Instytut Monitorowania Mediów (IMM) to firma, która od 23 lat specjalizuje się w monitorowaniu wizerunku marek, firm i instytucji. Jej usługi obejmują analizy z różnych źródeł, w tym mediów tradycyjnych oraz społecznościowych, a także monitoring reklam.

Dzięki zaawansowanej technologii, firma dostarcza raporty wspierające procesy decyzyjne oraz strategie marketingowe swoich klientów. Instytut Monitorowania Mediów zapewnia codzienny dostęp do informacji, które są istotne dla efektywnej komunikacji i budowania reputacji, co może przyczynić się do sukcesu jej klientów na rynku.

Oferty pracy INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW SPÓŁKA AKCYJNA

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Parking dla pracowników
  • Spotkania integracyjne

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 01.10.2024

Mapa INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW SPÓŁKA AKCYJNA

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Instytut Monitorowania Mediów IMM

Już od 23 lat monitorujemy wizerunek marek, firm, osób i instytucji.

Jako jedyni na rynku integrujemy wyniki Twojej komunikacji zarówno z social mediów, jak i mediów tradycyjnych w jednym narzędziu, w tym również reklamy i kontakty do najważniejszych liderów opinii. Już od 1999 roku odpowiadamy na Twoje potrzeby, tworząc raporty i pogłębione analizy, których wyniki uzupełniają strategie marketingowe oraz wspierają decyzje biznesowe. #OMEDIACHWIEMYWSZYSTKO

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, Woj. Mazowieckie
Branża
Badania rynku
Specjalizacje
Monitoring mediów, monitoring internetu, monitoring prasy, monitoring radia, monitoring tv, raporty i analizy, monitoring social media, baza kontaktów do dziennikarzy, monitoring reklam, public relations, marketing, analiza mediów, analityka mediów i raporty mediowe

Rok założenia

2000

Liczba pracowników

51-200

Liczba obserwujących

3927