Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Plej sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
W samym sercu Warszawy, w dynamicznie rozwijającym się świecie marketingu i reklamy, Plej Sp. z o.o. wyznacza nowe standardy kreatywności i innowacji. Od naszego powstania w 2002 roku, nieustannie rozwijamy nasze kompetencje, aby dostarczać naszym klientom zintegrowane rozwiązania marketingowe, które przekraczają granice tradycyjnej reklamy.
Jesteśmy zespołem ponad pięćdziesięciu pasjonatów, którzy łączą w sobie różnorodne doświadczenia i umiejętności, tworząc unikalną mozaikę talentów. Nasze usługi obejmują szeroki zakres działań – od komunikacji ATL/BTL, poprzez digital, eventy, media społecznościowe, po kreowanie doświadczeń związanych z marką i design. Nasza praca to nie tylko projekty – to opowieści, które tworzymy razem z naszymi klientami, opowieści, które żyją i oddziałują.
Plej jest synonimem jakości i innowacyjności. Nasze zaangażowanie w tworzenie wyjątkowych kampanii zostało wielokrotnie docenione w branży, a projekty, które realizujemy, często zdobywają prestiżowe nagrody. To potwierdzenie, że idziemy we właściwym kierunku, tworząc kampanie, które nie tylko przyciągają uwagę, ale i zapadają w pamięć.
Nasza silna pozycja na rynku nie jest przypadkowa. To wynik ciężkiej pracy, kreatywnego podejścia do każdego wyzwania i nieustannego dążenia do doskonałości. W Plej wierzymy, że każda marka ma swoją historię do opowiedzenia, a naszym zadaniem jest pomóc ją odkryć i przedstawić światu w najbardziej angażujący sposób.
Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy tak jak my, nie boją się wyzwań i są gotowi na stworzenie czegoś wyjątkowego. Razem możemy zbudować historię Twojej marki, która nie tylko zostanie zauważona, ale i zapamiętana.
Specjalista ds. marketingu Warszawa Programista Warszawa Specjalista ds. administracji Warszawa
media / pr / reklama / marketing it (informatyka) administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy Plej Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Praca Plej Sp. z o.o.
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
Mapa Plej Sp. z o.o.
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
Plej Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Profil firmy:
Plej Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Dąbrowa Górnicza
- Gliwice
- Siemianowice Śląskie
- Suwalki
Data aktualizacji: 01.05.2024
Praca Plej Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Event Manager
Plej Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Event Manager
Twój zakres obowiązków
- obsługa klientów agencji w zakresie realizacji eventów korporacyjnych
- tworzenie, prezentowanie i kosztorysowanie ofert eventowych
- kompleksowe nadzór nad prowadzonymi projektami i podwykonawcami
- zarządzanie zespołem projektowym
- monitorowanie rynku eventowego
Nasze wymagania
- minimum 2 lata doświadczenia w samodzielnym realizowaniu eventów korporacyjnych – warunek konieczny (doświadczenie w realizacji eventów online będzie dodatkowym atutem)
- umiejętność przygotowywania ofert
- umiejętność przygotowywania szczegółowych kosztorysów do projektów i ich rozliczania
- doświadczenie we współpracy z klientem korporacyjnym
- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
- doskonała organizacja pracy, umiejętność prowadzenia kilku projektów równolegle pod dużą presją czasu
- dyspozycyjność, elastyczność, otwartość na pracę w dynamicznym środowisku i częste wyjazdy
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- dodatkowy plus jeśli posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym.
To oferujemy
- pracę w dużym, doświadczonym dziale eventowym,
- stabilne warunki zatrudnienia w agencji full service.
- ciekawe projekty dla dużych, rozpoznawalnych brandów.
- w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne i managerskie, wspólne działania CSR.
- siedzibę w nowym, wygodnym biurze w pobliżu Łazienek Królewskich ????????????
Udało nam się wzbudzić Twoje zainteresowanie? Wyślij CV klikając w przycisk aplikowania (z chęcią obejrzymy też Twoje portfolio).
Let’s Plej! ✊▶️
Aplikuj
-
Traffic Manager
Plej Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- monitorowanie obciążenia pracy zespołu i koordynacja pracy zespołów kreatywnych,
- analiza i optymalizacja zasobów niezbędnych do realizacji projektów,
- monitorowanie i wspomaganie komunikacji w projektach,
- współpraca z liderami projektów w celu zarządzania i ustalania priorytetów, wyznaczania terminów i przydzielania obowiązków,
- przygotowywanie raportów i dokumentacji,
- budowanie i utrzymywanie bazy podwykonawców, negocjowanie warunków współpracy i koordynowanie procesu księgowego z podwykonawcami,
- wsparcie organizacyjne działu,
- współpraca z działem HR w zakresie rozliczania pracy freelancerów i rekrutacji zasobów wewnętrznych.
Nasze wymagania
- co najmniej trzech lat doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji reklamowej,
- doskonałych umiejętności komunikacyjnych,
- doskonałej organizacji pracy, samodzielności i inicjatywy,
- umiejętności pracy w zespole,
- znajomości MS Office,
- umiejętności pracy pod presją czasu.
To oferujemy
- ciekawe projekty dla dużych, znanych brandów,
- pracę w systemie hybrydowym,
- zgrany zespół utalentowanych ludzi,
- w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego oraz szkolenia specjalistyczne,
- eventy wewnętrzne i udział w akcjach CSR.
Benefity
- zajęcia z języka angielskiego za free
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Aplikowanie
Swoje CV wystrzelcie w naszym kierunku klikając przycisk aplikowania. Koniecznie dołączcie PORTFOLIO.
Let’s Plej! ✊▶️
Plej Sp. z o.o.
Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.
Traffic Manager
Aplikuj
-
Incentive Manager
Plej Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- działasz w teamie (rozsądne proporcje między brainstormingiem a czasem na samodzielne działania operacyjne)
- tworzysz scenariusze wyjazdów i kosztorysy (czasem to Twoje ulubione miejsca, innym razem wybieramy je wspólnie lub wskazuje je klient)
- pracujesz z klientem (od przygotowania prezentacji i kosztorysu, przez spotkania i opiekę nad projektem, po wyjazd i rozliczenie)
- uczestniczysz w wyjazdach związanych z projektami (w zależności od projektu i jego celu, dyspozycyjności, umiejętności: inspekcja, koordynacja, pilotaż)
- korzystasz z udziału w wydarzeniach branżowych na świecie (targi, konferencje, związane z branżą MICE study-tours)
Nasze wymagania
- ponad 5 lat doświadczenia jako samodzielny, agencyjny incentive manager (podziel się z nami własną fuck-up story)
- świetna znajomość angielskiego w mowie i piśmie (thank you from the mountain!)
- zdolność mówienia „help” i „nie wiem” zamiast „nie wiedziałam(-em)” (czyli tak uczciwie, bez zadęcia i uników)
- ciekawość świata i sympatia do ludzi – serio
- mile widziana żyłka trendsettera, który niejedno by jeszcze w świecie zmalował (zmalujmy wspólnie!)
To oferujemy
- stabilne i bezpieczne miejsce pracy (ludzie lubią z nami pracować)
- uczciwe zasady (porządna, stała pensja + bonus od projektów)
- życzliwe wsparcie innych działów agencji (jesteśmy duzi i mamy tu wszystkich)
- hybrydowy model pracy (flexi home office i spora przestrzeń na Dolnym Mokotowie)
- biuro otwarte na zwierzaki (jeśli dogadują się dobrze z innymi zwierzakami)
- dodatkowe zajęcia (angielski, szkolenia i kursy)
- dodatkowe benefity (karta sportowa i opieka zdrowotna w atrakcyjnych cenach oraz pomoc psychologiczna)
- porządny onboarding
Benefity
- zajęcia z języka angielskiego za free
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
LET’S GO ON A JOURNEY!
Szukamy incentive managera do zespołu najs.world. Osoby, która POTRAFI zorganizować wyjazd od A do Ż (ma pomysł, przygotuje scenariusz, zadba o kosztorys, pokieruje współpracą z partnerami zagranicznymi i wie, jak zaplanować budżet). Człowieka z branży MICE lubiącego ruch, interakcje i research. Zależy nam na samodzielnej, aktywnej osobie, która inicjuje kontakt, wyciąga wnioski, podejmuje decyzje, a równocześnie przewiduje, co i kiedy może się wywrócić. Bo pewnie się wywróci ????
Plej Sp. z o.o.
Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.
Aplikuj
-
Event Manager
Plej Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- obsługa klientów agencji w zakresie realizacji eventów korporacyjnych
- tworzenie, prezentowanie i kosztorysowanie ofert eventowych
- kompleksowy nadzór nad prowadzonymi projektami i podwykonawcami
- zarządzanie zespołem projektowym
- monitorowanie rynku eventowego
Nasze wymagania
- minimum 2 lata doświadczenia w samodzielnym realizowaniu eventów korporacyjnych – warunek konieczny (doświadczenie w realizacji eventów online będzie dodatkowym atutem)
- umiejętność przygotowywania ofert
- umiejętność przygotowywania szczegółowych kosztorysów do projektów i ich rozliczania
- doświadczenie we współpracy z klientem korporacyjnym
- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
- doskonała organizacja pracy, umiejętność prowadzenia kilku projektów równolegle pod dużą presją czasu
- dyspozycyjność, elastyczność, otwartość na pracę w dynamicznym środowisku i częste wyjazdy
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane
- język angielski na poziomie komunikatywnym
To oferujemy
- pracę w dużym, doświadczonym dziale eventowym,
- stabilne warunki zatrudnienia w agencji full service.
- ciekawe projekty dla dużych, rozpoznawalnych brandów.
- w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne i managerskie, wspólne działania CSR.
- siedzibę w nowym, wygodnym biurze w pobliżu Łazienek Królewskich ????????????
Benefity
- zajęcia z języka angielskiego za free
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Szukamy Event Managera!
Jeśli za Tobą kilka lat doświadczenia w samodzielnym realizowaniu eventów korporacyjnych, masz ciekawe portfolio i doskonale odnajdujesz się w najbardziej niestandardowych realizacjach – to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie!
Udało nam się wzbudzić Twoje zainteresowanie? Wyślij CV klikając w przycisk aplikowania (z chęcią obejrzymy też Twoje portfolio).
Plej Sp. z o.o.
Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.
Aplikuj
-
Account Executive (ATL)
Plej Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- wspieranie senior account managera w jego codziennych obowiązkach
- utrzymywanie pozytywnych relacje z klientem i zespołem agencyjnym,
- współprowadzenie projektów i kampanii ATL,
- współpracowanie z innymi działami i osobami w agencji (m.in. kreacja, DTP)
- monitorowanie i analiza rynku, zwłaszcza w zakresie kategorii obsługiwanego Klienta,
- przygotowywanie i przedstawianie prezentacji ofertowych i koncepcyjnych.
Nasze wymagania
- posiadasz przynajmniej 2 lata doświadczenia w agencji lub dziale marketingu na podobnym stanowisku,
- swobodnie poruszasz się w zagadnieniach z zakresu komunikacji ATL (produkcje spotów TV w szczególności) i obszarze printu,
- wiesz jak pracować z kreacją i DTPem,
- potrafisz zorganizować pracę swoją i innych w wymagających warunkach czasowych,
- dobrze znasz pakiet MS Office i swobodnie komunikujesz się po angielsku,
- jesteś otwarty na ludzi, lubisz z nimi pracować i budować relacje????
To oferujemy
- trafisz do działu Client Service w stabilnej, lokalnej agencji komunikacji full service,
- elastycznie podchodzimy do HO, pracujemy i pracować będziemy w modelu hybrydowym,
- dużo się u nas nauczysz, będziesz pracować przy projektach dla dużego, międzynarodowego klienta,
- oferujemy m.in. w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne, managerskie, udział w konferencjach branżowych,
- doskonała lokalizacja - mamy całkowicie nowe, wygodne biuro tuż przy Łazienkach Królewskich,
- a to wszystko w świetnej atmosferze – i mamy na to dowody! ????
Benefity
- zajęcia z języka angielskiego za free
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Szukamy Account Executive’a z doświadczeniem w prowadzeniu projektów ATL i print z naciskiem na doświadczenie w produkcjach spotów reklamowych do TV. Jesteś zorganizowany, uporządkowany, sumienny? Podejmujesz samodzielne decyzje i szybko reagujesz? Jeśli tak, to ta praca jest dla Ciebie!
Jeżeli czujesz, że świetnie się spełnisz na tym stanowisku, dołącz do nas wysyłając CV za pomocą przycisku APLIKUJ.
Plej Sp. z o.o.
Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.
Aplikuj
-
Motion Designer & Photographer
Plej Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Animowanie projektów dostarczonych przez designerów w formie warstwowych PSD-ków (ew. AI).
- Postprodukcja i montaż materiału fotograficznego i wideo.
- Animowanie zdjęć w celu wykorzystania ich w social mediach.
- Przekształcanie dłuższych materiałów wideo w krótkie formaty na potrzeby mediów społecznościowych.
- Edycja dostarczonych grafik.
- Obsługa cyfrowej lustrzanki Canon na potrzeby foto/wideo
- Retuszowanie i montowanie zdjęć
- Uczestniczenie w sesjach zdjęciowych/ shootach jako fotograf
- Przygotowanie i wykonanie sesji zdjęciowych w naszym biurowym studio oraz obróbka materiału i przygotowanie do wykorzystania go do projektów klientów agencji
- Współpraca z innymi członkami zespołu.
Nasze wymagania
- After Effects. Bez Aftera nie da rady. Liczy się wyczucie ruchu. Właściwy pomysł, odpowiednie tempo, efekty, synchronizacja z dźwiękiem.
- Inicjatywa. Oczekujemy, że Ty nam powiesz, jak można poruszyć statyczne obrazki, albo zaproponujesz alternatywne podejście do wcześniej ustalonej ścieżki.
- Głód wiedzy i rozwoju. Grafika i animacja ciągle się zmieniają – ważne jest bycie otwartym na naukę nowych technik, nowego oprogramowania i ogólnie na zmianę.
- Oko do układu, koloru i typografii. Ale przede wszystkim – do ruchu.
- Obsługa Photoshopa i Illustratora (w zakresie pozwalającym na tworzenie animacji).
- Doświadczenia jako fotograf- zarówno w przygotowaniu sesji produktowej, jak zjęć/ ujęć z backstage do wykorzystania w social mediach.
- Musisz się tym jarać. Inaczej to nie ma sensu! :)
Mile widziane
- Znasz inne techniki animacyjne – od klasycznej animacji poklatkowej po animację 3D (np. Blender).
- Lubisz projektować, rysować lub ilustrować.
To oferujemy
- ciekawe projekty dla dużego, znanego brandu
- pracę w systemie hybrydowym- poszukujemy osoby z Warszawy
- zgrany zespół utalentowanych ludzi
- w pełni finansowane przez firmę zajęcia z angielskiego oraz szkolenia specjalistyczne
- spotkania, wyjazdy firmowe, jogę i medytacje dla wszystkich
Benefity
- zajęcia z języka angielskiego za free
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Aplikowanie
Swoje CV wystrzelcie w naszym kierunku klikając przycisk aplikowania. Koniecznie dołączcie PORTFOLIO.
Let’s Plej! ✊▶️
Plej Sp. z o.o.
Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.
Aplikuj
-
Account Executive (ATL)
Plej Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- wspieranie senior account managera w jego codziennych obowiązkach
- utrzymywanie pozytywnych relacje z klientem i zespołem agencyjnym,
- współprowadzenie projektów i kampanii ATL,
- współpracowanie z innymi działami i osobami w agencji (m.in. kreacja, DTP)
- monitorowanie i analiza rynku, zwłaszcza w zakresie kategorii obsługiwanego Klienta,
- przygotowywanie i przedstawianie prezentacji ofertowych i koncepcyjnych.
Nasze wymagania
- posiadasz przynajmniej 2 lata doświadczenia w agencji lub dziale marketingu na podobnym stanowisku,
- swobodnie poruszasz się w zagadnieniach z zakresu komunikacji ATL (produkcje spotów TV w szczególności) i obszarze printu,
- wiesz jak pracować z kreacją i DTPem,
- potrafisz zorganizować pracę swoją i innych w wymagających warunkach czasowych,
- dobrze znasz pakiet MS Office i swobodnie komunikujesz się po angielsku,
- jesteś otwarty na ludzi, lubisz z nimi pracować i budować relacje????
To oferujemy
- trafisz do działu Client Service w stabilnej, lokalnej agencji komunikacji full service,
- elastycznie podchodzimy do HO, pracujemy i pracować będziemy w modelu hybrydowym,
- dużo się u nas nauczysz, będziesz pracować przy projektach dla dużego, międzynarodowego klienta,
- oferujemy m.in. w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne, managerskie, udział w konferencjach branżowych,
- doskonała lokalizacja - mamy całkowicie nowe, wygodne biuro tuż przy Łazienkach Królewskich,
- a to wszystko w świetnej atmosferze – i mamy na to dowody! ????
Benefity
- zajęcia z języka angielskiego za free
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Szukamy Account Executive’a z doświadczeniem w prowadzeniu projektów ATL i print z naciskiem na doświadczenie w produkcjach spotów reklamowych do TV. Jesteś zorganizowany, uporządkowany, sumienny? Podejmujesz samodzielne decyzje i szybko reagujesz? Jeśli tak, to ta praca jest dla Ciebie!
Jeżeli czujesz, że świetnie się spełnisz na tym stanowisku, dołącz do nas wysyłając CV za pomocą przycisku APLIKUJ.
Plej Sp. z o.o.
Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.
Aplikuj
-
Office Assistant
Plej Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- obsługa recepcji (m.in. przyjmowanie gości, odbieranie telefonów, obsługa poczty oraz przesyłek przychodzących i wychodzących)
- współpraca z kolegami i koleżankami z innych działów w agencji (szczególnie backoffice, client service, eventy) i wspieranie ich w codziennych zadaniach
- współpraca z dostawcami usług na potrzeby biura, zamawiać produkty i dostawy, prowadzić rozliczenia kosztów administracyjnych
- organizowanie podróży służbowych
- organizowanie lub współorganizowanie spotkań na terenie biura, w tym eventy wewnętrzne
Nasze wymagania
- bardzo dobra znajomość języka polskiego
- łatwość nawiązywania kontaktów, otwartości na ludzi, pozytywnego nastawienia do życia:)
- samodzielność, doskonała organizacja pracy
- proaktywność
- dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
To oferujemy
- potrzebujemy Twojego wsparcia codziennie, 5 dni w tygodniu, 8h dziennie w naszym biurze w Warszawie
- jesteśmy zgranym zespołem i ważna jest dla nas praca w pozytywnej atmosferze,
- wszystkiego Cię nauczymy
- mamy ładne biuro a naszym sąsiadem są Łazienki Królewskie
- w trakcie pracy możesz korzystać z zajęć z języka angielskiego za free, rozwijać się dzięki szkoleniom, wspólnie z nami medytować, uprawiać jogę, pić pyszną kawę, spotykać się po pracy, jeździć na wyjazdy integracyjne i prowadzić z nami akcje CSR
Benefity
- zajęcia z języka angielskiego za free
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Cześć, poszukujemy świetnie zorganizowanej, energicznej i pozytywnej osoby, która ogarnie naszą recepcję i zadba o domową atmosferę w naszym biurze. Jeśli chcesz postawić swoje pierwsze kroki w branży reklamowej, czekamy na Twoje CV i chętnie poznamy Cię na spotkaniu????
Plej Sp. z o.o.
Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.
Aplikuj
-
Junior Event Manager
Plej Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- organizacja i obsługa konferencji oraz wydarzeń korporacyjnych w Polsce i za granicą,
- przygotowywanie harmonogramów i informatorów dotyczących organizowanych spotkań,
- szacowanie, nadzorowanie i rozliczanie budżetu konferencji,
- zarządzanie danymi w systemie wewnętrznym i systemie Cvent (rejestracja uczestników, raportowanie kosztów, wprowadzanie faktur),
- koordynacja logistyczna wydarzeń.
Nasze wymagania
- rok doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji,
- umiejętność przygotowywania ofert eventowych i kosztorysów do projektów,
- doskonała organizacja pracy, skrupulatność i terminowość,
- dyspozycyjność,
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane
- znajomość systemu Cvent
To oferujemy
- ciekawe projekty dla dużych, znanych brandów.
- pracę w systemie hybrydowym,
- zgrany zespół utalentowanych ludzi,
- w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego oraz szkolenia specjalistyczne,
- eventy wewnętrzne i udział w akcjach CSR.
Benefity
- zajęcia z języka angielskiego za free
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Szukamy Junior Event Managera
Jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenia w prowadzeniu projektów eventowych, jesteś osobą zorganizowaną, nie lubisz się nudzić i nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych, chętnie Cię poznamy.
Twoje zadania będą polegały na wspieraniu zespołu w zakresie realizacji eventów, konferencji i kongresów oraz samodzielnym prowadzeniu projektów eventowych, tworzeniu i kosztorysowaniu ofert, a także monitorowaniu rynku eventowego.
Plej Sp. z o.o.
Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.
Aplikuj
-
Account Executive (BTL)
Plej Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Wspieranie account managera w jego codziennych obowiązkach.
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem i zespołem agencyjnym.
- Współprowadzenie projektów i kampanii BTL.
- Współpracowanie z innymi działami i osobami w agencji (m.in. kreacja, DTP).
- Monitorowanie i analizowanie rynku BTL, zwłaszcza w zakresie rynków obsługiwanego Klienta.
- Przygotowywanie i przedstawianie prezentacji ofertowych i koncepcyjnych.
Nasze wymagania
- Posiadasz 2 lata doświadczenia w agencji lub dziale marketingu na podobnym stanowisku.
- Swobodnie poruszasz się w zagadnieniach z zakresu komunikacji BTL.
- Wiesz jak pracować z grafikiem/kreacją i DTPem.
- Potrafisz zorganizować pracę swoją i innych.
- Dobrze znasz pakiet MS Office.
- Jesteś otwarty na ludzi i lubisz z nimi pracować ????
To oferujemy
- Trafisz do działu Client Service w stabilnej, lokalnej agencji komunikacji full service.
- Elastycznie podchodzimy do HO, pracujemy i pracować będziemy w modelu hybrydowym.
- Dużo się u nas nauczysz, będziesz pracować przy projektach dla dużego, międzynarodowego klienta.
- Oferujemy m.in. w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne, managerskie, udział w konferencjach branżowych.
- Doskonała lokalizacja - mamy całkowicie nowe, wygodne biuro tuż przy Łazienkach Królewskich.
- A to wszystko w świetnej atmosferze – i mamy na to dowody! ????
Benefity
- zajęcia z języka angielskiego za free
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Szukamy Account Executive’a z doświadczeniem w prowadzeniu projektów BTL. Jesteś zorganizowany, uporządkowany, sumienny? Podejmujesz samodzielne decyzje i szybko reagujesz? Jeśli tak, to ta praca jest dla Ciebie!
Jeżeli czujesz, że świetnie się spełnisz na tym stanowisku, dołącz do nas wysyłając CV za pomocą przycisku APLIKUJ.
Plej Sp. z o.o.
Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.
Aplikuj
-
Korektor/Proofreader
Plej Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- obowiązki wynikające z charakteru stanowiska
Nasze wymagania
- doskonała znajomość zasad poprawnej polsczyzny,
- conajmniej 5 lat doświadczenia w korekcie tekstów,
- dokładność, skrupulatność, wyczucie językowe,
- dobra organizacja i umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
- znajomość programów Word i Adobe Reader w stopniu umożliwiającym nanoszenie korektorskich uwag.
Mile widziane
- wykształcenie: filologia polska (najlepiej – specjalizacja redaktorska),
- doświadczenie w branży reklamowej.
To oferujemy
- ciekawe projekty dla dużych, znanych brandów,
- pracę w systemie hybrydowym lub zdalnym (decyzja należy do Ciebie),
- zgrany zespół utalentowanych ludzi,
- w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego oraz szkolenia specjalistyczne,
- eventy wewnętrzne i udział w akcjach CSR.
Benefity
- zajęcia z języka angielskiego za free
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Plej Sp. z o.o.
Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.
Agencja Plej poszukuje doświadczonej osoby do działu korekty (stanowisko: korektor/proofreader).
Aplikuj
-
Creative w dziale eventów
Plej Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- tworzenie i opisywanie konceptów eventowych,
- tworzenie i opisywanie konceptów eventów online,
- tworzenie scenariuszy eventów online,
- przygotowywanie prezentacji przetargowych,
- współprezentowanie koncepcji przed klientem.
Nasze wymagania
- masz co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji (poparte portfolio),
- chcesz się rozwijać, poszerzać swoje kompetencje,
- potrafisz wymyślać eventy na podstawie big idea (zarówno tradycyjne, jak i online), masz lekkie pióro, nienaganny styl i zdolność budowania narracji,
- wiesz jak tworzyć kreatywne prezentacje i bardzo dobrze znasz programy typu PowerPoint/Keynote,
- jesteś na bieżąco z nowymi trendami, interesujesz się światem kultury,
- masz rozwinięty zmysł estetyczny,
- jesteś samodzielny, zaangażowany w pracę, lubisz inicjować rozwiązania,
- potrafisz współpracować w zespole, jesteś komunikatywny,
- kochasz eventy - inaczej to nie ma sensu:)
Mile widziane
- doświadczenie w produkcji eventów tradycyjnych i digitalowych,
- podstawowe umiejętności graficzne (np.: Photoshop),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
To oferujemy
- Trafisz do stabilnej, lokalnej agencji komunikacji full service.
- Weźmiesz udział w projektach, które zarówno rozwiną Twój warsztat, jak i będą wyzwaniem zawodowym.
- Będziesz pracować nie tylko samodzielnie, lecz także w licznym zespole, dla czołowych marek międzynarodowych i lokalnych.
- Elastycznie podchodzimy do HO.
- W pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne i managerskie, wspólne działania CSR.
- Siedziba w nowym, wygodnym biurze w pobliżu Łazienek Królewskich ????????????
Benefity
- zajęcia z języka angielskiego za free
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Agencja Plej otwiera rekrutację na stanowisko CREATIVE ????
Jeżeli czujesz, że spełnisz się w tej roli jak nikt inny, wyślij nam CV klikając magiczny przycisk „APLIKUJ” :) Nie zapomnij o PORTFOLIO!
Plej Sp. z o.o.
Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.
Aplikuj
-
Event Manager
Plej Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- obsługa klientów agencji w zakresie realizacji eventów korporacyjnych
- tworzenie, prezentowanie i kosztorysowanie ofert eventowych
- kompleksowy nadzór nad prowadzonymi projektami i podwykonawcami
- zarządzanie zespołem projektowym
- monitorowanie rynku eventowego
Nasze wymagania
- minimum 2 lata doświadczenia w samodzielnym realizowaniu eventów korporacyjnych – warunek konieczny (doświadczenie w realizacji eventów online będzie dodatkowym atutem)
- umiejętność przygotowywania ofert
- umiejętność przygotowywania szczegółowych kosztorysów do projektów i ich rozliczania
- doświadczenie we współpracy z klientem korporacyjnym
- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
- doskonała organizacja pracy, umiejętność prowadzenia kilku projektów równolegle pod dużą presją czasu
- dyspozycyjność, elastyczność, otwartość na pracę w dynamicznym środowisku i częste wyjazdy
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym
To oferujemy
- pracę w dużym, doświadczonym dziale eventowym,
- stabilne warunki zatrudnienia w agencji full service.
- ciekawe projekty dla dużych, rozpoznawalnych brandów.
- w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne i managerskie, wspólne działania CSR.
- siedzibę w nowym, wygodnym biurze w pobliżu Łazienek Królewskich ????????????
Benefity
- zajęcia z języka angielskiego za free
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Szukamy Event Managera! Jeśli za Tobą kilka lat doświadczenia w samodzielnym realizowaniu eventów korporacyjnych, masz ciekawe portfolio i doskonale odnajdujesz się w najbardziej niestandardowych realizacjach – to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie!
Plej Sp. z o.o.
Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.
Aplikuj
-
Paid social specialist
Plej Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie i planowanie płatnych działań reklamowych wchodzących w skład ekosystemu social media
- kontakt i budowanie relacji z Klientami
- przygotowywanie i prezentacja strategii mediowych , media planów, wniosków i rekomendacji ze wsparciem Head of Media
- wsparcie Head of Media w przygotowywaniu wycen, rekomendacji do kampanii i ofert przetargowych
- przygotowanie i koordynacja implementacja kampanii
- monitoring i optymalizacja kampanii zgodnie z celami
- bieżące raportowanie i rozliczanie kampanii i przygotowanie podsumowań kwartalnych, półrocznych i rocznych dla klientów wraz z rekomendacjami
- monitorowanie realizacji budżetów klientów
- obsługa finance (generowanie Faktur)
- kontakt z partnerami i platformami
Nasze wymagania
- min. 2 letnie doświadczenie w zakresie obsługi kampanii Ads (Social) po stronie domu mediowego lub agencji
- doświadczenie w planowaniu i zakupie w środowisku: Meta, Tik Tok, LI etc - pełen ekosystem social (na dowolnej z platform SM)
- znajomość Excel
- Google Data Studio, Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar
- znajomość trendów i najnowszych rozwiązań w paid social media
- orientacja na realizowanie celów Klientów i dbałość o relacje
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i zaangażownaie
- dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie jak i piśmie
- wiedza z zakresu optymalizacji kampanii, testów A/B,
- umiejętność tworzenia raportów post-buy, formułowanie rekomendacji
- znajomość rozwiązań badawczych w reklamie internetowej
- dbałość o szczegóły, samodzielność, inicjatywa, chęć do dzielenia się wiedzą i zdobywania nowych kompetencji
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii typu performance lub działań dla e-commerce
Mile widziane
- znajomość narzędzi analitycznych I trackingowych
- doświadczenie w TELCO i FMCG
To oferujemy
- pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się agencji reklamowej, w dziale social media,
- elastyczne podejście do Home Office - to Ty wybierasz skąd pracujesz,
- samodzielne, rozwojowe projekty dla rozpoznawalnych marek,
- pracę na dużych budżetach przy złożonych kampaniach – zarówno wizerunkowych, jak i performance’owych,
- w pełni dofinansowane zajęcia z języka angielskiego, szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego, konsultacje z psychologiem, spotkania i wyjazdy integracyjne, wspólne śniadania i akcje CSR,
- przyjazną atmosferę pracy w przyjaznym, zgranym zespole, w całkowicie nowym biurze na Sielcach (zaraz przy Łazienkach) ????
Benefity
- zajęcia z języka angielskiego za free
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Swoje CV wystrzelcie w naszym kierunku, klikając przycisk aplikowania. Koniecznie dołączcie PORTFOLIO.
Let’s Plej! ✊▶️
Plej Sp. z o.o.
Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.
Aplikuj
-
Senior Account Executive
Plej Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- wspieranie account managera w jego codziennych obowiązkach,
- współpraca bezpośrednio z klientami agencji,
- współprowadzenie projektów social mediowych i digitalowych,
- współuczestniczenie w powstawaniu kampanii,
- współpraca z wieloma działami i osobami w agencji (m.in. Kreacja, Social Media, PMO, Development, Finanse, Legal),
- budowanie i utrzymywanie relacji wewnątrz i na zewnątrz agencji.
Nasze wymagania
- doświadczenie – minimum 2 lata pracy w agencji reklamowej / digitalowej / social mediowej / ATL-owej na stanowisku Account Executive lub równorzędnym,
- znajomość formatów i orientacja w najnowszych trendach social mediowych,
- łatwe nawiązywanie relacji z ludźmi,
- umiejętność rozwiązywania problemów na projekcie i zachowywania spokoju w sytuacjach kryzysowych,
- doskonała organizacja pracy na projekcie – zarówno swojej, jak i innych,
- umiejętność sporządzania kosztorysów i harmonogramów,
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym.
To oferujemy
- trafisz do działu Client Service w stabilnej, lokalnej agencji komunikacji full service,
- elastycznie podchodzimy do HO, pracujemy i będziemy pracować w modelu hybrydowym,
- dużo się u nas nauczysz, będziesz pracować przy projektach social mediowych / digitalowych dla rozpoznawalnych marek,
- oferujemy m.in. w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne, managerskie, udział w konferencjach branżowych,
- doskonała lokalizacja – mamy całkowicie nowe, wygodne biuro tuż przy Łazienkach Królewskich.
Benefity
- zajęcia z języka angielskiego za free
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Jeżeli czujesz, że świetnie się spełnisz na tym stanowisku, dołącz do nas wysyłając CV za pomocą przycisku APLIKUJ. Let's Plej!
Plej Sp. z o.o.
Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.
Poszukujemy osoby na stanowisko Senior Account Executive, która chciałaby się rozwijać, uczyć nowych rzeczy, realizować wspólnie z nami ciekawe projekty i współuczestniczyć w powstawaniu kampanii w zakresie social mediów, digitalu i ATL-u.
Aplikuj
-
Specjalista/ka ds. HR
Plej Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych: od przygotowania ogłoszenia po złożenie oferty kandydatowi,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami w trakcie procesu rekrutacyjnego oraz po jego zakończeniu, dbanie o candidate experience,
- budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów,
- zarządzanie programem dodatkowych świadczeń pracowniczych,
- organizacja szkoleń i współpraca z firmami szkoleniowymi,
- dbanie o atmosferę i integrację w zespole: organizowanie spotkań i wyjazdów integracyjnych,
- opracowywanie zestawień i raportów na potrzeby działań HR,
- wsparcie zespołu HR w procesie onboardingu i wdrażania nowych pracowników,
- wsparcie zespołu HR w innych projektach z zakresu miękkiego HR.
Nasze wymagania
- dwa lata doświadczenia na podobnym lub takim samym stanowisku,
- doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, orientacja na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość, naturalność i pozytywne nastawienie do życia:)
- samodzielność, zaangażowanie, inicjatywa i proaktywność,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego pozwalająca na przeprowadzenie w tym języku krótkiej rozmowy z kandydatem,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego,
- dobra znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane
- doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji metodą direct search,
- doświadczenie w branży reklamowej,
- wykształcenie kierunkowe.
To oferujemy
- jesteśmy zgranym zespołem i ważna jest dla nas praca w miłej atmosferze,
- będziemy Cię wspierać i uczyć nowych rzeczy,
- pracujemy hybrydowo (minimum dwa razy w tygodniu z biura),
- mamy fajne biuro – po sąsiedzku są Łazienki Królewskie ????
- w trakcie pracy możesz korzystać z zajęć z języka angielskiego za free, rozwijać się dzięki szkoleniom, wspólnie z nami medytować, jeść piątkowe śniadania, pić pyszną kawę, spotykać się po pracy, jeździć na wyjazdy integracyjne i prowadzić z nami akcje CSR.
Benefity
- zajęcia z języka angielskiego za free
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Cześć!
Szukamy specjalistki/specjalisty ds. HR. Jeśli lubisz ludzi, jesteś osobą otwartą, pełną dobrej energii i chęci, aby rozwijać się w kierunku HR w inspirującym środowisku pracy, wśród pozytywnie zakręconych, chętnie Cię poznamy ????
Plej Sp. z o.o.
Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.
Aplikuj
Pracodawcy w Warszawie
-
Randstad Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy Randstad Polska – liderem w branży HR, który od ponad pół wieku kształtuje rynek pracy, oferując usługi doradzt...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 297
-
Michael Page International (Poland) sp....
Michael Page Finance & Human Resources - W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których ży...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 172
-
BPO Network
Jesteśmy BPO Network Warszawa – Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie Human Resources. Od naszego założenia w 2017 roku,...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 26
-
Leroy Merlin Polska sp. z o.o.
Witaj w świecie Leroy Merlin Polska, gdzie każdy dzień to nowa możliwość, by pomóc naszym klientom stworzyć dom ich marz...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 24
-
DWL JOB sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Jesteśmy DWL-JOB, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie pozyskiwania talentów i zarządzania zasobami ludzkimi. Od ponad...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 16
-
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W...
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 15
-
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnym...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 14
-
UDS S.A.
UDS S.A.od kilkudziesięciu lat jest partnerem największych światowych korporacji na bieżąco obserwującym i wdrażającym i...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 14
-
Equinix
Equinix
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 14
-
ASMO Solutions
Jesteśmy asmo solutions, częścią dynamicznie rozwijającej się grupy MAOBI. Od dekady z powodzeniem tworzymy mosty między...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 11
-
AMLUX sp. z o.o.
Od ponad trzech dekad AMLUX to synonim doskonałości w branży obsługi obiektów, z głębokimi korzeniami w sercu Warszawy....
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 11
-
Polenergia Fotowoltaika
Polenergia Fotowoltaika – jesteśmy częścią największej, prywatnej grupy energetycznej w Polsce Polenergia S.A. Roś...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
OEX Cursor S.A.
W świecie, gdzie każda interakcja z klientem ma kluczowe znaczenie, my w OEX Cursor S.A. rozumiemy, jak ważne jest, aby...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
POLSKIE CENTRUM CERTYFIKACJI I BADAŃ JAK...
Z dumą przedstawiamy historię Polskiego Centrum Certyfikacji i Badań Jakości, instytucji z ponad sześćdziesięcioletnią t...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
Early Stage Białołęka II
Jesteśmy firmą z ponad 29-letnim doświadczeniem na rynku edukacyjnym. Obecnie prowadzimy ponad 800 placówek w cał...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej i...
Jako Nadwiślański Oddział Straży Granicznej im. Powstania Warszawskiego w Warszawie, jesteśmy dumni z naszej roli w ochr...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
Areszt Śledczy w Warszawie - Służewcu
Nasza historia zaczyna się w 1944 roku, kiedy to funkcjonowaliśmy jako Ośrodek Pracy Służewiec. Z biegiem lat ewoluowali...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
ARESZT SLEDCZY W WARSZAWIE-GROCHOWIE
Areszt Śledczy Warszawa-Grochów jest miejscem z bogatą historią i wyjątkowym znaczeniem dla społeczności Warszawy. Nasze...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
GoWork.pl
GoWork.pl to firma szkoleniowo – edukacyjna, istniejąca na rynku polskim od 2004 roku. Oferujemy szeroki zakres us...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
Szmyd & Partners sp. z o.o. sp. k.
Szmyd & Partners sp. z o.o. sp. k.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
P&P Solutions Sp. z o.o.
Od momentu naszego debiutu na rynku w 2015 roku, w P&P Solutions Sp. z o.o. nieustannie dążymy do bycia liderem w branży...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Jesteśmy Pocztą Polską, sercem komunikacji i logistyki w naszym kraju. Nasza historia sięga ponad 465 lat wstecz, co czy...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
SERIS KONSALNET SECURITY SP Z O.O.
Od ponad trzech dekad Seris Konsalnet Security Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest synonimem zaufania i innowacji w b...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
RUCH S.A
Od ponad wieku jesteśmy integralną częścią codziennego życia Polaków. Nasza historia rozpoczęła się w 1918 roku,...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
Centrum Terapii Promitis
Jesteśmy Centrum Terapii PROMITIS – miejscem, gdzie pasja do pomagania innym przeplata się z profesjonalizmem i innowacy...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
ECO HAND sp. z o.o.
W sercu Warszawy, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością, znajduje się nasza firma – Eco Hand. Jesteśmy dumni, że m...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
DOZ SPÓŁKA AKCYJNA
W sercu Warszawy, gdzie nowoczesność splata się z tradycją, znajduje się nasza siedziba – DOZ S.A. Jesteśmy dumni, że mo...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
Dungito Polska sp. z o.o.
Dungito rekrutuje dla sprawdzonych, niemieckich pracodawców. Oferujemy zatrudnienie bezpośrednio w niemieckich fi...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6