!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ

ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 5470171693

REGON: 000484446

KRS: 0000135810

ul. Leszczyńska 13 43-300 Bielsko-Biała województwo śląskie powiat bielsko-biała gmina bielsko-biała

Pozostałe informacje

Źródło: GUS, CEIDG

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Pracownik biurowy działu członkowsko-mieszkaniowego

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Do działu członkowsko-mieszkaniowego poszukujemy pracownika biurowego.

      Zakres obowiązków

      • prowadzenie i stałe uaktualnianie dokumentacji członków spółdzielni,
      • przygotowywanie dokumentacji w celu rozpatrzenia i załatwienia spraw członkowskich,
      • prowadzenie sprawozdawczości w zakresie spraw członkowsko-mieszkaniowych,
      • współpraca z działem księgowości w zakresie spraw finansowych związanych z członkami,
      • rejestracja i wydawanie zaświadczeń dla notariuszy, banków i sądów,
      • prowadzenie spraw związanych z własnościowym prawem do garaży,
      • prowadzenie spraw mieszkaniowych związanych z przekazywaniem ofert do biur nieruchomości,
      • uczestniczenie w procesach przekazywania mieszkań,
      • prowadzenie spraw organizacyjno-samorządowych.

      Wymagania

      • wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe i licencjat,
      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD,
      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,
      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami i mieszkańcami,
      • bardzo dobra organizacja pracy.

      Oferujemy

      • stabilną pracę,
      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
      • pełny wymiar czasu pracy.

      Prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj z dopiskiem w tytule: „Pracownik działu członkowsko-mieszkaniowego”.


      Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).

  • Elektryk

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • 4 200 - 6 200 PLN / mies.
    • Do swojedo zespołu poszukujemy dwóch osób na stanowisko Elektryk.

      Zakres obowiązków

      • Wykonanie prac przygotowawczych pod instalacje zgodnie ze schematem,
      • Ułożenie instalacji zgodnie z ustaleniami,
      • Montaż armatury według schematu,
      • Połączenie przewodów w rozdzielni,
      • Wykonanie pomiarów parametrów instalacji.

      Wymagania

      • Świadomości, że praca to towar, który sprzedajesz,
      • Zaangażowania w wykonywane prace,
      • Odpowiedzialności za wykonane prace,
      • Wykonywania prac zgodnie z ustaleniami lub projektem,
      • Poszanowania miejsca pracy, materiałów i narzędzi,
      • Dbałości o porządek,
      • Doświadczenia w wykonywaniu prac przy instalacjach elektrycznych lub innych,
      • Pozytywnego nastawienia do życia.

      Oferujemy

      • Stabilną pracę,
      • Poznanie nowych technologii przy większości instalacji w budynkach,
      • Nabycie nowych umiejętności związanych z tworzeniem instalacji,
      • Nabycie wiedzy o pracy i ustawieniach urządzeń,
      • Praktykę,
      • Odwzajemnioną serdeczność,
      • Godziny pracy: 8:00-16:00 (możliwe nadgodziny).



  • Pracownik działu administracji: Administrator budynków mieszkalnych

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj.

      Zakres obowiązków

      • prowadzenie dokumentacji związanej z administrowanym rejonem
      • przyjmowanie zgłoszeń awarii i usterek oraz nadzór nad ich usuwaniem
      • kontrola jakości usług komunalnych wykonywanych przez specjalistyczne przedsiębiorstwa
      • zapewnienie pełnej zdolności eksploatacyjnej obiektów w zakresie zgłaszanych potrzeb
      • współpraca z działem techniczno-inwestycyjnym dot. stanu technicznego obiektów
      • nadzorowanie i koordynacja pracy zakładów sprzątania
      • wykonywanie zestawień, wykazów, sprawozdań dot. administrowanego rejonu
      • prowadzenie spraw dot. umów i faktur związanych z wykonawcami
      • korespondencja z mieszkańcami

      Wymagania

      • wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe i licencjat
      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD
      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność
      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami i mieszkańcami
      • bardzo dobra organizacja pracy
      • prawo jazdy kat. B,
      • posiadanie własnego samochodu osobowego

      Oferujemy

      • stabilną pracę
      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym
      • pełny wymiar czasu pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.