HR Bank

Czy to Twoja firma?

HR Bank praca

Warszawa

W sercu dynamicznie rozwijającej się Warszawy znajduje się nasza firma - HR Bank. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie usług HR, a nasza wiedza i doświadczenie obejmują szeroki zakres branż. Od IT po inżynierię, od finansów po sprzedaż i marketing, nasze rekrutacje są tak zróżnicowane jak potrzeby naszych Klientów.


Nasza niewielka, ale wysoce specjalistyczna ekipa liczy od 2 do 10 osób, co pozwala nam na zachowanie elastyczności i indywidualnego podejścia do każdego projektu. Rozumiemy, że każdy Klient jest wyjątkowy, dlatego też każde zlecenie traktujemy z pełnym zaangażowaniem i pasją, które są dla nas nie tylko wartościami, ale i codzienną praktyką.

Oferujemy nie tylko rekrutacje specjalistyczne i managerskie, ale również outsourcing IT oraz team leasing IT, co pozwala naszym Klientom na skupienie się na swoich kluczowych kompetencjach, podczas gdy my zajmiemy się pozyskiwaniem najlepszych talentów. Nasze usługi świadczymy zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym, co świadczy o naszej otwartości i zdolności do adaptacji w różnorodnych warunkach biznesowych.

W HR Bank, odpowiedzialność, stały rozwój i innowacyjność to nie tylko puste słowa. To fundamenty, na których budujemy nasze relacje z Klientami i pracownikami. Dzięki determinacji i pasji, z której słyniemy, jesteśmy w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym wyzwaniom.

Jesteśmy dumni z tego, co robimy i jak to robimy. Wierzymy, że nasze indywidualne podejście i wysoka jakość świadczonych usług to klucz do sukcesu zarówno naszych Klientów, jak i naszej firmy. Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy szukają nie tylko wykonawcy, ale partnera w biznesie. Razem możemy więcej!

HR Bank najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka)

Oferty pracy HR Bank

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca HR Bank

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • PROFESSIONAL DRIVER

    AUTA MAROCCHI S.P.A.
    • Gdynia
    • umowa o dzieło
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana
  • Taksówkarz na samochodzie służbowym, zarobki do 10 tys/mies

    Udriver sp. z o.o., sp.k.
    • Poznań
    • umowa zlecenie
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    Polecana
    Dodana
  • Lider ds. logistyki

    CARGOKLIK PROSTA S.A.
    • Leszno
    • kontrakt b2b
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Dodana

Mapa HR Bank

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

HR Bank poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

Profil firmy:
HR Bank
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Warszawa
  4. Wrocław

Data aktualizacji: 01.06.2024

Praca HR Bank - oferty archiwalne

  • Spedytor Międzynarodowy

    HR Bank
    • Robakowo
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Obsługa międzynarodowych zleceń transportowych oraz monitorowanie ich przebiegu
      • Bieżąca współpraca z przewoźnikami
      • Aktywne pozyskiwanie i realizacja zleceń spedycyjnych FTL i/lub LTL na trasach międzynarodowych
      • Nawiązywanie współpracy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami i przewoźnikami
      • Dbanie o jakość i terminowość dostaw

      Wymagania

      • 2-letnie doświadczenie w spedycji międzynarodowej
      • Znajomość specyfiki przewozów w temperaturze kontrolowanej
      • Doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze ładunków LTL będzie bardzo dużym atutem
      • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B1)
      • Doświadczenie w bezpośredniej współpracy z klientami i przewoźnikami
      • Umiejętność budowania partnerskich relacji biznesowych
      • Kompetencje negocjacyjne
      • Samodzielność i proaktywność
      • Umiejętność podejmowania trafnych decyzji pod presją czasu
      • Zorientowanie na cel i wyniki

      Oferujemy

      Firma oferuje:

      • Stabilne zatrudnienie w ramach umowę o pracę
      • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz transparentny system premiowy
      • Bogaty pakiet benefitów i świadczeń socjalnych
      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Długofalowe zatrudnienie z możliwością dalszego rozwoju
      • Dynamiczne i pełne wyzwań środowisko pracy
      • Pracę w fajnym i zgranym zespole
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenie na życie
      • Dofinansowanie do Karty Multisport
      • Bezpłatna nauka języków obcych
      • Płatny program poleceń pracowniczych
      • Dopłata do posiłków
      • Spotkania integracyjne
      • Bezpłatny parking dla pracowników
      • Bony świąteczne
  • Account Manager

    HR Bank
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Nawiązywanie i rozwój współpracy z Kluczowymi Klientami firmy
      • Tworzenie strategii rozwoju działu
      • Negocjowanie warunków współpracy
      • Pozyskiwanie nowych obszarów dotarcia do Klienta
      • Prognozowanie sprzedaży
      • Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych
      • Identyfikowanie i przewidywanie przyszłych potrzeb klientów
      • Monitorowanie realizacji zamówień u Klientów
      • Monitorowanie działań konkurencji
      • Udział w wydarzeniach branżowych (konferencje, targi, stacjonarnie oraz online)

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży w przemyśle gumowym lub pokrewnym (przemysł tworzyw sztucznych)- wymóg konieczny
      • Minimum 3-4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Doświadczenie w negocjacjach w obszarze rynku polskiego jak i zagranicznego
      • Opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
      • Zorientowanie na wyniki
      • Pozytywnie nastawienie
      • Łatwość nawiązywania kontaktów i relacji biznesowych w modelu B2B w środowisku krajowym jak i międzynarodowym
      • Raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy
      • Prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      Klient oferuje:

      • Ciekawą i samodzielną pracę w polskiej, dynamicznie rozwijającej się firmie (firma nagrodzona Diamentami Forbsa jako jedna z najszybciej rozwijących się firm w danej branży)
      • Współpraca w oparciu o umowę o pracę+premie roczne
      • Motywacyjny system wynagrodzeń
      • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez miękkie i twarde szkolenia
      • Bogaty pakiet świadczeń dodatkowych: ubezpieczenie na życie, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dopłaty do posiłków
      • Możliwość pracy z dowolnego miejsca w Polsce
  • Spedytor Międzynarodowy

    HR Bank
    • Błonie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • Obsługa międzynarodowych zleceń transportowych oraz monitorowanie ich przebiegu
      • Bieżąca współpraca z przewoźnikami
      • Aktywne pozyskiwanie i realizacja zleceń spedycyjnych FTL i/lub LTL na trasach międzynarodowych
      • Nawiązywanie współpracy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami i przewoźnikami
      • Dbanie o jakość i terminowość dostaw

      Wymagania

      Wymagadania:

      • 2-letnie doświadczenie w spedycji międzynarodowej
      • Znajomość specyfiki przewozów w temperaturze kontrolowanej
      • Doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze ładunków LTL będzie bardzo dużym atutem
      • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B1)
      • Doświadczenie w bezpośredniej współpracy z klientami i przewoźnikami
      • Umiejętność budowania partnerskich relacji biznesowych
      • Kompetencje negocjacyjne
      • Samodzielność i proaktywność
      • Umiejętność podejmowania trafnych decyzji pod presją czasu
      • Zorientowanie na cel i wyniki

      Oferujemy

      Klient oferuje:

      • Stabilne zatrudnienie w ramach umowę o pracę
      • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz transparentny system premiowy
      • Bogaty pakiet benefitów i świadczeń socjalnych
      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Długofalowe zatrudnienie z możliwością dalszego rozwoju
      • Dynamiczne i pełne wyzwań środowisko pracy
      • Pracę w fajnym i zgranym zespole
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenie na życie
      • Dofinansowanie do Karty Multisport
      • Bezpłatna nauka języków obcych
      • Płatny program poleceń pracowniczych
      • Dopłata do posiłków
      • Spotkania integracyjne
      • Bezpłatny parking dla pracowników
      • Bony świąteczne
  • .NET Developer

    HR Bank
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Projekt ma na celu budowę systemu OSINT (Open Source Intelligence), odpowiadającego potrzebom firm w wielu różnych obszarach biznesowych m.in.: e-commerce, AML, obsługi finansowania inwestycji. System o architekturze chmurowej, będzie rozwiązaniem bazującym na know-how firmy zdobywanej od jej powstania w projekcie dla polskiej agencji rządowej.

      Zakres prac:

      • Wytwarzanie kodu zgodnie z przyjętymi dla projektu wzorcami
      • Ścisła współpraca z innymi programistami, projektantami UX, analitykami biznesowymi i systemowymi;
      • Projektowanie rozwiązań informatycznych i tworzenie architektury systemów zgodnie z wymaganiami, zaangażowanie w pracę od wczesnych etapów cyklu życia produktu
      • Odpowiedzialność za jakość, przeprowadzanie przeglądu kodu i sesji oprogramowania

      Wymagania

      • Przynajmniej 4-letnie doświadczenie w programowaniu w C #, .NET i SQL
      • Praktyczna znajomość relacyjnych i nierelacyjnych baz danych (MS SQL Server, Oralce, Mongo DB)
      • Bardzo dobra znajomość wzorców projektowych oraz zasad tworzenia API
      • Umiejętność pisania i przeprowadzania testów (jednostkowe, integracyjne, wydajnościowe, testowanie interfejsu użytkownika)
      • Podejście analityczne, dbałość o szczegóły i chęć dalszego zgłębiania danych, dobre umiejętności komunikacyjne
      • Umiejętność samodzielnej pracy, szacowania, planowania i realizacji zadań w zaplanowanych terminach
      • Znajomość języka angielskiego, umożliwiająca korzystanie z dokumentacji technicznej

      Mile widziane:

      • Znajomość frameworków internetowych, wzorców i języków programowania takich jak CSS, HTML, JavaScript (REACT/Angular to plus)
      • Doświadczenie w rozwiązaniach opartych na chmurze, takich jak Azure/ AWS/GCP

      Oferujemy

      Nasz Klient oferuje:

      • Współpraca w ramach kontraktu b2b
      • Opieka medyczna i pakiet benefitów
      • Praca w polskiej firmie działającej w obszarze cyberbezpieczeństwa
      • Praca zdalna

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  • Analityk biznesowo-systemowy

    HR Bank
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Projekt ma na celu budowę systemu OSINT (Open Source Intelligence), odpowiadającego potrzebom firm w wielu różnych obszarach biznesowych m.in.: e-commerce, AML, obsługi finansowania inwestycji. System o architekturze chmurowej, będzie rozwiązaniem bazującym na know-how firmy zdobywanej od jej powstania w projekcie dla polskiej agencji rządowej.

      Zakres prac:

      Wsparcie biznesu w zakresie:

      • wyspecyfikowanie wymagań, w tym opracowanie procesów biznesowych
      • opracowania algorytmów biznesowych
      • przygotowanie szablonów raportów i zestawień niezbędnych do pracy operacyjnej
      • wsparcie testów


      Wsparcie architekta w zakresie:

      • przygotowanie dokumentacji analizy szczegółowej
      • przygotowanie backlogu
      • propozycja podziału wymagań na wydania/rollouty, w tym wykazanie zależności
      • prowadzenie spotkań analitycznych
      • zaproponowanie metodyki spisania i odbioru dokumentów
      • kontrola zakresu prac, w tym synchronicznego podziału wymagań pomiędzy systemy biorące udział w rozwiązania
      • przygotowanie scenariuszy testowych
      • kontrola terminów poszczególnych sprintów/wydań
      • komunikacja problemów/zagrożeń

      Wsparcie programisty/wdrożenia:

      • weryfikacja wypracowanego kodu poprzez testy wewnętrzne
      • wsparcie w interpretacji zapisów analizy

      Wymagania

      • Praktyczna znajomość UML, narzędzi wspierających typu CASE (mile widziany Enterprise Architect), BPMN, Confluence, JIRA
      • Doświadczenie w prowadzeniu prac analitycznych IT
      • Znajomość języka angielskiego, umożliwiająca korzystanie z dokumentacji technicznej
      • Dociekliwość i chęć zdobywania wiedzy
      • Praca w metodykach zwinnych

      Mile widziane:

      • Wiedza z zakresu OSINT
      • Certyfikacja z obszarów cyberbezpieczeństwa
      • Uprawnienia do dostępu do informacji poufnej
      • Znajomość SQL
      • Znajomość zagadnień z inżynierii oprogramowania (obiektowość, wzorce projektowe, bazy danych, warstwy oprogramowania),

      Oferujemy

      Nasz Klient oferuje:

      • Współpraca w ramach kontraktu b2b
      • Opieka medyczna i pakiet benefitów
      • Praca w polskiej firmie działającej w obszarze cyberbezpieczeństwa
      • Praca zdalna

      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  • Konsultant AZURE

    HR Bank
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres realizowanych prac:

      • Wsparcie w utworzeniu w macierzowej strukturze zespołu Kompetencji Chmurowych CCoE (ang. Cloud Center of Excelence) oraz zbudowanie kompetencji technicznych i formalnych
      • Wypracowanie ról, obowiązków i umiejętności osób, jakie kompetencje są wymagane do korzystania ze środowiska chmurowego w organizacji, które należy powołać, wzmocnić.
      • Wytworzenie mierników dojrzałości operacyjnej CCoE. / Opracowanie macierzy dojrzałości chmurowej Organizacji.
      • Przygotowanie kierunku działań z chmurą - definicja celu strategicznego. Rekomendacja dla organizacji wykorzystania usług chmurowych.
      • Mapowanie ról i procesów na usługi w chmurze - macierz odpowiedzialności z przypisanymi rolami do usług i propozycją zespołu wsparcia
      • Wsparcie w zbudowaniu wzorców architektonicznych i pryncypiów użycia chmury.
        • Opracowanie standardów architektonicznych.
        • Opracowanie głównych pryncypiów użycia chmury przy wdrożeniach nowych systemów.
        • Wsparcie w opracowaniu standardów technologii i ich wykorzystania w chmurze
        • Wskazanie dobrych praktyk rozliczania usług chmurowych wraz z sposobem ich wdrożenia w Organizacji - monitorowanie, SLA, koszty, użycie
          • Opracowanie mierników rozliczenia kosztów.
          • Opracowanie mierników SLA i użycia usług chmurowych.
          • Weryfikacja poprawności wdrożenia LandingZone w Organizacji i porównanie z dobrymi praktykami dla podmiotów z sektora finansowego, nadzorowanego przez KNF.

      Wymagania

      • Posiadanie kompetencji z następujących obszarów związanych z chmurą Azure dla IaaS, PaaS i SaaS (potwierdzenie w postaci certyfikatów będzie atutem):
        • Analiza architektoniczna
        • Azure Stack
        • Backup i Disaster Recovery
        • Cloud Database
        • Cloud Migration
        • Containers
        • Hybrid Storage
        • Identity i Access Management
        • Information Protection i Governance
        • Microservice Applications
        • Architektura LAN
        • Threat Protection
        • Landing zone
        • Potwierdzone przykładami doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań chmurowych w organizacjach z rynku finansowego w Polsce.

      Oferujemy

      Klient oferuje:

      • Zatrudnienie w ramach kontraktu B2B
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeń
      • Możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych
      • Długoterminową współpracę
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Kartę Multisport
      • Pracę zdalną/ hybrydową


      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  • Sales Support Specialist

    HR Bank
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Prężnie rozwijająca się firma (w rankingu Finance Time 1000 najszybciej rozwijających się firm w Europie) działająca w dystrybucji surowców chemicznych w Europie oraz poza. Poszukuje osób energetycznych, pełnych zapału oraz chęci rozwoju w surowcach chemicznych na światowym rynku. Gwarancja rozwoju na arenie międzynarodowej.

      GŁÓWNE ZADANIA

      • wsparcie sprzedażowe działu handlowego
      • nawiązywanie wstępnego kontaktu z pracownikami zakupów i technologami z branży chemicznej, szczególnie petrochemii
      • inicjowanie i realizacja działań w celu pozyskania nowych Klientów w Europie i na Świecie
      • budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji biznesowych z Klientami i Parterami
      • monitoring otoczenia konkurencyjnego

      Wymagania

      • doświadczenie w sprzedaży B2B (min. 1 rok) (branża nie ma znaczenia)
      • otwartość, komunikatywność oraz gotowość do uczenia się
      • dobra organizacja pracy
      • umiejętność pracy pod presją czasu
      • prawo jazdy kategorii 'B' oraz gotowość do wyjazdów służbowych zagranicznych w Europie i na Świecie
      • znajomość j. angielskiego (poziom min. C1 w mowie i piśmie) obowiązkowa
      • miele widziana znajomość drugiego języka: jeden z trzech języków (hiszpański, francuski lub niemiecki - poziom min. B2 w mowie i piśmie)

      Oferujemy

      FIRMA OFERUJE

      • zatrudnienie na pełen etat
      • atrakcyjne system premiowy z podstawą
      • pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
      • elastyczne godziny pracy
      • przyjazną, niekorporacyjną atmosferę w zmotywowanym zespole
      • przejrzystą drogę rozwoju wraz z gwarantowanymi rocznymi podwyżkami
      • szkolenia zawodowe na koszt pracodawcy
      • niezbędne narzędzia pracy (telefon iPhone, komputer)
      • dodatki pozapłacowe: Prywatna opieka medyczna, FitProfit, Sodexo
  • Frontend Angular Developer

    HR Bank
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres realizowanych prac:

      • Wytworzenie nowego systemu do obsługi aukcji na bazie istniejącego systemu
      • Internetowa Platforma Aukcyjna
      • Obsługa na aukcji zagospodarowania pozostałości po szkodzie komunikacyjnej lub naprawy pojazdu zaistniałej w wyniku szkody komunikacyjnej poprzez umożliwienie sprzedaży pozostałości, obniżenie kosztów jej utylizacji lub naprawy uszkodzeń zaistniałych w szkodach majątkowych.
      • Obsługa reklamacji dotyczących procesu aukcyjnego.
      • Obsługa rozliczeń z kontrahentami.
      • Obsługa rejestracji kontrahentów.

      Wymagania

      • Angular 11+, TypeScript, HTML5, CSS3
      • Znajomość narzędzi Git, Atlassian
      • 2-letnie doświadczenie na stanowisku front-end developer.

        Mile widziane:

      • doświadczenie w architekturze Micro Frontends.

      Oferujemy

      Klient oferuje:

      • Zatrudnienie w ramach kontraktu B2B
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeń
      • Możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych
      • Długoterminową współpracę
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Kartę Multisport
      • Pracę zdalną


      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  • Projektant Programista JAVA

    HR Bank
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres realizowanych prac:

