INELO Polska Sp. z o.o.

Aktualne oferty pracy

INELO Polska Sp. z o.o.

Młodszy Analityk Finansowy

INELO Polska Sp. z o.o.
INELO Polska Sp. z o.o.
Analityk finansowy umowa o pracę pełny etat
Przygotowanie raportów cykliczny i ad hoc Uczestniczenie w procesie przygotowania budżetu oraz bieżących prognoz finansowych Analiza rentowności określonych usług, projektów, przedsięwzięć korporacyjnych Analiza ...

POLECANA
Bielsko-Biała
31-08-2021 POLECANA

Archiwalne ogłoszenia

Pracownik ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • telefoniczna sprzedaż produktów Grupy INELO,
  • realizacja planów sprzedażowych,
  • wyszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów w zakresie kompleksowych usług Grupy INELO,
  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami,
  • przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standard firmy oraz potrzeby klienta, negocjacje, zawieranie umów,
Wymagania
  • wykształcenie min. średnie,
  • doświadczenie w sprzedaży usług B2B,
  • zdolności negocjacyjne, wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE,
  • znajomość technik sprzedaż, 
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • zaangażowanie oraz nastawienie na realizację celów sprzedażowych,

 

Pracownik działu Analizy Wstępnej
Pracownik biurowy   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Zakres obowiązków
  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klienta w zakresie usług świadczonych przez OCRK,
  • Wprowadzanie i analizowanie danych,
  • Praca z programem wewnętrznym (4Trans),
  • Stała aktualizacja wiedzy z zakresu przepisów niezbędnych do prawidłowej realizacji usług,
  • Aktywne uczestnictwo w szkoleniach i podnoszenie swoich kwalifikacji,
  • Utrzymywanie dobrej atmosfery z zespole.
Wymagania
  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Dobra znajomość środowiska MS Office,
  • Umiejętność pracy w zespole, wysokie zdolności interpersonalne,
  • Umiejętność szybkiego uczenia się oraz analitycznego myślenia,
  • Doświadczenie w pracy z klientem,
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • Silna motywacja do pracy, terminowość

Mile widziane:

  •  Doświadczenie w analizie lub rozliczaniu czasu pracy kierowców,
  • Znajomość zagadnień dotyczących czasu pracy kierowców.
Pracownik działu autoryzacji
Pracownik administracyjno - biurowy   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Przygotowywanie oraz weryfikacja umów handlowych;
  • Fakturowanie towarów oraz usług dla polskich i zagranicznych kontrahentów;
  • Przygotowywanie aneksów, cesji, porozumień, rozwiązań do w/w Umów;
  • Redagowanie pism (również w procesie reklamacyjnym);
  • Kontakt z Klientami - zgodnie z obowiązującymi w Firmie standardami;
  • Przygotowywanie zestawień oraz raportów (Excel);
  • Szeroka współpraca z innymi działami Firmy w zakresie koniecznym do kompleksowej obsługi Klienta;
  • Nadzorowanie obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja;
Wymagania
  • Wykształcenie min. średnie z maturą
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, Office - Excel i Word),
  • Mile widziane doświadczenie w fakturowaniu, znajomość ENOVY
  • Doświadczenie w kontakcie z Klientem Biznesowym
  • Umiejętność redagowania pism (swoboda pisania), dobra organizacja czasu pracy, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, otwartość na nowe rozwiązania
  • Umiejętność dostosowania się do zmian,
  • Zdolność analitycznego myślenia oraz kreatywność
Pracownik Działu Realizacji
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

INELO – jesteśmy wiodącą na rynku europejskim firmą, produkującą najwyższej jakości oprogramowanie do analizy i rozliczania czasu pracy kierowców – 4Trans®, urządzenia do pobierania danych oraz zaawansowany system satelitarnej lokalizacji pojazdów GBOX.

 

Nasze doświadczenie kreowane na przestrzeni ostatniej dekady sprawia, że jesteśmy partnerem godnym zaufania, a rozwiązania, które oferujemy naszym Klientom przygotowujemy z największą starannością, kładąc nacisk na wysoką jakość oferowanych produktów i usług.

Zakres obowiązków

O pracy:

Jako Pracownik Działu Realizacji będziesz zajmował się realizacja zamówień na oprogramowanie marki INELO zarówno na rynek Polski jak i Zagraniczny, wysyłka urządzeń, dbaniem o stany magazynowe (zamawianie urządzeń od dostawców zewnętrznych i wewnętrznych), współpracą z firmami kurierskimi.

Wymagania

Poszukujemy osoby, która ma doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz posiada wyższe wykształcenie. W stopniu bardzo dobrym zna pakiet MS Office, posiada umiejętności analityczne oraz predyspozycje i chęć do pracy z systemami i z Excelem oraz co najważniejszej osoby ambitnej, chcącej zdobywać doświadczenie zawodowe. Ważny jest dla nas także optymizm, samodzielność i jednocześnie umiejętność pracy w zespole.

Młodszy Specjalista ds. Marketingu
Specjalista ds. marketingu   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Szukasz w pracy pasji i różnorodności zadań? Chcesz być częścią innowacyjnej firmy technologicznej? Cieszy Cię myśl zmierzenia się z wieloma tematami marketingowymi a kreatywność to Twoje drugie imię? Masz łatwość w nawiązywaniu relacji? Chcesz się uczyć pod okiem ekspertów?

Jeżeli na większość tych pytań odpowiedź jest twierdząca to SZUKAMY właśnie CIEBIE.

 

Zakres obowiązków
  • Przygotowywanie materiałów na social media
  • Przygotowywanie materiałów marketingowych i komunikacyjnych
  • Zlecanie tłumaczeń materiałów marketingowych
  • Wsparcie w organizacji targów i eventów
  • Przygotowywanie prezentacji firmowych
  • Koordynowanie działan marketingowych dla wybranej grupy produktów
  • Monitorowanie i analiza działań konkurencji
  • Przygotowywanie briefów dla grafika
  • Współpraca z innymi działami (Produkt, UX, Sprzedaż, Szkolenia)
  • Wsparcie w organizacji webinarów
Wymagania
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość narzędzi marketingu internetowego
  • Zmysł estetyczny, dbałości o szczegóły i jakość materiałów
  • Doświadczenie w tworzeniu i utrzymywaniu kanałów social media
  • Samodzielność, staranność, dobra organizacji pracy,
  • Doświadczenie w wykorzystywaniu kanałów Digital Marketingu w kampaniach promocyjnych i reklamowych - mile widziane
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów w różnych zespołach
  • Odpowiedzialność za realizację własnych projektów marketingowych
  • Znajomości programów Microsoft Office
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • telefoniczna sprzedaż produktów Grupy INELO
  • realizacja planów sprzedażowych
  • wyszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów w zakresie kompleksowych usług Grupy INELO
  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami
  • przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standard firmy oraz potrzeby klienta, negocjacje, zawieranie umów
Wymagania
  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • doświadczenie w sprzedaży usług B2B
  • zdolności negocjacyjne, wysoka kultura osobista
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
  •  znajomość technik sprzedaż
  •  bardzo dobra organizacja pracy
  •  zaangażowanie oraz nastawienie na realizację celów sprzedażowych
Pracownik ds. Obsługi Klienta - pół etatu
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków

  • Wyszukiwanie potencjalnych klientów oraz telefoniczna prezentacja oferty
  • Obsługa infolinii i doradztwo w zakresie oferty firmy
  • Budowanie dobrych relacji z klientami
  • Umawianie spotkań handlowych
  • Współpraca z przedstawicielami handlowymi pracującymi w terenie
Wymagania
  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Doświadczenie w pracy z Klientem będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word),
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole, wysokie zdolności interpersonalne,
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • Silna motywacja do pracy oraz terminowość.
Pracownik działu Autoryzacji
Pracownik administracyjno - biurowy   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Przygotowywanie oraz weryfikacja umów handlowych;
  • Fakturowanie towarów oraz usług dla polskich i zagranicznych kontrahentów;
  • Przygotowywanie aneksów, cesji, porozumień, rozwiązań do w/w Umów;
  • Redagowanie pism (również w procesie reklamacyjnym);
  • Kontakt z Klientami - zgodnie z obowiązującymi w Firmie standardami;
  • Przygotowywanie zestawień oraz raportów (Excel);
  • Szeroka współpraca z innymi działami Firmy w zakresie koniecznym do kompleksowej obsługi Klienta;
  • Nadzorowanie obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja;
Wymagania
  • Wykształcenie min. średnie z maturą
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, Office - Excel i Word),
  • Mile widziane doświadczenie w fakturowaniu, znajomość ENOVY
  • Doświadczenie w kontakcie z Klientem Biznesowym
  • Umiejętność redagowania pism (swoboda pisania), dobra organizacja czasu pracy, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, otwartość na nowe rozwiązania
  • Umiejętność dostosowania się do zmian,
  • Zdolność analitycznego myślenia oraz kreatywność
PRACOWNIK DS. KSIĘGOWOŚCI
Księgowy   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Weryfikacja faktur zakupowych i pozostałych dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • Terminowa ewidencja dokumentów w programie finansowo księgowym oraz ich dekretacja i  archiwizacja,
  • Tworzenie zestawień, analiz oraz raportów na potrzeby jednostki,
  • Wystawianie faktur sprzedaży,
  • Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami i pracownikami,
Wymagania
  • Wykształcenie ekonomiczne (preferowany profil: rachunkowość)
  • Obsługa narzędzi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
  • Nastawienie na jakość i terminowość wykonywanych zadań,
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Otwartość na nowe rozwiązania
Specjalista ds. BHP i PPOŻ (część etatu)
Specjalista ds. BHP i ochrony środowiska   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Prowadzenie polityki firmy z zakresu BHP i PPOŻ.
  • Prowadzenie wymaganej przepisami prawnymi dokumentacji BHP i PPOŻ.
  • Organizacja i przeprowadzanie szkoleń wstępnych / okresowych BHP oraz przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla pracowników
  • Inicjowanie i podejmowanie działań prewencyjnych w celu zapobiegania wypadkom, prowadzenie dokumentacji oraz dochodzenie powypadkowe
  • Wsparcie w realizacji zadań związanych z ochroną przeciwpożarową
  • Nadzór nad stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w firmie oraz doradztwo w zakresie stosowania przepisów BHP oraz PPOŻ.
  • Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i urzędami oraz udział w kontrolach
Wymagania

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie BHP oraz PPOŻ.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Dokładności oraz sumienności
  • Dobra organizacja pracy
  • Prawo jazdy kat. B