Infolet

Infolet

Infolet to krakowska firma, która od 2005 roku realizuje projekty IT wykorzystując szeroki wachlarz technologii do tworzenia oprogramowania. Specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania end-to-end oraz w leasingu zespołów IT.

 

Dowiedz się o nas więcej na LinkedinFacebook, InstagramYoutube  i Twitter.

Infolet najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Specjalista ds. HR Kraków.
Kategorie zawodowe: hr / kadry.

Oferty pracy Infolet

Praca alert - powiadomienia

Infolet

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach tej firmy

Mapy

Siedziba główna

Dane firmowe

Pełna nazwa
INFOLET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Miłkowskiego 3/302 30-349 Kraków
NIP
6762308076
REGON
120144878
KRS
0000245797
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
25.11.2005
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 63.12.Z Działalność portali internetowych
  • 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
  • 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej
  • 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Infolet

4.9

Na podstawie 30 ocen z Google.

Tomasz Sysa

Tomasz Sysa

"Fajna firma, ze zdrowym podejściem do pracy i pracowników. Otwarta i bezpośrednia atmosfera. Serdecznie polecam."

miesiąc temu

Olena Vivcharuk

Olena Vivcharuk

"Najlepszy pracodawca jak do tej pory. Firma podchodzi indywidualnie do każdego pracownika, opiekuje się nim od początku i do samego końca. Miła i towarzyska atmosfera w pracy."

3 miesiące temu

Martyna Żarłok

Martyna Żarłok

"Najlepsze miejsce do pracy. Duży profesjonalizm. Wspaniali, pomocni współpracownicy. Całkowicie polecam!"

miesiąc temu

Wojciech Miga

Wojciech Miga

"Ponad pięć lat współpracy bez jakichkolwiek problemów. Rozliczenia finansowe zawsze w terminie. Obsługa B2B praktycznie z mojej strony bezobsługowa a w razie potrzeby zawsze potrafili pomóc przy jakiejś trudniejszej sprawie."

rok temu

Artur Kukuła

Artur Kukuła

"Profesjonalna obsługa, można zwrócić się z każdą sprawą praktycznie o każdej porze. Wypłaty w terminie zgodnie z ustaleniami. Duża elastyczność w ustalaniu warunków pracy."

rok temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Archiwalne oferty pracy Infolet

  • Rekruter IT (Nr ref.: 8/364)

    Infolet
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 7 500 PLN / mies.
    • O nas

      Jesteśmy firmą outsourcingową działającą w branży IT. Nasi pracownicy realizują projekty dla największych firm technologicznych w Polsce, wspierając ich swoją wiedzą i doświadczeniem.
      Obszary realizowanych projektów to lotnictwo, finanse/bankowość, telekomunikacja, motoryzacja, nowoczesne media.

      Wierzymy, że praca może być przyjemnością, dlatego świadcząc nasze usługi na najwyższym poziomie nie zapominamy też o czerpaniu z tego satysfakcji. Jeśli lubisz ludzi, masz duże poczucie humoru oraz dystans do siebie i otaczającego nas świata, a przy tym wysoka jakość pracy jest dla Ciebie priorytetem, odnajdziesz się w naszej firmie.

      Zakres obowiązków

      Typowy dzień w pracy na tym stanowisku:

      • poranny call podczas którego omawiamy najważniejsze sprawy, które każdy z nas ma w planie zrealizować (a także opowiedzenie co zrobiliśmy dnia poprzedniego),
      • poszukiwanie (direct search) kandydatów na stanowiska IT – mamy kilka sprawdzonych narzędzi, ale jeśli u Ciebie sprawdza się coś innego, chętnie poznamy nowe, skuteczne metody,
      • rozmowy z kandydatami, a następnie przedstawienie wyselekcjonowanych kandydatów klientowi,
      • przygotowywanie ogłoszeń na podstawie opisów dostarczonych przez managerów a następnie przekazanie do Działu Marketingu,
      • kontakt z klientem i koordynacja komunikacji kandydat-klient, jesteś niejako opiekunem kandydata,
      • rozbudowa sieci networkingowej i budowanie/dbanie o swoją rozpoznawalność na rynku.

      Dodatkowo będziesz:

      • tworzyć raporty, zestawienia,
      • brać udział w konferencjach, eventach rekrutacyjnych, prowadzić wykłady czy warsztaty dla studentów,
      • angażować się w budowanie wizerunku firmy.

      Wymagania

      Poszukujemy osób, które:

      • znają język angielski w stopniu umożliwiającym komunikację (klienci zagraniczni),
      • mają doświadczenie minimum 2-letnie w pozyskiwaniu talentów, budowaniu relacji z nimi,
      • orientują się w najnowszych trendach i narzędziach pozyskiwania kandydatów (i aktywnie je wykorzystują),
      • posiadają doświadczenie w prowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych (również online),
      • są samodzielne, obowiązkowe, zorganizowane i potrafią zarządzać swoim czasem,
      • są elastyczne, kreatywne, wytrwałe, zorientowane na rezultat i posiadają otwarty umysł,
      • szukają (i widzą) szans a następnie dążą do tego aby doprowadzić projekt do końca.

      Jednym zdaniem, jeśli w dzieciństwie chciałaś/ chciałeś być detektywem to ta praca jest dla Ciebie

      Oferujemy

      Czego możesz się po nas spodziewać:

      • pracę w stabilnej firmie, która od 16 lat umacnia swoją pozycję na rynku IT w Polsce.
      • Pracując u nas otrzymasz rynkowe wynagrodzenie (7 500 brutto na UoP + premie).
      • Pakiet benefitów (jeden z najlepszych pakietów prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i rodziny, dofinansowany Multisport, ubezpieczenie na życie).
      • Obecnie, ze względu na sytuację epidemiczną pracujemy w trybie zdalnym, w związku z tym otrzymasz narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, telefon) z domu. Kiedy sytuacja się unormuje, planujemy wrócić do pracy w biurze w trybie hybrydowym.
      • Nasi pracownicy cenią sobie elastyczne godziny pracy, możliwość dopasowywania godzin pracy do wyzwań jakie stawia przed nami rzeczywistość (trenowaliśmy to od dawna, a od marca 2020 jesteśmy w tym już naprawdę nieźli
      • Mimo tego, że już od roku pracujemy w trybie zdalnym staramy się nadal kultywować naszą najstarszą tradycję – piątkowe śniadania (więcej o tej tradycji dowiesz się na spotkaniu wdrożeniowym), które obecnie przyjęły formę śniadania/kawy online. Staramy się również nie zapominać o integracji po godzinach, którą również prowadzimy w trybie “online”
      • Nasze biuro znajduje się w Krakowie, na Ruczaju, z łatwym i szybkim dojazdem komunikacją miejską (15 minut od Rynku tramwajem). Pod biurowcem znajduje się parking dla rowerów. W biurowcu jest restauracja samoobsługowa oraz sklep.
      • Biuro jest w stylu open space, z pokojami do rozmów. W naszej kuchni spokojnie zjesz posiłek, ale też napijesz się niezłej kawy z ekspresu. W kuchennych szafkach znajdziesz różne rodzaje herbat, mleko czy wodę mineralną. Jest i cukier, chociaż staramy się zespołowo ograniczać słodzenie kaw czy herbat, to poziom cukru we krwi wyrównujemy czekoladkami czy ciasteczkami.
      • Jeśli chcesz pracować w firmie, która naprawdę dba o atmosferę pracy, pokazuje, że biznes może mieć też ludzką twarz, a także angażuje się w akcje i projekty CSRowe (i czerpie z tego prawdziwą satysfakcję) – aplikuj. Czekamy właśnie na Ciebie!

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka