Od momentu debiutu na rynku we wrześniu 2008 roku, Tyflokom nieustannie rozwija się, aby sprostać wyzwaniom współczesnego świata, w którym dostępność i kompetencje cyfrowe są kluczowe dla każdego. Jest to firma szkoleniowo-doradcza, która z zaangażowaniem podchodzi do edukacji oraz wsparcia osób ze szczególnymi potrzebami. Oferta Tyflokom obejmuje nie tylko szkolenia komputerowe i zawodowe, ale również kompleksowe audyty dostępności cyfrowej, architektonicznej oraz informacyjno-komunikacyjnej.

Firma rozumie, jak ważne jest zapewnienie równych szans w korzystaniu z nowoczesnych technologii, dlatego doradza w doborze odpowiedniego sprzętu informatycznego, który ma na celu przełamanie istniejących barier. Jako akredytowane centrum egzaminacyjne ECDL, Tyflokom cieszy się zaufaniem Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Laboratoria egzaminacyjne, w tym mobilne, są specjalistycznie przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, co umożliwia organizowanie i prowadzenie egzaminów ECDL oraz innych potwierdzających kwalifikacje zawodowe.

W grudniu 2019 roku Tyflokom otworzył własne Centrum Egzaminacyjne, co stanowi odzwierciedlenie zaangażowania firmy w podnoszenie standardów edukacyjnych. Mobilna pracownia, wyposażona w sprzęt marki Dell, jest istotnym atutem, który pozwala na dostarczanie usług na wysokim poziomie, niezależnie od lokalizacji. Firma oferuje zarówno szkolenia stacjonarne, jak i niestacjonarne, które mogą być przeprowadzone w wybranej przez klienta lokalizacji, jak również szkolenia zdalne, realizowane przy użyciu nowoczesnych technologii.

Dzięki elastycznym formom szkoleń, Tyflokom umożliwia skorzystanie z usług każdemu, niezależnie od miejsca zamieszkania czy ograniczeń wynikających z niepełnosprawności. Firma wierzy, że edukacja i dostępność to fundamentalne prawa każdego człowieka. Dąży do tego, aby usługi były nie tylko wysokiej jakości, ale także dostępne dla wszystkich, którzy pragną rozwijać swoje umiejętności i kompetencje cyfrowe. Tyflokom zaprasza do współpracy i dołączenia do grona osób, które razem z firmą poszukują nowoczesnych rozwiązań w zakresie edukacji.

Tyflokom Kamil Kowalczyk najczęściej poszukuje kandydatów

Oferty pracy Tyflokom Kamil Kowalczyk

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Karta sportowa

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa Tyflokom Kamil Kowalczyk

Siedziba główna

Tyflokom Kamil Kowalczyk poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Tyflokom Kamil Kowalczyk
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wołomin
  3. Bielsko-Biała
  4. Olsztyn
  5. Lublin
  6. Bydgoszcz
  7. Gdańsk

Praca Tyflokom Kamil Kowalczyk - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. obsługi zamówień i szkoleń

    Tyflokom Kamil Kowalczyk
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Wyszukiwanie ogłoszeń o zamówieniach na usługi szkoleniowe, doradcze, z zakresu audytów dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i innych realizowanych przez Firmę,
      • Przygotowywanie i składanie ofert na realizacje usług szkoleniowych, doradczych i innych realizowanych przez Firmę,
      • Nadzór i współpraca przy realizacji usług szkoleniowych, doradczych i innych (w tym w miejscu ich realizacji),
      • Opracowywanie harmonogramów szkoleń i organizacja pracy trenerów,
      • Przygotowywanie umów i rozliczeń pracy trenerów,
      • Kontrola poprawności i kompletności dokumentacji z realizacji usług,
      • Archiwizacja dokumentów z realizacji usług (w wersji elektronicznej i w oryginalnej),
      • Przygotowywanie raportów i zestawień z realizacji usług,
      • Promocja firmy w mediach społecznościowych,
      • Współpraca przy pisaniu wniosków o dofinansowanie ze środków krajowych i unijnych,
      • Współpraca przy wdrażaniu projektów oraz ich obsłudze,
      • Udział w wydarzeniach branżowych – konferencjach i szkoleniach,
      • Współpraca z zespołem firmy.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe,
      • Znajomość zasad i trybów udzielania zamówień publicznych,
      • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
      • Biegła obsługa komputera i programów biurowych,
      • Samodzielność i kreatywność,
      • Dobra organizacja pracy,
      • Mobilność i dyspozycyjność,
      • Dodatkowy atut: prawo jazdy kategorii B.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę,
      • Kartę MultiSport,
      • Możliwość udziału w szkoleniach,
      • Rozwój osobisty i nabywanie nowych kompetencji zawodowych.