Od 1997 roku stawiamy na bezpieczeństwo pracowników, oferując kompleksowe rozwiązania zabezpieczające przed upadkiem z wysokości. Jako lider w tej dziedzinie, projektujemy, sprzedajemy i montujemy systemy asekuracji stałej, ewakuacyjne oraz środki ochrony indywidualnej. Nasze usługi obejmują także przeglądy, konserwację systemów oraz szkolenia wysokościowe. Dodatkowo, od 2004 roku prowadzimy akredytowane Laboratorium Badawcze, specjalizujące się w pomiarach pól elektromagnetycznych i ocenie środowiska pracy. Jesteśmy partnerem w tworzeniu bezpiecznych miejsc pracy, dostosowując rozwiązania do indywidualnych potrzeb klientów.

SUNDOOR ŁAWECKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center

Oferty pracy SUNDOOR ŁAWECKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Docenianie stażu pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Ergonomiczne stanowisko pracy
  • Karta sportowa
  • Parking dla pracowników
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Prywatna opieka medyczna
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Wyjazdy integracyjne

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa SUNDOOR ŁAWECKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Sundoor Ławecki Sp.k.

Praca SUNDOOR ŁAWECKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. administracji i obsługi klienta

    SUNDOOR ŁAWECKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
    • Chorzów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami – dbanie o stały kontakt oraz reaktywacja współpracy
      • zarządzanie i koordynacja zleceń na pomiary oraz badania środowiskowe
      • przygotowywanie ofert i dokumentacji związanej z realizacją badań
      • nadzór nad formalnościami i współpraca z urzędami
      • wsparcie organizacyjne dla zespołu laboratorium
      • obsługa baz danych i systemów wykorzystywanych w laboratorium
      • w trakcie zatrudnienia planowane rozszerzenie obowiązków o nadzór nad dokumentacją i wsparcie w audytach (szkolenia zapewniamy)

      Wymagania

      • doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy administracyjnej
      • wykształcenie średnie lub wyższe
      • samodzielność w organizacji pracy i zarządzaniu zleceniami
      • komunikatywność, rzetelność i umiejętność pracy w zespole
      • znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
      • mile widziana znajomość systemu Comarch ERP XL

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie , pierwsza umowa na 6 miesięcy
      • elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach od 7:45 do 9:30)
      • atrakcyjną lokalizację na granicy Chorzowa i Katowic, z dogodnym dojazdem komunikacją miejską i samochodową
      • parking dla pracowników
      • pracę w zespole, który ceni zaangażowanie, inicjatywę i współpracę
      • możliwość dołączenia do ubezpieczenie grupowego
      • dofinansowanie do wybranego programu Multisport
      • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
      • niepowtarzalny widok z okna

Pracodawcy w Chorzowie i okolicy