Formed Sp. z o.o. Sp.K

Czy to Twoja firma?

Formed sp. z o.o. Sp.K praca

Żywiec

FORMED to firma, która z pasją i zaangażowaniem specjalizuje się w kompleksowym wyposażeniu obiektów służby zdrowia. Oferujemy zarówno sprzęt medyczny, jak i wysokiej jakości wyposażenie meblowe.


W FORMED niezwykle cenimy sobie przyjazną atmosferę w pracy, poczucie przynależności i dumę z osiąganych wyników. Wierzymy, że firma to przede wszystkim ludzie, dlatego nasi pracownicy pozostają z nami na długo.


Szukamy zaangażowanych osób z pozytywnym nastawieniem do pracy i konsekwencją w dążeniu do celu. Jeśli chcesz być częścią zespołu, który robi różnicę, aplikuj i rozwijaj się razem z nami!

Formed Sp. z o.o. Sp.K najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy praca fizyczna administracja biurowa / praca biurowa serwis / montaż

Oferty pracy Formed Sp. z o.o. Sp.K

Praca alert - powiadomienia

Praca Formed Sp. z o.o. Sp.K

Mapa Formed Sp. z o.o. Sp.K

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Formed Sp. z o.o. Sp.K poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
Formed Sp. z o.o. Sp.K
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Żywiec
  2. Katowice
  3. Warszawa
  4. Kraków
  5. Bielsko-Biała
  6. Wrocław
  7. Kęty
  8. Andrychów
  9. Częstochowa
  10. Bydgoszcz

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca Formed Sp. z o.o. Sp.K - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. ofertowania

    Formed Sp. z o.o. Sp.K
    • Żywiec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • FORMED to firma specjalizująca się w kompleksowym wyposażeniu obiektów służby zdrowia. Posiadamy w ofercie sprzęt medyczny jak również wyposażenie meblowe.
      Poszukujemy do współpracy osoby zaangażowane z pozytywnym nastawieniem do pracy oraz konsekwencją w dążeniu do sukcesu. Dla nas bardzo ważna jest właściwa atmosfera w pracy, poczucie przynależności i dumy z osiąganych wyników. Wyznajemy zasadę że firma to przede wszystkim ludzie.
      Dzięki takim założeniom pracownicy pozostają z nami na długo.

      Specjalista ds. ofertowania

      Zakres obowiązków

      • ścisła współpraca z działem zamówień publicznych i działem wycen w zakresie postępowań przetargowych,
      • analiza dokumentacji przetargowej
      • monitorowanie trwających postępowań przetargowych
      • konsultacje z konstruktorami, producentami
      • wsparcie w przygotowywaniu i składaniu ofert przetargowych oraz niezbędnej dokumentacji- dbałość o jakość i kompletność dokumentacji przetargowej
      • badanie rynku ofert, monitorowanie ofert konkurencji
      • analiza potencjalnych umów

      Wymagania

      • bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office, szczególnie Excel i Word
      • umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, skrupulatność
      • umiejętność ustalania priorytetów w pracy nad kilkoma zadaniami równocześnie
      • dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
      • zaangażowanie w powierzone zadania

      Mile widziane

      • praca na podobnym stanowisku
      • wykształcenie techniczne
      • znajomość zagadnień oraz procedur związanych z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego
      • znajomość zagadnień dotyczących produkcji oraz rozwiązań technologicznych dla mebli

      Oferujemy

      • ciekawą i pełną wyzwań pracę
      • wynagrodzenie stałe plus premię uznaniową
      • gwarancję rozwoju i możliwość awansu
      • pracę w przyjaznym i ambitnym zespole
      • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej
  • Specjalista ds. wycen

    Formed Sp. z o.o. Sp.K
    • Żywiec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Analiza dokumentacji
      • Opracowywanie zestawień
      • Poszukiwanie i wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców i podwykonawców
      • Przygotowywanie, analiza i porównywanie ofert
      • Utrzymywanie kontaktu oraz negocjacje z oferentami
      • Sporządzanie budżetów do ofert przetargowych
      • Opracowanie budżetu projektu
      • Monitorowanie rynku medycznego

      Wymagania

      • Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel
      • Umiejętność czytania rysunków technicznych oraz zmysł przestrzenny
      • Samodzielność i zdolności organizacyjne
      • Umiejętność pracy w wielozadaniowym zespole
      • Umiejętność pozyskiwania informacji od klienta, komunikatywność
      • Samodzielność i odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań
      • Wykształcenie techniczne
      • Dyspozycyjność
      • Prawo jazdy kat. B

      Mile widziane:

      • Znajomość programu typu: pCon planner, Auto Cad lub inny obsługujący pliki w formacie . dwg
      • Znajomość z zakresu branży meblowej
      • Gotowość do wyjazdów służbowych powyżej 1 dnia roboczego

      Oferujemy

      • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
      • stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie
      • premię uznaniową
      • możliwość rozwoju zawodowego oraz udziału w ciekawych projektach
      • miłą i przyjazną atmosferę
      • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej
  • Specjalista ds. ofertowania

    Formed Sp. z o.o. Sp.K
    • Żywiec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • ścisła współpraca z działem zamówień publicznych i działem wycen w zakresie postępowań przetargowych,
      • analiza dokumentacji przetargowej
      • monitorowanie trwających postępowań przetargowych
      • konsultacje z konstruktorami, producentami
      • wsparcie w przygotowywaniu i składaniu ofert przetargowych oraz niezbędnej dokumentacji- dbałość o jakość i kompletność dokumentacji przetargowej
      • badanie rynku ofert, monitorowanie ofert konkurencji
      • analiza potencjalnych umów

      Wymagania

      • bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office, szczególnie Excel i Word
      • umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, skrupulatność
      • umiejętność ustalania priorytetów w pracy nad kilkoma zadaniami równocześnie
      • dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
      • zaangażowanie w powierzone zadania

      Mile widziane

      • praca na podobnym stanowisku
      • wykształcenie techniczne
      • znajomość zagadnień oraz procedur związanych z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego
      • znajomość zagadnień dotyczących produkcji oraz rozwiązań technologicznych dla mebli

      Oferujemy

      • ciekawą i pełną wyzwań pracę
      • wynagrodzenie stałe plus premię uznaniową
      • gwarancję rozwoju i możliwość awansu
      • pracę w przyjaznym i ambitnym zespole
      • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej
  • Specjalista ds. zakupów

    Formed Sp. z o.o. Sp.K
    • Żywiec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Tworzenie kontraktów zakupowych i negocjowanie warunków handlowych
      • Monitorowanie rynku dostawców krajowych i zagranicznych
      • Bezpośredni kontakt i utrzymywanie stałych relacji z dostawcami
      • Kontrola stanów magazynowych oraz prognozowanie zakupów na bazie dostępnych informacji
      • Przygotowywanie analiz, raportów i sprawozdań
      • Bieżąca kompleksowa współpraca z klientami wewnętrznym
      • Monitorowanie statusu zamówień
      • Współpraca z działem realizacji oraz montażu

      Wymagania

      • Umiejętności analityczne
      • Dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
      • Zdolność skutecznego kierowania wieloma zadaniami i wyznaczania priorytetów
      • Doskonałej organizacji pracy i samodzielnego działania
      • Zdolności do skutecznego prowadzenia negocjacji
      • Umiejętności komunikacyjne niezbędne w kontaktach z zespołem oraz dostawcami
      • Prawo jazdy kategorii B

      Mile widziane

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Wiedza z zakresu logistyki i zaopatrzenia
      • Doświadczenie w kontaktach z dostawcami

      Oferujemy

      • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
      • stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie
      • premię uznaniową
      • możliwość rozwoju zawodowego oraz udziału w ciekawych projektach
      • miłą i przyjazną atmosferę
      • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej
  • Serwisu, obsługi floty oraz magazynu

    Formed Sp. z o.o. Sp.K
    • Żywiec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Serwis

      • Obsługa zleceń serwisowych - przyjmowanie i zarządzanie zleceniami,
      • Obsługa reklamacji - przyjmowanie i zarządzanie reklamacjami (zgłaszanie reklamacji u dostawców i ich koordynacja)
      • Prowadzenie rejestru zleceń serwisowych oraz reklamacji
      • Rejestr produktów demo w firmie, zarzadzanie showroomem i produktami demo