      • Współpraca w tworzeniu specyfikacji wymagań.
      • Wycena pracochłonności zmian w systemach informatycznych
      • Projektowanie i dokumentowanie szczegółowe systemów informatycznych na podstawie projektu architektury
      • Opiniowanie projektów realizowanych przez dostawców zewnętrznych
      • Implementacja rozwiązań w systemach informatycznych
      • Nadzorowanie prac implementacyjnych i odbiór kodu źródłowego oprogramowania oraz dokumentacji technicznej od dostawców.
      • Zapewnienie realizacji wymagań eksploatacyjnych, funkcjonalnych i niefunkcjonalnych w dostarczanych rozwiązaniach
      • Definiowanie i rozwijanie standardów projektowania, dokumentacji i implementacji systemów informatycznych
      • Utrzymywanie i aktualizacja repozytorium dokumentacji technicznej systemów informatycznych
      • Wsparcie programistyczne podczas wdrażania rozwiązań
      • Stabilizacja wdrożonych rozwiązań
      • Identyfikacja ryzyk oraz podejmowanie działań mitygujących ryzyka
      • Definiowanie i rozwijanie standardów środowisk programistycznych
      • Pozyskiwanie i wdrażanie nowych technologii
      • Zapewnienie właściwej jakości wytwarzanego oprogramowania i zgodności ze standardami oraz dobrymi praktykami
      • Realizacja wsparcia w ramach III linia ServiceDesk

      Wymagania

      • Minimum 3 lat doświadczenia w programowaniu oraz projektowaniu systemów informatycznych w technologii Java
      • Bardzo dobra znajomość zasad programowania obiektowego oraz wzorców projektowych
      • Bardzo dobra znajomość Java 8 i 11, Spring 5, SpringBoot oraz Hibernate 5
      • Znajomość integracji systemów z zastosowaniem REST, SOAP, AMQP, KAFKA
      • Znajomość rozwiązań warstwy cache np. REDIS
      • Znajomość narzędzi do raportowania operacyjnego np. Jasper Reports
      • Umiejętność pisania testów jednostkowych z zastosowaniem Spock Framework, JUNIT5,
      • Znajomość Maven oraz narzędzi do wersjonowania kodu (Git)
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
      • Mile widziane: znajomość metodyk Agile, praca z systemem SLS minimum 3 wydania

      Oferujemy

      Klient oferuje:

      • Zatrudnienie w ramach kontraktu B2B
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeń
      • Możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych
      • Długoterminową współpracę
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Kartę Multisport
      • Pracę zdalną


      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  • Analityk biznesowy

    HR Bank
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres realizowanych prac:

      • Prowadzenie analiz biznesowych wybranych wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, kontakt z Biznesem oraz przygotowywanie odpowiednich dokumentów/procedur
      • Opiniowanie i akceptacja dokumentacji analitycznej
      • Analiza przekazywanych danych wynikowych, weryfikacja jakości i ocena merytorycznej poprawności, w oparciu o dokumenty analizy i założenia biznesowe.
      • Przygotowywanie rekomendacji biznesowej w oparciu o analizę danych
      • Rekomendacja o akceptacji do wdrożenia wytworzonych rozwiązań
      • Uzgadnianie harmonogramu, koordynacja i realizacja testów akceptacyjnych istniejących i dodawanych funkcjonalności w aplikacjach
      • Diagnoza i analiza przypadków nieprawidłowości i błędów powstałych podczas testów

      Wymagania

      • Umiejętność analizy danych
      • Doświadczenie w realizacji testów oraz dobra znajomość programów wspierających procesy zarządzania portfelem inicjatyw i testów - m.in. Jira
      • Znajomość systemów GURiK/Sezam+ - mile widziane
      • Mile widziana również wiedza z zakresu rachunkowości
      • Samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji
      • Wiedza merytoryczna o ubezpieczeniach indywidualnych lub grupowych

      Oferujemy

      Klient oferuje:

      • Zatrudnienie w ramach kontraktu B2B
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeń
      • Możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych
      • Długoterminową współpracę
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Kartę Multisport
      • Pracę zdalną


      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  • Specjalista ds. eksportu i sprzedaży

    HR Bank
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES OBOWIĄZKÓW: poszukiwanie i docieranie do nowych potencjalnych klientów na rynkach Unii Europejskiejwspółtworzenie strategii handlowej i jej skuteczna realizacjabudowanie i rozwijanie relacji biznesowych z obecnymi Klientamipromowanie, sprzedaż produktów i rozwiązań HVACobsługa przychodzących zapytań dotyczących wycen, cen, dostępności i specyfikacji produktów,prowadzenie negocjacji handlowychprzygotowywanie raportów sprzedażowychtworzenie prezentacji, analiz handlowychszukanie i proponowanie nowych rozwiązańśledzenie działań konkurencjiścisła współpraca z innymi działamimonitorowanie trendów na rynkach zagranicznychbudowanie marki firmy

      Wymagania

      znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacjęminimum roczne doświadczenie w sprzedaży B2B na rynkach zagranicznychsilne zorientowanie na wynikiumiejętność pracy pod presją czasubardzo dobra znajomość programu pakietu MS Officezaangażowanie w powierzone obowiązkiumiejętne zarządzanie zmianą

      Oferujemy

      KLIENT OFERUJE:

      samodzielne stanowisko w renomowanej firmie z branży HVACpracę w ambitnych, międzynarodowych projektachmożliwość współtworzenia struktur sprzedażowych w Europieniezbędne narzędzia pracyzatrudnienia w ramach umowy o pracę i co miesięczne premieubezpieczenie medyczneudział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznychszerokie perspektywy rozwoju

  • Specjalista ds. eksportu i sprzedaży

    HR Bank
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES OBOWIĄZKÓW: poszukiwanie i docieranie do nowych potencjalnych klientów na rynkach Unii Europejskiejwspółtworzenie strategii handlowej i jej skuteczna realizacjabudowanie i rozwijanie relacji biznesowych z obecnymi Klientamipromowanie, sprzedaż produktów i rozwiązań HVACobsługa przychodzących zapytań dotyczących wycen, cen, dostępności i specyfikacji produktów,prowadzenie negocjacji handlowychprzygotowywanie raportów sprzedażowychtworzenie prezentacji, analiz handlowychszukanie i proponowanie nowych rozwiązańśledzenie działań konkurencjiścisła współpraca z innymi działamimonitorowanie trendów na rynkach zagranicznychbudowanie marki firmy

      Wymagania

      znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacjęminimum roczne doświadczenie w sprzedaży B2B na rynkach zagranicznychsilne zorientowanie na wynikiumiejętność pracy pod presją czasubardzo dobra znajomość programu pakietu MS Officezaangażowanie w powierzone obowiązkiumiejętne zarządzanie zmianą

      Oferujemy

      KLIENT OFERUJE:

      samodzielne stanowisko w renomowanej firmie z branży HVACpracę w ambitnych, międzynarodowych projektachmożliwość współtworzenia struktur sprzedażowych w Europieniezbędne narzędzia pracyzatrudnienia w ramach umowy o pracę i co miesięczne premieubezpieczenie medyczneudział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznychszerokie perspektywy rozwoju

  • Programista Java lub Fullstack

    HR Bank
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres realizowanych prac:

      • Wytworzenie nowego systemu do obsługi programów lojalnościowych ubezpieczyciela na bazie istniejącego systemu.
      • Uruchomienie klubu.
      • Zarejestrowanie i edycja klubu.
      • Przechowywanie plików.
      • Raporty.
      • Wysyłka korespondencji.

      Wymagania

      • Min.2-letnie doświadczenie na stanowisku Java developer lub Fullstack
      • Java 11/17, Spring, Hibernate
      • Znajomość metod integracji z wykorzystaniem REST
      • Znajomość SQL i relacyjnych baz danych (PostgreSQL/Oracle)
      • Angular 11+, TypeScript, HTML5, CSS3.
      • Znajomość architektury mikroserwisowej
      • Znajomość narzędzi Git, Atlassian

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w pracy z Kafka/RabbitMQ
      • Doświadczenie w pracy z Docker, Kubernetes
      • Kompetencje pracy jako full-stack

      Oferujemy

      Klient oferuje:

      • Zatrudnienie w ramach kontraktu B2B
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeń
      • Możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych
      • Długoterminową współpracę
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Kartę Multisport
      • Pracę zdalną


      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  • Specjalista ds. eksportu i sprzedaży

    HR Bank
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES OBOWIĄZKÓW: poszukiwanie i docieranie do nowych potencjalnych klientów na rynkach Unii Europejskiejwspółtworzenie strategii handlowej i jej skuteczna realizacjabudowanie i rozwijanie relacji biznesowych z obecnymi Klientamipromowanie, sprzedaż produktów i rozwiązań HVACobsługa przychodzących zapytań dotyczących wycen, cen, dostępności i specyfikacji produktów,prowadzenie negocjacji handlowychprzygotowywanie raportów sprzedażowychtworzenie prezentacji, analiz handlowychszukanie i proponowanie nowych rozwiązańśledzenie działań konkurencjiścisła współpraca z innymi działamimonitorowanie trendów na rynkach zagranicznychbudowanie marki firmy

      Wymagania

      znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacjęminimum roczne doświadczenie w sprzedaży B2B na rynkach zagranicznychsilne zorientowanie na wynikiumiejętność pracy pod presją czasubardzo dobra znajomość programu pakietu MS Officezaangażowanie w powierzone obowiązkiumiejętne zarządzanie zmianą

      Oferujemy

      KLIENT OFERUJE:

      samodzielne stanowisko w renomowanej firmie z branży HVACpracę w ambitnych, międzynarodowych projektachmożliwość współtworzenia struktur sprzedażowych w Europieniezbędne narzędzia pracyzatrudnienia w ramach umowy o pracę i co miesięczne premieubezpieczenie medyczneudział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznychszerokie perspektywy rozwoju

  • Specjalista ds. eksportu i sprzedaży

    HR Bank
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES OBOWIĄZKÓW: poszukiwanie i docieranie do nowych potencjalnych klientów na rynkach Unii Europejskiejwspółtworzenie strategii handlowej i jej skuteczna realizacjabudowanie i rozwijanie relacji biznesowych z obecnymi Klientamipromowanie, sprzedaż produktów i rozwiązań HVACobsługa przychodzących zapytań dotyczących wycen, cen, dostępności i specyfikacji produktów,prowadzenie negocjacji handlowychprzygotowywanie raportów sprzedażowychtworzenie prezentacji, analiz handlowychszukanie i proponowanie nowych rozwiązańśledzenie działań konkurencjiścisła współpraca z innymi działamimonitorowanie trendów na rynkach zagranicznychbudowanie marki firmy

      Wymagania

      znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacjęminimum roczne doświadczenie w sprzedaży B2B na rynkach zagranicznychsilne zorientowanie na wynikiumiejętność pracy pod presją czasubardzo dobra znajomość programu pakietu MS Officezaangażowanie w powierzone obowiązkiumiejętne zarządzanie zmianą

      Oferujemy

      KLIENT OFERUJE:

      samodzielne stanowisko w renomowanej firmie z branży HVACpracę w ambitnych, międzynarodowych projektachmożliwość współtworzenia struktur sprzedażowych w Europieniezbędne narzędzia pracyzatrudnienia w ramach umowy o pracę i co miesięczne premieubezpieczenie medyczneudział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznychszerokie perspektywy rozwoju

  • Specjalista ds. eksportu i sprzedaży

    HR Bank
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES OBOWIĄZKÓW: poszukiwanie i docieranie do nowych potencjalnych klientów na rynkach Unii Europejskiejwspółtworzenie strategii handlowej i jej skuteczna realizacjabudowanie i rozwijanie relacji biznesowych z obecnymi Klientamipromowanie, sprzedaż produktów i rozwiązań HVACobsługa przychodzących zapytań dotyczących wycen, cen, dostępności i specyfikacji produktów,prowadzenie negocjacji handlowychprzygotowywanie raportów sprzedażowychtworzenie prezentacji, analiz handlowychszukanie i proponowanie nowych rozwiązańśledzenie działań konkurencjiścisła współpraca z innymi działamimonitorowanie trendów na rynkach zagranicznychbudowanie marki firmy

      Wymagania

      znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacjęminimum roczne doświadczenie w sprzedaży B2B na rynkach zagranicznychsilne zorientowanie na wynikiumiejętność pracy pod presją czasubardzo dobra znajomość programu pakietu MS Officezaangażowanie w powierzone obowiązkiumiejętne zarządzanie zmianą

      Oferujemy

      KLIENT OFERUJE:

      samodzielne stanowisko w renomowanej firmie z branży HVACpracę w ambitnych, międzynarodowych projektachmożliwość współtworzenia struktur sprzedażowych w Europieniezbędne narzędzia pracyzatrudnienia w ramach umowy o pracę i co miesięczne premieubezpieczenie medyczneudział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznychszerokie perspektywy rozwoju

  • Młodszy Specjalista ds. obsługi Klienta

    HR Bank
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:
      utrzymywanie profesjonalnych relacji biznesowych z Klientami i Parterami firmy
      zarządzanie zapytaniami klientów
      obsługa i przetwarzanie zamówień
      tworzenie raportów i wprowadzanie danych do CRM
      monitorowanie płatności
      monitoring otoczenia konkurencyjnego

      Wymagania

      doświadczenie w obsłudze Klienta z językiem angielskim
      otwartość, komunikatywność oraz gotowość do uczenia się
      dobra organizacja pracy
      umiejętność pracy pod presją czasu
      znajomość j. angielskiego (poziom min. C1 w mowie i piśmie) obowiązkowa
      miele widziana znajomość drugiego języka: jeden z trzech języków (hiszpański, francuski lub niemiecki - poziom min. B2 w mowie i piśmie)

      Oferujemy

      FIRMA OFERUJE:
      zatrudnienie na pełen etat
      pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
      elastyczne godziny pracy
      przyjazną, niekorporacyjną atmosferę w zmotywowanym zespole
      przejrzystą drogę rozwoju wraz z gwarantowanymi rocznymi podwyżkami
      szkolenia zawodowe na koszt pracodawcy
      niezbędne narzędzia pracy (telefon iPhone, komputer)
      praca w modelu hybrydowym
      dodatki pozapłacowe: Prywatna opieka medyczna, FitProfit, Sodexo
  • Architekt HD/ BI

    HR Bank
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      -projektowanie architektury nowoczesnych systemów analitycznych w tym udostępniających dane w czasie rzeczywistym we współpracy z architektami domenowymi, biznesowymi oraz projektantami

      -definiowanie wzorców architektonicznych wspierających implementację rozwiązań w oparciu o najnowsze trendy i technologię w tym AI/ML

      -zapewnianie synergii architektonicznej dostarczanych rozwiązań

      -analiza dostępnych rozwiązań i rekomendacja optymalnych technologii zarówno lokalnych jak i w chmurzę

      -udział w procesie ewaluacji nowych technologii

      -wewnętrzny konsulting technologiczny przy inicjatywach rozwojowych i projektach

      Wymagania

      -doświadczenie w projektowaniu rozwiązań z zakresu systemów analitycznych w tym opartych na AI/ML
      -doświadczenie w projektowaniu systemów udostępniających dane ze pomocą usług będzie dodatkowym atutem
      -znajomość architektury i platformy SAS 9.4 lub/i SAS Viya
      -znajomość architektury i platformy Oracle (mile widziane Oracle Exadata)
      -znajomość platformy Oracle ORDS lub innej do budowy usług będzie dodatkowym atutem
      -znajomość zagadnień i technologii CI/CD (Bitbucket / Bamboo / Liquibase / JIRA)
      -znajomość zagadnień z zakresu DataOps i/lub MLOps
      -znajomość zagadnień z zakresu BigData będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      Klient oferuje:

      -zatrudnienie w ramach kontraktu B2B

      -pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeń

      -możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych

      -długoterminową współpracę

      -prywatną opiekę medyczną

      -kartę Multisport

      -pracę zdalną

  • Programista Integracji SOA

    HR Bank
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres realizowanych prac:

      • Implementacja usług integracyjnych z wykorzystaniem technologii opensource (Camunda, Kubernetes) oraz Oracle SOA Suite i API Gateway
      • Wsparcie architektów integracji w projektowaniu integracji usługowej
      • Wsparcie wdrożeń w środowisku platform integracyjnych
      • Optymalizacja przepływów integracyjnych
      • Współtworzenie mechanizmów automatyzacji procesu wytwórczego
      • Realizacja niestandardowych projektów integracyjnych w środowisku skonteneryzowanym

      Wymagania

      • Znajomość platform integracyjnych (atutem będzie znajomość Oracle SOA Suite, Broadcom API Gateway, silnika procesowego Camunda)
      • Doświadczenie z zakresu integracji systemów i danych (REST, SOAP, ETL)
      • Znajomość Java, JSON, XML i SQL
      • Znajomość OS z rodziny Unix (znajomość narzędzi grep, find, less, awk, etc.)
      • Znajomość architektury mikrousługowej i konteneryzacji

      Oferujemy

      Klient oferuje:

      • Zatrudnienie w ramach kontraktu B2B
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeń
      • Możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych
      • Długoterminową współpracę
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Kartę Multisport
      • Pracę zdalną- optymalnie 1 dzień w biurze


      Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

  • Fullstack Java Developer

    HR Bank
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

      • Projektowanie i uzgodnienie założeń technicznych do realizacji zmiany rozwojowej w systemie
      • Implementacja zmian w funkcjonalności systemu zgodnie z projektem i standardami oraz dobrymi praktykami IT
      • Diagnoza, analiza i usuwanie błędów programistycznych
      • Wsparcie programistyczne podczas wdrażania rozwiązań
      • Optymalizacja wydajnościowa oraz stabilizacja wdrożonych rozwiązań
      • Dążenie do zapewnienia łatwości rozwoju i utrzymania wytwarzanych produktów, identyfikacja i działanie na rzecz likwidacji długu technicznego systemu
      • Wycena pracochłonności zmian w systemach informatycznych

      Wymagania

      • Minimum 3-latnie doświadczenie pracy w technologiach: Java/Spring/Oracle
      • Znajomość języka angielskiego umożliwiającą czytanie dokumentacji technicznej
      • Znajomość języka Java 8/11
      • Znajomość technologii: Spring, Spring Boot, Hibernate
      • Znajomość technologii: Angular 2+, TypeScript
      • Znajomości standardów SOAP i REST
      • Znajomość systemów kontroli wersji GIT
      • Znajomość narzędzi (budowa aplikacji): Maven, NPM, Node
      • Znajomość relacyjnych baz danych i SQL ze szczególnym uwzględnieniem bazy Oracle

      Mile widziana:

      • Znajomość wzorców projektowych i architektonicznych
      • Znajomość zagadnień i narzędzi z obszarów CI/CD (Bamboo, Helm)
      • Znajomość zagadnień i narzędzi z obszarów diagnozy i analizy błędów (Kibana, Elasticsearch)
      • Znajomość środowisk: Linux, Kubernetes, Docker

      Oferujemy

      KLIENT OFERUJE:

      • Stabilne zatrudnienie w ramach kontraktu B2B
      • Pracę z ekspertami, możliwość rozwoju zawodowego
      • Możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych
      • Długoterminową współpracę
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Kartę Multisport
      • Pracę zdalną/ hybrydową - do 4 dni w miesiącu w biurze

Pracodawcy w Warszawie