Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu to instytucja odpowiedzialna za zarządzanie majątkiem komunalnym w Luboniu. W swojej działalności koncentruje się na analizie potrzeb inwestycyjnych oraz koordynacji i nadzorze realizacji projektów budowlanych.

Instytucja wymaga od swoich pracowników posiadania wiedzy z zakresu prawa budowlanego oraz umiejętności obsługi aplikacji biurowych, takich jak MS Office. Biuro dąży do profesjonalizmu, oferując pełnoetatowe zatrudnienie oraz możliwość pracy nad różnorodnymi projektami, co stwarza okazję do rozwoju zawodowego.

Praca w tym biurze wiąże się z realizacją celów publicznych, co przyczynia się do satysfakcji z wykonywanych obowiązków oraz z pełnienia istotnej roli w społeczności lokalnej.

Oferty pracy Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Przyjazna atmosfera

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Poznań
  2. Bielsko-Biała
  3. Gdańsk
  4. Bydgoszcz
  5. Lubon

Praca Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu - oferty archiwalne

  • Podinspektor ds. przygotowania i realizacji inwestycji referat Inwestycji

    Miasto Luboń Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu
    • Luboń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      analiza potrzeb inwestycyjnych Miasta i miejskich jednostek organizacyjnych,

      analiza i przygotowywanie dokumentacji wyjściowej do realizacji inwestycji,

      koordynacja, kontrola i nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych (etap prac projektowych, etap realizacji budowy)

      kontrola realizacji umów,

      bieżąca kontrola ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem.

      Wymagania

      obowiązkowe:


      wykształcenie średnie, pożądane wyższe techniczne (budownictwo, inżynieria środowiska, budownictwo komunikacyjne, gospodarka przestrzenna)

      umiejętność obsługi oprogramowania MS Office

      posiadanie obywatelstwa polskiego,

      prawo jazdy kat. B

      umiejętność pracy z dokumentacją techniczną


      dodatkowe:


      wiedza z zakresu prawa budowlanego, KPA, PZP, ustawy o drogach publicznych

      obsługa programów wspomagających projektowanie dla plików *dwg, *dxf

      doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych

      doświadczenie w pracy związanej z udziałem w procesie inwestycyjnym


      Warunki pracy na danym stanowisku

      • praca w wymiarze pełnego etatu,
      • praca biurowa wymagająca wyjść poza miejsce pracy – wizje w terenie,
      • Wymagane dokumenty

        • CV
        • list motywacyjny,
        • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenia zawodowe
        • Składanie dokumentów:
        • osobiście w Biurze Majątku Komunalnego w Luboniu, ul. Poniatowskiego 20 , 62-030 Luboń,
        • Składanie dokumentów:

          • osobiście w Biurze Majątku Komunalnego w Luboniu, ul. Poniatowskiego 20 , 62-030 Luboń,
          • Wymagane dokumenty można składać w zamkniętej kopercie w terminie do dnia 12 czerwca 2024 r. z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. przygotowania i realizacji inwestycji – Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu”. Zastrzegamy sobie rozpatrzenie dokumentów, które wpłyną do naszego Biura po 12 czerwca 2024 r.

            • drogą pocztową na adres: Biuro Majątku Komunalnego w Luboniu, ul. Plac Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń,
            • drogą elektroniczną na adres e:mail: krzysztof.knopczynski@bmklubon.pl
            • Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do Biura Majątku Komunalnego w Luboniu.

              Dokumenty, które wpłyną do Biura Majątku Komunalnego w Luboniu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

              Ocena ofert oraz rozmowy z wybranymi kandydatami odbędą się po w/w terminie.

              O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.


              Informacje ogólne:


              a) Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.

              b) Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy.

              c) W stosunku do czynności związanych z naborem nie przysługuje droga odwoławcza,

              d) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Majątku Komunalnego w Luboniu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.


      Oferujemy