Przewiń w dół
Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się jedynie do znalezienia pracy; istotne jest również dopasowanie optymalnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości oraz celów zawodowych kandydata.
W działaniach tych nie koncentruje się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględnia także styl pracy oraz aspiracje. Dzięki temu możliwe jest znalezienie najlepszych ofert, które są zgodne z oczekiwaniami kandydatów.
Firma współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami z różnych branż na terenie całej Polski, co stwarza szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Jej obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia skuteczne działania na rzecz zarówno kandydatów, jak i pracodawców.
W Grafton Recruitment kładzie się duży nacisk na komunikację, rozwój oraz wellbeing. Zespół angażuje się w budowanie ścieżki kariery kandydatów, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.
Grafton Sp. Z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy Grafton Sp. Z o.o.
Praca alert - powiadomienia | Praca Grafton Sp. Z o.o.
-
Młodszy księgowy / Księgowy z j. francuskim (k/m)
Grafton Sp. Z o.o.- Wrocław
- umowa o pracę tymczasową
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta
Grafton Sp. Z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- bez doświadczenia
PolecanaDodana -
Weryfikator/ka faktur
Grafton Sp. Z o.o.- Poznań
- umowa o pracę tymczasową
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
-
-
Interpreter with English and Mandarin
Grafton Sp. Z o.o.- Warszawa
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
PolecanaDodana -
-
HR Generalist - nowe SSC w Łodzi
Grafton Sp. Z o.o.- Łódź
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Communications Specialist with German
Grafton Sp. Z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
-
-
Specjalista ds. raportowania danych ESG
Grafton Sp. Z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
-
-
-
RTR Accountant - rola w nowym SSC 2026
Grafton Sp. Z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
Senior PTP Accountant - rola w nowym SSC 2026
Grafton Sp. Z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
PTP Accountant - rola w nowym SSC 2026
Grafton Sp. Z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
Senior RtR Accountant- rola w nowym SSC 2026
Grafton Sp. Z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
Senior OtC Accountant- rola w nowym SSC 2026
Grafton Sp. Z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
OtC Accountant- rola w nowym SSC 2026
Grafton Sp. Z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
REACH & Chemical Compliance Manager
Grafton Sp. Z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
Barista / Sprzedawca w punkcie gastronomicznym
Grafton Sp. Z o.o.- Kraków
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
PolecanaDodana -
-
Senior RtR Accountant- role in the new SSC 2026
Grafton Sp. Z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
Senior OtC Accountant- role in the new SSC 2026
Grafton Sp. Z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
OtC Accountant- role in the new SSC 2026
Grafton Sp. Z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Grafton Sp. Z o.o.- 10 000 do 13 000 zł netto / mies.
- Łódź
- umowa o pracę
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Kierownik Robót (Infrastruktura Kolejowa)
Grafton Sp. Z o.o.- Tarnobrzeg
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Sales Specialist (Specjalista ds. Sprzedaży) branża automotive
Grafton Sp. Z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
-
-
Senior Proposals Specialist
Grafton Sp. Z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
Junior Brand Manager
Grafton Sp. Z o.o.- 8 000 do 9 000 zł netto / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę tymczasową
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Regionalny Manager sprzedaży na rynek niemiecki
Grafton Sp. Z o.o.- Wrocław
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
-
Personnel Administration Specialist with English (mid/senior)
Grafton Sp. Z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
Specjalista ds. księgowości/HR z językiem niemieckim
Grafton Sp. Z o.o.- Opole
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Payroll Delivery Consultant
Grafton Sp. Z o.o.- 11 000 do 13 000 zł netto / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę tymczasową
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
PolecanaDodana -
Payroll Specialist with French
Grafton Sp. Z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
-
-
Pracownik ds. pakowania i wysyłki
Grafton Sp. Z o.o.- 5 000 do 5 500 zł netto / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Polecana PopularnaDodana -
-
MS Dynamics AX (Axapta) Junior Consultant
Grafton Sp. Z o.o.- Kutno
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
- запрошуємо працівників з України
PolecanaDodana -
Junior Financial Specialist
Grafton Sp. Z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
Personnel Administration Specialist with English (mid/senior)
Grafton Sp. Z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- praca hybrydowa
PolecanaDodana -
Junior Admin (HR Data Entry)
Grafton Sp. Z o.o.- Kraków
- umowa o pracę tymczasową
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
PolecanaWygasa -
-
Specjalista/Specjalistka ds. finansów i księgowości
Grafton Sp. Z o.o.- 9 000 do 13 000 zł netto / mies.
- Poznań
- umowa o pracę tymczasową
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
PolecanaWygasa
Benefity Grafton Sp. Z o.o.
-
Dodatkowe ubezpieczenie
-
Program poleceń pracowników
-
Prywatna opieka medyczna
-
Spotkania integracyjne
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Ubezpieczenie grupowe
Mapa Grafton Sp. Z o.o.
GRAFTON RECRUITMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Rondo Ignacego Daszyńskiego 1
00-843 Warszawa
-
Oddział Wrocław
-
Oddział Gdańsk
-
Oddział Kraków
-
Oddział Katowice
-
Oddział Poznań
-
Oddział Łódź
Godziny otwarcia Grafton Sp. Z o.o.
| poniedziałek | 09:00 - 17:00 |
| wtorek | 09:00 - 17:00 |
| środa | 09:00 - 17:00 |
| czwartek | 09:00 - 17:00 |
| piątek | 09:00 - 17:00 |
| sobota | Zamknięte |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Praca alert - powiadomienia
Praca Grafton Sp. Z o.o.
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
We Get You, You Get It.
Grafton is one of the largest recruitment companies in Europe. Since 2018, the company is owned by Gi Group Holding, one of the world’s leading companies providing services for the development of the labour market. Our 40 years experience on the market as a Global Search & Selection network position us as a leader in promoting and providing the right recruitment services including: Permanent Recruitment, Flex hiring, RPO and Talent Acquisition Consulting. Grafton employ over 600 specialised recruitment experts in 18 countries: Czech, Hungary, Germany, Netherlands, Poland, Romania, Slovakia, Great Britain, Lithuania, France, Turkey, Brazil, Spain, Switzerland, Bulgaria, Portugal, Serbia and Croatia. In 2023, we have successfully completed over 18,000 and permanent temporary hires. Grafton applies the highest recruitment standards in providing an exclusive experience in sourcing, selecting and placing people. We are focused on results and dedicated to forging lifelong relationships with our clients and candidates. In the last couple of years, Grafton has supported several dozens of greenfield projects, expansions and new investment analysis. Our strength lies in the specialised consultants who’ve built effective networks within their industry. Their local knowledge and sectorial focus allow them to quickly understand your business needs and adapt to client processes. Today Grafton is a part of Gi Group Holding Search & Selection community that offers comprehensive HR & recruitment solutions. Joint forces allow the group to advise during foreign investments, plan HR processes, recruit and train the personnel for even the largest organisations.
- Miasto
- Milano
- Siedziba główna
- Milano, Italy
- Branża
- Kadry i rekrutacja
- Specjalizacje
- IT and Telecoms, Engineering, Construction, Sales and Marketing, Financial, Temporary staffing, Healthcare, Industrial, Multi-Lingual Recruitment, Catering and Hospitality, HR, Legal and Office, Logistics, Graduates, Manufacturing, Foreign Direct Investment Consulting, Salary Research , Business Services i Recruitment Process Outsourcing (RPO)
Rok założenia
1982
Liczba pracowników
501-1 000
Liczba obserwujących
306
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
Grafton Sp. Z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Grafton Sp. Z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Katowice
- Kraków
- Wrocław
- Łódź
- Bielsko-Biała
- Poznań
- Gdańsk
- Pruszków
- Białystok
Praca Grafton Sp. Z o.o. - oferty archiwalne
-
Kontroler finansowy / kontrolerka finansowa
Grafton Sp. Z o.o.- Świdnik
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:-
zarządzanie zespołem specjalistów ds. controllingu (2-3 osoby)
-
budżetowanie i prognozowanie
-
kontrola kosztów i rentowności
-
monitorowanie i analiza wyników produkcyjnych
-
finansowe i operacyjne zamknięcie miesiąca
-
ścisła współpraca z dyrektorami jednostek biznesowych i controllingiem centralnym
Wymagania
Kogo szukamy?-
masz min. 4 lata doświadczenia w controllingu w firmie produkcyjnej
-
bardzo dobrze znasz angielski (B2/C1)
-
świetnie znasz Excela
-
pracował_ś na PowerBI lub innym narzędziu BI
Oferujemy
Dlaczego warto?-
premia roczna
-
samochód służbowy i zwrot kosztów dojazdu
-
prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
-
dofinansowanie zajęć sportowych
-
liczne szkolenia
-
i wiele innych!
-
-
HR Generalist (UK)
Grafton Sp. Z o.o.- 10 000 do 12 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Key Responsibilities:-
Onboarding: Streamline the onboarding process for new hires by coordinating orientation, welcome communications, and training schedules.
-
Workday Administration: Maintain and update employee information in Workday, process employee moves, and create requisitions.
-
HR Support: Provide administrative support to the HR team, including document preparation, research, and maintaining organized HR files.
-
Employee Inquiries: Respond to employee inquiries through the Workday Help Desk, providing advice and support to employees on HR matters.
-
Compliance and Audits: Assist with compliance and audit requests.
-
Ad-hoc Projects: Collaborate on various HR projects as needed.
Wymagania
Requirements:-
Bachelors degree in Human Resources, Business Administration, or a related field.
-
2-3 years of experience in HR, especially for a UK company
-
Familiarity with UK HR environment is a must
-
Excellent communication and interpersonal skills.
-
Strong organizational and time management abilities.
-
Detail-oriented and able to work both independently and collaboratively.
-
Prior Workday experience is a plus.
Oferujemy
We offer:-
Employment contract
-
Project work for a period of 1 year
-
Benefits (medical care, insurance, Multisport)
-
Hybrid work (3 times per week in the office)
-
Modern office in the city centre
-
-
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta
Grafton Sp. Z o.o.- do 6 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Zakres zadań:-
Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT
-
Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych
-
Prowadzenie harmonogramu prac techników w systemie IT
-
Koordynacja procesu instalacji/ lub uruchamiania urządzeń zgodnie z procedurą
-
Weryfikacja wykonania przez techników zleconych im działań
-
Prowadzenie bazy klientów w systemie IT
-
Udzielanie informacji o urządzeniach Miele oraz sprzedaż telefoniczna produktów i akcesoriów oferowanych przez Miele
-
Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami
-
Proaktywna sprzedaż produktów serwisowych np. przedłużona gwarancja
-
Dodatkowe projekty i zadania zlecone przez przełożonego
Wymagania
Oczekiwania wobec kandydatów:-
Doświadczenie w obsłudze klienta min. 1 rok
-
Znajomość pakietu MS Office
-
Umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
-
Umiejętności pracy w zespole
-
Umiejętności planowania efektywnych tras i czasu techników
-
Orientacja na jakość obsługi i na potrzeby klienta
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego: min. poziom B1
Oferujemy
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością zatrudnienia na stałe
-
Wynagrodzenie 6 000 pln brutto / miesięcznie
-
Możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym (3 dni z biura/2 dni z domu)
-
Lokalizacja miejsca pracy: Warszawa, Czerniakowska
-
Benefity pozapłacowa
-
Godziny pracy: system zmianowy (8:00-16:00 / 9:00 - 17:00 / 10:00 - 18:00)
-
Pracę w zgranym i wspierającym zespole
-
-
HR Admin with English
Grafton Sp. Z o.o.- Kraków
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Responisbilities:-
SAP employee data management
-
Collaboration with international management
-
Help for employees with questions on policies, practices, and roles as well as benefits, payroll, unemployment, and leave requests.
Wymagania
Requirements:-
1-3 years of experience in a similar position in the HR department
-
University degree
-
very good knowledge of English (B2/C1).
-
Understanding of payroll terms, procedures, and experience with process documentation
-
Advanced Excel skills and knowledge of SAP
-
Strong interpersonal and communication skills
-
Willingness to work for US time zone (permanent afternoon shift 14-22 / 15-23)
Oferujemy
Benefits:-
Attractive salary
-
Annual bonus
-
Social benefits: Multisport Card, Lux Med, Life Insurance
-
Hybrid model of work (2 days at office per week)
-
-
Recruiting Coordinator
Grafton Sp. Z o.o.- Warszawa
- umowa agencyjna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:-
Zarządzanie danymi kandydatów w systemie rekrutacyjnym i dbanie o ich bieżące statusy.
-
Umawianie i koordynacja spotkań oraz rozmów kwalifikacyjnych, uwzględniając różne strefy czasowe.
-
Przekazywanie informacji zwrotnych kandydatom na każdym etapie procesu.
-
Wsparcie biznesu w działaniach administracyjnych związanych z procesami rekrutacyjnymi.
-
Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących procesów rekrutacyjnych.
-
Utrzymywanie komunikacji z kandydatami oraz zespołami wewnętrznymi, dbając o pozytywne doświadczenia kandydatów.
-
Współpraca z liderami zespołów oraz managerami w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych.
-
Wspieranie działań związanych z onboardingiem nowych pracowników oraz procesami przejścia kandydatów z zatrudnienia kontraktowego na stałe.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (C1) - warunek konieczny
-
Min. 3 letnie doświadczenie w pracy asystenckiej, administracyjnej lub w obszarze koordynacji procesów rekrutacyjnych i biznesowych.
-
Zaawansowana znajomość Microsoft Outlook oraz umiejętność koordynacji kalendarza w dynamicznym środowisku pracy z różnymi strefami czasowymi.
-
Umiejętność wsparcia wielu managerów i interesariuszy w różnych strefach czasowych.
-
Doskonałe zdolności organizacyjne, komunikacyjne i interpersonalne.
-
Proaktywność, samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu.
-
Dbałość o szczegóły oraz umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
Oferujemy
-
Pierwszą umowę na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia.
-
Prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie.
-
Kartę sportową..
-
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
-
Wsparcie zespołu oraz przyjazną atmosferę pracy.
-
Pracę hybrydową.
-
-
Inżynier ds. logistyki (k/m)
Grafton Sp. Z o.o.- Łódź
- umowa na zastępstwo
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
Nadzorowanie zamówień klientów
-
Tworzenie, koordynowanie i zarządzanie dostawami dla klientów według złożonych zamówień
-
Śledzenie danych materiałowych w systemie ERP, obliczanie zapotrzebowania na materiały produkcyjne i komponenty wymagane do produkcji
-
Czynny udział w projektach rozwojowych, doskonalących oraz oszczędnościowych
-
Zarządzanie zamówieniami produkcji oraz częściami zapasowymi.
-
Poszukiwanie nowych oraz podtrzymywanie współpracy z aktualnymi dostawcami.
Wymagania
Czego oczekujemy:
-
Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe lub techniczne)
-
Co najmniej komunikatywnej znajomości języka angielskiego (poziom B1)
-
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
-
Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
-
Bardzo dobrych zdolności organizacyjnych.
-
Wykazywanie inicjatywy.
-
Umiejętność pracy zespołowej.
-
Łatwości w nawiązywaniu kontaktów
Oferujemy
Oferta zawiera:
-
Zatrudnienie na umowie o pracę na czas określony (od 1.5 roku do 2 lat)
-
Premie miesięczne
-
Okazjonalnej pracy zdalnej
-
Parking dla pracowników
-
Prywatna opieka medyczna
-
Karta Multisport
-
Ubezpieczenie na życie
-
Dofinansowanie do wczasów pod gruszą
-
Bony na święta
-
Szkolenia
-
Imprezy integracyjne
-
-
Analityk HR - praca zdalna
Grafton Sp. Z o.o.- 9 000 do 10 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:-
Współpraca z biznesem, controllingiem, księgowością i innymi działami wewnętrznymi w celu planowania, kontrolowania i prognozowani kosztów personalnych.
-
Przygotowanie budżetu wynagrodzeń.
-
Ścisła współpraca z działem kontrolingu i biznesem celem przygotowywania regularnych prognoz w obszarze kosztów pracy, analiza odchyleń wzg. Budżetu i prognozy.
-
Opracowywanie wraz z biznesem systemów premiowych; rozliczanie systemów premiowych, kontrola ich funkcjonowania.
-
Monitoring kluczowych wskaźników personalnych (takich jak: FTE, HeadCount, wskaźnik rotacji, retencji, czasu pracy, rezerwy urlopowej).
-
Opracowywanie i analiza raportów z danymi i kluczowymi KPI kosztów pracy.
-
Odpowiedzialność za wewnętrzną bazę danych pracowników.
-
Rekomendowanie usprawnień i optymalizacji.
-
Utrzymanie i rozwój bazy danych w systemie.
Wymagania
Czego oczekujemy:-
Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomiczne/analiza danych/matematyka)
-
Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze analityki finansowej/kontrolingu personalnego.
-
Umiejętności analityczne.
-
Uważność, wiarygodność i rzetelność w działaniu oraz terminowość w realizacji zadań.
-
Wiedza z zakresu wyliczania rezerw urlopowych, odpraw etc.
-
Znajomość obszaru wynagrodzeń i benefitów.
-
Doświadczenie w pracy z danymi wrażliwymi.
-
Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu.
-
Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
-
Znajomość MS Office, w szczególności bardzo dobra znajomość MS Excel.
-
Komunikatywny angielski - preferowany poziom B2 lub wyższy.
Oferujemy
Benefity:-
zdalny system pracy,
-
prywata opieka medyczna,
-
ubezpieczenie grupowe,
-
program kafeteryjny, w tym karta sportowa
-
-
Senior Benefits Administration Specialist
Grafton Sp. Z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Responsibilities:-
Manage employee benefit processes, including enrollment, changes, and queries.
-
Coordinate with vendors, handle invoicing, and prepare reports.
-
Support benefit renewals, system updates, and compliance.
-
Conduct onboarding sessions and assist with benefits related to employee life events.
-
Maintain accurate records and ensure timely payments.
Wymagania
Requirements:-
5-7 years of experience in HR or benefits administration, ideally in an international environment.
-
Fluent in Polish and English (spoken and written).
-
Knowledge of Polish social security, tax, and HR compliance regulations.
-
Proficient in Microsoft Excel; experience with HR systems like Workday or SAP is a plus.
-
Understanding of GDPR and employee data management.
-
Strong analytical and organizational skills.
Oferujemy
We offer:-
Competitive salary with annual reviews.
-
Hybrid work model (2 office days, 3 remote days).
-
Permanent contract after probation.
-
Access to MyBenefit platform and Multisport card.
-
Private medical care and life insurance.
