!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

AMPQ PRO SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA

AMPQ PRO SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA

AMPQ PRO jest prężnie działającą grupą ambitnych, kompetentnych ludzi zorientowanych na sukces.

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 9372682609

REGON: 364681133

KRS: 0000622794

81 43-386 Biery województwo śląskie powiat bielski gmina jasienica

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 10-06-2016
Źródło: GUS, CEIDG

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Operator piły formatowej

    AMPQ PRO SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • miejsce pracy: Bielsko- Biała

      Zakres obowiązków

      • praca przy produkcji budek, klatek ze sklejki
      • zatrudnię osobę do pracy na pile formatowej

      Wymagania

      • mile widziane doświadczenie
      • znajomość obsługi elektronarzędzi

      Oferujemy

      • umowa o pracę
      • praca od Poniedziłaku- Piątku w godzinach 7-15
  • Pracownik produkcyjny

    AMPQ PRO SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Poszukujemy osoby do pracy w firmie produkcyjnej.
      • Praca polega na prostych i powtarzalnych pracach stolarskich, ślusarskich.

      Wymagania

      • Mile widziane doświadczenie w branży stolarskiej lub chęć przyuczenia się.

      Oferujemy

      • Stabilne miejsce pracy
      • Uczciwe wynagrodzenie + premie
      • Pracę stacjonarną w stabilnej i rozwijającej się firmie.
      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat lub 1/2 etatu (praca od poniedziałku do piątku)
  • Pracownik biurowy

    AMPQ PRO SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
    • Biery
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Odpowiedzialność za dokumentację zgodnie z polityką wewnętrzną firmy.
      • Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów,
      • Wystawianie aukcji na platformach handlowych Allegro itp
      • Obsługa zamówień, wystawianie paragonów, zwrotów, korekt, (ewentualne zapakowanie małych paczek)

      Wymagania

      • Bardzo dobrej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
      • Znajomości pakietu Microsoft Office 365
      • Znajomość sprzedaży na platformach handlowych Allegro itp celem wystawianie aukcji i ich koordynowaniem.
      • Samodzielności i wysokiego poziomu umiejętności organizacyjnych,

      Oferujemy

      • Pracę stacjonarną w stabilnej i rozwijającej się firmie.
      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat lub 1/2 etatu (praca od poniedziałku do piątku)

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.