Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Foreign Personnel Service sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Firma Foreign Personnel Service sp. z o.o. prezentuje swoje usługi jako agencja zatrudnienia w Polsce, specjalizująca się w outsourcingu, pośrednictwie pracy oraz doradztwie personalnym. Posiada doświadczenie w łączeniu pracodawców z Polski z wykwalifikowanymi pracownikami z krajów takich jak Ukraina, Białoruś, Gruzja, Mołdawia, Wietnam, Filipiny, Indie, Bangladesz i Nepal.
Jej działalność opiera się na solidnych fundamentach, które zapewniają spełnienie wysokich standardów w obszarze HR. Foreign Personnel Service przestrzega kodeksu postępowania Responsible Business Alliance, co świadczy o zaangażowaniu firmy w odpowiedzialne oraz etyczne praktyki biznesowe. Działania te umożliwiają zapewnienie godnych warunków pracy pracownikom oraz oferowanie usług o wysokiej jakości klientom.
W Foreign Personnel Service zdają sobie sprawę z istotności adaptacji do zmieniającego się rynku pracy. Dlatego też prowadzą rekrutację poprzez własną sieć biur, co umożliwia szybkie oraz efektywne dopasowanie kandydatów do potrzeb zakładów pracy w Polsce. Uczestniczą również w kampanii społecznej „Partnerstwo i Zatrudnienie”, co odzwierciedla ich dążenie do osiągania trwałych, pozytywnych zmian w społeczeństwie.
Usługi proponowane przez Foreign Personnel Service są dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, a gwarancją nawiązanej współpracy jest przestrzeganie przepisów prawa oraz poszanowanie godności pracowników. Współpraca z tą firmą to zapewnienie, że zarówno pracodawcy, jak i pracownicy będą traktowani z szacunkiem oraz profesjonalizmem.
W Foreign Personnel Service wierzą, że różnorodność stanowi ich siłę. Rekrutacja pracowników z różnych kultur przynosi świeże perspektywy oraz umiejętności, które pozytywnie wpływają na sukces klientów w Polsce. Firma jest gotowa na przyszłe wyzwania, a jej zaangażowanie w innowacje oraz jakość usług przyczynia się do znaczącej pozycji w branży.
Zapraszają do współpracy z Foreign Personnel Service, stawiając na wspólne osiąganie celów.
Foreign Personnel Service sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy Foreign Personnel Service sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Możliwość awansu
-
Praca hybrydowa
-
Pracownicze Plany Kapitałowe
-
Stabilne warunki zatrudnienia
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024
Mapa Foreign Personnel Service sp. z o.o.
Siedziba główna
Godziny otwarcia Foreign Personnel Service sp. z o.o.
| poniedziałek | 09:00 - 17:00 |
| wtorek | 09:00 - 17:00 |
| środa | 09:00 - 17:00 |
| czwartek | 09:00 - 17:00 |
| piątek | 09:00 - 17:00 |
| sobota | Zamknięte |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Foreign Personnel Service sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Foreign Personnel Service sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Kraków
Praca Foreign Personnel Service sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Księgowa/Księgowy
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Środa Wielkopolska
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
księgowanie i rozliczanie dokumentów księgowych min. faktur kosztowych,
-
wprowadzanie przelewów do systemu bankowego,
-
przygotowywanie danych do sprawozdań (min. GUS i NBP),
-
wprowadzenie danych do systemu księgowego,
-
udział w procesie zamknięcia miesiąca,
-
księgowanie delegacji,
-
obsługa księgowa Spółek zależnych.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
wykształcenie kierunkowe (rachunkowość lub finanse),
-
minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
-
biegła znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych,
-
znajomość języka angielskiego (min. B1)
-
biegła obsługa komputera w zakresie MS Office (szczególnie Excel),
-
mile widziana znajomość programu SAP i Rewizor,
-
dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność oraz umiejętności analityczne,
-
umiejętność pracowania w zespole i jasnej komunikacji.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u docelowego pracodawcy,
-
atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia,
-
pracę w systemie jedno zmianowym od poniedziałku do piątku,
-
benefity: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, wyprawka szkolna na dzieci pracowników, dofinansowanie choinkowe,
-
rozpoczęcie pracy z pyszna kawą, herbatą i świeżymi owocami,
-
możliwość rozwoju – szkolenia i kursy finansowane przez firmę.
-
-
Serwisant Maszyn
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
Najważniejsze zadania:
-
Diagnozowanie i usuwanie usterek.
-
Dokonywanie przeglądów okresowych.
-
Uruchomienia maszyn.
-
Podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Wykształcenie średnie techniczne, mile widziane kursy pogłębiające widzę.
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub zamiłowanie do mechaniki pojazdów. Jeśli masz wiedzę to nie potrzebujemy udokumentowanego zatrudnienia jako mechanik.
-
Prawo jazdy kat. B.
-
Zaangażowanie i chęć do wieloletniej współpracy.
-
Otwartość na udział w szkoleniach oraz zdobywanie nowej wiedzy.
-
Mile widziana znajomość j. angielskiego.
Oferujemy
Wybierz nas, bo zapewniamy:
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u docelowego Pracodawcy.
-
Program wdrożeniowy oraz mocne wsparcie merytoryczne miedzy mechanikami.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wzmocnienie motywacji premią kwartalną oraz roczną.
-
Widzimy jak codzienność zmienia się, dlatego zapewniamy regularne podwyżki wynagrodzeń.
-
Cenimy równowagę miedzy pracą a życiem prywatnym, dlatego zapewniamy dodatki: bilety do kina, wczasy pod gruszą, kartę Multisport, prezenty świąteczne dla dzieci.
-
Codzienność nie zawsze jest kolorowa, dlatego dla ułatwienia możesz także skorzystać z prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie oraz funduszu oszczędnościowego.
-
Współpracę z kompetentnym i wspierającym zespołem, z którym poznasz się na spotkaniach integracyjnych. U nas znajomości trwają wiele lat, ponieważ możemy pochwalić się bardzo małą rotacją personelu.
-
Jeśli tylko zdecydujesz się na współpracę jako mobilny mechanik to zapewnimy Ci samochód i sprzęt, aby codzienna praca była komfortowa.
-
-
Automatyk / Elektryk
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Tomaszów Mazowiecki
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Zapewnienie prawidłowej pracy maszyn i urządzeń w zakresie elektrycznym,
-
Diagnozowanie, bieżące regulacje i naprawy,
-
Usuwanie przyczyn awarii elektrycznych oraz automatycznych,
-
Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne dla maszyn i urządzeń.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Wykształcenie minimum średnie zawodowe o kierunku elektrycznym, elektronicznym lub automatycznym,
-
Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
-
Uprawnienia SEP do 1kW,
-
Gotowość do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku,
-
Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną,
-
Praktyczna wiedza z zakresu budowy maszyn, automatyzacji produkcji, elektroniki i elektryki,
-
Odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji + premia,
-
Benefity: premia na święta, wczasy pod gruszą, dopłata do urlopu, ciepły posiłek, pożyczki zakładowe, karta Multisport, dofinansowanie do podnoszenia kwalifikacji
-
Pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
-
-
Operator/Pomocnik operatora
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Solec Kujawski
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Ustawianie i obsługa maszyny produkcyjnej
-
Realizacja planu produkcji zgodnie z zaplanowanym harmonogramem
-
Dbanie o prawidłowy przebieg procesu produkcji
-
Kontrola jakościowa wyprodukowanych wyrobów
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Wykształcenie techniczne lub zawodowe (minimum)
-
Dyspozycyjność do pracy na 3 zmian (6-14/14-22/22-6)
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe i suwnice
-
Sumienność i dokładność w codziennej pracy
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą
-
Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia
-
Pakiet pozapłacowy: bony na święta, wczasy pod gruszą, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
-
Pracę w rodzinnej i przyjaznej atmosferze
-
-
Magazynier - operator wózka widłowego
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
Najważniejsze zadania:
-
Obsługa wózka widłowego.
