Mellon Poland Sp. z o.o.

Mellon Poland Sp. z o.o.

Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon.

Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.

Mellon Poland Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Specjalista ds. obsługi klienta Warszawa, Konsultant Warszawa, Pracownik biurowy Warszawa, Project Manager Warszawa, Team leader Warszawa.
Kategorie zawodowe: obsługa klienta / call center, doradztwo / konsulting / audyt, zarządzanie / dyrekcja, administracja biurowa / praca biurowa.

Oferty pracy Mellon Poland Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Mellon Poland Sp. z o.o.

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach tej firmy

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Karta Multisport
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Pakiet socjalny
  • Parking
  • Prywatna opieka lekarska
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapy

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Mellon Poland Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe

Pełna nazwa
MELLON POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Aleje Jerozolimskie 162 02-342 Warszawa
NIP
7010009325
REGON
140435212
KRS
0000258675
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
09.06.2006
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Przetwórstwo przemysłowe

  • 33.20.Z Instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia

Informacja i komunikacja

  • 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi
  • 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 66.19.Z Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych
  • 66.22.Z Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 74.90.Z Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 77.39.Z Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane
  • 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)

Pozostała działalność usługowa

  • 95.11.Z Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Mellon Poland Sp. z o.o.

3.5

Na podstawie 39 ocen z Google.

Malgorzata Brzezinka

Malgorzata Brzezinka

"Dzwonił dziś pan. Poinformować, ze jutro kurier będzie u mnie. Pan gburem jakich mało się okazał... Niemiły, opryskliwy, dawno z kimś takim nie rozmawiałam."

2 lata temu

Archont

Archont

"Obecnie tonący statek - brak wieloletniej, dobrej organizacji wypływa na powierzchnię. Radzę nie nawiązywać współpracy."

rok temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
Mellon Poland Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Bielsko-Biała
  4. Kraków
  5. Łódź
  6. Biała Podlaska
  7. Ostrów Mazowiecka
  8. Pabianice
  9. Poznań

Archiwalne oferty pracy Mellon Poland Sp. z o.o.

  • Sales Manager

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Mellon Poland jest częścią Mellon Group of Companies aktywnie działającej w 11 krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
      Jesteśmy obecni na rynku usług finansowych i bankowych dostarczając kompleksowe usługi obejmujące sprzedaż i servis urządzeń ATM, VTM, POS, QMS, usługi call center w tym infolinę 24/7,

      outsourcing procesów biznesowych oraz pracowników.

      W związku z rozwojem naszego zespołu sprzedaży poszukujemy samodzielnej osoby na stanowisko:

      SALES MANAGER

      raportującej bezpośrednio do General Managera.

      Zakres obowiązków

      • pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych,
      • kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych
      • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
      • realizacja celów sprzedażowych,
      • monitorowanie rynku i analiza potrzeb Klientów,
      • prowadzenie negocjacji handlowych oraz finalizacja transakcji zakończona podpisaniem umowy,
      • poszukiwanie sposobów zwiększania efektywności sprzedaży,
      • kontrolowanie kosztów i budżetu.

      Wymagania

      • doświadczenie i predyspozycje do pracy w sprzedaży,
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
      • orientacja na cel,
      • systematyczność i zaangażowanie,
      • motywacja do działania i silna chęć odniesienia sukcesu,
      • pewność w radzeniu sobie z obiekcjami, w oparciu o wiedzę branżową i kreatywne myślenie,
      • własna inicjatywa, mająca na celu zainteresowanie potencjalnych partnerów.

      Oferujemy

      • możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej w elastycznych godzinach,
      • dogodną formę współpracy: umowa o pracę lub B2B w tym płatne dni wolne,
      • wynagrodzenie składające się z podstawy + premia za wyniki w sprzedaży,
      • pracę od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach,
      • narzędzia pracy – telefon, laptop, samochód służbowy lub dodatek za używanie sprzętu własnego,
      • benefity w postaci prywatnej opieki medycznej, karty sportowej i ubezpieczenia grupowego,
      • work-life balance – nie oczekujemy „pracy po godzinach”.
  • PROJECT MANAGER - kompleksowa realizacja i obsługa projektów instalacji chłodniczych!

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta działającego na rynku międzynarodowym, specjalizującego się w dostarczaniu usług związanych z ogrzewaniem, klimatyzacją i chłodzeniem poszukujemy Kandydata, który będzie miał za zadanie zapewnić kompleksową obsługę Klientów firmy, dbać o jakość współpracy i satysfakcję Klientów przy realizacji projektów.


      Obecnie do zespołu w Warszawie poszukujemy:


      Project Managera

      Zakres obowiązków

      Wyzwania jakie przed Tobą stawiamy to:

      • Przygotowywanie ofert wg zapytań ofertowych od Klientów, kalkulacje i rozliczanie projektów.
      • Zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji projektów w zakresie wymagań kontraktowych, zgodność realizacji ze standardami i wymaganiami Klienta od momentu kontraktu z Klientem do etapu przekazania projektu do serwisu.
      • Zapewnienie realizacji projektów zgodnie z przyjętymi założeniami finansowymi, harmonogramem projektu w tym weryfikacja zmian zachodzących w projekcie oraz kontrola kosztów na każdym etapie projektu.
      • Udział w przygotowaniu ofert dla klientów na etapie pozyskania projektu.
      • Zarządzanie Claim Management i Change Management w trakcie realizacji projektów w tym przygotowanie kalkulacji i rozliczeń projektów.
      • Zamawianie materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania projektu.
      • Pełnienie nadzoru nad przygotowaniem kompletnej dokumentacji projektowej wykonawczej i powykonawczej.
      • Obsługa projektów w systemie informatycznym SAP (po wew. przeszkoleniu).
      • Współpraca z Klientem - informowanie o nowych produktach i dostępnych technologiach, pomoc w rozwiązywaniu problemów.

      Wymagania

      Aplikuj na to stanowisko jeśli:


      • Masz wykształcenie wyższe techniczne w obszarze: najlepiej specjalność: chłodnictwo lub klimatyzacja - mile widziane inne kierunki techniczne.
      • Posiadasz co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe związane z samodzielnym prowadzeniem projektów i współpracą z Klientem.
      • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim -warunek konieczny – pracujemy w środowisku międzynarodowym.
      • Cechuje Cię bardzo dobra znajomość zasad i metodologii zarządzania projektami.
      • Umiejętnie zarządzasz pracą własną i podległych Ci osób.
      • Swobodne posługujesz się programami MS Office, Ms Project (opcjonalnie).
      • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej instalacji chłodniczych oraz znajomość programu AutoCad będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      Na początek oferujemy:


      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o prace w pełnym wymiarze godzin.
      • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o doświadczenie naszej firmy na rynku lokalnym i międzynarodowym.
      • Świadczenia socjalne: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe.
      • Dużą samodzielność, miłą atmosferę, uczciwość i profesjonalizm.
      • Samochód służbowy.
  • OPIEKUN KLIENTA w Dziale Help Desk POS

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • W związku z dynamicznym rozwojem naszego Działu Obsługi Klietna terminali płatniczych (POS) poszukujemy doświadczonego
      i zaangażowanego kandydata na stanowisko:


      OPIEKUN KLIENTA

      Zakres obowiązków

      Na początek możemy zaproponować:


      • monitorowanie wskaźników SLA oraz procesów wpływających na wyniki,
      • dbanie o terminową realizację zleceń,
      • przygotowanie analiz i raportów,
      • prowadzenie szkoleń oraz tworzenie procedur,
      • optymalizacja procesów,
      • wdrażanie nowych projektów i rozwiązań pomocnych w dziale POS,
      • wsparcie i pomoc dla zespołu konsultantów w zakresie prowadzonego projektu.

      Wymagania

      Aplikuj do nas jeśli:


      • masz już pierwsze doświadczenie w pracy z klientem biznesowym,
      • dobrze znasz środowisko MS Office - szczególnie Excel,
      • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim,
      • wyróżnia Cię odpowiedzialność za powierzone zadania,
      • jesteś skrupulatny/a w planowaniu pracy własnej.

      Oferujemy

      Na początek możemy zaproponować:


      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umow zlecenie
      • kompleksowy system wdrożeniowy,
      • hybrydowy model pracy – po okresie próbnym,
      • bogaty pakiet benefitów: kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
      • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowej organizacji.

      Jeśli szukasz miejsca, w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo - Aplikuj

  • Obsługa Klienta - Przydzielanie Prac Technikom Serwisu

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta, który jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań
      w branży chłodniczej, poszkujemy kandydata na stanowisko:

      Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

      Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

      PRACA STACJONARNA

      Zakres obowiązków

      Do Twoich zadań należeć będzie:

      • przyjmowanie zgłoszeń klientów (zgłoszenia telefoniczne oraz mailowe) dotyczące działania sprzętu chłodniczego,
      • weryfikacja alarmów urządzeń chłodniczych,
      • przydzielanie prac technikom serwisu,
      • terminowe zamykanie zleceń serwisowych oraz informowanie klientów o postępie prac serwisowych.

      Wymagania

      Aplikuj na stanowisko, jeśli:

      • jesteś zainteresowana/y pracą w systemie zmianowym - również w weekendy - warunek konieczny (!)
        (praca w godzinach: 6.00 - 14.00; 14.00 - 22.00; 22.00 - 6.00),
      • posiadasz wiedzę z zakresu inżynierii chłodniczej lub chcesz ją zdobyć (dodatkowy atut - jeśli jesteś studentem lub absolwentem kierunków technicznych),
      • jesteś odpowiedzialny/a, komunikatywny/a i dobrze zorganizowany/a,
      • zależy Ci na rozwoju i zdobywaniu nowych umiejętności,
      • chcesz pracować w zgranym zespole, który zawsze służy swoim wsparciem.

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat lub umowę zlecenie,
      • wynagrodzenie zasadnicze 4 300 zł brutto + premie + dodatki,
      • dofinansowanie biletów komunikacji miejskiej,
      • biuro znajduje się na Mokotowie,
      • pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport.
      • wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej i trenerskiej.



      Jeśli chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe,
      uczyć się od najlepszych specjalistów – Aplikuj!

  • Technical Support Assistant - Help Desk POS

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • W związku z dynamicznym rozwojem naszego Działu Obsługi Klienta terminali płatniczych (POS) poszukujemy kandydata na stanowisko:

      Technical Support Assistant - Help Desk POS

      Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 162

      (praca stacjonarna)

      Zakres obowiązków

      Zadania, jakie stawiamy przed Tobą to:

      • telefoniczne wsparcie techniczne dla naszych klientów przy obsłudze terminali płatniczych,
      • weryfikacja poprawności danych w systemie,
      • raportowanie.

      Wymagania

      Od Kandydatów przede wszystkim oczekujemy:

      • dyspozycyjności (gotowości) do pracy w trybie zmianowym 24/7,
      • sumienności i skrupulatności w wykonywaniu powierzonych zadań,
      • wysokiej kultury osobistej,
      • znajomości języka angielskiego - min. B1,

      Mile widziane:

      • doświadczenie w zakresie obsługi klienta.

      Oferujemy

      Na początek możemy Ci zaoferować:

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie,
      • wynagrodzenie zasadnicze oraz premia uzależniona od wyników,
      • możliwość rozwoju w międzynarodowej, największej na polskim rynku firmie serwisującej terminale POS,
      • pakiet benefitów (min. kartę MultiSport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe),
      • kompleksowe szkolenie wprowadzające.

      Jeśli szukasz miejsca w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo - Aplikuj!

  • TEAM LEADER poszukiwany!

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • W związku z dynamicznym rozwojem naszego Działu Obsługi Klienta terminali płatniczych (POS) poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego kandydata na stanowisko:


      TEAM LEADER


      Miejsce pracy: Warszawa, al. Jerozolimskie 162.

      Zakres obowiązków

      Jako Team Leader kameralnego i zgranego zespołu będziesz miał/a za zadanie:

      • planować, delegować i przydzielać zadania dla ok 10 konsultantów CC,
      • wspierać i motywować pracowników w codziennych działaniach,
      • dbać o sprawność komunikacji i rozwiązywać ewentualne kwestie sporne,
      • nadzorować realizację zadań zespołu i raportować wyniki do managerów wyższego szczebla,
      • reprezentować zespół przed innymi działami w strukturach firmy.

      Wymagania

      Aplikuj do nas jeśli:


      • zarządzałeś/aś zespołem Call Center składającym się z co najmniej z 15 konsultantów - warunek konieczny,
      • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim – poziom minimum B1,
      • masz wykształcenie wyższe,
      • wyróżnia Cię odpowiedzialność, skrupulatność i dokładność w planowaniu pracy własnej i zespołu.

      Dodatkowo jeśli potrafisz inspirować i motywować ludzi do działania – już Cię chcemy!

      Oferujemy

      Na początek możemy Tobie Team Lederze zaproponować:

      • stabilne warunki pracy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjną premię,
      • kompleksowy system wdrożeniowy,
      • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00,
      • hybrydowy model pracy – po okresie próbnym,
      • bogaty pakiet benefitów: kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
      • możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji,
      • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowej organizacji.
  • Doradca Klienta - Sprzedaż - praca w Santander Bank Polska S.A.

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon.
      Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.


      Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca Klienta w Zespole Zdalnej Sprzedaży.


      · Miejsce pracy: Wrocław ul. Robotnicza 11 (możliwość pracy hybrydowej)

      · Rekrutacja: zdalna


      Dołącz do zespołu, w którym chce się pracować, gdzie stawia się na uśmiech i ścisłą współpracę.


      Kogo szukamy?


      Przede wszystkim ludzi pozytywnych i przyjaznych, ale też dynamicznych i zmotywowanych. Doświadczenie zawodowe będzie mile widziane, ale oferowany program szkoleniowy pomoże szybko zaaklimatyzować się w Contact Center również osobom szukającym swojej pierwszej pracy. To świetne miejsce, aby zacząć bankową karierę.


      Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • Telefoniczny kontakt z klientami banku
      • Sprzedaż produktów bankowych
      • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi
      • Promocja produktów i usług banku
      • Budowanie trwałych relacji z klientami
      • Realizacja celów biznesowych

      I … bycie pozytywnie zakręconym na punkcie klienta :)

      Wymagania


      Jeśli:

      • Jesteś osobą, na której można polegać
      • Jesteś pełna/y energii
      • Lubisz nowe wyzwania i chcesz się rozwijać
      • Szybko przyswajasz wiedzę
      • Posiadasz wykształcenie minimum średnie
      • Doświadczenie w bankowości lub sprzedaży będzie dodatkowym atutem

      … nie czekaj! Aplikuj już teraz!


      A jeśli jeszcze masz wątpliwości, przeczytaj co mamy do zaoferowania.

      Oferujemy


      • Umowę o pracę
      • Stałą pensję 4000,00 zł brutto
      • Dodatkowo comiesięczną premię, nawet do kwoty 3600,00 zł brutto
      • Inne systemy motywacyjne np. konkursy
      • Możliwość pracy hybrydowej
      • Elastyczny grafik, ale zapytamy Cię czy możesz pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, 11:00-19:00 :)
      • Pakiet benefitów, min. prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty Multisport
      • Możliwość rozwoju w ramach grupy Santander Bank Polska
      • Fajną atmosferę w zespole, w którym ludzie są zgrani, pomocni i wspólnie chcą sięgać po sukces


      Teraz już chyba nie masz wątpliwości – że to będzie dobry wybór!


      Aplikuj już teraz – czekamy na Ciebie!


      Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland.
      Osoba zatrudniona będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A.

  • Młodszy Doradca Klienta Select – praca w Santander Bank Polska S.A.

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Młodszy doradca/ Młodsza doradczyni Select – współpraca z prestiżowym klientem banku


      Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon.
      Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.


      Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca/Młodsza Doradczyni Klienta Select


      Miejsce pracy: Wrocław ul. Robotnicza 11

      Rekrutacja: zdalna


      Dołącz do zespołu, w którym chce się pracować, gdzie stawia się na uśmiech i ścisłą współpracę.

      Zakres obowiązków

      • wsparcie klienta prestiżowego w jego codziennym bankowaniu
      • terminowa i profesjonalna obsługa zgłoszeń klientów przez: telefon, wideo, czat i audio
      • zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z naszymi standardami
      • aktywna sprzedaż produktów bankowych i prezentowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów prestiżowych
      • promocja produktów i usług banku
      • budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami
      • realizacja celów biznesowych
      • i … bycie pozytywnie zakręconym/ą na punkcie klienta :)

      Wymagania

      • pozytywne i przyjazne nastawienie do ludzi
      • działanie z inicjatywą i motywacją
      • komunikatywność, życzliwość i gotowość do pomocy
      • otwartość na nowinki techniczne
      • biegłość w obsłudze komputera
      • otwartość na nowości
      • umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju
      • wykształcenie minimum średnie
      • planowanie i organizowanie swojej pracy

      Mile widziane:

      • doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klienta
      • znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • umowa o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia
      • program szkoleniowy, który pomoże Ci zaaklimatyzować się u nas, nawet jeśli to Twoja pierwsza praca
      • możliwość pracy hybrydowej (możliwość łączenia praca zdalnej i pracy w biurze we Wrocławiu)
      • praca w systemie zmianowym pon. - pt. w godz. 7-21
      • atrakcyjny system motywacyjny i premie miesięczne
      • szeroki pakiet benefitów (m.in. opieka zdrowotna, karta Multisport)
      • ciekawe akcje w ramach programu propagującego zdrowy styl życia „BeHealthy”

      Aplikuj już teraz – czekamy na Ciebie!


      Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland

      Osoba zrekrutowana będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A.

