Mellon Poland Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Mellon Poland Sp. z o.o. praca

Warszawa

Jesteśmy Mellon Poland, innowacyjną firmą z serca Warszawy, która od 2010 roku nieustannie rozwija się, dostarczając wysokiej jakości usługi finansowe. Nasza historia zaczęła się we Wrocławiu, ale to w dynamicznej stolicy Polski znaleźliśmy idealne warunki do rozwoju i ekspansji.


Specjalizujemy się w szerokim spektrum usług, które obejmują Contact Center, Debt Collection, Product Services, Staff Outplacement oraz zaawansowane rozwiązania IT. Nasze usługi są kluczowe dla organizacji o silnej bazie konsumentów – od banków detalicznych i firm ubezpieczeniowych, po przedsiębiorstwa komunalne, dostawców telekomunikacyjnych i duże prywatne firmy.

W Mellon Poland cenimy sobie dynamiczne środowisko pracy, które sprzyja różnorodności i otwiera drzwi do nieograniczonych możliwości rozwoju. Uczymy się od siebie nawzajem i angażujemy w wolontariat, bo wierzymy, że rozwój osobisty i zawodowy naszych pracowników jest kluczem do sukcesu całej firmy.

Rok 2023 był dla nas pełen wyzwań, ale jednocześnie niezwykle udany. To właśnie dzięki naszemu zaangażowaniu w innowacje, rozwój funkcjonalności oraz doskonalenie obsługi klienta, możemy spojrzeć w przyszłość z optymizmem i pewnością, że nadal będziemy liderem w branży usług finansowych.

W Mellon Poland, każdego dnia pracujemy na to, by nasze usługi były synonimem doskonałości i innowacyjności. Dzięki zespołowi ponad 500 wykwalifikowanych pracowników, jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów, dostarczając rozwiązania, które nie tylko odpowiadają na ich bieżące potrzeby, ale również wyznaczają nowe kierunki rozwoju w sektorze finansowym.

Zapraszamy do współpracy i odkrycia, jak Mellon Poland może wspierać Twój biznes w osiąganiu celów finansowych i operacyjnych. Razem możemy więcej!

Mellon Poland Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center inżynieria / technologia / technika hr / kadry

Oferty pracy Mellon Poland Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Mellon Poland Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Karta Multisport
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Pakiet socjalny
  • Parking
  • Prywatna opieka lekarska
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Mellon Poland Sp. z o.o.

Siedziba główna

Mellon Poland Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Mellon Poland Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Poznań
  4. Łódź
  5. Bielsko-Biała
  6. Kraków
  7. Lublin
  8. Katowice
  9. Rzeszów
  10. Częstochowa

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Mellon Poland Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Młodszy Doradca Klienta – praca w Santander Bank Polska S.A.

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • bez doświadczenia
    • Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.

      Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta

      Miejsce pracy: Warszawa ul. Pereca 1

      Dołącz do zespołu, w którym chce się pracować, gdzie stawia się na uśmiech i ścisłą współpracę.

      Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland.

      Osoba zrekrutowana będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A.

      Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      · Wsparcie klienta w jego codziennym bankowaniu

      · Terminowa i profesjonalna obsługa zgłoszeń klientów poprzez takie kanały kontaktu jak : telefon, wideo, czat, audio

      · Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnej ze standardami

      · Inicjowanie zadań sprzedażowych

      · Prezentowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów

      · Promocja produktów i usług banku

      · Budowanie trwałych relacji z klientami

      · I … bycie pozytywnie zakręconym na punkcie klienta :)

      Wymagania

      Kogo szukamy?

      Przede wszystkim ludzi pozytywnych i przyjaznych, ale też dynamicznych i zmotywowanych. Doświadczenie zawodowe będzie mile widziane, ale oferowany program szkoleniowy pomoże szybko zaaklimatyzować się w Contact Center również osobom szukającym swojej pierwszej pracy.

      W Contact Center w SBP S.A. do komunikacji z klientami wykorzystuje się wideo, chat, telefon, e-mail, Messenger. To świetne miejsce, aby zacząć bankową karierę.

      Jeśli:

      · Jesteś ciekawy świata

      · Komunikatywny, życzliwy i gotowy do pomocy

      · Otwarty na nowinki techniczne

      · Odważny – czekają na Ciebie ciekawe wyzwania!

      · Szybko przyswajasz wiedzę

      · Posiadasz wykształcenie minimum średnie

      · Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu

      Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego.

      … nie czekaj! Aplikuj już teraz!

      A jeśli jeszcze masz wątpliwości, przeczytaj co mamy do zaoferowania.

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia

      • Wymiar etatu dopasowany do Twoich preferencji

      • Praca w systemie zmianowym 24/7/365

      • Pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych

      • Pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty sportowej)

      • Możliwości rozwoju w ramach całego Santander Bank Polska

      • Premie miesięczne

      • Ciekawe projekty

      • Nowoczesne biuro zaprojektowane tak, aby każdy czuł się w nim komfortowo

      • Praca w centrum Warszawy (dogodny dojazd: metro, tramwaj, autobus, pociąg)

  • Młodszy Doradca Klienta – praca w Santander Bank Polska S.A.

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • bez doświadczenia
    • Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.

      Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta

      Miejsce pracy: Warszawa ul. Pereca 1

      Dołącz do zespołu, w którym chce się pracować, gdzie stawia się na uśmiech i ścisłą współpracę.

      Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland.

      Osoba zrekrutowana będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A.

      Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      · Wsparcie klienta w jego codziennym bankowaniu

      · Terminowa i profesjonalna obsługa zgłoszeń klientów poprzez takie kanały kontaktu jak : telefon, wideo, czat, audio

      · Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnej ze standardami

      · Inicjowanie zadań sprzedażowych

      · Prezentowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów

      · Promocja produktów i usług banku

      · Budowanie trwałych relacji z klientami

      · I … bycie pozytywnie zakręconym na punkcie klienta :)

      Wymagania

      Kogo szukamy?

      Przede wszystkim ludzi pozytywnych i przyjaznych, ale też dynamicznych i zmotywowanych. Doświadczenie zawodowe będzie mile widziane, ale oferowany program szkoleniowy pomoże szybko zaaklimatyzować się w Contact Center również osobom szukającym swojej pierwszej pracy.

      W Contact Center w SBP S.A. do komunikacji z klientami wykorzystuje się wideo, chat, telefon, e-mail, Messenger. To świetne miejsce, aby zacząć bankową karierę.

      Jeśli:

      · Jesteś ciekawy świata

      · Komunikatywny, życzliwy i gotowy do pomocy

      · Otwarty na nowinki techniczne

      · Odważny – czekają na Ciebie ciekawe wyzwania!

      · Szybko przyswajasz wiedzę

      · Posiadasz wykształcenie minimum średnie

      · Obsługa komputera nie stanowi dla Ciebie problemu

      Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego.

      … nie czekaj! Aplikuj już teraz!

      A jeśli jeszcze masz wątpliwości, przeczytaj co mamy do zaoferowania.

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia

      • Wymiar etatu dopasowany do Twoich preferencji

      • Praca w systemie zmianowym 24/7/365

      • Pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych

      • Pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty sportowej)

      • Możliwości rozwoju w ramach całego Santander Bank Polska

      • Premie miesięczne

      • Ciekawe projekty

      • Nowoczesne biuro zaprojektowane tak, aby każdy czuł się w nim komfortowo

      • Praca w centrum Warszawy (dogodny dojazd: metro, tramwaj, autobus, pociąg)

  • Sales Manager

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Mellon Poland jest częścią Mellon Group of Companies aktywnie działającej w 11 krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
      Jesteśmy obecni na rynku usług finansowych i bankowych dostarczając kompleksowe usługi obejmujące sprzedaż i servis urządzeń ATM, VTM, POS, QMS, usługi call center w tym infolinę 24/7,

      outsourcing procesów biznesowych oraz pracowników.

      W związku z rozwojem naszego zespołu sprzedaży poszukujemy samodzielnej osoby na stanowisko:

      SALES MANAGER

      raportującej bezpośrednio do General Managera.

      Zakres obowiązków

      • pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych,
      • kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych
      • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
      • realizacja celów sprzedażowych,
      • monitorowanie rynku i analiza potrzeb Klientów,
      • prowadzenie negocjacji handlowych oraz finalizacja transakcji zakończona podpisaniem umowy,
      • poszukiwanie sposobów zwiększania efektywności sprzedaży,
      • kontrolowanie kosztów i budżetu.

      Wymagania

      • doświadczenie i predyspozycje do pracy w sprzedaży,
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
      • orientacja na cel,
      • systematyczność i zaangażowanie,
      • motywacja do działania i silna chęć odniesienia sukcesu,
      • pewność w radzeniu sobie z obiekcjami, w oparciu o wiedzę branżową i kreatywne myślenie,
      • własna inicjatywa, mająca na celu zainteresowanie potencjalnych partnerów.

      Oferujemy

      • możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej w elastycznych godzinach,
      • dogodną formę współpracy: umowa o pracę lub B2B w tym płatne dni wolne,
      • wynagrodzenie składające się z podstawy + premia za wyniki w sprzedaży,
      • pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach,
      • narzędzia pracy – telefon, laptop, samochód służbowy lub dodatek za używanie sprzętu własnego,
      • benefity w postaci prywatnej opieki medycznej, karty sportowej i ubezpieczenia grupowego,
      • work-life balance – nie oczekujemy „pracy po godzinach”.
  • PROJECT MANAGER - kompleksowa realizacja i obsługa projektów instalacji chłodniczych!

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta działającego na rynku międzynarodowym, specjalizującego się w dostarczaniu usług związanych z ogrzewaniem, klimatyzacją i chłodzeniem poszukujemy Kandydata, który będzie miał za zadanie zapewnić kompleksową obsługę Klientów firmy, dbać o jakość współpracy i satysfakcję Klientów przy realizacji projektów.


      Obecnie do zespołu w Warszawie poszukujemy:


      Project Managera

      Zakres obowiązków

      Wyzwania jakie przed Tobą stawiamy to:

      • Przygotowywanie ofert wg zapytań ofertowych od Klientów, kalkulacje i rozliczanie projektów.
      • Zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji projektów w zakresie wymagań kontraktowych, zgodność realizacji ze standardami i wymaganiami Klienta od momentu kontraktu z Klientem do etapu przekazania projektu do serwisu.
      • Zapewnienie realizacji projektów zgodnie z przyjętymi założeniami finansowymi, harmonogramem projektu w tym weryfikacja zmian zachodzących w projekcie oraz kontrola kosztów na każdym etapie projektu.
      • Udział w przygotowaniu ofert dla klientów na etapie pozyskania projektu.
      • Zarządzanie Claim Management i Change Management w trakcie realizacji projektów w tym przygotowanie kalkulacji i rozliczeń projektów.
      • Zamawianie materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania projektu.
      • Pełnienie nadzoru nad przygotowaniem kompletnej dokumentacji projektowej wykonawczej i powykonawczej.
      • Obsługa projektów w systemie informatycznym SAP (po wew. przeszkoleniu).
      • Współpraca z Klientem - informowanie o nowych produktach i dostępnych technologiach, pomoc w rozwiązywaniu problemów.

      Wymagania

      Aplikuj na to stanowisko jeśli:


      • Masz wykształcenie wyższe techniczne w obszarze: najlepiej specjalność: chłodnictwo lub klimatyzacja - mile widziane inne kierunki techniczne.
      • Posiadasz co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe związane z samodzielnym prowadzeniem projektów i współpracą z Klientem.
      • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim -warunek konieczny – pracujemy w środowisku międzynarodowym.
      • Cechuje Cię bardzo dobra znajomość zasad i metodologii zarządzania projektami.
      • Umiejętnie zarządzasz pracą własną i podległych Ci osób.
      • Swobodne posługujesz się programami MS Office, Ms Project (opcjonalnie).
      • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej instalacji chłodniczych oraz znajomość programu AutoCad będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      Na początek oferujemy:


      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o prace w pełnym wymiarze godzin.
      • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o doświadczenie naszej firmy na rynku lokalnym i międzynarodowym.
      • Świadczenia socjalne: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe.
      • Dużą samodzielność, miłą atmosferę, uczciwość i profesjonalizm.
      • Samochód służbowy.
  • OPIEKUN KLIENTA w Dziale Help Desk POS

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • W związku z dynamicznym rozwojem naszego Działu Obsługi Klietna terminali płatniczych (POS) poszukujemy doświadczonego
      i zaangażowanego kandydata na stanowisko:


      OPIEKUN KLIENTA

      Zakres obowiązków

      Na początek możemy zaproponować:


      • monitorowanie wskaźników SLA oraz procesów wpływających na wyniki,
      • dbanie o terminową realizację zleceń,
      • przygotowanie analiz i raportów,
      • prowadzenie szkoleń oraz tworzenie procedur,
      • optymalizacja procesów,
      • wdrażanie nowych projektów i rozwiązań pomocnych w dziale POS,
      • wsparcie i pomoc dla zespołu konsultantów w zakresie prowadzonego projektu.

      Wymagania

      Aplikuj do nas jeśli:


      • masz już pierwsze doświadczenie w pracy z klientem biznesowym,
      • dobrze znasz środowisko MS Office - szczególnie Excel,
      • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim,
      • wyróżnia Cię odpowiedzialność za powierzone zadania,
      • jesteś skrupulatny/a w planowaniu pracy własnej.

      Oferujemy

      Na początek możemy zaproponować:


      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umow zlecenie
      • kompleksowy system wdrożeniowy,
      • hybrydowy model pracy – po okresie próbnym,
      • bogaty pakiet benefitów: kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
      • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowej organizacji.

      Jeśli szukasz miejsca, w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo - Aplikuj

  • Obsługa Klienta - Przydzielanie Prac Technikom Serwisu

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta, który jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań
      w branży chłodniczej, poszkujemy kandydata na stanowisko:

      Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

      Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

      PRACA STACJONARNA

      Zakres obowiązków

      Do Twoich zadań należeć będzie:

      • przyjmowanie zgłoszeń klientów (zgłoszenia telefoniczne oraz mailowe) dotyczące działania sprzętu chłodniczego,
      • weryfikacja alarmów urządzeń chłodniczych,
      • przydzielanie prac technikom serwisu,
      • terminowe zamykanie zleceń serwisowych oraz informowanie klientów o postępie prac serwisowych.

      Wymagania

      Aplikuj na stanowisko, jeśli:

      • jesteś zainteresowana/y pracą w systemie zmianowym - również w weekendy - warunek konieczny (!)
        (praca w godzinach: 6.00 - 14.00; 14.00 - 22.00; 22.00 - 6.00),
      • posiadasz wiedzę z zakresu inżynierii chłodniczej lub chcesz ją zdobyć (dodatkowy atut - jeśli jesteś studentem lub absolwentem kierunków technicznych),
      • jesteś odpowiedzialny/a, komunikatywny/a i dobrze zorganizowany/a,
      • zależy Ci na rozwoju i zdobywaniu nowych umiejętności,
      • chcesz pracować w zgranym zespole, który zawsze służy swoim wsparciem.

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat lub umowę zlecenie,
      • wynagrodzenie zasadnicze 4 300 zł brutto + premie + dodatki,
      • dofinansowanie biletów komunikacji miejskiej,
      • biuro znajduje się na Mokotowie,
      • pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport.
      • wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej i trenerskiej.



      Jeśli chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe,
      uczyć się od najlepszych specjalistów – Aplikuj!

  • Technical Support Assistant - Help Desk POS

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • W związku z dynamicznym rozwojem naszego Działu Obsługi Klienta terminali płatniczych (POS) poszukujemy kandydata na stanowisko:

      Technical Support Assistant - Help Desk POS

      Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 162

      (praca stacjonarna)

      Zakres obowiązków

      Zadania, jakie stawiamy przed Tobą to:

      • telefoniczne wsparcie techniczne dla naszych klientów przy obsłudze terminali płatniczych,
      • weryfikacja poprawności danych w systemie,
      • raportowanie.

      Wymagania

      Od Kandydatów przede wszystkim oczekujemy:

      • dyspozycyjności (gotowości) do pracy w trybie zmianowym 24/7,
      • sumienności i skrupulatności w wykonywaniu powierzonych zadań,
      • wysokiej kultury osobistej,
      • znajomości języka angielskiego - min. B1,

      Mile widziane:

      • doświadczenie w zakresie obsługi klienta.

      Oferujemy

      Na początek możemy Ci zaoferować:

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie,
      • wynagrodzenie zasadnicze oraz premia uzależniona od wyników,
      • możliwość rozwoju w międzynarodowej, największej na polskim rynku firmie serwisującej terminale POS,
      • pakiet benefitów (min. kartę MultiSport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe),
      • kompleksowe szkolenie wprowadzające.

      Jeśli szukasz miejsca w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo - Aplikuj!

  • TEAM LEADER poszukiwany!

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • W związku z dynamicznym rozwojem naszego Działu Obsługi Klienta terminali płatniczych (POS) poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego kandydata na stanowisko:


      TEAM LEADER


      Miejsce pracy: Warszawa, al. Jerozolimskie 162.

      Zakres obowiązków

      Jako Team Leader kameralnego i zgranego zespołu będziesz miał/a za zadanie:

      • planować, delegować i przydzielać zadania dla ok 10 konsultantów CC,
      • wspierać i motywować pracowników w codziennych działaniach,
      • dbać o sprawność komunikacji i rozwiązywać ewentualne kwestie sporne,
      • nadzorować realizację zadań zespołu i raportować wyniki do managerów wyższego szczebla,
      • reprezentować zespół przed innymi działami w strukturach firmy.

      Wymagania

      Aplikuj do nas jeśli:


      • zarządzałeś/aś zespołem Call Center składającym się z co najmniej z 15 konsultantów - warunek konieczny,
      • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim – poziom minimum B1,
      • masz wykształcenie wyższe,
      • wyróżnia Cię odpowiedzialność, skrupulatność i dokładność w planowaniu pracy własnej i zespołu.

      Dodatkowo jeśli potrafisz inspirować i motywować ludzi do działania – już Cię chcemy!

      Oferujemy

      Na początek możemy Tobie Team Lederze zaproponować:

      • stabilne warunki pracy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjną premię,
      • kompleksowy system wdrożeniowy,
      • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00,
      • hybrydowy model pracy – po okresie próbnym,
      • bogaty pakiet benefitów: kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
      • możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji,
      • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowej organizacji.
  • Doradca Klienta - Sprzedaż - praca w Santander Bank Polska S.A.

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon.
      Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.


      Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta w Zespole Zdalnej Sprzedaży.


      · Miejsce pracy: Wrocław ul. Robotnicza 11 (możliwość pracy hybrydowej)

      · Rekrutacja: zdalna


      Dołącz do zespołu, w którym chce się pracować, gdzie stawia się na uśmiech i ścisłą współpracę.


      Kogo szukamy?


      Przede wszystkim ludzi pozytywnych i przyjaznych, ale też dynamicznych i zmotywowanych. Doświadczenie zawodowe będzie mile widziane, ale oferowany program szkoleniowy pomoże szybko zaaklimatyzować się w Contact Center również osobom szukającym swojej pierwszej pracy. To świetne miejsce, aby zacząć bankową karierę.


      Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • Telefoniczny kontakt z klientami banku
      • Sprzedaż produktów bankowych
      • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi
      • Promocja produktów i usług banku
      • Budowanie trwałych relacji z klientami
      • Realizacja celów biznesowych

      I … bycie pozytywnie zakręconym na punkcie klienta :)

      Wymagania


      Jeśli:

      • Jesteś osobą, na której można polegać
      • Jesteś pełna/y energii
      • Lubisz nowe wyzwania i chcesz się rozwijać
      • Szybko przyswajasz wiedzę
      • Posiadasz wykształcenie minimum średnie
      • Doświadczenie w bankowości lub sprzedaży będzie dodatkowym atutem

      … nie czekaj! Aplikuj już teraz!


      A jeśli jeszcze masz wątpliwości, przeczytaj co mamy do zaoferowania.

      Oferujemy


      • Umowę o pracę
      • Stałą pensję 4000,00 zł brutto
      • Dodatkowo comiesięczną premię, nawet do kwoty 3600,00 zł brutto
      • Inne systemy motywacyjne np. konkursy
      • Możliwość pracy hybrydowej
      • Elastyczny grafik, ale zapytamy Cię czy możesz pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, 11:00-19:00 :)
      • Pakiet benefitów, min. prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty Multisport
      • Możliwość rozwoju w ramach grupy Santander Bank Polska
      • Fajną atmosferę w zespole, w którym ludzie są zgrani, pomocni i wspólnie chcą sięgać po sukces


      Teraz już chyba nie masz wątpliwości – że to będzie dobry wybór!


      Aplikuj już teraz – czekamy na Ciebie!


      Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland.
      Osoba zatrudniona będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A.

  • Młodszy Doradca Klienta Select – praca w Santander Bank Polska S.A.

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Młodszy doradca/ Młodsza doradczyni Select – współpraca z prestiżowym klientem banku


      Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon.
      Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.


      Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca/Młodsza Doradczyni Klienta Select


      Miejsce pracy: Wrocław ul. Robotnicza 11

      Rekrutacja: zdalna


      Dołącz do zespołu, w którym chce się pracować, gdzie stawia się na uśmiech i ścisłą współpracę.

      Zakres obowiązków

      • wsparcie klienta prestiżowego w jego codziennym bankowaniu
      • terminowa i profesjonalna obsługa zgłoszeń klientów przez: telefon, wideo, czat i audio
      • zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z naszymi standardami
      • aktywna sprzedaż produktów bankowych i prezentowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów prestiżowych
      • promocja produktów i usług banku
      • budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami
      • realizacja celów biznesowych
      • i … bycie pozytywnie zakręconym/ą na punkcie klienta :)

      Wymagania

      • pozytywne i przyjazne nastawienie do ludzi
      • działanie z inicjatywą i motywacją
      • komunikatywność, życzliwość i gotowość do pomocy
      • otwartość na nowinki techniczne
      • biegłość w obsłudze komputera
      • otwartość na nowości
      • umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju
      • wykształcenie minimum średnie
      • planowanie i organizowanie swojej pracy

      Mile widziane:

      • doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klienta
      • znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • umowa o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia
      • program szkoleniowy, który pomoże Ci zaaklimatyzować się u nas, nawet jeśli to Twoja pierwsza praca
      • możliwość pracy hybrydowej (możliwość łączenia praca zdalnej i pracy w biurze we Wrocławiu)
      • praca w systemie zmianowym pon. - pt. w godz. 7-21
      • atrakcyjny system motywacyjny i premie miesięczne
      • szeroki pakiet benefitów (m.in. opieka zdrowotna, karta Multisport)
      • ciekawe akcje w ramach programu propagującego zdrowy styl życia „BeHealthy”

      Aplikuj już teraz – czekamy na Ciebie!


      Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland

      Osoba zrekrutowana będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A.

  • Obsługa Klienta - Przydzielanie Prac Technikom Serwisu

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta, który jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań
      w branży chłodniczej, poszkujemy kandydata na stanowisko:

      Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

      Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

      Zakres obowiązków

      Do Twoich zadań należeć będzie:

      • przyjmowanie zgłoszeń klientów (zgłoszenia telefoniczne oraz mailowe) dotyczące działania sprzętu chłodniczego,
      • weryfikacja alarmów urządzeń chłodniczych,
      • przydzielanie prac technikom serwisu,
      • terminowe zamykanie zleceń serwisowych oraz informowanie klientów o postępie prac serwisowych.

      Wymagania

      Aplikuj na stanowisko, jeśli:

      • jesteś zainteresowana/y pracą w systemie zmianowym - również w weekendy (praca w godzinach: 6.00 - 14.00; 14.00 - 22.00; 22.00 - 6.00) - warunek konieczny (!),
      • posiadasz wiedzę z zakresu inżynierii chłodniczej lub chcesz ją zdobyć (dodatkowy atut - jeśli jesteś studentem lub absolwentem kierunków technicznych),
      • jesteś odpowiedzialny/a, komunikatywny/a i dobrze zorganizowany/a,
      • zależy Ci na rozwoju i zdobywaniu nowych umiejętności,
      • chcesz pracować w zgranym zespole, który zawsze służy swoim wsparciem.

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • wynagrodzenie zasadnicze 4 000 zł brutto + premie + dodatki,
      • profesjonalne szkolenie wprowadzające (w okresie szkolenia praca w godzinach 8.00-16.00),
      • dofinansowanie biletów komunikacji miejskiej,
      • biuro znajduje się na Mokotowie,
      • pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport.
      • wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej i trenerskiej.



      Jeśli chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe,
      uczyć się od najlepszych specjalistów – Aplikuj!

  • Technical Support Assistant - Help Desk POS

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • W związku z dynamicznym rozwojem naszego Działu Obsługi Klienta terminali płatniczych (POS) poszukujemy kandydata na stanowisko:

      Technical Support Assistant - Help Desk POS

      Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 162

      (praca stacjonarna)

      Zakres obowiązków

      Zadania, jakie stawiamy przed Tobą to:

      • telefoniczne wsparcie techniczne dla naszych klientów przy obsłudze terminali płatniczych,
      • weryfikacja poprawności danych w systemie,
      • raportowanie.

      Wymagania

      Od Kandydatów przede wszystkim oczekujemy:

      • dyspozycyjności (gotowości) do pracy w trybie zmianowym 24/7,
      • sumienności i skrupulatności w wykonywaniu powierzonych zadań,
      • wysokiej kultury osobistej,
      • znajomości języka angielskiego - min. B1,

      Mile widziane:

      • doświadczenie w zakresie obsługi klienta.

      Oferujemy

      Na początek możemy Ci zaoferować:

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie,
      • wynagrodzenie zasadnicze oraz premia uzależniona od wyników,
      • możliwość rozwoju w międzynarodowej, największej na polskim rynku firmie serwisującej terminale POS,
      • pakiet benefitów (min. kartę MultiSport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe),
      • kompleksowe szkolenie wprowadzające.

      Jeśli szukasz miejsca w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo - Aplikuj!

  • PŁATNY STAŻ W DZIALE ADMINISTRACJI

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Dla naszego Klienta działającego na rynku międzynarodowym, specjalizującego się w dostarczaniu usług związanych z ogrzewaniem, klimatyzacją i chłodzeniem poszukujemy Kandydata na STAŻ.

      PŁATNY STAŻ W DZIALE ADMINISTRACJI

      Miejsce stażu: WARSZAWA

      Zakres obowiązków

      Będziesz odpowiedzialny za wsparcie działu administracji w codziennych obowiązkach, m.in:


      • rejestrację oraz dystrybucję poczty przychodzącej i wychodzącej zgodnie z procedurą w systemie SAP,
      • pomoc w organizacji spotkań, wizyt gości,
      • wsparcie pracowników w różnych sprawach organizacyjnych.

      Wymagania

      Aplikuj jeśli jesteś:


      • w trakcie studiów i możesz poświęcić nam trochę swojego czasu, a do tego chcesz poznać tajniki pracy w administracji,
      • odpowiedzialny oraz masz pozytywne i optymistyczne podejście do pracy,
      • dyspozycyjny 3-5 dni w tygodniu.

      Oferujemy

      Stażystom oferujemy:


      • umowę zlecenie na okres 2 - 3 miesięcy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • miłą atmosferę pracy i wsparcie całego zespołu!

      Staż to dla Ciebie wspaniała okazja do zdobycia doświadczenia! Aplikuj!

  • PROJECT MANAGER - kompleksowa realizacja i obsługa projektów!

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego Klienta światowego dostawcy technologii związanych z systemami systemami chłodniczymi, przeciwpożarowym
      i bezpieczeństwa, systemami automatyzacji budynków oraz klimatyzacji
      poszukujemy Kandydata na stanowisko:

      PROJECT MANAGER

      Miejsce pracy: Warszawa

      Zakres obowiązków

      Wyzwania jakie przed Tobą stawiamy to:


      • zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji projektów w zakresie wymagań kontraktowych, zgodność realizacji ze standardami i wymaganiami Klienta od momentu kontraktu z Klientem do etapu przekazania projektu do serwisu,
      • zapewnienie realizacji projektów zgodnie z przyjętymi założeniami finansowymi, harmonogramem projektu w tym weryfikacja zmian zachodzących w projekcie oraz kontrola kosztów na każdym etapie projektu,
      • udział w przygotowaniu ofert dla klientów na etapie pozyskania projektu,
      • zarządzanie Claim Management i Change management w trakcie realizacji projektów w tym przygotowanie kalkulacji i rozliczeń projektów,
      • zamawianie materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania projektu,
      • pełnienie nadzoru nad przygotowaniem kompletnej dokumentacji projektowej wykonawczej i powykonawczej,
      • obsługa projektów w systemie informatycznym SAP (po odpowiednim przeszkoleniu),
      • współpraca z Klientem - informowanie o nowych produktach i dostępnych technologiach, pomoc w rozwiązywaniu.

      Wymagania

      Aplikuj na to stanowisko jeśli:


      • masz ukończone studia wyższe techniczne, najlepiej na kierunku: Inżynieria Środowiska – chłodnictwo i klimatyzacja, informatyka,
      • posiadasz co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w samodzielnym prowadzeniu projektów i współpracą z Klientem,
      • bardzo dobrze zanasz zasady i metodologię zarządzania projektami,
      • potrafisz zaplanować pracę własną i podległych Ci osób,
      • posiadasz duże zdolności komunikatywne i umiejętność tworzenia relacji z klientem,
      • swobodnie posługujesz się programami: MS Office, AutoCard lub MicroStation-Bentley,
      • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym.

      Dodatkowo:


      Jeśli jesteś odpowiedzialny, samodzielny, kreatywny i nie boisz się pracować pod presją czasu – to na Ciebie czekamy!

      Oferujemy

      Na początek oferujemy:


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • szerokie możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o doświadczenie naszej firmy na rynku lokalnym i międzynarodowym,
      • udział w szkoleniach i współpracę z najlepszymi specjalistami z branży,
      • dużą samodzielność, miłą atmosferę, uczciwość i profesjonalizm,
      • możliwość pracy w trybie hybrydowym,
      • samochód służbowy,
      • prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe.
  • Konsultant Telefoniczny (Call Center)

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Rzeszów
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Jesteś zorganizowany, samodzielny i lubisz kontakt z ludźmi? Masz już pierwsze doświadczenie
      w telefonicznej obsłudze klienta i szukasz nowych wyzwań oraz możliwości rozwoju?

      To ta praca jest właśnie dla Ciebie!

      Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:

      Konsultant Telefoniczny (Call Center)

      PRACA ZDALNA

      Zakres obowiązków

      Poszukujemy uśmiechniętych, otwartych i zaangażowanych pracowników, którzy będą odpowiedzialni za:



      • wykonywanie połączeń wychodzących na kampaniach sprzedażowych (bazy dostarczane przez Klienta),
      • obsługę infolinii przychodzącej,
      • realizację celów sprzedażowych (indywidualne lub zespołowo),
      • utrzymywanie odpowiednich standardów jakościowych wynikających z realizacji danego projektu.

      Wymagania

      Aplikuj na to stanowisko jeśli:


      • masz doświadczenie na podobnym stanowisku (telefoniczna obsługa klienta, telefoniczna sprzedaż produktów),
      • korzystasz ze stabilnego połączenia z internetem (podłączenie kablowe i światłowodowe) - warunek konieczny (!),
      • znasz podstawy technik sprzedaży i potrafisz dopasować produkt do oczekiwań Klienta,
      • w Twoim głosie słychać empatię i pozytywne nastawienie - warunek konieczny (!).

      Oferujemy

      Na początek oferujemy:



      • wynagrodzenie zasadnicze oraz gwarantowaną premię,
      • pracę w 100% zdalną (!)
      • zapewniamy niezbędny sprzęt do pracy (laptop służbowy),
      • pracę od poniedziałku do piątku (po 8 godzin między 9:00 a 18:00 według grafiku), opcjonalnie 1 lub 2 soboty w miesiącu,
      • okres wdrożeniowy – nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować w pracy na swoim stanowisku,
      • szerokie możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o doświadczenie naszej firmy na rynku lokalnym i międzynarodowym,
      • dużą samodzielność, miłą atmosferę, uczciwość i profesjonalizm.

      Jeśli szukasz miejsca, w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo - Aplikuj!

  • Obsługa Klienta - Przydzielanie Prac Technikom Serwisu

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta, który jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań
      w branży chłodniczej, poszkujemy kandydata na stanowisko:

      Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

      Zakres obowiązków

      Do Twoich zadań należeć będzie:

      • przyjmowanie zgłoszeń klientów (zgłoszenia telefoniczne oraz mailowe) dotyczące działania sprzętu chłodniczego,
      • weryfikacja alarmów urządzeń chłodniczych,
      • przydzielanie prac technikom serwisu,
      • terminowe zamykanie zleceń serwisowych oraz informowanie klientów o postępie prac serwisowych.

      Wymagania

      Aplikuj na stanowisko, jeśli:

      • jesteś zainteresowana/y pracą w systemie zmianowym - również w weekendy (praca w godzinach: 6.00 - 14.00; 14.00 - 22.00; 22.00 - 6.00) - warunek konieczny (!),
      • posiadasz wiedzę z zakresu inżynierii chłodniczej lub chcesz ją zdobyć (dodatkowy atut - jeśli jesteś studentem lub absolwentem kierunków technicznych),
      • jesteś odpowiedzialny/a, komunikatywny/a i dobrze zorganizowany/a,
      • zależy Ci na rozwoju i zdobywaniu nowych umiejętności,
      • chcesz pracować w zgranym zespole, który zawsze służy swoim wsparciem.

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • wynagrodzenie zasadnicze 4 000 zł brutto + premie + dodatki,
      • profesjonalne szkolenie wprowadzające (w okresie szkolenia praca w godzinach 8.00-16.00),
      • dofinansowanie biletów komunikacji miejskiej,
      • biuro znajduje się na Mokotowie,
      • pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport.
      • wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej i trenerskiej.



      Jeśli chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe,
      uczyć się od najlepszych specjalistów – Aplikuj!

  • STAŻ – ADMINISTRACJA SYSTEMEM SAP

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Dla naszego Klienta działającego na rynku międzynarodowym, specjalizującego się w dostarczaniu usług związanych z ogrzewaniem, klimatyzacją i chłodzeniem poszukujemy Kandydata na STAŻ.

      STAŻ – ADMINISTRACJA SYSTEMEM SAP

      Miejsce stażu: WARSZAWA

      Zakres obowiązków

      Twoje zadania:


      • wsparcie w zakresie bieżącej obsługi realizowanych projektów,
      • koordynacja zamówień i dostaw w tym praca w systemie SAP (po przeszkoleniu),
      • przygotowanie zestawień i analiz w Excelu,
      • wsparcie we wdrożeniu działań usprawniających pracę zespołu.

      Wymagania

      Szukamy osób, które:


      • mają wykształcenie wyższe lub są w trakcie studiów technicznych, mile widziane kierunki to: Inżynieria Środowiska lub Informatyka,
      • posiadają umiejętności analitycznego myślenia - są otwarte na naukę i rozwój,
      • znają Excela, mile widziana znajomość programu Macro Recorder,
      • mogą pracować 3-5 dni w tygodniu.

      Oferujemy

      Stażystom oferujemy:


      • umowę zlecenie na okres 2 - 3 miesięcy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • duże możliwości zdobycia wiedzy, która przekazywana jest przez specjalistów i ekspertów branży,
      • zdobycie doświadczenia w firmie tworzącej projekty chłodnicze od podstaw i będącej jedną
        z najlepszych firm na rynku międzynarodowym,
      • miłą atmosferę pracy i wsparcie całego zespołu!


      KANDYDACIE!


      Podczas stażu poznasz działalność firmy oraz zdobędziesz niepowtarzalne kompetencje i umiejętności.
      Zakres projektów jest szeroki i obejmuje niemal każdy obszar działalności firmy na rynku krajowym i zagranicznym.



      Staż to dla Ciebie wspaniała okazja zdobycia doświadczenia!



      Jesteś zainteresowany?



      Aplikuj!

Pracodawcy w Warszawie