-
Załadunek, transport i rozładunek towaru.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Uprawnienia do obsługi wózki widłowych.
Oferujemy
Wybierz nas, bo zapewniamy:
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u docelowego Pracodawcy.
-
Program wdrożeniowy oraz wsparcie merytoryczne od innych pracowników.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wzmocnienie motywacji premią.
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz awansu.
-
Widzimy jak codzienność zmienia się, dlatego zapewniamy regularne podwyżki wynagrodzeń.
-
Cenimy równowagę miedzy pracą a życiem prywatnym, dlatego zapewniamy dodatki: bony na święta, wczasy pod gruszą.
-
Codzienność nie zawsze jest kolorowa, dlatego dla ułatwienia możesz także skorzystać z prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, pożyczek zakładowych oraz funduszu oszczędnościowego.
-
Współpracę z kompetentnym i wspierającym się zespołem.
-
-
Mechanik na produkcji
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Stalowa Wola
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
utrzymanie ciągłości procesu produkcyjnego poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków,
-
udział w przeglądach technicznych, realizacja harmonogramu remontów, konserwacji maszyn i urządzeń,
-
wykonywanie zadań prewencyjnych zapobiegających awariom, analizowanie przyczyn i wprowadzanie rozwiązań eliminujących źródło problemu,
-
zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne niezbędne do wykonywania prac,
-
udział w pracach modernizacyjnych, podłączenie i uruchomienie nowych maszyn i urządzeń.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
wykształcenie zawodowe, średnie lub wyższe o profilu mechanicznym,
-
doświadczenie na stanowisku mechanika, związanym z utrzymaniem ruchu
-
praktycznej znajomości problematyki związanej z obsługą, naprawą oraz konserwacją maszyn i urządzeń,
-
umiejętności czytania dokumentacji technicznej,
-
samodzielności, inicjatywy i zaangażowania w działaniu,
-
dyspozycyjności, gotowość do pracy w systemie zmianowym,
-
umiejętność obsługi tokarki i spawania będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u docelowego Pracodawcy,
-
atrakcyjne benefity: pakiet socjalny, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do szkoleń oraz Karty Multisport
-
dobre warunki i pracę w przyjaznej atmosferze,
-
pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie.
-
-
Rekruter Pracowników na rynek Niemcy i Holandia
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków na tym stanowisku:
-
Prowadzenie poszukiwań najlepszych kandydatów do pracy na rynek niemiecki i holenderski,
-
Selekcja aplikacji na dane stanowiska,
-
Onboarding nowych pracowników – działania wprowadzające pracownika w specyfikę firmy oraz pracy,
-
Poszukiwanie nowych źródeł kandydatów (stałe źródła: portale ogłoszeniowe, Facebook, LinkedIn),
-
Bieżąca współpraca z innymi działami firmy oraz raportowanie przebiegu procesu rekrutacji.
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
Masz minimum 1 rok doświadczenia w rekrutacji na rynki zagraniczne,
-
Posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim w stopniu komunikatywnym,
-
Posiadasz własną bazę kandydatów oraz wiesz jak i gdzie skutecznie publikować ogłoszenia,
-
Jesteś nastawiony na długoterminową współpracę w ambitnym zespole oraz realizację wyznaczonych celi,
-
Masz pozytywne nastawienie, energię do działania oraz niekonwencjonalność i rzetelność w działaniu.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
Wynagrodzenie standardowo oparte o wynagrodzenie podstawowe + prowizja od zrealizowanych projektów,
-
Pracując z nami sam dbasz o swój work-life balance, gdyż oferujemy zadaniowy czas pracy,
-
Pracę stacjonarną w biurze w centrum Poznania,
-
Premia świąteczna oraz roczna,
-
Różnorodne benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta Multisport,
-
Spotkania i imprezy firmowe w całej Polsce,
-
Ogromne możliwości rozwoju poprzez udział w szkoleniach, targach,
-
Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, ATS Traffit i inne aplikacje,
-
Możliwość awansu na stanowisko Team Leadera i kierowania zespołem 2-3 rekruterów,
-
Profesjonalne, bezstresowe wdrożenie w wykonywane obowiązki i codzienne wsparcie doświadczonego i optymistycznego zespołu.
-
-
Team Leader Zespołu Rekruterów
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- ekspert/lider
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków na tym stanowisku:
-
Koordynacja pracy zespołu 2-3 rekruterów w biurze w Poznaniu,
-
Prowadzenie poszukiwań najlepszych kandydatów do pracy na rynek niemiecki,
-
Selekcja aplikacji na dane stanowiska,
-
Onboarding nowych pracowników – działania wprowadzające pracownika w specyfikę firmy oraz pracy,
-
Poszukiwanie nowych źródeł kandydatów (stałe źródła: portale ogłoszeniowe, Facebook, LinkedIn),
-
Bieżąca współpraca z innymi działami firmy oraz raportowanie przebiegu procesu rekrutacji.
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
Masz minimum 2 lata doświadczenia w rekrutacji na rynki zagraniczne,
-
Masz doświadczenie w zarządzaniu kilkoma pracownikami,
-
Posługujesz się językiem niemieckim w stopniu komunikatywnym,
-
Posiadasz własną bazę kandydatów oraz wiesz jak i gdzie skutecznie publikować ogłoszenia,
-
Jesteś nastawiony na długoterminową współpracę w ambitnym zespole oraz realizację wyznaczonych celi,
-
Masz pozytywne nastawienie, energię do działania oraz niekonwencjonalność i rzetelność w działaniu.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
Wynagrodzenie standardowo oparte o wynagrodzenie podstawowe + prowizja od zrealizowanych projektów,
-
Pracując z nami sam dbasz o swój work-life balance, gdyż oferujemy zadaniowy czas pracy,
-
Pracę stacjonarną w biurze w centrum Poznania,
-
Premia świąteczna,
-
Różnorodne benefity tj. prywatna opieka medyczna,
-
Spotkania i imprezy firmowe w całej Polsce,
-
Ogromne możliwości rozwoju poprzez udział w szkoleniach, targach,
-
Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon, ATS Traffit i inne aplikacje,
-
Profesjonalne, bezstresowe wdrożenie w wykonywane obowiązki i codzienne wsparcie doświadczonego i optymistycznego zespołu.
-
-
Operator maszyny CNC
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Płock
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
obsługa maszyn CNC
-
przygotowanie i sprawdzenie narzędzi przed rozpoczęciem obróbki
-
produkcja detali zgodnie ze zleceniem produkcyjnym
-
kontrola jakości wykonanych produktów
-
utrzymanie maszyny w należytym stanie technicznym
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
wykształcenie średnie zawodowe lub techniczne
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
podstawowa znajomość narzędzi pomiarowych i skrawających (suwmiarka, mikrometr, średnicówka)
-
znajomość rysunku technicznego
-
znajomość sterowania Sinumerik oraz Fanuc
-
gotowość do pracy na 3 zmiany od poniedziałku do piątku (6-14/14-22/22-6)
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
stabilne zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą
-
wynagrodzenie dopasowanie do umiejętności i doświadczenia + możliwość otrzymania dodatkowych premii frekwencyjnych i wydajnościowych
-
dodatkowe benefity: fundusz socjalny
-
pracę w przyjaznej atmosferze
-
-
Operator maszyn produkcyjnych
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Solec Kujawski
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Ustawianie i obsługa maszyny produkcyjnej
-
Realizacja planu produkcji zgodnie z zaplanowanym harmonogramem
-
Dbanie o prawidłowy przebieg procesu produkcji
-
Kontrola jakościowa wyprodukowanych wyrobów
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Wykształcenie minimum techniczne lub zawodowe
-
Dyspozycyjność do pracy na 3 zmian (6-14/14-22/22-6)
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe i suwnice
-
Sumienność i dokładność w codziennej pracy
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą
-
Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia
-
Pakiet pozapłacowy: bony na święta, wczasy pod gruszą, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
-
Pracę w rodzinnej i przyjaznej atmosferze
-
-
Specjalista ds. zakupów - branża: instalacje sanitarne
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Rogowiec
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
-
Poszukiwanie najkorzystniejszych ofert cenowych,
-
Prowadzenie negocjacji handlowych,
-
Realizowanie zamówień , kontrola stanów magazynowych i dostępności produktów,
-
Wybór dostawców i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych,
-
Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych zgodnie ze strategią zakupową firmy,
-
Prowadzenie analiz zakupowych oraz tworzenie raportów,
-
Stałe monitorowanie i analizowanie rynku materiałów z zakresu instalacji sanitarnych – poszukiwanie optymalizacji kosztów.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Wykształcenie kierunkowe, mile widziane techniczne np. inżynieria środowiska
-
Praktyczna znajomość asortymentu z branży instalacyjnej (kanalizacyjne, grzewcze, klimatyzacyjne, wentylacyjne),
-
Minimum 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku w danej branży,
-
Dobra znajomość MS Office (głównie Excel),
-
Mile widziana znajomość programu AutoCAD lub innych podobnych programów,
-
Samoorganizacja, sumienność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole oraz rozwiązywania problemów,
-
Chęć i łatwość przyswajania nowej wiedzy oraz otwartość w kontaktach z współpracownikami i kontrahentami,
-
Płynność w nawiązywaniu nowych kontaktów oraz znajomość technik negocjacyjnych.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z docelowym Pracodawcą,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne odpowiadające efektywności pracy oraz poziomowi umiejętności,
-
Możliwość pracy w trybie hybrydowym (praca w biurze i home office),
-
Pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku na pełen etat,
-
Możliwość uczestniczenia w prestiżowych projektach budowlanych,
-
Niezbędne narzędzia do pracy: komputer i telefon,
-
Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, targach, konferencjach oraz awansu na wyższe stanowisko,
-
Pracę w rodzinnej i miłej atmosferze.
-
-
Project Manager w dziale rozwoju produktu
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Żabia Wola
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Samodzielne i aktywne zarządzanie realizacją projektów,
-
Określanie priorytetów działań członkom zespołów,
-
Bieżąca ocena stanu realizacji zadań w projektach za pomocą mierników oraz raportowanie stanu realizacji,
-
Samodzielne podejmowanie działań rozwojowych np. modyfikacja produktu, negocjacja w dostawcami,
-
Wsparcie merytoryczne i organizacyjne z metodyki prowadzenia projektów oraz aktywne jej promowanie.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Wykształcenie wyższe,
-
Doświadczenie w zarządzaniu projektami produkcyjnymi,
-
Niezbędna wiedza z zakresu tworzyw sztucznych odnośnie norm jakościowych i wymogów bezpieczeństwa produktów dla niemowląt i dzieci.
-
Znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne uzależnione od posiadanego doświadczenia,
-
Premia roczna (ok. 12% wynagrodzenia rocznego),
-
Narzędzia do pracy: komputer, telefon (przy dłuższej współpracy – samochód służbowy),
-
Pracę w trybie jednozmianowym od poniedziałku do piątku,
-
Uczestniczenie w rozwojowych projektach obejmujących nowoczesne technologie produkcyjne oraz badawcze,
-
Karta Benefit,
-
Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne zapewniające rozwój zawodowy,
-
Istotny i realny wpływ na rozwój firmy – stanowisko objęte dużą samodzielnością w zakresie np. doboru technik i metod zarządzania projektem.
-
-
Młodszy Kontroler Jakości
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Solec Kujawski
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Kontrola jakości produktów i półproduktów
-
Monitorowanie jakości w procesie produkcyjnym
-
Wykonywanie standardowych analiz chemicznych
-
Przeprowadzanie badań wyrobów zgodnie z normami i planami jakości
-
Kontrolowanie bieżących dostaw surowców i wykonywanie oznaczeń zgodnie z przyjęta metodyką
-
Przygotowanie orzeczeń i opinii odnoszących się do wykonanych testów, analiz oraz kontroli jakości
-
Prowadzenie pełnej dokumentacji laboratoryjnej
-
Przestrzeganie procedur i instrukcji stanowiskowych
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Wykształcenie kierunkowe (technikum chemiczne lub studia wyższe)
-
Doświadczenie w pracy w dziale kontroli jakości lub na podobnym stanowisku
-
Wiedza z zakresu papiernictwa i polimerów
-
Znajomość podstawowych obliczeń chemicznych, przeliczenie jednostek i stężeń
-
Umiejętność korzystania z programu Excel i Word
-
Umiejętność czytania i analizy wykresów
-
Dyspozycyjność do pracy na 3 zmian (6-14/14-22/22-6)
-
Mile widziana znajomość j. angielskiego
-
Mile widziane znajomość technik laboratoryjnych
-
Sumienność i dokładność w codziennej pracy
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą
-
Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia
-
Pakiet pozapłacowy: bony na święta, wczasy pod gruszą, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, pożyczki zakładowe
-
Pracę w rodzinnej i przyjaznej atmosferze
-
-
Technik utrzymania ruchu
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Kutno
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Bieżący serwis narzędzi pracy,
-
Usuwanie zakłóceń w pracy urządzeń produkcyjnych i pomocniczych,
-
Usuwanie bieżących awarii, kontrola maszyn w celu wykrywania uszkodzeń,
-
Sporządzanie dokumentacji dotyczącej wykonanych zadań,
-
Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych, określanie stopnia zużycia maszyn, urządzeń i sprzętu.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Wykształcenie techniczne,
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
Kompetencje z zakresu automatyki, elektryki oraz pneumatyki,
-
Podstawowa wiedza z zakresu Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP),
-
Umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
-
Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u docelowego pracodawcy,
-
Atrakcyjne wynagrodzenia + premia miesięczna,
-
Pracę w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku,
-
Pakiet socjalny: ubezpieczenie, opieka medyczna,
-
Pakiet benefitów m.in. Karta Multisport, wczasy pod gruszą,
-
Okres wdrożeniowy oraz możliwość rozwoju i awansu.
-
-
Kontroler Jakości - branża: papiernicza
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- 3 500 do 5 500 zł / mies.
- Solec Kujawski
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
Najważniejsze zadania:
-
Kontrola jakości produktów.
-
Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej.
-
Wykonywanie standardowych analiz chemicznych.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Znajomość podstawowych obliczeń chemicznych,
-
Wykształcenie chemiczne np. klasa licealna o profilu chemicznym,
-
Gotowość do pracy zmianowej,
-
Umiejętności rozwiązywania problemów,
-
Mile widziana znajomość j. angielskiego.
Oferujemy
Wybierz nas, bo zapewniamy:
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u docelowego Pracodawcy.
-
Program wdrożeniowy oraz wsparcie merytoryczne od innych pracowników.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie (od 3500 zł/brutto/miesięcznie) oraz wzmocnienie motywacji premią.
-
Widzimy jak codzienność zmienia się, dlatego zapewniamy regularne podwyżki wynagrodzeń.
-
Cenimy równowagę miedzy pracą a życiem prywatnym, dlatego zapewniamy dodatki: bony na święta, wczasy pod gruszą.
-
Codzienność nie zawsze jest kolorowa, dlatego dla ułatwienia możesz także skorzystać z prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, pożyczek zakładowych oraz funduszu oszczędnościowego.
-
Współpracę z kompetentnym i wspierającym się zespołem.
-
-
Ślusarz / Mechanik - Pracownik Produkcji
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Ostrów Wielkopolski
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Nadzór i utrzymywanie prawidłowej pracy maszyn, urządzeń i instalacji użytkowanych w fabryce,
-
Udział w ustalaniu przyczyn powstałych awarii, usuwanie awarii i ich skutków oraz prowadzenie działań zapobiegających awariom,
-
Wykonywanie napraw i remontów zgodnie z dokumentacją oraz pełną wiedzą i sztuką fachową,
-
Działanie w kierunku zasadnego obniżania kosztów eksploatacyjnych i remontowych maszyn, urządzeń i instalacji,
-
Wykonywanie prac spawalniczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,
-
Wykonywanie przeglądów instalacji sprężonego powietrza,
-
Wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach posiadanych kompetencji i uprawnień.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Doświadczenie w pracy na stanowisku ślusarza lub mechanika,
-
Uprawnienia elektryczne SEP min. do 1 kV,
-
Samodzielność w wykonywaniu obowiązków.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u docelowego Pracodawcy,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia i kwalifikacji + premia,
-
Pracę na jedną lub dwie zmiany od poniedziałku do piątku + jedna sobota w miesiącu,
-
Benefity: bony świąteczne oraz wyprawka szkolna dla dzieci,
-
Pracę w przyjaznym i rodzinnym środowisku.
-
-
Obsługa Klienta z językiem angielskim
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Środa Wielkopolska
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Telefoniczna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa Klientów,
-
Komunikacja z Klientami (telefoniczna, mailowa, poprzez inne komunikatory),
-
Obsługa zamówień w systemie operacyjnym,
-
Realizacja terminowa planów sprzedaży,
-
Utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami oraz Klientami,
-
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe,
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1),
-
Mile widziana znajomość języka rosyjskiego,
-
Znajomość specyfiki pracy w dziale Obsługi Klienta,
-
Mile widziane doświadczenie w obszarze Customer Service lub Call Center,
-
Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),
-
Doświadczenie w pracy z programem SAP będzie znaczącym atutem,
-
Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę na czas określony lub nieokreślony,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne uzależnione od kwalifikacji + premia za wyniki
-
Pracę w systemie jednozmianowym od 8:00 do 16:00,
-
Pakiet pozapłacowy: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, prezenty dla pracowników i ich rodzin, premia świąteczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach, targach, konferencjach oraz kursach (np. językowych),
-
Pracę w stale rozwijającej się firmie i możliwość awansu.
-
-
Kontroler jakości (branża papiernicza)
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Bydgoszcz
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
Najważniejsze zadania:
-
Kontrola jakości produktów.
-
Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej.
-
Wykonywanie standardowych analiz chemicznych.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Znajomość podstawowych obliczeń chemicznych,
-
Wykształcenie chemiczne np. klasa licealna o profilu chemicznym,
-
Gotowość do pracy zmianowej,
-
Umiejętności rozwiązywania problemów,
-
Mile widziana znajomość j. angielskiego.
Oferujemy
Wybierz nas, bo zapewniamy:
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u docelowego Pracodawcy.
-
Program wdrożeniowy oraz wsparcie merytoryczne od innych pracowników.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie (od 3500 zł/brutto/miesięcznie) oraz wzmocnienie motywacji premią.
-
Widzimy jak codzienność zmienia się, dlatego zapewniamy regularne podwyżki wynagrodzeń.
