Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Arcade Bee sp z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Arcade Bee to sieć centrów rozrywki. Oferujemy rozrywkę w wielu wydaniach: w naszych lokalizacjach królują automaty ticketowe oraz pokoje karaoke, areny do laser taga, pokoje zagadek, minigolf i bistro z kuchnią z różnych zakątków świata. Naszą misją jest tworzenie wspomnień przez wspólną rozrywkę.
Chcemy aby Arcade Bee było Twoim Ulu miejscem i udoskonalamy nasze lokale i sposób pracy tak aby Arcade Bee było wspaniałym otoczeniem, nie tylko dla naszych klientów ale też pracowników i partnerów.
Wartości które są dla nas ważne i których oczekujemy od członków zespołu Arcade Bee to : odpowiedzialność, troska o klienta, zaczynamy od „TAK”, praca zespołowa, rozwój i profesjonalizm. Jeśli te wartości też są Tobie bliskie, Arcade Bee to świetne miejsce dla Ciebie.
Arcade Bee sp z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy Arcade Bee sp z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista ds. kosztów produkcji
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
PopularnaDodana -
Brand Manager/ Business Development
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
PopularnaDodana -
Praca Arcade Bee sp z o.o. - oferty archiwalne
-
Manager Centrum Rozrywki
Arcade Bee sp z o.o.- 8 000 do 10 000 zł / mies.
- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- menedżer
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie pracą centrum rozrywki w Bielsku-Białej
-
Koordynowanie pracy zespołu, dbanie o wysoką jakość usług oraz doskonałą atmosferę
-
Nadzór nad strefa gastronomiczną i innymi punktami sprzedaży
-
Nadzór nad automatami i atrakcjami, koordynacja serwisu w razie konieczności, rozliczenie automatów i kontrola przychodów
-
Nadzór nad prawidłowym przepływem gotówki, rozliczanie i raportowanie utargu
-
Planowanie i realizacja strategii rozwoju Arcade Bee
-
Realizacja strategii budżetowej , zarządzanie budżetem, planowanie i optymalizacja kosztów, monitorowanie wyników oraz podejmowanie działań zwiększających rentowność
-
Kontrola zapasów i zamówień, bieżąca inwentaryzacja wyposażenia i surowców
-
Negocjowanie korzystnych warunków współpracy z partnerami
-
Uzgadnianie wydatków, kosztów operacyjnych i inwestycji z zarządem
-
Nadzór nad dokumentacją kadrową, rekrutacja pracowników, rozliczenie comiesięczne zespołu, koordynacja dokumentacji pracowniczej we współpracy z działem HR
-
Nadzór nad dokumentacją księgową, przygotowanie raportów sprzedażowych oraz rozliczenia kas fiskalnych, nadzór nad prawidłowym wystawianiem faktur/rachunków dla gości, współpraca z działem księgowości
-
Prowadzenie korespondencji urzędowej, w tym koncesji oraz innych formalności, właściwa organizacja oraz archiwizacja dokumentacji salonu
-
Udział w spotkaniach managerskich oraz zarządu, raportowanie bieżących wyników pracy lokalu oraz zespołu
-
Aktywny udział w budowaniu marki Arcade Bee poprzez udział w tworzeniu wizerunku w social mediach, przygotowaniu akcji promocyjnych oraz lokalnemu promowaniu marki we współpracy z działem marketingowym
-
Nadzór nad przestrzeganiem bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów prawa regulujących działalność Centrum
-
Bieżące raportowanie wyników pracy zgodnie z obowiązującymi wewnątrzzakładowymi procedurami oraz wymogami Zarządu
Wymagania
-
3 - 5 letnie, doświadczenie w branży rozrywkowej, gastronomicznej lub hospitality, w tym przynajmniej 2 lata w zarządzaniu zespołem
-
Znajomość przepisów regulujących pracę w gastronomii i rozrywce
-
Umiejętności pracy z danymi oraz budżetami. Lubimy liczby, więc decyzje i działania podejmujemy w oparciu o nie.
-
Dyspozycyjności do pracy w zadaniowym systemie czasu pracy, który może obejmować również weekendy i święta.
-
Gotowości do okazjonalnych podróży służbowych do centrali w Skoczowie i innych punktów Arcade Bee
-
Pogody ducha i systematyczności. Wiemy, że sukces należy wypracować!
Oferujemy
-
Zatrudnienie na podstawie umowy współpracy B2B (preferowana) lub umowy o pracę
-
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności 8-10 tys netto B2B/8-10 tys brutto UOP
-
Progresywny system premiowy zależny od realizacji budżetu
-
Dostęp do platformy e-learningowej na której znajdują się wszystkie nasze procedury “od kuchni”
-
Elastyczny czas pracy – sam zarządzasz swoim czasem
-
Pracę w dynamicznym środowisku z młodym zespołem
-
Możliwość rozwoju kompetencji managerskich i zdobycia nowych doświadczeń
-
Benefity pracownicze: karta multisport i ubezpieczenie grupowe
-
Zniżki na atrakcję i dostęp do świata gier Arcade Bee
-