Action S.A.

Czy to Twoja firma?

Action S.A. praca

Piaseczno

Action SA to dynamicznie rozwijająca się firma z siedzibą w Zamieniu, która z powodzeniem łączy funkcje producenta, dystrybutora oraz dostawcy dla branży e-commerce. Specjalizujemy się w sprzedaży hurtowej niewyspecjalizowanej, oferując szeroki wachlarz produktów i usług, które wspierają rozwój biznesu naszych klientów i partnerów. Nasze produkty, w tym profesjonalny sprzęt dla graczy komputerowych marki Actina oraz rozwiązania biurowe i domowe Activejet, są synonimem innowacji i technologicznego zaawansowania.


Jako firma z ponad dwudziestoletnią historią, Action SA wykazuje się stabilnością i dojrzałością, co potwierdzają liczne połączenia strategiczne z innymi podmiotami oraz obecność na prestiżowych indeksach giełdowych takich jak sWIG80 czy WIG-Poland. Nasze zaangażowanie w rozwój i doskonalenie oferty znajduje odzwierciedlenie w misji firmy, która koncentruje się na zapewnieniu dostępu do produktów i usług najwyższej jakości.

Zatrudniając ponad 500 pracowników, Action SA jest znaczącym graczem na rynku, a nasze działania nie ograniczają się tylko do Polski – dzięki segmentowi sprzedaży zagranicznej e-commerce, nasze produkty docierają do klientów na całym świecie. Właścicielami firmy są m.in. Rodzinna Fundacja Bielińskich oraz inne kluczowe podmioty, które zapewniają stabilność finansową i strategiczną wizję rozwoju.

W Action SA stawiamy na komunikację, która łączy profesjonalizm z bliskością. Nasz sposób przekazu jest zrozumiały i dostosowany do potrzeb odbiorców, a każda interakcja z klientem odbywa się w duchu zaufania i ekspertyzy. Dążymy do tego, aby nasze produkty i usługi były nie tylko funkcjonalne, ale również inspirujące, otwierając przed naszymi partnerami nowe możliwości biznesowe.

Action S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy media / pr / reklama / marketing it (informatyka) serwis / montaż bankowość / finanse

Oferty pracy Action S.A.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Action S.A.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Action S.A.

Siedziba główna

Action S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Action S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Katowice
  3. Poznań
  4. Wrocław
  5. Lublin
  6. Kraków
  7. Łódź
  8. Bielsko-Biała
  9. Dąbrowa Górnicza
  10. Rzeszów

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Action S.A. - oferty archiwalne

  • Handlowiec

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • Nawiązywanie kontaktów i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
      • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami biznesowymi,
      • Sprzedaż produktów z szeroko rozwiniętego portfolio firmy,
      • Realizacja planów sprzedażowych,
      • Sporządzanie raportów;

      Wymagania

      Nasze wymagania:

      • Doświadczenie sprzedażowe w B2B,
      • Mile widziane doświadczenie w branży zoologicznej
      • Umiejętności swobodnego prowadzenia komunikacji e-mailowej oraz telefonicznej,
      • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
      • Nastawienie na osiąganie celów,
      • Optymizm i cierpliwość;

      Oferujemy

      Dla Ciebie mamy:

      • Wydłużone weekendy - dwa piątki wolne w miesiącu
      • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny oparty na osiąganych wynikach,
      • Kierunkowe szkolenie,
      • Możliwość rozwoju i awansu,
      • Kartę Multisport i Opiekę medyczną współfinansowaną przez firmę,
      • Siłownia, sala do Squasha i blibliotek pracownicza na terenie firmy;
  • Magazynier

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Przyjmowanie towaru na magazyn
      • Układanie i przewożenie towarów na terenie magazynu
      • Pakowanie towaru i przygotowanie do wysyłki
      • Praca ze skanerem

      Wymagania

      • Doświadczenie w pracy na stanowisku magazyniera
      • Brak przeciwwskazań do pracy >3m
      • Sumienność, dokładność oraz rzetelność
      • Umiejętności pracy w zespole

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w jednym z najnowocześniejszych Centrum Logistycznym w Europie
      • Praca 2- zmianowa, od poniedziałku do piątku
      • Wynagrodzenie składające się z podstawy 4200 brutto + stały dodatek
      • Premia zależna od indywidualnych wyników
      • Możliwość awansów pionowych i poziomych w ramach całej firmy
      • Dostęp do pakietu benefitów dostępnych min. na terenie firmy (Siłownia, Sala do Squasha)
  • Specjalista ds. Sprzedaży - Allegro

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • wystawianie aukcji na Allegro,
      • optymalne przedstawianie ofert (formaty, oznaczenia, słowa klucze w nazwie),
      • przygotowywanie opisów produktów,
      • opieka nad aukcjami w oparciu o specjalistyczne narzędzia,
      • weryfikacja poprawności wystawionych ofert

      Wymagania

      • mile widziane doświadczenie w branży e-commerce na podobnym stanowisku,
      • praktyczna wiedza z zakresu obsługi sklepów internetowych,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • samodyscyplina i bardzo dobra organizacja czasu pracy

      Oferujemy

      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
      • dwa piątki wolne w miesiącu- wydłużamy weekendy,
      • zdobywanie doświadczenia zawodowego w perspektywicznej branży,
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności,
      • prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie,
      • karta Multisport, siłownia na terenie firmy i sala do squasha;
  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży online

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należało:

      • Współpraca z Project Managerami odpowiedzialnymi za wybrane kategorie produktowe celem prezentacji najlepszych ofert na Sferis.pl
      • Praca w oparciu o raporty branżowe i wewnętrzne, trendy
      • Raportowanie prowadzonych działań,
      • Współpraca z innymi działami firmy

      Wymagania

      Od Ciebie oczekujemy:

      • Minimum 1 rok pracy w dziale sprzedaży - warunek konieczny
      • Znajomość branży elektronicznej - mile widziane
      • Samodzielność i świetna organizacja pracy,
      • Umiejętności analizy efektywności prowadzonych działań oraz formułowania wniosków i rekomendacji,

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na umowę o pracę
      • Dwa piątki wolne w miesiącu - wydłużamy weekendy
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności
      • Przyjazną atmosferę pracy
      • Pakiet świadczeń pracowniczych: BenefitSystems, Opieka Medyczna
      • Siłownia oraz sala do Squsha na terenie firmy
  • Specjalista ds. sprzedaży eksportowej

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • budowanie bazy klientów na rynkach zagranicznych,
      • realizowanie miesięcznych targetów sprzedażowych,
      • rozwój współpracy z nowymi partnerami,
      • przygotowywanie ofert sprzedażowych i prezentacji,

      Wymagania

      • jeżeli masz smykałkę handlową,
      • lubisz rozmawiać z klientami,
      • swobodnie komunikujesz się w j. angielskim (mile widziana również znajomość dodatkowego języka obcego),
      • lubisz dynamiczną pracę,
      • nie boisz się kontaktu telefonicznego,
      • a cele sprzedażowe Cię motywują a nie stresują,

      Zgłoś się do Nas !

      Oferujemy

      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
      • co drugi piątek wolny- wydłużamy weekendy
      • zdobywanie doświadczenia zawodowego w perspektywicznej branży
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności
      • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i Karty MultiSport
      • ubezpieczenie na życie
      • siłownia i sala do squash'a dla ceniących aktywność fizyczną
  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania to:

      • Sporządzanie raportów
      • Porównywanie danych
      • Analiza produktów
      • Analiza oferty klienta
      • Pomoc w implementacji oferty Action do partnerów zagranicznych

      Wymagania

      Od Ciebie wymagamy:

      • Znajomość MS Excel na poziomie średnio zaawansowanym
      • Znajomość j. angielskiego (minimum na poziomie komunikatywnym)
      • Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole
      • Komunikatywność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki
      • Motywacja do pracy oraz chęć rozwoju umiejętności na tym stanowisku
      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

      Oferujemy

      Dla Ciebie mamy:

      • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
      • Co drugi piątek wolny- wydłużamy weekendy
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności
      • Możliwość awansu na Analityka / Project Managera

      Dofinansowanie do:

      • Prywatnej opieki medycznej
      • Ubezpieczenia na życie
      • Karta MultiSport,

      Siłownia i sala do squash'a dla ceniących aktywność fizyczną na terenie firmy zupełnie za darmo :)

      Aplikuj, zanim Ktoś to zrobi przed Tobą!

  • Programista Microsoft Dynamics AX

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należało:

      • Projektowanie, tworzenie i implementacja rozwiązań biznesowych w MS Dynamics AX 2009 a w przyszłości Dynamics 365,
      • Integracja MS Dynamics z innymi systemami informatycznymi,
      • Bieżąca administracja/utrzymanie oraz analiza potrzeb rozwoju systemu Microsoft Dynamics,
      • Rozwiązywanie problemów i identyfikacja błędów systemu,
      • Współpraca z zespołem programistów w przygotowywaniu dedykowanych rozwiązań/prowadzenie dokumentacji projektowej;

      Wymagania

      Od Ciebie oczekujemy:

      • Mile widziane doświadczenie w pracy z ERP Microsoft Dynamics AX,
      • Wykształcenie wyższe informatyczne (lub w trakcie studiów),
      • Dobre umiejętności programowania w środowisku Dynamics AX,
      • Znajomość technologii firmy Microsoft w tym: MS SQL Server, ASP.NET, C#, Dynamics,
      • Znajomość języka angielskiego na potrzeby programowania,
      • Umiejętność pracy w zespole;

      Oferujemy

  • Programista

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należało:

      • Projektowanie i wdrażanie aplikacji internetowych
      • Utrzymanie istniejących aplikacji
      • Dbanie o jakość kodu i zgodność z obowiązującymi standardami
      • Tworzenie dokumentacji technicznej w procesie rozwoju aplikacji

      Wymagania

      Od Ciebie oczekujemy:

      • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku programisty .NET (C#)
      • Doświadczenie w tworzeniu aplikacji webowych w technologii .NET (ASP.NET, MVC, ASP.NET Core, Rest API, Html, CSS)
      • Znajomość baz danych (Microsoft SQL Server)
      • Znajomość bibliotek i narzędzi: Git, SVN, Entity Framework, JQuery, Jenkins
      • Znajomość technologii React będzie dodatkowym atutem.
      • Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym zapoznaniem się z dokumentacją
      • Samodzielność i kreatywność
      • Umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      W zamian mamy dla Ciebie:

      • Dowolna forma zatrudnienia - Ty ją wybierasz
      • Co drugi piątek wolny- wydłużamy weekendy
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności

      Dofinansowanie do:

      • Prywatnej opieki medycznej
      • Ubezpieczenia na życie
      • Karta MultiSport,

      Siłownia I sala do squash'a dla ceniących aktywność fizyczną na terenie firmy zupełnie za darmo :)

      Aplikuj, zanim Ktoś to zrobi przed Tobą!

  • PROGRAMISTA C#

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich zadań będzie należało:

      • Tworzenie i rozbudowa aplikacji .NET dedykowanych do obsługi gospodarki magazynowej, w oparciu o język C#
      • Integracja powyższych aplikacji z systemami zewnętrznymi/dziedzinowymi (ERP/CRM)

      Wymagania

      • Praktyczna znajomość technologii .NET (C#)
      • Znajomość środowiska visualstudio
      • Znajomość T-SQL (MS-SQL)
      • Znajomość webservices, WCF, REST, XML
      • Znajomość SVN, GIT
      • Umiejętność programowania obiektowego
      • Komunikatywność
      • Samodzielność
      • Systematyczność i skuteczność działania

      Mile widziane:

      • Znajomość administracji systemami Linux, Windows
      • Znajomość Windows CE 6.0
      • Znajomość administracji MSSQL
      • Znajomość zagadnień kodów kreskowych
      • Znajomość zagadnień z dziedziny logistyki
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Znajomość devexpress

      Oferujemy

  • Office manager/Recepcja

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Poszukujemy aktywnych, zaangażowanych, pełnych pasji i chęci do pracy osób, a jej obowiązki to:

      • budowanie pozytywnej i długofalowej relacji z pracownikami, klientami i sportowcami,
      • zarządzanie kalendarzem rezerwacji,
      • telefoniczna/mailowa obsługa klienta,
      • dbanie o serwis urządzeń i wyposażenia AirZone
      • współpraca z zarządcami budynku i serwisem technicznym,
      • dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, salek treningowych i przestrzeni wspólnych,
      • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 15-21 i w soboty 9 - 14;

      Wymagania

      Wymagamy:

      • doświadczenia w pracy z klientem na podobnym stanowisku,
      • dobrej organizacji pracy,
      • obsługa programów komputerowych (MS OFFICE),
      • zdolności w relacji sprzedaży bezpośredniej,
      • wysokiej kultury osobistej,

      Mile widziane:

      • ukończone studia wyższe AWF lub pokrewne,
      • ukończone kursy/szkolenia z zakresu sportu, dietetyki, fizjoterapii;

      Oferujemy

      Zapewniamy:

      • intensywny rozwój z możliwością awansu wewnątrz struktury firmy,
      • wynagrodzenie zawsze na czas,
      • regularne szkolenia z zakresu treningu wysokościowego,
      • możliwość rozwoju przy innowacyjnej usłudze sportowej,
      • pracę w jedynym takim miejscu w podwarszawskim Raszynie,
      • regularny kontakt ze sportowcami i ambasadorami AirZone;

      Trening wysokościowy, kontrolowana hipoksja... Niewiele Ci to mówi? zdajemy sobie sprawę, ponieważ wdrażamy na polski rynek rozwiązanie, które do tej pory było zarezerwowana wyłącznie dla elit.

      Z chęcią wszystkiego Cię nauczymy! Bądź częścią AirZone!

  • JUNIOR SEM SPECIALIST

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należało:

      • Egzekwowanie stworzonej strategii płatnych kanałów,
      • Nadzór nad optymalizacją kampanii reklamowych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi wspierających te procesy,
      • Analizowanie danych statystycznych, przeprowadzanie testów, tworzenie rekomendacji,
      • Audytowanie kampanii,
      • Raportowanie prowadzonych działań,
      • Współpraca z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi;

      Wymagania

      Od Ciebie wymagamy:

      • Minimum 1 rok znajomości kampanii Google ADS i Facebook ADS - warunek konieczny,
      • Samodzielność i świetna organizacja pracy,
      • Umiejętności analizy efektywności prowadzonych działań oraz formułowania wniosków i rekomendacji,
      • Mile widziane doświadczenie w zakresie automatyzacji kampanii z wykorzystaniem skryptów,
      • Mile widziana znajomość: AdForm, Criteo i innych platform reklamowych;

      Oferujemy

  • Specjalista działu Reklamacji - Dział Przyjęć

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • Przyjmowanie przesyłek kurierskich
      • Rejestracja zgłoszeń w systemach
      • Składanie reklamacji do firm przewozowych
      • Kontrola jakości i ilości przyjmowanego towaru
      • Kontrola stanów Magazynowych
      • Współpraca z innymi działami - przekazywanie przyjętego towaru

      Wymagania

      Oferujemy

      Dla Ciebie mamy:

  • Specjalista ds. sprzedaży - Handlowiec

    Action S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należało:

      • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami biznesowymi
      • nawiązywanie kontaktów i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
      • sprzedaż produktów z szeroko rozwiniętej oferty firmy
      • realizacja planów sprzedażowych
      • sporządzanie raportów

      Wymagania

      Jeśli:

      • pasjonuje Cię sprzedaż
      • masz doświadczenie sprzedażowe
      • odznaczasz się świetnymi umiejętnościami komunikacji przez telefon i nie tylko
      • kontakt z ludźmi to Twoja pasja
      • potrafisz działać z przekonaniem, że nie ma rzeczy niemożliwych
      • wyróżnia Cię optymizm i cierpliwość


      A także:

      • szukasz zatrudnienia w firmie notowanej na GPW
      • efektywnie pracujesz w zespole
      • dobra atmosfera tworzona przez zgrany zespół jest dla Ciebie ważna
      • chcesz zdobyć doświadczenie w sprzedaży pracując z Klientami biznesowymi

      zgłoś się do Nas!

      Oferujemy

      W zamian my zadbamy o Ciebie:

      • co drugi piątek wolny - wydłużamy weekendy
      • zatrudnienie na umowę o pracę
      • profesjonalne szkolenie wstępne, produktowe i kompetencyjne
      • prywatną opiekę medyczną
      • ubezpieczenie na życie
      • kartę MultiSport, siłownię, salę do squasha dla ceniących aktywność fizyczną
      • a także profesjonalnie wyposażony klub muzyczny
  • Specjalista ds. sprzedaży eksportowej

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • budowanie bazy klientów na rynkach zagranicznych,
      • realizowanie miesięcznych targetów sprzedażowych,
      • rozwój współpracy z nowymi partnerami,
      • przygotowywanie ofert sprzedażowych i prezentacji,

      Wymagania

      • jeżeli masz smykałkę handlową,
      • lubisz rozmawiać z klientami,
      • swobodnie komunikujesz się w j. angielskim (mile widziana również znajomość dodatkowego języka obcego),
      • lubisz dynamiczną pracę,
      • nie boisz się kontaktu telefonicznego,
      • a cele sprzedażowe Cię motywują a nie stresują,

      Oferujemy

      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
      • co drugi piątek wolny- wydłużamy weekendy
      • zdobywanie doświadczenia zawodowego w perspektywicznej branży
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności
      • prywatna opieka medyczna
      • ubezpieczenie na życie
      • Karta MultiSport, siłownia i sala do squash"a dla ceniących aktywność fizyczną
  • Marketing Manager

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należało:

      • Tworzenie strategii marketingowej omnichanelowej dla produktów działu Home&Living,
      • Tworzenie strategii brand-awarnes dla produktów z kategorii Home&Living
      • Realizacje strategii marketingowej i brand-awernes dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
        • Budowa mediaplanów wew/zewnętrznych oraz ich realizacja przy wsparciu działów wewnętrznych
        • Współtworzenie i kontrola procesu w zakresie treści marketingowych
        • Kontrola, aktywne działanie i odpowiedzialności za budowanie zasięgów na bazie wybranych kanałów i metod
        • Przeprowadzenie, zamawianie, kontrola badań satysfakcji użytkowników,
        • Budowa strategii, prowadzenie i kontrola wyników SM dla działu Home&Living,
        • Współpraca z działami
          • Product managment
          • Działy kreacji
          • Działy prawny i księgowość
          • Dział rozliczeń i kontrolingu
          • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi
            • Kluczowi klienci
            • Prasa
            • Agencje
            • Portale
            • SM

      Wymagania

      Od Ciebie wymagamy:

      • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w marketingu,
      • Wysoka orientacja na realizację celów i wyników, kreatywność i zaangażowanie,
      • Zdolności analityczne i strategiczne (analizy danych rynkowych i wyciąganie wniosków),
      • Znajomość narzędzi marketingowych w tym budowanie mediaplanów,
      • Umiejętność zarządzania budżetami akcji marketingowych i badania ich skuteczności (kpi),
      • Otwartość, transparentność w pracy i wysoka komunikatywność,
      • Umiejętność pracy projektowej i negocjacji,
      • Samodzielność, umiejętność pracy pod presją za czasu,
      • Znajomość j. Angielskiego w stopniu b. dobrym,

      Oferujemy

  • Magazynier

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich zadań będzie należało:

      Wymagania

      Od Ciebie wymagamy:

      Oferujemy

      Dla Ciebie mamy:

  • Specjalista ds. produkcji komputerów

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Produkcja/składanie komputerów gamingowych,
      • Montaż prototypów komputerów i ich testy,
      • Rozwiązywanie trudnych przypadków niekompatybilności sprzętu,
      • Support techniczny zarówno dla serwisu jak i produkcji
      • Wiedza na temat chłodzenia wodnego, optymalizacji sprzętu, overclocking, biosy i firmware;

      Krótko mówiąc jeśli jesteś fanatykiem komputerów i od wielu lat tym się zajmujesz, to stanowisko jest dla Ciebie!

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub zawodowe,
      • Profesjonalna znajomość systemów operacyjnych Windows,
      • Mile widziani absolwenci kierunku Informatyka,
      • Bardzo dobra znajomość budowy komputerów,
      • Zainteresowanie branżą IT,
      • Sumienność;

      Oferujemy

      • Umowę o pracę,
      • Naukę/ szkolenia na najwyższym poziomie,
      • Przyszłościowy zawód poszukiwany na rynku,
      • Nowinki i przedpremierowy dostęp do sprzętu komputerowego,
      • Fajną atmosferę pracy w zgranym zespole,
      • Możliwość awansu oraz realizacja w konkretnych specjalizacjach: komputery stacjonarne/laptopy/rozwiązania mobilne;

      Dodatkowo:

      • Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,
        karta MultiSport,
      • Siłownia, sala do squash"a dla ceniących aktywność fizyczną, a także profesjonalnie wyposażony klub muzyczny i to wszystko na terenie firmy;
  • Senior performance specialist

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należało:

      • Tworzenie strategii płatnych kanałów z uwzględnieniem obrotu, marży i cost of sales,
      • Tworzenie, bieżąca obsługa oraz optymalizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi wspierających te procesy,
      • Analizowanie danych statystycznych, przeprowadzanie testów, tworzenie rekomendacji,
      • Audytowanie kampanii,
      • Raportowanie prowadzonych działań,
      • Współpraca z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi;

      Wymagania

      Od Ciebie wymagamy:

      • Minimum 3 letnia, biegła znajomość wszystkich typów kampanii Google ADS i Facebook ADS - warunek konieczny,
      • Samodzielność i perfekcyjna organizacja pracy,
      • Umiejętności analizy efektywności prowadzonych działań oraz formułowania wniosków i rekomendacji,
      • Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami o wysokich budżetach,
      • Doświadczenie w zakresie automatyzacji kampanii z wykorzystaniem skryptów,
      • Mile widziana znajomość: AdForm, Criteo i innych platform reklamowych;

      Oferujemy

  • Asystent/ka

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Pomoc w administracyjnym funkcjonowaniu działu, w tym prowadzenie korespondencji i obsługa poczty mailowej
      • Kontakt telefoniczny z klientami/kontrahentami
      • Wprowadzanie danych do systemów firmowych
      • Sporządzanie zestawień, ich analiza i raportowanie
      • Dbanie o poprawność sporządzonej dokumentacji oraz jej prawidłowy obieg
      • Współpraca z innymi działami firmy

      Wymagania

      • Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole
      • Odpowiedzialność za powierzone zadania
      • Komunikatywność i nienaganna kultura osobista
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, lub w sprzedaży
      • Znajomość MS Excel na poziomie podstawowym
      • Znajomość języka angielskiego mile widziana

      Oferujemy

      • Co drugi piątek wolny - wydłużamy weekendy
      • Zatrudnienie na umowę o pracę
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności
      • Przyjazną atmosferę pracy
      • Pakiet świadczeń pracowniczych: BenefitSystem, Opieka Medyczna
      • Siłownia oraz sala do Squsha na terenie firmy
  • Specjalista działu Reklamacji - Dział Przyjęć

    Action S.A.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • Przyjmowanie przesyłek kurierskich
      • Rejestracja zgłoszeń w systemach
      • Składanie reklamacji do firm przewozowych
      • Kontrola jakości i ilości przyjmowanego towaru
      • Kontrola stanów Magazynowych
      • Współpraca z innymi działami - przekazywanie przyjętego towaru

      Wymagania

      Oferujemy

      Dla Ciebie mamy:

Pracodawcy w Piasecznie