Eurofins Scientific to międzynarodowa firma działająca w dziedzinie nauk przyrodniczych, oferująca szeroki zakres usług analitycznych dla klientów z różnych branż. Grupa prezentuje ambitne podejście do testowania produktów w zakresie żywności, ochrony środowiska, farmacji oraz kosmetyków, a także w obszarze usług CRO w agrosciencji.

Firma zajmuje się również laboratoriami, które specjalizują się w genomice, farmakologii odkrywczej, kryminalistyce, CDMO, zaawansowanych naukach materiałowych oraz wsparciu badań klinicznych. Dodatkowo, Eurofins uznawana jest za jednego z wiodących globalnych graczy w rozwijającym się obszarze specjalistycznego testowania diagnostycznego klinicznego.

Eurofins Business Services Poland najczęściej poszukuje kandydatów

Oferty pracy Eurofins Business Services Poland

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Karnety na siłownię
  • Karta sportowa
  • Nowoczesne biuro
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Program poleceń pracowników
  • Przyjazna atmosfera
  • System premiowy
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 12.05.2023

Mapa Eurofins Business Services Poland

Siedziba główna

Eurofins Business Services Poland poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Eurofins Business Services Poland
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Bielsko-Biała
  3. Gliwice
  4. Kraków
  5. Orzesze
  6. Warszawa
  7. Szczecin
  8. Zabrze

Praca Eurofins Business Services Poland - oferty archiwalne

  • Junior Accountant

    Eurofins Business Services Poland
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Your responsibilities

      • Process support: Order to Cash/Procure to Pay/Record to Report
      • Processing invoices and other types of expenses, handling supplier queries and payments, clearing of supplier document
      • Preparation of reports and analysis (e.g tax documents)
      • Ad-hoc tasks
      • Effective cooperation with international entities
      • Participation in improvements projects

      Our requirements

      • At least high school absolvent or student
      • Willingness to develop in accounting area
      • Experience in accounting
      • Good English skills
      • Knowledge of Excel
      • Strong organization skills and good interpersonal skills (time management, detail-oriented)
      • Positive energy and can-do attitude

      We offer

      • Flexible working hours - start between 7:00- 9:00
      • Hybrid work - one week in month working from office on a daily basis
      • Attractive compensation, annual bonus
      • Private health care, life insurance
      • Pension scheme (PPK)
      • Multicafeteria system (Multisport, vouchers)
      • Internal referral program
      • Inspiring, creative atmosphere and great people
      • Chance to build processes and standards
      • Opportunity to become one of the internal trainers (Eurofins University)
  • Accountant OtC (Accounts Receivable)

    Eurofins Business Services Poland
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków


      • OtC department: Perform the end-to-end OtC processes that may include accounting documents processing, bank statement booking, cash allocation, dunning
      • AR accounting processes for legal entities being under responsibility
      • Consolidation and confirmation of balances and transactions in group companies
      • Responsible for monthly, quarterly and annual closing activities including completion of sub-ledger postings, reconciliations, aging analysis, sub-ledger cut-off
      • Ensure compliance with policies and procedures
      • Creating and updating process documentation
      • Preparation of documentation for audit purposes
      • Participation in projects improvement existing processes
      • Active cooperation with other departments, company units and trading partners
      • Opportunity to participate in knowledge transferring projects from other European company locations

      Wymagania

      • At least bachelor degree (Finance, Accounting or related)
      • Experience in finance area, within BPO/SSC is an asset
      • Good knowledge of MS Office, especially Excel
      • Very good English skills
      • Diligence, reliability, good organization skills
      • Ability to work in a team
      • Willing to develop in an international company
      • Energy and drive to succeed

      Oferujemy

      • Competitive salary including annual bonus
      • Flexible working hours
      • Attractive package of benefits: private medical care, group life insurance, MyBenefit system, Multisport card
      • Opportunity to receive a bonus award from Internal Referral Program
      • Possibility to develop yours career
      • International and creative work environment
      • Possibility to build processes and standards
  • Accountant RtR (General Ledger)

    Eurofins Business Services Poland
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • In the RtR department: preparation of financial statements / periodic reports; making postings in the general ledger, keeping a register of fixed assets, accruals, etc.; reconciliation of the balance of the general ledger with auxiliary journals; consolidation and confirmation of balances and transactions in group companies
      • Participation in activities related to month end closing process
      • Ensure compliance with policies and procedures
      • Creating and updating process documentation
      • Preparation of documentation for audit purposes
      • Participation in projects improvement existing processes
      • Active cooperation with other departments, company units and trading partners
      • Opportunity to participate in knowledge transferring projects from other European company locations

      Wymagania

      • At least bachelor degree (Finance, Accounting or related)
      • Experience in finance area, within BPO/SSC is an asset
      • Good knowledge of MS Office, especially Excel
      • Very good English skills
      • Diligence, reliability, good organization skills
      • Ability to work in a team
      • Willing to develop in an international company
      • Energy and drive to succeed

      Oferujemy

      • Competitive salary including annual bonus
      • Flexible working hours
      • Attractive package of benefits: private medical care, group life insurance, MyBenefit system, Multisport card
      • Opportunity to receive a bonus award from Internal Referral Program
      • Possibility to develop yours career
      • International and creative work environment
      • Possibility to build processes and standards