      Flota samochodowa

      • Obsługa floty samochodowej
      • Prowadzenie rejestru pojazdów

      Monitorowanie stanu technicznego pojazdów floty

      • Obsługa zgłoszeń serwisowych użytkowników pojazdów floty
      • Nadzór i koordynacja przeglądów technicznych i serwisów pojazdów
      • Współpraca i nadzór nad naprawami w serwisach zewnętrznych i wewnętrznym
      • Proponowanie działań optymalizujących koszty utrzymania floty

      Magazyn

      • Nadzór nad magazynem
      • Wysyłka towarów małogabarytowych (paczki)
      • Współpraca z przewoźnikami i innymi działami w firmie
      • Nadzorowanie, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa oraz utrzymanie porządku w magazynie

      Wymagania

      • Wykształcenie techniczne,
      • Umiejętności analityczne i samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych,
      • Dyspozycyjność i elastyczność, gotowość do wyjazdów służbowych,
      • Znajomość pakietu MS Office
      • Prawo jazdy kategorii B - doświadczenie w prowadzeniu samochodu,

        Mile widziane:
      • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale serwisu
      • Mile widziana znajomość rynku medycznego
      • Mile widziana umiejętność czytania rysunku technicznego
      • Mile widziana znajomość j. angielskiego

      Oferujemy

      • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
      • stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie
      • premię uznaniową
      • możliwość rozwoju zawodowego oraz udziału w ciekawych projektach
      • miłą i przyjazną atmosferę
      • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej
  • Montażysta sprzętu medycznego oraz mebli - umowa na pełny etat

    Formed Sp. z o.o. Sp.K
    • Żywiec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Praca w terenie, dostarczenie, montaż, serwis wyrobów medycznych oraz mebli.
      • Praca na terenie całego kraju
      • dbałość o wizerunek firmy

      Wymagania

      • prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu pojazdów osobowych, gotowość do częstych wyjazdów służbowych czasem na cały tydzień
      • samodzielność i umiejętność realizacji wyznaczonych zadań
      • wysoka kultura osobista, dyspozycyjność
      • Wyjazdy z siedziby firmy - Żywiec

      Mile widziane

      • mile widziane uprawnienia elektryczne
      • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale chętnie przeszkolimy także osoby bez specjalistycznej wiedzy
      • mile widziane uprawnienia elektryczne

      Oferujemy

      • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
      • stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie
      • wynagrodzenie stałe plus system delegacyjny i premiowy
      • miłą i przyjazną atmosferę
      • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej
  • Specjalista ds. systemów meblowych

    Formed Sp. z o.o. Sp.K
    • Żywiec
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Przygotowywanie ofert dla klientów
      • Generowanie zamówień do dostawców
      • Nadzór nad procesem realizacji zamówień
      • Wykonywanie pomiarów – inwentaryzacja pomieszczeń
      • Wsparcie działań realizowanych przez: Dział Meblowy, Dział Projektów, Dział Logistyki, Dział Sprzedaży


      Wymagania

      • Dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel – na poziomie samodzielnym
      • Umiejętność czytania planów 2D - rzuty architektoniczne
      • Samodzielność i zdolności organizacyjne
      • Umiejętność pracy w wielozadaniowym zespole
      • Umiejętność pozyskiwania informacji od klienta, komunikatywność
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • W razie konieczności - możliwość wykonywania pracy zdalnej
      • Sprawność działania, samodzielność i odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań
      • Wykształcenie – minimum średnie
      • Prawo jazdy kat. B

      Mile widziane:

      • Znajomość programu pCon planner, Auto Cad lub inny obsługujący pliki w formacie . dwg
      • Wiedza z zakresu branży meblowej, około meblowej
      • Gotowość do wyjazdów służbowych powyżej 1 dnia roboczego
      • Wykształcenie wyższe

      Oferujemy

      • Ciekawą i pełną wyzwań pracę
      • Gwarancję rozwoju i możliwość awansu
      • Pracę w przyjaznym i ambitnym zespole oraz w dynamicznie rozwijającej się firmie

Pracodawcy w Żywcu