Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ praca
Czy to Twoja firma?
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ to instytucja, która od 2012 roku zarządza zasobami mieszkaniowymi w regionie. Jej celem jest zapewnienie mieszkańcom komfortowych warunków życia oraz wsparcie w sprawach dotyczących opłat za lokale oraz usług administracyjnych.
Spółdzielnia oferuje pomoc w zakresie technicznym i członkowskim, koncentrując się na satysfakcji mieszkańców. Zespół dąży do tego, aby efektywnie reagować na potrzeby swoich członków.
Zaprasza do kontaktu, proponując współpracę w zakresie zarządzania potrzebami mieszkaniowymi.
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista ds. technicznych
ROSINSKI PACKAGING Spółka z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- wideo
Aplikuj szybkoDodana -
Technik ds. Badań i Rozwoju
Synthos S.A.- Oświęcim
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
PolecanaWygasa -
Specjalista ds. Ofertowania i Obsługi Klienta
HR INSTITUTE Sp.z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPopularnaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Stabilne warunki zatrudnienia
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 29.05.2023
Mapy ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
Siedziba główna
Administracja
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Czechowice-Dziedzice
- Kraków
- Częstochowa
- Cieszyn
- Łódź
- Warszawa
- Rybnik
- Żywiec
Linki
Praca ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ - oferty archiwalne
-
Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
nadzór nad stanem technicznym budynków,
-
zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,
-
okresowe przeglądy budynków,
-
prowadzenie dokumentacji technicznej,
-
udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),
-
korespondencja z mieszkańcami.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne - budowlane,
-
dodatkowym atutem są aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
-
doświadczenie zawodowe,
-
znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności EXCEL,
-
umiejętność efektywnego wykorzystywania internetu,
-
samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,
-
umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót,
-
bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie,
-
prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego.
Oferujemy
-
stabilną pracę,
-
możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
-
pełny wymiar czasu pracy.
Sposób aplikacji:
Prosimy o przesłanie CV mailowo: oferta „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego” - należy kliknąć w przycisk „Aplikuj”.
Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o
ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).
-
-
Pracownik biurowy działu członkowsko-mieszkaniowego
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
prowadzenie i stałe uaktualnianie dokumentacji członków spółdzielni,
-
przygotowywanie dokumentacji w celu rozpatrzenia i załatwienia spraw członkowskich,
-
prowadzenie sprawozdawczości w zakresie spraw członkowsko-mieszkaniowych,
-
współpraca z działem księgowości w zakresie spraw finansowych związanych z członkami,
-
rejestracja i wydawanie zaświadczeń dla notariuszy, banków i sądów,
-
prowadzenie spraw związanych z własnościowym prawem do garaży,
-
prowadzenie spraw mieszkaniowych związanych z przekazywaniem ofert do biur nieruchomości,
-
uczestniczenie w procesach przekazywania mieszkań,
-
prowadzenie spraw organizacyjno-samorządowych.
Wymagania
-
wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe i licencjat,
-
doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
-
znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD,
-
samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,
-
umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami i mieszkańcami,
-
bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy
-
stabilną pracę,
-
możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
-
pełny wymiar czasu pracy.
Prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj z dopiskiem w tytule: „Pracownik działu członkowsko-mieszkaniowego”.
Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).
-
-
PRACOWNIK DZIAŁU ADMINISTRACJI - ADMINISTRATOR BUDYNKÓW MIESZKALNYCH
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
prowadzenie dokumentacji związanej z administrowanym rejonem,
-
przyjmowanie zgłoszeń awarii i usterek oraz nadzór nad ich usuwaniem,
-
kontrola jakości usług komunalnych wykonywanych przez specjalistyczne przedsiębiorstwa,
-
zapewnienie pełnej zdolności eksploatacyjnej obiektów w zakresie zgłaszanych potrzeb,
-
współpraca z działem techniczno-inwestycyjnym dot. stanu technicznego obiektów,
-
nadzorowanie i koordynacja pracy zakładów sprzątania,
-
wykonywanie zestawień, wykazów, sprawozdań dot. administrowanego rejonu,
-
prowadzenie spraw dot. umów i faktur związanych z wykonawcami,
-
korespondencja z mieszkańcami.
Wymagania
-
wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe,
-
doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
-
znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD,
-
umiejętność efektywnego wykorzystania Internetu,
-
samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,
-
umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami i mieszkańcami,
-
bardzo dobra organizacja pracy,
-
prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego.
Oferujemy
-
stabilną pracę w oparciu o umowę na zastępstwo,
-
pełny wymiar czasu pracy,
-
umowa o pracę na zastępstwo.
Sposób aplikacji:
Prosimy o przesłanie CV na adres e-mail ukryty pod " APLIKUJ" w tytule: „Pracownik działu administracji – administrator”.
Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).
-
-
Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
nadzór nad stanem technicznym budynków,
-
zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,
-
okresowe przeglądy budynków,
-
prowadzenie dokumentacji technicznej,
-
udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),
-
korespondencja z mieszkańcami.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe, średnie techniczne - budowlane,
-
aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
-
doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
-
znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD,
-
umiejętność efektywnego wykorzystania internetu,
-
samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,
-
umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót,
-
bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie,
-
prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego.
Oferujemy
-
stabilną pracę,
-
możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
-
pełny wymiar czasu pracy.
Sposób aplikacji:
Prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rcader@srodmiejskasmbb.pl, w tytule: „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego”.
Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).
-
-
Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
nadzór nad stanem technicznym budynków,
-
zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,
-
okresowe przeglądy budynków,
-
prowadzenie dokumentacji technicznej,
-
udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),
-
korespondencja z mieszkańcami.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe, średnie techniczne - budowlane
-
aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane
-
doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
-
znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD
-
umiejętność efektywnego wykorzystania internetu
-
samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność
-
umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót
-
bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie
-
prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego
Oferujemy
-
stabilną pracę,
-
możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
-
pełny wymiar czasu pracy.
Sposób aplikacji:
Prosimy o przesłanie CV mailowo: oferta „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego” - należy kliknąć w przycisk „Aplikuj”.
Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).
-
-
Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
nadzór nad stanem technicznym budynków,
-
zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,
-
okresowe przeglądy budynków,
-
prowadzenie dokumentacji technicznej,
-
udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),
-
korespondencja z mieszkańcami.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe, średnie techniczne - budowlane
-
aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane
-
doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
-
znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD
-
umiejętność efektywnego wykorzystania internetu
-
samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność
-
umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót
-
bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie
-
prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego
Oferujemy
-
stabilną pracę,
-
możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
-
pełny wymiar czasu pracy.
Sposób aplikacji:
Prosimy o przesłanie CV mailowo: oferta „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego” - należy kliknąć w przycisk „Aplikuj”.
Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).
-
-
Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
nadzór nad stanem technicznym budynków,
-
zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,
-
okresowe przeglądy budynków,
-
prowadzenie dokumentacji technicznej,
-
udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),
-
korespondencja z mieszkańcami.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe, średnie techniczne - budowlane,
-
aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
-
doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
-
znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD,
-
umiejętność efektywnego wykorzystania internetu,
-
samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,
-
umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót,
-
bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie,
-
prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego.
Oferujemy
-
stabilną pracę,
-
możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
-
pełny wymiar czasu pracy.
Sposób aplikacji:
Prosimy o przesłanie CV mailowo: oferta „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego” - należy kliknąć w przycisk „Aplikuj”.
Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).
-
-
Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
nadzór nad stanem technicznym budynków,
-
zlecanie robót i nadzór nad ich wykonaniem,
-
okresowe przeglądy budynków,
-
prowadzenie dokumentacji technicznej,
-
udział w komisjach mieszkaniowych (ustalanie przyczyn awarii itp.),
-
korespondencja z mieszkańcami.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe, średnie techniczne - budowlane,
-
aktualne uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
-
doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
-
znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, w szczególności: EXCEL i WORD,
-
umiejętność efektywnego wykorzystania internetu,
-
samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność,
-
umiejętności interpersonalne w kontaktach z pracownikami, mieszkańcami i wykonawcami robót,
-
bardzo dobra organizacja pracy w biurze i w terenie,
-
prawo jazdy kat. B, posiadanie własnego samochodu osobowego.
Oferujemy
-
stabilną pracę,
-
możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
-
pełny wymiar czasu pracy.
Sposób aplikacji:
Prosimy o przesłanie CV mailowo: oferta „Pracownik działu techniczno-inwestycyjnego” - należy kliknąć w przycisk „Aplikuj”.
Dodatkowo prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych - tekst jednolity: Dziennik Ustaw 2018 poz. 1000).
-