Czy to Twoja firma?

Plej sp. z o.o. praca

Warszawa

W samym sercu Warszawy, w dynamicznie rozwijającym się świecie marketingu i reklamy, Plej Sp. z o.o. wyznacza nowe standardy kreatywności i innowacji. Od naszego powstania w 2002 roku, nieustannie rozwijamy nasze kompetencje, aby dostarczać naszym klientom zintegrowane rozwiązania marketingowe, które przekraczają granice tradycyjnej reklamy.


Jesteśmy zespołem ponad pięćdziesięciu pasjonatów, którzy łączą w sobie różnorodne doświadczenia i umiejętności, tworząc unikalną mozaikę talentów. Nasze usługi obejmują szeroki zakres działań – od komunikacji ATL/BTL, poprzez digital, eventy, media społecznościowe, po kreowanie doświadczeń związanych z marką i design. Nasza praca to nie tylko projekty – to opowieści, które tworzymy razem z naszymi klientami, opowieści, które żyją i oddziałują.

Plej jest synonimem jakości i innowacyjności. Nasze zaangażowanie w tworzenie wyjątkowych kampanii zostało wielokrotnie docenione w branży, a projekty, które realizujemy, często zdobywają prestiżowe nagrody. To potwierdzenie, że idziemy we właściwym kierunku, tworząc kampanie, które nie tylko przyciągają uwagę, ale i zapadają w pamięć.

Nasza silna pozycja na rynku nie jest przypadkowa. To wynik ciężkiej pracy, kreatywnego podejścia do każdego wyzwania i nieustannego dążenia do doskonałości. W Plej wierzymy, że każda marka ma swoją historię do opowiedzenia, a naszym zadaniem jest pomóc ją odkryć i przedstawić światu w najbardziej angażujący sposób.

Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy tak jak my, nie boją się wyzwań i są gotowi na stworzenie czegoś wyjątkowego. Razem możemy zbudować historię Twojej marki, która nie tylko zostanie zauważona, ale i zapamiętana.

Plej Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
media / pr / reklama / marketing it (informatyka) administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Plej Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Praca Plej Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Plej Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Plej Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
Plej Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Dąbrowa Górnicza
  4. Gliwice
  5. Siemianowice Śląskie
  6. Suwalki

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca Plej Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Event Manager

    Plej Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Event Manager


      Twój zakres obowiązków

      • obsługa klientów agencji w zakresie realizacji eventów korporacyjnych
      • tworzenie, prezentowanie i kosztorysowanie ofert eventowych
      • kompleksowe nadzór nad prowadzonymi projektami i podwykonawcami
      • zarządzanie zespołem projektowym
      • monitorowanie rynku eventowego

      Nasze wymagania

      • minimum 2 lata doświadczenia w samodzielnym realizowaniu eventów korporacyjnych – warunek konieczny (doświadczenie w realizacji eventów online będzie dodatkowym atutem)
      • umiejętność przygotowywania ofert
      • umiejętność przygotowywania szczegółowych kosztorysów do projektów i ich rozliczania
      • doświadczenie we współpracy z klientem korporacyjnym
      • komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
      • doskonała organizacja pracy, umiejętność prowadzenia kilku projektów równolegle pod dużą presją czasu
      • dyspozycyjność, elastyczność, otwartość na pracę w dynamicznym środowisku i częste wyjazdy
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
      • dodatkowy plus jeśli posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym.

      To oferujemy

      • pracę w dużym, doświadczonym dziale eventowym,
      • stabilne warunki zatrudnienia w agencji full service.
      • ciekawe projekty dla dużych, rozpoznawalnych brandów.
      • w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne i managerskie, wspólne działania CSR.
      • siedzibę w nowym, wygodnym biurze w pobliżu Łazienek Królewskich ????????????

      Udało nam się wzbudzić Twoje zainteresowanie? Wyślij CV klikając w przycisk aplikowania (z chęcią obejrzymy też Twoje portfolio).


      Let’s Plej! ✊▶️

      Aplikuj

  • Traffic Manager

    Plej Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • monitorowanie obciążenia pracy zespołu i koordynacja pracy zespołów kreatywnych,
      • analiza i optymalizacja zasobów niezbędnych do realizacji projektów,
      • monitorowanie i wspomaganie komunikacji w projektach,
      • współpraca z liderami projektów w celu zarządzania i ustalania priorytetów, wyznaczania terminów i przydzielania obowiązków,
      • przygotowywanie raportów i dokumentacji,
      • budowanie i utrzymywanie bazy podwykonawców, negocjowanie warunków współpracy i koordynowanie procesu księgowego z podwykonawcami,
      • wsparcie organizacyjne działu,
      • współpraca z działem HR w zakresie rozliczania pracy freelancerów i rekrutacji zasobów wewnętrznych.

      Nasze wymagania

      • co najmniej trzech lat doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji reklamowej,
      • doskonałych umiejętności komunikacyjnych,
      • doskonałej organizacji pracy, samodzielności i inicjatywy,
      • umiejętności pracy w zespole,
      • znajomości MS Office,
      • umiejętności pracy pod presją czasu.

      To oferujemy

      • ciekawe projekty dla dużych, znanych brandów,
      • pracę w systemie hybrydowym,
      • zgrany zespół utalentowanych ludzi,
      • w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego oraz szkolenia specjalistyczne,
      • eventy wewnętrzne i udział w akcjach CSR.

      Benefity

      • zajęcia z języka angielskiego za free
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Aplikowanie

      Swoje CV wystrzelcie w naszym kierunku klikając przycisk aplikowania. Koniecznie dołączcie PORTFOLIO.


      Let’s Plej! ✊▶️

      Plej Sp. z o.o.

      Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.

      Traffic Manager








      Aplikuj

  • Incentive Manager

    Plej Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • działasz w teamie (rozsądne proporcje między brainstormingiem a czasem na samodzielne działania operacyjne)
      • tworzysz scenariusze wyjazdów i kosztorysy (czasem to Twoje ulubione miejsca, innym razem wybieramy je wspólnie lub wskazuje je klient)
      • pracujesz z klientem (od przygotowania prezentacji i kosztorysu, przez spotkania i opiekę nad projektem, po wyjazd i rozliczenie)
      • uczestniczysz w wyjazdach związanych z projektami (w zależności od projektu i jego celu, dyspozycyjności, umiejętności: inspekcja, koordynacja, pilotaż)
      • korzystasz z udziału w wydarzeniach branżowych na świecie (targi, konferencje, związane z branżą MICE study-tours)

      Nasze wymagania

      • ponad 5 lat doświadczenia jako samodzielny, agencyjny incentive manager (podziel się z nami własną fuck-up story)
      • świetna znajomość angielskiego w mowie i piśmie (thank you from the mountain!)
      • zdolność mówienia „help” i „nie wiem” zamiast „nie wiedziałam(-em)” (czyli tak uczciwie, bez zadęcia i uników)
      • ciekawość świata i sympatia do ludzi – serio
      • mile widziana żyłka trendsettera, który niejedno by jeszcze w świecie zmalował (zmalujmy wspólnie!)

      To oferujemy

      • stabilne i bezpieczne miejsce pracy (ludzie lubią z nami pracować)
      • uczciwe zasady (porządna, stała pensja + bonus od projektów)
      • życzliwe wsparcie innych działów agencji (jesteśmy duzi i mamy tu wszystkich)
      • hybrydowy model pracy (flexi home office i spora przestrzeń na Dolnym Mokotowie)
      • biuro otwarte na zwierzaki (jeśli dogadują się dobrze z innymi zwierzakami)
      • dodatkowe zajęcia (angielski, szkolenia i kursy)
      • dodatkowe benefity (karta sportowa i opieka zdrowotna w atrakcyjnych cenach oraz pomoc psychologiczna)
      • porządny onboarding

      Benefity

      • zajęcia z języka angielskiego za free
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      LET’S GO ON A JOURNEY!

      Szukamy incentive managera do zespołu najs.world. Osoby, która POTRAFI zorganizować wyjazd od A do Ż (ma pomysł, przygotuje scenariusz, zadba o kosztorys, pokieruje współpracą z partnerami zagranicznymi i wie, jak zaplanować budżet). Człowieka z branży MICE lubiącego ruch, interakcje i research. Zależy nam na samodzielnej, aktywnej osobie, która inicjuje kontakt, wyciąga wnioski, podejmuje decyzje, a równocześnie przewiduje, co i kiedy może się wywrócić. Bo pewnie się wywróci ????

      Plej Sp. z o.o.

      Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.

      Aplikuj

  • Event Manager

    Plej Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • obsługa klientów agencji w zakresie realizacji eventów korporacyjnych
      • tworzenie, prezentowanie i kosztorysowanie ofert eventowych
      • kompleksowy nadzór nad prowadzonymi projektami i podwykonawcami
      • zarządzanie zespołem projektowym
      • monitorowanie rynku eventowego

      Nasze wymagania

      • minimum 2 lata doświadczenia w samodzielnym realizowaniu eventów korporacyjnych – warunek konieczny (doświadczenie w realizacji eventów online będzie dodatkowym atutem)
      • umiejętność przygotowywania ofert
      • umiejętność przygotowywania szczegółowych kosztorysów do projektów i ich rozliczania
      • doświadczenie we współpracy z klientem korporacyjnym
      • komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
      • doskonała organizacja pracy, umiejętność prowadzenia kilku projektów równolegle pod dużą presją czasu
      • dyspozycyjność, elastyczność, otwartość na pracę w dynamicznym środowisku i częste wyjazdy
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

      Mile widziane

      • język angielski na poziomie komunikatywnym

      To oferujemy

      • pracę w dużym, doświadczonym dziale eventowym,
      • stabilne warunki zatrudnienia w agencji full service.
      • ciekawe projekty dla dużych, rozpoznawalnych brandów.
      • w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne i managerskie, wspólne działania CSR.
      • siedzibę w nowym, wygodnym biurze w pobliżu Łazienek Królewskich ????????????

      Benefity

      • zajęcia z języka angielskiego za free
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Szukamy Event Managera!

      Jeśli za Tobą kilka lat doświadczenia w samodzielnym realizowaniu eventów korporacyjnych, masz ciekawe portfolio i doskonale odnajdujesz się w najbardziej niestandardowych realizacjach – to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie!


      Udało nam się wzbudzić Twoje zainteresowanie? Wyślij CV klikając w przycisk aplikowania (z chęcią obejrzymy też Twoje portfolio).

      Plej Sp. z o.o.

      Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.

      Aplikuj

  • Account Executive (ATL)

    Plej Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • wspieranie senior account managera w jego codziennych obowiązkach
      • utrzymywanie pozytywnych relacje z klientem i zespołem agencyjnym,
      • współprowadzenie projektów i kampanii ATL,
      • współpracowanie z innymi działami i osobami w agencji (m.in. kreacja, DTP)
      • monitorowanie i analiza rynku, zwłaszcza w zakresie kategorii obsługiwanego Klienta,
      • przygotowywanie i przedstawianie prezentacji ofertowych i koncepcyjnych.

      Nasze wymagania

      • posiadasz przynajmniej 2 lata doświadczenia w agencji lub dziale marketingu na podobnym stanowisku,
      • swobodnie poruszasz się w zagadnieniach z zakresu komunikacji ATL (produkcje spotów TV w szczególności) i obszarze printu,
      • wiesz jak pracować z kreacją i DTPem,
      • potrafisz zorganizować pracę swoją i innych w wymagających warunkach czasowych,
      • dobrze znasz pakiet MS Office i swobodnie komunikujesz się po angielsku,
      • jesteś otwarty na ludzi, lubisz z nimi pracować i budować relacje????

      To oferujemy

      • trafisz do działu Client Service w stabilnej, lokalnej agencji komunikacji full service,
      • elastycznie podchodzimy do HO, pracujemy i pracować będziemy w modelu hybrydowym,
      • dużo się u nas nauczysz, będziesz pracować przy projektach dla dużego, międzynarodowego klienta,
      • oferujemy m.in. w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne, managerskie, udział w konferencjach branżowych,
      • doskonała lokalizacja - mamy całkowicie nowe, wygodne biuro tuż przy Łazienkach Królewskich,
      • a to wszystko w świetnej atmosferze – i mamy na to dowody! ????

      Benefity

      • zajęcia z języka angielskiego za free
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Szukamy Account Executive’a z doświadczeniem w prowadzeniu projektów ATL i print z naciskiem na doświadczenie w produkcjach spotów reklamowych do TV. Jesteś zorganizowany, uporządkowany, sumienny? Podejmujesz samodzielne decyzje i szybko reagujesz? Jeśli tak, to ta praca jest dla Ciebie!


      Jeżeli czujesz, że świetnie się spełnisz na tym stanowisku, dołącz do nas wysyłając CV za pomocą przycisku APLIKUJ.

      Plej Sp. z o.o.

      Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.

      Aplikuj

  • Motion Designer & Photographer

    Plej Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Animowanie projektów dostarczonych przez designerów w formie warstwowych PSD-ków (ew. AI).
      • Postprodukcja i montaż materiału fotograficznego i wideo.
      • Animowanie zdjęć w celu wykorzystania ich w social mediach.
      • Przekształcanie dłuższych materiałów wideo w krótkie formaty na potrzeby mediów społecznościowych.
      • Edycja dostarczonych grafik.
      • Obsługa cyfrowej lustrzanki Canon na potrzeby foto/wideo
      • Retuszowanie i montowanie zdjęć
      • Uczestniczenie w sesjach zdjęciowych/ shootach jako fotograf
      • Przygotowanie i wykonanie sesji zdjęciowych w naszym biurowym studio oraz obróbka materiału i przygotowanie do wykorzystania go do projektów klientów agencji
      • Współpraca z innymi członkami zespołu.

      Nasze wymagania

      • After Effects. Bez Aftera nie da rady. Liczy się wyczucie ruchu. Właściwy pomysł, odpowiednie tempo, efekty, synchronizacja z dźwiękiem.
      • Inicjatywa. Oczekujemy, że Ty nam powiesz, jak można poruszyć statyczne obrazki, albo zaproponujesz alternatywne podejście do wcześniej ustalonej ścieżki.
      • Głód wiedzy i rozwoju. Grafika i animacja ciągle się zmieniają – ważne jest bycie otwartym na naukę nowych technik, nowego oprogramowania i ogólnie na zmianę.
      • Oko do układu, koloru i typografii. Ale przede wszystkim – do ruchu.
      • Obsługa Photoshopa i Illustratora (w zakresie pozwalającym na tworzenie animacji).
      • Doświadczenia jako fotograf- zarówno w przygotowaniu sesji produktowej, jak zjęć/ ujęć z backstage do wykorzystania w social mediach.
      • Musisz się tym jarać. Inaczej to nie ma sensu! :)

      Mile widziane

      • Znasz inne techniki animacyjne – od klasycznej animacji poklatkowej po animację 3D (np. Blender).
      • Lubisz projektować, rysować lub ilustrować.

      To oferujemy

      • ciekawe projekty dla dużego, znanego brandu
      • pracę w systemie hybrydowym- poszukujemy osoby z Warszawy
      • zgrany zespół utalentowanych ludzi
      • w pełni finansowane przez firmę zajęcia z angielskiego oraz szkolenia specjalistyczne
      • spotkania, wyjazdy firmowe, jogę i medytacje dla wszystkich

      Benefity

      • zajęcia z języka angielskiego za free
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Aplikowanie

      Swoje CV wystrzelcie w naszym kierunku klikając przycisk aplikowania. Koniecznie dołączcie PORTFOLIO.


      Let’s Plej! ✊▶️

      Plej Sp. z o.o.

      Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.

      Aplikuj

  • Account Executive (ATL)

    Plej Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • wspieranie senior account managera w jego codziennych obowiązkach
      • utrzymywanie pozytywnych relacje z klientem i zespołem agencyjnym,
      • współprowadzenie projektów i kampanii ATL,
      • współpracowanie z innymi działami i osobami w agencji (m.in. kreacja, DTP)
      • monitorowanie i analiza rynku, zwłaszcza w zakresie kategorii obsługiwanego Klienta,
      • przygotowywanie i przedstawianie prezentacji ofertowych i koncepcyjnych.

      Nasze wymagania

      • posiadasz przynajmniej 2 lata doświadczenia w agencji lub dziale marketingu na podobnym stanowisku,
      • swobodnie poruszasz się w zagadnieniach z zakresu komunikacji ATL (produkcje spotów TV w szczególności) i obszarze printu,
      • wiesz jak pracować z kreacją i DTPem,
      • potrafisz zorganizować pracę swoją i innych w wymagających warunkach czasowych,
      • dobrze znasz pakiet MS Office i swobodnie komunikujesz się po angielsku,
      • jesteś otwarty na ludzi, lubisz z nimi pracować i budować relacje????

      To oferujemy

      • trafisz do działu Client Service w stabilnej, lokalnej agencji komunikacji full service,
      • elastycznie podchodzimy do HO, pracujemy i pracować będziemy w modelu hybrydowym,
      • dużo się u nas nauczysz, będziesz pracować przy projektach dla dużego, międzynarodowego klienta,
      • oferujemy m.in. w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne, managerskie, udział w konferencjach branżowych,
      • doskonała lokalizacja - mamy całkowicie nowe, wygodne biuro tuż przy Łazienkach Królewskich,
      • a to wszystko w świetnej atmosferze – i mamy na to dowody! ????

      Benefity

      • zajęcia z języka angielskiego za free
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Szukamy Account Executive’a z doświadczeniem w prowadzeniu projektów ATL i print z naciskiem na doświadczenie w produkcjach spotów reklamowych do TV. Jesteś zorganizowany, uporządkowany, sumienny? Podejmujesz samodzielne decyzje i szybko reagujesz? Jeśli tak, to ta praca jest dla Ciebie!


      Jeżeli czujesz, że świetnie się spełnisz na tym stanowisku, dołącz do nas wysyłając CV za pomocą przycisku APLIKUJ.

      Plej Sp. z o.o.

      Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.

      Aplikuj

  • Office Assistant

    Plej Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • obsługa recepcji (m.in. przyjmowanie gości, odbieranie telefonów, obsługa poczty oraz przesyłek przychodzących i wychodzących)
      • współpraca z kolegami i koleżankami z innych działów w agencji (szczególnie backoffice, client service, eventy) i wspieranie ich w codziennych zadaniach
      • współpraca z dostawcami usług na potrzeby biura, zamawiać produkty i dostawy, prowadzić rozliczenia kosztów administracyjnych
      • organizowanie podróży służbowych
      • organizowanie lub współorganizowanie spotkań na terenie biura, w tym eventy wewnętrzne

      Nasze wymagania

      • bardzo dobra znajomość języka polskiego
      • łatwość nawiązywania kontaktów, otwartości na ludzi, pozytywnego nastawienia do życia:)
      • samodzielność, doskonała organizacja pracy
      • proaktywność
      • dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego

      To oferujemy

      • potrzebujemy Twojego wsparcia codziennie, 5 dni w tygodniu, 8h dziennie w naszym biurze w Warszawie
      • jesteśmy zgranym zespołem i ważna jest dla nas praca w pozytywnej atmosferze,
      • wszystkiego Cię nauczymy
      • mamy ładne biuro a naszym sąsiadem są Łazienki Królewskie
      • w trakcie pracy możesz korzystać z zajęć z języka angielskiego za free, rozwijać się dzięki szkoleniom, wspólnie z nami medytować, uprawiać jogę, pić pyszną kawę, spotykać się po pracy, jeździć na wyjazdy integracyjne i prowadzić z nami akcje CSR

      Benefity

      • zajęcia z języka angielskiego za free
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Cześć, poszukujemy świetnie zorganizowanej, energicznej i pozytywnej osoby, która ogarnie naszą recepcję i zadba o domową atmosferę w naszym biurze. Jeśli chcesz postawić swoje pierwsze kroki w branży reklamowej, czekamy na Twoje CV i chętnie poznamy Cię na spotkaniu????

      Plej Sp. z o.o.

      Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.

      Aplikuj

  • Junior Event Manager

    Plej Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • organizacja i obsługa konferencji oraz wydarzeń korporacyjnych w Polsce i za granicą,
      • przygotowywanie harmonogramów i informatorów dotyczących organizowanych spotkań,
      • szacowanie, nadzorowanie i rozliczanie budżetu konferencji,
      • zarządzanie danymi w systemie wewnętrznym i systemie Cvent (rejestracja uczestników, raportowanie kosztów, wprowadzanie faktur),
      • koordynacja logistyczna wydarzeń.

      Nasze wymagania

      • rok doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji,
      • umiejętność przygotowywania ofert eventowych i kosztorysów do projektów,
      • doskonała organizacja pracy, skrupulatność i terminowość,
      • dyspozycyjność,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

      Mile widziane

      • znajomość systemu Cvent

      To oferujemy

      • ciekawe projekty dla dużych, znanych brandów.
      • pracę w systemie hybrydowym,
      • zgrany zespół utalentowanych ludzi,
      • w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego oraz szkolenia specjalistyczne,
      • eventy wewnętrzne i udział w akcjach CSR.

      Benefity

      • zajęcia z języka angielskiego za free
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Szukamy Junior Event Managera

      Jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenia w prowadzeniu projektów eventowych, jesteś osobą zorganizowaną, nie lubisz się nudzić i nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych, chętnie Cię poznamy.


      Twoje zadania będą polegały na wspieraniu zespołu w zakresie realizacji eventów, konferencji i kongresów oraz samodzielnym prowadzeniu projektów eventowych, tworzeniu i kosztorysowaniu ofert, a także monitorowaniu rynku eventowego.

      Plej Sp. z o.o.

      Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.

      Aplikuj

  • Account Executive (BTL)

    Plej Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Wspieranie account managera w jego codziennych obowiązkach.
      • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem i zespołem agencyjnym.
      • Współprowadzenie projektów i kampanii BTL.
      • Współpracowanie z innymi działami i osobami w agencji (m.in. kreacja, DTP).
      • Monitorowanie i analizowanie rynku BTL, zwłaszcza w zakresie rynków obsługiwanego Klienta.
      • Przygotowywanie i przedstawianie prezentacji ofertowych i koncepcyjnych.

      Nasze wymagania

      • Posiadasz 2 lata doświadczenia w agencji lub dziale marketingu na podobnym stanowisku.
      • Swobodnie poruszasz się w zagadnieniach z zakresu komunikacji BTL.
      • Wiesz jak pracować z grafikiem/kreacją i DTPem.
      • Potrafisz zorganizować pracę swoją i innych.
      • Dobrze znasz pakiet MS Office.
      • Jesteś otwarty na ludzi i lubisz z nimi pracować ????

      To oferujemy

      • Trafisz do działu Client Service w stabilnej, lokalnej agencji komunikacji full service.
      • Elastycznie podchodzimy do HO, pracujemy i pracować będziemy w modelu hybrydowym.
      • Dużo się u nas nauczysz, będziesz pracować przy projektach dla dużego, międzynarodowego klienta.
      • Oferujemy m.in. w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne, managerskie, udział w konferencjach branżowych.
      • Doskonała lokalizacja - mamy całkowicie nowe, wygodne biuro tuż przy Łazienkach Królewskich.
      • A to wszystko w świetnej atmosferze – i mamy na to dowody! ????

      Benefity

      • zajęcia z języka angielskiego za free
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Szukamy Account Executive’a z doświadczeniem w prowadzeniu projektów BTL. Jesteś zorganizowany, uporządkowany, sumienny? Podejmujesz samodzielne decyzje i szybko reagujesz? Jeśli tak, to ta praca jest dla Ciebie!


      Jeżeli czujesz, że świetnie się spełnisz na tym stanowisku, dołącz do nas wysyłając CV za pomocą przycisku APLIKUJ.

      Plej Sp. z o.o.

      Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.

      Aplikuj

  • Korektor/Proofreader

    Plej Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • obowiązki wynikające z charakteru stanowiska

      Nasze wymagania

      • doskonała znajomość zasad poprawnej polsczyzny,
      • conajmniej 5 lat doświadczenia w korekcie tekstów,
      • dokładność, skrupulatność, wyczucie językowe,
      • dobra organizacja i umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
      • znajomość programów Word i Adobe Reader w stopniu umożliwiającym nanoszenie korektorskich uwag.

      Mile widziane

      • wykształcenie: filologia polska (najlepiej – specjalizacja redaktorska),
      • doświadczenie w branży reklamowej.

      To oferujemy

      • ciekawe projekty dla dużych, znanych brandów,
      • pracę w systemie hybrydowym lub zdalnym (decyzja należy do Ciebie),
      • zgrany zespół utalentowanych ludzi,
      • w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego oraz szkolenia specjalistyczne,
      • eventy wewnętrzne i udział w akcjach CSR.

      Benefity

      • zajęcia z języka angielskiego za free
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Plej Sp. z o.o.

      Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.


      Agencja Plej poszukuje doświadczonej osoby do działu korekty (stanowisko: korektor/proofreader).

      Aplikuj

  • Creative w dziale eventów

    Plej Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • tworzenie i opisywanie konceptów eventowych,
      • tworzenie i opisywanie konceptów eventów online,
      • tworzenie scenariuszy eventów online,
      • przygotowywanie prezentacji przetargowych,
      • współprezentowanie koncepcji przed klientem.

      Nasze wymagania

      • masz co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji (poparte portfolio),
      • chcesz się rozwijać, poszerzać swoje kompetencje,
      • potrafisz wymyślać eventy na podstawie big idea (zarówno tradycyjne, jak i online), masz lekkie pióro, nienaganny styl i zdolność budowania narracji,
      • wiesz jak tworzyć kreatywne prezentacje i bardzo dobrze znasz programy typu PowerPoint/Keynote,
      • jesteś na bieżąco z nowymi trendami, interesujesz się światem kultury,
      • masz rozwinięty zmysł estetyczny,
      • jesteś samodzielny, zaangażowany w pracę, lubisz inicjować rozwiązania,
      • potrafisz współpracować w zespole, jesteś komunikatywny,
      • kochasz eventy - inaczej to nie ma sensu:)

      Mile widziane

      • doświadczenie w produkcji eventów tradycyjnych i digitalowych,
      • podstawowe umiejętności graficzne (np.: Photoshop),
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

      To oferujemy

      • Trafisz do stabilnej, lokalnej agencji komunikacji full service.
      • Weźmiesz udział w projektach, które zarówno rozwiną Twój warsztat, jak i będą wyzwaniem zawodowym.
      • Będziesz pracować nie tylko samodzielnie, lecz także w licznym zespole, dla czołowych marek międzynarodowych i lokalnych.
      • Elastycznie podchodzimy do HO.
      • W pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne i managerskie, wspólne działania CSR.
      • Siedziba w nowym, wygodnym biurze w pobliżu Łazienek Królewskich ????????????

      Benefity

      • zajęcia z języka angielskiego za free
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Agencja Plej otwiera rekrutację na stanowisko CREATIVE ????

      Jeżeli czujesz, że spełnisz się w tej roli jak nikt inny, wyślij nam CV klikając magiczny przycisk „APLIKUJ” :) Nie zapomnij o PORTFOLIO!

      Plej Sp. z o.o.

      Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.

      Aplikuj

  • Event Manager

    Plej Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • obsługa klientów agencji w zakresie realizacji eventów korporacyjnych
      • tworzenie, prezentowanie i kosztorysowanie ofert eventowych
      • kompleksowy nadzór nad prowadzonymi projektami i podwykonawcami
      • zarządzanie zespołem projektowym
      • monitorowanie rynku eventowego

      Nasze wymagania

      • minimum 2 lata doświadczenia w samodzielnym realizowaniu eventów korporacyjnych – warunek konieczny (doświadczenie w realizacji eventów online będzie dodatkowym atutem)
      • umiejętność przygotowywania ofert
      • umiejętność przygotowywania szczegółowych kosztorysów do projektów i ich rozliczania
      • doświadczenie we współpracy z klientem korporacyjnym
      • komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
      • doskonała organizacja pracy, umiejętność prowadzenia kilku projektów równolegle pod dużą presją czasu
      • dyspozycyjność, elastyczność, otwartość na pracę w dynamicznym środowisku i częste wyjazdy
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

      Mile widziane

      • posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym

      To oferujemy

      • pracę w dużym, doświadczonym dziale eventowym,
      • stabilne warunki zatrudnienia w agencji full service.
      • ciekawe projekty dla dużych, rozpoznawalnych brandów.
      • w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne i managerskie, wspólne działania CSR.
      • siedzibę w nowym, wygodnym biurze w pobliżu Łazienek Królewskich ????????????

      Benefity

      • zajęcia z języka angielskiego za free
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Szukamy Event Managera! Jeśli za Tobą kilka lat doświadczenia w samodzielnym realizowaniu eventów korporacyjnych, masz ciekawe portfolio i doskonale odnajdujesz się w najbardziej niestandardowych realizacjach – to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie!

      Plej Sp. z o.o.

      Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.

      Aplikuj

  • Paid social specialist

    Plej Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • prowadzenie i planowanie płatnych działań  reklamowych wchodzących w skład ekosystemu social media
      • kontakt i budowanie relacji z Klientami
      • przygotowywanie i prezentacja strategii mediowych , media planów, wniosków i rekomendacji ze wsparciem Head of Media
      • wsparcie Head of Media w przygotowywaniu wycen, rekomendacji do kampanii i ofert przetargowych
      • przygotowanie i koordynacja implementacja kampanii
      • monitoring i optymalizacja kampanii zgodnie z celami
      • bieżące raportowanie i rozliczanie kampanii i przygotowanie podsumowań kwartalnych, półrocznych i rocznych dla klientów wraz z rekomendacjami
      • monitorowanie realizacji budżetów klientów
      • obsługa finance (generowanie Faktur)
      • kontakt z partnerami i platformami

      Nasze wymagania

      • min. 2 letnie doświadczenie w zakresie obsługi kampanii Ads (Social) po stronie domu mediowego lub agencji
      • doświadczenie w planowaniu i zakupie w środowisku: Meta, Tik Tok, LI etc - pełen ekosystem social (na dowolnej z platform SM)
      • znajomość Excel
      • Google Data Studio, Google Analytics, Google Tag Manager, Hotjar
      • znajomość trendów i najnowszych rozwiązań w paid social media
      • orientacja na realizowanie celów Klientów i dbałość o relacje
      • umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i zaangażownaie
      • dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie jak i piśmie
      • wiedza z zakresu optymalizacji kampanii, testów A/B,
      • umiejętność tworzenia raportów post-buy, formułowanie rekomendacji
      • znajomość rozwiązań badawczych w reklamie internetowej
      • dbałość o szczegóły, samodzielność, inicjatywa, chęć do dzielenia się wiedzą i zdobywania nowych kompetencji
      • doświadczenie w prowadzeniu kampanii typu performance lub działań dla e-commerce

      Mile widziane

      • znajomość narzędzi analitycznych I trackingowych
      • doświadczenie w TELCO i FMCG

      To oferujemy

      • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się agencji reklamowej, w dziale social media,
      • elastyczne podejście do Home Office - to Ty wybierasz skąd pracujesz,
      • samodzielne, rozwojowe projekty dla rozpoznawalnych marek,
      • pracę na dużych budżetach przy złożonych kampaniach – zarówno wizerunkowych, jak i performance’owych,
      • w pełni dofinansowane zajęcia z języka angielskiego, szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego, konsultacje z psychologiem, spotkania i wyjazdy integracyjne, wspólne śniadania i akcje CSR,
      • przyjazną atmosferę pracy w przyjaznym, zgranym zespole, w całkowicie nowym biurze na Sielcach (zaraz przy Łazienkach) ????

      Benefity

      • zajęcia z języka angielskiego za free
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Swoje CV wystrzelcie w naszym kierunku, klikając przycisk aplikowania. Koniecznie dołączcie PORTFOLIO.

      Let’s Plej! ✊▶️

      Plej Sp. z o.o.

      Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.

      Aplikuj

  • Senior Account Executive

    Plej Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • wspieranie account managera w jego codziennych obowiązkach,
      • współpraca bezpośrednio z klientami agencji,
      • współprowadzenie projektów social mediowych i digitalowych,
      • współuczestniczenie w powstawaniu kampanii,
      • współpraca z wieloma działami i osobami w agencji (m.in. Kreacja, Social Media, PMO, Development, Finanse, Legal),
      • budowanie i utrzymywanie relacji wewnątrz i na zewnątrz agencji.

      Nasze wymagania

      • doświadczenie – minimum 2 lata pracy w agencji reklamowej / digitalowej / social mediowej / ATL-owej na stanowisku Account Executive lub równorzędnym,
      • znajomość formatów i orientacja w najnowszych trendach social mediowych,
      • łatwe nawiązywanie relacji z ludźmi,
      • umiejętność rozwiązywania problemów na projekcie i zachowywania spokoju w sytuacjach kryzysowych,
      • doskonała organizacja pracy na projekcie – zarówno swojej, jak i innych,
      • umiejętność sporządzania kosztorysów i harmonogramów,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym.

      To oferujemy

      • trafisz do działu Client Service w stabilnej, lokalnej agencji komunikacji full service,
      • elastycznie podchodzimy do HO, pracujemy i będziemy pracować w modelu hybrydowym,
      • dużo się u nas nauczysz, będziesz pracować przy projektach social mediowych / digitalowych dla rozpoznawalnych marek,
      • oferujemy m.in. w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, szkolenia specjalistyczne, managerskie, udział w konferencjach branżowych,
      • doskonała lokalizacja – mamy całkowicie nowe, wygodne biuro tuż przy Łazienkach Królewskich.

      Benefity

      • zajęcia z języka angielskiego za free
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Jeżeli czujesz, że świetnie się spełnisz na tym stanowisku, dołącz do nas wysyłając CV za pomocą przycisku APLIKUJ. Let's Plej!

      Plej Sp. z o.o.

      Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.


      Poszukujemy osoby na stanowisko Senior Account Executive, która chciałaby się rozwijać, uczyć nowych rzeczy, realizować wspólnie z nami ciekawe projekty i współuczestniczyć w powstawaniu kampanii w zakresie social mediów, digitalu i ATL-u.

      Aplikuj

  • Specjalista/ka ds. HR

    Plej Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych: od przygotowania ogłoszenia po złożenie oferty kandydatowi,
      • utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami w trakcie procesu rekrutacyjnego oraz po jego zakończeniu, dbanie o candidate experience,
      • budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów,
      • zarządzanie programem dodatkowych świadczeń pracowniczych,
      • organizacja szkoleń i współpraca z firmami szkoleniowymi,
      • dbanie o atmosferę i integrację w zespole: organizowanie spotkań i wyjazdów integracyjnych,
      • opracowywanie zestawień i raportów na potrzeby działań HR,
      • wsparcie zespołu HR w procesie onboardingu i wdrażania nowych pracowników,
      • wsparcie zespołu HR w innych projektach z zakresu miękkiego HR.

      Nasze wymagania

      • dwa lata doświadczenia na podobnym lub takim samym stanowisku,
      • doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,
      • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, orientacja na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
      • łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość, naturalność i pozytywne nastawienie do życia:)
      • samodzielność, zaangażowanie, inicjatywa i proaktywność,
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego pozwalająca na przeprowadzenie w tym języku krótkiej rozmowy z kandydatem,
      • bardzo dobra znajomość języka polskiego,
      • dobra znajomość pakietu MS Office.

      Mile widziane

      • doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji metodą direct search,
      • doświadczenie w branży reklamowej,
      • wykształcenie kierunkowe.

      To oferujemy

      • jesteśmy zgranym zespołem i ważna jest dla nas praca w miłej atmosferze,
      • będziemy Cię wspierać i uczyć nowych rzeczy,
      • pracujemy hybrydowo (minimum dwa razy w tygodniu z biura),
      • mamy fajne biuro – po sąsiedzku są Łazienki Królewskie ????
      • w trakcie pracy możesz korzystać z zajęć z języka angielskiego za free, rozwijać się dzięki szkoleniom, wspólnie z nami medytować, jeść piątkowe śniadania, pić pyszną kawę, spotykać się po pracy, jeździć na wyjazdy integracyjne i prowadzić z nami akcje CSR.

      Benefity

      • zajęcia z języka angielskiego za free
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Cześć!

      Szukamy specjalistki/specjalisty ds. HR. Jeśli lubisz ludzi, jesteś osobą otwartą, pełną dobrej energii i chęci, aby rozwijać się w kierunku HR w inspirującym środowisku pracy, wśród pozytywnie zakręconych, chętnie Cię poznamy ????

      Plej Sp. z o.o.

      Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE AGENCY. I choć nieustannie rozwijamy się i zmieniamy, ta dewiza przyświeca nam od zawsze. Jesteśmy agencją, która oferuje pełen zakres usług marketingu zintegrowanego. Nie dzielimy myślenia na digitalowe, ATL-owe, BTL-owe i eventowe. Stawiamy na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. A przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. W naszej agencji najważniejsi są ludzie. Ci, dla których pracujemy, i ci, z którymi pracujemy. Budujemy relacje oparte na wzajemnej otwartości, szczerości i obustronnym zaufaniu. Wierzymy w partnerską współpracę z jasnymi i prostymi zasadami.

      Aplikuj

Pracodawcy w Warszawie