Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.

Czy to Twoja firma?

Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. praca

Warszawa

Grupa Baltona od 75 lat jest operatorem sklepów Duty Free, kawiarni oraz restauracji zlokalizowanych w prestiżowych miejscach takich jak Porty lotnicze. To właśnie w sklepach Baltony kupujesz swoje ulubione perfumy lub inne towary wolnocłowe wylatując na wymarzone wakacje, a w naszych kawiarniach delektujesz się pyszną kawą czekając na wejście do samolotu.

Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center hotelarstwo / gastronomia / turystyka sprzedaż / zakupy administracja biurowa / praca biurowa księgowość / ekonomia

Oferty pracy Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Parking
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Pruszków
  3. Wrocław
  4. Łódź
  5. Katowice
  6. Wołomin
  7. Ozarów Mazowiecki
  8. Kraków
  9. Poznań
  10. Piaseczno

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A. - oferty archiwalne

  • Kierownik Sklepu Baltona

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Ożarowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Efektywne motywowanie i zarządzanie podległymi pracownikami.

      • Dbałość o dobrą atmosferę pracy w swoim zespole oraz pomiędzy zespołami z pozostałych naszych punktów.

      • Nadzór nad procesem i jakością obsługi klienta w sklepie z markami luksusowymi.

      • Zarządzanie podległym zespołem pracowników (w tym procesy formalności kadrowe, rekrutacyjne oraz układanie grafiku).

      • Wsparcie procesowe w realizacji bieżących obowiązków w sklepie.

      • Sporządzanie raportów sprzedażowych i nadzór nad składaniem zamówień.

      • Obsługa zamówień oraz dostaw, w tym kontakt z kontrahentami.

      Wymagania

      • Nastawienie na realizację celów biznesowych.

      • Bycie liderem zespołu.

      • Posiadanie doświadczenia w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze klienta.

      • Umiejętność skutecznego zarządzania licznym zespołem sprzedawców.

      • Posiadanie znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej B2 (codzienny kontakt z klientami oraz dostawcami).

      • Sprawne posługiwanie się pakietem MS Office (szczególnie Excel).

      Oferujemy

      • Realną możliwość wpływu na rozwój kultowej marki Baltona obecnej na rynku od ponad 75 lat.
      • Stabilne zatrudnienie w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku.
      • Premię motywacyjną w ramach MBO (kwartalna oraz roczna).
      • Dodatek za pracę w niedzielę i święto.
      • Dodatek frekwencyjny - sezonowy (czerwiec-wrzesień).
      • Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi na preferencyjnych warunkach.
      • Atrakcyjny pakiet benefitów (zniżki pracownicze na produkty dostępne w naszych sklepach, dofinansowanie karty Multisport, nauka j. angielskiego w ramach platformy e-learningowej, świadczenia świąteczne).
  • Analityk Biznesowy

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • W związku z rozwojem naszego biznesu poszukujemy nowych kompetencji dla obszaru IT Baltony.

      Zakres obowiązków

      • Analiza wymagań biznesowych oraz projektowanie rozwiązań IT

      • Analiza i modelowanie procesów biznesowych

      • Wsparcie biznesu w specyfikowaniu wymagań

      • Opracowywanie SIWZ

      • Analiza rynku pod kątem nowych, innowacyjnych rozwiązań IT

      • Modyfikacja funkcjonalności istniejących systemów

      • Dobór właściwych technologii i narzędzi do wdrażanych rozwiązań

      • Realizacja testów i wdrożeń

      • Tworzenie dokumentacji przed i po wdrożeniu rozwiązania

      • Opracowywanie instrukcji

      • Bieżące wsparcie użytkownika przy korzystaniu z nowo wdrażanych rozwiązań

      Wymagania

      • Wcześniejsze doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

      • Doświadczenie w tworzeniu wymagań funkcjonalnych w ramach rozwoju i wdrażaniu systemów, przypadków użycia, przypadków użycia, projektów technicznych

      • Umiejętność pozyskiwania wymagań do projektowanych rozwiązań IT

      • Umiejętność modelowania BPMN, UML

      • Umiejętność opracowywania dokumentacji technicznych i wymagań SIWZ

      • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia

      • Umiejętność tworzenia prezentacji

      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe.

      • Premie kwartalne (kompetencyjne) oraz roczne (wynikowe).

      • Samodzielną pracę w dobrej atmosferze i wspierającym zespole.

      • Możliwości uczestnictwa w ciekawych projektach rozwojowych obszaru IT.

      • Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi na preferencyjnych warunkach.

      • Atrakcyjny pakiet benefitów (zniżki pracownicze na produkty dostępne w naszych sklepach, dofinansowanie karty Multisport, szkolenia, świadczenia świąteczne).

  • Kierownik Sklepu - Starter - Lotnisko Modlin

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Jesteśmy dumni z tego, że Baltona nieprzerwanie od ponad 77 lat jest obecna na rynku Duty Free. Za nasz największy sukces uznajemy umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków biznesowych poprzez rozwój obecnych i nowych obszarów działalności, zarówno w Polsce jak i zagranicą. Współpraca z najlepszymi markami, dbałość o jakość i szeroki asortyment produktów gwarantują budowanie zaufania wśród naszych klientów.

      Zakres obowiązków

      • Odpowiedzialność za obroty i bieżącą analizę wskaźników sprzedaży.
      • Dobór pracowników, rekrutacja i rozwój podległych pracowników.
      • Odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzenie inwentaryzacji.
      • Kontrola prawidłowego przebiegu procesów magazynowych.
      • Nadzór nad procesem i jakością obsługi klienta.
      • Wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach.

      Wymagania

      • Nastawienie na realizację celów biznesowych.
      • Z dostępnych danych generowanie wniosków i podejmowanie działań w sklepie.
      • Doświadczenie w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze klienta.
      • Skuteczne zarządzanie zespołem.
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej B1.
      • Znajmość praktyczna MS Office (szczególnie Excel).

      Oferujemy

      • Umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.
      • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe zawsze na czas.
      • Prywatny pakiet opieki medycznej.
      • Atrakcyjną i realną premię sprzedażową.
      • Dodatek za pracę w niedzielę i święta oraz premię frekwencyjną (w sezonie).
      • Rabaty na kosmetyki, perfumy oraz akcesoria w Baltona® CrewShop​.
      • Dostęp do platformy nauki j. angielskiego.
  • Sprzedawca - Lotnisko Chopina

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 3 750-5 300 zł / mies.
    • Sklepy „Baltona" w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Warszawa Chopina poszukują do swojego zespołu Sprzedawców.

      Chcesz pracować z produktami marek Premium? Lubisz pracę z klientami różnych narodowości? Zapraszamy!

      Zakres obowiązków

      • Profesjonalna obsługa Klienta na sali sprzedaży oraz przy kasie fiskalnej.
      • Indywidualne doradztwo i asysta w zakupach produktów ekskluzywnych.
      • Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów.
      • Przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych.
      • Zadbanie o porządek i przejrzystość miejsca pracy.

      Wymagania

      • Rozwinięta umiejętność rozmowy z Klientem.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Entuzjazm i empatię w codziennej pracy.
      • Chęć rozwoju w środowisku międzynarodowym - praca również w j. angielskim.
      • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.
      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym

      Oferujemy

      • Zapewniamy stabilną pracę w wyjątkowej atmosferze lotniska.
      • Umowę o pracę na pełny etat masz od pierwszego dnia pracy
      • Otrzymasz wynagrodzenie zaczynające się od 3750 - 3950 złotych brutto - zależnie od Twoich doświadczeń w pracy z klientem w handlu.
      • Dobrą podstawę uzupełnimy atrakcyjnym system premiowym do 1200 zł br.
      • Za pracę w niedzielę i w święto otrzymasz dodatek - odpowiednio 100zł i 150 zł br.
      • W sezonie przy pełnej frekwencji otrzymasz dodatek 400zł br.
      • Wynagrodzenie otrzymasz zawsze na czas.
      • Organizujemy szkolenia z marek premium - wyjazdowe i stacjonarne.
      • Masz stabilny, miesięczny grafik pracy, który uwzględnia Twoje indywidualne potrzeby.
      • Masz zapewniony abonament medyczny w Medicover.
      • Możesz skorzystać z karty Multisport i ubezpieczenia grupowego.
      • Otrzymasz dofinansowanie wypoczynku oraz Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia z ZFŚS.
      • Pracując na pierwszą lub zamykającą zmianę - zapewniamy dojazd taxi.
  • Kierownik Zmiany - Spirit of Poland & ZOOM

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Sklep „Spirit od Poland” oraz "ZOOM" w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Warszawa Chopina poszukuje do swojego zespołu Kierownika Zmiany.


      Jeżeli umiesz pracować zespołowo, a organizowanie to Twoja pasja – dołącz do nas!

      Zakres obowiązków

      • Profesjonalna obsługa Klienta na sali sprzedaży oraz przy kasie fiskalnej.

      • Organizacja pracy na zmianie.

      • Nadzór nad realizacją procedur operacyjnych.

      • Przygotowywanie raportów kasowych.

      • Wdrożenia nowych członków zespołu.

      • Kompleksowa obsługa zamówień i dostaw.

      • Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów i oznaczeń cenowych.

      Wymagania

      • Umiejętność organizowania pracy i kierowania zespołem

      • Rozwinięta umiejętność rozmowy z Klientem.

      • Entuzjazm i empatię w codziennej pracy.

      • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.

      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta).

      • Chęć rozwoju w środowisku międzynarodowym.

      Mile widziane

      • Komunikatywna znajomość języka obcego.

      Oferujemy

      • Zapewniamy stabilną pracę w wyjątkowej atmosferze lotniska.

      • Umowę o pracę na pełny etat masz od pierwszego dnia pracy.

      • Wynagrodzenie otrzymasz zawsze na czas.

      • Dobrą podstawę uzupełnimy atrakcyjnym system premiowym - do 1200 zł br.

      • Dodatek za pracę w niedzielę (100 zł br.) oraz święto (150zł br.).

      • Dodatek za pełną frekwencję w sezonie (400 zł br.

      • Masz stabilny, miesięczny grafik pracy, który uwzględnia Twoje indywidualne potrzeby.

      • Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover.

      • Możliwość skorzystania z karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego pracowników.

      • Dofinansowanie Bożego Narodzenia, Wielkanocy i wypoczynki z ZFŚS.

      • Jak otwierasz czy zamykasz sklep w godzinach nocnych wracasz taxi na koszt firmy.

  • Sprzedawca - Lotnisko w Modlinie

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Nowy Dwór Mazowiecki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 3 750-5 300 zł / mies.
    • Sklep „Starter” w Porcie Lotniczym Warszawa Modlin poszukuję do swojego zespołu Sprzedawcy.

      Jeżeli umiesz pracować zespołowo, a praca w handlu to Twoja pasja – dołącz do nas!

      Zakres obowiązków

      • Przygotujesz szybkie przekąski dla naszych Gości.
      • Przyjmiesz płatności na kasie fiskalnej.
      • Obsłużysz systemy kasowe.
      • Zadbasz o jakość, świeżość oraz prezentację oferty.
      • Będziesz dbał o porządek i układał towary w naszym sklepie.
      • Zadbasz o przestrzeganie zasad GHP (dobrej praktyki higienicznej).

      Wymagania

      • Entuzjazm i empatię w codziennej pracy.
      • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.
      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta).
      • Odpowiedzialność za swoje miejsce pracy.
      • Książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych.

      Oferujemy

      • Zapewniamy stabilną pracę w wyjątkowej atmosferze lotniska.
      • Umowę o pracę na pełny etat masz od pierwszego dnia pracy.
      • Otrzymasz wynagrodzenie zaczynające się od 3750 - 3950 złotych brutto (zależnie od Twoich doświadczeń).
      • Premie sprzedażowe - do 1200 zł br.
      • Dodatek za pracę w niedzielę i w święto (100 / 150 zł br.)
      • Dodatek frekwencyjny na sezon (czerwiec - wrzesień) - 400 zł br.
      • Wynagrodzenie otrzymasz zawsze na czas.
      • Stabilnym, miesięcznym grafikiem pracy, który uwzględnia Twoje indywidualne potrzeby.
      • Rozbudowanym pakietem świadczeń socjalnych m.in.: prywatny abonament medyczny Medicover, karta Multisport, duże zniżki pracownicze w restauracji i naszych sklepach, pakiet ubezpieczeń na życie.
      • Dofinansowanie wypoczynku oraz świąt (Wielkanoc i Boże Narodzenie) z ZFŚS.
  • Zastępca Kierownika Sklepu (Fashion)

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zapraszamy osoby chętne do poprowadzenia swojej kariery na stanowisku
      Zastępcy Kierownika Sklepu - w obszarze Fashion & Accessories na Lotnisku Chopina.

      Zakres obowiązków

      • Efektywne motywowanie i inspirowanie zespołu.
      • Nadzór nad procesem i jakością obsługi klienta w obszarze Fashion.
      • Zarządzanie podległym zespołem pracowników.
      • Nadzorowanie realizacji bieżących obowiązków w sklepie.
      • Sporządzanie raportów sprzedażowych i nadzór nad składaniem zamówień Fashion.
      • Obsługa zamówień oraz dostaw, w tym kontakt z kontrahentami.

      Wymagania

      • Jest nastawiona na realizację celów biznesowych.
      • Jest prawdziwym liderem zespołu.
      • Posiada doświadczenie w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze klienta.
      • Potrafi skutecznie zarządzać zespołem sprzedawców.
      • Posiada znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej B2 (codzienny kontakt z klientami oraz Category Managerem).
      • Sprawnie posługuje się pakietem MS Office (szczególnie Excel).

      Oferujemy

      • Umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.
      • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premii sprzedażowej.
      • Prywatny pakiet opieki medycznej.
      • Rabaty na kosmetyki, perfumy oraz akcesoria.
      • Dostęp do platformy nauki j.angielskiego.
      • Dodatek za pracę w niedzielę i święto - 100 / 150 zł brutto
      • Dodatek frekwencyjny za pracę w sezonie - 400zł brutto / miesiąc.
  • Sprzedawca - Lotnisko Chopina

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 750-5 300 zł / mies.
    • Sklepy „Baltona" w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Warszawa Chopina poszukują do swojego zespołu Sprzedawców. Pracuj w międzynarodowym środowisku, z ciekawymi produktami Premium!

      Zakres obowiązków

      • Profesjonalna obsługa Klienta na sali sprzedaży oraz przy kasie fiskalnej.
      • Indywidualne doradztwo i asysta w zakupach produktów ekskluzywnych.
      • Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów.
      • Przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych.
      • Zadbanie o porządek i przejrzystość miejsca pracy.

      Wymagania

      • Rozwinięta umiejętność rozmowy z Klientem.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Entuzjazm i empatię w codziennej pracy.
      • Chęć rozwoju w środowisku międzynarodowym - praca również w j. angielskim.
      • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.
      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym.

      Oferujemy

      • Zapewniamy stabilną pracę w wyjątkowej atmosferze lotniska.
      • Umowę o pracę na pełny etat masz od pierwszego dnia pracy
      • Otrzymasz wynagrodzenie zaczynające się od 3750 - 3950 złotych brutto - zależnie od Twoich doświadczeń w pracy z klientem w handlu.
      • Dobrą podstawę uzupełnimy atrakcyjnym system premiowym do 1200 zł br.
      • Za pracę w niedzielę i w święto otrzymasz dodatek - odpowiednio 100zł i 150 zł br.
      • W sezonie przy pełnej frekwencji otrzymasz dodatek 400zł br.
      • Wynagrodzenie otrzymasz zawsze na czas.
      • Organizujemy szkolenia z marek premium - wyjazdowe i stacjonarne.
      • Masz stabilny, miesięczny grafik pracy, który uwzględnia Twoje indywidualne potrzeby.
      • Masz zapewniony abonament medyczny w Medicover.
      • Możesz skorzystać z karty Multisport i ubezpieczenia grupowego.
      • Otrzymasz dofinansowanie wypoczynku oraz Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia z ZFŚS.
      • Pracując na pierwszą lub zamykającą zmianę - zapewniamy dojazd taxi.
  • Barista - Cavarious - Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Jasionka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 3 700-5 150 zł / mies.
    • Nazwa naszych kawiarni powstała przez połączenie słów oznaczających: kawę – CAVA oraz różnorodność - VARIOUS. Naszym głównym celem jest zaoferowanie Gościom wyśmienitej kawy w eleganckim i przytulnym otoczeniu. Spokojna atmosfera, stonowane kolory oraz drewniane elementy wystroju tworzą kameralne wnętrze, które sprawia, że odpoczynek od miejskiego zgiełku, spotkanie czy przerwa w podróży staje się przyjemniejsza.


      Cavarious w Porcie Lotniczym Rzeszów-Jasionka poszukuje do swojego zespołu Baristy.

      Jeżeli umiesz pracować zespołowo a kawa to Twoja pasja – dołącz do nas!

      Zakres obowiązków

      • Zadbasz o dobrą atmosferę wśród naszych Gości i zespołu.

      • Będziesz realizował obsługę w oparciu o obowiązujące standardy.

      • Obsłużysz gości za barem kawowym i na terenie kawiarni.

      • Poza przygotowaniem kawy będziesz miał swój udział w przygotowaniu oferty gastronomii.

      • Zadbasz o najwyższą jakość serwowanych produktów.

      Wymagania

      • Dyspozycyjność i możliwość pracy w trybie zmianowym.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Entuzjazm i empatię w codziennej pracy.
      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta).
      • Aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę ze stawką od 3700 do 4000 zł brutto - zależnie od Twoich doświadczeń.
      • Podstawę uzupełniamy atrakcyjnym system premiowym.
      • Dodatek za pracę w niedzielę i w święto - 100zł / 150 zł br.
      • Dodatek frekwencyjny - 400zł brutto - za sezon wakacyjny.
      • Masz okazję pracować w wyjątkowej atmosferze lotniska i świetnym zespole.
      • Masz stabilny grafik pracy, który uwzględnia Twoje indywidualne potrzeby.
      • Rabat pracowniczy na produkty z oferty Kawiarni i naszych sklepów.
  • Sprzedawca - Lotnisko Katowice-Pyrzowice

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Ożarowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 3 650-5 200 zł / mies.
    • Sklepy „Baltona" w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Katowice Pyrzowice poszukuje do swojego zespołu Sprzedawców.

      Jeżeli umiesz pracować zespołowo, a sprzedawanie to Twoja pasja – dołącz do nas!

      Zakres obowiązków

      • Profesjonalna obsługa Klienta na sali sprzedaży oraz przy kasie fiskalnej.
      • Indywidualne doradztwo i asysta w zakupach produktów ekskluzywnych.
      • Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów.
      • Przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych.
      • Zadbanie o porządek i przejrzystość miejsca pracy.

      Wymagania

      • Rozwinięta umiejętność rozmowy z Klientem.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Entuzjazm i empatię w codziennej pracy.
      • Chęć rozwoju w środowisku międzynarodowym.
      • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.
      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym.

      Oferujemy

      • Zapewniamy stabilną pracę w wyjątkowej atmosferze lotniska.
      • Umowę o pracę na pełny etat masz od pierwszego dnia pracy
      • Otrzymasz wynagrodzenie zaczynające się od 3650 - 3850 złotych brutto - zależnie od Twoich doświadczeń w pracy z klientem w handlu.
      • Dobrą podstawę uzupełnimy atrakcyjnym system premiowym do 1200 zł br.
      • Za pracę w niedzielę i w święto otrzymasz dodatek - odpowiednio 100zł i 150 zł br.
      • W sezonie przy pełnej frekwencji otrzymasz dodatek 400zł br.
      • Wynagrodzenie otrzymasz zawsze na czas.
      • Organizujemy szkolenia z marek premium - wyjazdowe i stacjonarne.
      • Masz stabilny, miesięczny grafik pracy, który uwzględnia Twoje indywidualne potrzeby.
      • Masz zapewniony abonament medyczny w Medicover.
      • Możesz skorzystać z karty Multisport i ubezpieczenia grupowego.
      • Otrzymasz dofinansowanie wypoczynku oraz Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia z ZFŚS.
      • Kartę parkingową lub dofinansowanie dojazdu.
  • Sprzedawca - Starter - Lotnisko Chopina

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 3 750-5 300 zł / mies.

    • Sklep „Starter” w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Warszawa Chopina poszukuję do swojego zespołu Sprzedawcy.

      Jeżeli umiesz pracować zespołowo, a praca z Gośćmi to Twoja pasja – dołącz do nas!

      Zakres obowiązków

      • Przygotujesz szybkie przekąski i posiłki dla naszych Gości.
      • Przyjmiesz płatności na kasie fiskalnej.
      • Zadbasz o jakość, świeżość oraz apetyczną prezentację oferty gastronomicznej.
      • Będziesz dbał o porządek i układał towary w naszym sklepie.
      • Zadbasz o przestrzeganie zasad GHP (dobrej praktyki higienicznej).

      Wymagania

      • Entuzjazm i empatię w codziennej pracy.
      • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.
      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta).
      • Odpowiedzialność za swoje miejsce pracy.
      • Książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych.

      Oferujemy

      • Zapewniamy stabilną pracę w wyjątkowej atmosferze lotniska.
      • Umowę o pracę na pełny etat masz od pierwszego dnia pracy.
      • Otrzymasz wynagrodzenie zaczynające się od 3750 - 3950 złotych brutto.
      • Podstawę uzupełnimy atrakcyjnym system premiowym - do 1200 zł br.
      • W sezonie zapewniamy premie frekwencyjne - 400zł miesięcznie.
      • Za pracę w niedzielę i święto otrzymasz dodatek - 100 / 150 zł br.
      • Stabilnym, miesięcznym grafikiem pracy, który uwzględnia Twoje indywidualne potrzeby.
      • Otrzymujesz opiekę medyczną w Medicover - którą możesz rozbudować o dodatkowe pakiety.
      • Możesz skorzystać z karty sportowej, ubezpieczenia grupowego, preferencyjnej pożyczki, itp.
      • Dojazdy do pracy w godzinach nocnych - zapewniamy taksówki.
      • Z ZFŚS otrzymasz dofinansowanie świąt (Wielkanoc i Boże Narodzenie) oraz wypoczynku urlopowego.
  • Sprzedawca - Lotnisko Chopina

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 750-5 200 zł / mies.
    • Sklepy „Baltona" w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Warszawa Chopina poszukują do swojego zespołu Sprzedawców. Jeżeli umiesz pracować zespołowo, a sprzedawanie to Twoja pasja – dołącz do nas


      Zakres obowiązków

      • Profesjonalna obsługa Klienta na sali sprzedaży oraz przy kasie fiskalnej.

      • Indywidualne doradztwo i asysta w zakupach w jednym z obszarów m.in.: kosmetyki, elektronika, fashion, alkohol, słodycze.

      • Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów.

      • Przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych.

      • Zadbanie o porządek i przejrzystość miejsca pracy.

      Wymagania

      • Rozwinięta umiejętność rozmowy z Klientem.

      • Umiejętność pracy w zespole.

      • Entuzjazm i empatię w codziennej pracy.

      • Chęć rozwoju w środowisku międzynarodowym - praca również w j. angielskim.

      • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy - gotowość do pracy w systemie zmianowym.

      Oferujemy

      • Zapewniamy stabilną pracę w wyjątkowej atmosferze lotniska.

      • Umowę o pracę na pełny etat masz od pierwszego dnia pracy

      • Otrzymasz wynagrodzenie zaczynające się od 3750 - 3950 złotych brutto - zależnie od Twoich doświadczeń w pracy z klientem w handlu.

      • Dobrą podstawę uzupełnimy atrakcyjnym system premiowym do 1200 zł br.

      • Za pracę w niedzielę i w święto otrzymasz dodatek - odpowiednio 100zł i 150 zł br.

      • W sezonie przy pełnej frekwencji otrzymasz dodatek 400zł br.

      • Wynagrodzenie otrzymasz zawsze na czas.

      • Organizujemy szkolenia z marek premium - wyjazdowe i stacjonarne.

      • Masz stabilny, miesięczny grafik pracy, który uwzględnia Twoje indywidualne potrzeby.

      • Masz zapewniony abonament medyczny w Medicover.

      • Możesz skorzystać z karty Multisport i ubezpieczenia grupowego.

      • Otrzymasz dofinansowanie wypoczynku oraz Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia z ZFŚS.

      • Pracując na pierwszą lub zamykającą zmianę - zapewniamy dojazd taxi.

  • Kierownik Zmiany - Perfumy i Kosmetyki

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Organizacja pracy na zmianie w części perfumeryjno-kosmetycznej sklepu.
      • Nadzór nad realizacją procedur operacyjnych.
      • Profesjonalna obsługa Klienta i bycie przykładem dla zespołu.
      • Przygotowywanie raportów kasowych.
      • Wdrożenia nowych członków zespołu.
      • Kompleksowa obsługa zamówień i dostaw.
      • Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów i oznaczeń cenowych.

      Wymagania

      • Umiejętność organizowania pracy i kierowania zespołem
      • Rozwinięta umiejętność rozmowy z Klientem.
      • Entuzjazm i empatię w codziennej pracy.
      • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.
      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta).
      • Chęć rozwoju w środowisku międzynarodowym.

      Oferujemy

      • Zapewniamy stabilną pracę w wyjątkowej atmosferze lotniska.
      • Umowę o pracę na pełny etat masz od pierwszego dnia pracy.
      • Wynagrodzenie otrzymasz zawsze na czas.
      • Dobrą podstawę uzupełnimy atrakcyjnym system premiowym - do 1200 zł br.
      • Dodatek za pracę w niedzielę (100 zł br.) oraz święto (150zł br.).
      • Dodatek za pełną frekwencję w sezonie (400 zł br.)
      • Masz stabilny, miesięczny grafik pracy, który uwzględnia Twoje indywidualne potrzeby.
      • Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover.
      • Możliwość skorzystania z karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego pracowników.
      • Dofinansowanie Bożego Narodzenia, Wielkanocy i wypoczynki z ZFŚS.
      • Jak otwierasz czy zamykasz sklep w godzinach nocnych wracasz taxi na koszt firmy.
  • Sprzedawca - Lotnisko w Modlinie

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Nowy Dwór Mazowiecki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 3 750-5 200 zł / mies.
    • Grupa Baltona na rynku Polskim istnieje już od ponad 75 lat. Jesteśmy operatorem sklepów Duty Free, kawiarni oraz restauracji zlokalizowanych w prestiżowych miejscach takich jak porty lotnicze. To właśnie w sklepach Baltony kupujesz swoje ulubione perfumy lub inne towary wolnocłowe wylatując na wymarzone wakacje, a w naszych kawiarniach delektujesz się pyszną kawą czekając na wejście do samolotu.

      Sklep „Starter” w Porcie Lotniczym Warszawa Modlin poszukuję do swojego zespołu Sprzedawcy.

      Jeżeli umiesz pracować zespołowo, a praca w handlu to Twoja pasja – dołącz do nas!

      Zakres obowiązków

      • Przygotujesz szybkie przekąski dla naszych Gości.
      • Przyjmiesz płatności na kasie fiskalnej.
      • Obsłużysz systemy kasowe.
      • Zadbasz o jakość, świeżość oraz prezentację oferty.
      • Będziesz dbał o porządek i układał towary w naszym sklepie.
      • Zadbasz o przestrzeganie zasad GHP (dobrej praktyki higienicznej).

      Wymagania

      • Entuzjazm i empatię w codziennej pracy.
      • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.
      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta).
      • Odpowiedzialność za swoje miejsce pracy.
      • Książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych

      Oferujemy

      • Zapewniamy stabilną pracę w wyjątkowej atmosferze lotniska.
      • Umowę o pracę na pełny etat masz od pierwszego dnia pracy.
      • Otrzymasz wynagrodzenie zaczynające się od 3750 - 3950 złotych brutto (zależnie od Twoich doświadczeń).
      • Podstawę uzupełniamy systemem premiowym.
      • Dodatek za pracę w niedzielę i w święto (100 / 150 zł br.)
      • Dodatek frekwencyjny na sezon (czerwiec - wrzesień) - 400 zł br.
      • Wynagrodzenie otrzymasz zawsze na czas.
      • Stabilnym, miesięcznym grafikiem pracy, który uwzględnia Twoje indywidualne potrzeby.
      • Rozbudowanym pakietem świadczeń socjalnych m.in.: prywatny abonament medyczny Medicover, karta Multisport, duże zniżki pracownicze w restauracji i naszych sklepach, pakiet ubezpieczeń na życie.
      • Dofinansowanie wypoczynku oraz świąt (Wielkanoc i Boże Narodzenie) z ZFŚS.
  • Sprzedawca w Perfumerii

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 3 750-5 200 zł / mies.
    • Sklep „Glamour" w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Warszawa Chopina poszukuje do swojego zespołu Sprzedawcy. Jeżeli umiesz pracować zespołowo, a sprzedawanie to Twoja pasja – dołącz do nas!

      Zakres obowiązków

      • Profesjonalna obsługa Klienta na sali sprzedaży oraz przy kasie fiskalnej.

      • Indywidualne doradztwo i asysta w zakupach produktów ekskluzywnych (głównie perfumeria).

      • Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów.

      • Przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych.

      • Zadbanie o porządek i przejrzystość miejsca pracy.

      Wymagania

      • Rozwinięta umiejętność rozmowy z Klientem.

      • Umiejętność pracy w zespole.

      • Entuzjazm i empatię w codziennej pracy.

      • Chęć rozwoju w środowisku międzynarodowym.

      • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.

      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym.

      Mile widziane

      • Znajomość języka angielskiego - komunikacja z klientami

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na pełny etat masz od pierwszego dnia pracy

      • Otrzymasz wynagrodzenie zaczynające się od 3750 - 3950 złotych brutto - zależnie od Twoich doświadczeń w pracy z klientem w handlu.

      • Dobrą podstawę uzupełnimy atrakcyjnym system premiowym do 1200 zł br.

      • Za pracę w niedzielę i w święto otrzymasz dodatek - odpowiednio 100zł i 150 zł br.

      • W sezonie przy pełnej frekwencji otrzymasz dodatek 400zł br.

      • Wynagrodzenie otrzymasz zawsze na czas.

      • Organizujemy szkolenia z marek premium - wyjazdowe i stacjonarne.

      • Masz stabilny, miesięczny grafik pracy, który uwzględnia Twoje indywidualne potrzeby.

      • Masz zapewniony abonament medyczny w Medicover.

      • Możesz skorzystać z karty Multisport i ubezpieczenia grupowego.

      • Otrzymasz dofinansowanie wypoczynku oraz Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia z ZFŚS.

      • Pracując na pierwszą lub zamykającą zmianę - zapewniamy dojazd taxi.

  • Sprzedawca - Spirit of Poland - Lotnisko

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 3 750-3 950 zł / mies.
    • Grupa Baltona na rynku Polskim istnieje już od ponad 75 lat. Jesteśmy operatorem sklepów Duty Free, kawiarni oraz restauracji zlokalizowanych w prestiżowych miejscach takich jak porty lotnicze. To właśnie w sklepach Baltony kupujesz swoje ulubione perfumy lub inne towary wolnocłowe wylatując na wymarzone wakacje, a w naszych kawiarniach delektujesz się pyszną kawą czekając na wejście do samolotu.

      Sklep "Spirit of Poland" w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Warszawa Chopina poszukuje do swojego zespołu Sprzedawców.

      Jeżeli umiesz pracować zespołowo, a sprzedawanie to Twoja pasja – dołącz do nas!

      Zakres obowiązków

      • Profesjonalna obsługa Klienta na sali sprzedaży oraz przy kasie fiskalnej.
      • Indywidualne doradztwo i asysta w zakupach produktów ekskluzywnych.
      • Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów.
      • Przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych.
      • Zadbanie o porządek i przejrzystość miejsca pracy.

      Wymagania

      • Rozwinięta umiejętność rozmowy z Klientem.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Entuzjazm i empatię w codziennej pracy.
      • Chęć rozwoju w środowisku międzynarodowym.
      • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.
      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym.

      Oferujemy

      • Zapewniamy stabilną pracę w wyjątkowej atmosferze lotniska.
      • Umowę o pracę na pełny etat masz od pierwszego dnia pracy
      • Otrzymasz wynagrodzenie zaczynające się od 3750 - 3950 złotych brutto - zależnie od Twoich doświadczeń w pracy z klientem w handlu.
      • Dobrą podstawę uzupełnimy atrakcyjnym system premiowym do 1200 zł br.
      • Za pracę w niedzielę i w święto otrzymasz dodatek - odpowiednio 100zł i 150 zł br.
      • W sezonie przy pełnej frekwencji otrzymasz dodatek 400zł br.
      • Wynagrodzenie otrzymasz zawsze na czas.
      • Organizujemy szkolenia z marek premium - wyjazdowe i stacjonarne.
      • Masz stabilny, miesięczny grafik pracy, który uwzględnia Twoje indywidualne potrzeby.
      • Masz zapewniony abonament medyczny w Medicover.
      • Możesz skorzystać z karty Multisport i ubezpieczenia grupowego.
      • Otrzymasz dofinansowanie wypoczynku oraz Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia z ZFŚS.
      • Pracując na pierwszą lub zamykającą zmianę - zapewniamy dojazd taxi.
  • Sprzedawca - Glamour - Lotnisko Chopina

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 3 750-3 950 zł / mies.
    • Grupa Baltona na rynku Polskim istnieje już od ponad 75 lat. Jesteśmy operatorem sklepów Duty Free, kawiarni oraz restauracji zlokalizowanych w prestiżowych miejscach takich jak porty lotnicze. To właśnie w sklepach Baltony kupujesz swoje ulubione perfumy lub inne towary wolnocłowe wylatując na wymarzone wakacje, a w naszych kawiarniach delektujesz się pyszną kawą czekając na wejście do samolotu.


      Sklep „Glamour" w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Warszawa Chopina poszukuje do swojego zespołu Sprzedawcy. Jeżeli umiesz pracować zespołowo, a sprzedawanie to Twoja pasja – dołącz do nas!

      Zakres obowiązków

      • Profesjonalna obsługa Klienta na sali sprzedaży oraz przy kasie fiskalnej.

      • Indywidualne doradztwo i asysta w zakupach produktów ekskluzywnych (głównie perfumeria).

      • Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów.

      • Przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych.

      • Zadbanie o porządek i przejrzystość miejsca pracy.

      Wymagania

      • Rozwinięta umiejętność rozmowy z Klientem.

      • Umiejętność pracy w zespole.

      • Entuzjazm i empatię w codziennej pracy.

      • Chęć rozwoju w środowisku międzynarodowym.

      • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.

      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym.

      Oferujemy

      • Zapewniamy stabilną pracę w wyjątkowej atmosferze lotniska.

      • Umowę o pracę na pełny etat masz od pierwszego dnia pracy

      • Otrzymasz wynagrodzenie zaczynające się od 3750 - 3950 złotych brutto - zależnie od Twoich doświadczeń w pracy z klientem w handlu.

      • Dobrą podstawę uzupełnimy atrakcyjnym system premiowym do 1200 zł br.

      • Za pracę w niedzielę i w święto otrzymasz dodatek - odpowiednio 100zł i 150 zł br.

      • W sezonie przy pełnej frekwencji otrzymasz dodatek 400zł br.

      • Wynagrodzenie otrzymasz zawsze na czas.

      • Organizujemy szkolenia z marek premium - wyjazdowe i stacjonarne.

      • Masz stabilny, miesięczny grafik pracy, który uwzględnia Twoje indywidualne potrzeby.

      • Masz zapewniony abonament medyczny w Medicover.

      • Możesz skorzystać z karty Multisport i ubezpieczenia grupowego.

      • Otrzymasz dofinansowanie wypoczynku oraz Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia z ZFŚS.

      • Pracując na pierwszą lub zamykającą zmianę - zapewniamy dojazd taxi.

  • Sprzedawca - Lotnisko Chopina - Starter

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 3 750-3 950 zł / mies.
    • Grupa Baltona na rynku Polskim istnieje już od ponad 75 lat. Jesteśmy operatorem sklepów Duty Free, kawiarni oraz restauracji zlokalizowanych w prestiżowych miejscach takich jak porty lotnicze. To właśnie w sklepach Baltony kupujesz swoje ulubione perfumy lub inne towary wolnocłowe wylatując na wymarzone wakacje, a w naszych kawiarniach delektujesz się pyszną kawą czekając na wejście do samolotu.

      Sklep „Starter” w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Warszawa Chopina poszukuję do swojego zespołu Sprzedawcy.

      Zakres obowiązków

      - Przygotujesz szybkie przekąski dla naszych Gości.

      - Przyjmiesz płatności na kasie fiskalnej.

      - Będziesz dbał o porządek i układał towary w naszym sklepie.

      - Zadbasz o przestrzeganie zasad GHP (dobrej praktyki higienicznej).

      Wymagania

      - Entuzjazm i empatię w codziennej pracy.

      - Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.

      - Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta).

      - Książeczkę do celów sanitarno-epidemiologicznych.

      Oferujemy

      - Pełne szkolenie wdrożeniowe - przygotujemy Cię do Twoich zadań.

      - Umowę o pracę na pełny etat masz od pierwszego dnia pracy.

      - Otrzymasz wynagrodzenie zaczynające się od 3750 - 3950 złotych brutto (zależnie od Twoich doświadczeń).

      - Podstawę uzupełnimy atrakcyjnym system premiowym - nawet 1200zł miesięcznie!

      - Dodatek za pracę w niedzielę i w święto (100 / 150 zł br.).

      - Dodatek frekwencyjny w sezonie (400zł br/miesięcznie).

      - Wynagrodzenie otrzymasz zawsze na czas.

      - Stabilnym, miesięcznym grafikiem pracy, który uwzględnia Twoje indywidualne potrzeby.

      - Rozbudowanym pakietem świadczeń socjalnych m.in.: prywatny abonament medyczny Medicover, karta Multisport, duże zniżki pracownicze w restauracji i naszych sklepach, pakiet ubezpieczeń na życie.

      - Dofinansowanie wypoczynku oraz świąt (Wielkanoc i Boże Narodzenie) z ZFŚS.

  • Kierownik Zmiany - Spirit of Poland

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Grupa Baltona na rynku Polskim istnieje już od ponad 75 lat. Jesteśmy operatorem sklepów Duty Free, kawiarni oraz restauracji zlokalizowanych w prestiżowych miejscach takich jak porty lotnicze. To właśnie w sklepach Baltony kupujesz swoje ulubione perfumy lub inne towary wolnocłowe wylatując na wymarzone wakacje, a w naszych kawiarniach delektujesz się pyszną kawą czekając na wejście do samolotu.

      Sklep „Spirit od Poland” w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Warszawa Chopina poszukuje do swojego zespołu Kierownika Zmiany.

      Jeżeli umiesz pracować zespołowo, a organizowanie to Twoja pasja – dołącz do nas!

      Zakres obowiązków

      - Profesjonalna obsługa Klienta na sali sprzedaży oraz przy kasie fiskalnej.

      - Organizacja pracy na zmianie.

      - Nadzór nad realizacją procedur operacyjnych.

      - Przygotowywanie raportów kasowych.

      - Wdrożenia nowych członków zespołu.

      - Kompleksowa obsługa zamówień i dostaw.

      - Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów i oznaczeń cenowych.

      Wymagania

      - Umiejętność organizowania pracy i kierowania zespołem

      - Rozwinięta umiejętność rozmowy z Klientem.

      - Entuzjazm i empatię w codziennej pracy.

      - Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.

      - Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta).

      - Chęć rozwoju w środowisku międzynarodowym.

      Oferujemy

      - Zapewniamy stabilną pracę w wyjątkowej atmosferze lotniska.

      - Umowę o pracę na pełny etat masz od pierwszego dnia pracy.

      - Wynagrodzenie otrzymasz zawsze na czas.

      - Dobrą podstawę uzupełnimy atrakcyjnym system premiowym - do 1200 zł br.

      - Dodatek za pracę w niedzielę (100 zł br.) oraz święto (150zł br.).

      - Dodatek za pełną frekwencję w sezonie (400 zł br.)

      - Masz stabilny, miesięczny grafik pracy, który uwzględnia Twoje indywidualne potrzeby.

      - Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover.

      - Możliwość skorzystania z karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego pracowników.

      - Dofinansowanie Bożego Narodzenia, Wielkanocy i wypoczynki z ZFŚS.

      - Jak otwierasz czy zamykasz sklep w godzinach nocnych wracasz taxi na koszt firmy.

  • Sprzedawca - Lotnisko Chopina - Starter

    Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • 3 750-5 200 zł / mies.
    • Sklep „Starter" w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Warszawa Chopina poszukuje do swojego zespołu Sprzedawcy.

      Jeżeli umiesz pracować zespołowo, a sprzedawanie to Twoja pasja – dołącz do nas!

      Zakres obowiązków

      • Profesjonalna obsługa Klienta.
      • Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów.
      • Przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych.
      • Przygotowanie i wydanie szybkich przekąsek.
      • Wykażesz się inicjatywą i samodzielnością.

      Wymagania

      • Rozwinięta umiejętność rozmowy z Klientem.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Entuzjazm i empatię w codziennej pracy.
      • Chęć rozwoju w środowisku międzynarodowym.
      • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy.
      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta).

      Oferujemy

      • Zapewniamy stabilną pracę w wyjątkowej atmosferze lotniska.
      • Umowę o pracę na pełny etat masz od pierwszego dnia pracy
      • Otrzymasz wynagrodzenie zaczynające się od 3750 - 3950 złotych brutto (zależnie od Twoich doświadczeń).
      • Dobrą podstawę uzupełnimy atrakcyjnym system premiowym - do 1300 zł brutto.
      • Za pracę w niedzielę czy święto otrzymasz dodatkowe wynagrodzenie. (100/150zl brutto).
      • W sezonie za pełną frekwencję otrzymasz 400 zł dodatku.
      • Wynagrodzenie otrzymasz zawsze na czas.
      • Masz stabilny, miesięczny grafik pracy, który uwzględnia Twoje indywidualne potrzeby.
      • Masz rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych m.in..: prywatny abonament medyczny Medicover, pakiet ubezpieczeń na życie, dofinansowanie wypoczynku i świąt z ZFŚS.

Pracodawcy w Warszawie