Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
HR Bank praca
Czy to Twoja firma?
W dynamicznie rozwijającej się Warszawie znajduje się firma HR Bank. Specjalizuje się w dziedzinie usług HR, oferując wiedzę oraz doświadczenie obejmujące szeroki zakres branż. Od IT po inżynierię, od finansów po sprzedaż i marketing, rekrutacje są tak zróżnicowane, jak potrzeby klientów.
Ekipa HR Bank, licząca od 2 do 10 osób, pozwala na zachowanie elastyczności oraz indywidualnego podejścia do każdego projektu. Każdy klient traktowany jest z pełnym zaangażowaniem, co stanowi fundament codziennej praktyki firmy. Oferowane usługi obejmują nie tylko rekrutacje specjalistyczne i managerskie, ale również outsourcing IT oraz team leasing IT. Dzięki tym rozwiązaniom klienci mogą skupić się na swoich kluczowych kompetencjach, podczas gdy firma zajmuje się pozyskiwaniem najlepszych talentów.
HR Bank świadczy usługi zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym, co świadczy o otwartości oraz zdolności do adaptacji w różnorodnych warunkach biznesowych. Odpowiedzialność, stały rozwój oraz innowacyjność stanowią nie tylko wartości, ale również podstawę relacji z klientami oraz pracownikami. Determinacja i zaangażowanie umożliwiają firmie sprostanie nawet najbardziej wymagającym wyzwaniom.
Firma HR Bank zaprasza do współpracy wszystkich, którzy poszukują nie tylko wykonawcy, ale również partnera w biznesie. Wspólne cele mogą przyczynić się do osiągnięcia większych sukcesów.
HR Bank najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy HR Bank
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Dodatkowe ubezpieczenie
-
Karta sportowa
-
Prywatna opieka medyczna
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
System premiowy
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.09.2024
Mapa HR Bank
Siedziba główna
Godziny otwarcia HR Bank
| poniedziałek | 09:00 - 17:00 |
| wtorek | 09:00 - 17:00 |
| środa | 09:00 - 17:00 |
| czwartek | 09:00 - 17:00 |
| piątek | 09:00 - 17:00 |
| sobota | Zamknięte |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
HR Bank poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
HR Bank
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Warszawa
- Katowice
- Wrocław
Praca HR Bank - oferty archiwalne
-
Power BI Developer
HR Bank- Warszawa
- kontrakt b2b
-
Zakres obowiązków
Praca dla amerykańskiego Klienta z branży ubezpieczeń i finansów przy projektowaniu i rozwoju rozwiązań Business Intelligence, wsparciu w zakresie analizy danych i Power BI
Główne zadania:
-
budowanie modeli danych z uwzględnieniem wielu źródeł,
-
integrację oraz migrację istniejących rozwiązań BI,
-
usprawnianie bieżącego procesu raportowania oraz ich rozwój przy użyciu nowych technologiach Power BI, SSRS,
-
optymalizacja zapytań SQL,
Wymagania
-
bardzo dobre umiejętności analitycznego i logicznego myślenia,
-
znajomości zagadnień i rozwiązań z zakresu hurtowni danych i Business Intelligence
-
doświadczenie w pracy z usługami Power BI
-
doświadczenie z narzędziami ETL
-
mile wiedziana praktyczna znajomość narzędzi MS SQL Server i SSIS, SSAS, SSRS.
-
doświadczenie we wdrażaniu środowisk klasy BI oraz hurtowni danych,
-
doświadczenie w pracy z narzędziami do eksploracji danych, tworzenia raportów i kokpitów menadżerskich
-
znajomość języka SQL, DAX, MDX
-
zrozumienie i znajomość projektowania i funkcjonowania struktur OLAP
-
doświadczenie w pracy z klientami w celu identyfikacji i analizy wymagań
-
silna motywacja w dążeniu do celu, ambicja i wytrwałość w działaniu,
-
duże zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole,
-
samodzielność, sumienność i solidność w wykonywaniu powierzonych zadań,
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
pracę w międzynarodowym środowisku
-
możliwości rozwoju w zespole ekspertów z najnowocześniejszymi technologiami
-
długoterminową współpracę w oparciu o kontrakt B2B
-
PRACA ZDALNA
-
-
Inżynier Projektów HVAC
HR Bank- Łódź
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Opis stanowiska:
-
doradztwo techniczne w zakresie projektowania nowoczesnych rozwiązań klimatyzacyjnych/wentylacyjnych
-
współpraca z biurami projektowymi
-
koordynowanie projektów
-
uczestniczenie w szkoleniach technicznych/produktowych
Wymagania
-
wykształcenie wyższe techniczne (klimatyzacja/wentylacja/chłodnictwo)
-
doświadczenie w pracy w branży HVAC (mile widziane w biurze projektowym)
-
znajomość zagadnień z dziedziny klimatyzacji, wentylacji i chłodnictwa
-
znajomość środowiska AutoCad oraz pakietu MS Office
-
ważne prawo jazdy kat. B
-
umiejętność pracy w zespole
-
dobra organizacja własnej pracy
-
dyspozycyjność
Oferujemy
Nasz Klient oferuje:
-
pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
-
rozwój osobisty i zawodowy
-
możliwości realizacji ambitnych zadań oraz projektów
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
niezbędne narzędzia pracy
-
premie
-
-
Key Account Manager – Export EU HVAC
HR Bank- Łódź
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Opis stanowiska:
-
organizowanie i zarządzanie sprzedażą urządzeń z branży inżynierii sanitarnej na rynkach międzynarodowych
-
przygotowywanie i realizowanie długoterminowych planów i celów sprzedaży dla wyznaczonej grupy klientów (importerzy i dystrybutorzy)
-
nawiązywanie owocnych i partnerskich relacji z potencjalnymi klientami oraz utrzymywanie dotychczasowych
-
nadzór nad realizacją zawartych umów
-
prezentacja materiałów handlowych i produktów
-
realizacja strategii firmy i planów sprzedażowych
-
analizowanie i monitorowanie rynku, a zwłaszcza największych graczy rynkowych, działań konkurencji, trendów rynkowych oraz potrzeb klientów
-
przygotowanie budżetu sprzedażowego i nadzór nad jego realizacją
-
raportowanie zarządcze - analiza i nadzór nad wskaźnikami KPI
-
aktywny udział w targach i konferencjach polskich i zagranicznych
Wymagania
-
minimum 3 letnie doświadczenie poparte sukcesami w branży inżynierii sanitarnej (klimatyzacja, wentylacja, chłodnictwo)
-
doświadczenie we wdrażaniu nowych brandów na rynki zagraniczne
-
zorientowanie na wyniki
-
znajomość technik sprzedaży i negocjacji handlowych
-
umiejętność proaktywnego nawiązywania współpracy i budowania relacji z klientem biznesowym
-
szukanie i proponowanie nowych, kreatywnych rozwiązań dla firmy
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego/rosyjskiego lub niemieckiego
-
umiejętność pracy pod presją czasu i w permanentnej zmianie
-
zaangażowanie i sumienność w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy
Nasz Klient oferuje:
-
dołączenie do zespołu renomowanej firmy - lidera na rynku inżynierii sanitarne
-
praca przy ambitnych, międzynarodowych projektach
-
możliwość współtworzenia struktur sprzedażowych w Europie
-
udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
-
niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę
-
ubezpieczenie medyczne
-
szerokie perspektywy rozwoju kariery i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
-
comiesięczne premie
-
-
Power BI Developer
HR Bank- Poznań
- kontrakt b2b
-
Zakres obowiązków
Praca dla amerykańskiego Klienta z branży ubezpieczeń i finansów przy projektowaniu i rozwoju rozwiązań Business Intelligence, wsparciu w zakresie analizy danych i Power BI
Główne zadania:
-
budowanie modeli danych z uwzględnieniem wielu źródeł,
-
integrację oraz migrację istniejących rozwiązań BI,
-
usprawnianie bieżącego procesu raportowania oraz ich rozwój przy użyciu nowych technologiach Power BI, SSRS,
-
optymalizacja zapytań SQL,
Wymagania
-
bardzo dobre umiejętności analitycznego i logicznego myślenia,
-
znajomości zagadnień i rozwiązań z zakresu hurtowni danych i Business Intelligence
-
doświadczenie w pracy z usługami Power BI
-
doświadczenie z narzędziami ETL
-
mile wiedziana praktyczna znajomość narzędzi MS SQL Server i SSIS, SSAS, SSRS.
-
doświadczenie we wdrażaniu środowisk klasy BI oraz hurtowni danych,
-
doświadczenie w pracy z narzędziami do eksploracji danych, tworzenia raportów i kokpitów menadżerskich
-
znajomość języka SQL, DAX, MDX
-
zrozumienie i znajomość projektowania i funkcjonowania struktur OLAP
-
doświadczenie w pracy z klientami w celu identyfikacji i analizy wymagań
-
silna motywacja w dążeniu do celu, ambicja i wytrwałość w działaniu,
-
duże zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole,
-
samodzielność, sumienność i solidność w wykonywaniu powierzonych zadań,
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
pracę w międzynarodowym środowisku
-
możliwości rozwoju w zespole ekspertów z najnowocześniejszymi technologiami
-
długoterminową współpracę w oparciu o kontrakt B2B
-
PRACA ZDALNA
-
-
C++ Developer
HR Bank- Rzeszów
- kontrakt b2b
-
Zakres obowiązków
Customer"s educational project
Project is now based on: - modern C++ in about 80% - Python 3 in 10% - SQL (Oracle"s Pro*C), Dockerfile, Jenkinsfile/Groovy DSL, shell scripts - 10%
Project is very dynamic and growing. The application is split on a few modules and services. It uses various external C/C++ libraries. Developing new features takes more than 50% of time. The quality of the project is most important, so very much attention is paid to contact with the Client, writing documented, well optimized, high quality code and code review. Polish team works in Agile, with Scrum and occasionally Extreme Programming. The Client is based in San Jose, CA, so a few hours daily there is a need to work in the evenings (6PM~9PM).
Wymagania
REQUIREMENTS
-
Programming languages: Modern C++ (11/14/17/20), Python 3 (with package manager basics),
-
Nice to have: Bash (only basics), Golang - basics,
-
Design principles SOLID, DRY, YAGNI, KISS
-
Libraries: STL, Boost
-
Design patterns: Abstract factory, Builder, Factory Method, Visitor, Singleton
-
Operating systems: Linux (Debian through SSH as a daily development environment)
-
Containerization: Docker, docker-compose
-
Others: Amazon ECS, Confluence, Jira, RESTfull APIs, HTTP protocol basics, AWS console basics, Regular expressions, Microservices
-
Version control: Git (very good knowledge), Bitbucket/Gitlab
-
Continuous integration: Jenkins pipeline (with basic knowledge of Groovy)
-
Databases: Oracle SQL (Pro*C), SQLite
-
Tools: cmake, cppcheck, clang-tidy, Doxygen, Valgrind/HeapTrack, Splunk
Oferujemy
Our Client offers:
-
stable work conditions
-
friendly international and creative atmosphere
-
opportunities for professional development
-
B2B contract
-
100% remote work
-
-
Senior Data Analyst
HR Bank- Wrocław
- kontrakt b2b
-
Zakres obowiązków
Jako Senior Data Analyst dołączysz do międzynarodowego zespołu, w projekcie dla firmy farmaceutycznej z USA/Europy. Projekt polega na przygotowaniu środowiska danych (master data) do późniejszej globalnej migracji na SAP. Rola samodzielna, współpraca z innymi analitykami, zajmującymi tożsame pozycje. Raportowanie liniowe do przedstawiciela Firmy w Niemczech. Zespół znajduje się w Polsce.
Zadania
-
odpowiedzialność za poszczególne rynki (kraje), samodzielny kontakt z biznesem
-
przeprowadzanie szczegółowych analiz danych wykorzystywanych w jednostkach biznesowych w celu oceny procesów biznesowych i ulepszania/tworzenia nowych funkcji
-
wspieranie zespołów biznesowych i technicznych
-
wykonywanie analizy danych w SQL i MS Excel przy użyciu modeli statystycznych lub narzędzi akceptowanych w branży
-
zbieranie i dokumentowanie wymagań biznesowych, ustalanie priorytetów, tworzenie specyfikacji
-
mapowanie stanu technologicznego oraz planowanie i implementacja strategii zmian doprowadzających do ujednolicenia warstw danych z globalnie przyjętym modelem MDM
-
zarządzanie i nadzór nad jakością danych w MDM , implementacja globalnych procesów MDM na rynki lokalne, śledzenie i analiza zmian
-
opracowywanie narzędzi do wglądu i wizualizacji danych oraz do monitorowania i raportowania jakości danych
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego - praca z międzynarodowym zewnętrznym klientem biznesowym + technicznym.
-
doświadczenie w roli analityka danych, najlepiej w pracy z warstwą Master Data,
-
doświadczenie w pracy z środowiskami ERP,
-
wiedza na temat relacyjnych baz danych w celu konstruowania i wykonywania zapytań SQL do wykorzystania w działaniach związanych z analizą danych
-
znajomość i wykorzystanie w praktyce technik data science
Oferujemy
Klient oferuje:
-
pracę w międzynarodowym środowisku
-
długoterminową współpracę w oparciu o kontrakt B2B
-
PRACĘ w 100 % ZDALNĄ
-
-
C++ Developer
HR Bank- Łódź
- kontrakt b2b
-
Zakres obowiązków
Customer"s educational project
Project is now based on: - modern C++ in about 80% - Python 3 in 10% - SQL (Oracle"s Pro*C), Dockerfile, Jenkinsfile/Groovy DSL, shell scripts - 10%
Project is very dynamic and growing. The application is split on a few modules and services. It uses various external C/C++ libraries. Developing new features takes more than 50% of time. The quality of the project is most important, so very much attention is paid to contact with the Client, writing documented, well optimized, high quality code and code review. Polish team works in Agile, with Scrum and occasionally Extreme Programming. The Client is based in San Jose, CA, so a few hours daily there is a need to work in the evenings (6PM~9PM).
Wymagania
REQUIREMENTS
-
Programming languages: Modern C++ (11/14/17/20), Python 3 (with package manager basics),
-
Nice to have: Bash (only basics), Golang - basics,
-
Design principles SOLID, DRY, YAGNI, KISS
-
Libraries: STL, Boost
-
Design patterns: Abstract factory, Builder, Factory Method, Visitor, Singleton
-
Operating systems: Linux (Debian through SSH as a daily development environment)
-
Containerization: Docker, docker-compose
-
Others: Amazon ECS, Confluence, Jira, RESTfull APIs, HTTP protocol basics, AWS console basics, Regular expressions, Microservices
-
Version control: Git (very good knowledge), Bitbucket/Gitlab
-
Continuous integration: Jenkins pipeline (with basic knowledge of Groovy)
-
Databases: Oracle SQL (Pro*C), SQLite
-
Tools: cmake, cppcheck, clang-tidy, Doxygen, Valgrind/HeapTrack, Splunk
Oferujemy
Our Client offers:
-
stable work conditions
-
friendly international and creative atmosphere
-
opportunities for professional development
-
B2B contract
-
100% remote work
-
-
Power BI Developer
HR Bank- Rzeszów
- kontrakt b2b
-
Zakres obowiązków
Praca dla amerykańskiego Klienta z branży ubezpieczeń i finansów przy projektowaniu i rozwoju rozwiązań Business Intelligence, wsparciu w zakresie analizy danych i Power BI
Główne zadania:
-
budowanie modeli danych z uwzględnieniem wielu źródeł,
-
integrację oraz migrację istniejących rozwiązań BI,
-
usprawnianie bieżącego procesu raportowania oraz ich rozwój przy użyciu nowych technologiach Power BI, SSRS,
-
optymalizacja zapytań SQL,
Wymagania
-
bardzo dobre umiejętności analitycznego i logicznego myślenia,
-
znajomości zagadnień i rozwiązań z zakresu hurtowni danych i Business Intelligence
-
doświadczenie w pracy z usługami Power BI
-
doświadczenie z narzędziami ETL
-
mile wiedziana praktyczna znajomość narzędzi MS SQL Server i SSIS, SSAS, SSRS.
-
doświadczenie we wdrażaniu środowisk klasy BI oraz hurtowni danych,
-
doświadczenie w pracy z narzędziami do eksploracji danych, tworzenia raportów i kokpitów menadżerskich
-
znajomość języka SQL, DAX, MDX
-
zrozumienie i znajomość projektowania i funkcjonowania struktur OLAP
-
doświadczenie w pracy z klientami w celu identyfikacji i analizy wymagań
-
silna motywacja w dążeniu do celu, ambicja i wytrwałość w działaniu,
-
duże zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole,
-
samodzielność, sumienność i solidność w wykonywaniu powierzonych zadań,
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
pracę w międzynarodowym środowisku
-
możliwości rozwoju w zespole ekspertów z najnowocześniejszymi technologiami
-
długoterminową współpracę w oparciu o kontrakt B2B
-
PRACA ZDALNA
-
-
Key Account Manager – Export EU HVAC
HR Bank- Rzeszów
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Opis stanowiska:
-
organizowanie i zarządzanie sprzedażą urządzeń z branży inżynierii sanitarnej na rynkach międzynarodowych
-
przygotowywanie i realizowanie długoterminowych planów i celów sprzedaży dla wyznaczonej grupy klientów (importerzy i dystrybutorzy)
-
nawiązywanie owocnych i partnerskich relacji z potencjalnymi klientami oraz utrzymywanie dotychczasowych
-
nadzór nad realizacją zawartych umów
-
prezentacja materiałów handlowych i produktów
-
realizacja strategii firmy i planów sprzedażowych
-
analizowanie i monitorowanie rynku, a zwłaszcza największych graczy rynkowych, działań konkurencji, trendów rynkowych oraz potrzeb klientów
-
przygotowanie budżetu sprzedażowego i nadzór nad jego realizacją
-
raportowanie zarządcze - analiza i nadzór nad wskaźnikami KPI
-
aktywny udział w targach i konferencjach polskich i zagranicznych
Wymagania
-
minimum 3 letnie doświadczenie poparte sukcesami w branży inżynierii sanitarnej (klimatyzacja, wentylacja, chłodnictwo)
-
doświadczenie we wdrażaniu nowych brandów na rynki zagraniczne
-
zorientowanie na wyniki
-
znajomość technik sprzedaży i negocjacji handlowych
-
umiejętność proaktywnego nawiązywania współpracy i budowania relacji z klientem biznesowym
-
szukanie i proponowanie nowych, kreatywnych rozwiązań dla firmy
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego/rosyjskiego lub niemieckiego
-
umiejętność pracy pod presją czasu i w permanentnej zmianie
-
zaangażowanie i sumienność w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy
Nasz Klient oferuje:
-
dołączenie do zespołu renomowanej firmy - lidera na rynku inżynierii sanitarne
-
praca przy ambitnych, międzynarodowych projektach
-
możliwość współtworzenia struktur sprzedażowych w Europie
-
udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
-
niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę
-
ubezpieczenie medyczne
-
szerokie perspektywy rozwoju kariery i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
-
comiesięczne premie
-
-
IZRAEL: FullStack Developer Java+Angular/React
HR Bank- Białystok
- kontrakt b2b
-
Zakres obowiązków
We are looking for experienced Fullstack Developer Java+Angular/React for a global shipping company to develop an advanced Slot Allocation System with the latest technology and working methods.
You will be responsible for:
-
Hand-On Fullstack development of innovative applications.
-
Owning the entire development cycle, including design, architecture, development and DevOps.
-
Working in XP with Remote pairing.
Wymagania
Requirements:
-
3+ years Fullstack development.
-
Experience in some of the following technologies: Java- must, Node JS, Python and Java Script (including JS frameworks) Angular4+ / React.
-
1+ years of experience in micro-services-based architecture and tools (Spring Boot/Cloud)
-
Experience in DevOps development and Jenkins.
-
Experience in development in Kotlin - an advantage.
-
Experience in designing, developing and deploying cloud/hybrid-based solutions.
-
Experience in developing and deploying in Container based environments (Kubernetes, Cloud foundry).
-
Familiarity with the following design concepts: micro-services, service discovery, circuit breaker.
-
Self-starter with the ability to appropriately priorities and plan complex work in a rapidly changing environment.
-
Versatility and capability to switch easily between different tasks and technologies.
-
Experience in assessing a broad range of information solutions and products.
-
Strong critical thinker with problem solving aptitude.
-
English is a must - written and spoken
Oferujemy
Our Client offers:
-
Stable and long-term cooperation.
-
B2B contract
-
Remote work.
-
-
Key Account Manager – Export EU HVAC
HR Bank- Bydgoszcz
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Opis stanowiska:
-
organizowanie i zarządzanie sprzedażą urządzeń z branży inżynierii sanitarnej na rynkach międzynarodowych
-
przygotowywanie i realizowanie długoterminowych planów i celów sprzedaży dla wyznaczonej grupy klientów (importerzy i dystrybutorzy)
-
nawiązywanie owocnych i partnerskich relacji z potencjalnymi klientami oraz utrzymywanie dotychczasowych
-
nadzór nad realizacją zawartych umów
-
prezentacja materiałów handlowych i produktów
-
realizacja strategii firmy i planów sprzedażowych
-
analizowanie i monitorowanie rynku, a zwłaszcza największych graczy rynkowych, działań konkurencji, trendów rynkowych oraz potrzeb klientów
-
przygotowanie budżetu sprzedażowego i nadzór nad jego realizacją
-
raportowanie zarządcze - analiza i nadzór nad wskaźnikami KPI
-
aktywny udział w targach i konferencjach polskich i zagranicznych
Wymagania
-
minimum 3 letnie doświadczenie poparte sukcesami w branży inżynierii sanitarnej (klimatyzacja, wentylacja, chłodnictwo)
-
doświadczenie we wdrażaniu nowych brandów na rynki zagraniczne
-
zorientowanie na wyniki
-
znajomość technik sprzedaży i negocjacji handlowych
-
umiejętność proaktywnego nawiązywania współpracy i budowania relacji z klientem biznesowym
-
szukanie i proponowanie nowych, kreatywnych rozwiązań dla firmy
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego/rosyjskiego lub niemieckiego
-
umiejętność pracy pod presją czasu i w permanentnej zmianie
-
zaangażowanie i sumienność w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy
Nasz Klient oferuje:
-
dołączenie do zespołu renomowanej firmy - lidera na rynku inżynierii sanitarne
-
praca przy ambitnych, międzynarodowych projektach
-
możliwość współtworzenia struktur sprzedażowych w Europie
-
udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
-
niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę
-
ubezpieczenie medyczne
-
szerokie perspektywy rozwoju kariery i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
-
comiesięczne premie
-
-
C++ Developer
HR Bank- Warszawa
- kontrakt b2b
-
Zakres obowiązków
Customer"s educational project
Project is now based on: - modern C++ in about 80% - Python 3 in 10% - SQL (Oracle"s Pro*C), Dockerfile, Jenkinsfile/Groovy DSL, shell scripts - 10%
Project is very dynamic and growing. The application is split on a few modules and services. It uses various external C/C++ libraries. Developing new features takes more than 50% of time. The quality of the project is most important, so very much attention is paid to contact with the Client, writing documented, well optimized, high quality code and code review. Polish team works in Agile, with Scrum and occasionally Extreme Programming. The Client is based in San Jose, CA, so a few hours daily there is a need to work in the evenings (6PM~9PM).
Wymagania
REQUIREMENTS
-
Programming languages: Modern C++ (11/14/17/20), Python 3 (with package manager basics),
-
Nice to have: Bash (only basics), Golang - basics,
-
Design principles SOLID, DRY, YAGNI, KISS
-
Libraries: STL, Boost
-
Design patterns: Abstract factory, Builder, Factory Method, Visitor, Singleton
-
Operating systems: Linux (Debian through SSH as a daily development environment)
-
Containerization: Docker, docker-compose
-
Others: Amazon ECS, Confluence, Jira, RESTfull APIs, HTTP protocol basics, AWS console basics, Regular expressions, Microservices
-
Version control: Git (very good knowledge), Bitbucket/Gitlab
-
Continuous integration: Jenkins pipeline (with basic knowledge of Groovy)
-
Databases: Oracle SQL (Pro*C), SQLite
-
Tools: cmake, cppcheck, clang-tidy, Doxygen, Valgrind/HeapTrack, Splunk
Oferujemy
Our Client offers:
-
stable work conditions
-
friendly international and creative atmosphere
-
opportunities for professional development
-
B2B contract
-
100% remote work
-
-
Key Account Manager – Export EU HVAC
HR Bank- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Opis stanowiska:
-
organizowanie i zarządzanie sprzedażą urządzeń z branży inżynierii sanitarnej na rynkach międzynarodowych
-
przygotowywanie i realizowanie długoterminowych planów i celów sprzedaży dla wyznaczonej grupy klientów (importerzy i dystrybutorzy)
-
nawiązywanie owocnych i partnerskich relacji z potencjalnymi klientami oraz utrzymywanie dotychczasowych
-
nadzór nad realizacją zawartych umów
-
prezentacja materiałów handlowych i produktów
-
realizacja strategii firmy i planów sprzedażowych
-
analizowanie i monitorowanie rynku, a zwłaszcza największych graczy rynkowych, działań konkurencji, trendów rynkowych oraz potrzeb klientów
-
przygotowanie budżetu sprzedażowego i nadzór nad jego realizacją
-
raportowanie zarządcze - analiza i nadzór nad wskaźnikami KPI
-
aktywny udział w targach i konferencjach polskich i zagranicznych
Wymagania
-
minimum 3 letnie doświadczenie poparte sukcesami w branży inżynierii sanitarnej (klimatyzacja, wentylacja, chłodnictwo)
-
doświadczenie we wdrażaniu nowych brandów na rynki zagraniczne
-
zorientowanie na wyniki
-
znajomość technik sprzedaży i negocjacji handlowych
-
umiejętność proaktywnego nawiązywania współpracy i budowania relacji z klientem biznesowym
-
szukanie i proponowanie nowych, kreatywnych rozwiązań dla firmy
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego/rosyjskiego lub niemieckiego
-
umiejętność pracy pod presją czasu i w permanentnej zmianie
-
zaangażowanie i sumienność w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy
Nasz Klient oferuje:
-
dołączenie do zespołu renomowanej firmy - lidera na rynku inżynierii sanitarne
-
praca przy ambitnych, międzynarodowych projektach
-
możliwość współtworzenia struktur sprzedażowych w Europie
-
udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
-
niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę
-
ubezpieczenie medyczne
-
szerokie perspektywy rozwoju kariery i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
-
comiesięczne premie
-
-
Inżynier Projektów HVAC
HR Bank- Wrocław
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Opis stanowiska:
-
doradztwo techniczne w zakresie projektowania nowoczesnych rozwiązań klimatyzacyjnych/wentylacyjnych
-
współpraca z biurami projektowymi
-
koordynowanie projektów
-
uczestniczenie w szkoleniach technicznych/produktowych
Wymagania
-
wykształcenie wyższe techniczne (klimatyzacja/wentylacja/chłodnictwo)
-
doświadczenie w pracy w branży HVAC (mile widziane w biurze projektowym)
-
znajomość zagadnień z dziedziny klimatyzacji, wentylacji i chłodnictwa
-
znajomość środowiska AutoCad oraz pakietu MS Office
-
ważne prawo jazdy kat. B
-
umiejętność pracy w zespole
-
dobra organizacja własnej pracy
-
dyspozycyjność
Oferujemy
Nasz Klient oferuje:
-
pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
-
rozwój osobisty i zawodowy
-
możliwości realizacji ambitnych zadań oraz projektów
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
niezbędne narzędzia pracy
-
premie
-
-
IZRAEL: FullStack Developer Java+Angular/React
HR Bank- Wrocław
- kontrakt b2b
-
Zakres obowiązków
We are looking for experienced Fullstack Developer Java+Angular/React for a global shipping company to develop an advanced Slot Allocation System with the latest technology and working methods.
You will be responsible for:
-
Hand-On Fullstack development of innovative applications.
-
Owning the entire development cycle, including design, architecture, development and DevOps.
-
Working in XP with Remote pairing.
Wymagania
Requirements:
-
3+ years Fullstack development.
-
Experience in some of the following technologies: Java- must, Node JS, Python and Java Script (including JS frameworks) Angular4+ / React.
-
1+ years of experience in micro-services-based architecture and tools (Spring Boot/Cloud)
-
Experience in DevOps development and Jenkins.
-
Experience in development in Kotlin - an advantage.
-
Experience in designing, developing and deploying cloud/hybrid-based solutions.
-
Experience in developing and deploying in Container based environments (Kubernetes, Cloud foundry).
-
Familiarity with the following design concepts: micro-services, service discovery, circuit breaker.
-
Self-starter with the ability to appropriately priorities and plan complex work in a rapidly changing environment.
-
Versatility and capability to switch easily between different tasks and technologies.
-
Experience in assessing a broad range of information solutions and products.
-
Strong critical thinker with problem solving aptitude.
-
English is a must - written and spoken
Oferujemy
Our Client offers:
-
Stable and long-term cooperation.
-
B2B contract
-
Remote work.
-
-
Key Account Manager – Export EU HVAC
HR Bank- Wrocław
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Opis stanowiska:
-
organizowanie i zarządzanie sprzedażą urządzeń z branży inżynierii sanitarnej na rynkach międzynarodowych
-
przygotowywanie i realizowanie długoterminowych planów i celów sprzedaży dla wyznaczonej grupy klientów (importerzy i dystrybutorzy)
-
nawiązywanie owocnych i partnerskich relacji z potencjalnymi klientami oraz utrzymywanie dotychczasowych
-
nadzór nad realizacją zawartych umów
-
prezentacja materiałów handlowych i produktów
-
realizacja strategii firmy i planów sprzedażowych
-
analizowanie i monitorowanie rynku, a zwłaszcza największych graczy rynkowych, działań konkurencji, trendów rynkowych oraz potrzeb klientów
-
przygotowanie budżetu sprzedażowego i nadzór nad jego realizacją
-
raportowanie zarządcze - analiza i nadzór nad wskaźnikami KPI
-
aktywny udział w targach i konferencjach polskich i zagranicznych
Wymagania
-
minimum 3 letnie doświadczenie poparte sukcesami w branży inżynierii sanitarnej (klimatyzacja, wentylacja, chłodnictwo)
-
doświadczenie we wdrażaniu nowych brandów na rynki zagraniczne
-
zorientowanie na wyniki
-
znajomość technik sprzedaży i negocjacji handlowych
-
umiejętność proaktywnego nawiązywania współpracy i budowania relacji z klientem biznesowym
-
szukanie i proponowanie nowych, kreatywnych rozwiązań dla firmy
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego/rosyjskiego lub niemieckiego
-
umiejętność pracy pod presją czasu i w permanentnej zmianie
-
zaangażowanie i sumienność w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy
Nasz Klient oferuje:
-
dołączenie do zespołu renomowanej firmy - lidera na rynku inżynierii sanitarne
-
praca przy ambitnych, międzynarodowych projektach
-
możliwość współtworzenia struktur sprzedażowych w Europie
-
udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
-
niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę
-
ubezpieczenie medyczne
-
szerokie perspektywy rozwoju kariery i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
-
comiesięczne premie
-
-
React Developer
HR Bank- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
ścisła współpraca z doświadczonym CTO w zakresie frontendu, backendu i innych obszarów
-
kontrola jakości kodu dla innych programistów (code review)
-
praca nad pełnym cyklem tworzenia oprogramowania, od analizy wymagań biznesowych po rozwiązywanie problemów z produktem zgłaszanych przez interesariuszy
-
projektowanie rozwiązań, testy funkcjonalne, implementacja i wdrożenie ostatecznej wersji
-
rozwijanie nowych funkcjonalności dla użytkowników za pomocą React/ Node.JS
-
tworzenie komponentów wielokrotnego użytku i bibliotek front-end do wykorzystania w przyszłości
-
tłumaczenie projektów i makiet na wysokiej jakości kod
Wymagania
-
bardzo dobra praktyczna znajomość JavaScript, Typescript i React po stronie front-endu
-
praktyczne doświadczenie z Node.JS, Typescript i NestJS - po stronie back-endu
-
Gatsby, Next.js
-
wiedza na temat procesów CI/CD
-
wiedza z zakresu konteneryzacji (Docker),
-
bardzo dobra znajomość angielskiego - praca w międzynarodowym środowisku
-
solidne doświadczenie i znajomość najlepszych praktyk i standardów w profesjonalnym tworzeniu oprogramowania
-
proaktywność i wysoki poziom organizacji
-
dbałość o szczegóły
Oferujemy
FIRMA OFERUJE:
-
pracę zdalną i elastyczne godziny pracy
-
dostęp do najlepszych narzędzi i oprogramowania/ MacBook, dodatkowy ekran i akcesoria do komputera
-
biuro przyjazne zwierzętom w świetnej lokalizacji obok Stadionu Narodowego
-
pracę z globalnymi klientami
-
Lego w biurze
-
imprezy integracyjne
-
dostęp do najlepszych narzędzi i oprogramowania
-
wsparcie lidera i mentoring
-
premie i ewaluacja wynagrodzeń
-
zespoły samozarządzające i OKR-y
-
płatne urlopy i nielimitowane zwolnienia lekarskie w przypadku B2B
-
możliwość UoP
-
-
C++ Developer
HR Bank- Wrocław
- kontrakt b2b
-
Zakres obowiązków
Customer"s educational project
Project is now based on: - modern C++ in about 80% - Python 3 in 10% - SQL (Oracle"s Pro*C), Dockerfile, Jenkinsfile/Groovy DSL, shell scripts - 10%
Project is very dynamic and growing. The application is split on a few modules and services. It uses various external C/C++ libraries. Developing new features takes more than 50% of time. The quality of the project is most important, so very much attention is paid to contact with the Client, writing documented, well optimized, high quality code and code review. Polish team works in Agile, with Scrum and occasionally Extreme Programming. The Client is based in San Jose, CA, so a few hours daily there is a need to work in the evenings (6PM~9PM).
Wymagania
REQUIREMENTS
-
Programming languages: Modern C++ (11/14/17/20), Python 3 (with package manager basics),
-
Nice to have: Bash (only basics), Golang - basics,
-
Design principles SOLID, DRY, YAGNI, KISS
-
Libraries: STL, Boost
-
Design patterns: Abstract factory, Builder, Factory Method, Visitor, Singleton
-
Operating systems: Linux (Debian through SSH as a daily development environment)
-
Containerization: Docker, docker-compose
-
Others: Amazon ECS, Confluence, Jira, RESTfull APIs, HTTP protocol basics, AWS console basics, Regular expressions, Microservices
-
Version control: Git (very good knowledge), Bitbucket/Gitlab
-
Continuous integration: Jenkins pipeline (with basic knowledge of Groovy)
-
Databases: Oracle SQL (Pro*C), SQLite
-
Tools: cmake, cppcheck, clang-tidy, Doxygen, Valgrind/HeapTrack, Splunk
Oferujemy
Our Client offers:
-
stable work conditions
-
friendly international and creative atmosphere
-
opportunities for professional development
-
B2B contract
-
100% remote work
-
-
Senior Data Analyst
HR Bank- Lublin
- kontrakt b2b
-
Zakres obowiązków
Jako Senior Data Analyst dołączysz do międzynarodowego zespołu, w projekcie dla firmy farmaceutycznej z USA/Europy. Projekt polega na przygotowaniu środowiska danych (master data) do późniejszej globalnej migracji na SAP. Rola samodzielna, współpraca z innymi analitykami, zajmującymi tożsame pozycje. Raportowanie liniowe do przedstawiciela Firmy w Niemczech. Zespół znajduje się w Polsce.
Zadania
-
odpowiedzialność za poszczególne rynki (kraje), samodzielny kontakt z biznesem
-
przeprowadzanie szczegółowych analiz danych wykorzystywanych w jednostkach biznesowych w celu oceny procesów biznesowych i ulepszania/tworzenia nowych funkcji
-
wspieranie zespołów biznesowych i technicznych
-
wykonywanie analizy danych w SQL i MS Excel przy użyciu modeli statystycznych lub narzędzi akceptowanych w branży
-
zbieranie i dokumentowanie wymagań biznesowych, ustalanie priorytetów, tworzenie specyfikacji
-
mapowanie stanu technologicznego oraz planowanie i implementacja strategii zmian doprowadzających do ujednolicenia warstw danych z globalnie przyjętym modelem MDM
-
zarządzanie i nadzór nad jakością danych w MDM , implementacja globalnych procesów MDM na rynki lokalne, śledzenie i analiza zmian
-
opracowywanie narzędzi do wglądu i wizualizacji danych oraz do monitorowania i raportowania jakości danych
Wymagania
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego - praca z międzynarodowym zewnętrznym klientem biznesowym + technicznym.
-
doświadczenie w roli analityka danych, najlepiej w pracy z warstwą Master Data,
-
doświadczenie w pracy z środowiskami ERP,
-
wiedza na temat relacyjnych baz danych w celu konstruowania i wykonywania zapytań SQL do wykorzystania w działaniach związanych z analizą danych
-
znajomość i wykorzystanie w praktyce technik data science
Oferujemy
Klient oferuje:
-
pracę w międzynarodowym środowisku
-
długoterminową współpracę w oparciu o kontrakt B2B
-
PRACĘ w 100 % ZDALNĄ
-
-
Doradca Techniczno - Handlowy HVAC
HR Bank- Gdańsk
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Opis stanowiska:
-
doradztwo techniczne w zakresie stosowania nowoczesnych rozwiązań klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych
-
współpraca z firmami instalacyjnymi, generalnymi wykonawcami oraz biurami projektowymi
-
przygotowywanie ofert handlowych
-
koordynowanie projektów
-
negocjacje warunków handlowych
-
uczestniczenie w szkoleniach technicznych/produktowych
Wymagania
-
wykształcenie wyższe techniczne (klimatyzacja/wentylacja/chłodnictwo)
-
doświadczenie w pracy w branży HVAC (mile widziane w sprzedaży produktów inwestycyjnych)
-
znajomość zagadnień z dziedziny klimatyzacji, wentylacji i chłodnictwa
-
znajomość środowiska AutoCad oraz pakietu MS Office
-
ważne prawo jazdy kat. B
-
umiejętność pracy w zespole
-
dobra organizacja własnej pracy
-
dyspozycyjność
Oferujemy
Nasz Klient oferuje:
-
dołączenie do zespołu renomowanej firmy - lidera na rynku inżynierii sanitarnej
-
pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
-
rozwój osobisty i zawodowy
-
możliwości realizacji ambitnych zadań oraz projektów
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
niezbędne narzędzia pracy
-
premie
-