-
Learning and development opportunities.
-
Multicultural work environment.
-
-
Customer Service Representative with European languages
Grafton Sp. Z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
obsługa biznesowych klientów międzynarodowych (z terenu UE) zainteresowanych nawiązaniem współpracy (to nie jest cold calling!)
-
wsparcie klientów w rejestracji na platformie oraz przeprowadzenie przez onbording
-
nawiązywanie relacji z klientami i prezentowanie podstawowej oferty usług firmy (firmom już zainteresowanym współpracą)
-
inne działania mające na celu generowanie dodatkowej możliwości rozwoju sprzedaży i wsparcia klientów
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego i innego języka europejskiego (każdy kolejny język na poziomie min. B2 będzie dużym atutem)
-
doświadczenie w kontaktach z klientami biznesowymi w obszarze customer service, customer care
-
silna motywacja do pracy i chęć rozwoju zawodowego
-
komunikatywność, otwartość i umiejętność budowania relacji
-
umiejętność pracy w zespole oraz w dynamiczny środowisku start-upowym
Oferujemy
-
praca w dynamicznie rozwijającym się start-upie z realnymi możliwościami rozwoju w strukturach firmy
-
praca hybrydowa po okresie wdrożenia i szkolenia
-
praca w środowisku międzynarodowym dająca możliwość używania języków obcych każdego dnia
-
dopłata do prywatnej opieki medycznej
-
przyjazna atmosfera i wsparcie merytoryczne
-
elastyczna forma zatrudnienia (umowa zlecenie, o dzieło, umowa o pracę, B2B)
-
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie wynikowe
-
-
Główny technolog ekstruzji (k/m)
Grafton Sp. Z o.o.- Piotrków Trybunalski
- umowa o pracę
- pełny etat
- ekspert/lider
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
Kompleksowa odpowiedzialność za proces ekstruzji PVC i PS na liniach produkcyjnych.
-
Optymalizacja parametrów, stabilizacja procesu, redukcja odpadu oraz zwiększanie efektywności i OEE.
-
Opracowywanie receptur, ustawień, standardów technologicznych i dokumentacji procesowej.
-
Prowadzenie prób produkcyjnych i wdrażanie nowych projektów produktowych oraz procesowych.
-
Identyfikacja i wdrażanie usprawnień technicznych oraz technologicznych.
-
Standaryzacja i porządkowanie procesów zgodnie z Lean Manufacturing, 5S i zasadami ciągłego doskonalenia.
-
Współpraca z utrzymaniem ruchu, produkcją oraz działem jakości przy analizie przyczyn problemów i wdrażaniu działań korygujących.
-
Wsparcie rozwoju kompetencji operatorów i liderów zmian.
Wymagania
Czego oczekujemy:
-
Co najmniej 5-letniego doświadczenia na stanowisku technologa lub starszego technologa w zakresie ekstruzji PVC bądź PS.
-
Posiadanie bardzo dobrej znajomości procesu wytłaczania, w tym parametrów pracy, ustawień maszyn oraz stosowanych materiałów.
-
Oczekiwane jest doświadczenie w doskonaleniu procesu produkcyjnego, ograniczaniu strat materiałowych, identyfikacji źródeł problemów oraz wdrażaniu rozwiązań usprawniających.
-
Niezbędna jest praktyczna wiedza z obszaru Lean, 5S oraz standaryzacji działań.
-
Poszukujemy osoby samodzielnej, odpowiedzialnej i nastawionej na rozwój technologii oraz procesów.
-
Atutem będzie udział w projektach modernizacyjnych lub badawczo-rozwojowych (R&D).
Oferujemy
Oferta zawiera:
-
Możliwość realnego wpływu na kierunek rozwoju technologicznego firmy
-
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
-
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17
-
Dodatkowe benefity w postaci karty sportowej, wakacji pod gruszą, i innych świadczeń socjalnych z ZFŚS.
-
-
Inventory control specialist
Grafton Sp. Z o.o.- 8 000 do 10 000 zł / mies.
- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Koordynowanie inwentaryzacji surowców i produktów końcowych w magazynie wewnętrznym i zewnętrznym
-
Analiza rozbieżności, opracowywanie działań naprawczych i wdrażanie usprawnień w procesach
-
Zapewnienie prawidłowego księgowania korekt i ruchów w systemach ERP/WMS oraz wsparcie zespołów operacyjnych
-
Szkolenie zespołów operacyjnych i dostarczanie dokumentacji szkoleniowej w zakresie prawidłowego księgowania zapasów
-
Wdrażanie i egzekwowanie procedur kontroli zapasów
-
Monitorowanie wskaźników, przygotowywanie raportów i analiz dotyczących zapasów, trendów i KPI, a także udział w audytach
-
Współpraca z finansami przy miesięcznych, kwartalnych i rocznych zamknięciach zapasów
-
Współpraca z planistami, magazynem i produkcją w zakresie prognozowania potrzeb oraz dostosowywania poziomów zapasów
-
Udział w projektach CI i rozwojowych fabryki, np. analizy dostępności miejsca vs. zapotrzebowania na surowce
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe
-
Min. 3-letnie doświadczenie w obszarze logistyki / zarządzania zapasami - znajomość zagadnień związanych z inventory control / inventory management
-
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie (min. B2)
-
Bardzo dobra znajomość Excela (mile widziana umiejętność pisania makr)
-
Znajomość systemów klasy ERP (preferowany SAP)
-
Mile widziany certyfikat APIC lub inny z obszaru SCM
-
Doskonałe umiejętności analityczne, dbałość o szczegóły
-
Umiejętność prezentowania informacji
-
Kompetencje interpersonalne, łatwość w komunikowaniu się z innymi
Oferujemy
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie
-
Roczny bonus
-
Prywatna opieka medyczna (Lux Med)
-
Dofinansowanie do karty sportowej (Fit Profit)
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Dodatkowe świadczenia z ZFŚS (m.in. dofinansowanie do wakacji)
-
Miejsca parkingowe
-
Zniżki na firmowe produkty
-
Wydarzenia integracyjne
-
Możliwość pracy max. 2 dni w tygodniu z domu
-
-
Personnel Administration Specialist with English (mid/senior)
Grafton Sp. Z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:-
wprowadzanie danych personalnych, przygotowywanie umów, aneksów, obsługa wniosków i kwestii związanych z zatrudnieniem,
-
wyjaśnianie błędów, przygotowywanie raportów, weryfikacja danych do list płac,
-
odpowiadanie na zapytania ze strony pracowników, współpraca z jednostką lokalną,
-
wyjaśnianie kwestii związanych z paskami płacowymi, urlopami, zwolnieniami lekarskimi, ubezpieczeniami itp.,
-
współpraca z zespołem oraz team leaderem,
-
wsparcie projektów zespołowych, dzielenie się wiedzą i wsparcie zespołu w zakresie prawa pracy.
Wymagania
Czego oczekujemy:-
min. 2-3 letnie doświadczenie w dziale HR (administracja personalna, płace itp.),
-
znajomość j. angielskiego min. B2/C1 w mowie i piśmie,
-
swobodna obsługa narzędzi Ms Office,
-
doświadczenie w pracy z systemami HR np. SAP, Service Now, Workday,
-
samodzielność, umiejętności komunikacyjne, zaangażowanie i orientacja na szczegóły,
-
znajomość procesów kadrowo- płacowych oraz systemów emerytalnych w krajach europejskich będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
Benefity:-
umowa o pracę,
-
praca hybrydowa- 3 dni w tygodniu biuro w Poznaniu,
-
elastyczne godziny pracy,
-
szkolenie wdrożeniowe,
-
opieka medyczna,
-
karta sportowa,
-
bonus roczny,
-
dofinansowanie do szkoleń,
-
parking.
-
-
Asystent/ka administracyjny/a - Port Lotniczy Warszawa Modlin
Grafton Sp. Z o.o.- 5 500 do 6 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę tymczasową
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:-
Obsługa przychodzących wiadomości e-mail/połączeń telefonicznych
-
Zarządzanie korespondencją
-
Zamawianie i zarządzanie materiałami biurowymi
-
Zarządzanie sprzętem biurowym
-
Zarządzanie dokumentacją, umowami i aktami osobowymi pracowników
-
Organizacja spotkań i lokalnych wydarzeń
-
Zarządzanie nowymi pracownikami, prowadzenie szkoleń administracyjnych i przekazywanie listów powitalnych
-
Zarządzanie świadczeniami pracowniczymi, w tym: kartami parkingowymi, ofertami sportowymi i pakietami medycznymi
-
Przygotowywanie protokołów ze spotkań, dokumentów dyscyplinarnych i pochwalnych
-
Prowadzenie ewidencji urlopów pracowników
Wymagania
Czego oczekujemy:-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2+/C1)
-
doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
-
umiejętność komunikacji pisemnej i ustnej oraz rozwiązywania problemów
-
biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel i PowerPoint)
-
doskonała wydajność pracy i pozytywne nastawienie
-
doświadczenie w pracy biurowej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
Benefity:-
praca od 9 do 17 od poniedziałku do piątku
-
możliwość zdobycia doświadczenia w branży lotniczej
-
praca w międzynarodowym środowisku
-
miejsce pracy: Lotnisko Modlin
-
możliwość wykupienia prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport
-
-
Technical Product Information Specialist
Grafton Sp. Z o.o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Tworzenie i zarządzanie danymi produktów w systemach MDM (Master Data Management) oraz PIM (Product Information Management)
-
Wzbogacanie informacji produktowych o niezbędne dane techniczne, opisy, zdjęcia i parametry
-
Współpraca z menedżerami produktów oraz dostawcami w celu pozyskania brakujących informacji
-
Dbanie o atrakcyjną i poprawną prezentację produktów na stronie internetowej
-
Zapewnienie wysokiej jakości i spójności danych produktowych dla klientów końcowych
Wymagania
-
Wykształcenie techniczne / inżynierskie lub doświadczenie w pracy z produktami technicznymi
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
-
Bardzo dobra znajomość programu Excel
-
Mile widziana znajomość systemów PIM, SAP lub innych ERP
-
Zdolności analityczne i dbałość o szczegóły
-
Orientacja na klienta, elastyczność i proaktywne podejście
-
Umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej organizacji pracy
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w firmie, której kultura opiera się na współpracy, work-life balance, otwartości na nowe pomysły
-
Elastyczne godziny pracy i hybrydowy model zatrudnienia
-
Nowoczesne biuro w centrum Łodzi
-
Indywidualnie dopasowany program wdrożeniowy
-
Prywatna opieka medyczna
-
Dofinansowanie zajęć sportowych
-
Dofinansowanie nauki języków obcych
-
Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
-
Dostęp do firmowej biblioteki
-
Dodatkowe świadczenia socjalne
-
Fundusz wakacyjny
-
Program poleceń pracowniczych
-
Spotkania integracyjne
-
Inicjatywy charytatywne
-
-
Kontroler jakości ds. elektrycznych
Grafton Sp. Z o.o.- 6 500 do 7 000 zł / mies.
- Łęczyca
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Szeroko pojęta kontrola i zapewnianie jakości komponentów, prefabrykatów, wyrobów gotowych oraz procesów
-
Zarządzanie dokumentacją
-
Doskonalenie procesów
-
Prowadzenie szkoleń
-
W razie potrzeby bezpośrednie wsparcie działu produkcji w montażu elektrycznym
Wymagania
-
Wykształcenie techniczne (elektryczne lub inne pokrewne)
-
Praktyczna umiejętność czytania schematów elektrycznych i rysunku technicznego
-
Uprawnienia SEP
-
Znajomość metod i narzędzi pomiarowych
-
Roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, umożliwiająca swobodną pisemną komunikację
-
Znajomość pakietu MS Office
-
Mile widziana znajomość systemu SAP
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u pracodawcy
-
Szacowane wynagrodzenie (wg estymacji Grafton) do 7000 brutto na początek (to około 5000 netto)
-
Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 6:30 a 9:00)
-
Kompleksowe wdrożenie do pracy
-
Prywatna opieka medyczna
-
Karta sportowa
-
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
-
Karta lunchowa
-
Imprezy i spotkania integracyjne
-
Dodatkowe świadczenia z ZFŚS (dofinansowanie do wczasów pod gruszą, paczki świąteczne)
-
Szkolenia
-
-
Asystent ds. Administracyjnych w dziale Przetargów
Grafton Sp. Z o.o.- 32 do 34 zł / mies.
- Warszawa
- umowa zlecenie
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:-
tworzenie danych do zgłoszeń PZS na podstawie danych klienta
-
przekazywanie negatywów do klientów
-
obsługa PZS po stronie wykonawcy
-
tworzenie kont podrzędnych
Wymagania
Oczekiwania wobec Kandydatów:-
Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)
-
Bardzo dobra organizacja pracy, łatwość ustalania priorytetów
-
Łatwość nawiązywania relacji, dokładność, komunikatywność
-
Natychmiastowa dostępność do rozpoczęcia współpracy
Oferujemy
-
Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie na okres 2 miesięcy (z możliwością przedłużenia współpracy)
-
Lokalizację miejsca pracy: Warszawa, Puławska
-
Pracę w godzinach biurowych 8:00 -16:00 od poniedziałku do piątku
-
Wynagrodzenie: 32-34 pln brutto/godz.
-
-
Credit Risk Analyst with English
Grafton Sp. Z o.o.- 10 000 do 14 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Responsibilities:-
Evaluating client credit risk through detailed financial and operational analysis.
-
Managing risk within the existing portfolio - ongoing monitoring and recommending actions
-
Preparing regular reports (monthly, quarterly) and presenting decision-making insights
-
Participating in optimization projects aimed at improving the efficiency of credit processes - implementing new solutions and analyzing their impact
-
Collaborating with sales, finance, compliance, and legal teams
Wymagania
Requirements:-
University degree in finance, economics, banking, or a related field
-
Minimum 1 year of experience in credit risk analysis
-
Proficiency in English (minimum B2)
-
Strong command of MS Office, especially Excel
Oferujemy
Benefits:-
Stable employment under an employment contract
-
Hybrid work model: 3 days in the office, 2 days remote
-
Private medical care
-
Life insurance
-
Sports card
-
Additional non-salary benefits
-
-
Specjalista ds. sprzedaży (transformatory)
Grafton Sp. Z o.o.- Łódź
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:-
Aktywna sprzedaż transformatorów dystrybucyjnych na rynkach eksportowych
-
Analiza zapytań ofertowych
-
Przygotowywanie ofert handlowych, przygotowywanie i przedstawianie ofert klientom
-
Udział w wyjaśnieniach i negocjacjach dotyczących spraw technicznych i handlowych
-
Budowanie bardzo dobrych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
-
Udział w opracowywaniu i realizacji strategicznych planów marketingowych
-
Kontrola wykonania budżetu dla otrzymanych zamówień
Wymagania
Czego oczekujemy:-
Wykształcenie wyższe w zakresie inżynierii elektrycznej lub mechanicznej, alternatywnie podobne kwalifikacje
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Doświadczenie w sprzedaży produktów dedykowanych dla rynku energetycznego
-
Samodzielność i odpowiedzialność
-
Zdolność do wydajnej i efektywnej pracy pod presją czasu, aby dotrzymać napiętych terminów
-
Umiejętność organizowania, ustalania priorytetów i obsługi wielu złożonych zadań w tym samym czasie
-
Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
-
Umiejętność współpracy w zespole
Oferujemy
Benefity:-
Umowa o pracę z premią roczną do 60% wynagrodzenia rocznego
-
Rozbudowany pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ZFŚS, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do szkoleń, nauki, kultury)
-
Parking dla pracowników firmy
-
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim w Gdańsku
Grafton Sp. Z o.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Dla naszego międzynarodowego klienta poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Lokalizacja: Gdańsk
Główne obowiązki:-
Odpowiadanie na wszystkie pytania klientów.
-
Odbieranie telefonów i kontakt mailowy z klientami.
-
Dbanie o dokładność i bezpieczeństwo danych w bazie.
-
Bycie pierwszym punktem kontaktu i rozwiązywanie problemów używając wszystkich dostępnych źródeł.
Oczekujemy:-
Dobrej znajomości j. angielskiego (B2) i biegłości w j. niemieckim (C1).
-
Bardzo dobra umiejętność komunikacji.
-
Znajomość pakietu Ms Office.
-
Silna orientacja na obsługę klienta.
-
Możliwość pracy stacjonarnej.
Benefity:-
Atrakcyjny pakiet benefitów (karta Mulitisport, prywatna opieka medyczna Medicover).
-
Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin: ½, ¾ , pełen etat. Na początku każdy pracownik musi przejść 5-tygodniowe stacjonarne szkolenie, które trwa 8h dziennie od poniedziałku do piątku.
-
Bonus relokacyjny. 850zł za transport/podróż oraz 3-miesięczny dodatek do czynszu wypłacany w ratach w wysokości 1250zł.
-
Bonus od obecności (do 1500zł).
-
Premia uznaniowa (do 5% miesięcznego wynagrodzenia).
-
Nowoczesne biuro i międzynarodowe środowisko.
W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.
Więcej podobnych ofert pracy na -
-
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim w Gdańsku
Grafton Sp. Z o.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Dla naszego międzynarodowego klienta poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Lokalizacja: Gdańsk
Główne obowiązki:-
Odpowiadanie na wszystkie pytania klientów.
-
Odbieranie telefonów i kontakt mailowy z klientami.
-
Dbanie o dokładność i bezpieczeństwo danych w bazie.
-
Bycie pierwszym punktem kontaktu i rozwiązywanie problemów używając wszystkich dostępnych źródeł.
Oczekujemy:-
Dobrej znajomości j. angielskiego (B2) i biegłości w j. niemieckim (C1).
-
Bardzo dobra umiejętność komunikacji.
-
Znajomość pakietu Ms Office.
-
Silna orientacja na obsługę klienta.
-
Możliwość pracy stacjonarnej.
Benefity:-
Atrakcyjny pakiet benefitów (karta Mulitisport, prywatna opieka medyczna Medicover).
-
Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin: ½, ¾ , pełen etat. Na początku każdy pracownik musi przejść 5-tygodniowe stacjonarne szkolenie, które trwa 8h dziennie od poniedziałku do piątku.
-
Bonus relokacyjny. 850zł za transport/podróż oraz 3-miesięczny dodatek do czynszu wypłacany w ratach w wysokości 1250zł.
-
Bonus od obecności (do 1500zł).
-
Premia uznaniowa (do 5% miesięcznego wynagrodzenia).
-
Nowoczesne biuro i międzynarodowe środowisko.
W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.
Więcej podobnych ofert pracy na -