wsparcie klienta przy wdrażaniu narzędzia,
      • Nawiązywanie i budowanie długotrwałej relacji z klientem,
      • Przygotowywanie ofert oraz zawieranie umów z Klientami,
      • Uważamy, że jednostka nie zdziała tyle co zespół. Współpraca z Opiekunami Klienta i Marketingiem będzie elementem Twojej pracy.

      Wymagania

      • Posiadasz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i cechują Cię wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
      • Znasz język angielski na zaawansowanym poziomie, który umożliwi Ci swobodną komunikację z klientem,
      • Jesteś ambitny i zdeterminowany do osiągania celów sprzedażowych,
      • Cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne,
      • Umiesz świetnie organizować swoją pracę i nie boisz się kalendarza,
      • Lubisz swoją pracę a kontakt z drugim człowiekiem jest dla Ciebie przyjemnością.

      Oferujemy

      • Stałą stawkę miesięczną w wysokości od 6000 do 9000 zł netto (w zależności od doświadczenia). Do stałej stawki miesięcznej doliczamy również wysokie premie od sprzedaży. Najwyższe prowizje jakie wypłacaliśmy dochodziły do 15 tysięcy złotych!
      • Realne perspektywy rozwoju i udział w projekcie numer jeden na rynku,
      • Prace w postindustrialnym biurze zlokalizowanym w centrum Krakowa (Krakusa 11),
      • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz,
      • Luźną atmosferę w biurze. Jeżeli wolisz sztywny korporacyjny styl - szanujemy to, ale możesz się u nas nie odnaleźć.

      Jesteś zainteresowany?

      Czekamy więc na Twoje zgłoszenie, aby móc się z Tobą spotkać i porozmawiać.

  • Customer Success Manager

    LiveKid Operations sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • 2 800-3 200 zł / mies.
    • LiveKid, krakowski start-up tworzący aplikację mobilną dla przedszkoli i żłobków. Już teraz korzysta z niej ponad 1000 placówek oraz 100 000 zadowolonych rodziców!

      Jesteśmy grupą ambitnych ludzi, lubiących spędzić razem piątkowe wieczory, ale na co dzień skupiamy się przede wszystkim na dowiezieniu świetnej roboty i realizacji planów. Przebywając z nami musisz nastawić się na szybkie tempo, ale później będziesz chciał jeszcze więcej!


      Jeżeli brzmi to dla Ciebie interesująco to zapraszamy do naszego zespołu!

      Zakres obowiązków


      • Opieka nad klientem- pomoc w bieżących problemach,
      • Stałe wsparcie klienta przy wdrażaniu narzędzia,
      • Doradzanie Klientom w sprawach rozliczeń,
      • Współpraca z działem IT,
      • Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych użytkowników aplikacji,
      • Nawiązywanie długotrwałych relacji z naszymi klientami.

      Wymagania

      • Masz już doświadczenie na podobnym stanowisku (lub potrafisz nas przekonać na rozmowie, że i tak sobie poradzisz)
      • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia oraz cechuje Cię duża skrupulatność
      • w wykonywaniu zadań,
      • Umiesz świetnie organizować swoją pracę i nie boisz się kalendarza,
      • Cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne,
      • Lubisz swoją pracę i nie trzeba Cię pilnować, popędzać, kontrolować.

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
      • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub umowy B2B,
      • Współudział w tworzeniu projektu numer jeden na rynku,
      • Prace w postindustrialnym biurze zlokalizowanym w centrum Krakowa (Krakusa 11),
      • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz,
      • Luźną atmosferę w biurze. Jeżeli wolisz sztywny korporacyjny styl - szanujemy to, ale możesz się u nas nie odnaleźć,
      • Nie mamy owocowych czwartków, ale w piątki pizza, piwo i inne frykasy wjeżdżają dość często. Nie mówiąc o imprezach integracyjnych :D

  • Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania klienta

    LiveKid Operations sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • 2 800-3 000 zł / mies.
    • Jesteśmy grupą ambitnych ludzi, lubiących spędzić razem piątkowe wieczory, ale na co dzień skupiamy się przede wszystkim na dowiezieniu świetnej roboty i realizacji planów. Przebywając z nami musisz nastawić się na szybkie tempo, ale później będziesz chciał jeszcze więcej!


      Jeżeli brzmi to dla Ciebie interesująco to zapraszamy do naszego zespołu!

      Zakres obowiązków

      • Pierwszy kontakt z potencjalnym klientem. Czujesz, że potrafisz w około 45 sec wzbudzić zainteresowanie u osoby po drugiej stronie telefonu? ;)
      • Umawianie prezentacji on-line z Sales Managerami. Jedne rozmowy to 10 minut i deal jest Twój, z drugiej strony tygodnie pracy i budowania relacji z jednym klientem.
      • Poszukiwanie nowych kanałów i sposobów dotarcia do potencjalnych klientów. Nie ma głupich pomysłów… czasami mogą być tylko nie do końca przemyślane, ale zawsze warto dyskutować o usprawnieniach w pracy.
      • Jednostka nie zdziała tyle co zespół. Współpraca z Opiekunami Klienta i Marketingiem jest kluczowym elementem naszej pracy.
      • Jeśli masz doświadczenie, to zapewne będziesz miał też pomysły w jaki sposób dotrzeć do naszych przyszłych klientów… codziennie kombinujemy jak zrobić to jeszcze efektywniej.

      Wymagania

      • W trakcie rozmowy czujesz się jak ryba w wodzie i niezwykle łatwo nawiązujesz kontakt;
      • Cechuje Cię nastawienie na cel;
      • Chcesz się rozwijać i cały czas podnosić swoje kompetencje;
      • Szybko wdrażasz w życie nowe pomysły;
      • Doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem;
      • Chcesz aby Twoja praca miała realny wpływ na rozwój całej firmy;

      Oferujemy

      • Postindustrialne loftowe biuro w centrum Krakowa (Krakusa 11),
      • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub B2B,
      • Startupową atmosferę z dużą transparentnością w działaniu i funkcjonowaniu całej organizacji. Jeżeli wolisz sztywny korporacyjny styl - szanujemy to, ale możesz się u nas nie odnaleźć,
      • Realne perspektywy rozwoju i udział w projekcie numer jeden w swojej branży;
      • Nie mamy owocowych czwartków, ale w piątki pizza, piwo i inne frykasy wjeżdżają dość często. Nie mówiąc o imprezach organizowanych po rekordowych miesiącach :D

      Pokaż, dlaczego to właśnie Ciebie brakuje w naszej ekipie. Prześlij swoje CV, a jeżeli chcesz zwiększyć szansę na wybicie się z tłumu, wyślij na adres justyna.poziemska@livekid.com krótki filmik, w którym opowiesz nam dlaczego akurat Ty powinieneś dołączyć do naszego zespołu. Na co dzień będziesz głównie rozmawiał z potencjalnymi klientami, dlatego dużo ważniejsze niż suche fakty opisane w Twoim CV jest dla nas to, jakie masz zdolności komunikacyjne i chcemy je jak najszybciej zobaczyć :).

  • CRM Manager

    LiveKid Operations sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • 3 000-4 500 zł / mies.
    • LiveKid, krakowski start-up tworzący aplikację mobilną dla przedszkoli i żłobków. Już teraz korzysta z niej ponad 1000 placówek oraz 100 000 zadowolonych rodziców!

      Jesteśmy grupą ambitnych ludzi, lubiących spędzić razem piątkowe wieczory, ale na co dzień skupiamy się przede wszystkim na dowiezieniu świetnej roboty i realizacji planów. Przebywając z nami musisz nastawić się na szybkie tempo, ale później będziesz chciał jeszcze więcej!


      Jeżeli brzmi to dla Ciebie interesująco to zapraszamy do naszego zespołu!

      Zakres obowiązków

      Czym będziesz zajmować się w LiveKid jako CRM Manager?

      • Optymalizacją i zarządzaniem komunikacją CRM,
      • poszukiwaniem nowych rozwiązań do komunikacji z klientami,
      • współpracą z zespołem odpowiedzialnym za marketing, sprzedaż i obsługę klienta,
      • raportowaniem i analizą wyników pracy działów Marketingu, Sprzedaży i Obsługi Klienta oraz przeprowadzanych kampanii,
      • bieżącą kontrolą i monitorowaniem jakości wprowadzanych informacji.

      Wymagania

      Nasze oczekiwania wobec Ciebie:

      • Masz min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku (lub potrafisz nas przekonać na rozmowie, że i tak sobie poradzisz)
      • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia oraz cechuje Cię duża skrupulatność w wykonywaniu zadań,
      • Umiesz świetnie organizować swoją pracę i nie boisz się kalendarza,
      • Jeżeli znasz dostępne na rynku narzędzia CRM będzie to dla nas dużym plusem (ale nie jest to konieczne),
      • Lubisz swoją pracę i nie trzeba Cię pilnować, popędzać, kontrolować.

      Oferujemy

      Co możemy Ci zaoferować?

      • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
      • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub B2B,
      • Współudział w tworzeniu projektu numer jeden na rynku,
      • Prace w postindustrialnym biurze zlokalizowanym w centrum Krakowa (Krakusa 11),
      • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz,
      • Luźną atmosferę w biurze. Jeżeli wolisz sztywny korporacyjny styl - szanujemy to, ale możesz się u nas nie odnaleźć,
      • Nie mamy owocowych czwartków, ale w piątki pizza, piwo i inne frykasy wjeżdżają dość często. Nie mówiąc o imprezach integracyjnych :D

      Jak na razie brzmi ciekawie?

      Czekamy więc na Twoje zgłoszenie, aby móc się z Tobą spotkać i porozmawiać.

  • Account Manager with Spanish

    LiveKid Operations sp. z o.o.
    • Kraków
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • 6 000-14 000 zł / mies.
    • LiveKid, krakowski start-up tworzący aplikację mobilną dla przedszkoli i żłobków. Już teraz korzysta z niej ponad 1000 placówek oraz 100 000 zadowolonych rodziców!


      Jesteśmy grupą ambitnych ludzi, lubiących spędzić razem piątkowe wieczory, ale na co dzień skupiamy się przede wszystkim na dowiezieniu świetnej roboty i realizacji planów. Przebywając z nami musisz nastawić się na szybkie tempo, ale później będziesz chciał jeszcze więcej!


      Jeżeli brzmi to dla Ciebie interesująco to zapraszamy do naszego zespołu!

      Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje obowiązki na tym stanowisku?

      • Udział w spotkaniach z klientami i prezentacja możliwości systemu,
      • Wsparcie klienta przy wdrażaniu narzędzia,
      • Nawiązywanie i budowanie długotrwałej relacji z klientem,
      • Przygotowywanie ofert oraz zawieranie umów z Klientami,
      • Uważamy, że jednostka nie zdziała tyle co zespół, więc współpraca z Opiekunami Klienta i Marketingiem będzie stałym elementem Twojej pracy.

      Wymagania

      Nasze oczekiwania wobec Ciebie:

      • Posiadasz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i cechują Cię wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
      • Znasz język hiszpański na zaawansowanym poziomie, który umożliwi Ci swobodną komunikację z klientem,
      • Jesteś ambitny i zdeterminowany do osiągania celów sprzedażowych,
      • Cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne,
      • Umiesz świetnie organizować swoją pracę i nie boisz się kalendarza,
      • Lubisz swoją pracę a kontakt z drugim człowiekiem jest dla Ciebie przyjemnością.

      Oferujemy

      Co możemy Ci zaoferować?

      • Stałą stawkę miesięczną w wysokości od 6000 do 9000 zł netto (w zależności od doświadczenia). Do stałej stawki miesięcznej doliczamy również wysokie premie od sprzedaży. Najwyższe prowizje jakie wypłacaliśmy dochodziły do 15 tysięcy złotych!
      • Współpracę na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenia,
      • Realne perspektywy rozwoju i udział w projekcie numer jeden na rynku
      • Prace w postindustrialnym biurze zlokalizowanym w centrum Krakowa (Krakusa 11),
      • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz,
      • Luźną atmosferę w biurze. Jeżeli wolisz sztywny korporacyjny styl - szanujemy to, ale możesz się u nas nie odnaleźć.
  • Account Manager z językiem niemieckim

    LiveKid Operations sp. z o.o.
    • Kraków
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • 6 000-14 000 zł / mies.
    • LiveKid, krakowski start-up tworzący aplikację mobilną dla przedszkoli i żłobków. Już teraz korzysta z niej ponad 1000 placówek oraz 100 000 zadowolonych rodziców!


      Jesteśmy grupą ambitnych ludzi, lubiących spędzić razem piątkowe wieczory, ale na co dzień skupiamy się przede wszystkim na dowiezieniu świetnej roboty i realizacji planów. Przebywając z nami musisz nastawić się na szybkie tempo, ale później będziesz chciał jeszcze więcej!


      Jeżeli brzmi to dla Ciebie interesująco to zapraszamy do naszego zespołu!

      Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje obowiązki na tym stanowisku?

      • Udział w spotkaniach z klientami i prezentacja możliwości systemu,
      • Wsparcie klienta przy wdrażaniu narzędzia,
      • Nawiązywanie i budowanie długotrwałej relacji z klientem,
      • Przygotowywanie ofert oraz zawieranie umów z Klientami,
      • Uważamy, że jednostka nie zdziała tyle co zespół, więc współpraca z Opiekunami Klienta i Marketingiem będzie stałym elementem Twojej pracy.

      Wymagania

      Nasze oczekiwania wobec Ciebie:

      • Posiadasz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i cechują Cię wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
      • Znasz język niemiecki na zaawansowanym poziomie, który umożliwi Ci swobodną komunikację z klientem,
      • Jesteś ambitny i zdeterminowany do osiągania celów sprzedażowych,
      • Cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne,
      • Umiesz świetnie organizować swoją pracę i nie boisz się kalendarza,
      • Lubisz swoją pracę a kontakt z drugim człowiekiem jest dla Ciebie przyjemnością.

      Oferujemy

      Co możemy Ci zaoferować?

      • Stałą stawkę miesięczną w wysokości od 6000 do 9000 zł netto (w zależności od doświadczenia). Do stałej stawki miesięcznej doliczamy również wysokie premie od sprzedaży. Najwyższe prowizje jakie wypłacaliśmy dochodziły do 15 tysięcy złotych!
      • Współpracę na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenia,
      • Realne perspektywy rozwoju i udział w projekcie numer jeden na rynku
      • Prace w postindustrialnym biurze zlokalizowanym w centrum Krakowa (Krakusa 11),
      • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz,
      • Luźną atmosferę w biurze. Jeżeli wolisz sztywny korporacyjny styl - szanujemy to, ale możesz się u nas nie odnaleźć.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka