Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
HOLIDAY TRAVEL CENTER SP Z O O praca
Czy to Twoja firma?
Holiday Travel Center z Warszawy od ponad ćwierćwiecza towarzyszy klientom w odkrywaniu świata podróżowania oraz realizacji celów biznesowych. Firma, charakteryzująca się pasją i zaangażowaniem, organizuje podróże służbowe i oferuje możliwości wypoczynku poprzez kluby wakacyjne – Golden Vacation Club i Silver Vacation Club. Dzięki zdobytemu doświadczeniu, potrafi przygotować oferty dostosowane do potrzeb najbardziej wymagających klientów, pragnących łączyć obowiązki zawodowe z chwilami relaksu, szczególnie w atrakcyjnych lokalizacjach, takich jak Teneryfy.
W Holiday Travel Center cenione są wartości takie jak uczciwość, szacunek oraz konstruktywny dialog. To właśnie one stanowią fundament w codziennej pracy. Firma rozumie, że zaufanie budowane z klientami jest kluczowe dla długotrwałych relacji. Dzięki temu klienci mogą liczyć na stabilne ceny oraz wysoki poziom świadczonych usług, co stanowi istotny atut firmy.
Chociaż Holiday Travel Center nie ujawnia wszystkich szczegółów swojej działalności, zaangażowanie w tworzenie wyjątkowych doświadczeń podróżniczych jest widoczne. Firma z satysfakcją uczestniczy w organizacji służbowych wyjazdów oraz wakacyjnych podróży, oferując klientom profesjonalizm, osobiste podejście oraz możliwość przeżywania niezapomnianych chwil. Klientów zaprasza się do dołączenia do społeczności podróżników, którzy cenią wyjątkowe doświadczenia i są otwarci na odkrywanie kolejnych atrakcyjnych kierunków.
Oferty pracy HOLIDAY TRAVEL CENTER SP Z O O
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 12.05.2023
Mapa HOLIDAY TRAVEL CENTER SP Z O O
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
HOLIDAY TRAVEL CENTER SP Z O O
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Łódź
- Rzeszów
- Katowice
- Poznań
- Wrocław
- Gniezno
- Bielsko-Biała
- Bydgoszcz
- Kraków
Linki
Praca HOLIDAY TRAVEL CENTER SP Z O O - oferty archiwalne
-
Praca na stanowisku telemarketer
HOLIDAY TRAVEL CENTER SP Z O O- Warszawa
- umowa zlecenie
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
-
Codziennym wyzwaniem będą telefony do klientów oraz przedstawianie naszej oferty, a sukcesem dołączanie kolejnych firm do grona naszych klientów.
-
Twój sukces mierzony będzie ilością klientów, których zainteresuje nasza oferta.
-
Wyposażymy Cię w wiedzę o naszych usługach oraz pokażemy Ci naszą strategię gry.
-
Otrzymasz Twoje własne stanowisko i narzędzia pracy.
Wymagania
-
Stawałeś już ucho w ucho z klientem biznesowym?
-
Kontakt telefoniczny powoduje u Ciebie wzrost poziomu endorfin,
-
Znalezienie potencjalnego klienta jest dla Ciebie ekscytujące niczym skok na bungee?
-
Jesteś wytrwały w wykonywaniu telefonów jak maratończyk i zawsze docierasz na metę?
-
Kierujesz się zasadami fair play i win–win, a gra zespołowa to dla Ciebie czysta przyjemność?
Oferujemy
-
Czeka na Ciebie umowa (jesteśmy elastyczni) z wynagrodzeniem zasadniczym i prowizjami uzależnionymi od Twoich wyników.
-
Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance.
-
Obecnie pracujemy stacjonarnie w biurze
-
Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą.
-
Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy
-
Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej.
-
Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia.
-
Jeśli jesteś długodystansowcem, czas na finisz – zaaplikuj :)
-
-
Praca w dziale sprzedaży do obsługi klientów biznesowych
HOLIDAY TRAVEL CENTER SP Z O O- Warszawa
- umowa o dzieło
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Praca z klientem biznesowym
-
Osiąganie zaplanowanych celów sprzedaży
-
Zadaniowy system pracy
Wymagania
-
Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Przedstawiciela Handlowego
-
mile widziana turystyka
-
Umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne i budowania długotrwałych relacji z klientem
-
Zaangażowanie i konsekwencja w osiąganiu celów
-
Samodzielność, odpowiedzialność za powierzone zadania oraz bardzo dobra organizacja pracy
-
Miła aparycja, nienaganna mowa w języku polskim
-
Masz wolne weekendy i dwa dni w tygodniu
Oferujemy
-
Stabilną pracę w firmie z tradycjami od ponad 25 lat
-
Czeka na Ciebie umowa (jesteśmy elastyczni) oraz premia motywacyjna
-
Możliwości rozwoju poprzez szkolenia i udział w ciekawych projektach
-
Dla najlepszych zagraniczne wyjazdy
-
Atrakcyjny pakiet socjalny, ubezpieczenie NNW, pakiet medyczny
-
Sprzedaż musi być Twoim żywiołem i środowiskiem gdzie czujesz się najlepiej
-
Obsługa klienta na najwyższym poziomie na wiele lat jest Twoją obsesją i rozumiesz jej znaczenie
-
Posiadasz łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami i świetnie komunikujesz się z ludźmi
-
Chętnie się uczysz, jesteś osobą mega otwartą na świat, cechuje Cię wysoka etyka zawodowa
-
Jeśli jesteś długodystansowcem, czas na finisz – zaaplikuj :)
-
-
Praca na stanowisku recepcjonistki
HOLIDAY TRAVEL CENTER SP Z O O- Warszawa
- umowa zlecenie
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
zapewnienie bieżącej obsługi sekretariatu,
-
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
-
koordynowanie obiegu dokumentów,
-
obsługa połączeń telefonicznych,
-
porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i archiwizowanie dokumentów,
-
wsparcie organizacyjne pozostałych działów
-
kontakt i współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług, zamawianie artykułów biurowych,
-
dbanie o wizerunek firmy.
Wymagania
-
wymagane średnie wykształcenie,
-
znajomość pakietu MS Office,
-
komunikatywność,
-
doskonała organizacja pracy własnej,
-
samodzielność, sumienność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania,
-
radzenie sobie z presją czasu i wielozadaniowością,
-
umiejętność pracy zespołowej,
-
kultura osobista,
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane.
Oferujemy
-
pracę w godzinach 9:00 - 17:00 i cenimy sobie work-life balance.
-
Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą.
-
Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy
-
Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej.
-
Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia.
-
Jeśli jesteś długodystansowcem, czas na finisz – zaaplikuj :)
-