IBC SERVICE jest firmą recyklingową wyspecjalizowaną w serwisie oraz recyklingu, a także sprzedaży opakowań przemysłowych wielokrotnego użytku, takich jak paletopojemniki IBC, zbiorniki DPPL, beczki i kanistry. Doświadczenie zdobyte przez wiele lat działalności, nowoczesny park maszynowy oraz wykwalifikowany zespół pracowników stanowią podstawowe atuty firmy, które przyczyniają się do zachowania wysokiej jakości oferowanych produktów.

Firma uzyskała uznanie wśród licznych odbiorców, w tym zarówno dużych koncernów, jak i małych przedsiębiorstw. Dąży ona do wytwarzania trwałych i uczciwych relacji z klientami, co przekłada się na zaufanie oraz satysfakcję partnerów biznesowych.

Oferty pracy IBC Service Recycling Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Służbowy samochód

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024

Mapa IBC Service Recycling Sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
IBC Service Recycling Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Ustroń
  2. Warszawa
  3. Katowice
  4. Cieszyn
  5. Brenna
  6. Kraków
  7. Skoczów
  8. Piotrków Trybunalski
  9. Łódź
  10. Bielsko-Biała

Praca IBC Service Recycling Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. fakturowania i rozliczeń

    IBC Service Recycling Sp. z o.o.
    • Ustroń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • wystawianie faktur sprzedażowych, zaliczkowych, korygujących,
      • wystawianie dokumentów magazynowych,
      • wprowadzanie dokumentów do magazynu,
      • współpraca z działem logistyki i produkcji,
      • sporządzanie raportów i sprawozdań w ramach prowadzonej działalności.
      • obsługa systemu BDO.

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • znajomość programu MS Office Excel,
      • podstawowa znajomość przepisów podatkowych,
      • samodzielność, uczciwość, zaangażowanie,
      • mile widziana znajomość programu Symfonia Handel.

      Oferujemy

      • stałe zatrudnienie na umowę o pracę,
      • pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, która z powodzeniem od 17 lat dynamicznie się rozwija,
      • wynagrodzenie 6 200,00 zł brutto,
      • możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji zawodowych - kursy, szkolenia.