ALDI SP. Z O.O.

Czy to Twoja firma?

ALDI sp. z o.o. praca

Chorzów

ALDI to ponad 80 000 pracowników w Europie. Wspólnie budujemy najlepsze doświadczenia klientów i pracowników oraz nową wizję handlu. Od ponad 100 lat funkcjonujemy na rynku – nasza tradycja daje nam poczucie pewności i stabilności. Doceniamy naszych klientów, partnerów i współpracowników. To właśnie oni motywują nas, do tworzenia najwyższej jakości w każdym możliwym aspekcie – zarówno naszych produktów, jak i naszego środowiska pracy.


Napędzają nas ludzie, po prostu.

ALDI SP. Z O.O. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
praca fizyczna sprzedaż / zakupy logistyka / spedycja / transport administracja biurowa / praca biurowa księgowość / ekonomia

Oferty pracy ALDI SP. Z O.O.

Praca alert - powiadomienia

Praca ALDI SP. Z O.O.

Mapa ALDI SP. Z O.O.

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

ALDI SP. Z O.O. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
ALDI SP. Z O.O.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Katowice
  3. Bydgoszcz
  4. Łódź
  5. Wrocław
  6. Opole
  7. Bielsko-Biała
  8. Częstochowa
  9. Gdańsk
  10. Kraków

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca ALDI SP. Z O.O. - oferty archiwalne

  • Zastępczyni / Zastępca Kierownika Sklepu NOWY SKLEP Jelcz - Laskowice, ul. Oławska

    ALDI SP. Z O.O.
    • Chorzów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 5 660-5 660 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      Na stanowisku Zastępczyni / Zastępcy Kierownika Sklepu:

      • pełnisz obowiązki kierownika sklepu w trakcie jego nieobecności w sklepie,

      • monitorujesz realizację wskaźników biznesowych,

      • organizujesz pracę zespołu,

      • zarządzasz towarem w sklepie,

      • odpowiadasz za obsługę klientów, pracujesz na sali sprzedaży i przy stanowisku kasowym,

      • sprawdzasz jakość i świeżość produktów,

      • dbasz o wizerunek sklepu,

      • reprezentujesz firmę przed urzędami i organami kontrolnymi.


      Twoje wynagrodzenie

      Na tym stanowisku otrzymasz: 5660 zł brutto.

      Wymagania

      Aplikuj do nas na stanowisko Zastępczyni / Zastępcy Kierownika Sklepu, jeśli:

      • masz wykształcenie minimum średnie,

      • masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,

      • efektywnie organizujesz swoją pracę i zespołu,

      • masz doświadczenie w handlu,

      • działasz proaktywnie i zależy Ci na osiąganiu wyznaczonych celów,

      • masz przyjazne podejście do klientów,

      • możesz pracować na dwie zmiany i w weekendy.

      Oferujemy

      • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.

      • Brak okresu próbnego.

      • Umowa na czas nieokreślony po roku.

      • Podwyżki stażowe – pierwszą dostaniesz już po roku pracy.

      • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.

      • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.

      • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.

      • Życzliwą atmosferę pracy.

  • Zastępczyni/Zastępca Kierownika Sklepu NOWY SKLEP Zamienie ul. Arakowa

    ALDI SP. Z O.O.
    • Zamienie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Na stanowisku Zastępczyni / Zastępcy Kierownika Sklepu:

      • pełnisz obowiązki kierownika sklepu w trakcie jego nieobecności w sklepie,

      • monitorujesz realizację wskaźników biznesowych,

      • organizujesz pracę zespołu,

      • zarządzasz towarem w sklepie,

      • odpowiadasz za obsługę klientów, pracujesz na sali sprzedaży i przy stanowisku kasowym,

      • sprawdzasz jakość i świeżość produktów,

      • dbasz o wizerunek sklepu,

      • reprezentujesz firmę przed urzędami i organami kontrolnymi.


      Twoje wynagrodzenie

      Na tym stanowisku otrzymasz: 6060 zł brutto.

      Wymagania

      Aplikuj do nas na stanowisko Zastępczyni / Zastępcy Kierownika Sklepu, jeśli:

      • masz wykształcenie minimum średnie,

      • masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,

      • efektywnie organizujesz swoją pracę i zespołu,

      • masz doświadczenie w handlu,

      • działasz proaktywnie i zależy Ci na osiąganiu wyznaczonych celów,

      • masz przyjazne podejście do klientów,

      • możesz pracować na dwie zmiany i w weekendy.

      Oferujemy

      • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.

      • Brak okresu próbnego.

      • Umowa na czas nieokreślony po roku.

      • Podwyżki stażowe – pierwszą dostaniesz już po roku pracy.

      • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.

      • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.

      • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.

      • Życzliwą atmosferę pracy.

  • Zastępczyni/Zastępca Kierownika Sklepu NOWY SKLEP Mysiadło

    ALDI SP. Z O.O.
    • Mysiadło
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Na stanowisku Zastępczyni / Zastępcy Kierownika Sklepu:

      • pełnisz obowiązki kierownika sklepu w trakcie jego nieobecności w sklepie,

      • monitorujesz realizację wskaźników biznesowych,

      • organizujesz pracę zespołu,

      • zarządzasz towarem w sklepie,

      • odpowiadasz za obsługę klientów, pracujesz na sali sprzedaży i przy stanowisku kasowym,

      • sprawdzasz jakość i świeżość produktów,

      • dbasz o wizerunek sklepu,

      • reprezentujesz firmę przed urzędami i organami kontrolnymi.


      Twoje wynagrodzenie

      Na tym stanowisku otrzymasz: 6060 zł brutto.

      Wymagania

      Aplikuj do nas na stanowisko Zastępczyni / Zastępcy Kierownika Sklepu, jeśli:

      • masz wykształcenie minimum średnie,

      • masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,

      • efektywnie organizujesz swoją pracę i zespołu,

      • masz doświadczenie w handlu,

      • działasz proaktywnie i zależy Ci na osiąganiu wyznaczonych celów,

      • masz przyjazne podejście do klientów,

      • możesz pracować na dwie zmiany i w weekendy.

      Oferujemy

      • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.

      • Brak okresu próbnego.

      • Umowa na czas nieokreślony po roku.

      • Podwyżki stażowe – pierwszą dostaniesz już po roku pracy.

      • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.

      • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.

      • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.

      • Życzliwą atmosferę pracy.

  • Zastępczyni / Zastępca Kierownika Sklepu Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 11A

    ALDI SP. Z O.O.
    • Ostróda
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 5 660-5 660 zł / mies.
    • Jesteśmy jedną z wiodących firm handlowych w Europie. Od ponad 110 lat sprawiamy, że zakupy są tak proste, jak to tylko możliwe – wszędzie i dla każdego.

      Zakres obowiązków

      Na stanowisku Zastępczyni / Zastępcy Kierownika Sklepu:

      • pełnisz obowiązki kierownika sklepu w trakcie jego nieobecności w sklepie,

      • monitorujesz realizację wskaźników biznesowych,

      • organizujesz pracę zespołu,

      • zarządzasz towarem w sklepie,

      • odpowiadasz za obsługę klientów, pracujesz na sali sprzedaży i przy stanowisku kasowym,

      • sprawdzasz jakość i świeżość produktów,

      • dbasz o wizerunek sklepu,

      • reprezentujesz firmę przed urzędami i organami kontrolnymi.

      Twoje wynagrodzenie

      Na tym stanowisku otrzymasz: 5660 zł brutto.

      Wymagania

      Aplikuj do nas na stanowisko Zastępczyni / Zastępcy Kierownika Sklepu, jeśli:

      • masz wykształcenie minimum średnie,

      • masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,

      • efektywnie organizujesz swoją pracę i zespołu,

      • masz doświadczenie w handlu,

      • działasz proaktywnie i zależy Ci na osiąganiu wyznaczonych celów,

      • masz przyjazne podejście do klientów,

      • możesz pracować na dwie zmiany i w weekendy.

      Oferujemy

      • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.

      • Brak okresu próbnego.

      • Umowa na czas nieokreślony po roku.

      • Podwyżki stażowe – pierwszą dostaniesz już po roku pracy.

      • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.

      • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.

      • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.

      • Życzliwą atmosferę pracy.

  • Sprzedawczyni / Sprzedawca Wisła, ul. 1 Maja 71C- 3/4 etatu

    ALDI SP. Z O.O.
    • Wisła
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa klientów na sali sprzedaży oraz stanowiska kasowego.
      • Praca z asortymentem (wykładanie towaru, prawidłowa ekspozycja, dbałość o porządek w sklepie, wypiekanie pieczywa).
      • Kontrola jakości i świeżości produktów.

      Wymagania

      • Pozytywne nastawienie.
      • Dobra organizacja pracy.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Sumienność, rzetelność oraz chęć nauki.
      • Gotowość do pracy na zmiany i w weekendy.
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.

      • Brak okresu próbnego.

      • Umowa na czas nieokreślony po roku.

      • Podwyżki stażowe – pierwszą dostaniesz już po roku pracy.

      • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.

      • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.

      • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.

      • Życzliwą atmosferę pracy.

  • Sprzedawczyni / Sprzedawca NOWY SKLEP Kraków, al. Kijowska- pełny etat

    ALDI SP. Z O.O.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa klientów na sali sprzedaży oraz stanowiska kasowego.
      • Praca z asortymentem (wykładanie towaru, prawidłowa ekspozycja, dbałość o porządek w sklepie, wypiekanie pieczywa).
      • Kontrola jakości i świeżości produktów.

      Wymagania

      • Pozytywne nastawienie.
      • Dobra organizacja pracy.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Sumienność, rzetelność oraz chęć nauki.
      • Gotowość do pracy na zmiany i w weekendy.
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.

      • Brak okresu próbnego.

      • Umowa na czas nieokreślony po roku.

      • Podwyżki stażowe – pierwszą dostaniesz już po roku pracy.

      • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.

      • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.

      • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.

      • Życzliwą atmosferę pracy.

  • Sprzedawczyni / Sprzedawca NOWY SKLEP Wisła- 3/4 etatu

    ALDI SP. Z O.O.
    • Wisła
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa klientów na sali sprzedaży oraz stanowiska kasowego.
      • Praca z asortymentem (wykładanie towaru, prawidłowa ekspozycja, dbałość o porządek w sklepie, wypiekanie pieczywa).
      • Kontrola jakości i świeżości produktów.

      Wymagania

      • Pozytywne nastawienie.
      • Dobra organizacja pracy.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Sumienność, rzetelność oraz chęć nauki.
      • Gotowość do pracy na zmiany i w weekendy.
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.

      • Brak okresu próbnego.

      • Umowa na czas nieokreślony po roku.

      • Podwyżki stażowe – pierwszą dostaniesz już po roku pracy.

      • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.

      • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.

      • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.

      • Życzliwą atmosferę pracy.

  • Magazynierka / Magazynier Lisi Ogon, ul. Wiejska

    ALDI SP. Z O.O.
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami.
      • Pakowanie oraz przygotowywanie towaru do wysyłki.
      • Oznaczanie i zabezpieczenie palet według zasad panujących w firmie.
      • Udział w inwentaryzacjach i inne prace magazynowe.

      Wymagania

      • Uczciwości i zaangażowanie w realizację zadań.
      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym i w weekendy.
      • Mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych.

      Oferujemy

      • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.

      • Brak okresu próbnego.

      • Umowa na czas nieokreślony po roku.

      • Podwyżki stażowe – pierwszą dostaniesz już po roku pracy.

      • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.

      • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.

      • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.

      • Życzliwą atmosferę pracy.

  • Specjalistka / Specjalista ds. BHP (woj. łódzkie i woj. mazowieckie)

    ALDI SP. Z O.O.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Opracowywanie, wdrażanie i weryfikowanie wewnętrznych procedur, regulaminów i instrukcji zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
      • Przeprowadzanie szkoleń ogólnych i koordynowanie szkoleń okresowych z zakresu BHP.
      • Kontrola warunków pracy i nadzór nad przestrzeganiem ustalonych zasad i procedur w zakresie BHP oraz ochrony przeciwpożarowej.
      • Koordynowanie procesu postępowań powypadkowych, raportowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych.
      • Opracowywanie oceny ryzyka zawodowego.
      • Podejmowanie wszelkich działań prewencyjnych, ewidencyjnych oraz naprawczych wynikających z obowiązującego prawa oraz uregulowań wewnętrznych organizacji.
      • Sporządzanie okresowych analiz BHP w firmie.
      • Kontakt z organami zewnętrznymi w zakresie prowadzenia badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia.
      • Kształtowanie kultury BHP w firmie, motywowanie i inspirowanie pracowników do zaangażowanego przestrzegania ustalonych standardów.
      • Pełnienie zadań Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej.
      • Rejon pracy: woj. łódzkie i część woj. mazowieckiego.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
      • Min. 2-letnie doświadczenie w służbie BHP.
      • Znajomość aktualnych przepisów dotyczących BHP oraz prawa pracy.
      • Uprawnienia Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej będą dodatkowym atutem.
      • Znajomość pakietu MS Office.
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2.
      • Umiejętność współpracy w zespole.
      • Analiza i rozwiązywanie problemów.
      • Efektywne organizowanie swojej pracy.
      • Inicjatywa i nastawienie na poszukiwanie ulepszeń.
      • Czynne prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.
      • Brak okresu próbnego – pierwszą umowę otrzymasz na rok, kolejną na czas nieokreślony.
      • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.
      • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.
      • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.
      • Hybrydowy model pracy.
      • Program wdrożenia – rozpoczniesz pracę od szkoleń wdrożeniowych „Power days”, a potem zaopiekuje się Tobą buddy.
      • Rozwój - możesz uczyć się języków obcych na platformie, brać udział w szkoleniach i warsztatach.
      • Wewnętrzny rynek pracy – możesz brać udział w rekrutacjach wewnętrznych.
      • Elastyczny czas pracy – możesz przychodzić do pracy między 7:00 a 9:00.
      • Życzliwą atmosferę pracy.
      • Zadaniowy czas pracy.
      • Samochód służbowy.
  • Sprzedawczyni / Sprzedawca Gdańsk, ul. Raatza 2 - pełny etat

    ALDI SP. Z O.O.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa klientów na sali sprzedaży oraz stanowiska kasowego.

      • Praca z asortymentem (wykładanie towaru, prawidłowa ekspozycja, dbałość o porządek w sklepie, wypiekanie pieczywa).

      • Kontrola jakości i świeżości produktów.

      Wymagania

      • Pozytywne nastawienie.

      • Dobra organizacja pracy.

      • Umiejętność pracy w zespole.

      • Sumienność, rzetelność oraz chęć nauki.

      • Gotowość do pracy na zmiany i w weekendy.

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.

      • Brak okresu próbnego.

      • Umowa na czas nieokreślony po roku.

      • Podwyżki stażowe – pierwszą dostaniesz już po roku pracy.

      • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.

      • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.

      • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.

      • Życzliwą atmosferę pracy.

  • Sprzedawczyni / Sprzedawca NOWY SKLEP Dobra, ul. Szczecińska - pełny etat

    ALDI SP. Z O.O.
    • Dobra
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa klientów na sali sprzedaży oraz stanowiska kasowego.

      • Praca z asortymentem (wykładanie towaru, prawidłowa ekspozycja, dbałość o porządek w sklepie, wypiekanie pieczywa).

      • Kontrola jakości i świeżości produktów.

      Wymagania

      • Pozytywne nastawienie.

      • Dobra organizacja pracy.

      • Umiejętność pracy w zespole.

      • Sumienność, rzetelność oraz chęć nauki.

      • Gotowość do pracy na zmiany i w weekendy.

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.

      • Brak okresu próbnego.

      • Umowa na czas nieokreślony po roku.

      • Podwyżki stażowe – pierwszą dostaniesz już po roku pracy.

      • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.

      • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.

      • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.

      • Życzliwą atmosferę pracy.

  • Kierowniczka/Kierownik Sklepu Stara Iwiczna, ul. Nowa 4B

    ALDI SP. Z O.O.
    • Stara Iwiczna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Odpowiedzialność za realizację wskaźników biznesowych.

      • Zarządzanie gospodarką towarową.

      • Zarządzanie zespołem.

      • Motywowanie oraz dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników.

      • Praca z asortymentem (wykładanie towaru, prawidłowa ekspozycja, dbałość o porządek w sklepie, wypiekanie pieczywa).

      • Obsługa klientów na sali sprzedaży oraz stanowiska kasowego.

      Wymagania

      • Wykształcenie min. średnie.

      • Doświadczenie w zarządzaniu sklepem oraz zespołem pracowników.

      • Znajomość podstawowych przepisów prawa pracy.

      • Zaangażowanie i gotowość do podejmowania decyzji.

      • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.

      • Orientacja na realizację celów.

      • Gotowość do pracy na zmiany i w weekendy.

      Oferujemy

      • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.

      • Brak okresu próbnego.

      • Umowa na czas nieokreślony po roku.

      • Podwyżki stażowe – pierwszą dostaniesz już po roku pracy.

      • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.

      • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.

      • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.

      • Życzliwą atmosferę pracy.

  • Zastępczyni/Zastępca Kierownika Sklepu Stara Iwiczna, ul. Nowa 4B

    ALDI SP. Z O.O.
    • Stara Iwiczna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Pełnienie obowiązków kierownika sklepu w trakcie jego nieobecności w sklepie.

      • Organizacja pracy zespołu.

      • Bieżąca obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami.

      • Praca z asortymentem (wykładanie towaru, prawidłowa ekspozycja, dbałość o porządek w sklepie, wypiekanie pieczywa).

      • Obsługa klientów na sali sprzedaży oraz stanowiska kasowego.

      • Kontrola jakości i świeżości produktów.

      Wymagania

      • Wykształcenie min. średnie.

      • Doświadczenie w branży handlowej oraz w obsłudze klienta.

      • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

      • Umiejętności komunikacyjne

      • Orientacja na realizację celów.

      • Gotowość do pracy na zmiany i w weekendy.

      Oferujemy

      • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.

      • Brak okresu próbnego .

      • Umowa na czas nieokreślony po roku.

      • Podwyżki stażowe – pierwszą dostaniesz już po roku pracy.

      • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.

      • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.

      • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.

      • Życzliwą atmosferę pracy.

  • Zastępczyni / Zastępca Kierownika Sklepu Bydgoszcz, ul. Skłodowskiej Curie 60a

    ALDI SP. Z O.O.
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Pełnienie obowiązków kierownika sklepu w trakcie jego nieobecności w sklepie.

      • Organizacja pracy zespołu.

      • Bieżąca obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami.

      • Praca z asortymentem (wykładanie towaru, prawidłowa ekspozycja, dbałość o porządek w sklepie, wypiekanie pieczywa).

      • Obsługa klientów na sali sprzedaży oraz stanowiska kasowego.

      • Kontrola jakości i świeżości produktów.

      Wymagania

      • Wykształcenie min. średnie.

      • Doświadczenie w branży handlowej oraz w obsłudze klienta.

      • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

      • Umiejętności komunikacyjne

      • Orientacja na realizację celów.

      • Gotowość do pracy na zmiany i w weekendy.

      Oferujemy

      • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.

      • Brak okresu próbnego.

      • Umowa na czas nieokreślony po roku.

      • Podwyżki stażowe – pierwszą dostaniesz już po roku pracy.

      • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.

      • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.

      • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.

      • Życzliwą atmosferę pracy.

  • Sprzedawczyni / Sprzedawca NOWY SKLEP Wrocław Strzegomska - pełny etat

    ALDI SP. Z O.O.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa klientów na sali sprzedaży oraz stanowiska kasowego.

      • Praca z asortymentem (wykładanie towaru, prawidłowa ekspozycja, dbałość o porządek w sklepie, wypiekanie pieczywa).

      • Kontrola jakości i świeżości produktów.

      Wymagania

      • Pozytywne nastawienie.

      • Dobra organizacja pracy.

      • Umiejętność pracy w zespole.

      • Sumienność, rzetelność oraz chęć nauki.

      • Gotowość do pracy na zmiany i w weekendy.

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.

      • Brak okresu próbnego.

      • Umowa na czas nieokreślony po roku.

      • Podwyżki stażowe – pierwszą dostaniesz już po roku pracy.

      • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.

      • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.

      • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.

      • Życzliwą atmosferę pracy.

  • Specjalistka / Specjalista ds. Organizacji Sprzedaży

    ALDI SP. Z O.O.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Koordynacja projektów oraz wdrożeń innowacji realizowanych w Obszarze Koordynacji Sprzedaży. Czynne testowanie nowych rozwiązań w środowisku laboratoryjnym (dark store).
      • Udział w projektach międzynarodowych w zakresie rozwoju, optymalizacji, standaryzacji procesów sklepowych oraz unowocześniania środowiska pracy.
      • Przygotowywanie i redagowanie wytycznych, materiałów szkoleniowych oraz standardów dla pracowników obszaru sprzedaży oraz centrali. Tłumaczenie dokumentacji/materiałów na język polski.
      • Okresowe dokonywanie osobistych i zdalnych kontroli procesów sklepowych. Rekomendacja działań naprawczych w obszarach zdefiniowanych na podstawie audytów wewnętrznych i zewnętrznych w sklepach.
      • Przeprowadzanie analiz oraz przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji w zakresie zleconym przez przełożonego.

      Wymagania

      • Mile widziane doświadczenie pracy w sklepie (FMCG/DIY).
      • Doświadczenie w prowadzeniu projektów/wpółpracy w zespołach projektowych na poziomie międzynarodowym.
      • Doświadczenie w tworzeniu raportów, zestawień i prezentacji.
      • Wykształcenie wyższe.
      • Rozwinięte umiejętności analityczne.
      • Umiejętność komuniacji.
      • Umiejętność współpracy w zespole.
      • Efektywne organizowanie swojej pracy.
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min.B1.
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
      • Prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.
      • Brak okresu próbnego – pierwszą umowę otrzymasz na rok, kolejną na czas nieokreślony.
      • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.
      • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.
      • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.
      • Hybrydowy model pracy.
      • Program wdrożenia – rozpoczniesz pracę od szkoleń wdrożeniowych „Power days”, a potem zaopiekuje się Tobą buddy.
      • Rozwój - możesz uczyć się języków obcych na platformie, brać udział w szkoleniach i warsztatach.
      • Wewnętrzny rynek pracy – możesz brać udział w rekrutacjach wewnętrznych.
      • Elastyczny czas pracy – możesz przychodzić do pracy między 7:00 a 9:00.
      • Życzliwą atmosferę pracy.

Pracodawcy w Chorzowie