Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Urząd Gminy Zabierzów praca
Czy to Twoja firma?
Oferty pracy Urząd Gminy Zabierzów
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Praca Urząd Gminy Zabierzów - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. finansów
Urząd Gminy Zabierzów- Zabierzów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
1) bieżąca obsługa podatników, bezpośrednia i telefoniczna w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego,
2) prowadzenie dla potrzeb wymiaru i poboru podatku od nieruchomości oraz podatku rolnego i leśnego ewidencji podatkowej nieruchomości w systemie informatycznym,
3) kontrola zgodności danych zawartych w dokumentach składanych przez podatników ze stanem faktycznym,
4) weryfikacja prawidłowości dokumentów składanych przez podatników w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego,
5) prowadzenie czynności sprawdzających na podstawie przepisów ustawy – Ordynacja podatkowa,
6) wszczynanie oraz wznawianie i prowadzenie postępowań podatkowych, a także podejmowanie innych niezbędnych czynności nakazanych przepisami prawa, w szczególności:
-
ustalanie lub określanie wysokości podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego,
-
udzielanie przez organ podatkowy umorzeń i innych ulg w spłacie zobowiązań podatkowych, wynikających z art. 67a i art. 67b ustawy - Ordynacja podatkowa, oraz innych ulg i zwolnień (z uwzględnieniem przepisów ustawy o pomocy publicznej),
-
stwierdzanie i określania nadpłaty w podatku od nieruchomości, rolnym i leśnym,
7) sporządzanie miesięcznych, rocznych i kwartalnych zestawień, informacji
i sprawozdań w zakresie podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego,8) przeprowadzanie oględzin oraz kontroli podatkowej u podatników podatku
od nieruchomości, rolnego i leśnego,9) przygotowywanie postanowień o nałożeniu kary porządkowej oraz sporządzanie
i przekazywanie organom postępowania przygotowawczego, wniosków w sprawie wykroczeń i przestępstw skarbowych,10) sporządzanie informacji, kalkulacji i analiz na potrzeby planowania budżetowego oraz tworzenia uchwał rady gminy w sprawach podatków,
11) wydawanie zaświadczeń, potwierdzających fakty albo stan prawny wynikający
z prowadzonej ewidencji nieruchomości lub innych danych wynikających z posiadanej dokumentacji,12) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy Zabierzów.
Wymagania
niezbędne:
1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych,2) wykształcenie wyższe
3) staż pracy – co najmniej roczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej lub w komórkach finansowo – księgowych innych jednostek lub półroczne doświadczenie zawodowe w biurze podatkowym, kancelarii radcy prawnego lub kancelarii prawnej,
4) znajomość przepisów z zakresu: prawa podatkowego, finansów publicznych, administracji publicznej, dochodów jednostek samorządu terytorialnego, ustawy
o rachunkowości i o samorządzie gminnym, w tym szczegółowa wiedza wynikająca
z przepisów ustaw, tj.:- Ordynacji podatkowej,
- ustawy o podatkach i opłatach lokalnych
- ustawy o podatku rolnym,
- ustawy o podatku leśnym,
5) umiejętność stosowania przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism urzędowych,
6) umiejętność praktycznego stosowania przepisów i interpretacji przepisów prawnych, szczególnie regulujących kwestię naliczania i poboru podatków,
7) umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
8) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, szczególnie w zakresie korzystania
z edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych (z pakietu MS Office), oraz umiejętność obsługi innych urządzeń biurowych.Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone
do udziału do kolejnych etapów postępowania.
dodatkowe:
1) znajomość przepisów o pomocy publicznej, a także aktów prawa miejscowego regulujących kwestie dotyczące podatków i opłat lokalnych,
2) mile widziane wykształcenie wyższe w zakresie podatków, prawa podatkowego, doradztwa podatkowego, administracji publicznej, prawa
3) dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy związanej z wymiarem podatków,
4) znajomość obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją,
5) samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność,
6) zdolność i skłonność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz uzupełniania i aktualizacji posiadanej wiedzy.
Oferta powinna być sporządzona na piśmie, opatrzona datą i podpisem oraz winna zawierać:
1) imię i nazwisko kandydata,
2) dane kontaktowe (mail, nr telefonu – w celu przekazywania informacji dot. prowadzonego naboru),
3) podpisany list motywacyjny, z uwzględnieniem opisu przebiegu dotychczasowego zatrudnienia
4) podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni praw publicznych,
6) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
8) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy/doświadczenie zawodowe,
9) osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a
ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych stanowiącą załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Aby wziąć udział w naborze, należy złożyć ofertę (w zamkniętej kopercie) z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. wymiaru podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego”:
- osobiście w Urzędzie Gminy Zabierzów (Rynek 1, 32 – 080 Zabierzów)
w Biurze Obsługi Interesanta – Dzienniku Podawczym lub- przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Zabierzów, Rynek 1, 32-080 Zabierzów (decyduje data wpływu do Urzędu).
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie: 16.07.2025 r. do godz. 16.00.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferujemy
1) wymiar czasu pracy: 1 etat,
2) pierwsza umowa na czas określony (w przypadku osób po raz pierwszy podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym – umowa na czas określony 6 miesięcy),
3) miejsce pracy: Urząd Gminy Zabierzów,
4) rodzaj pracy/warunki: praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, możliwe wyjazdy poza siedzibę pracodawcy (praca w terenie) w ramach realizowanych zadań,
5) wynagrodzenie zasadnicze brutto od 5.500,00 zł. do 8.000,00 zł. Ostatecznie wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona indywidualnie i będzie uzależniona od posiadanych kompetencji, poziomu wykształcenia oraz predyspozycji osobowych kandydata, adekwatnych do wymagań na stanowisku, na które prowadzi się nabór.
-
-
Stanowisko ds. budowy i remontów dróg i mostów
Urząd Gminy Zabierzów- Zabierzów
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
-
Zakres obowiązków
1) realizacja zadań związanymi z budową i remontami dróg i obiektów inżynierskich wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną i wyposażeniem.
2) przygotowanie zadań do realizacji, w tym m.in.:
-
zlecanie dokonania zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
-
zlecanie, nadzór nad realizacją i odbiór dokumentacji projektowych dla realizowanych zadań.
3) prowadzenie inwestycji, w tym m.in.:
-
przekazywanie wykonawcy inwestycji placu budowy i dokumentacji projektowej,
-
udział w naradach budowy,
-
sprawdzanie nadzoru i dokonywanie odbioru robót budowlanych, udział w odbiorach końcowych, sporządzanie protokołów odbioru robót,
-
przygotowanie i występowanie z wnioskami o wydanie aktów administracyjnych dopuszczających obiekty budowlane do użytkowania,
-
reprezentowanie zamawiającego w procesie budowlanym.
4) sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane dla inwestycji gminnych, dla których Gminie przysługują prawa autorskie do dokumentacji projektowej w odpowiednim zakresie, gdy pracownik posiada stosowne uprawnienia.
5) sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane dla inwestycji gminnych, gdy pracownik posiada stosowne uprawnienia.
6) dokonywanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych obiektów.
7) współpraca z innymi uczestnikami procesu budowlanego przy realizacji zadań.
8) prowadzenie innych spraw inwestora i właściciela obiektów budowlanych wynikających z przepisów Prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
9) dokonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych prowadzonych zadań.
10) sporządzanie dokumentów przejęcia lub przekazania środków trwałych powstałych w wyniku zrealizowania zadania.
11) współpraca przy pozyskiwaniu środków zewnętrznych z innymi wydziałami, referatami, samodzielnymi stanowiskami w zakresie realizacji zadań Wydziału Infrastruktury Komunalnej.
12) współdziałanie z organami samorządowymi i właściwymi organami administracji rządowej oraz organizacjami społecznymi działającymi na terenie gminy.
13) opracowywanie projektów uchwał Rady Gminy w ramach zadań Wydziału Infrastruktury Komunalnej.
14) przygotowanie wniosków do zmian budżetowych i do WPF.
15) udział w pracach nad sporządzeniem projektu budżetu na rok przyszły w zakresie zadań realizowanych przez Wydziału Infrastruktury Komunalnej.
16) udział w opracowywaniu aktów planowania przestrzennego w zakresie informacji o potrzebach inwestycyjnych gminy.
17) przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia dla postępowań przetargowych i zapytań ofertowych zgodnie z zakresem merytorycznym oraz udział w komisjach przetargowych.
18) przygotowanie postępowań i dokumentów udzielenia zamówienia dla postępowań realizowanych z wyłączeniem ustawy Prawo zamówień publicznych.
19) bezpośrednia obsługa interesantów z zakresu zadań stanowiska pracy.
20) prowadzenie korespondencji w przedmiocie powierzonych zadań.
21) archiwizacja dokumentacji prowadzonych spraw.
22) sprawowanie zastępstwa w zakresie prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg.
Wymagania
niezbędne:
1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych,
2) posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub równoważne) bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej, mostowej lub konstrukcyjnej,
3) biegła znajomość obsługi komputera (wymagana znajomość programów Word, Excel)
4) posiadanie prawa jazdy kat. B,
5) posiadanie samochodu prywatnego z możliwością wykorzystania go do celów służbowych.
Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału do kolejnych etapów postępowania.
dodatkowe będące przedmiotem oceny:
1) znajomość aktów prawa:
a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
b) ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
c) ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
d) rozporządzenia z dnia 24 czerwca 20022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych,
e) rozporządzenia z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych,
f) rozporządzenia z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
g) rozporządzenia z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
h) ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
i) ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych,
j) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
k) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
l) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego.
2) znajomość obsługi programów CAD,
3) znajomość obsługi programów do kosztorysowania.
Oferta powinna być sporządzona na piśmie, opatrzona datą i podpisem oraz winna zawierać:
1) imię i nazwisko kandydata,
2) adres do korespondencji,
3) dane kontaktowe (nr telefonu, mail – w celu przekazywania informacji dot. prowadzonego naboru),
4) podpisany list motywacyjny, z uwzględnieniem opisu przebiegu dotychczasowego zatrudnienia
5) podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni praw publicznych,
7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku,
8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
9) osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a
ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych stanowiącą załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Aby wziąć udział w naborze, należy złożyć ofertę (w zamkniętej kopercie) z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. budowy i remontów dróg i mostów”:
- osobiście w Urzędzie Gminy Zabierzów (Rynek 1, 32 – 080 Zabierzów) w Biurze Obsługi Interesanta – Dzienniku Podawczym lub
- przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Zabierzów, Rynek 1, 32-080 Zabierzów (decyduje data wpływu do Urzędu).
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie: 16.07.2025 r. do godz. 16.00.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Zabierzów.
Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Oferujemy
1) wymiar czasu pracy: 1 etat,
2) pierwsza umowa na czas określony (w przypadku osób po raz pierwszy podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym – umowa na czas określony 6 miesięcy),
3) miejsce pracy: Urząd Gminy Zabierzów, teren Gminy Zabierzów
4) rodzaj pracy/warunki: praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, wyjazdy poza siedzibę pracodawcy (praca w terenie).
-
-
Zastępca Kierownika Wydziału Infrastruktury Komunalnej
Urząd Gminy Zabierzów- Zabierzów
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Zakres obowiązków
Zasadniczym zakresem obowiązków będzie prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z budową, remontami i bieżącym utrzymaniem budynków, budowli (za wyjątkiem obiektów liniowych i budowli w ciągu dróg) oraz obiektów małej architektury.
Powyższe obejmuje między innymi:
1) przygotowywanie planów i programów rozwoju i utrzymania ww. obiektów w ujęciu rzeczowo-finansowym dla potrzeb wieloletniej prognozy finansowej oraz budżetu rocznego.
2) realizację lub nadzór nad realizacją wszelkich zadań związanych z ww. obiektami.
3) przygotowanie lub nadzór nad przygotowaniem zadań do realizacji, w tym m.in.:
-
zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
-
zlecanie, nadzór nad realizacją i odbiór dokumentacji projektowych dla realizowanych zadań.
4) prowadzenie lub nadzór nad prowadzeniem inwestycji, w tym m.in.:
-
przekazywanie wykonawcy inwestycji placu budowy i dokumentacji projektowej,
-
udział w naradach budowy,
-
sprawdzanie nadzoru i dokonywanie odbioru robót budowlanych, udział w odbiorach końcowych, sporządzanie protokołów odbioru robót,
-
przygotowanie i występowanie z wnioskami o wydanie aktów administracyjnych dopuszczających obiekty budowlane do użytkowania,
-
prowadzenie negocjacji z wykonawcą,
-
reprezentowanie zamawiającego w procesie budowlanym.
5) sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane dla inwestycji gminnych, dla których Gminie przysługują prawa autorskie do dokumentacji projektowej w odpowiednim zakresie.
6) sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane dla inwestycji gminnych, stosownie do posiadanych uprawnień uprawnienia.
7) dokonywanie lub nadzór nad dokonaniem przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych obiektów.
8) nadzór nad stanem technicznym ww. obiektów, w tym podejmowanie działań przeciwdziałających ich niszczeniu.
9) nadzór nad wykorzystaniem ww. obiektów w tym prowadzenie lub nadzorowanie procesu oddawania obiektów w użytkowanie podmiotom trzecim.
10) współpraca z innymi uczestnikami procesu budowlanego przy realizacji zadań.
11) prowadzenie innych spraw inwestora i właściciela obiektów budowlanych wynikających z przepisów Prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
12) dokonywanie lub nadzór nad rozliczeniami rzeczowo-finansowymi prowadzonych lub nadzorowanych zadań.
13) sporządzanie lub nadzór nad sporządzaniem dokumentów przejęcia lub przekazania środków trwałych powstałych w wyniku zrealizowania zadania.
14) współpraca przy pozyskiwaniu środków zewnętrznych z innymi wydziałami, referatami, samodzielnymi stanowiskami w zakresie realizacji zadań Wydziału Infrastruktury Komunalnej.
15) współdziałanie z organami samorządowymi i właściwymi organami administracji rządowej oraz organizacjami społecznymi działającymi na terenie gminy.
16) opracowywanie projektów uchwał Rady Gminy w ramach zadań Wydziału Infrastruktury Komunalnej.
17) przygotowanie wniosków do zmian budżetowych i do WPF.
18) udział w pracach nad sporządzeniem projektu budżetu na rok przyszły w zakresie zadań realizowanych przez Wydziału Infrastruktury Komunalnej.
19) udział w opracowywaniu aktów planowania przestrzennego w zakresie informacji o potrzebach inwestycyjnych gminy.
20) przygotowanie lub nadzór nad przygotowaniem opisu przedmiotu zamówienia dla postępowań przetargowych i zapytań ofertowych zgodnie z zakresem merytorycznym oraz udział w komisjach przetargowych.
21) przygotowanie lub nadzór nad przygotowaniem postępowań i dokumentów udzielenia zamówienia dla postępowań realizowanych z wyłączeniem ustawy Prawo zamówień publicznych.
22) bezpośrednią obsługę interesantów z zakresu zadań stanowiska pracy.
23) prowadzenie lub nadzorowanie korespondencji w przedmiocie powierzonych zadań.
24) uczestnictwo w posiedzeniach komisji rady gminy, sesjach rady gminy, zebraniach wiejskich, konsultacjach itd. w zakresie prowadzonych spraw.
25) archiwizacja dokumentacji prowadzonych spraw.
26) sprawowanie zastępstwa za Kierownika Wydziału Infrastruktury Komunalnej w zakresie wszelakich spraw dotyczących wydziału.
Wymagania
niezbędne:
1. spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych,
2. wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku architektura lub architektura i urbanistyka,
3. posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważnej) bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie,
4. udokumentowany co najmniej 5 letni staż pracy, w tym 3 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
5. znajomość aktów pranych:
a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
b. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
c. rozporządzenia z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki ich usytuowanie,
d. rozporządzenia z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych,
e. rozporządzenia z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
f. rozporządzenia z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
g. ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
6. biegła znajomość obsługi komputera (wymagana znajomość programów Word, Excel),
7. posiadanie prawa jazdy kat. B,
8. posiadanie samochodu prywatnego z możliwością wykorzystania go do celów służbowych,
9. gotowość do wystąpień publicznych i prowadzenia spotkań,
10. rzetelność, sumienność, komunikatywność, odporność na stres.
Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału do kolejnych etapów postępowania.
dodatkowe:
1. znajomość aktów prawa:
a. ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych,
b. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
c. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
d. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego.
2. znajomość obsługi programów CAD,
3) znajomość obsługi programów do kosztorysowania.
Oferta powinna być sporządzona na piśmie, opatrzona datą i podpisem oraz winna zawierać:
1. imię i nazwisko kandydata,
2. adres do korespondencji,
3. dane kontaktowe (nr telefonu, mail – w celu przekazywania informacji dot. naboru),
4. podpisany list motywacyjny, z uwzględnieniem opisu przebiegu dotychczasowego zatrudnienia
5. podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni praw publicznych,
7. podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku,
8. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
9. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych stanowiącą załącznik do niniejszego ogłoszenia
Aby wziąć udział w naborze, należy złożyć ofertę (w zamkniętej kopercie) z dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Infrastruktury Komunalnej”:
- osobiście w Urzędzie Gminy Zabierzów (Rynek 1, 32 – 080 Zabierzów) w Biurze Obsługi Interesanta – Dzienniku Podawczym lub
- przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Zabierzów, Rynek 1, 32 – 080 Zabierzów (decyduje data wpływu do Urzędu).
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie: 06.08.2025 r. do godz. 16.00. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Zabierzów.
Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Oferujemy
1. wymiar czasu pracy: 1 etat,
2. pierwsza umowa na czas określony (w przypadku osób po raz pierwszy podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym – umowa na czas określony 6 miesięcy),
3. miejsce pracy: Urząd Gminy Zabierzów, teren Gminy Zabierzów
4. rodzaj pracy/warunki: praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, wyjazdy poza siedzibę pracodawcy (praca w terenie).
-
-
Stanowisko ds. budowy i remontów dróg i mostów
Urząd Gminy Zabierzów- Zabierzów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
realizacja zadań związanymi z budową i remontami dróg i obiektów inżynierskich wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną i wyposażeniem.
-
przygotowanie zadań do realizacji, w tym m.in.: zlecanie dokonania zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, zlecanie, nadzór nad realizacją i odbiór dokumentacji projektowych dla realizowanych zadań.
-
prowadzenie inwestycji, w tym m.in.:: przekazywanie wykonawcy inwestycji placu budowy i dokumentacji projektowej, udział w naradach budowy, sprawdzanie nadzoru i dokonywanie odbioru robót budowlanych, udział w odbiorach końcowych, sporządzanie protokołów odbioru robót, przygotowanie i występowanie z wnioskami o wydanie aktów administracyjnych dopuszczających obiekty budowlane do użytkowania, reprezentowanie zamawiającego w procesie budowlanym.
-
sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane dla inwestycji gminnych, dla których Gminie przysługują prawa autorskie do dokumentacji projektowej w odpowiednim zakresie, gdy pracownik posiada stosowne uprawnienia.
-
sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane dla inwestycji gminnych, gdy pracownik posiada stosowne uprawnienia.
-
dokonywanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych obiektów.
-
współpraca z innymi uczestnikami procesu budowlanego przy realizacji zadań.
-
prowadzenie innych spraw inwestora i właściciela obiektów budowlanych wynikających z przepisów Prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
-
dokonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych prowadzonych zadań.
-
sporządzanie dokumentów przejęcia lub przekazania środków trwałych powstałych w wyniku zrealizowania zadania.
-
współpraca przy pozyskiwaniu środków zewnętrznych z innymi wydziałami, referatami, samodzielnymi stanowiskami w zakresie realizacji zadań Wydziału Infrastruktury Komunalnej.
-
współdziałanie z organami samorządowymi i właściwymi organami administracji rządowej oraz organizacjami społecznymi działającymi na terenie gminy.
-
opracowywanie projektów uchwał Rady Gminy w ramach zadań Wydziału Infrastruktury Komunalnej.
-
przygotowanie wniosków do zmian budżetowych i do WPF.
-
udział w pracach nad sporządzeniem projektu budżetu na rok przyszły w zakresie zadań realizowanych przez Wydziału Infrastruktury Komunalnej.
-
udział w opracowywaniu aktów planowania przestrzennego w zakresie informacji o potrzebach inwestycyjnych gminy.
-
przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia dla postępowań przetargowych i zapytań ofertowych zgodnie z zakresem merytorycznym oraz udział w komisjach przetargowych.
-
przygotowanie postępowań i dokumentów udzielenia zamówienia dla postępowań realizowanych z wyłączeniem ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
bezpośrednia obsługa interesantów z zakresu zadań stanowiska pracy.
-
prowadzenie korespondencji w przedmiocie powierzonych zadań.
-
archiwizacja dokumentacji prowadzonych spraw.
-
sprawowanie zastępstwa w zakresie prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg.
Wymagania
niezbędne:
-
spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych, -
posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub równoważne) bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej, mostowej lub konstrukcyjnej,
-
biegła znajomość obsługi komputera (wymagana znajomość programów Word, Excel)
-
posiadanie prawa jazdy kat. B,
-
posiadanie samochodu prywatnego z możliwością wykorzystania go do celów służbowych.
dodatkowe będące przedmiotem oceny:
-
znajomość aktów prawa:ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, rozporządzenia z dnia 24 czerwca 20022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych, rozporządzenia z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych, rozporządzenia z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, rozporządzenia z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego.
-
znajomość obsługi programów CAD,
-
znajomość obsługi programów do kosztorysowania.
Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych stanowiącą załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Aby wziąć udział w naborze, należy złożyć ofertę (w zamkniętej kopercie) z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. budowy i remontów dróg i mostów”:
- osobiście w Urzędzie Gminy Zabierzów (Rynek 1, 32 – 080 Zabierzów) w Biurze Obsługi Interesanta – Dzienniku Podawczym lub
- przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Zabierzów, Rynek 1, 32 – 080 Zabierzów (decyduje data wpływu do Urzędu).
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie: 17.06.2025 r. do godz. 16.00. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta powinna być sporządzona na piśmie, opatrzona datą i podpisem oraz winna zawierać:
1) imię i nazwisko kandydata,
2) adres do korespondencji,
3) dane kontaktowe (nr telefonu, mail – w celu przekazywania informacji dot. prowadzonego naboru),
4) podpisany list motywacyjny, z uwzględnieniem opisu przebiegu dotychczasowego zatrudnienia
5) podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni praw publicznych,
7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku,
8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
9) osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
Oferujemy
Warunki pracy:
-
wymiar czasu pracy: 1 etat,
-
pierwsza umowa na czas określony (w przypadku osób po raz pierwszy podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym – umowa na czas określony 6 miesięcy),
-
miejsce pracy: Urząd Gminy Zabierzów, teren Gminy Zabierzów
-
rodzaj pracy/warunki: praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, wyjazdy poza siedzibę pracodawcy (praca w terenie).
-
-
Inspektor ds. administracji i rozliczeń w Wydziale Infrastruktury Komunalnej (Urząd Gminy Zabierzów)
Urząd Gminy Zabierzów- Zabierzów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
nadzór nad planem wydatków realizowanych przez wydział, w tym: jego aktualizacja m.in. w oparciu o uchwały organu stanowiącego i kontrolnego samorządu terytorialnego, poniesione wydatki, podjęte zobowiązania itp., opracowywanie wniosków o dokonanie zmiany w planie wydatków gminy, opracowywanie sprawozdań z realizacji budżetu przez wydział,
-
obsługa administracyjna umów realizowanych przez wydział, w tym m.in.: weryfikacja kompletności dokumentów niezbędnych do zawarcia umów, wspomaganie procesu zawierania umów, prowadzenie na potrzeby wydziału rejestru umów oraz dokumentów z nimi związanych, takich jak: aneksy, zabezpieczenia należytego wykonania, protokoły odbiorów, faktury, gwarancje, nadzór nad zachowaniem aktualności dokumentów wymienionych powyżej, przygotowywanie potwierdzeń należytego wykonania umowy,
-
obsługa administracyjna umów i porozumień zawieranych z innymi jednostkami,
-
realizacja corocznych zobowiązań finansowych Gminy, wynikających z zadań prowadzonych przez wydział (np. opłaty z tytuły wyłączenia gruntów z produkcji rolnej, za usługi wodne, za użytkowanie gruntów itp.),
-
przygotowywanie pełnomocnictw do reprezentowania Gminy, Wójta przez osoby trzecie, w zakresie zadań realizowanych przez wydział,
-
prowadzenie ewidencji miejsc grzebalnych pozostających we władaniu Gminy,
-
organizacja wyborów do izb rolniczych,
-
koordynacja przygotowania dokumentów przejęcia lub przekazania środków trwałych powstałych w wyniku zrealizowania zadań przez wydział,
-
współpraca z wydziałem finansowo-księgowym,
-
współpraca przy pozyskiwaniu środków zewnętrznych z innymi wydziałami, referatami, samodzielnymi stanowiskami w zakresie zadań wydziału,
-
współdziałanie z organami samorządowymi i właściwymi organami administracji rządowej oraz organizacjami społecznymi działającymi na terenie gminy,
-
opracowywanie projektów uchwał w zakresie zadań wydziału,
-
udział w pracach nad sporządzeniem projektu budżetu i wieloletniej prognozy finansowej w zakresie zadań wydziału,
-
bezpośrednia obsługa interesantów z zakresu zadań stanowiska pracy,
-
prowadzenie korespondencji w przedmiocie powierzonych zadań,
-
archiwizacja dokumentacji prowadzonych spraw.
Wymagania
niezbędne:
-
spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych, -
co najmniej 3-letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej oraz wykształcenie wyższe, lub
-
co najmniej 5-letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej oraz
wykształcenie średnie, -
biegła znajomość obsługi komputera (wymagana znajomość programów Word, Excel).
Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału do kolejnych etapów postępowania.
dodatkowe będące przedmiotem oceny:
Znajomość aktów prawa:
-
ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych,
-
ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
-
ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
-
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego.
Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych stanowiącą załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Aby wziąć udział w naborze, należy złożyć ofertę (w zamkniętej kopercie) dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora ds. administracji i rozliczeń w Wydziale Infrastruktury Komunalnej”:
- osobiście w Urzędzie Gminy Zabierzów (Rynek 1, 32 – 080 Zabierzów) w Biurze Obsługi Interesanta – Dzienniku Podawczym lub
- przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Zabierzów, Rynek 1, 32 – 080 Zabierzów (decyduje data wpływu do Urzędu).
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie: 17.06.2025 r. do godz. 16.00. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta powinna być sporządzona na piśmie, opatrzona datą i podpisem oraz winna zawierać:
-
imię i nazwisko kandydata,
-
adres do korespondencji,
-
dane kontaktowe (nr telefonu, mail – w celu przekazywania informacji dot. prowadzonego naboru),
-
podpisany list motywacyjny, z uwzględnieniem opisu przebiegu dotychczasowego zatrudnienia
-
podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni praw publicznych,
-
podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
Oferujemy
Warunki pracy:
-
wymiar czasu pracy: 1 etat,
-
pierwsza umowa na czas określony (w przypadku osób po raz pierwszy podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym – umowa na czas określony 6 miesięcy),
-
miejsce pracy: Urząd Gminy Zabierzów, rodzaj pracy/warunki: praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.
-
-
Stanowisko ds. wymiaru podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego.
Urząd Gminy Zabierzów- 5 500 do 10 000 zł / mies.
- Zabierzów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
bieżąca obsługa podatników, bezpośrednia i telefoniczna w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego,
-
prowadzenie dla potrzeb wymiaru i poboru podatku od nieruchomości oraz podatku rolnego i leśnego ewidencji podatkowej nieruchomości w systemie informatycznym,
-
kontrola zgodności danych zawartych w dokumentach składanych przez podatników ze stanem faktycznym,
-
weryfikacja prawidłowości dokumentów składanych przez podatników w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego,
-
prowadzenie czynności sprawdzających na podstawie przepisów ustawy – Ordynacja podatkowa,
-
wszczynanie oraz wznawianie i prowadzenie postępowań podatkowych, a także podejmowanie innych niezbędnych czynności nakazanych przepisami prawa, w szczególności:
- ustalanie lub określanie wysokości podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego,
- udzielanie przez organ podatkowy umorzeń i innych ulg w spłacie zobowiązań podatkowych, wynikających z art. 67a i art. 67b ustawy - Ordynacja podatkowa, oraz innych ulg i zwolnień (z uwzględnieniem przepisów ustawy o pomocy publicznej),
- stwierdzanie i określania nadpłaty w podatku od nieruchomości, rolnym i leśnym
-
sporządzanie miesięcznych, rocznych i kwartalnych zestawień, informacji i sprawozdań w zakresie podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego,
-
przeprowadzanie oględzin oraz kontroli podatkowej u podatników podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego,
-
przygotowywanie postanowień o nałożeniu kary porządkowej oraz sporządzanie i przekazywanie organom postępowania przygotowawczego, wniosków w sprawie wykroczeń i przestępstw skarbowych,
-
sporządzanie informacji, kalkulacji i analiz na potrzeby planowania budżetowego oraz tworzenia uchwał rady gminy w sprawach podatków,
-
wydawanie zaświadczeń, potwierdzających fakty albo stan prawny wynikający z prowadzonej ewidencji nieruchomości lub innych danych wynikających z posiadanej dokumentacji,
-
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy Zabierzów.
Wymagania
Wymogi niezbędne:
-
spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych,
-
wykształcenie wyższe w zakresie administracji publicznej, prawa lub doradztwa podatkowego albo inne wyższe pod warunkiem ukończonych studiów podyplomowych z zakresu administracji lub administracji i zarządzania lub doradztwa podatkowego,
-
staż pracy – co najmniej półroczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej lub w komórkach finansowo – księgowych innych jednostek lub półroczne doświadczenie zawodowe w biurze podatkowym, kancelarii radcy prawnego lub kancelarii prawnej,
-
znajomość przepisów z zakresu: prawa podatkowego, finansów publicznych, administracji publicznej, dochodów jednostek samorządu terytorialnego, ustawy rachunkowości i o samorządzie gminnym, w tym szczegółowa wiedza wynikająca z przepisów ustaw, tj.:- Ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym,
-
umiejętność stosowania przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism urzędowych,
-
umiejętność praktycznego stosowania przepisów i interpretacji przepisów prawnych, szczególnie regulujących kwestię naliczania i poboru podatków,
-
umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
-
bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, szczególnie w zakresie korzystania z edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych (z pakietu MS Office), oraz umiejętność obsługi innych urządzeń biurowych,
-
prawo jazdy kat. B.
dodatkowe:
-
znajomość przepisów o pomocy publicznej, a także aktów prawa miejscowego regulujących kwestie dotyczące podatków i opłat lokalnych,
-
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy związanej z wymiarem podatków,
-
znajomość obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją,
-
samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność,
-
zdolność i skłonność do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz uzupełniania i aktualizacji posiadanej wiedzy.
-
możliwość używania samochodu prywatnego do celów służbowych.
WAŻNE
Aby wziąć udział w naborze, należy złożyć ofertę (w zamkniętej kopercie) z dopiskiem „Nabór na stanowisko wymiaru podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego” w Urzędzie Gminy Zabierzów (Rynek 1, 32 – 080 Zabierzów) w Biurze Obsługi Interesanta – Dzienniku Podawczym lub przesłać pocztą na w/w adres w nieprzekraczalnym terminie 10.06.2025 r. do godz. 16.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Oferujemy
-
umowa o pracę -1 etat,
-
pierwsza umowa na czas określony (w przypadku osób po raz pierwszy podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym – umowa na czas określony 6 miesięcy),
-
miejsce pracy: Urząd Gminy Zabierzów,
-
rodzaj pracy/warunki: praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, możliwe wyjazdy poza siedzibę pracodawcy (praca w terenie) w ramach realizowanych zadań,
-
wynagrodzenie zasadnicze brutto od 5.500,00 zł. do 10.000,00 zł. Ostatecznie wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona indywidualnie i będzie uzależniona od posiadanych kompetencji, poziomu wykształcenia oraz predyspozycji osobowych kandydata, adekwatnych do wymagań na stanowisku, na które prowadzi się nabór,
-
dodatkowe wynagrodzenie roczne, dofinansowania z funduszu socjanego, pakiet medyczny, karty MultiSport.
-
-
Stanowisko ds. wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Urząd Gminy Zabierzów- 5 500 do 8 800 zł / mies.
- Zabierzów
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
prowadzenie ewidencji właścicieli nieruchomości zobowiązanych do zapłaty opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
-
bieżąca obsługa mieszkańców bezpośrednia i telefoniczna w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
-
obsługa programu REKORD - ODPADY KOMUNALNE – ewidencja i naliczanie;
-
obsługa aplikacji porównującej dane zawarte w deklaracjach składanych przez właścicieli nieruchomości z informacjami i danymi znajdującymi się w posiadaniu urzędu gminy oraz posiadaniu gminnych jednostek organizacyjnych, a także prowadzenie kontroli i postępowań w tym zakresie;
-
prowadzenie czynności sprawdzających i weryfikacja prawidłowości złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
-
prowadzenie postępowań podatkowych i wydawanie decyzji określających wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz decyzji o odpowiedzialności spadkobierców;
-
zawiadamianie osób zobowiązanych do uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi o zmianie wysokości opłaty w związku ze zmianą wysokości stawek ww. opłaty oraz o ewentualnej zmianie metody ustalania opłaty;
-
prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji w sprawie ulg i zwolnień (z uwzględnieniem przepisów ustawy o pomocy publicznej) oraz utracie prawa do zwolnienia;
-
sporządzanie miesięcznych, rocznych i kwartalnych zestawień, informacji i sprawozdań w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
-
przygotowywanie planu kontroli, której celem będzie weryfikacja prawidłowości wywiązywania się właścicieli zamieszkanych nieruchomości z obowiązku deklarowania zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
-
przeprowadzanie oględzin oraz kontroli podatkowej w zakresie przestrzegania przepisów oraz wywiązywania się z obowiązków wynikających z przepisów ustawy Ordynacja podatkowa i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
-
przygotowywanie i składanie wniosków do właściwych organów o ukaranie zobowiązanych w związku z niewywiązywaniem się z ciążących na nich obowiązków ustawowych;
-
wykonywanie innych niezbędnych czynności zgodnie z zarządzeniami Wójta;
-
okresowa archiwizacja dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy oraz ich przekazanie do archiwum zakładowego w tym nośników zapisu elektronicznego;
-
wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia wójta, zastępcy wójta, sekretarza gminy i kierownika wydziału;
-
współpraca z pracownikiem ds. kontroli w zakresie gospodarki odpadami;
-
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy Zabierzów.
Wymagania
-
spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych,
-
wykształcenie wyższe,
-
szczegółowa wiedza wynikająca z przepisów ustaw, tj.: Ordynacji podatkowa, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
-
znajomość przepisów z zakresu: finansów publicznych, administracji publicznej, dochodów jednostek samorządu terytorialnego, ustawy o rachunkowości, o samorządzie gminnym,
-
umiejętność stosowania przyjętych form i stylu korespondencji oraz języka i treści pism urzędowych,
-
umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
-
bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, szczególnie w zakresie korzystania
z edytorów tekstów i arkuszy kalkulacyjnych (z pakietu MS Office), oraz umiejętność obsługi innych urządzeń biurowych, -
prawo jazdy kat. B,
WAŻNE:
Aby wziąć udział w naborze, należy złożyć ofertę (w zamkniętej kopercie) z dopiskiem „Nabór na stanowisko wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi” w Urzędzie Gminy Zabierzów (Rynek 1, 32 – 080 Zabierzów) w Biurze Obsługi Interesanta – Dzienniku Podawczym, w nieprzekraczalnym terminie 06.06.2025 r. do godz. 15.00.
Oferujemy
-
umowa o pracę (1 etat),
-
pierwsza umowa na czas określony (w przypadku osób po raz pierwszy podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym – umowa na czas określony 6 miesięcy),
-
miejsce pracy: Urząd Gminy Zabierzów,
-
rodzaj pracy/warunki: praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, możliwe wyjazdy poza siedzibę pracodawcy (praca w terenie) w ramach realizowanych zadań,
-
wynagrodzenie zasadnicze brutto od 5.500,00 zł. do 8.800,00 zł. Ostatecznie wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona indywidualnie i będzie uzależniona od posiadanych kompetencji, poziomu wykształcenia oraz predyspozycji osobowych kandydata, adekwatnych do wymagań na stanowisku, na które prowadzi się nabór,
-
dodatkowe wynagrodzenie roczne, dofinansowanie z funduszu socjlanego, pakiet medyczny, karty MultiSport.
-
-
Stanowisko ds. ochrony srodowiska
Urząd Gminy Zabierzów- Zabierzów
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarowania odpadami oraz przedsięwzięciami mogącymi znacznie oddziaływać na środowisko;
-
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wynikających z ustawy o odpadach, ustawy o porządku i czystości w gminach, ustawy prawo ochrony środowiska;
-
prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie;
-
prowadzenie rejestru w zakresie działalności podmiotów w zakresie odbioru i transportu odpadów;
-
nadzór i przygotowanie projektów uchwał w zakresie przepisów dotyczących gospodarki odpadami;
-
przygotowywanie dokumentów przetargowych, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia na odbiór i zagospodarowanie odpadów;
-
nadzór nad organizacją odbioru i wywozu odpadów stałych i ciekłych na terenie Gminy;
-
przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami;
-
sporządzanie sprawozdań zbiorczych zestawień masy i rodzajów odpadów odebranych przez pomioty gospodarcze działające na terenie Gminy;
-
prowadzenie ewidencji umów zawartych na odbiór odpadów stałych i ciekłych od właścicieli nieruchomości i podmiotów gospodarczych Gminy;
-
nadzór nad utrzymaniem czystości na terenach komunalnych Gminy;
-
Nadzór nad likwidacją dzikich wysypisk;
-
realizacja rozliczeń finansowych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie nadzorowanych zadań
-
działania inicjujące w zakresie uzyskania pozabudżetowych środków finansowych na realizowane zadania;
Wymagania
-
spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych, -
wykształcenie wyższe, kierunek obejmujący dziedziny gospodarki komunalnej, w tym: inżynieria sanitarna, ochrona środowiska, gospodarka odpadami,
-
min. dwuletni staż pracy,
-
biegła znajomość obsługi komputera (wymagana znajomość programów Word, Excel)
-
posiadanie prawa jazdy kat. B,
-
posiadanie samochodu prywatnego z możliwością wykorzystania go do celów służbowych,
WAŻNE:
Aby wziąć udział w naborze, należy złożyć ofertę (w zamkniętej kopercie) z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. ochrony środowiska” w Urzędzie Gminy Zabierzów (Rynek 1, 32 – 080 Zabierzów) w Biurze Obsługi Interesanta – Dzienniku Podawczym lub przesłać za pośrednictwem poczty na w/w adres, w nieprzekraczalnym terminie do 04.06.2025 r. do godz. 16.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
Oferujemy
-
umowa o pracę (1 etat),
-
pierwsza umowa na czas określony (w przypadku osób po raz pierwszy podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym – umowa na czas określony 6 miesięcy),
-
miejsce pracy: Urząd Gminy Zabierzów, teren Gminy Zabierzów
-
rodzaj pracy/warunki: praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, wyjazdy poza siedzibę pracodawcy (praca w terenie)
-
dodatkowe wynagrodzenie roczne, dofinansowanie z funduszu socjalnego, pakiet medyczny, karta MultiSport.
DODTKOWE INFORMACJE:
Oferta powinna być sporządzona na piśmie, opatrzona datą i podpisem oraz winna zawierać:
1) imię i nazwisko kandydata,
2) dane kontaktowe (mail, nr telefonu – w celu przekazywania informacji dot. prowadzonego naboru),
3) podpisany list motywacyjny, z uwzględnieniem opisu przebiegu dotychczasowego zatrudnienia
4) podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni praw publicznych,
6) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
8) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy/doświadczenie zawodowe,
9) osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
7. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych stanowiącą załącznik do niniejszego ogłoszenia
8. Aby wziąć udział w naborze, należy złożyć ofertę (w zamkniętej kopercie) z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. ochrony środowiska” w Urzędzie Gminy Zabierzów (Rynek 1, 32 – 080 Zabierzów) w Biurze Obsługi Interesanta – Dzienniku Podawczym, w nieprzekraczalnym terminie 04.06.2025 r. do godz. 16.00.
9. Ofertę można przesłać na adres Urzędu pocztą, listem poleconym – decyduje data wpływu do Urzędu.
10. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
11. Nabór przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Zabierzów.
12. Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. -
-
Stanowisko ds. funduszy i rozwoju
Urząd Gminy Zabierzów- Zabierzów
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
-
inicjowanie możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych,
-
udział w przygotowywaniu dokumentów strategiczno-operacyjnych z zakresu rozwoju lokalnego, pod kątem ich wykorzystania w procesie aplikacyjnym do funduszy zewnętrznych,
-
udział w w zespołach ds. przygotowania dokumentacji aplikacyjnej, w tym sporządzanie dokumentacji,
-
koordynacja i udział w zespołach ds. realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
-
bieżąca obsługa administracyjna projektu pod względem przepływu dokumentów, w tym prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z aplikowaniem o środki zewnętrzne,
-
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie realizowanych zadań,
-
współpraca z ekspertami i doradcami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań,
-
współpraca z administracją rządową, samorządową, związkami i stowarzyszeniami gmin w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych, w szczególności z: Stowarzyszeniem Metropolia Krakowska i LGD Stowarzyszeniem Blisko Krakowa,
-
przygotowywanie materiałów do serwisu informacyjnego UG Zabierzów w zakresie realizowanych zadań.
Wymagania
niezbędne:
-
spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych,
-
wykształcenie wyższe: techniczne, ekonomiczne, zarządzanie lub ochrona środowiska,
-
min. 1 rok stażu pracy,
-
znajomość stosowania przepisów prawa niezbędnych przy realizacji powierzonych zadań (m.in.: ustawa o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o finansach publicznych, przepisy i zasady dotyczące wdrażania funduszy zewnętrznych, w tym unijnych, itp.)
-
znajomość zagadnień z zakresu tworzenia projektu, zarządzania, rozliczania i sprawozdawczości projektu
Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału do kolejnych etapów postępowania.
dodatkowe:
-
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych oraz przygotowaniu i realizacji projektów współfinansowanych z funduszy zewnętrznych (mile widziane udokumentowane osiągnięcia i/lub referencje),
-
ukończone studia podyplomowe, szkolenia i kursy w zakresie zarządzania projektami, w tym środków z Unii Europejskiej,
-
dotychczasowa praca w administracji samorządowej lub rządowej,
-
znajomość języka obcego, w szczególności angielskiego,
-
znajomość programu MS Office, obsługa urządzeń biurowych,
-
samodzielność, komunikatywność, kreatywność, rzetelność, inicjatywa, systematyczność, umiejętność analizy i syntezy danych,
-
umiejętność działania pod presją czasu i odporność na stres,
-
umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli w formie pisemnej i ustnej,
-
przestrzeganie zasad uczciwości, obiektywizmu i poufności,
-
dobra organizacja pracy oraz umiejętność koordynowania pracy i pracy w zespole.
WAŻNE
Aby wziąć udział w naborze, należy złożyć ofertę (w zamkniętej kopercie) z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. funduszy i rozwoju” w Urzędzie Gminy Zabierzów (Rynek 1, 32 – 080 Zabierzów) w Biurze Obsługi Interesanta – Dzienniku Podawczym lub przesłać za pośrednictwem poczty na w/w adres w nieprzekraczalnym terminie do 04.06.2025 r. do godz. 16.00.
Oferujemy
-
umowa o pracę (1 etat),
-
pierwsza umowa na czas określony (w przypadku osób po raz pierwszy podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym – umowa na czas określony 6 miesięcy),
-
miejsce pracy: Urząd Gminy Zabierzów,
-
rodzaj pracy/warunki: praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności,
-
dodatkowe wynagrodzenie roczne, dofinansowanie z funduszu socjalnego, pakiet medyczny, karta MyltiSport.
DODATKOWE INFORMACJE:
Oferta powinna być sporządzona na piśmie, opatrzona datą i podpisem oraz winna zawierać:
1) imię i nazwisko kandydata,
2) dane kontaktowe (mail, nr telefonu – w celu przekazywania informacji dot. prowadzonego naboru),
3) podpisany list motywacyjny, z uwzględnieniem opisu przebiegu dotychczasowego zatrudnienia
4) podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni praw publicznych,
6) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
8) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy/doświadczenie zawodowe,
9) osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
7. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych stanowiącą załącznik do niniejszego ogłoszenia
8. Aby wziąć udział w naborze, należy złożyć ofertę (w zamkniętej kopercie) z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. funduszy i rozwoju” w Urzędzie Gminy Zabierzów (Rynek 1, 32 – 080 Zabierzów) w Biurze Obsługi Interesanta – Dzienniku Podawczym, w nieprzekraczalnym terminie 04.06.2025 r. do godz. 16.00.
9. Ofertę można przesłać na adres Urzędu pocztą, listem poleconym – decyduje data wpływu do Urzędu.
10. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
11. Nabór przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Zabierzów.
12. Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Załącznik -