GOSPODARSTWO ROLNO-NASIENNE "ROL-NAS" SP. Z O.O. najczęściej poszukuje kandydatów

Oferty pracy GOSPODARSTWO ROLNO-NASIENNE "ROL-NAS" SP. Z O.O.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Pracownik Biurowy w Dziale Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.
    • Adamów
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Popularna
    Dodana
  • Pracownik Biurowy w dziale importu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.
    • 6 000 do 7 000 zł brutto / mies.
    • Adamów
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana
  • Pracownik biurowy

    Zakład Usług Elektrycznych "ELPRZEM" Mieczysław Pr...
    • Konstancin-Jeziorna
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Popularna
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Kawa / herbata
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 03.07.2025

Mapa GOSPODARSTWO ROLNO-NASIENNE "ROL-NAS" SP. Z O.O.

Adres rejestrowy

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
GOSPODARSTWO ROLNO-NASIENNE "ROL-NAS" SP. Z O.O.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Pruszków
  3. Bielsko-Biała
  4. Bydgoszcz
  5. Grojec
  6. Ozarów Mazowiecki

Praca GOSPODARSTWO ROLNO-NASIENNE "ROL-NAS" SP. Z O.O. - oferty archiwalne

  • Pracownik biurowy

    GOSPODARSTWO ROLNO-NASIENNE "ROL-NAS" SP. Z O.O.
    • Płochocin
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków


        • kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;
        • obsługa procesu obiegu dokumentów, wystawianie faktur
        • udzielanie informacji pracownikom z zakresu spraw kadrowych oraz wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń o zarobkach / zatrudnieniu;
        • sporządzanie deklaracji/sprawozdań ZUS, PIT, GUS;
        • kontakt z instytucjami zewnętrznymi (GUS, ZUS, Urząd Skarbowy);
        • organizowanie wdrożenia dla nowo zatrudnionych pracowników (m.in. weryfikacja dokumentów niezbędnych do zatrudnienia);

        • naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy pracowników; tworzenie i weryfikacja grafików;

        • zapewnienie sprawnej administracji kadrowej od momentu zatrudnienia do zwolnienia pracownika (w tym zatrudnienie obcokrajowców);
        • sporządzanie w ustalonych terminach informacji dla Zarządu Spółki;
        • sprawne rozwiązywanie bieżących problemów, zgodnie z istniejącymi procedurami i polityką firmy;
        • współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym

          Wymagania

          • wykształcenie min. średnie;
          • umiejętność obsługi komputera;
          • chęć rozwoju swojej wiedzy i doświadczenia w obszarze kadr i płac;
          • praktyczna znajomość pakietu MS Office;
          • samodzielność oraz umiejętność organizacji pracy własnej;
          • dokładność, skrupulatność, terminowość, dyskrecja;
          • umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami wewnętrznymi

          Mile widziane

          • Doświadczenie w pracy związanej z obiegiem dokumentów kadrowych/księgowych;
          • doświadczenia na podobnym stanowisku

          Oferujemy


          • praca od poniedziałku do piątku (7:00-15:00 lub 8:00-16:00);
          • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenia już od pierwszego dnia;
          • jasny system wynagrodzeń;
          • wynagrodzenie płatne zawsze na czas, do 10 dnia miesiąca;
          • odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność w ramach realizowanych obowiązków;
          • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia NN;
          • woda, kawa, herbata