Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej

Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Pracownik sprzątający Warszawa, Pracownik biurowy Warszawa, Bibliotekarz Warszawa, Specjalista ds. finansów Warszawa, Informatyk Warszawa.
Kategorie zawodowe: praca fizyczna, administracja biurowa / praca biurowa, edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia, bankowość / finanse, it (informatyka).

Oferty pracy Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach tej firmy

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Archiwalne oferty pracy Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej

  • Specjalista ds. płac

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Umowa o pracę na okres próbny

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - ekonomiczne; umiejętność samodzielnego sporządzania rozliczeń podatkowych i deklaracji; co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe; komunikatywna znajomość języka polskiego. Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń i innych należności ze stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, ustalanie i naliczanie świadczeń finansowych z funduszu ubezpieczeń społecznych; sporządzanie korekt, dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS; przygotowywanie rozliczeń PPK; rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz sporządzanie PIT-ów; obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi; wystawianie zaświadczeń o zarobkach; archiwizowanie dokumentów płacowych; przygotowywanie pism dla instytucji zewnętrznych (ZUS, US, komornik). Praca zmianowa w godz.: 8.00-16.00. [Kontakt: amazurkiewicz@aps.edu.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 830 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy, + premia motywacyjna, + trzynaste wynagrodzenie, + pakiet socjalny.
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent techniczny

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Umowa o pracę na okres próbny

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Uprawnienia: Pakiet MS Office
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; obsługa komputera; znajomość Office 365; znajomość języka polskiego na poziomie B2. Zakres wykonywanych zadań obejmuje: 1) Obsługę aparatury informatycznej w ramach obsługi użytkowników (Help Desk) w tym: komputerów stacjonarnych i przenośnych, drukarek, skanerów i urządzeń wielofunkcyjnych, urządzeń sieciowych (switch, access point), przygotowanie komputerów do pracy instalacja systemu operacyjnego i oprogramowania użytkowego, nadzór nad stanem sprzętu informatycznego i poligraficznego, odbiór i ewidencja zgłoszeń dotyczących usterek sprzętu (wstępna ocena usterki), przekazywanie sprzętu do serwisu i nadzór zwrotu po naprawie. 2) Instalacje i posługiwanie się programami w wersji użytkowanej w APS: systemami operacyjnymi Windows komputerów, pakietu Microsoft Office, antywirusowymi, obsługi Internetu przeglądarki, oprogramowania pocztowego online, klienci poczty offline, archiwizującymi, medialnymi wraz z obowiązującymi kodekami, znajomość podstawowych funkcji systemów użytkowanych w APS. 3) Znajomość podstawowej obsługi sieci opartej o domenę Microsoft: kontrola połączeń logicznych i sygnałowych komputerów i drukarek z siecią LAN. Praca w godz. 8.00-16.00. [Zgłoszenia: e-mail: amazurkiewicz@aps.edu.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 850 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy; + pakiet socjalny; + premia motywacyjna, + \"13\"
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Pomocniczy pracownik obsługi

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Umowa o pracę na okres próbny

      Wymagania

      • Wykształcenie: podstawowe
      • Inne wymagania: wykształcenie podstawowe; roczne doświadczenie zawodowe; komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - utrzymanie czystości, - właściwe użytkowanie powierzonego sprzętu, - właściwe i racjonalne gospodarowanie środkami czystości, - wykonywanie innych poleceń wydanych przez Kierownika Działu lub osoby upoważnionej. Praca w godz.: 6.00-14.00 lub 12.30-20.30. [Kontakt: amazurkiewicz@aps.edu.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy, + premia motywacyjna, + trzynaste wynagrodzenie, + pakiet socjalny.
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent techniczny

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1) Obsługa aparatury informatycznej w ramach obsługi użytkowników (Help Desk) w tym: komputerów stacjonarnych i przenośnych, drukarek, skanerów i urządzeń wielofunkcyjnych, urządzeń sieciowych (switch, access point), przygotowanie komputerów do pracy instalacja systemu operacyjnego i oprogramowania użytkowego, nadzór nad stanem sprzętu informatycznego i poligraficznego, odbiór i ewidencja zgłoszeń dotyczących usterek sprzętu (wstępna ocena usterki), przekazywanie sprzętu do serwisu i nadzór zwrotu po naprawie.
      2) Instalacje i posługiwanie się programami w wersji użytkowanej w APS: systemami operacyjnymi Windows komputerów, pakietu Microsoft Office, antywirusowymi, obsługi Internetu przeglądarki, oprogramowania pocztowego online, klienci poczty offline, archiwizującymi, medialnymi wraz z obowiązującymi kodekami, znajomość podstawowych funkcji systemów użytkowanych
      w APS.
      3) Znajomość podstawowej obsługi sieci opartej o domenę Microsoft: kontrola połączeń logicznych i sygnałowych komputerów i drukarek z siecią LAN.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Uprawnienia: Pakiet MS Office
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; 3-miesięczne doświadczenie zawodowe; znajomość języka polskiego na poziomie co najmniej B2. Zakres wykonywanych zadań obejmuje: - nadzór nad dokumentacją przychodzącą i wychodzącą Instytutu, - wsparcie podczas tworzenia obsad w Instytucie, - zbieranie oraz przekazywanie do odpowiednich jednostek indywidualnych kart planowanego i zrealizowanego obciążenia dydaktycznego, - nadzór nad realizacją zapotrzebowania na fakultety, seminaria dyplomowe oraz konserwatoria, - przyjmowanie oraz przekazywanie do Biura Obsługi Studentów protokołów egzaminacyjnych z przedmiotów realizowanych w Instytucie, - aktualizacja oceny w systemie USOS, - wprowadzanie i aktualizacja tematów prac dyplomowych w systemie USOS oraz innych związanych z tym zadaniem procedur, - wsparcie nauczycieli akademickich podczas procedury sprawdzania prac dyplomowych w systemie APD, - tworzenie harmonogramów dyżurów pracowników Instytutu, - tworzenie wykazu urlopów nauczycieli akademickich, - pomoc w organizowaniu zebrań Instytutu i innych wydarzeń, - wsparcie administracyjne obsługi Rady Dyscypliny Naukowej. Elastyczny czas pracy (możliwość pracy także w weekendy). [Zgłoszenia: e-mail: amazurkiewicz@aps.edu.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 850 PLN
      • Opis wynagrodzenia: dodatek stażowy; pakiet socjalny; premia motywacyjna, \"13\"
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. płac

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń i innych należności ze stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, ustalanie i naliczanie świadczeń finansowych z funduszu ubezpieczeń społecznych; sporządzanie korekt, dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS; przygotowywanie rozliczeń PPK; rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz sporządzanie PIT-ów; obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi; wystawianie zaświadczeń o zarobkach; archiwizowanie dokumentów płacowych; przygotowywanie pism dla instytucji zewnętrznych (ZUS, US, komornik).

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
      • Uprawnienia: Obsługa finansowo-księgowa
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne; umiejętność samodzielnego sporządzania rozliczeń podatkowych; znajomość obsługi programów finansowo-księgowych; co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe; komunikatywna znajomość języka polskiego. Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń i innych należności ze stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, ustalanie i naliczanie świadczeń finansowych z funduszu ubezpieczeń społecznych; sporządzanie korekt, dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS; przygotowywanie rozliczeń PPK; rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz sporządzanie PIT-ów; obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi; wystawianie zaświadczeń o zarobkach; archiwizowanie dokumentów płacowych; przygotowywanie pism dla instytucji zewnętrznych (ZUS, US, komornik). Praca zmianowa w godz.: 8.00-16.00. [Kontakt: amazurkiewicz@aps.edu.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 830 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy, + premia motywacyjna, + trzynaste wynagrodzenie, + pakiet socjalny.
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy bibliotekarz

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Umowa o pracę na okres próbny

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Bibliotekarstwo
      • Inne wymagania: wykształcenie wyższe - Bibliotekarstwo. Umiejętność wyszukiwania i selekcji informacji. Co najmniej 6-letnie doświadczenie zawodowe. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - obsługa użytkowników w Czytelni oraz Informatorium, - udostępnianie zbiorów bibliotecznych w Czytelni, - obsługa baz danych udostępnianych w Czytelni oraz Informatorium, - prowadzenie działalności informacyjnej w oparciu o tradycyjne i e- źródła informacji/bazy danych, - obsługa bibliotecznego systemu komputerowego modułu udostępniania w zakresie obsługi wypożyczeń i zwrotów, - dbałość o bezpieczeństwo i kompletność gromadzonych i udostępnianych w Czytelni zbiorów, - współpraca z działem gromadzenia i opracowania w zakresie gromadzenia zbiorów, - sporządzanie statystyk oraz sprawozdań z działalności Czytelni oraz Informatorium. Praca zmianowa w godz.: 8.00-18.00. [Zgłoszenia: e-mail: amazurkiewicz@aps.edu.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 100 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy, + premia motywacyjna, + trzynaste wynagrodzenie, + pakiet socjalny. W sumie wynagrodzenie nie niższe niż najniższa krajowa.
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. płac

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - sporządzanie list płac,
      - naliczanie wynagrodzeń i innych należności ze stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,
      - ustalanie i naliczanie świadczeń finansowych z funduszu ubezpieczeń społecznych,
      - sporządzanie korekt, dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS,
      - przygotowywanie rozliczeń PPK,
      - rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz sporządzanie PIT-ów,
      - obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi,
      - wystawianie zaświadczeń o zarobkach,
      - archiwizowanie dokumentów płacowych,
      - przygotowywanie pism dla instytucji zewnętrznych (ZUS, US, komornik).

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
      • Uprawnienia: Obsługa finansowo-księgowa
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne; umiejętność samodzielnego sporządzania rozliczeń podatkowych i deklaracji. Znajomość obsługi programów finansowo-księgowych. Co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - sporządzanie list płac, - naliczanie wynagrodzeń i innych należności ze stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, - ustalanie i naliczanie świadczeń finansowych z funduszu ubezpieczeń społecznych, - sporządzanie korekt, dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS, - przygotowywanie rozliczeń PPK, - rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz sporządzanie PIT-ów, - obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi, - wystawianie zaświadczeń o zarobkach, - archiwizowanie dokumentów płacowych, - przygotowywanie pism dla instytucji zewnętrznych (ZUS, US, komornik). Praca zmianowa w godz.: 8.00-16.00. [Kontakt: amazurkiewicz@aps.edu.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 830 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy, + premia motywacyjna, + trzynaste wynagrodzenie, + pakiet socjalny.
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. księgowości

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym;
      - dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym Xpertis;
      - prowadzenie rejestru zakupów;
      - wprowadzanie planu rzeczowo-finansowego w programie finansowo-księgowym;
      - księgowanie wyciągów bankowych - opłaty za studia, kaucje gwarancyjne, Fundusz Stypendialny;
      - uzgadnianie salda kont rozrachunkowych i bankowych;
      - wprowadzanie na bieżąco opłat za usługi edukacyjne do programu USOS poprzez import plików;
      - rozliczanie wpłat z przypisanymi należnościami w programie USOS (czesne, dyplomy, druga specjalność, itp.);
      - wystawianie faktur, zaświadczeń za wniesione opłaty z tytułu usług edukacyjnych;
      - monitoring należności z tytułu sprzedaży usług edukacyjnych i pozostałej sprzedaży (monity, wezwania do zapłaty);
      - przygotowanie dokumentacji do windykacji należności uczelni;
      - księgowanie należności uczelni na podstawie dokumentu sądowego Nakaz Zapłaty;
      - księgowanie rozliczeń finansowych z komornikiem;
      - księgowanie listy wypłat dla studentów (stypendia, zapomogi, itp.) - przygotowanie danych do sprawozdawczości z zakresu powierzonych zadań. archiwizowanie dokumentów z zakresu powierzonych czynności.
      Wykonywanie innych poleceń wydanych przez przełożonego.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
      • Uprawnienia: Obsługa finansowo-księgowa
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne; znajomość ustawy o rachunkowości; znajomość obsługi programów finansowo-księgowych; co najmniej 5-miesięczne doświadczenie zawodowe. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; - dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym Xpertis; - prowadzenie rejestru zakupów; - wprowadzanie planu rzeczowo-finansowego w programie finansowo-księgowym; - księgowanie wyciągów bankowych - opłaty za studia, kaucje gwarancyjne, Fundusz Stypendialny; - uzgadnianie salda kont rozrachunkowych i bankowych; - wprowadzanie na bieżąco opłat za usługi edukacyjne do programu USOS poprzez import plików; - rozliczanie wpłat z przypisanymi należnościami w programie USOS (czesne, dyplomy, druga specjalność, itp.); - wystawianie faktur, zaświadczeń za wniesione opłaty z tytułu usług edukacyjnych; - monitoring należności z tytułu sprzedaży usług edukacyjnych i pozostałej sprzedaży (monity, wezwania do zapłaty); - przygotowanie dokumentacji do windykacji należności uczelni; - księgowanie należności uczelni na podstawie dokumentu sądowego Nakaz Zapłaty; - księgowanie rozliczeń finansowych z komornikiem; - księgowanie listy wypłat dla studentów (stypendia, zapomogi, itp.) - przygotowanie danych do sprawozdawczości z zakresu powierzonych zadań. archiwizowanie dokumentów z zakresu powierzonych czynności. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez przełożonego. Praca zmianowa w godz.: 8.00-16.00. [Kontakt: amazurkiewicz@aps.edu.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy, + premia motywacyjna, + trzynaste wynagrodzenie, + pakiet socjalny. W sumie w
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. księgowości

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym;
      - dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym Xpertis;
      - prowadzenie rejestru zakupów;
      - wprowadzanie planu rzeczowo-finansowego w programie finansowo-księgowym;
      - księgowanie wyciągów bankowych - opłaty za studia, kaucje gwarancyjne, Fundusz Stypendialny;
      - uzgadnianie salda kont rozrachunkowych i bankowych;
      - wprowadzanie na bieżąco opłat za usługi edukacyjne do programu USOS poprzez import plików;
      - rozliczanie wpłat z przypisanymi należnościami w programie USOS (czesne, dyplomy, druga specjalność, itp.);
      - wystawianie faktur, zaświadczeń za wniesione opłaty z tytułu usług edukacyjnych;
      - monitoring należności z tytułu sprzedaży usług edukacyjnych i pozostałej sprzedaży (monity, wezwania do zapłaty);
      - przygotowanie dokumentacji do windykacji należności uczelni;
      - księgowanie należności uczelni na podstawie dokumentu sądowego Nakaz Zapłaty;
      - księgowanie rozliczeń finansowych z komornikiem;
      - księgowanie listy wypłat dla studentów (stypendia, zapomogi, itp.) - przygotowanie danych do sprawozdawczości z zakresu powierzonych zadań. archiwizowanie dokumentów z zakresu powierzonych czynności.
      Wykonywanie innych poleceń wydanych przez przełożonego.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
      • Uprawnienia: Obsługa finansowo-księgowa
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne; znajomość ustawy o rachunkowości; znajomość obsługi programów finansowo-księgowych; co najmniej 5-miesięczne doświadczenie zawodowe. Komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; - dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym Xpertis; - prowadzenie rejestru zakupów; - wprowadzanie planu rzeczowo-finansowego w programie finansowo-księgowym; - księgowanie wyciągów bankowych - opłaty za studia, kaucje gwarancyjne, Fundusz Stypendialny; - uzgadnianie salda kont rozrachunkowych i bankowych; - wprowadzanie na bieżąco opłat za usługi edukacyjne do programu USOS poprzez import plików; - rozliczanie wpłat z przypisanymi należnościami w programie USOS (czesne, dyplomy, druga specjalność, itp.); - wystawianie faktur, zaświadczeń za wniesione opłaty z tytułu usług edukacyjnych; - monitoring należności z tytułu sprzedaży usług edukacyjnych i pozostałej sprzedaży (monity, wezwania do zapłaty); - przygotowanie dokumentacji do windykacji należności uczelni; - księgowanie należności uczelni na podstawie dokumentu sądowego Nakaz Zapłaty; - księgowanie rozliczeń finansowych z komornikiem; - księgowanie listy wypłat dla studentów (stypendia, zapomogi, itp.) - przygotowanie danych do sprawozdawczości z zakresu powierzonych zadań. archiwizowanie dokumentów z zakresu powierzonych czynności. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez przełożonego. Praca zmianowa w godz.: 8.00-16.00. [Kontakt: amazurkiewicz@aps.edu.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 470 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy, + premia motywacyjna, + trzynaste wynagrodzenie, + pakiet socjalny. W sumie w
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Pomocniczy pracownik obsługi

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - utrzymanie czystości,
      - właściwe użytkowanie powierzonego sprzętu,
      - właściwe i racjonalne gospodarowanie środkami czystości,
      - wykonywanie innych poleceń wydanych przez Kierownika Działu lub osoby upoważnionej.

      Wymagania

      • Wykształcenie: podstawowe
      • Inne wymagania: wykształcenie podstawowe, umiejętność pracy w zespole; komunikatywność; dobra organizacja pracy; 3 miesiące doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - utrzymanie czystości, - właściwe użytkowanie powierzonego sprzętu, - właściwe i racjonalne gospodarowanie środkami czystości, - wykonywanie innych poleceń wydanych przez Kierownika Działu lub osoby upoważnionej. Praca zmianowa w godz.: 6.00-14.00, 12.30-20.30. [Kontakt: amazurkiewicz@aps.edu.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 280 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy, + premia motywacyjna, + trzynaste wynagrodzenie, + pakiet socjalny. W sumie w
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Pracownik gospodarczy

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym, dbanie o roślinność, prace transportowe i przeprowadzkowe tj. przenoszenie mebli szkolnych i biurowych, książek itp., wykonywanie innych poleceń wydanych przez Kierownika Działu lub osoby upoważnionej.

      Wymagania

      • Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
      • Inne wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe; umiejętności: obsługa kosiarek, podkaszarek, zamiatarek, miniciągniczka; 3 miesiące doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: Utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym, dbanie o roślinność, prace transportowe i przeprowadzkowe tj. przenoszenie mebli szkolnych i biurowych, książek itp., wykonywanie innych poleceń wydanych przez Kierownika Działu lub osoby upoważnionej. [Kontakt: amazurkiewicz@aps.edu.pl

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 280 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy, + premia motywacyjna, + trzynaste wynagrodzenie, + pakiet socjalny.
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Pomocniczy pracownik obsługi

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Utrzymanie czystości na budynku D, obsługa maszyny myjąco-szorującej, wykonywanie innych poleceń wydanych przez Kierownika Działu lub osoby upoważnionej.

      Wymagania

      • Wykształcenie: podstawowe
      • Inne wymagania: wykształcenie podstawowe, umiejętności: obsługa maszyny myjąco-szorującej; 3 miesiące doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: Utrzymanie czystości na budynku D, obsługa maszyny myjąco-szorującej, wykonywanie innych poleceń wydanych przez Kierownika Działu lub osoby upoważnionej. [Kontakt: amazurkiewicz@aps.edu.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 280 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy, + premia motywacyjna, + trzynaste wynagrodzenie, + pakiet socjalny.
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Pracownik obsługi recepcji

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń biurowych i sal wykładowych w budynku D, - codzienne prowadzenie rejestru wydawanych i zdawanych kluczy, - zgłaszanie kierownikowi lub innym upoważnionym osobom o brakujących kluczach /po nieskutecznych monitach u osób kwitujących pobranie kluczy/, - codzienne zapoznawanie się /potwierdzone podpisem/ z raportem z przebiegu dozoru budynków i zajęcie się ewentualnymi zgłoszeniami w zakresie wydawanych kluczy, - udzielanie informacji interesantom odwiedzającym APS, - natychmiastowe powiadomienie kierownictwa w przypadku zaistnienia jakichkolwiek nieprawidłowości lub awarii, - monitoring i wpisywanie do systemu tablic rejestracyjnych upoważnionych osób, - obsługa systemów sygnalizacji pożarowej, - obsługa monitoringu, - wykonywanie innych poleceń wydanych przez Kierownika Działu lub inne upoważnione osoby.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; 3-miesięczne doświadczenie zawodowe; komunikatywna znajomość języka polskiego na poziomie. Zakres wykonywanych zadań obejmuje: Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń biurowych i sal wykładowych w budynku D, - codzienne prowadzenie rejestru wydawanych i zdawanych kluczy, - zgłaszanie kierownikowi lub innym upoważnionym osobom o brakujących kluczach /po nieskutecznych monitach u osób kwitujących pobranie kluczy/, - codzienne zapoznawanie się /potwierdzone podpisem/ z raportem z przebiegu dozoru budynków i zajęcie się ewentualnymi zgłoszeniami w zakresie wydawanych kluczy, - udzielanie informacji interesantom odwiedzającym APS, - natychmiastowe powiadomienie kierownictwa w przypadku zaistnienia jakichkolwiek nieprawidłowości lub awarii, - monitoring i wpisywanie do systemu tablic rejestracyjnych upoważnionych osób, - obsługa systemów sygnalizacji pożarowej, - obsługa monitoringu, - wykonywanie innych poleceń wydanych przez Kierownika Działu lub inne upoważnione osoby. Praca w godz. 6-14, 14-22, 22-6. [Kontakt: e-mail: amazurkiewicz@aps.edu.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy; + pakiet socjalny; + premia motywacyjna; + trzynaste wynagrodzenie tzw. \"13\".
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent administracyjny

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - nadzór nad dokumentacją przychodzącą i wychodzącą Instytutu,
      - wsparcie podczas tworzenia obsad w Instytucie,
      - zbieranie oraz przekazywanie do odpowiednich jednostek indywidualnych kart planowanego i zrealizowanego obciążenia dydaktycznego,
      - nadzór nad realizacją zapotrzebowania na fakultety, seminaria dyplomowe oraz konserwatoria,
      - przyjmowanie oraz przekazywanie do Biura Obsługi Studentów protokołów egzaminacyjnych z przedmiotów realizowanych w Instytucie,
      - aktualizacja oceny w systemie USOS,
      - wprowadzanie i aktualizacja tematów prac dyplomowych w systemie USOS oraz innych związanych z tym zadaniem procedur,
      - wsparcie nauczycieli akademickich podczas procedury sprawdzania prac dyplomowych w systemie APD,
      - tworzenie harmonogramów dyżurów pracowników Instytutu,
      - tworzenie wykazu urlopów nauczycieli akademickich,
      - pomoc w organizowaniu zebrań Instytutu i innych wydarzeń,
      - wsparcie administracyjne obsługi Rady Dyscypliny Naukowej.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Uprawnienia: Pakiet MS Office
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; 3-miesięczne doświadczenie zawodowe; znajomość języka polskiego na poziomie co najmniej B2. Zakres wykonywanych zadań obejmuje: - nadzór nad dokumentacją przychodzącą i wychodzącą Instytutu, - wsparcie podczas tworzenia obsad w Instytucie, - zbieranie oraz przekazywanie do odpowiednich jednostek indywidualnych kart planowanego i zrealizowanego obciążenia dydaktycznego, - nadzór nad realizacją zapotrzebowania na fakultety, seminaria dyplomowe oraz konserwatoria, - przyjmowanie oraz przekazywanie do Biura Obsługi Studentów protokołów egzaminacyjnych z przedmiotów realizowanych w Instytucie, - aktualizacja oceny w systemie USOS, - wprowadzanie i aktualizacja tematów prac dyplomowych w systemie USOS oraz innych związanych z tym zadaniem procedur, - wsparcie nauczycieli akademickich podczas procedury sprawdzania prac dyplomowych w systemie APD, - tworzenie harmonogramów dyżurów pracowników Instytutu, - tworzenie wykazu urlopów nauczycieli akademickich, - pomoc w organizowaniu zebrań Instytutu i innych wydarzeń, - wsparcie administracyjne obsługi Rady Dyscypliny Naukowej. Elastyczny czas pracy (możliwość pracy także w weekendy). [Zgłoszenia: e-mail: amazurkiewicz@aps.edu.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 650 PLN
      • Opis wynagrodzenia: dodatek stażowy; pakiet socjalny; premia motywacyjna, \"13\"
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Samodzielny referent techniczny

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • Zakres obowiązków

      1. Obsługa aparatury multimedialnej (w tym): a. obsługa aparatury zlokalizowanej w aulach multimedialnych A, B, C oraz salach wykładowych we wszystkich lokalizacjach APS, b. obsługa przenośnej aparatury medialnej(rzutniki, projektory, laptopy, mikrofony bezprzewodowe itp.) użytkowanej we wszystkich lokalizacjach APS, c. obsługa nośników mediów jak kamera, dyktafon, aparat fotograficzny, aparat cyfrowy. 2. Przygotowanie aparatury audio-video do zajęć. 3. Instruktaż i pomoc w obsłudze sprzętu pracownikom naukowo- dydaktycznym. 4. Obsługa aparatury informatycznej związanej z prowadzeniem obsługi multimedialnej (w tym): a. posługiwanie się programami do obróbki obrazu, wideo i dźwięku użytkowanymi w APS, b. posługiwanie się programami pakietu Microsoft Office w wersji bieżącej użytkowanej w APS, c. posługiwanie się komputerem stacjonarnym i przenośnym w celu wykonania zadania obsługi medialnej w tym wykorzystanie narzędzi takich jak: WWW, e-mail. 5. Obsługa techniczna imprez i uroczystości na terenie uczelni oraz zapewnienie nagłośnienia. 6. Obsługa fotograficzna i filmowa (video). 7. Obsługa transmisji internetowych (audio-video). 8. Wypożyczanie aparatury przenośnej pracownikom APS - prowadzenie bieżącego rejestru, nadzór techniczny nad stanem zwracanego sprzętu 9. Przygotowywanie i opracowanie materiałów medialnych na potrzeby Akademii, także zleconych poprzez inne działy w miarę możliwości technicznych. 10. Tworzenie prezentacji na zlecenie. 11. Obsługę systemu zarządzania sprzętem medialnym Fibaro.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Uprawnienia: Pakiet MS Office
      • Inne wymagania: Niezbędne wymagania wobec kandydata: - wykształcenie średniewyższe, minimum licencjat, - doświadczenie zawodowe min. 2 m-ce, - znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację ustną i pisemną, - znajomość zagadnień medialnych i audiowizualnych, obsługa urządzeń biurowych, - komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: 1. Obsługa aparatury multimedialnej (w tym): a. obsługa aparatury zlokalizowanej w aulach multimedialnych A, B, C oraz salach wykładowych we wszystkich lokalizacjach APS, b. obsługa przenośnej aparatury medialnej(rzutniki, projektory, laptopy, mikrofony bezprzewodowe itp.) użytkowanej we wszystkich lokalizacjach APS, c. obsługa nośników mediów jak kamera, dyktafon, aparat fotograficzny, aparat cyfrowy. 2. Przygotowanie aparatury audio-video do zajęć. 3. Instruktaż i pomoc w obsłudze sprzętu pracownikom naukowo- dydaktycznym. 4. Obsługa aparatury informatycznej związanej z prowadzeniem obsługi multimedialnej (w tym): a. posługiwanie się programami do obróbki obrazu, wideo i dźwięku użytkowanymi w APS, b. posługiwanie się programami pakietu Microsoft Office w wersji bieżącej użytkowanej w APS, c. posługiwanie się komputerem stacjonarnym i przenośnym w celu wykonania zadania obsługi medialnej w tym wykorzystanie narzędzi takich jak: WWW, e-mail. 5. Obsługa techniczna imprez i uroczystości na terenie uczelni oraz zapewnienie nagłośnienia. 6. Obsługa fotograficzna i filmowa (video). 7. Obsługa transmisji internetowych (audio-video). 8. Wypożyczanie aparatury przenośnej pracownikom APS - prowadzenie bieżącego rejestru, nadzór techniczny nad stanem zwracanego sprzętu 9. Przygotowywanie i opracowanie materiałów medialnych na potrzeby Akademii, także zleconych poprzez inne działy w miarę możliwości technicznych. 10. Tworzenie prezentacji na zlecenie. 11. Obsługę systemu zarządzania sprzętem medialnym Fibaro. [Zgłoszenia: e-mail: amazurkiewicz@aps.edu.pl, tel. 225893616]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 550 PLN
      • Opis wynagrodzenia: dodatek stażowy 1% za każdy przepracowanych rok -maks. 20%; pakiet socjalny; premia motywacyjna, \"1
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent administracyjny

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - prowadzenie spraw słuchaczy studiów podyplomowych i obowiązującej w tym zakresie dokumentacji, - utrzymywanie bieżącej łączności z kandydatami, słuchaczami i wykładowcami, - obsługa nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia na studiach podyplomowych, - przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji studiów podyplomowych w formie papierowej i elektronicznej, - przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, - sporządzenie sprawozdań i raportów, - aktualizacja strony internetowej studiów podyplomowych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: Pakiet MS Office
      • Inne wymagania: Niezbędne wymagania wobec kandydata: - wykształcenie wyższe, minimum licencjat, - doświadczenie zawodowe min. 3 m-ce, - znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację ustną i pisemną, - doskonała znajomość pakietu MS Office. Zakres wykonywanych zadań obejmuje: - prowadzenie spraw słuchaczy studiów podyplomowych i obowiązującej w tym zakresie dokumentacji, - utrzymywanie bieżącej łączności z kandydatami, słuchaczami i wykładowcami, - obsługa nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia na studiach podyplomowych, - przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji studiów podyplomowych w formie papierowej i elektronicznej, - przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, - sporządzenie sprawozdań i raportów, - aktualizacja strony internetowej studiów podyplomowych. Elastyczny czas pracy (możliwość pracy także w weekendy). [Zgłoszenia: e-mail: amazurkiewicz@aps.edu.pl, tel. 225893616]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 650 PLN
      • Opis wynagrodzenia: dodatek stażowy 1% za każdy przepracowanych rok -maks. 20%; pakiet socjalny; premia motywacyjna, \"1
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. biurowych

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Zakres wykonywanych zadań obejmuje:
      - obsługę biura projektowego (prowadzenie dokumentacji finansowej i merytorycznej projektu),
      - prowadzenie rozeznania rynku szkoleniowego w celu pozyskania najlepszej jakościowo oferty szkoleń specjalistycznych dla kadry Centrum Doskonalenia Dydaktycznego (CDD) i osób współpracujących z CDD w trakcie trwania projektu,
      - prowadzenie procedur ofertowych dot. szkoleń zewnętrznych przewidzianych w projekcie oraz zakupów,
      - obsługę rekrutacji do szkoleń zewnętrznych dla kadry CDD oraz osób współpracujących z CDD w trakcie trwania projektu,
      - obsługę udziału pracowników dydaktycznych oraz kadry wspierającej realizację procesu dydaktycznego w seminariach, konferencjach, szkoleniach etc. związanych z obszarem doskonalenia dydaktyki akademickiej,
      - obsługę rekrutacji do szkoleń Modułu Dydaktyk Doskonalący Się, Modułu Uczenia Się Rówieśniczego i
      Modułu Peertutoringu,
      - pozyskiwanie środków finansowych na rozwój CDD,
      - czynny udział w seminariach wewnętrznych dla zespołu projektowego CDD, stałą współpracę z Kierownikiem Projektu oraz Koordynatorem CDD.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: Pakiet MS Office
      • Inne wymagania: Niezbędne wymagania wobec kandydata: - wykształcenie wyższe, minimum licencjat, - doświadczenie zawodowe min. 3 lata, preferowane w obszarze związanym z pozyskiwaniem środków unijnych na działalność w zakresie rozwoju edukacji, - doskonała znajomość pakietu MS Office, - znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację ustną i pisemną, - wysokie umiejętności interpersonalne, w tym komunikacyjne i współpracy w zespole, - wysokie umiejętności organizacji pracy własnej oraz biura, - znajomość rynku szkoleń powiązanych z rozwojem edukacji oraz zarządzania procesem edukacji, - nastawienie na stały rozwój własny, - optymizm i kreatywność. Zakres wykonywanych zadań obejmuje: - obsługę biura projektowego (prowadzenie dokumentacji finansowej i merytorycznej projektu), - prowadzenie rozeznania rynku szkoleniowego w celu pozyskania najlepszej jakościowo oferty szkoleń specjalistycznych dla kadry Centrum Doskonalenia Dydaktycznego (CDD) i osób współpracujących z CDD w trakcie trwania projektu, - prowadzenie procedur ofertowych dot. szkoleń zewnętrznych przewidzianych w projekcie oraz zakupów, - obsługę rekrutacji do szkoleń zewnętrznych dla kadry CDD oraz osób współpracujących z CDD w trakcie trwania projektu, - obsługę udziału pracowników dydaktycznych oraz kadry wspierającej realizację procesu dydaktycznego w seminariach, konferencjach, szkoleniach etc. związanych z obszarem doskonalenia dydaktyki akademickiej, - obsługę rekrutacji do szkoleń Modułu Dydaktyk Doskonalący Się, Modułu Uczenia Się Rówieśniczego i Modułu Peertutoringu, - pozyskiwanie środków finansowych na rozwój CDD, - czynny udział w seminariach wewnętrznych dla zespołu projektowego CDD, stałą współpracę z Kierownikiem Projektu oraz Koordynatorem CDD. Elastyczny czas pracy (możliwość pracy także w weekendy). [Zgłoszenia: e-mail: amazurkiewicz@aps.edu.pl, tel. 225893616]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
      • Opis wynagrodzenia: dodatek stażowy 1% za każdy przepracowanych rok -maks. 20%; pakiet socjalny; premia motywacyjna, \"1
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Referent administracyjny

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Obsługa zadań związanych ze zrównoważonym rozwojem i społeczną odpowiedzialnością Uczelni, a w szczególności działań projakościowych, pro-równościowych i proekologicznych, obsługa sekretarsko-biurowa, koordynacja spotkań, prowadzenie dokumentacji i korespondencji, sporządzanie notatek ze spotkań, przygotowywanie informacji na strony www., organizacja stażu dla pracowników zagranicznych Uczelni, organizacja zagranicznych staży dla pracowników Akademii koordynacja nad organizacją międzynarodowych konferencji i sympozjów naukowych organizowanych w Akademii.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: Pakiet MS Office
      • Inne wymagania: wykształcenie wyższe, komunikatywna znajomość języka polskiego, biegła znajomość języka angielskiego. Obowiązki: Obsługa zadań związanych ze zrównoważonym rozwojem i społeczną odpowiedzialnością Uczelni, a w szczególności działań projakościowych, pro-równościowych i proekologicznych, obsługa sekretarsko-biurowa, koordynacja spotkań, prowadzenie dokumentacji i korespondencji, sporządzanie notatek ze spotkań, przygotowywanie informacji na strony www., organizacja stażu dla pracowników zagranicznych Uczelni, organizacja zagranicznych staży dla pracowników Akademii koordynacja nad organizacją międzynarodowych konferencji i sympozjów naukowych organizowanych w Akademii. [Zgłoszenia: e-mail: amazurkiewicz@aps.edu.pl, tel. 225893616]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 650 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze 3650,00 brutto; dodatek stażowy 1% za każdy przepracowanych rok -maks. 20%;
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Pomocniczy pracownik obsługi

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - utrzymanie w czystości i porządku przydzielonych pomieszczeń oraz znajdujących się w nich sprzętów,
      - sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal wykładowych i pomieszczeń sanitarnych,
      - utrzymanie czystości wind i klatek schodowych,
      - uzupełnianie środków czystości,
      - wykonywanie innych poleceń wydanych przez Kierownika Działu lub osoby upoważnionej.

      Wymagania

      • Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, ekonomiczne
      • Inne wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe, dobra organizacja pracy, co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - utrzymanie w czystości i porządku przydzielonych pomieszczeń oraz znajdujących się w nich sprzętów, - sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal wykładowych i pomieszczeń sanitarnych, - utrzymanie czystości wind i klatek schodowych, - uzupełnianie środków czystości, - wykonywanie innych poleceń wydanych przez Kierownika Działu lub osoby upoważnionej. Praca zmianowa w godz.: 6.00-14.00, 12.30-20.30 [Kontakt: amazurkiewicz@aps.edu.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy, + premia motywacyjna, + trzynaste wynagrodzenie, + pakiet socjalny.
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Pomocniczy pracownik obsługi

    Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - obsługa maszyny myjącej,
      - utrzymanie czystości i porządku na korytarzach, sali gimnastycznej, salach wykładowych i innych pomieszczeniach,
      - mycie maszyną myjącą pomieszczeń biurowych, sal wykładowych, korytarzy i innych powierzchni wskazanych przez przełożonego,
      - dbanie o sprawność i gotowość do pracy wszystkich maszyn,
      - stała współpraca z serwisem sprzątającym,
      - wykonywanie innych poleceń wydanych przez Kierownika Działu lub osoby upoważnionej.

      Wymagania

      • Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, ekonomiczne
      • Inne wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe, dobra organizacja pracy, co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka polskiego. Obowiązki: - obsługa maszyny myjącej, - utrzymanie czystości i porządku na korytarzach, sali gimnastycznej, salach wykładowych i innych pomieszczeniach, - mycie maszyną myjącą pomieszczeń biurowych, sal wykładowych, korytarzy i innych powierzchni wskazanych przez przełożonego, - dbanie o sprawność i gotowość do pracy wszystkich maszyn, - stała współpraca z serwisem sprzątającym, - wykonywanie innych poleceń wydanych przez Kierownika Działu lub osoby upoważnionej. Praca zmianowa w godz.: 6.00-14.00, 12.30-20.30 [Kontakt: amazurkiewicz@aps.edu.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy, + premia motywacyjna, + trzynaste wynagrodzenie, + pakiet socjalny.
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka