Opstalent
Zawody: Specjalista ds. obsługi klienta Wrocław, Programista Wrocław, Specjalista ds. HR Wrocław, Specjalista ds. kadr i płac Wrocław, Konsultant Wrocław.
Kategorie zawodowe: obsługa klienta / call center, hr / kadry, it (informatyka), doradztwo / konsulting / audyt, praca fizyczna.
Oferty pracy Opstalent
Praca alert - powiadomienia
Praca Opstalent
Wybrane oferty innych pracodawców
-
SIEM Engineer (Sentinel)
SMART-HR- Wrocław
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana -
SIEM Engineer (Sentinel)
SMART-HR- Wrocław
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Dodana
Mapa Opstalent
Siedziba główna
Opstalent poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Dane firmowe i kontaktowe - Opstalent
- Pełna nazwa
- OPSTALENT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Ślężna 132 53-111 Wrocław
- NIP
- 8992737333
- REGON
- 021936656
- KRS
- 0000429822
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 14.08.2012
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle
- 47.91.Z Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
- 47.99.Z Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami
Informacja i komunikacja
- 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
- 63.12.Z Działalność portali internetowych
- 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 73.20.Z Badanie rynku i opinii publicznej
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
- 82.19.Z Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura
- 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)
- 82.99.Z Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
Opinie o firmie Opstalent
4.3
Na podstawie 24 oceny z Google.
![]()
Marcin Napieraj
"Świetny pracodawca biuro w stylu google czy Apple myślę że nawet lepsze :) , super atmosfera wsparcie liderów i innych pracowników"
rok temu
![]()
Stanisław Paluch
"Świetne biuro, bardzo klimatyczne, przytulne, fajni ludzie. Panuje atmosfera równości. Dobre podejście do pracownika do tego mnóstwo pyszności w kuchni ;) polecam!!"
3 lata temu
![]()
Sławomir Salwa
"Lubię tam być"
rok temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Praca Opstalent - oferty archiwalne
-
Senior React Developer
Opstalent- Wrocław
- kontrakt b2b
-
Zakres obowiązków
What to expect:
-
Building our already existing product - you can expect 10% of maintenance work max
-
Lots of flexibility and independence
-
Support of other 15 team-members from around the world, Product Owner, CEO and no team leaders
-
SCRUM-driven development - scrum ceremonies and retros are your only meetings (10 am CEST - daily meeting)
Wymagania
What we expect:
-
Well versed with modern React (hooks, function-based components)
-
Thorough understanding of vanilla JavaScript
-
Great with TypeScript
-
Extensive experience with both SASS and CSS3
-
Knows how to implement designs from Figma into code
-
Familiar with working agile (scrum teams)
Oferujemy
What we offer:
-
Growing company
-
Individual onboarding
-
B2B or Umowa o Pracę
-
Flexible working hours and party remote job
-
Good working atmosphere and open feedback culture - we are a wellbeing focused organization
-
All of the benefits: Multisport, Luxmed, Life Insurance, Happy Fridays, yoga classes, sandwiches, beer kegs in the office etc
-
-
Specjalista ds. obsługi klientów biznesowych
Opstalent- Wrocław
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
- Wielokanałowe zarządzanie komunikacją z klientem biznesowym
- Samodzielne ustalanie priorytetów i zarządzanie podziałem zadań
- Wsparcie przy wdrażaniu nowych klientów
- Eskalowanie zleceń do innych oddziałów firmy
- Wsparcie zespołu Obsługi Klienta w zakresie obsługiwanego produktu
- Tworzenie artykułów Centrum Pomocy w ramach pełnienia roli eksperta merytorycznego
Wymagania
Nasze oczekiwania:
- Wysoko rozwinięta empatia i zorientowanie na potrzeby klienta
- Profesjonalizm w działaniu i dbałość o szczegóły
- Wysoka kultura osobista i etyka pracy
- Umiejętność priorytetyzacji zadań i doskonała organizacja pracy
- Doświadczenie w szybko zmieniającym się środowisku biznesowym
- Min. 2-letnie doświadczenie w pracy z klientem biznesowym
- Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (min. C1+)
Oferujemy
Tobie:
- Możliwość wygodnej pracy z domu lub z naszego kolorowego biura
- Komputer firmowy do pracy z domu
- Stabilną i dobrze płatną pracę
- Umowę o pracę po okresie próbnym
- Wdrożenie dostosowane do indywidualnych potrzeb
- Wyjątkową atmosferę opartą na otwartości, życzliwości i wzajemnej pomocy
- Dofinansowanie do karty multisport i prywatnej opieki medycznej
- Zdrowe przekąski w biurze, które podtrzymają poziom energii podczas pracy
- Udział w inicjatywach pracowniczych (tandemy językowe, wymiana umiejętności)
-
Pani Sprzątająca
Opstalent- Wrocław
- umowa zlecenie
-
Zakres obowiązków
Obowiązki
Codziennie sprzątanie kuchni: Załadowanie zmywarki i jej opróżnienie, przetarcie zlewów i blatów, zadbanie o ogólny porządek w tej strefie.
Odkurzanie biura: Codziennie odkurzanie strefy największego użytkowania tj. wejście do biura aż do kuchni, co jakiś czas również strefa open space.
Wyrzucanie śmieci: Opróżnianie koszy kuchennych, opróżnianie koszy rozmieszczonych na całym open space, zebranie brudnych naczyń z biurek pracowników (osoba sprzątająca nie czyści stanowisk pracy, pracownicy sami dbają o porządek w swoim miejscu pracy).
Salki spotkań: Codziennie należy sprawdzić czy są posprzątane, czy nie ma w nich brudnych naczyń, pozostałości po klientach czy osobach, które użytkowały salki przez cały dzień.
Łazienki: Mycie zlewów i zadbanie o to, aby nie osadzał się na nich kamień, mycie toalet, wymiana papieru, ręczników papierowych, zużytych odświeżaczy powietrza czy kostek WC.
Sporadycznie sprzątanie po imprezie: Wymiennie za normalny dzień pracy w tygodniu, nie jest to dodatkowy dzień pracy.
Mycie okien: Sezonowo lub jak zajdzie taka potrzeba.
Mycie lodówek: Cykliczne sprzątanie, sprawdzanie czy nie ma w nich zepsutych rzeczy.
Dbanie o rośliny: Podlewanie kwiatów i zraszanie ściany z mchem.
Wymagania
- bardzo dobra znajomość języka polskiego
- sumienność, dokładność, zaangażowanie
- wysoka kultura osobista
- sprawność fizyczna
- poczucie humoru
Oferujemy
- umowę zlecenie
- stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku 16-20
- dofinansowanie do karty multisport i prywatnej opieki medycznej
- otwartą i przyjazną atmosferę oraz kulturę opartą na wzajemnej pomocy i komunikacji
-
IT Engineer
Opstalent- Wrocław
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Praca na 1 linii wsparcia technicznego dla pracowników wewnętrznych firmy
-
Rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z określeniem ich priorytetu - ticketing system
-
Tworzenie nowych kont użytkowników, ściąganie licencji, doglądanie incydentów
-
Cotygodniowe review
-
Wsparcie w kilku lokalizacjach w pobliżu Wrocławia (auto służbowe do dyspozycji)
-
Dodatkowo: pomoc przy ulepszaniu programów wewnętrznych oraz przy migracji danych na nowe serwery
-
Praca w godzinach 8-16 (+/- 1h)
Wymagania
-
Podstawowa znajomość systemów linux, Windows server, Active Directory
-
Znajomość podstawy sieci
-
Mile widziana wcześniejsza praca z systemem ticketowym
-
Świadomość bezpieczeństwa informacji
-
Wiedza czym jest szafa rack oraz patchpanel
-
Prawo jazdy kat. B
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2 minimum)
-
Mile widziana znajomość: Python, nodejs, MSSQL, VMWARE
Oferujemy
Co oferujemy?
-
pracę w zgranym, wspierającym się zespole
-
pracę w międzynarodowej firmie
-
bezpłatną opiekę medyczną
-
kartę Multisport
-
auto służbowe
-
pakiety szkoleń
-
jasna ścieżka kariery - możliwość awansu
-
pracę w godzinach 8-16 (+/- 1h)
-
-
Implementation Support Specialist
Opstalent- Wrocław
- umowa zlecenie
-
Zakres obowiązków
Responsibilities:
- Monitoring and controlling communication channels; managing tasks distribution and setting priorities
- Handling and managing escalated cases
- Maintaining client communication via chats/emails/calls
- Creating Help Center articles and acting as an subject-matter expert
- Managing Implementation Queue (via a customer service software)Full time role (40 h weekly)
9-17 fixed working hours Mon-FriWymagania
Requirements:
- Excellent written and verbal communication skills in English ( at least C1+ English ).
- Strong work ethic and self-starter, able to effectively manage multiple priorities and adapt to change within a fast-paced business environment.
- Ability to interact directly with business customers.
- Coordination skills, strong orientation on customers" needs, being comfortable taking decisions
- Around 2 years of professional experience (in customer support area or similar)
- Must possess a professional and empathetic attitude, also present perfect time and task organization, attention to detail.Oferujemy
We offer:
- Company equipment for work from home
- Individual training and real-time coaching if needed
- Fixed remuneration
- A unique atmosphere based on the inner culture and values of 5H
- Multisport card, private medical care, life insurance
- Participation in employee initiatives (language tandems, exchange of skills)
-
Customer service specialist
Opstalent- Wrocław
- umowa zlecenie
-
Zakres obowiązków
Responsibilities:
- Being responsible for customer satisfaction, maintaining client communication via chats and emails, overall care of user success/experience using our software
- Developing strong working relationships with assigned customers and providing immediate support in research and resolution of problems and inquiries
- Knowing our client"s products (and demonstrating this through product knowledge tests) to be able to answer any customer questionsWymagania
Requirements:
- You are ready to start immediately for full-time or part-time
- You are available to work on day and night shifts (flexible schedule)
- You are comfortable working in fast-paced environment and meeting targets
- You have around 1 year of professional experience in customer support
- You are strong in spoken and written English (at least C1)
- You are organized and detail-oriented
- You are a fast learner with technical understanding
- You are able to perform and manage multiple tasks at the same time, while focusing on the detail
- You are resourceful and proactive in gathering information and sharing ideas- Please send us your resume in English
Oferujemy
We offer:
- Company equipment for work from home
- Flexible schedule
- Individual training and real-time coaching if needed
- Fixed remuneration
- Extra bonus for night shifts
- A unique atmosphere based on the inner culture and values of 5H
- Multisport card, private medical care, life insurance
- Participation in employee initiatives (language tandems, exchange of skills)
-
Customer service specialist
Opstalent- Wrocław
- umowa zlecenie
-
Zakres obowiązków
Responsibilities:
- Being responsible for customer satisfaction, maintaining client communication via chats and emails, overall care of user success/experience using our software
- Developing strong working relationships with assigned customers and providing immediate support in research and resolution of problems and inquiries
- Knowing our client"s products (and demonstrating this through product knowledge tests) to be able to answer any customer questionsWymagania
Requirements:
- You are ready to start immediately for full-time or part-time
- You are available to work on day and night shifts (flexible schedule)
- You are comfortable working in fast-paced environment and meeting targets
- You have around 1 year of professional experience in customer support
- You are strong in spoken and written English (at least C1)
- You are organized and detail-oriented
- You are a fast learner with technical understanding
- You are able to perform and manage multiple tasks at the same time, while focusing on the detail
- You are resourceful and proactive in gathering information and sharing ideas- Please send us your resume in English
Oferujemy
We offer:
- Company equipment for work from home
- Flexible schedule
- Individual training and real-time coaching if needed
- Fixed remuneration
- Extra bonus for night shifts
- A unique atmosphere based on the inner culture and values of 5H
- Multisport card, private medical care, life insurance
- Participation in employee initiatives (language tandems, exchange of skills)
-
Office Assistant
Opstalent- Wrocław
- umowa zlecenie
-
Zakres obowiązków
Jeśli bardzo dobrze znasz język angielski, płynnie mówisz po polsku i potrafisz obsługiwać urządzenia biurowe, dodatkowo wykazujesz się zaangażowaniem, bardzo dobrą organizacją pracy oraz wysoką kulturą osobistą a to wszystko okraszone jest pozytywnym nastawieniem do otoczenia, to czekamy właśnie na Ciebie!
Zadania:
-
Kompleksowa obsługa recepcji (obsługa gości, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą)
-
Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze
-
Organizacja spotkań i zarządzanie salami konferencyjnymi
-
Weryfikacja i opisywanie faktur
-
Współpraca z działem księgowości
-
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
-
Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla firmy
-
Wsparcie przełożonych w bieżącej organizacji i obsłudze administracyjnej biur
-
Utrzymywanie porządku i estetyki sal konferencyjnych w strefie klienta oraz zaplecza Recepcji
-
Rejestracja oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz współpraca z firmami kurierskimi i innymi dostawcami
-
Wsparcie w organizacji imprez firmowych oraz eventów
Wymagania
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Dobra znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
-
Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie,
-
Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do otoczenia
Oferujemy
-
Pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
-
Możliwość pracy z domu lub z kolorowego biura we Wrocławiu
-
Premie za pracę w godzinach nocnych
-
Regularny i transparentny feedback
-
System motywacyjny połączony z bonusami
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Wyjątkową atmosferę opartą o wewnętrzną kulturę i wartości 5H
-
Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
-
Platformę językową
-
Wyjazdy w ramach górskiego klubu turystycznego PMC
-
Udział w inicjatywach pracowniczych (tandemy językowe, Ops Salad Bar, wymiana umiejętności)
-
-
Specjalista ds obsługi klienta z językiem angielskim
Opstalent- Wrocław
- umowa zlecenie
-
Zakres obowiązków
-
Telefoniczna obsługa klienta anglojęzycznego (połączenia przychodzące z USA)
-
Obsługa mailowa oraz LiveChat
-
Odpowiadanie na zapytania dotyczące usług firmy
-
Lokalizacja zagubionych paczek i śledzenie ich w systemie
-
Rozpatrywanie reklamacji i pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów klientów
Wymagania
-
Gotowość do rozpoczęcia pracy między 01.09.2021 a 15.11.2021
-
Znajomość jęz. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie min. B2+/C1 (warunek konieczny)
-
Dyspozycyjność w wybrane godziny od pn. do nd. w godz. 14.00-04.00
-
Gotowość do pracy na zmiany nocne oraz w weekendy
-
Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
-
Umiejętność literowania i transkrypcji literowanego tekstu
-
Chęć do pracy, łatwość nawiązywania kontaktów, duże umiejętności interpersonalne
-
Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu Salesforce
-
Asertywność, odporność na stres, duże umiejętności interpersonalne
-
Dociekliwość, umysł analityczny, przywiązywanie uwagi do szczegółów
-
Umiejętność radzenia sobie z wymagającym klientem
Oferujemy
-
Pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
-
Możliwość pracy z domu lub z kolorowego biura we Wrocławiu
-
Premie za pracę w godzinach nocnych
-
Regularny i transparentny feedback
-
System motywacyjny połączony z bonusami
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Wyjątkową atmosferę opartą o wewnętrzną kulturę i wartości 5H
-
Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
-
Platformę językową
-
Wyjazdy w ramach górskiego klubu turystycznego PMC
-
Udział w inicjatywach pracowniczych (tandemy językowe, Ops Salad Bar, wymiana umiejętności)
-
-
IT Recruiter
Opstalent- Wrocław
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Area of responsibilities:
-
Leading full cycle of recruitment for various positions, rather than programming one
-
Completing and managing client"s expectations
-
Keeping high standards of candidate"s satisfaction
-
Deliver - we don"t have senseless KPI"s or high-volume recruitment but we need you to hire these few experts we need at the moment
-
You will have an opportunity to be a member of the Social Media team - the only one responsible for the IT Department
-
You will have a chance to set up matrix skills, employee development strategies, etc
Wymagania
Requirements:
-
IT recruitment experience - at least 2 year
-
Good sourcing and interviewing skills
-
Understanding that quality > quantity
-
A fresh view on recruitment and active contribution on improving our internal processes
-
Fluent English
-
Some HR, EB, PM experience is a plus
Oferujemy
We offer:
-
The ability to work from the comfort of your home or from our vibrant office
-
Opportunity to start work immediately
-
Company equipment for work from home
-
Flexible schedule
-
No senseless recruitment KPIs
-
Transparent feedback every 6 months or more often if you need it
-
Brilliant international team
-
A unique atmosphere based on the inner culture and values of 5H
-
A large amount of trust and lots of flexibility
-
Private medical healthcare and Multisport cards to help you stay fit
-
Life-insurance
-
Work-life balance culture
-
The motivational system combined with bonuses
-
Comfortable workspace, free snacks, and goodies
-
Trips as part of the PMC mountain tourist club
-
Participation in employee initiatives (language tandems, exchange of skills)
-
-
Customer Success Specialist
Opstalent- Wrocław
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Responsibilities:
- Being responsible for customer satisfaction, maintaining client communication (via chats and e-mails), overall care of user success/experience using our software
- Developing strong working relationships with assigned customers and providing immediate support in research and resolution of problems and inquiries
- Knowing our client’s products inside and out (and demonstrating this through product knowledge tests) to be able to answer any customer questions and act as a subject matter expert
- Providing feedback on the efficiency/effectiveness of the customer service process to managers
- Providing feedback on digital and physical product improvements based on customer and own experienceWymagania
Requirements:
- You are comfortable working in target driven environment
- You have deep passion for customer support and success and around 1 year of professional experience in customer support or customer success
- You hold a university degree
- You are exceptionally strong in spoken and written English (at least C1)
- You are organized and detail-oriented
- You are a self-starter, comfortable working in a dynamic environment with international colleagues
- You are a fast learner with technical understanding
- You are able to perform and manage multiple tasks at the same time, while focusing on the detail
- You are resourceful and proactive in gathering information and sharing ideas
- You have some flexibility of hoursOferujemy
We offer:
- Full-time job
- Opportunity to start work immediately
- Company equipment for work from home
- Flexible schedule
- Transparent feedback every 6 months
- Motivational system combined with bonuses
- A unique atmosphere based on the inner culture and values of 5H
- Multisport card, private medical care, life insurance
- Trips as part of the PMC mountain tourist club
- Participation in employee initiatives (language tandems, exchange of skills)
-
Sales development representative
Opstalent- Wrocław
- umowa zlecenie
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
Pierwszy kontakt z potencjalnym klientem (zbieranie i weryfikowanie informacji)
-
Kwalifikowanie leadów na początkowym etapie rozmów z klientami
-
Przeprowadzenie klientów od zainteresowania produktem do kolejnych etapów sprzedaży
-
Budowanie świadomości klientów o produktach i usługach firmy
-
Wsparcie działu sprzedaży
Wymagania
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
-
Znajomość technik sprzedaży oraz standardów obsługi klienta
-
Znajomość jęz. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie min. C1 - praca z klientem anglojęzycznym
-
Gotowość do pracy w godzinach popołudniowych i wieczornych oraz w weekendy
-
Łatwość nawiązywania kontaktów poprzez różne kanały komunikacyjne ( email, social media, telefon)
-
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
-
Umiejętność radzenia sobie z wymagającym klientem
-
Świetna organizacja pracy
-
Dociekliwość, umysł analityczny, przywiązywanie uwagi do szczegółów
-
Mile widziane zainteresowanie branżą IT, nowymi technologiami oraz social media
-
Dodatkowym atutem będzie wiedza z dziedzin związanych z marketingiem, badaniem rynku, doradztwem oraz rozwojem biznesu.
Oferujemy
-
Pracę na pół etatu
-
Elastyczny grafik
-
Pracę z domu lub w systemie hybrydowym
-
Możliwość podjęcia pracy od zaraz
-
Sprzęt firmowy
-
Regularny i transparentny feedback
-
System motywacyjny połączony z bonusami
-
Wyjątkową atmosferę opartą o wewnętrzną kulturę i wartości 5H
-
Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
-
Platformę do nauki języków obcych
-
Wyjazdy w ramach górskiego klubu turystycznego PMC
-
Udział w inicjatywach pracowniczych (tandemy językowe, wymiana umiejętności)
-
-
Specjalista ds obsługi klienta z językiem angielskim
Opstalent- Wrocław
- umowa o pracę tymczasową
-
Zakres obowiązków
-
Telefoniczna obsługa klienta anglojęzycznego (połączenia przychodzące z USA)
-
Obsługa mailowa oraz LiveChat
-
Odpowiadanie na zapytania dotyczące usług firmy
-
Lokalizacja zagubionych paczek i śledzenie ich w systemie
-
Rozpatrywanie reklamacji i pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów klientów
Wymagania
-
Gotowość do rozpoczęcia pracy między 01.09.2021 a 15.11.2021
-
Znajomość jęz. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie min. B2+/C1 (warunek konieczny)
-
Dyspozycyjność w wybrane godziny od pn. do nd. w godz. 14.00-04.00
-
Gotowość do pracy na zmiany nocne oraz w weekendy
-
Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
-
Umiejętność literowania i transkrypcji literowanego tekstu
-
Chęć do pracy, łatwość nawiązywania kontaktów, duże umiejętności interpersonalne
-
Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu Salesforce
-
Asertywność, odporność na stres, duże umiejętności interpersonalne
-
Dociekliwość, umysł analityczny, przywiązywanie uwagi do szczegółów
-
Umiejętność radzenia sobie z wymagającym klientem
Oferujemy
-
Pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
-
Możliwość pracy z domu lub z kolorowego biura we Wrocławiu
-
Premie za pracę w godzinach nocnych
-
Regularny i transparentny feedback
-
System motywacyjny połączony z bonusami
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Wyjątkową atmosferę opartą o wewnętrzną kulturę i wartości 5H
-
Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
-
Platformę językową
-
Wyjazdy w ramach górskiego klubu turystycznego PMC
-
Udział w inicjatywach pracowniczych (tandemy językowe, Ops Salad Bar, wymiana umiejętności)
-
-
Specjalista ds. obsługi klientów kluczowych z językiem angielskim 24/7
Opstalent- Wrocław
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla klientów z międzynarodowych rynków
-
Obsługa wiadomości e-mail i chatów z zapytaniami klientów
-
Dbanie o najwyższy standard i satysfakcję klienta
-
Umiejętność priorytetyzacji zadań i organizacji pracy własnej
-
Monitorowanie, raportowanie i odpowiadanie na opinie klientów
-
Współpraca z zewnętrznymi partnerami biznesowymi
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe ( licencjat lub inż. )
-
Doświadczenie w obsłudze klienta, w kontaktach B2B i B2C
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, min. C1 ( praca w języku angielskim )
-
Gotowość do pracy zmianowej w dni robocze, weekendy oraz noce
Preferowane kwalifikacje:
-
Samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy
-
Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
-
Umiejętność pracy w zespole pod presją czasu
-
Umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze
-
Doświadczenie w obsłudze czatów
-
Umiejętność wykonywania i zarządzania wieloma zadaniami w tym samym czasie, przy jednoczesnym skupieniu na detalu
-
Znajomość dodatkowego języka europejskiego będzie atutem
Oferujemy
-
Pracę w pełnym wymiarze godzin
-
Możliwość podjęcia pracy od zaraz
-
Sprzęt firmowy do pracy z domu
-
Regularny i transparentny feedback
-
System motywacyjny połączony z bonusami
-
Platformę do nauki języków obcych
-
Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
-
Wyjazdy w ramach górskiego klubu turystycznego PMC
-
Udział w inicjatywach pracowniczych (tandemy językowe, wymiana umiejętności)
-
Wyjątkową atmosferę opartą o wewnętrzną kulturę i wartości 5H
-
-
Specjalista ds obsługi klienta z językiem francuskim
Opstalent- Wrocław
- umowa zlecenie
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta francuskojęzycznego (połączenia przychodzące)
-
Odpowiadanie na zapytania dotyczące usług i produktów firmy, obsługa posprzedażowa
-
Rozpatrywanie zapytań i pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów klientów
Wymagania
-
gotowość do pracy od poniedziałku do piątku od 7-23, weekendy 9-19
-
Bardzo dobra znajomość jęz. francuskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)
-
Umiejętność radzenia sobie z wymagającym klientem
Oferujemy
-
Pracę w pełnym i niepełnym wymiarze godzin
-
Sprzęt firmowy do pracy z domu
-
Transparentny feedback co 6 miesięcy
-
System motywacyjny połączony z bonusami
-
Platformę do nauki języków obcych
-
Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
-
Wyjazdy w ramach górskiego klubu turystycznego PMC
-
Udział w inicjatywach pracowniczych (tandemy językowe, wymiana umiejętności)
-
Wyjątkową atmosferę opartą o wewnętrzną kulturę i wartości 5H
-
-
Specjalista ds. rekrutacji
Opstalent- Wrocław
- umowa zlecenie
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych start-end
-
Aktywne działania skierowane na poszukiwanie, kontaktowanie się i zdobywanie kandydatów - headhunting i direct search
-
Selekcja najlepszych kandydatów, negocjowanie i prezentowanie ofert
-
Dbałość o kontakt z kandydatem na każdym etapie rekrutacji, udzielanie terminowej informacji zwrotnej
-
Uczestniczenie w procesie onboardingowych nowych pracowników
-
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami oraz obecnymi pracownikami
-
Udział w rozwoju wewnętrznych narzędzi wspierających działania działu HR
-
Wsparcie w prowadzeniu działań Employer Brandingowych
Wymagania
Nasze wymagania
-
Preferowane wykształcenie kierunkowe ZZL
-
Min 1 rok doświadczenia w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych
-
Bardzo dobra znajomości języka angielskiego
-
Mile widziana dobra znajomość języka włoskiego, francuskiego
-
Znajomość narzędzi i technik rekrutacyjnych
-
Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z kandydatami i dbałość o Candidate Experience
-
Dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
-
Otwartość, proaktywność, umiejętność pracy w zespole
-
Pozytywne nastawienie zgodne z filozofią pracy i kulturą organizacyjną OpsTalent
-
Umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracą w dynamicznym środowisku projektowym
Oferujemy
To oferujemy
-
Wsparcie zespołu oraz rozwój zawodowy, coaching i mentoring
-
Szkolenia zewnętrzne oraz warsztaty wewnętrzne
-
Pracę w pełnym wymiarze godzin
-
Możliwość pracy hybrydowej
-
Regularny transparentny feedback
-
System motywacyjny połączony z bonusami
-
Wyjątkową atmosferę opartą o wewnętrzną kulturę i wartości 5H
-
Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
-
Wyjazdy w ramach górskiego klubu turystycznego PMC
-
Udział w inicjatywach pracowniczych (tandemy językowe, wymiana umiejętności)
-
-
Młodszy specjalista ds. kadr i płac
Opstalent- Kraków
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Obowiązki:
-
realizacja i koordynacja procesów kadrowych i płacowych
-
wsparcie merytoryczne zespołu kadrowo - płacowego,
-
ścisła współpraca z działem księgowości i płac,
-
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-
prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,
-
rozliczanie czasu pracy,
-
monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i przepisach podatkowych,
-
wiedza o wdrażaniu PPK, nadzór nad zgłoszeniami i rezygnacjami PPK
-
zatrudnianie cudzoziemców,
-
nadzór i zarządzanie dokumentacją personalną związaną z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy
-
nadzór nad benefitami pracowniczymi
-
zawieranie umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych w imieniu pracodawcy
-
wdrażanie nowo zatrudnionych pracowników z zakresu warunków zatrudnienia
-
wydawanie zaświadczeń dla pracowników
Wymagania
-
wyższe wykształcenie, mile widziane w obszarze administracji i kadr
-
minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
-
doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej w średnim lub dużym przedsiębiorstwie,
-
pełna znajomość z zakresu procesów kadrowych i płacowych
-
umiejętność analitycznego myślenia,
-
znajomość obsługi MS Office, w szczególności Excel oraz Optima Kadry-Płace,
-
znajomość przepisów prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych i PPK
-
język angielski min. na poziomie B2,
-
wysoka kultura osobista,
-
odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
-
skrupulatność
-
umiejętność pracy zespołowej
-
chęć kształcenia i doskonalenia się,
-
wykazywanie inicjatywy do podnoszenia efektywności organizacji pracy
Oferujemy
-
karta multisport
-
prywatną opiekę medyczną
-
ubezpieczenie na życie
-
-
Specjalista ds obsługi klienta w języku angielskim
Opstalent- Wrocław
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta angielskojęzycznrgo (połączenia przychodzące)
-
Odpowiadanie na zapytania dotyczące usług i produktów firmy, obsługa posprzedażowa
-
Rozpatrywanie zapytań i pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów klientów
Wymagania
-
Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)
-
Dyspozycyjność 24/7 w wybrane godziny od pn. do nd.
-
Gotowość do pracy w systemie zmianowym (dzień i noc) w pełnym wymiarze godzin
-
Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
-
Umiejętność literowania i transkrypcji literowanego tekstu
-
Asertywność, odporność na stres, duże umiejętności interpersonalne
-
Umiejętność radzenia sobie z wymagającym klientem
Oferujemy
-
Pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
-
Możliwość podjęcia pracy od zaraz
-
Sprzęt firmowy do pracy z domu
-
Elastyczny grafik
-
Stałe wynagrodzenie
-
Premie za pracę w godzinach nocnych
-
Transparentny feedback co 6 miesięcy
-
System motywacyjny połączony z bonusami
-
Wyjątkową atmosferę opartą o wewnętrzną kulturę i wartości 5H
-
Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
-
Wyjazdy w ramach górskiego klubu turystycznego PMC
-
Udział w inicjatywach pracowniczych (tandemy językowe, wymiana umiejętności)
-
-
Specjalista ds obsługi klienta z językiem francuskim
Opstalent- Wrocław
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta francuskojęzycznego (połączenia przychodzące)
-
Odpowiadanie na zapytania dotyczące usług i produktów firmy, obsługa posprzedażowa
-
Rozpatrywanie zapytań i pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów klientów
Wymagania
-
gotowość do pracy od poniedziałku do piątku od 9-18, soboty 9-18
-
Bardzo dobra znajomość jęz. francuskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)
-
Umiejętność radzenia sobie z wymagającym klientem
Oferujemy
-
Pracę w pełnym i niepełnym wymiarze godzin
-
Sprzęt firmowy do pracy z domu
-
Transparentny feedback co 6 miesięcy
-
System motywacyjny połączony z bonusami
-
Platformę do nauki języków obcych
-
Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
-
Wyjazdy w ramach górskiego klubu turystycznego PMC
-
Udział w inicjatywach pracowniczych (tandemy językowe, wymiana umiejętności)
-
Wyjątkową atmosferę opartą o wewnętrzną kulturę i wartości 5H
-
-
Młodszy specjalista ds. rekrutacji
Opstalent- Wrocław
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych start-end
-
Aktywne działania skierowane na poszukiwanie, kontaktowanie się i zdobywanie kandydatów - headhunting i direct search
-
Selekcja najlepszych kandydatów, negocjowanie i prezentowanie ofert
-
Dbałość o kontakt z kandydatem na każdym etapie rekrutacji, udzielanie terminowej informacji zwrotnej
-
Uczestniczenie w procesie onboardingowych nowych pracowników
-
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami oraz obecnymi pracownikami
-
Udział w rozwoju wewnętrznych narzędzi wspierających działania działu HR
-
Wsparcie w prowadzeniu działań Employer Brandingowych
Wymagania
Nasze wymagania
-
Preferowane wykształcenie kierunkowe ZZL
-
Min 1 rok doświadczenia w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych
-
Bardzo dobra znajomości języka angielskiego
-
Mile widziana dobra znajomość języka włoskiego, francuskiego
-
Znajomość narzędzi i technik rekrutacyjnych
-
Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z kandydatami i dbałość o Candidate Experience
-
Dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
-
Otwartość, proaktywność, umiejętność pracy w zespole
-
Pozytywne nastawienie zgodne z filozofią pracy i kulturą organizacyjną OpsTalent
-
Umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracą w dynamicznym środowisku projektowym
Oferujemy
To oferujemy
-
Wsparcie zespołu oraz rozwój zawodowy, coaching i mentoring
-
Szkolenia zewnętrzne oraz warsztaty wewnętrzne
-
Pracę w pełnym wymiarze godzin
-
Możliwość pracy hybrydowej
-
Regularny transparentny feedback
-
System motywacyjny połączony z bonusami
-
Wyjątkową atmosferę opartą o wewnętrzną kulturę i wartości 5H
-
Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
-
Wyjazdy w ramach górskiego klubu turystycznego PMC
-
Udział w inicjatywach pracowniczych (tandemy językowe, wymiana umiejętności)
-
Pracodawcy z miasta Wrocław
-
Unique People Sp. z o.o.
-
Dr.Max Sp. z o. o.
-
Dijo Baking Sp. z o.o.
-
DSA Investment S.A.
-
HR FOR BUSINESS sp z o.o.
-
City Drive
-
Fareon Z Nederland B.V.
-
HR Work Force Sp. z o.o.
-
Deichmann-Obuwie Sp. z o.o.
-
ROBOT 1 B. ORZECHOWSKA I Z. GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
-
Domino Polska Sp. z o. o.
-
ZARZĄDCA Sp. z o.o.
-
IBS SCHERER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
B8 Recruitment Sp. z o.o.
-
AbJobService Polska
-
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu
-
DOLNOŚLĄSKI ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH
-
Agencja Pracy Koncepcja
-
4 Regionalna Baza Logistyczna Wrocław
-
Jobllegro Sp. z o.o.
-
DERMA BAU SP Z O O
-
Udriver sp. z o.o., sp.k.
-
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
-
Wrocławskie Centrum Opieki i Wychowania