Czy to Twoja firma?

Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie praca

Warszawa

Jako Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie, jesteśmy dumni z naszej pozycji lidera w dziedzinie nauk biologicznych w Polsce. Nasze początki sięgają umowy między Rządem RP a UNESCO, co zaowocowało stworzeniem instytucji o unikatowym charakterze i misji. Nasze badania i odkrycia w dziedzinie medycyny molekularnej oraz biologii komórkowej nie tylko przyczyniają się do naukowego postępu, ale także mają realny wpływ na poprawę jakości życia ludzi na całym świecie. Z dumą nosimy tytuł jednostki z najwyższą kategorią naukową (A+) w Polsce, co potwierdza nasze zaangażowanie w doskonałość naukową. Jesteśmy również jedynym polskim reprezentantem w konsorcjum EU-LIFE, co świadczy o naszym międzynarodowym uznaniu i wpływie. Nasz zespół, liczący około 170 osób, z których co trzeci to doktorant, jest naszym największym atutem. Wspieramy ich rozwój i karierę naukową, oferując nie tylko wyjątkowe środowisko pracy, ale także dostęp do najnowocześniejszych technologii i metod badawczych. Nasze prace są publikowane w renomowanych czasopismach naukowych, co świadczy o ich wartości i znaczeniu. Nasze główne cele to nie tylko prowadzenie podstawowych badań naukowych, ale także wdrażanie ich wyników w praktyce. Dzięki temu przyczyniamy się do rozwoju nowoczesnej medycyny i biologii molekularnej. Nasze usługi badawcze są wyspecjalizowane, a zasoby i ekspertyza naszych laboratoriów są dostępne dla szerokiego kręgu odbiorców. Jesteśmy instytucją finansowaną przez Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Polską Akademię Nauk, a także pozyskujemy środki z zewnętrznych źródeł finansowania, co zapewnia nam stabilność i możliwość dalszego rozwoju. Nasz unikalny status prawny i prestiżowe granty, finansowane zarówno przez agencje krajowe, jak i zagraniczne, dają nam przewagę konkurencyjną i pozwalają na realizację ambitnych projektów badawczych. W MIBMiK kierujemy się zasadami wolności naukowej, rzetelności i odpowiedzialności. Jesteśmy zaangażowani w zapewnienie bezpieczeństwa i jakości naszych badań, co potwierdza przystąpienie do programu HR Excellence in Research w 2013 roku. Zapraszamy do poznania naszej historii, osiągnięć i przyszłych planów. Jesteśmy otwarci na współpracę i dialog, bo wierzymy, że tylko poprzez wspólne działanie możemy osiągnąć więcej. Razem tworzymy przyszłość nauki.

Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa badania i rozwój księgowość / ekonomia media / pr / reklama / marketing prawo i administracja państwowa

Oferty pracy Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia