PROPARK Wiesław Górski

Czy to Twoja firma?

PROPARK Wiesław Górski praca

Będzin

PROPARK Wiesław Górski  to wiodący producent systemów parkingowych w Polsce. Działamy na rynku parkingowym od ponad 20 lat.
Do naszych sukcesów zaliczamy między innymi to, że udało nam się z powodzeniem:



  • zgromadzić unikalne doświadczenie w projektowaniu i produkcji najlepszych systemów parkingowych;

  • stworzyć oryginalne i bardzo łatwe w obsłudze oprogramowanie dla obsługi i zarządzania parkingiem;

  • stworzyć zespół specjalistów, który potrafi szybko, sprawnie i skutecznie sprostać wszelkim wyzwaniom;

  • zasłużyć na opinię firmy, której naprawdę można zaufać, powierzając do realizacji skomplikowane projekty nawet o krótkim terminie wykonania;

  • uzyskać wysoki poziom obsługi Klienta. 

PROPARK Wiesław Górski najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center

Oferty pracy PROPARK Wiesław Górski

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca PROPARK Wiesław Górski

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa PROPARK Wiesław Górski

Siedziba główna

Praca PROPARK Wiesław Górski - oferty archiwalne

  • Pracownik ds. obsługi klienta (student/studentka)

    PROPARK Wiesław Górski
    • Będzin
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • Jeżeli zależy Ci na stałej pracy i chcesz pracować w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, a przy tym jesteś osobą gotową na nowe wyzwania, łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi - nie czekaj, dołącz do naszego zespołu.

      Aktualnie, w związku z nieustannym rozwojem naszej firmy, do biura w Będzinie, poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik ds. obsługi klienta, która wzniesie na wyżyny jakość obsługi telefonicznej naszych klientów.

      Zakres obowiązków

      Twoim głównym zadaniem będzie odbieranie telefonów i wspomaganie na pierwszej linii innych działów firmy, między innymi Działu serwisu, Działu realizacji, Działu handlowego, a także obsługa głównej linii telefonicznej firmy. Do Twoich obowiązków należeć będzie także: udzielanie podstawowych informacji i ewentualnej pomocy, przekierowywanie telefonu do odpowiedniego działu, np. zgłaszając to w odpowiednim systemie wewnętrznym lub przesyłając maila. Tam, gdzie to możliwe, ustalisz samodzielnie odpowiedź/rozwiązanie i poinformujesz zwrotnie klienta.

      Dział Obsługi Klienta w nowej formule właśnie powstaje. Liczymy, że pomożesz nam go współtworzyć. Wszelkie pomysły i rozwiązania będziemy wspólnie analizować, testować i wdrażać. Nie musisz mieć żadnej wiedzy specjalistycznej. Niezbędne są tylko chęci i otwartość na nowe pomysły.

      Wymagania

      • Posiadasz status ucznia/studenta i masz nie więcej niż 25 lat,
      • Znasz obsługę komputera,
      • Cechujesz się wysoką kulturą osobistą,
      • Łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi, zwłaszcza telefonicznie,
      • Jesteś osobą samodzielną, nie boisz się podejmowania decyzji,
      • Potrafisz szybko uczyć się nowych rzeczy,
      • Masz bardzo dobrą atencję do detali, szybko kojarzysz fakty,
      • Potrafisz zapanować nad kilkoma zadaniami jednocześnie i nikt nie musi Ci mówić, co masz robić.


      Jeśli na większość naszych oczekiwań odpowiedziałeś/aś TAK, jesteś idealnym kandydatem na nasze stanowisko :)

      Oferujemy

      • wynagrodzenie od 3000 zł netto
      • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
      • praca w przyjemnej atmosferze, w zgranym i profesjonalnym zespole
      • możliwe dodatkowe płatne dyżury telefoniczne,
      • dobry START - zrobisz pierwsze kroki na rynku pracy
      • nieustanny rozwój kwalifikacji i umiejętności - nauczysz się dobrej organizacji pracy, samodzielności, kreatywności, poznasz tajniki rzeczowej i efektywnej rozmowy z klientem,
      • możliwość zapoznania się z nowoczesnymi rozwiązaniami i narzędziami w pracy - poznasz nasze specjalistyczne oprogramowania, różne systemy do zarządzania projektami,
      • benefity pozapłacowe: ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny, pakiet sportowy,
      • brak dress-codu ;)
      • zgodnie z filozofią work - life balance, którą się kierujemy, tych, którzy pracują dłużej niż 8 godzin, “wyganiamy” z biura,
      • docelowo praca w nowym, komfortowym biurze z dużym zapleczem rekreacyjnym.

      Co więcej możemy Ci zaoferować:

      • 30 płatnych, wolnych dni w roku przeznaczonych na rozwój, egzaminy, urlop itp.,
      • własna biblioteka z tysiącami książek (rozwój, duchowość, finanse, nieruchomości, prawo, elektronika, informatyka, programowanie, architektura i wiele innych). Nikt nie wie wszystkiego, ale zawsze może wiedzieć więcej :) Reszta jest Twoim wyborem: czy chcesz się rozwijać czy narzekać?
      • co tydzień uzupełniamy bibliotekę o min. 10 nowych książek. Interesuje Cię konkretna pozycja? Podaj tytuł, a my zrealizujemy zamówienie
      • masz ambicje zostać najlepszym z najlepszych? Posiadamy również i takie ścieżki.

      Szukamy najlepszych, oferujemy najlepsze:

      • będziemy Ci płacić za czytanie książek,
      • lubisz czy nie, czasami zmusimy Cię do powiedzenia “Życie jest przygodą dla odważnych - albo niczym”,
      • 6 stopniowy, autorski system indywidualnego rozwoju, wewnętrznego awansu, który pozwala na work - life balance, zrównoważony rozwój, sięganie gwiazd lub przekraczanie własnych możliwości (do wyboru). Decydujesz Ty sam!

Pracodawcy w Będzinie