ap7 Group

Czy to Twoja firma?

ap7 Group praca

Kraków

Grupa ap7 to firma o ugruntowanej pozycji na rynku. Świadczymy usługi w zakresie obsługi rynku nieruchomości, doradztwa finansowego, ubezpieczeniowego i inwestycji.




Nasze biura znajdują się w Krakowie, ale działamy na terenie całej południowej Polski.



Zespół ap7 współtworzony jest przez specjalistów, którzy pomogą w znalezieniu wymarzonej nieruchomości, służą wsparciem w zakresie uzyskania najlepszej oferty kredytowej na rynku oraz pomogą w doborze optymalnego ubezpieczenia nieruchomości. Na tle konkurencji wyróżnia nas wszechstronność działań, a wizytówką firmy jest zaufanie Klientów.



Troszczymy się o naszych Klientów jaki i o siebie nawzajem a podstawą udanej współpracy jest dla nas pasja do nieruchomości i życzliwa atmosfera pracy.

ap7 Group najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
nieruchomości

Oferty pracy ap7 Group

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca ap7 Group

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Nowoczesne biuro
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa ap7 Group

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
ap7 Group
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Kraków
  4. Skawina
  5. Bydgoszcz
  6. Wrocław

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca ap7 Group - oferty archiwalne

  • Pośrednik w obrocie nieruchomościami

    ap7 Group
    • Małopolskie
    • kontrakt b2b
    • dodatkowa/dorywcza
    • запрошуємо працівників з України
    • 2 500-25 000 zł / mies.
    • Poszukujemy osób kontaktowych, ceniących sobie pracę z ludźmi, zaangażowanych, nastawionych na rozwój i osiągnięcie sukcesu.

      Zakres obowiązków


      • kompleksowa obsługa klienta w zakresie transakcji sprzedaży/ kupna nieruchomości,

      • pośrednictwo w transakcjach sprzedaży oraz wynajmu nieruchomości,

      • pozyskiwanie i prezentowanie ofert nieruchomości,

      • tworzenie profesjonalnych ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości,

      • negocjowanie umów,

      • współpraca z notariuszami, prawnikami, rzeczoznawcami majątkowymi, geodetami, architektami,



      Wymagania


      • doświadczenie w branży nieruchomości,

      • doświadczenie w branży bankowości, handlu, ubezpieczeniach - motywacja do pozyskiwania nowych kompetencji,

      • znajomość krakowskiego / małopolskiego rynku nieruchomości,

      • realne zainteresowanie branżą nieruchomości, chęć doskonalenia, nastawienie na sukces i rozwój,

      • znajomość technik sprzedaży, przedsiębiorczość,

      • komunikatywność, asertywność, pewność siebie,

      • wysoka kultura osobista i nienaganna prezencja,

      • umiejętność organizowania czasu pracy,

      • zaangażowanie i chęć do pracy,

      • samodzielność w podejmowaniu decyzji,

      • sprawna obsługa pakietu Office,

      • prawo jazdy kat. B,

      • umiejętność współpracy w zespole,

      • status studenta lub gotowość do założenia działalności gospodarczej,

      • mile widziana znajomość języka angielskiego.


      Oferujemy


      • wysokie zarobki,

      • premie,

      • wynagrodzenie uzależnione od formy współpracy: podstawa+ prowizja lub wynagrodzenie prowizyjne,

      • system pracy stacjonarnej oraz pozabiurowej,

      • stabilność oraz rozwój zawodowy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

      • zwiększanie dochodów dzięki możliwości sprzedaży komplementarnej,

      • szkolenia podnoszące kompetencje,

      • pełne wdrożenie,

      • komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze oraz mobilny charakter pracy w terenie,

      • pracę w zespole specjalistów dzielących się swoim doświadczeniem,

      • system pracy stacjonarnej oraz pozabiurowej,

      • niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon, laptop i inne.




  • Agent nieruchomości- pośrednik w obrocie nieruchomościami

    ap7 Group
    • Kraków
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 3 000-25 000 zł / mies.
    • Poszukujemy osób kontaktowych, ceniących sobie pracę z ludźmi, zaangażowanych, nastawionych na rozwój i osiągnięcie sukcesu.

      Zakres obowiązków


      • kompleksowa obsługa klienta w zakresie transakcji sprzedaży/ kupna nieruchomości,

      • pośrednictwo w transakcjach sprzedaży oraz wynajmu nieruchomości,

      • pozyskiwanie i prezentowanie ofert nieruchomości,

      • tworzenie profesjonalnych ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości,

      • negocjowanie umów,

      • współpraca z notariuszami, prawnikami, rzeczoznawcami majątkowymi, geodetami, architektami,



      Wymagania


      • doświadczenie w branży nieruchomości,

      • doświadczenie w branży bankowości, handlu, ubezpieczeniach - motywacja do pozyskiwania nowych kompetencji,

      • znajomość krakowskiego / małopolskiego rynku nieruchomości,

      • realne zainteresowanie branżą nieruchomości, chęć doskonalenia, nastawienie na sukces i rozwój,

      • znajomość technik sprzedaży, przedsiębiorczość,

      • komunikatywność, asertywność, pewność siebie,

      • wysoka kultura osobista i nienaganna prezencja,

      • umiejętność organizowania czasu pracy,

      • zaangażowanie i chęć do pracy,

      • samodzielność w podejmowaniu decyzji,

      • sprawna obsługa pakietu Office,

      • prawo jazdy kat. B,

      • umiejętność współpracy w zespole,

      • status studenta lub gotowość do założenia działalności gospodarczej,

      • mile widziana znajomość języka angielskiego.


      Oferujemy


      • wysokie zarobki,

      • premie,

      • wynagrodzenie uzależnione od formy współpracy: podstawa+ prowizja lub wynagrodzenie prowizyjne,

      • system pracy stacjonarnej oraz pozabiurowej,

      • stabilność oraz rozwój zawodowy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

      • zwiększanie dochodów dzięki możliwości sprzedaży komplementarnej,

      • szkolenia podnoszące kompetencje,

      • pełne wdrożenie,

      • komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze oraz mobilny charakter pracy w terenie,

      • pracę w zespole specjalistów dzielących się swoim doświadczeniem,

      • system pracy stacjonarnej oraz pozabiurowej,

      • niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon, laptop i inne.




Pracodawcy w Krakowie