!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Atalian Poland Sp. z o.o.

Atalian Poland Sp. z o.o.

ATALIAN POLAND zatrudniająca 3 000 pracowników jest międzynarodowym koncernem i liderem w dziedzinie usług Facility Management od ponad 70 lat. Działamy w 29 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Południowo-Wschodniej Azji oraz Afryce i obsługujemy 25 000 klientów. Nasza oferta obejmuje w pełni zintegrowane oraz wewnętrznie obsługiwane obszary. Koncentrujemy się na zarządzaniu obiektami i obsłudze recepcji, utrzymaniu czystości, żywieniu zbiorowym, serwisie technicznym, utrzymaniu terenów zielonych oraz ochronie.

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 6772163053

REGON: 357685926

KRS: 0000145144

ul. Bularnia 5 31-222 Kraków województwo małopolskie powiat kraków gmina kraków-krowodrza

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 30-12-2002
Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy Atalian Poland Sp. z o.o.

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Key Account Manager

    Atalian Poland Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • inny
    • O nas

      ATALIAN jest międzynarodowym koncernem i światowym liderem w dziedzinie multiserwisu (Facility Management) od ponad 70 lat. Z obrotem ponad 3 mld Eur, działamy w 29 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Południowo-Wschodniej Azji oraz Afryce i obsługujemy ponad 25 000 klientów. Nasza oferta obejmuje w pełni zintegrowane oraz wewnętrznie obsługiwane obszary. Koncentrujemy się na pełnym zarządzaniu obiektami, technicznym utrzymaniu obiektów, utrzymaniu czystości i terenów zielonych oraz cateringu.

      Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • Organizacja i zarządzanie świadczeniem usług utrzymania czystości w ramach podległego regionu,
      • Prowadzenie analizy kosztowej regionu,
      • Utrzymanie rentowności kontraktów, prowadzenie negocjacji handlowych,
      • Nadzór i kontrola nad podległymi kontraktami,
      • Wprowadzanie rozwiązań w celu utrzymania kontraktu i gwarancji wyniku,
      • Zarządzanie podległym Zespołem, jego rozwój i motywowanie,
      • Nadzór nad środkami trwałymi,
      • Współpraca z administracją firmy w zakresie: kadrowo – płacowym, finansowym, logistyki, BHP w celu zagwarantowania poprawnego funkcjonowania obiektów,
      • Budowanie relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami, ścisła współpraca z Działem Handlowym.

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • Umiejętność zarządzania zespołem
      • Doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientem
      • Posiadać min 7 letnie doświadczenie w rynku FM (obsługa techniczna i/ lub cleaning)
      • Konieczne są umiejętności IT (+ środowisko office)
      • Wymagana jest mobilność (prawo jazdy kat B)
      • Jęz. Angielski na poziomie min. B2 (potwierdzony świadectwem min „first certificate” lub inny)

      Oferujemy

      To oferujemy

      • umowę o pracę na pełen etat
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie, w gronie wykwalifikowanej kadry
      • rozwinięty system szkoleń
  • Key Account Manager

    Atalian Poland Sp. z o.o.
    • Tarnów
    • umowa o pracę
    • inny
    • O nas

      ATALIAN jest międzynarodowym koncernem i światowym liderem w dziedzinie multiserwisu (Facility Management) od ponad 70 lat. Z obrotem ponad 3 mld Eur, działamy w 29 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Południowo-Wschodniej Azji oraz Afryce i obsługujemy ponad 25 000 klientów. Nasza oferta obejmuje w pełni zintegrowane oraz wewnętrznie obsługiwane obszary. Koncentrujemy się na pełnym zarządzaniu obiektami, technicznym utrzymaniu obiektów, utrzymaniu czystości i terenów zielonych oraz cateringu.

      Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • Organizacja i zarządzanie świadczeniem usług utrzymania czystości w ramach podległego regionu,
      • Prowadzenie analizy kosztowej regionu,
      • Utrzymanie rentowności kontraktów, prowadzenie negocjacji handlowych,
      • Nadzór i kontrola nad podległymi kontraktami,
      • Wprowadzanie rozwiązań w celu utrzymania kontraktu i gwarancji wyniku,
      • Zarządzanie podległym Zespołem, jego rozwój i motywowanie,
      • Nadzór nad środkami trwałymi,
      • Współpraca z administracją firmy w zakresie: kadrowo – płacowym, finansowym, logistyki, BHP w celu zagwarantowania poprawnego funkcjonowania obiektów,
      • Budowanie relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami, ścisła współpraca z Działem Handlowym.

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • Umiejętność zarządzania zespołem
      • Doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientem
      • Posiadać min 7 letnie doświadczenie w rynku FM (obsługa techniczna i/ lub cleaning)
      • Konieczne są umiejętności IT (+ środowisko office)
      • Wymagana jest mobilność (prawo jazdy kat B)
      • Jęz. Angielski na poziomie min. B2 (potwierdzony świadectwem min „first certificate” lub inny)

      Oferujemy

      To oferujemy

      • umowę o pracę na pełen etat
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie, w gronie wykwalifikowanej kadry
      • rozwinięty system szkoleń
  • Key Account Manager

    Atalian Poland Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • inny
    • O nas

      ATALIAN jest międzynarodowym koncernem i światowym liderem w dziedzinie multiserwisu (Facility Management) od ponad 70 lat. Z obrotem ponad 3 mld Eur, działamy w 29 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Południowo-Wschodniej Azji oraz Afryce i obsługujemy ponad 25 000 klientów. Nasza oferta obejmuje w pełni zintegrowane oraz wewnętrznie obsługiwane obszary. Koncentrujemy się na pełnym zarządzaniu obiektami, technicznym utrzymaniu obiektów, utrzymaniu czystości i terenów zielonych oraz cateringu.

      Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • Organizacja i zarządzanie świadczeniem usług utrzymania czystości w ramach podległego regionu,
      • Prowadzenie analizy kosztowej regionu,
      • Utrzymanie rentowności kontraktów, prowadzenie negocjacji handlowych,
      • Nadzór i kontrola nad podległymi kontraktami,
      • Wprowadzanie rozwiązań w celu utrzymania kontraktu i gwarancji wyniku,
      • Zarządzanie podległym Zespołem, jego rozwój i motywowanie,
      • Nadzór nad środkami trwałymi,
      • Współpraca z administracją firmy w zakresie: kadrowo – płacowym, finansowym, logistyki, BHP w celu zagwarantowania poprawnego funkcjonowania obiektów,
      • Budowanie relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami, ścisła współpraca z Działem Handlowym.

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • Umiejętność zarządzania zespołem
      • Doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientem
      • Posiadać min 7 letnie doświadczenie w rynku FM (obsługa techniczna i/ lub cleaning)
      • Konieczne są umiejętności IT (+ środowisko office)
      • Wymagana jest mobilność (prawo jazdy kat B)
      • Jęz. Angielski na poziomie min. B2 (potwierdzony świadectwem min „first certificate” lub inny)

      Oferujemy

      To oferujemy

      • umowę o pracę na pełen etat
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie, w gronie wykwalifikowanej kadry
      • rozwinięty system szkoleń

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.