Green And Efficiency Services Real Estate Solutions

Green And Efficiency Services Real Estate Solutions najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Technik, Hydraulik, Agent nieruchomości, Specjalista ds. marketingu.
Kategorie zawodowe: inżynieria / technologia / technika, nieruchomości, media / pr / reklama / marketing.

Oferty pracy Green And Efficiency Services Real Estate Solutions

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Green And Efficiency Services Real Estate Solutions

Wybrane oferty innych pracodawców

  • Koordynator projektów marketingowych

    Axel Krzysztof Liberadzki
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • 9 000-10 000 zł / mies.
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Wygasa
  • Brand Manager (FMCG)

    SalesHR
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    Dodana
  • Product Marketing Specialist

    Kingit sp. z o.o.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • 9 000-14 000 zł / mies.
    Polecana
    Dodana
  • (Junior) Marketing Associate

    Kingit sp. z o.o.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • 5 000-6 000 zł / mies.
    Polecana
    Dodana

Mapa Green And Efficiency Services Real Estate Solutions

Adres rejestrowy

Green And Efficiency Services Real Estate Solutions poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Green And Efficiency Services Real Estate Solutions
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała

Praca Green And Efficiency Services Real Estate Solutions - oferty archiwalne

  • Specjalista/Koordynator ds. Marketingu i PR

    Green And Efficiency Services Real Estate Solutions
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Współpraca z najemcami (budowanie społeczności najemców, organizowanie warsztatów, wydarzeń,
        przygotowywanie komunikatów),
      • Ścisła współpraca z zespołem sprzedażowym / najmu w zakresie promowania nieruchomości,
      • Obsługa social media (Facebook, LinkedIn),
      • Współpraca z agencją PR,
      • Współpraca z grafikiem,
      • Przygotowywanie materiałów marketingowych,
      • Organizowanie sesji zdjęciowych,
      • Organizowanie eventów dla brokerów,
      • Aktualizacja strony internetowej,
      • Zarządzanie treścią na ekranach multimedialnych w budynkach,
      • Zarządzanie budżetem marketingowym,
      • Inne zadania (m.in. współpraca z fundacjami charytatywnymi, ekologicznymi itd.).

      Wymagania


      • Samodzielność i bardzo dobra organizacja czasu pracy,
      • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
      • Biegłość w prowadzeniu działań w social mediach,
      • Co najmniej podstawowa znajomość Facebook Ads i Linkedin Ads,
      • Umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnych (PowerPoint, Canva),
      • Znajomość pakietu MS Office,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1,
      • 'Lekkie pióro',
      • Wysokie poczucie estetyki oraz kreatywności,
      • Mile widziana znajomość systemu do obsługi stron internetowych WordPress.

      Oferujemy


      • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Pracę w trybie stacjonarnym w nowocześnie urządzonej, unikalnej przestrzeni biurowej,
      • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, bonus roczny uzależniony od wyników,
      • Zgrany zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować,
      • Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i szkoleń oraz awansu w strukturach firmy,
      • Opiekę medyczną,
      • Pakiet sportowy,
      • Dodatkowe ubezpieczenie,
      • Kartę Sodexo na lunche,
      • Dodatki lub upominki okolicznościowe/świąteczne,
      • Komfortowo zaopatrzoną kuchnię (przekąski, owoce itp.),
      • Bezpłatny parking,
      • Możliwość bezpłatnego wypożyczenia roweru,
      • Ciekawe wyjazdy integracyjne, również poza granicami kraju.
  • Technik Obsługi Budynku

    Green And Efficiency Services Real Estate Solutions
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Utrzymywanie instalacji budynku w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości,
      • Diagnozowanie usterek, awarii oraz skuteczne ich eliminowanie,
      • Wykonywanie przeglądów instalacji,
      • Wdrażanie modernizacji oraz usprawnień,
      • Optymalizacja zużycia mediów,
      • Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych,
      • Utrzymanie porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń.

      Wymagania


      • Wykształcenie minimum techniczne średnie,
      • Posiadanie uprawnień SEP,
      • Znajomość obsługi systemu BMS,
      • Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej,
      • Umiejętność diagnozowania przyczyn i rozwiązywania problemów,
      • Samodzielność, umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja czasu pracy,
      • Obsługa komputera, znajomość programów Word i Excel,
      • Mile widziane doświadczenie w utrzymaniu technicznym budynków biurowych.

      Oferujemy


      • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności, bonus roczny uzależniony od wyników,
      • Pracę od poniedziałku do piątku w trybie trzech zmian w godzinach 7:00-18:00
      • Zgrany zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować,
      • Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i szkoleń oraz awansu w strukturach firmy,
      • Opiekę medyczną,
      • Pakiet sportowy,
      • Dodatkowe ubezpieczenie,
      • Kartę Sodexo na lunche,
      • Bezpłatny parking,
      • Możliwość bezpłatnego wypożyczenia roweru.
  • Technik Obsługi Budynku

    Green And Efficiency Services Real Estate Solutions
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Utrzymywanie instalacji budynku w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości,
      • Diagnozowanie usterek, awarii oraz skuteczne ich eliminowanie,
      • Wykonywanie przeglądów instalacji,
      • Wdrażanie modernizacji oraz usprawnień,
      • Optymalizacja zużycia mediów,
      • Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych,
      • Utrzymanie porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń.

      Wymagania


      • Wykształcenie minimum techniczne średnie,
      • Posiadanie uprawnień SEP,
      • Znajomość obsługi systemu BMS,
      • Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej,
      • Umiejętność diagnozowania przyczyn i rozwiązywania problemów,
      • Samodzielność, umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja czasu pracy,
      • Obsługa komputera, znajomość programów Word i Excel,
      • Mile widziane doświadczenie w utrzymaniu technicznym budynków biurowych.

      Oferujemy


      • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności, bonus roczny uzależniony od wyników,
      • Pracę od poniedziałku do piątku w trybie trzech zmian w godzinach 7:00-18:00
      • Zgrany zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować,
      • Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i szkoleń oraz awansu w strukturach firmy,
      • Opiekę medyczną,
      • Pakiet sportowy,
      • Dodatkowe ubezpieczenie,
      • Kartę Sodexo na lunche,
      • Bezpłatny parking,
      • Możliwość bezpłatnego wypożyczenia roweru.
  • Technik Obsługi Budynku

    Green And Efficiency Services Real Estate Solutions
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA

      • Utrzymywanie instalacji budynku w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości.
      • Diagnozowanie usterek, awarii oraz skuteczne ich eliminowanie.
      • Wykonywanie przeglądów instalacji.
      • Wdrażanie modernizacji oraz usprawnień.
      • Optymalizacja zużycia mediów.
      • Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych.
      • Utrzymanie porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń.

      Wymagania


      • Wykształcenie minimum średnie techniczne.
      • Posiadanie uprawnień SEP.
      • Znajomość obsługi systemu BMS.
      • Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej.
      • Umiejętność diagnozowania przyczyn i rozwiązywania problemów.
      • Samodzielność, umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja czasu pracy.
      • Obsługa komputera, znajomość programów Word i Excel.
      • Mile widziane doświadczenie w utrzymaniu technicznym budynków biurowych.

      Oferujemy


      • Stabilna praca w firmie o ugruntowanej pozycji.
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
      • Bonus roczny uzależniony od wyników.
      • Praca od poniedziałku do piątku.
      • Tryb trzech zmian pracy w godzinach 7:00-18:00.
      • Zgrany zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować.
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i szkoleń.
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy.
      • Opieka medyczna.
      • Pakiet sportowy.
      • Dodatkowe ubezpieczenie.
      • Karta Sodexo na lunche.
      • Bezpłatny parking.
      • Możliwość bezpłatnego wypożyczenia roweru.
  • Technik Obsługi Budynku

    Green And Efficiency Services Real Estate Solutions
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA

      • Utrzymywanie instalacji budynku w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości.
      • Diagnozowanie usterek, awarii oraz skuteczne ich eliminowanie.
      • Wykonywanie przeglądów instalacji.
      • Wdrażanie modernizacji oraz usprawnień.
      • Optymalizacja zużycia mediów.
      • Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych.
      • Utrzymanie porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń.

      Wymagania


      • Wykształcenie minimum średnie techniczne.
      • Posiadanie uprawnień SEP.
      • Znajomość obsługi systemu BMS.
      • Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej.
      • Umiejętność diagnozowania przyczyn i rozwiązywania problemów.
      • Samodzielność, umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja czasu pracy.
      • Obsługa komputera, znajomość programów Word i Excel.
      • Mile widziane doświadczenie w utrzymaniu technicznym budynków biurowych.

      Oferujemy


      • Stabilna praca w firmie o ugruntowanej pozycji.
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
      • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
      • Bonus roczny uzależniony od wyników.
      • Praca od poniedziałku do piątku.
      • Tryb trzech zmian pracy w godzinach 7:00-18:00.
      • Zgrany zespół, który chętnie dzieli się wiedzą i lubi ze sobą pracować.
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i szkoleń.
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy.
      • Opieka medyczna.
      • Pakiet sportowy.
      • Dodatkowe ubezpieczenie.
      • Karta Sodexo na lunche.
      • Bezpłatny parking.
      • Możliwość bezpłatnego wypożyczenia roweru.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka