Czy to Twoja firma?

Podhalanin praca

Wadowice

                 

Podhalanin najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
prawo i administracja państwowa inne

Oferty pracy Podhalanin

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Podhalanin

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bilety na imprezy kulturalne
  • Dodatki do urlopu
  • Dodatki świąteczne
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Karnety na siłownię
  • Karta Multisport
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Pakiet socjalny
  • Parking
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Program poleceń pracowników
  • Prywatna opieka lekarska
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa relaksu
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Podhalanin

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Podhalanin poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach

Profil firmy:
Podhalanin
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Wadowice
  3. Bielsko-Biała
  4. Gdańsk
  5. Gliwice
  6. Sułkowice
  7. Warszawa
  8. Wrocław

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Podhalanin - oferty archiwalne

  • Inspektor w Dziale ds. Nieruchomości

    Podhalanin
    • Gdynia
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 200/23Agencja Mienia Wojskowegoogłasza nabór na stanowiskoInspektor w Dziale ds. Nieruchomości--- umowa na zastępstwo ---Oddział Regionalny AMW w GdyniOferujemy:
      • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
      • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
      • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
      • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
      • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
      • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
      • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
      • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
      Główne obowiązki:Prowadzenie wybranych zagadnień związanych z gospodarką nieruchomościami Skarbu Państwa, tj.:
      • przygotowanie i realizacja procedury zbywania, najmu i dzierżawy nieruchomości,
      • przygotowanie umów cywilnoprawnych z zakresu obrotu nieruchomościami,
      • podejmowanie działań zmierzających do regulacji stanu formalno-prawnego nieruchomości,
      • współdziałanie z urzędami administracji państwowej i organami samorządu terytorialnego, służbą geodezyjną i kartograficzną, biurami notarialnymi i sądami w zakresie potwierdzania lub aktualizacji dokumentacji technicznej i prawnej przejętych nieruchomości,
      • wystawianie zaświadczeń będących podstawą do wykreślenia wpisu o hipotece z księgi wieczystej,
      • sporządzanie analiz i raportów o posiadanym zasobie nieruchomości.
      Wymagania niezbędne:
      • wykształcenie min. średnie,
      • znajomość ustawy: o Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, gospodarce nieruchomościami, Kodeks cywilny oraz umiejętność praktycznego ich stosowania,
      • znajomość zasad wyceny wartości nieruchomości oraz obrotu nieruchomościami, rynku nieruchomości oraz umiejętność sporządzania umów cywilnoprawnych,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
      • umiejętność analitycznego myślenia, obowiązkowość, rzetelność i komunikatywność,
      • umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, systematyczność oraz dobra organizacja pracy własnej.
      Wymagania dodatkowe:
      • preferowane wykształcenie o profilu prawnym, geodezyjnym, gospodarka przestrzenna lub pokrewne,
      • studia podyplomowe/kursy z zakresu gospodarki nieruchomościami,
      • mile widziana praktyka w zakresie gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa lub innych instytucji publicznych.
      Wymagane dokumenty i oświadczenia:
      • cv i list motywacyjny,
      • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
      • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
      • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
      Termin składania dokumentów: 22 listopada 2023 r.Miejsce składania dokumentów: Agencja Mienia Wojskowego
      ul. Nowowiejska 26A
      00-911 Warszawa
      z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 200/23”lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online.Metody i techniki naboru:
      • weryfikacja formalna dokumentów,
      • sprawdzian wiedzy,
      • rozmowa kwalifikacyjna.
      Dodatkowe informacje:
      • oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
      • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
      • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
      • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
  • Starszy Inspektor w Dziale ds. Windykacji Regionalny AMW

    Podhalanin
    • Wrocław
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 197/23Agencja Mienia Wojskowegoogłasza nabór na stanowiskoStarszy Inspektor w Dziale ds. WindykacjiOddział Regionalny AMW we Wrocławiu
      Oferujemy:
      • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
      • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
      • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
      • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
      • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
      • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
      • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
      • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
      Główne obowiązki:Wykonywanie czynności z zakresu windykacji pieniężnej i niepieniężnej poprzez:
      • monitorowanie procesów windykacyjnych oraz terminowe dochodzenie należności m.in. poprzez sporządzanie i kierowanie wezwań do zapłaty, rozliczanie wpłat dłużników oraz rozpatrywanie spraw o umorzenie i rozkładanie należności na raty,
      • uczestniczenie w wywiadach środowiskowych, m.in. dotyczących opróżnienia lokalu lub przymusowego wykwaterowania,
      • współpraca z organami administracji publicznej, a także innymi podmiotami w zakresie uzyskiwania informacji niezbędnych do prowadzenia działań windykacyjnych,
      • weryfikacja merytoryczna wpływającej dokumentacji inicjującej sprawy z obszaru windykacji,
      • przygotowywanie danych do planów i sporządzanie cząstkowych sprawozdań w zakresie właściwości działu.
      Wymagania niezbędne:
      • wykształcenie min. średnie,
      • min. roczne doświadczenie zawodowe,
      • znajomość ustaw o: Agencji Mienia Wojskowego i zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP, Kodeks Cywilny, Kodeks Postępowania Cywilnego i Kodeks Postępowania Administracyjnego
      • znajomość ogólnych zasad dochodzenia i egzekwowania obowiązków pieniężnych i niepieniężnych w trybie cywilnym i administracyjnym,
      • umiejętność redagowania pism oraz biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
      • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i negocjacyjne,
      • odpowiedzialność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej.
      Wymagania dodatkowe:
      • mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, ekonomia,
      • prawo jazdy kat. B.
      Wymagane dokumenty i oświadczenia:
      • cv i list motywacyjny,
      • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
      • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
      • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
      • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
      Termin składania dokumentów: 17 listopada 2023 r.Miejsce składania dokumentów: Agencja Mienia Wojskowego
      ul. Nowowiejska 26A
      00-911 Warszawa
      z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 197/23”lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online.Metody i techniki naboru:
      • weryfikacja formalna dokumentów,
      • sprawdzian wiedzy,
      • rozmowa kwalifikacyjna.
      Dodatkowe informacje:
      • oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
      • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
      • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
      • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 314 99 46.
  • Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów

    Podhalanin
    • Olsztyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 195/23Agencja Mienia Wojskowegoogłasza nabór na stanowiskoSpecjalista w Dziale ds. Inwestycji i RemontówOddział Regionalny AMW w OlsztynieOferujemy:
      • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
      • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
      • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
      • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
      • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
      • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
      • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
      • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
      Główne obowiązki:
      • przygotowanie i realizacja w zakresie merytorycznym i formalno-prawnym zadań dotyczących inwestycji, remontów, utrzymania technicznego nieruchomości wraz z infrastrukturą towarzyszącą, koordynacja prac,
      • przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kalkulacji, kryteriów oceny, wzorów umów zgodnie z ustawą Pzp oraz udział w pracach komisji przetargowych,
      • weryfikacja dokumentacji projektowej, weryfikacja i opracowywanie kosztorysów inwestorskich dla realizowanych inwestycji i remontów,
      • koordynacja i rozliczanie prowadzonych zadań remontowych i inwestycyjnych, prowadzenie spraw gwarancyjnych,
      • nadzorowanie prawidłowości wykonania zadań określonych w umowach m.in. o zarządzanie nieruchomościami (lokalami , budynkami, gruntami) oraz umowach dotyczących utrzymania nieruchomości,
      • przygotowywanie sprawozdań, analiz i planów oraz korespondencji w zakresie właściwości działu, weryfikowanie i opisywanie faktur, not księgowych oraz wykonywanie opisów kontrolingowych dokumentów księgowych w zakresie wykonywanych zadań.
      Wymagania niezbędne:
      • wykształcenie wyższe (preferowane wyższe techniczne),
      • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
      • znajomość ustawy: Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych, Prawo zamówień publicznych, a także aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
      • znajomość procesu budowlanego (inwestycyjnego) oraz remontowego,
      • biegła znajomość pakietu MS Office,
      • znajomość programu do kosztorysowania robót budowlanych (np.: Norma PRO, Zuzia),
      • dyspozycyjność i gotowość do realizacji zadań na obszarze objętym działalnością Oddziału (trzy województwa),
      • umiejętność prowadzenia rozmów z kontrahentami i stronami procesu inwestycyjnego,
      • dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
      Wymagania dodatkowe:
      • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
      • świadectwa kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru (E+D) w Grupie 1 i/lub 2 i/lub 3,
      • prawo jazdy kat. B.
      Wymagane dokumenty i oświadczenia:
      • cv i list motywacyjny,
      • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
      • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
      • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
      • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
      Termin składania dokumentów: 20 listopada 2023 r.Miejsce składania dokumentów: Agencja Mienia Wojskowego
      ul. Nowowiejska 26A
      00-911 Warszawa
      z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 195/23”lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz onlineMetody i techniki naboru:
      • weryfikacja formalna dokumentów,
      • sprawdzian wiedzy,
      • rozmowa kwalifikacyjna.
      Dodatkowe informacje:
      • oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
      • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
      • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
      • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
  • Starszy Inspektor w Dziale ds. Zakwaterowania

    Podhalanin
    • Wrocław
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 184/23Agencja Mienia Wojskowegoogłasza nabór na stanowiskoStarszy Inspektor w Dziale ds. Zakwaterowania--- umowa na zastępstwo ---Oddział Regionalny AMW we WrocławiuOferujemy:
      • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
      • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
      • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
      • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
      • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
      • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
      • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
      • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
      Główne obowiązki:
      • naliczanie opłat za używanie lokali mieszkalnych, sporządzanie kalkulacji zaliczkowych stawek opłat, bieżące korekty wynikające ze zmiany stawek opłat oraz ilości zamieszkałych osób,
      • wykonywanie zadań w zakresie rozliczeń opłat pośrednich (opłat za media komunalne) poprzez rozliczanie kosztów na poszczególne lokale, księgowanie wyników rozliczeń na kartach lokali, wysyłanie do lokatorów powiadomień o wynikach rozliczeń,
      • księgowanie wyciągów bankowych z zakresu opłat mieszkaniowych, wykonywanie przelewów oraz dokonywanie zwrotów nadpłaconych opłat mieszkaniowych,
      • potwierdzanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego,
      • prowadzenie korespondencji z lokatorami oraz urzędami, obsługa interesantów, udzielanie wyjaśnień, uzgadnianie należności i wpłat lokatorów.
      Wymagania niezbędne:
      • wykształcenie min. średnie,
      • min. roczne doświadczenie zawodowe,
      • znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji tj. ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
      • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
      • umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
      • odpowiedzialność, systematyczność i dobra organizacja pracy własnej,
      • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
      Wymagania dodatkowe:
      • prawo jazdy kat. B.
      Wymagane dokumenty i oświadczenia:
      • cv i list motywacyjny,
      • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
      • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
      • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
      • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
      Termin składania dokumentów: 26 października 2023 r.Miejsce składania dokumentów: Agencja Mienia Wojskowego
      ul. Nowowiejska 26A
      00-911 Warszawa
      z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 184/23”lub wyślij aplikację poprzez "Aplikuj"Metody i techniki naboru:
      • weryfikacja formalna dokumentów,
      • sprawdzian wiedzy,
      • rozmowa kwalifikacyjna.
      Dodatkowe informacje:
      • oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
      • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
      • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
      • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13 lub 22/ 314 99 46.
  • Specjalista w Dziale ds. Windykacji (umowa na zastępstwo) Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu

    Podhalanin
    • Wrocław
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 168/23

      Agencja Mienia Wojskowegoogłasza nabór na stanowiskoSpecjalista w Dziale ds. Windykacji--- umowa na zastępstwo ---Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu

      Oferujemy:
      • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
      • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
      • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
      • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
      • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
      • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
      • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
      • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
      Główne obowiązki:Wykonywanie czynności z zakresu windykacji pieniężnej i niepieniężnej poprzez:
      • monitorowanie procesów windykacyjnych oraz terminowe dochodzenie należności m.in. poprzez sporządzanie i kierowanie wezwań do zapłaty, pozwów do sądu, rozliczanie wpłat dłużników oraz rozpatrywanie spraw o umorzenie i rozkładanie należności na raty,
      • uczestniczenie w wywiadach środowiskowych, m.in. dotyczących opróżnienia lokalu lub przymusowego wykwaterowania,
      • współpraca z organami administracji publicznej, a także innymi podmiotami w zakresie uzyskiwania informacji niezbędnych do prowadzenia działań windykacyjnych,
      • weryfikacja merytoryczna wpływającej dokumentacji inicjującej sprawy z obszary windykacji,
      • przygotowywanie danych do planów i sporządzanie cząstkowych sprawozdań w zakresie właściwości działu.
      Wymagania niezbędne:
      • wykształcenie wyższe,
      • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej rok w obszarze windykacji,
      • znajomość ustaw o Agencji Mienia Wojskowego i Zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
      • znajomość ogólnych zasad dochodzenia i egzekwowania obowiązków pieniężnych i niepieniężnych w trybie cywilnym i administracyjnym,
      • umiejętność redagowania pism oraz obsługi komputera (pakiet MS Office),
      • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i negocjacyjne,
      • odpowiedzialność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej.
      Wymagania dodatkowe:
      • preferowane wykształcenie wyższe o kierunku: prawo, administracja, ekonomia,
      • prawo jazdy kat. B.
      Wymagane dokumenty i oświadczenia:
      • cv i list motywacyjny,
      • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
      • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
      • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
      • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
      Termin składania dokumentów: 3 października 2023 r.

      Miejsce składania dokumentów: Agencja Mienia Wojskowego
      ul. Nowowiejska 26A
      00-911 Warszawa
      z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 168/23”

      lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online za pomocą przycisku "aplikuj".

      Metody i techniki naboru:
      • weryfikacja formalna dokumentów,
      • sprawdzian wiedzy,
      • rozmowa kwalifikacyjna.
      Dodatkowe informacje:
      • oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
      • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
      • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
      • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.
  • Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu

    Podhalanin
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 163/23Agencja Mienia Wojskowego
      ogłasza nabór na stanowisko
      Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów
      Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu

      Oferujemy:
      • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
      • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
      • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
      • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
      • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
      • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
      • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
      • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
      Główne obowiązki:
      • sprawowanie nadzoru nad procesem inwestycyjnym i remontowym realizowanych zadań (dot. zarówno lokali mieszkalnych jak i użytkowych) w zakresie prac elektrycznych oraz wykonywanie czynności związanych z eksploatacją tego obszaru,
      • przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności programów funkcjonalno-użytkowych, opisów przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji warunków zamówienia i projektów umów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
      • zawieranie umów i prowadzenie korespondencji w zakresie wykonywanych zadań,
      • weryfikacja dokumentacji projektowej, sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w określonej specjalności,
      • weryfikowanie i opisywanie faktur, not księgowych oraz wykonywanie opisów kontrolingowych dokumentów księgowych w zakresie wykonywanych zadań.
      Wymagania niezbędne:
      • wykształcenie min. średnie,
      • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze specjalizacji stanowiska,
      • posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego dozorowego (D) w Grupie 1 (G1: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną),
      • znajomość ustaw: Prawo Budowlane, Prawo zamówień publicznych, o Agencji Mienia Wojskowego, o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
      • znajomość procesu budowlanego,
      • znajomość programów do kosztorysowych (np. Norma PRO),
      • obsługa pakietu MS Office,
      • prawo jazdy kat. B.
      Wymagania dodatkowe:
      • dyspozycyjność, rzetelność i zaangażowanie,
      • mile widziane posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego eksploatacyjnego (E) w Grupie 1 (G1).
      Wymagane dokumenty i oświadczenia:
      • cv i list motywacyjny,
      • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
      • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
      • kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia,
      • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
      • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
      Termin składania dokumentów: 25 września 2023 r.

      Miejsce składania dokumentów:
      Agencja Mienia Wojskowego
      ul. Nowowiejska 26A
      00-911 Warszawa
      z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 163/23”

      lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz za pomocą przycisku "aplikuj"

      Metody i techniki naboru:
      • weryfikacja formalna dokumentów,
      • sprawdzian wiedzy,
      • rozmowa kwalifikacyjna.
      Dodatkowe informacje:
      • oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
      • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
      • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
      • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.

  • Starszy Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu

    Podhalanin
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 164/23

      Agencja Mienia Wojskowego
      ogłasza nabór na stanowisko
      Starszy Specjalista w Dziale ds. Inwestycji i Remontów
      Oddział Regionalny AMW we Wrocławiu

      Oferujemy:
      • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
      • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
      • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
      • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
      • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
      • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
      • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
      • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
      Główne obowiązki:
      • wykonywanie zadań z zakresu zabezpieczenia potrzeb mieszkaniowych żołnierzy zawodowych poprzez realizację inwestycji mieszkaniowych, zadań remontowych i spraw związanych z bieżącym utrzymaniem zasobu i infrastruktury technicznej,
      • sprawowanie nadzoru nad procesem inwestycyjnym i remontowym realizowanych zadań (dot. zarówno lokali mieszkalnych jak i użytkowych) w zakresie konstrukcyjno-budowlanym oraz wykonywanie czynności związanych z eksploatacją tego obszaru,
      • przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności programów funkcjonalno-użytkowych, opisów przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektów umów, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
      • weryfikacja dokumentacji projektowej, sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w określonej specjalności.
      Wymagania niezbędne:
      • wykształcenie wyższe techniczne budowlane,
      • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2 lata w obszarze zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
      • znajomość ustaw: Prawo Budowlane, Prawo zamówień publicznych, o Agencji Mienia Wojskowego, o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
      • znajomość procesu budowlanego,
      • biegła znajomość pakietu MS Office oraz programów (np. Norma PRO),
      • umiejętność kosztorysowania oraz weryfikacji kosztorysów,
      • prawo jazdy kat. B.
      Wymagania dodatkowe:
      • posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania, bez ograniczeń,
      • samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność,
      • zaangażowanie, dobra organizacja pracy własnej.
      Wymagane dokumenty i oświadczenia:
      • cv i list motywacyjny,
      • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
      • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
      • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
      • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
      Termin składania dokumentów: 25 września 2023 r.

      Miejsce składania dokumentów:
      Agencja Mienia Wojskowego
      ul. Nowowiejska 26A
      00-911 Warszawa
      z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 164/23”

      lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz za pomocą przycisku "aplikuj"

      Metody i techniki naboru:
      • weryfikacja formalna dokumentów,
      • sprawdzian wiedzy,
      • rozmowa kwalifikacyjna.
      Dodatkowe informacje:
      • oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
      • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
      • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
      • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46.

  • Inspektor w Dziale ds. Finansowo-Księgowych Oddział Regionalny AMW w Gdyni (145/23)

    Podhalanin
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 145/23Agencja Mienia Wojskowegoogłasza nabór na stanowiskoInspektor w Dziale ds. Finansowo-KsięgowychOddział Regionalny AMW w GdyniOferujemy:
      • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
      • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
      • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
      • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
      • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
      • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
      • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
      • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
      Główne obowiązki:
      • bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych, a także weryfikacja dowodów księgowych i dekretów kontrolingowych pod względem prawidłowości ujęcia w księgach rachunkowych,
      • weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz sporządzanie dekretu kontrolingowego,
      • realizowanie zadań związanych z dekretowaniem i księgowaniem wybranych operacji gospodarczych, z uwzględnieniem zasad rachunkowości, kontrolingowych oraz klasyfikacji budżetowej dochodów i wydatków,
      • rejestrowanie (wprowadzanie) dokumentów zakupowych w elektronicznym systemie informatycznym i ich rozdział do działów merytorycznych,
      • sporządzanie danych pomocniczych do sprawozdań finansowych i budżetowych.
      Wmagania niezbędne:
      • wykształcenie min. średnie,
      • znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
      • znajomość ustaw o: podatku od towarów i usług VAT, podatku dochodowym od osób prawnych, rachunkowości oraz o finansach publicznych,
      • biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
      • umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja własnej pracy,
      • terminowość, dokładność i zaangażowanie.
      Wymagania dodatkowe:
      • mile widziane wykształcenie z zakresu finansów i rachunkowości,
      • komunikatywność i odpowiedzialność,
      • doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.
      Wymagane dokumenty i oświadczenia:
      • cv i list motywacyjny,
      • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
      • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
      • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
      Termin składania dokumentów: 9 sierpnia 2023 r.Miejsce składania dokumentów: Agencja Mienia Wojskowego
      ul. Nowowiejska 26A
      00-911 Warszawa
      z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 145/23”lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online przez opcję "Aplikuj"Metody i techniki naboru:
      • weryfikacja formalna dokumentów,
      • sprawdzian wiedzy,
      • rozmowa kwalifikacyjna.
      Dodatkowe informacje:
      • oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
      • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
      • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
      • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 99 46 lub 22/ 314 98 13.

Pracodawcy w Wadowicach