Grupa Profesja sp z oo

Grupa Profesja sp z oo

  

Grupa Profesja sp z oo najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Księgowy Poznań, Specjalista ds. importu i eksportu Poznań, Key Account Manager Poznań, Recepcjonistka Poznań, Kierownik Poznań.
Kategorie zawodowe: zarządzanie / dyrekcja, księgowość / ekonomia, logistyka / spedycja / transport, obsługa klienta / call center, praca fizyczna.

Oferty pracy Grupa Profesja sp z oo

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Grupa Profesja sp z oo

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa Grupa Profesja sp z oo

Siedziba główna

Grupa Profesja sp z oo poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Grupa Profesja sp z oo

Pełna nazwa
GRUPA PROFESJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Polska 15 60-595 Poznań
NIP
7792457309
REGON
366470386
KRS
0000658085
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
01.02.2017
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 46.47.Z Sprzedaż hurtowa mebli, dywanów i sprzętu oświetleniowego
  • 46.49.Z Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego
  • 46.51.Z Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.21.Z Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej

Edukacja

  • 85.59.A Nauka języków obcych
  • 85.59.B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
  • 85.60.Z Działalność wspomagająca edukację
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Grupa Profesja sp z oo

4.1

Na podstawie 14 ocen z Google.

Marcin Staniszewski

Marcin Staniszewski

"Świetna firma, bardzo pomogła mi w rozwoju mojej kariery zawodowej. Polecam na 100% ☺"

6 lat temu

Sylwia Adamek

Sylwia Adamek

"Profesjonalne szkolenia. Świetna ekipa"

5 miesięcy temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Praca Grupa Profesja sp z oo - oferty archiwalne

  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce. Jesteśmy w tym naprawdę dobrzy!


      Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy Pracownika recepcji, który będzie pierwszą linią kontaktu dla gości inkubatora biznesu. BusinessWell – bo o nim mowa – będzie miejscem, w którym pomożemy odnieść sukces przedsiębiorcom, niezależnie od etapu rozwoju ich firm. Szczegóły projektu:

      Zakres obowiązków

      • Obsługa kalendarza, korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie obiegiem dokumentów,
      • Bieżąca organizacja pracy biura,
      • Dbanie o coworkingową przestrzeń biurową i jej prawidłowe funkcjonowanie, a co za tym idzie – wsparcie także naszych klientów wynajmujących przestrzeń,
      • Reprezentacja firmy w ramach pierwszego kontaktu,
      • Obsługa gości firmowych,
      • Dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze, papiernicze, gospodarcze itp.,
      • Kontakt z dostawcami.

      Wymagania

      • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (idealnie, jeśli posiadasz doświadczenie w branży hotelowej),
      • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym (min. B1),
      • Dobrej znajomości oraz praktycznego wykorzystania pakietu MS Office,
      • Wysokiej kultury osobistej,
      • Otwartości i uśmiechu na twarzy

        Oferujemy

        • Początkowo pracę w godz. 8-16, docelowo pracę zmianową,
        • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
        • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
        • Przyjazną atmosferę pracy,
        • a już niedługo praca w nowo wybudowanym, nowoczesnym biurze!
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce. Jesteśmy w tym naprawdę dobrzy!


      Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy Pracownika recepcji, który będzie pierwszą linią kontaktu dla gości inkubatora biznesu. BusinessWell – bo o nim mowa – będzie miejscem, w którym pomożemy odnieść sukces przedsiębiorcom, niezależnie od etapu rozwoju ich firm. Szczegóły projektu:

      Zakres obowiązków

      • Obsługa kalendarza, korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie obiegiem dokumentów,
      • Bieżąca organizacja pracy biura,
      • Dbanie o coworkingową przestrzeń biurową i jej prawidłowe funkcjonowanie, a co za tym idzie – wsparcie także naszych klientów wynajmujących przestrzeń,
      • Reprezentacja firmy w ramach pierwszego kontaktu,
      • Obsługa gości firmowych,
      • Dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze, papiernicze, gospodarcze itp.,
      • Kontakt z dostawcami.

      Wymagania

      • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (idealnie, jeśli posiadasz doświadczenie w branży hotelowej),
      • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym (min. B1),
      • Dobrej znajomości oraz praktycznego wykorzystania pakietu MS Office,
      • Wysokiej kultury osobistej,
      • Otwartości i uśmiechu na twarzy

        Oferujemy

        • Początkowo pracę w godz. 8-16, docelowo pracę zmianową,
        • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
        • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
        • Przyjazną atmosferę pracy,
        • a już niedługo praca w nowo wybudowanym, nowoczesnym biurze!
  • Office Manager

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Grupa Profesja Sp. z o. o.- Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.

      Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy Office Managera, który swoją wiedzą i doświadczeniem wesprze nas w nowym projekcie, inkubatorze biznesu – BusinessWell! Będzie to miejsce, w którym pomożemy odnieść sukces przedsiębiorcom, niezależnie od etapu rozwoju ich firm. Szczegóły projektu:

      Zakres obowiązków

      • pełna obsługa administracyjna firmy i zespołu,
      • zarządzanie kalendarzem firmy, korespondencją, skrzynkami mailowymi,
      • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych,
      • dbanie o coworkingową przestrzeń biurową i jej prawidłowe funkcjonowanie, a co za tym idzie - wsparcie także naszych klientów wynajmujących przestrzeń,
      • reprezentacja firmy w ramach pierwszego kontaktu oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
      • przygotowywanie raportów, researchu i dokumentów na potrzeby wewnętrzne firmy,
      • zarządzanie materiałami biurowymi, dostawami, zamówieniami i zakupami,
      • zarządzanie sprzętem biurowym (stany magazynowe, zamówienia, reklamacje) oraz współpraca z helpdeskiem,
      • współpraca z wykonawcami zewnętrznymi,
      • organizacja wyjazdów i eventów firmowych.

      Wymagania

      • min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację pisaną i mówioną,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
      • proaktywne podejście,
      • silne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
      • duża dbałość o szczegóły,
      • doskonałe umiejętności organizacyjne, priorytetyzacja zadań.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
      • przyjazną atmosferę pracy,
      • duży poziom samodzielności w działaniu,
      • możliwość wpływu, współtworzenia i inicjowania rozwiązań,
      • udział w ciekawych projektach.
  • Koordynator ds. organizacji szkoleń i konferencji

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Grupa Profesja Sp. z o. o.- Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.


      Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy Koordynatora organizacji szkoleń i konferencji, który swoją wiedzą i doświadczeniem wesprze nas w nowym projekcie, inkubatorze biznesu – BusinessWell! Będzie to miejsce, w którym pomożemy odnieść sukces przedsiębiorcom, niezależnie od etapu rozwoju ich firm. Szczegóły projektu:

      Zakres obowiązków

      • planowanie i koordynowanie projektów eventowych zarówno offline, jak i online (m.in. konferencje, szkolenia);
      • nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z prelegentami;
      • pozyskiwanie i kontakt z uczestnikami wydarzeń;
      • planowanie i realizacja harmonogramów oraz budżetów wydarzeń;
      • zbieranie ofert i ich negocjacje;
      • współpraca z zespołami wewnątrz organizacji oraz partnerami zewnętrznymi;
      • nadzór i koordynacja przebiegu eventów;
      • aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż szkoleń.

      Wymagania

      • min. 2-letnie doświadczenie w samodzielnym planowaniu i organizacji wydarzeń o charakterze online i offline;
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej, wielozadaniowość i odpowiedzialność za powierzone zadania;
      • proaktywne podejście;
      • silne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
      • duża dbałość o szczegóły;
      • umiejętności negocjacyjne;
      • elastyczność w działaniu;
      • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
      • realna możliwość wpływu, współtworzenia i inicjowania rozwiązań;
      • udział w ciekawych projektach;
      • duży poziom samodzielności w działaniu;
      • przyjazna atmosfera pracy;
      • a już niedługo praca w nowo wybudowanym, nowoczesnym biurze!
  • Key Account Manager

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. – Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.


      Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby, która wesprze nas w pozyskiwaniu nowych klientów oraz szeroko rozumianych działaniach sprzedażowych.

      Zakres obowiązków

      • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż usług,
      • Obsługa realizowanych już projektów dla obecnych klientów,
      • Budowanie bazy Klientów,
      • Utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi (dostawcami usług szkoleniowych: trenerzy, doradcy, coache),
      • Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klientów i standardy organizacji,
      • Prowadzenie negocjacji handlowych z Partnerami,
      • Zawieranie umów, ustalanie harmonogramu działań, kosztorysu prac i raportu podsumowującego projekt,
      • Analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży,
      • Monitorowanie działań konkurencji,
      • Zrozumienie kluczowych potrzeb i wymagań klientów,
      • Dbanie o wizerunek firmy na rynku,
      • Reprezentowanie firmy podczas eventów: targi, kongresy przedsiębiorczości, konferencje.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe,
      • Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • Doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów,
      • Skuteczność w działaniu i orientacji na wyniki,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjnych
      • Chęć do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem w zespole, otwartość i przejmowanie odpowiedzialności,
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • Mile widziana znajomość usług szkoleniowo-doradczych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B,
      • Przyjazną atmosferę pracy pełną życzliwości i dzielenia się wiedzą,
      • Duży poziom samodzielności w działaniu,
      • Możliwość wpływu, współtworzenia i inicjowania rozwiązań,
      • Udział w wielu wewnętrznych ciekawych projektach oraz w innych inicjatywach rozwojowych,
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16:00,
      • Udział w szkoleniach sprzedażowych i rozwojowych,
      • Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód służbowy do spotkań z Klientami.
  • Młodszy księgowy

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.


      Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.


      Dla naszego Klienta – firmy zajmująca się transportem krajowym i międzynarodowym od ponad 20 lat - poszukujemy osoby chcącej rozwijać się w obszarze księgowości.

      Zakres obowiązków

      • dekretacja księgowanie/ faktur sprzedażowych;
      • księgowanie faktur kosztowych dot. transportu;
      • rozliczanie i księgowanie delegacji kierowców;
      • wprowadzanie danych do pliku analiz;
      • wprowadzanie danych paliwowych do tabeli;
      • wprowadzanie w systemie faktur kosztowych przychodzących pocztą, e-mailem;
      • odbieranie telefonów;
      • obsługa factoringu;
      • przygotowywanie faktur kosztowych do zapłaty.

      Wymagania

      • min 2 lata na podobnym stanowisku;
      • znajomość programu symfonia;
      • dobra organizacja pracy;
      • umiejętność pracy pod presją czasu;
      • odporność na stres;
      • uczciwość, rzetelność, sumienność;
      • mile widziany angielski lub niemiecki.

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie;
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • możliwość rozwoju w kierunku księgowego, a w przyszłości głównego księgowego.
  • Office Manager

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Grupa Profesja Sp. z o. o.- Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.

      Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy Office Managera, który swoją wiedzą i doświadczeniem wesprze nas w nowym projekcie, inkubatorze biznesu – BusinessWell! Będzie to miejsce, w którym pomożemy odnieść sukces przedsiębiorcom, niezależnie od etapu rozwoju ich firm. Szczegóły projektu:

      Zakres obowiązków

      • pełna obsługa administracyjna firmy i zespołu,
      • zarządzanie kalendarzem firmy, korespondencją, skrzynkami mailowymi,
      • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych,
      • dbanie o coworkingową przestrzeń biurową i jej prawidłowe funkcjonowanie, a co za tym idzie - wsparcie także naszych klientów wynajmujących przestrzeń,
      • reprezentacja firmy w ramach pierwszego kontaktu oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
      • przygotowywanie raportów, researchu i dokumentów na potrzeby wewnętrzne firmy,
      • zarządzanie materiałami biurowymi, dostawami, zamówieniami i zakupami,
      • zarządzanie sprzętem biurowym (stany magazynowe, zamówienia, reklamacje) oraz współpraca z helpdeskiem,
      • współpraca z wykonawcami zewnętrznymi,
      • organizacja wyjazdów i eventów firmowych.

      Wymagania

      • min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację pisaną i mówioną,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
      • proaktywne podejście,
      • silne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
      • duża dbałość o szczegóły,
      • doskonałe umiejętności organizacyjne, priorytetyzacja zadań.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
      • przyjazną atmosferę pracy,
      • duży poziom samodzielności w działaniu,
      • możliwość wpływu, współtworzenia i inicjowania rozwiązań,
      • udział w ciekawych projektach.
  • Młodszy księgowy

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.


      Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.


      Dla naszego Klienta – firmy zajmująca się transportem krajowym i międzynarodowym od ponad 20 lat - poszukujemy osoby chcącej rozwijać się w obszarze księgowości.

      Zakres obowiązków

      • dekretacja księgowanie/ faktur sprzedażowych;
      • księgowanie faktur kosztowych dot. transportu;
      • rozliczanie i księgowanie delegacji kierowców;
      • wprowadzanie danych do pliku analiz;
      • wprowadzanie danych paliwowych do tabeli;
      • wprowadzanie w systemie faktur kosztowych przychodzących pocztą, e-mailem;
      • odbieranie telefonów;
      • obsługa factoringu;
      • przygotowywanie faktur kosztowych do zapłaty.

      Wymagania

      • min 2 lata na podobnym stanowisku;
      • znajomość programu symfonia;
      • dobra organizacja pracy;
      • umiejętność pracy pod presją czasu;
      • odporność na stres;
      • uczciwość, rzetelność, sumienność;
      • mile widziany angielski lub niemiecki.

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie;
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • możliwość rozwoju w kierunku księgowego, a w przyszłości głównego księgowego.
  • Kierownik działu eksportu

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.

      Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.


      Dla naszego Klienta - firmy produkcyjnej wysokiej jakości okien i drzwi PVC, działającej na rynku od ponad 25 lat; producenta, a zarazem dystrybutora okien i drzwi PCV najwyższej jakości - poszukujemy osoby chcącej rozwijać siebie i podległy zespół w obszarze sprzedaży na stanowisko:


      Kierownik działu eksportu (rynek niemiecki)

      Zakres obowiązków

      • ustalanie celów i kontrola pracy podległego zespołu;
      • opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży na rynku zagranicznym;
      • realizacja planów sprzedażowych;
      • raportowanie wyników sprzedaży do przełożonego;
      • samodzielne budowanie portfela klientów;
      • kompleksowa obsługa klienta;
      • zamawianie oraz monitorowanie towaru, koordynacja dostaw do klienta;
      • rozliczenia z klientami z wyłączeniem obiegu dokumentów, faktur i umowy;
      • wsparcie w obsłudze zgłoszonych reklamacji przez klientów;
      • organizacja wyjazdów serwisowych;
      • delegacje do Niemiec (w przyszłości);
      • tłumaczenia;
      • wsparcie w działaniach marketingowych.

      Wymagania

      • doświadczenie w zarządzaniu działem eksportu;
      • wiedza branżowa i fachowość;
      • wysokorozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;
      • umiejętność współpracy z innymi działami;
      • budowanie długofalowych relacji z dealerami;
      • znajomość j. niemieckiego na zaawansowanym poziomie - warunek konieczny;
      • znajomość programu WH-okna;
      • bardzo dobra znajomość programu Excel i Word;
      • dokładność, sumienność i samodzielność;
      • odporność na stres.

      Oferujemy

      • atrakcyjne warunki pracy w nowoczesnej i renomowanej firmie;
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
      • prowizja od sprzedaży;
      • praca w miłej atmosferze.
  • Key Account Manager

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. – Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.


      Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby, która wesprze nas w pozyskiwaniu nowych klientów oraz szeroko rozumianych działaniach sprzedażowych.

      Zakres obowiązków

      • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż usług,
      • Obsługa realizowanych już projektów dla obecnych klientów,
      • Budowanie bazy Klientów,
      • Utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi (dostawcami usług szkoleniowych: trenerzy, doradcy, coache),
      • Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klientów i standardy organizacji,
      • Prowadzenie negocjacji handlowych z Partnerami,
      • Zawieranie umów, ustalanie harmonogramu działań, kosztorysu prac i raportu podsumowującego projekt,
      • Analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży,
      • Monitorowanie działań konkurencji,
      • Zrozumienie kluczowych potrzeb i wymagań klientów,
      • Dbanie o wizerunek firmy na rynku,
      • Reprezentowanie firmy podczas eventów: targi, kongresy przedsiębiorczości, konferencje.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe,
      • Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • Doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów,
      • Skuteczność w działaniu i orientacji na wyniki,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjnych
      • Chęć do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem w zespole, otwartość i przejmowanie odpowiedzialności,
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • Mile widziana znajomość usług szkoleniowo-doradczych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B,
      • Przyjazną atmosferę pracy pełną życzliwości i dzielenia się wiedzą,
      • Duży poziom samodzielności w działaniu,
      • Możliwość wpływu, współtworzenia i inicjowania rozwiązań,
      • Udział w wielu wewnętrznych ciekawych projektach oraz w innych inicjatywach rozwojowych,
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16:00,
      • Udział w szkoleniach sprzedażowych i rozwojowych,
      • Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód służbowy do spotkań z Klientami.
  • Key Account Manager

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. – Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.


      Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby, która wesprze nas w pozyskiwaniu nowych klientów oraz szeroko rozumianych działaniach sprzedażowych.

      Zakres obowiązków

      • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż usług,
      • Obsługa realizowanych już projektów dla obecnych klientów,
      • Budowanie bazy Klientów,
      • Utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi (dostawcami usług szkoleniowych: trenerzy, doradcy, coache),
      • Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klientów i standardy organizacji,
      • Prowadzenie negocjacji handlowych z Partnerami,
      • Zawieranie umów, ustalanie harmonogramu działań, kosztorysu prac i raportu podsumowującego projekt,
      • Analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży,
      • Monitorowanie działań konkurencji,
      • Zrozumienie kluczowych potrzeb i wymagań klientów,
      • Dbanie o wizerunek firmy na rynku,
      • Reprezentowanie firmy podczas eventów: targi, kongresy przedsiębiorczości, konferencje.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe,
      • Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • Doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów,
      • Skuteczność w działaniu i orientacji na wyniki,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjnych
      • Chęć do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem w zespole, otwartość i przejmowanie odpowiedzialności,
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • Mile widziana znajomość usług szkoleniowo-doradczych.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B,
      • Przyjazną atmosferę pracy pełną życzliwości i dzielenia się wiedzą,
      • Duży poziom samodzielności w działaniu,
      • Możliwość wpływu, współtworzenia i inicjowania rozwiązań,
      • Udział w wielu wewnętrznych ciekawych projektach oraz w innych inicjatywach rozwojowych,
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16:00,
      • Udział w szkoleniach sprzedażowych i rozwojowych,
      • Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód służbowy do spotkań z Klientami.
  • Specjalista ds. eksportu

    Grupa Profesja sp z oo
    • Niepruszewo
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.

      Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.


      Dla naszego Klienta poszukujemy osoby chcącej rozwijać się w obszarze sprzedaży na stanowisku Specjalisty ds. eksportu.


      Profil pracodawcy: firma produkcyjna, która od 20 lat prężnie działa na rynku stolarki okiennej PCV. Proponuje szeroki wachlarz usług dla swoich Klientów. W swojej ofercie posiada okna PCV, drzwi, parapety, rolety i bramy garażowe. Korzysta z najnowszych, innowacyjnych technologii, kładąc nacisk na energooszczędność i bezpieczeństwo oferowanych systemów.

      Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, jak i obsługa obecnych;
      • Profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów;
      • Budowanie długotrwałych relacji z Klientem;
      • Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych;
      • Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy;
      • Wyjazdy służbowe (max 2 razy w miesiącu).

      Wymagania

      • Preferowane wykształcenie techniczne;
      • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
      • Umiejętności negocjacyjne oraz wysokie umiejętności interpersonalne;
      • Biegła obsługa komputera, znajomość MS Office;
      • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie;
      • Prawo jazdy kat. B;
      • Mile widziana obsługa programu WH Okna lub innego programu do projektowania okien.
      • Samodzielność, komunikatywność, zaangażowanie, odporność na stres.

      Oferujemy

      • Współpraca w oparciu o B2B;
      • Wynagrodzenie w wysokości 5500zł netto + koszty związane z prowadzeniem działalności;
      • Dodatkowe prowizje od obrotu;
      • Benefity pozapłacowe: karta Multisport, ubezpieczenie;
      • Narzędzia pracy: samochód, komputer, telefon.
  • Kierownik budowy / Koordynator

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • GRUPA PROFESJA SP. Z O.O.


      Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.

      Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych firm i znanych marek. Dla jednej z nich poszukujemy osoby na stanowisko:

      Kierownik budowy / Koordynator

      miejsce pracy: Poznań i okolice

      Zakres obowiązków

      • Kontakt z kierownikami budów
      • Doglądanie /koordynacja inwestycji pod względem projektowym i technicznym
      • Szukanie i rozliczanie wykonawców
      • Zamawianie materiałów
      • Stały kontakt z klientami i urzędami
      • Nadzorowanie robót wykończeniowych w zakresie deweloperskim
      • Kontrola jakości prac

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne (budowlane)
      • Doświadczenie minimum 2 kwartały
      • Uprawnienia budowlane, znajomość CAD, MS Projekt mile widziane
      • Prawo jazdy kat. B
      • Samodzielność , zorganizowanie , komunikatywność

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie i dobre wynagrodzenie
      • Prowizję roczną – zależy od efektywności w pracy
      • Zatrudnienie w oparciu o B2B
      • Możliwość zdobycia uprawnień budowlanych
      • Rozwój zawodowy, telefon, komputer, samochód służbowy
  • Kierownik działu eksportu

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.

      Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.


      Dla naszego Klienta - firmy produkcyjnej wysokiej jakości okien i drzwi PVC, działającej na rynku od ponad 25 lat; producenta, a zarazem dystrybutora okien i drzwi PCV najwyższej jakości - poszukujemy osoby chcącej rozwijać siebie i podległy zespół w obszarze sprzedaży na stanowisko:


      Kierownik działu eksportu (rynek niemiecki)

      Zakres obowiązków

      • ustalanie celów i kontrola pracy podległego zespołu;
      • opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży na rynku zagranicznym;
      • realizacja planów sprzedażowych;
      • raportowanie wyników sprzedaży do przełożonego;
      • samodzielne budowanie portfela klientów;
      • kompleksowa obsługa klienta;
      • zamawianie oraz monitorowanie towaru, koordynacja dostaw do klienta;
      • rozliczenia z klientami z wyłączeniem obiegu dokumentów, faktur i umowy;
      • wsparcie w obsłudze zgłoszonych reklamacji przez klientów;
      • organizacja wyjazdów serwisowych;
      • delegacje do Niemiec (w przyszłości);
      • tłumaczenia;
      • wsparcie w działaniach marketingowych.

      Wymagania

      • doświadczenie w zarządzaniu działem eksportu;
      • wiedza branżowa i fachowość;
      • wysokorozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;
      • umiejętność współpracy z innymi działami;
      • budowanie długofalowych relacji z dealerami;
      • znajomość j. niemieckiego na zaawansowanym poziomie - warunek konieczny;
      • znajomość programu WH-okna;
      • bardzo dobra znajomość programu Excel i Word;
      • dokładność, sumienność i samodzielność;
      • odporność na stres.

      Oferujemy

      • atrakcyjne warunki pracy w nowoczesnej i renomowanej firmie;
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
      • prowizja od sprzedaży;
      • praca w miłej atmosferze.
  • Młodszy księgowy

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.


      Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.


      Dla naszego Klienta – firmy zajmująca się transportem krajowym i międzynarodowym od ponad 20 lat - poszukujemy osoby chcącej rozwijać się w obszarze księgowości.

      Zakres obowiązków

      • dekretacja księgowanie/ faktur sprzedażowych;
      • księgowanie faktur kosztowych dot. transportu;
      • rozliczanie i księgowanie delegacji kierowców;
      • wprowadzanie danych do pliku analiz;
      • wprowadzanie danych paliwowych do tabeli;
      • wprowadzanie w systemie faktur kosztowych przychodzących pocztą, e-mailem;
      • odbieranie telefonów;
      • obsługa factoringu;
      • przygotowywanie faktur kosztowych do zapłaty.

      Wymagania

      • min 2 lata na podobnym stanowisku;
      • znajomość programu symfonia;
      • dobra organizacja pracy;
      • umiejętność pracy pod presją czasu;
      • odporność na stres;
      • uczciwość, rzetelność, sumienność;
      • mile widziany angielski lub niemiecki.

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie;
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • możliwość rozwoju w kierunku księgowego, a w przyszłości głównego księgowego.
  • Kierownik Inwestycji - Project Manager

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.


      Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.


      Dla naszego Klienta – firmy z branży nieruchomości, z ugruntowaną pozycją na wielkopolskim rynku - poszukujemy osoby doskonale zorganizowanej, z wizją i aspiracjami do zarządzania kilkoma projektami jednocześnie.

      Zakres obowiązków

      • Kompleksowa realizacja i zarządzanie powierzonymi projektami zgodnie z postanowieniami umowy kontraktowej. W szczególności praca z budżetem, harmonogramem oraz planami sprzedaży;
      • Nadzór nad procesem uzyskiwania koniecznych pozwoleń oraz procedur administracyjnych związanych z procesem realizacji inwestycji;
      • Nadzór prac biura projektowego, generalnego wykonawcy i podwykonawców robót budowlanych, inspektorów nadzoru;
      • Zarządzanie podległym zespołem oraz współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w ramach realizacji powierzonych zadań;
      • Udział w naradach koordynacyjnych na prowadzonych budowach;
      • Raportowanie wyników i czynny udział w rozwiązywaniu napotkanych problemów;
      • Ofertowanie poszczególnych prac budowlanych, poszukiwanie potencjalnych wykonawców, negocjowanie cen i warunków umowy z wykonawcami;
      • Współudział w odbiorach wykonanych robót i w rozliczaniu przerobów miesięcznych;
      • Kontrole jakościowe prowadzonych prac;
      • Gromadzenie dokumentacji budowy, nadzorowanie przechowywania i obiegu dokumentów oraz przygotowywanie dokumentacji powykonawczej;
      • Organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie działań wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego;
      • Współpraca przy realizacji kontraktu z kierownikiem budowy oraz z zespołem biorącym udział w realizacji procesu budowlanego;
      • Współpraca z Zarządem oraz wszystkimi zaangażowanymi działami spółki;
      • Uczestnictwo w pozyskiwaniu nowych inwestycji.

      Wymagania

      • 5-letniego doświadczenie w projektach deweloperskich lub rewitalizacjach kamienic;
      • Wykształcenie wyższego, techniczne o profilu budowlanym;
      • Znajomość specyfiki oraz procedur zarządzania i pracy na budowie;
      • Umiejętność zarządzania zespołem;
      • Umiejętność oceny stanu budowy pod względem poziomu wykonania prac, realizacji i planowania harmonogramów, kosztów i niezbędnych zasobów ludzkich;
      • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń;
      • Znajomość procesu inwestycyjnego i przepisów BHP;
      • Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych, planowania i efektywność w działaniu;
      • Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office oraz AutoCAD;
      • Wysokie kompetencje interpersonalne: umiejętność pracy w zespole i budowania relacji, zdolności negocjacyjne.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej o ugruntowanej pozycji na rynku,;
      • Stabilne oraz atrakcyjne wynagrodzenie i dowolną formę współpracy: umowę o pracę, b2b;
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, udział w ciekawych projektach;
      • Niezbędne narzędzia pracy;
      • Szansę na realizowanie własnych pomysłów;
      • Perspektywę długofalowego zatrudnienia w związku z wieloletnimi planami inwestycyjnymi.

      Benefity:

      • Ubezpieczenie na życie;
      • System szkoleń;
      • Służbowy telefon do użytku prywatnego,
      • Paczki świąteczne;
      • Imprezy integracyjne.
  • Research & content specialist

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Grupa Profesja Sp. z o. o.- Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.


      Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby, która wesprze nas na dwóch płaszczyznach: jako researcher oraz contentowiec. Połączenie to wynika z charakteru stanowiska, na którym ważna jest z jednej strony umiejętność wyszukiwania informacji, partnerów, ofert, a z drugiej strony smykałka do tworzenia treści zarówno biznesowych, jak i tych bardziej lekkich w formie.

      Zakres obowiązków

      • Tworzenie treści ofertowych, wniosków, artykułów;
      • Research np. partnerów do współpracy, ofert;
      • Sprawdzanie wymagań regulaminowych projektów;
      • Pisanie i optymalizowanie treści pod kątem aktualnych potrzeb;
      • Współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi.

      Wymagania

      • Mile widziana znajomość bazy konkurencyjności;
      • Wykształcenie wyższe;
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
      • Terminowość i branie odpowiedzialności za realizowane zadania;
      • Lekkie pióro;
      • Pozytywna energia oraz kreatywność w działaniu;
      • Zorientowanie na szczegóły;
      • Umiejętność priorytetyzacji i organizacji czasu pracy.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na umowę o pracę, B2B lub zlecenie;
      • Przyjazną atmosferę pracy;
      • Duży poziom samodzielności w działaniu;
      • Możliwość wpływu, współtworzenia i inicjowania rozwiązań;
      • Udział w ciekawych projektach.
  • Stażysta w Dziale Administracji

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce. Jesteśmy w tym naprawdę dobrzy!


