Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Przedsiębiorstwo komunalne KOMBEST sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Przedsiębiorstwo komunalne KOMBEST sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy Przedsiębiorstwo komunalne KOMBEST sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Konsultant ds. planowania finansowego
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
Dodana -
Konsultant ds. planowania finansowego
Agencja Zatrudnienia HR SIGMA- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
Dodana -
Kosztorysant m/ż
BPBP SA- 6 500 zł brutto / mies.
- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Godziny otwarcia Przedsiębiorstwo komunalne KOMBEST sp. z o.o.
| poniedziałek | 07:00 - 15:00 |
| wtorek | 07:00 - 15:00 |
| środa | 07:00 - 15:00 |
| czwartek | 07:00 - 15:00 |
| piątek | 07:00 - 15:00 |
| sobota | Zamknięte |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Praca Przedsiębiorstwo komunalne KOMBEST sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. finansów
Przedsiębiorstwo komunalne KOMBEST sp. z o.o.- 4 500 do 5 000 zł / mies.
- Bestwina
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
procesowanie płatności w systemach bankowości elektronicznej
-
weryfikacja i nadzór nad płatnościami w systemach płatniczych
-
księgowanie wyciągów bankowych ,obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących transakcji bankowych oraz ich rejestracja w systemach księgowych
-
księgowanie faktur kosztowych
-
weryfikacja, uzgadnianie i bieżące monitorowanie zobowiązań
-
obsługa kasy gotówkowe
-
prowadzenie raportu kasy gotówkowej i jego rejestracja w systemach księgowych
-
sporządzanie raportów do GUS
-
weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami bilansowymi i podatkowymi
-
przygotowanie deklaracji podatkowych
-
uzgadnianie obrotów i sald kont księgowych
-
analiza rozrachunków, uzgadnianie kont rozrachunkowych
-
rozliczanie wynagrodzeń pracowników
-
analiza i przygotowywanie raportów na potrzeby działu
-
kontrola formalna dokumentów handlowych, takich jak umowy i zamówienia
-
bezpośrednie wsparcie organizacyjne i administracyjne dla pracowników
-
zarządzanie całością dokumentacji handlowej i administracyjnej spółki
-
organizacja zaopatrzenia biura
-
utrzymywanie kontaktów z instytucjami i urzędami.
Wymagania
-
Wykształcenie kierunkowe - dopuszczalne w trakcie nauki (finanse, rachunkowość, ekonomia - )
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Znajomość obsługi systemów bankowości elektronicznej
-
Znajomość systemów finansowo – księgowych
-
Dobra znajomość podatku VAT
-
Umiejętność analitycznego myślenia
-
Duże nastawienie na przyjmowanie wiedzy i rozwój
-
Dobra znajomość pakietu MS Office
-
Wysokie umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i zarządzania czasem
-
Zaangażowanie, motywacja do pracy i do osiągania celów
-
Odpowiedzialność i elastyczność w działaniu
-
Znajomość Symfonii lub Optimy będzie mile widziana
Oferujemy
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (pełny etat)
- szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji, wsparcie w dziale księgowym
- ubezpieczenie grupowe
- możliwość rozwoju zawodowego w kierunku pełnej rachunkowości
-