Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Adgar Group praca
Czy to Twoja firma?
Adgar Poland jest uznawanym liderem w branży nieruchomości komercyjnych, posiadającym dobrze ugruntowaną pozycję na rynku warszawskim oraz międzynarodową obecność w Izraelu, Kanadzie i Belgii. Od momentu założenia w 1999 roku, firma ta wykazuje dynamiczny rozwój, zatrudniając obecnie od 51 do 200 specjalistów.
Jako integralna część Adgar Investments & Development Ltd., Adgar Poland wyróżnia się na tle konkurencji dzięki swoim inwestycjom oraz kompetencjom w zakresie zarządzania i rozwoju nieruchomości. Kładzie szczególny nacisk na innowacyjność i jakość oferowanych rozwiązań.
Budynki zarządzane przez firmę są certyfikowane na poziomie LEED Gold, co odzwierciedla jej zaangażowanie w zrównoważony rozwój oraz dbałość o środowisko naturalne. Firma dąży do tworzenia przestrzeni, które inspirują do efektywnej pracy i przyczyniają się do kształtowania korzystnej przyszłości.
Adgar Group najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy Adgar Group
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Dodatkowe ubezpieczenie
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapa Adgar Group
Adres rejestrowy
Adgar Group poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Praca Adgar Group - oferty archiwalne
-
Specjalista/Koordynator ds. Marketingu i PR
Adgar Group- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
Współpraca z najemcami (budowanie społeczności najemców, organizowanie warsztatów, wydarzeń,
przygotowywanie komunikatów), -
Ścisła współpraca z zespołem sprzedażowym / najmu w zakresie promowania nieruchomości,
-
Obsługa social media (Facebook, LinkedIn),
-
Współpraca z agencją PR,
-
Współpraca z grafikiem,
-
Przygotowywanie materiałów marketingowych,
-
Organizowanie sesji zdjęciowych,
-
Organizowanie eventów dla brokerów,
-
Aktualizacja strony internetowej,
-
Zarządzanie treścią na ekranach multimedialnych w budynkach,
-
Zarządzanie budżetem marketingowym,
-
Inne zadania (m.in. współpraca z fundacjami charytatywnymi, ekologicznymi itd.).
Wymagania
-
Samodzielność i bardzo dobra organizacja czasu pracy,
-
Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
-
Biegłość w prowadzeniu działań w social mediach,
-
Co najmniej podstawowa znajomość Facebook Ads i Linkedin Ads,
-
Umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnych (PowerPoint, Canva),
-
Znajomość pakietu MS Office,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1,
-
'Lekkie pióro',
-
Wysokie poczucie estetyki oraz kreatywności,
-
Mile widziana znajomość systemu do obsługi stron internetowych WordPress.
Oferujemy
-
Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
Pracę w trybie stacjonarnym w nowocześnie urządzonej, unikalnej przestrzeni biurowej,
-
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, bonus roczny uzależniony od wyników,
-
Zgrany zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować,
-
Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i szkoleń oraz awansu w strukturach firmy,
-
Opiekę medyczną,
-
Pakiet sportowy,
-
Dodatkowe ubezpieczenie,
-
Kartę Sodexo na lunche,
-
Dodatki lub upominki okolicznościowe/świąteczne,
-
Komfortowo zaopatrzoną kuchnię (przekąski, owoce itp.),
-
Bezpłatny parking,
-
Możliwość bezpłatnego wypożyczenia roweru,
-
Ciekawe wyjazdy integracyjne, również poza granicami kraju.
-