Przedsiębiorstwo komunalne KOMBEST sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów

Oferty pracy Przedsiębiorstwo komunalne KOMBEST sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Godziny otwarcia Przedsiębiorstwo komunalne KOMBEST sp. z o.o.

poniedziałek 07:00 - 15:00
wtorek 07:00 - 15:00
środa 07:00 - 15:00
czwartek 07:00 - 15:00
piątek 07:00 - 15:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Praca Przedsiębiorstwo komunalne KOMBEST sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. finansów

    Przedsiębiorstwo komunalne KOMBEST sp. z o.o.
    • 4 500 do 5 000 zł / mies.
    • Bestwina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • procesowanie płatności w systemach bankowości elektronicznej
      • weryfikacja i nadzór nad płatnościami w systemach płatniczych
      • księgowanie wyciągów bankowych ,obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących transakcji bankowych oraz ich rejestracja w systemach księgowych
      • księgowanie faktur kosztowych
      • weryfikacja, uzgadnianie i bieżące monitorowanie zobowiązań
      • obsługa kasy gotówkowe
      • prowadzenie raportu kasy gotówkowej i jego rejestracja w systemach księgowych
      • sporządzanie raportów do GUS
      • weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami bilansowymi i podatkowymi
      • przygotowanie deklaracji podatkowych
      • uzgadnianie obrotów i sald kont księgowych
      • analiza rozrachunków, uzgadnianie kont rozrachunkowych
      • rozliczanie wynagrodzeń pracowników
      • analiza i przygotowywanie raportów na potrzeby działu
      • kontrola formalna dokumentów handlowych, takich jak umowy i zamówienia
      • bezpośrednie wsparcie organizacyjne i administracyjne dla pracowników
      • zarządzanie całością dokumentacji handlowej i administracyjnej spółki
      • organizacja zaopatrzenia biura
      • utrzymywanie kontaktów z instytucjami i urzędami.

      Wymagania

      • Wykształcenie kierunkowe - dopuszczalne w trakcie nauki (finanse, rachunkowość, ekonomia - )
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Znajomość obsługi systemów bankowości elektronicznej
      • Znajomość systemów finansowo – księgowych
      • Dobra znajomość podatku VAT
      • Umiejętność analitycznego myślenia
      • Duże nastawienie na przyjmowanie wiedzy i rozwój
      • Dobra znajomość pakietu MS Office
      • Wysokie umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i zarządzania czasem
      • Zaangażowanie, motywacja do pracy i do osiągania celów
      • Odpowiedzialność i elastyczność w działaniu
      • Znajomość Symfonii lub Optimy będzie mile widziana

      Oferujemy

      - stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (pełny etat)

      - szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji, wsparcie w dziale księgowym

      - ubezpieczenie grupowe

      - możliwość rozwoju zawodowego w kierunku pełnej rachunkowości