KOTRAK Sp. z o.o. jest przedsiębiorstwem, które specjalizuje się w kompleksowym zarządzaniu nieruchomościami, mającym swoją siedzibę w Katowicach. Jej misją jest zapewnienie usług o wysokiej jakości w zakresie administrowania, utrzymania technicznego oraz obsługi najemców.

Działalność firmy skupia się na terenie Śląska, gdzie ma pełne zrozumienie specyfiki i potrzeb właścicieli nieruchomości. Dzięki doświadczeniu oraz nowoczesnym narzędziom technologicznym, KOTRAK Sp. z o.o. dąży do optymalizacji kosztów oraz zwiększenia satysfakcji klientów.

Firma wyróżnia się profesjonalizmem oraz indywidualnym podejściem do każdego projektu, co pozwala na skuteczne realizowanie zadań związanych z zarządzaniem i obsługą nieruchomości.

Oferty pracy "KOTRAK" sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.03.2025

Mapa "KOTRAK" sp. z o.o.

Siedziba główna

"KOTRAK" sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
"KOTRAK" sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Warszawa
  3. Mikołów
  4. Chorzów
  5. Kraków
  6. Sosnowiec
  7. Bielsko-Biała
  8. Mysłowice
  9. Dąbrowa Górnicza
  10. Ruda Śląska

Praca "KOTRAK" sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Administrator nieruchomości - zarządzanie Wspólnotami i nieruchomościami prywatnymi

    "KOTRAK" sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • Zapewnienie prawidłowej obsługi nieruchomości (wspólnot mieszkaniowych oraz budynków prywatnych),
      • Prowadzenie wizyt w obsługiwanych nieruchomościach w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania budynków i ich wyposażenia,
      • Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez firmy zewnętrzne obsługujące nieruchomości,
      • Przeprowadzanie wraz z działem technicznym inwestycji w nieruchomościach zarządzanych przez firmę,
      • Organizacja i obsługa zebrań członków wspólnot mieszkaniowych,
      • Przygotowywanie uchwał, umów, zleceń, zestawień w ramach obsługiwanych przez siebie nieruchomości,
      • Prowadzenie baz danych klientów,
      • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz wysoką jakość świadczonych usług.

      Wymagania

      • Umiejętność obsługi klienta (spotkania, rozmowy telefoniczne, e-maile, pisma),
      • Zaangażowanie i chęci do pracy,
      • Umiejętność radzenia sobie w pracy z klientem,
      • Posiadanie prawa jazdy kat. B,
      • Chęć do poszerzania swojej wiedzy i umiejętności,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze nieruchomości wielolokalowych (jesteśmy otwarci również na kandydatów bez doświadczenia).

      Oferujemy


      • Pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie,
      • Współpracę w grupie specjalistów w dziedzinie zarządzania, obsługi technicznej czy księgowości,
      • Samodzielność w działaniu i organizacji pracy,
      • Atrakcyjne warunki pracy.

  • Księgowa/Księgowy ds. obsługi wspólnot mieszkaniowych

    "KOTRAK" sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • ewidencjonowanie wpłat zaliczek na poczet utrzymania nieruchomości oraz nadzór nad rozrachunkami

      • prowadzenie ewidencji kosztów zarządu nieruchomością i innych rozliczeń na rzecz nieruchomości wspólnej
      • sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych

      • sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji

      • prowadzenie korespondencji z mieszkańcami

      • realizacja przelewów, dekretacja wyciągów bankowych

      • sporządzanie sprawozdań i raportów finansowych,
      • przygotowywanie naliczeń i rozliczeń indywidualnych
      • prowadzenie działań windykacyjnych na podległych nieruchomościach
      • dekretacja i księgowanie dokumentów
      • przygotowanie odpowiednich deklaracji VAT, PIT, CIT

      • wystawianie zaświadczeń
      • analiza wykonania planów gospodarczych nieruchomości
      • obsługa zintegrowanego systemu informatycznego UNISOFT
      • wsparcie w zakresie przygotowywanie informacji do zebrań współwłaścicieli
      • współpraca z działem rozliczajacym media oraz z działem administracji nieruchomości

      Wymagania

      • Wiedza oraz doświadczenie w obszarze księgowości (min. 1 rok)
      • Mile widziana znajomość przepisów Ustawy o własności lokali oraz doświadczenie w pracy dla Wspólnot Mieszkaniowych
      • Umiejętności obsługi komputera i oprogramowania użytkowego (MS Office, program pocztowy) w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
      • wiedza z zakresu obsługi finansowej nieruchomości
      • znajomość zasad ewidencji księgowej dla Wspólnot Mieszkaniowych
      • odpowiedzialność, rzetelność, terminowość
      • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
      • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
      • mile widziane doświadczenie w obsłudze ZSI Unisoft (lub innego oprogramowania obejmującego rozliczenie WM)
      • znajomość przepisów dot. podatku CIT, PIT, VAT
      • samodzielność w działaniu oraz inicjatywa w rozwiązywaniu spraw bieżących

      Oferujemy


      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

      • Kompleksowe wdrożenie do firmy i zespołu

      • Możliwość pracy w organizacji otwartej na nowe pomysły i inicjatywy
      • Samodzielność w działaniu
      • Udział w szkoleniach zwiększających kompetencje na stanowisku
      • Wynagrodzenie adekwatne do wiedzy oraz zaangażowania w działalność firmy i działu



  • Administrator nieruchomości - zarządzanie Wspólnotami i nieruchomościami prywatnymi

    "KOTRAK" sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • Zapewnienie prawidłowej obsługi nieruchomości (wspólnot mieszkaniowych oraz budynków prywatnych),
      • Prowadzenie wizyt w obsługiwanych nieruchomościach w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania budynków i ich wyposażenia,
      • Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez firmy zewnętrzne obsługujące nieruchomości,
      • Przeprowadzanie wraz z działem technicznym inwestycji w nieruchomościach zarządzanych przez firmę,
      • Organizacja i obsługa zebrań członków wspólnot mieszkaniowych,
      • Przygotowywanie uchwał, umów, zleceń, zestawień w ramach obsługiwanych przez siebie nieruchomości,
      • Prowadzenie baz danych klientów,
      • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz wysoką jakość świadczonych usług.

      Wymagania

      • Umiejętność obsługi klienta (spotkania, rozmowy telefoniczne, e-maile, pisma),
      • Zaangażowanie i chęci do pracy,
      • Umiejętność radzenia sobie w pracy z klientem,
      • Posiadanie prawa jazdy kat. B,
      • Chęć do poszerzania swojej wiedzy i umiejętności,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze nieruchomości wielolokalowych (jesteśmy otwarci również na kandydatów bez doświadczenia).

      Oferujemy


      • Pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie,
      • Współpracę w grupie specjalistów w dziedzinie zarządzania, obsługi technicznej czy księgowości,
      • Samodzielność w działaniu i organizacji pracy,
      • Atrakcyjne warunki pracy.

  • Pracownik biurowy

    "KOTRAK" sp. z o.o.
    • 4 300 do 4 400 zł / mies.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków


        • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (pisma, faktury, e-maile) - rejestracja, segregacja i przekazanie odpowiednim komórkom w firmie
        • Skanowanie dokumentacji do systemu informatycznego
        • Obsługa telefoniczna klientów i kontrahentów firmy
        • Obsługa gości w firmie
        • Przyjmowanie zgłoszeń usterek/awarii od klientów firmy i ich rejestracja w systemie informatycznym
        • Wydawanie kluczy do nieruchomości pracownikom firmy oraz wykonawcom zewnętrznym
        • Obsługa administracyjna biura (zamawianie art. biurowych, środków czystości i higieny, dbałość o czystość i estetykę w biura)
        • Obsługa połączeń przychodzących w ramach telefonu alarmowego (nadzór nad przekierowaniem połączeń po godzinach pracy do odpowiednich służb)
        • Opracowywanie i aktualizacja procedur obiegu dokumentacji i informacji firmowej
        • Pełnienie roli asystenta Zarządu w zakresie organizacji spotkań, przygotowywania dokumentów, realizacji zamówień, dokonywania zakupów firmowych,
        • Wysyłanie korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej
        • Dostarczanie osobiste dokumentacji do Urzędów i instytucji

      Wymagania

        • Wykształcenie min. średnie
        • Wysoka kultura osobista
        • Znajomość pakietu MS Office
        • Zdolności organizacyjne
        • Skrupulatność i dokładność
        • Asertywność
        • Umiejętności dobrej organizacji czasu pracy
        • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
        • Odpowiedzialność
        • Prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

            • Pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie
            • Współpracę w grupie specjalistów w dziedzinie zarządzania, obsługi technicznej oraz księgowości
            • Możliwość rozwoju zawodowego i zwiększania kwalifikacji zawodowych
            • Samodzielność w działaniu
            • Współpracę w grupie specjalistów w dziedzinie zarządzania, obsługi technicznej oraz księgowości
            • Możliwość rozwoju zawodowego i zwiększania kwalifikacji zawodowych
            • Samodzielność w działaniu
            • Dofinansowanie szkoleń i kursów
            • Brak dress code’u
            • Kawa / herbata
            • Parking dla pracowników
            • Możliwość uzyskania uprawnień