-
Cenimy równowagę miedzy pracą a życiem prywatnym, dlatego zapewniamy dodatki: bony na święta, wczasy pod gruszą.
-
Codzienność nie zawsze jest kolorowa, dlatego dla ułatwienia możesz także skorzystać z prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, pożyczek zakładowych oraz funduszu oszczędnościowego.
-
Współpracę z kompetentnym i wspierającym się zespołem.
-
-
Serwisant Maszyn
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Szczecin
- umowa o pracę
- pełny etat
- pracownik fizyczny
-
Zakres obowiązków
Najważniejsze zadania:
-
Diagnozowanie i usuwanie usterek.
-
Dokonywanie przeglądów okresowych.
-
Uruchomienia maszyn.
-
Podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych.
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Wykształcenie średnie techniczne, mile widziane kursy pogłębiające widzę.
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub zamiłowanie do mechaniki pojazdów. Jeśli masz wiedzę to nie potrzebujemy udokumentowanego zatrudnienia jako mechanik.
-
Prawo jazdy kat. B.
-
Zaangażowanie i chęć do wieloletniej współpracy.
-
Otwartość na udział w szkoleniach oraz zdobywanie nowej wiedzy.
-
Mile widziana znajomość j. angielskiego.
Oferujemy
Wybierz nas, bo zapewniamy:
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u docelowego Pracodawcy.
-
Program wdrożeniowy oraz mocne wsparcie merytoryczne miedzy mechanikami.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wzmocnienie motywacji premią kwartalną oraz roczną.
-
Widzimy jak codzienność zmienia się, dlatego zapewniamy regularne podwyżki wynagrodzeń.
-
Cenimy równowagę miedzy pracą a życiem prywatnym, dlatego zapewniamy dodatki: bilety do kina, wczasy pod gruszą, kartę Multisport, prezenty świąteczne dla dzieci.
-
Codzienność nie zawsze jest kolorowa, dlatego dla ułatwienia możesz także skorzystać z prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie oraz funduszu oszczędnościowego.
-
Współpracę z kompetentnym i wspierającym zespołem, z którym poznasz się na spotkaniach integracyjnych. U nas znajomości trwają wiele lat, ponieważ możemy pochwalić się bardzo małą rotacją personelu.
-
Jeśli tylko zdecydujesz się na współpracę jako mobilny mechanik to zapewnimy Ci samochód i sprzęt, aby codzienna praca była komfortowa.
-
-
Spedyto Krajowy / Międzynarodowy
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
-
Realizacja usług spedycji drogowej (krajowej lub międzynarodowej)
-
Praca na giełdach transportowych
-
Budowanie i rozwijanie relacji z Klientami i Przewoźnikami
-
Realizacja wyznaczonych celów budżetowych pod względem sprzedaży oraz kosztów transportu
-
Aktywne pozyskiwanie zleceń transportowych i przewoźników
Wymagania
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
-
Doświadczenie na stanowisku spedytora całopojazdowego min 2 lata
-
Umiejętność pracy na giełdach transportowych Timocom, Transporeon, Trans.eu
-
Umiejętność budowania długoterminowych relacji z klientami i przewoźnikami (własna baza przewoźników będzie dodatkowym atutem)
-
Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu aut
-
Wiedza na temat rynku transportowego w obszarze kraju lub Europy
-
Dobra organizacja pracy i orientacja na osiągane wyniki
-
Mile widziana znajomość programu SPEED oraz praktyczna znajomość pracy w MS Excel
Oferujemy
W ramach współpracy oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę
-
Umowa zawarta z docelowym pracodawcą
-
Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy
-
Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, karta rabatowa na paliwo i wiele innych
-
Możliwość rozwoju i awansu na stanowisko Starszego Spedytora lub stanowiska kierownicze
-
Szkolenia branżowe i ogólnorozwojowe
-
Praca w trybie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 16:00
-
Bardzo dobrą i rodzinną atmosferę pracy
-