  • Obsługa Klienta - Przydzielanie Prac Technikom Serwisu

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta, który jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań
      w branży chłodniczej, poszkujemy kandydata na stanowisko:

      Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

      Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

      Zakres obowiązków

      Do Twoich zadań należeć będzie:

      • przyjmowanie zgłoszeń klientów (zgłoszenia telefoniczne oraz mailowe) dotyczące działania sprzętu chłodniczego,
      • weryfikacja alarmów urządzeń chłodniczych,
      • przydzielanie prac technikom serwisu,
      • terminowe zamykanie zleceń serwisowych oraz informowanie klientów o postępie prac serwisowych.

      Wymagania

      Aplikuj na stanowisko, jeśli:

      • jesteś zainteresowana/y pracą w systemie zmianowym - również w weekendy (praca w godzinach: 6.00 - 14.00; 14.00 - 22.00; 22.00 - 6.00) - warunek konieczny (!),
      • posiadasz wiedzę z zakresu inżynierii chłodniczej lub chcesz ją zdobyć (dodatkowy atut - jeśli jesteś studentem lub absolwentem kierunków technicznych),
      • jesteś odpowiedzialny/a, komunikatywny/a i dobrze zorganizowany/a,
      • zależy Ci na rozwoju i zdobywaniu nowych umiejętności,
      • chcesz pracować w zgranym zespole, który zawsze służy swoim wsparciem.

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • wynagrodzenie zasadnicze 4 000 zł brutto + premie + dodatki,
      • profesjonalne szkolenie wprowadzające (w okresie szkolenia praca w godzinach 8.00-16.00),
      • dofinansowanie biletów komunikacji miejskiej,
      • biuro znajduje się na Mokotowie,
      • pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport.
      • wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej i trenerskiej.



      Jeśli chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe,
      uczyć się od najlepszych specjalistów – Aplikuj!

  • Technical Support Assistant - Help Desk POS

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • W związku z dynamicznym rozwojem naszego Działu Obsługi Klienta terminali płatniczych (POS) poszukujemy kandydata na stanowisko:

      Technical Support Assistant - Help Desk POS

      Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 162

      (praca stacjonarna)

      Zakres obowiązków

      Zadania, jakie stawiamy przed Tobą to:

      • telefoniczne wsparcie techniczne dla naszych klientów przy obsłudze terminali płatniczych,
      • weryfikacja poprawności danych w systemie,
      • raportowanie.

      Wymagania

      Od Kandydatów przede wszystkim oczekujemy:

      • dyspozycyjności (gotowości) do pracy w trybie zmianowym 24/7,
      • sumienności i skrupulatności w wykonywaniu powierzonych zadań,
      • wysokiej kultury osobistej,
      • znajomości języka angielskiego - min. B1,

      Mile widziane:

      • doświadczenie w zakresie obsługi klienta.

      Oferujemy

      Na początek możemy Ci zaoferować:

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie,
      • wynagrodzenie zasadnicze oraz premia uzależniona od wyników,
      • możliwość rozwoju w międzynarodowej, największej na polskim rynku firmie serwisującej terminale POS,
      • pakiet benefitów (min. kartę MultiSport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe),
      • kompleksowe szkolenie wprowadzające.

      Jeśli szukasz miejsca w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo - Aplikuj!

  • PŁATNY STAŻ W DZIALE ADMINISTRACJI

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Dla naszego Klienta działającego na rynku międzynarodowym, specjalizującego się w dostarczaniu usług związanych z ogrzewaniem, klimatyzacją i chłodzeniem poszukujemy Kandydata na STAŻ.

      PŁATNY STAŻ W DZIALE ADMINISTRACJI

      Miejsce stażu: WARSZAWA

      Zakres obowiązków

      Będziesz odpowiedzialny za wsparcie działu administracji w codziennych obowiązkach, m.in:


      • rejestrację oraz dystrybucję poczty przychodzącej i wychodzącej zgodnie z procedurą w systemie SAP,
      • pomoc w organizacji spotkań, wizyt gości,
      • wsparcie pracowników w różnych sprawach organizacyjnych.

      Wymagania

      Aplikuj jeśli jesteś:


      • w trakcie studiów i możesz poświęcić nam trochę swojego czasu, a do tego chcesz poznać tajniki pracy w administracji,
      • odpowiedzialny oraz masz pozytywne i optymistyczne podejście do pracy,
      • dyspozycyjny 3-5 dni w tygodniu.

      Oferujemy

      Stażystom oferujemy:


      • umowę zlecenie na okres 2 - 3 miesięcy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • miłą atmosferę pracy i wsparcie całego zespołu!

      Staż to dla Ciebie wspaniała okazja do zdobycia doświadczenia! Aplikuj!

  • PROJECT MANAGER - kompleksowa realizacja i obsługa projektów!

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego Klienta światowego dostawcy technologii związanych z systemami systemami chłodniczymi, przeciwpożarowym
      i bezpieczeństwa, systemami automatyzacji budynków oraz klimatyzacji
      poszukujemy Kandydata na stanowisko:

      PROJECT MANAGER

      Miejsce pracy: Warszawa

      Zakres obowiązków

      Wyzwania jakie przed Tobą stawiamy to:


      • zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji projektów w zakresie wymagań kontraktowych, zgodność realizacji ze standardami i wymaganiami Klienta od momentu kontraktu z Klientem do etapu przekazania projektu do serwisu,
      • zapewnienie realizacji projektów zgodnie z przyjętymi założeniami finansowymi, harmonogramem projektu w tym weryfikacja zmian zachodzących w projekcie oraz kontrola kosztów na każdym etapie projektu,
      • udział w przygotowaniu ofert dla klientów na etapie pozyskania projektu,
      • zarządzanie Claim Management i Change management w trakcie realizacji projektów w tym przygotowanie kalkulacji i rozliczeń projektów,
      • zamawianie materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania projektu,
      • pełnienie nadzoru nad przygotowaniem kompletnej dokumentacji projektowej wykonawczej i powykonawczej,
      • obsługa projektów w systemie informatycznym SAP (po odpowiednim przeszkoleniu),
      • współpraca z Klientem - informowanie o nowych produktach i dostępnych technologiach, pomoc w rozwiązywaniu.

      Wymagania

      Aplikuj na to stanowisko jeśli:


      • masz ukończone studia wyższe techniczne, najlepiej na kierunku: Inżynieria Środowiska – chłodnictwo i klimatyzacja, informatyka,
      • posiadasz co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe w samodzielnym prowadzeniu projektów i współpracą z Klientem,
      • bardzo dobrze zanasz zasady i metodologię zarządzania projektami,
      • potrafisz zaplanować pracę własną i podległych Ci osób,
      • posiadasz duże zdolności komunikatywne i umiejętność tworzenia relacji z klientem,
      • swobodnie posługujesz się programami: MS Office, AutoCard lub MicroStation-Bentley,
      • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym.

      Dodatkowo:


      Jeśli jesteś odpowiedzialny, samodzielny, kreatywny i nie boisz się pracować pod presją czasu – to na Ciebie czekamy!

      Oferujemy

      Na początek oferujemy:


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • szerokie możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o doświadczenie naszej firmy na rynku lokalnym i międzynarodowym,
      • udział w szkoleniach i współpracę z najlepszymi specjalistami z branży,
      • dużą samodzielność, miłą atmosferę, uczciwość i profesjonalizm,
      • możliwość pracy w trybie hybrydowym,
      • samochód służbowy,
      • prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe.
  • Konsultant Telefoniczny (Call Center)

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Rzeszów
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Jesteś zorganizowany, samodzielny i lubisz kontakt z ludźmi? Masz już pierwsze doświadczenie
      w telefonicznej obsłudze klienta i szukasz nowych wyzwań oraz możliwości rozwoju?

      To ta praca jest właśnie dla Ciebie!

      Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:

      Konsultant Telefoniczny (Call Center)

      PRACA ZDALNA

      Zakres obowiązków

      Poszukujemy uśmiechniętych, otwartych i zaangażowanych pracowników, którzy będą odpowiedzialni za:



      • wykonywanie połączeń wychodzących na kampaniach sprzedażowych (bazy dostarczane przez Klienta),
      • obsługę infolinii przychodzącej,
      • realizację celów sprzedażowych (indywidualne lub zespołowo),
      • utrzymywanie odpowiednich standardów jakościowych wynikających z realizacji danego projektu.

      Wymagania

      Aplikuj na to stanowisko jeśli:


      • masz doświadczenie na podobnym stanowisku (telefoniczna obsługa klienta, telefoniczna sprzedaż produktów),
      • korzystasz ze stabilnego połączenia z internetem (podłączenie kablowe i światłowodowe) - warunek konieczny (!),
      • znasz podstawy technik sprzedaży i potrafisz dopasować produkt do oczekiwań Klienta,
      • w Twoim głosie słychać empatię i pozytywne nastawienie - warunek konieczny (!).

      Oferujemy

      Na początek oferujemy:



      • wynagrodzenie zasadnicze oraz gwarantowaną premię,
      • pracę w 100% zdalną (!)
      • zapewniamy niezbędny sprzęt do pracy (laptop służbowy),
      • pracę od poniedziałku do piątku (po 8 godzin między 9:00 a 18:00 według grafiku), opcjonalnie 1 lub 2 soboty w miesiącu,
      • okres wdrożeniowy – nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować w pracy na swoim stanowisku,
      • szerokie możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o doświadczenie naszej firmy na rynku lokalnym i międzynarodowym,
      • dużą samodzielność, miłą atmosferę, uczciwość i profesjonalizm.

      Jeśli szukasz miejsca, w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo - Aplikuj!

  • Młodszy Doradca Klienta Select – praca w Santander Bank Polska S.A.

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Młodszy doradca/ Młodsza doradczyni Select – współpraca z prestiżowym klientem banku


      Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon.
      Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.


      Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko: Młodszy Doradca/Młodsza Doradczyni Klienta Select


      Miejsce pracy: Wrocław ul. Robotnicza 11

      Rekrutacja: zdalna


      Dołącz do zespołu, w którym chce się pracować, gdzie stawia się na uśmiech i ścisłą współpracę.

      Zakres obowiązków

      • wsparcie klienta prestiżowego w jego codziennym bankowaniu
      • terminowa i profesjonalna obsługa zgłoszeń klientów przez: telefon, wideo, czat i audio
      • zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z naszymi standardami
      • aktywna sprzedaż produktów bankowych i prezentowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów prestiżowych
      • promocja produktów i usług banku
      • budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami
      • realizacja celów biznesowych
      • i … bycie pozytywnie zakręconym/ą na punkcie klienta :)

      Wymagania

      • pozytywne i przyjazne nastawienie do ludzi
      • działanie z inicjatywą i motywacją
      • komunikatywność, życzliwość i gotowość do pomocy
      • otwartość na nowinki techniczne
      • biegłość w obsłudze komputera
      • otwartość na nowości
      • umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju
      • wykształcenie minimum średnie
      • planowanie i organizowanie swojej pracy

      Mile widziane:

      • doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klienta
      • znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • umowa o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia
      • program szkoleniowy, który pomoże Ci zaaklimatyzować się u nas, nawet jeśli to Twoja pierwsza praca
      • możliwość pracy hybrydowej (możliwość łączenia praca zdalnej i pracy w biurze we Wrocławiu)
      • praca w systemie zmianowym pon. - pt. w godz. 7-21
      • atrakcyjny system motywacyjny i premie miesięczne
      • szeroki pakiet benefitów (m.in. opieka zdrowotna, karta Multisport)
      • ciekawe akcje w ramach programu propagującego zdrowy styl życia „BeHealthy”

      Aplikuj już teraz – czekamy na Ciebie!


      Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland

      Osoba zrekrutowana będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A.

  • Doradca Klienta - Sprzedaż - praca w Santander Bank Polska S.A.

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe.

      Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. – poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko:

      Młodszy Doradca Klienta/ Doradca Klienta /Starszy Doradca Klienta

      Miejsce pracy: Wrocław ul. Robotnicza 11


      Dołącz do zespołu ludzi, którzy chcą razem pracować. W pracy stawiamy na uśmiech i ścisłą współpracę.


      Kogo szukamy?



      Przede wszystkim ludzi pozytywnych i przyjaznych, ale też dynamicznych i zmotywowanych. Doświadczenie zawodowe będzie mile widziane, ale oferowany program szkoleniowy pomoże szybko zaaklimatyzować się w Contact Center również osobom szukającym swojej pierwszej pracy.


      To świetne miejsce, aby zacząć bankową karierę.

      Zakres obowiązków

      • Telefoniczny kontakt z klientami banku
      • Sprzedaż produktów bankowych
      • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi
      • Promocja produktów i usług banku
      • Budowanie trwałych relacji z klientami
      • Realizacja celów biznesowych

      I … bycie pozytywnie zakręconym na punkcie klienta :)

      Wymagania

      Jeśli:

      • Jesteś osobą, na której można polegać
      • Jesteś pełna/y energii
      • Lubisz nowe wyzwania i chcesz się rozwijać
      • Szybko przyswajasz wiedzę
      • Posiadasz wykształcenie minimum średnie
      • Doświadczenie w bankowości lub sprzedaży będzie dodatkowym atutem

      … nie czekaj! Aplikuj już teraz!



      A jeśli jeszcze masz wątpliwości, przeczytaj co mamy do zaoferowania.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę
      • Stałą pensje
      • Dodatkowo comiesięczną premię, nawet do kwoty 3500 zł brutto
      • Inne systemy motywacyjne np. konkursy
      • Możliwość pracy hybrydowej
      • Elastyczny grafik, ale zapytamy Cię czy możesz pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, 11:00-19:00 :)
      • Pakiet benefitów, min. prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty Multisport
      • Możliwość rozwoju w ramach grupy Santander Bank Polska
      • Fajną atmosferę w zespole, w którym ludzie są zgrani, pomocni i wspólnie chcą sięgać po sukces

      Teraz już chyba nie masz wątpliwości – że to będzie dobry wybór!



      Aplikuj już teraz – czekamy na Ciebie!


      Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland

      Osoba zrekrutowana będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A.

  • Obsługa Klienta - Przydzielanie Prac Technikom Serwisu

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta, który jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań
      w branży chłodniczej, poszkujemy kandydata na stanowisko:

      Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

      Zakres obowiązków

      Do Twoich zadań należeć będzie:

      • przyjmowanie zgłoszeń klientów (zgłoszenia telefoniczne oraz mailowe) dotyczące działania sprzętu chłodniczego,
      • weryfikacja alarmów urządzeń chłodniczych,
      • przydzielanie prac technikom serwisu,
      • terminowe zamykanie zleceń serwisowych oraz informowanie klientów o postępie prac serwisowych.

      Wymagania

      Aplikuj na stanowisko, jeśli:

      • jesteś zainteresowana/y pracą w systemie zmianowym - również w weekendy (praca w godzinach: 6.00 - 14.00; 14.00 - 22.00; 22.00 - 6.00) - warunek konieczny (!),
      • posiadasz wiedzę z zakresu inżynierii chłodniczej lub chcesz ją zdobyć (dodatkowy atut - jeśli jesteś studentem lub absolwentem kierunków technicznych),
      • jesteś odpowiedzialny/a, komunikatywny/a i dobrze zorganizowany/a,
      • zależy Ci na rozwoju i zdobywaniu nowych umiejętności,
      • chcesz pracować w zgranym zespole, który zawsze służy swoim wsparciem.

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • wynagrodzenie zasadnicze 4 000 zł brutto + premie + dodatki,
      • profesjonalne szkolenie wprowadzające (w okresie szkolenia praca w godzinach 8.00-16.00),
      • dofinansowanie biletów komunikacji miejskiej,
      • biuro znajduje się na Mokotowie,
      • pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna, karta multisport.
      • wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej i trenerskiej.



      Jeśli chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe,
      uczyć się od najlepszych specjalistów – Aplikuj!

  • STAŻ – ADMINISTRACJA SYSTEMEM SAP

    Mellon Poland Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Dla naszego Klienta działającego na rynku międzynarodowym, specjalizującego się w dostarczaniu usług związanych z ogrzewaniem, klimatyzacją i chłodzeniem poszukujemy Kandydata na STAŻ.

      STAŻ – ADMINISTRACJA SYSTEMEM SAP

      Miejsce stażu: WARSZAWA

      Zakres obowiązków

      Twoje zadania:


      • wsparcie w zakresie bieżącej obsługi realizowanych projektów,
      • koordynacja zamówień i dostaw w tym praca w systemie SAP (po przeszkoleniu),
      • przygotowanie zestawień i analiz w Excelu,
      • wsparcie we wdrożeniu działań usprawniających pracę zespołu.

      Wymagania

      Szukamy osób, które:


      • mają wykształcenie wyższe lub są w trakcie studiów technicznych, mile widziane kierunki to: Inżynieria Środowiska lub Informatyka,
      • posiadają umiejętności analitycznego myślenia - są otwarte na naukę i rozwój,
      • znają Excela, mile widziana znajomość programu Macro Recorder,
      • mogą pracować 3-5 dni w tygodniu.

      Oferujemy

      Stażystom oferujemy:


      • umowę zlecenie na okres 2 - 3 miesięcy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • duże możliwości zdobycia wiedzy, która przekazywana jest przez specjalistów i ekspertów branży,
      • zdobycie doświadczenia w firmie tworzącej projekty chłodnicze od podstaw i będącej jedną
        z najlepszych firm na rynku międzynarodowym,
      • miłą atmosferę pracy i wsparcie całego zespołu!


      KANDYDACIE!


      Podczas stażu poznasz działalność firmy oraz zdobędziesz niepowtarzalne kompetencje i umiejętności.
      Zakres projektów jest szeroki i obejmuje niemal każdy obszar działalności firmy na rynku krajowym i zagranicznym.



      Staż to dla Ciebie wspaniała okazja zdobycia doświadczenia!



      Jesteś zainteresowany?



      Aplikuj!

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka