ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ to instytucja, która od 2012 roku zarządza zasobami mieszkaniowymi w regionie. Jej celem jest zapewnienie mieszkańcom komfortowych warunków życia oraz wsparcie w sprawach dotyczących opłat za lokale oraz usług administracyjnych.

Spółdzielnia oferuje pomoc w zakresie technicznym i członkowskim, koncentrując się na satysfakcji mieszkańców. Zespół dąży do tego, aby efektywnie reagować na potrzeby swoich członków.

Zaprasza do kontaktu, proponując współpracę w zakresie zarządzania potrzebami mieszkaniowymi.

ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ najczęściej poszukuje kandydatów

na stanowiskach: Technik Bielsko-Biała

Oferty pracy ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 29.05.2023

Mapy ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ

Siedziba główna

Administracja

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Czechowice-Dziedzice
  4. Kraków
  5. Częstochowa
  6. Cieszyn
  7. Łódź
  8. Warszawa
  9. Rybnik
  10. Żywiec

Praca ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ - oferty archiwalne

  • Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • nadzór nad stanem technicznym budynków,
      • zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,
      • okresowe przeglądy budynków,
      • prowadzenie dokumentacji technicznej,
      • udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),
      • korespondencja z mieszkańcami.

      Wymagania

      • wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne - budowlane,
      • dodatkowym atutem są aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
      • doświadczenie zawodowe,
      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności EXCEL,
      • umiejętność efektywnego wykorzystywania internetu,
      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,
      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót,
      • bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie,
      • prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego.

      Oferujemy

      • stabilną pracę,
      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
      • pełny wymiar czasu pracy.


        Sposób aplikacji:
        Prosimy o przesłanie CV mailowo: oferta „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego” - należy kliknąć w przycisk „Aplikuj”.


        Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
        osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o
        ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).
  • Pracownik biurowy działu członkowsko-mieszkaniowego

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • prowadzenie i stałe uaktualnianie dokumentacji członków spółdzielni,
      • przygotowywanie dokumentacji w celu rozpatrzenia i załatwienia spraw członkowskich,
      • prowadzenie sprawozdawczości w zakresie spraw członkowsko-mieszkaniowych,
      • współpraca z działem księgowości w zakresie spraw finansowych związanych z członkami,
      • rejestracja i wydawanie zaświadczeń dla notariuszy, banków i sądów,
      • prowadzenie spraw związanych z własnościowym prawem do garaży,
      • prowadzenie spraw mieszkaniowych związanych z przekazywaniem ofert do biur nieruchomości,
      • uczestniczenie w procesach przekazywania mieszkań,
      • prowadzenie spraw organizacyjno-samorządowych.

      Wymagania

      • wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe i licencjat,
      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD,
      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,
      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami i mieszkańcami,
      • bardzo dobra organizacja pracy.

      Oferujemy

      • stabilną pracę,
      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
      • pełny wymiar czasu pracy.

      Prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj z dopiskiem w tytule: „Pracownik działu członkowsko-mieszkaniowego”.


      Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).

  • PRACOWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI - ADMINISTRATOR BUDYNKÓW MIESZKALNYCH

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • prowadzenie dokumentacji związanej z administrowanym rejonem,
      • przyjmowanie zgłoszeń awarii i usterek oraz nadzór nad ich usuwaniem,
      • kontrola jakości usług komunalnych wykonywanych przez specjalistyczne przedsiębiorstwa,
      • zapewnienie pełnej zdolności eksploatacyjnej obiektów w zakresie zgłaszanych potrzeb,
      • współpraca z działem techniczno-inwestycyjnym dot. stanu technicznego obiektów,
      • nadzorowanie i koordynacja pracy zakładów sprzątania,
      • wykonywanie zestawień, wykazów, sprawozdań dot. administrowanego rejonu,
      • prowadzenie spraw dot. umów i faktur związanych z wykonawcami,
      • korespondencja z mieszkańcami.

      Wymagania

      • wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe,
      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD,
      • umiejętność efektywnego wykorzystania Internetu,
      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,
      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami i mieszkańcami,
      • bardzo dobra organizacja pracy,
      • prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego.

      Oferujemy

      • stabilną pracę w oparciu o umowę na zastępstwo,
      • pełny wymiar czasu pracy,
      • umowa o pracę na zastępstwo.



        Sposób aplikacji:

        Prosimy o przesłanie CV na adres e-mail ukryty pod " APLIKUJ" w tytule: „Pracownik działu administracji – administrator”.

        Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli:

        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).
  • Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • nadzór nad stanem technicznym budynków,

      • zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,

      • okresowe przeglądy budynków,

      • prowadzenie dokumentacji technicznej,

      • udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),

      • korespondencja z mieszkańcami.

      Wymagania

      • wykształcenie: wyższe, średnie techniczne - budowlane,
      • aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD,
      • umiejętność efektywnego wykorzystania internetu,
      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,
      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót,
      • bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie,
      • prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego.

      Oferujemy

      • stabilną pracę,
      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
      • pełny wymiar czasu pracy.



        Sposób aplikacji:

        Prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rcader@srodmiejskasmbb.pl, w tytule: „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego”.


        Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli
        : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).

  • Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • nadzór nad stanem technicznym budynków,

      • zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,

      • okresowe przeglądy budynków,

      • prowadzenie dokumentacji technicznej,

      • udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),

      • korespondencja z mieszkańcami.

      Wymagania

      • wykształcenie: wyższe, średnie techniczne - budowlane

      • aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane

      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze


      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD


      • umiejętność efektywnego wykorzystania internetu


      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność


      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót


      • bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie


      • prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego

      Oferujemy

      • stabilną pracę,
      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
      • pełny wymiar czasu pracy.


        Sposób aplikacji:

        Prosimy o przesłanie CV mailowo: oferta „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego” - należy kliknąć w przycisk „Aplikuj”.


        Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).

  • Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • nadzór nad stanem technicznym budynków,

      • zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,

      • okresowe przeglądy budynków,

      • prowadzenie dokumentacji technicznej,

      • udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),

      • korespondencja z mieszkańcami.

      Wymagania

      • wykształcenie: wyższe, średnie techniczne - budowlane

      • aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane

      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze


      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD


      • umiejętność efektywnego wykorzystania internetu


      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność


      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót


      • bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie


      • prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego

      Oferujemy

      • stabilną pracę,
      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
      • pełny wymiar czasu pracy.


        Sposób aplikacji:

        Prosimy o przesłanie CV mailowo: oferta „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego” - należy kliknąć w przycisk „Aplikuj”.


        Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).

  • Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • nadzór nad stanem technicznym budynków,

      • zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,

      • okresowe przeglądy budynków,

      • prowadzenie dokumentacji technicznej,

      • udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),

      • korespondencja z mieszkańcami.

      Wymagania

      • wykształcenie: wyższe, średnie techniczne - budowlane,

      • aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane,

      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,

      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD,

      • umiejętność efektywnego wykorzystania internetu,

      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,

      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót,

      • bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie,

      • prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego.

      Oferujemy

      • stabilną pracę,
      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
      • pełny wymiar czasu pracy.


        Sposób aplikacji:

        Prosimy o przesłanie CV mailowo: oferta „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego” - należy kliknąć w przycisk „Aplikuj”.


        Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).

  • Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego

    ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • nadzór nad stanem technicznym budynków,

      • zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,

      • okresowe przeglądy budynków,

      • prowadzenie dokumentacji technicznej,

      • udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),

      • korespondencja z mieszkańcami.

      Wymagania

      • wykształcenie: wyższe, średnie techniczne - budowlane,

      • aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane,

      • doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,

      • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD,

      • umiejętność efektywnego wykorzystania internetu,

      • samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,

      • umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót,

      • bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie,

      • prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego.

      Oferujemy

      • stabilną pracę,
      • możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
      • pełny wymiar czasu pracy.


        Sposób aplikacji:

        Prosimy o przesłanie CV mailowo: oferta „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego” - należy kliknąć w przycisk „Aplikuj”.


        Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).