      Aktualnie do naszego biura poszukujemy stażysty do działu administracji, który z uśmiechem na twarzy będzie nas witał i wspierał w codziennych zadaniach.

      Zakres obowiązków

      • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie obiegiem dokumentów,
      • Bieżąca organizacja pracy biura,
      • Obsługa gości firmowych,
      • Dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze, papiernicze, gospodarcze itp.,
      • Kontakt z dostawcami.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (student od II roku wzwyż),
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym (min. B1),
      • Dobra znajomość oraz praktyczne wykorzystanie pakietu MS Office;
      • Wysoka kultury osobistej,
      • Otwartość i uśmiech na twarzy

        Oferujemy

        • Pracę w wymiarze 3 dni tygodniowo,
        • Zatrudnienie na umowę zlecenie,
        • Przyjazną atmosferę pracy,
        • Czas pracy dostosowany do Twoich zajęć.
  • Młodszy księgowy

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.


      Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.


      Dla naszego Klienta – firmy zajmująca się transportem krajowym i międzynarodowym od ponad 20 lat - poszukujemy osoby chcącej rozwijać się w obszarze księgowości.

      Zakres obowiązków

      • dekretacja księgowanie/ faktur sprzedażowych;
      • księgowanie faktur kosztowych dot. transportu;
      • rozliczanie i księgowanie delegacji kierowców;
      • wprowadzanie danych do pliku analiz;
      • wprowadzanie danych paliwowych do tabeli;
      • wprowadzanie w systemie faktur kosztowych przychodzących pocztą, e-mailem;
      • odbieranie telefonów;
      • obsługa factoringu;
      • przygotowywanie faktur kosztowych do zapłaty.

      Wymagania

      • min 2 lata na podobnym stanowisku;
      • znajomość programu symfonia;
      • dobra organizacja pracy;
      • umiejętność pracy pod presją czasu;
      • odporność na stres;
      • uczciwość, rzetelność, sumienność;
      • mile widziany angielski lub niemiecki.

      Oferujemy

      • atrakcyjne wynagrodzenie;
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • możliwość rozwoju w kierunku księgowego, a w przyszłości głównego księgowego.
  • Kierownik działu eksportu

    Grupa Profesja sp z oo
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.

      Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.


      Dla naszego Klienta - firmy produkcyjnej wysokiej jakości okien i drzwi PVC, działającej na rynku od ponad 25 lat; producenta, a zarazem dystrybutora okien i drzwi PCV najwyższej jakości - poszukujemy osoby chcącej rozwijać siebie i podległy zespół w obszarze sprzedaży na stanowisko:


      Kierownik działu eksportu (rynek niemiecki)

      Zakres obowiązków

      • ustalanie celów i kontrola pracy podległego zespołu;
      • opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży na rynku zagranicznym;
      • realizacja planów sprzedażowych;
      • raportowanie wyników sprzedaży do przełożonego;
      • samodzielne budowanie portfela klientów;
      • kompleksowa obsługa klienta;
      • zamawianie oraz monitorowanie towaru, koordynacja dostaw do klienta;
      • rozliczenia z klientami z wyłączeniem obiegu dokumentów, faktur i umowy;
      • wsparcie w obsłudze zgłoszonych reklamacji przez klientów;
      • organizacja wyjazdów serwisowych;
      • delegacje do Niemiec (w przyszłości);
      • tłumaczenia;
      • wsparcie w działaniach marketingowych.

      Wymagania

      • doświadczenie w zarządzaniu działem eksportu;
      • wiedza branżowa i fachowość;
      • wysokorozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;
      • umiejętność współpracy z innymi działami;
      • budowanie długofalowych relacji z dealerami;
      • znajomość j. niemieckiego na zaawansowanym poziomie - warunek konieczny;
      • znajomość programu WH-okna;
      • bardzo dobra znajomość programu Excel i Word;
      • dokładność, sumienność i samodzielność;
      • odporność na stres.

      Oferujemy

      • atrakcyjne warunki pracy w nowoczesnej i renomowanej firmie;
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
      • prowizja od sprzedaży;
      • praca w miłej atmosferze.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka