Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW SPÓŁKA AKCYJNA praca
Czy to Twoja firma?
Instytut Monitorowania Mediów (IMM) to firma, która od 23 lat specjalizuje się w monitorowaniu wizerunku marek, firm i instytucji. Jej usługi obejmują analizy z różnych źródeł, w tym mediów tradycyjnych oraz społecznościowych, a także monitoring reklam.
Dzięki zaawansowanej technologii, firma dostarcza raporty wspierające procesy decyzyjne oraz strategie marketingowe swoich klientów. Instytut Monitorowania Mediów zapewnia codzienny dostęp do informacji, które są istotne dla efektywnej komunikacji i budowania reputacji, co może przyczynić się do sukcesu jej klientów na rynku.
Oferty pracy INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW SPÓŁKA AKCYJNA
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Parking dla pracowników
-
Spotkania integracyjne
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 01.10.2024
Mapa INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW SPÓŁKA AKCYJNA
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Już od 23 lat monitorujemy wizerunek marek, firm, osób i instytucji.
Jako jedyni na rynku integrujemy wyniki Twojej komunikacji zarówno z social mediów, jak i mediów tradycyjnych w jednym narzędziu, w tym również reklamy i kontakty do najważniejszych liderów opinii. Już od 1999 roku odpowiadamy na Twoje potrzeby, tworząc raporty i pogłębione analizy, których wyniki uzupełniają strategie marketingowe oraz wspierają decyzje biznesowe. #OMEDIACHWIEMYWSZYSTKO
- Miasto
- Warszawa
- Siedziba główna
- Warszawa, Woj. Mazowieckie
- Branża
- Badania rynku
- Specjalizacje
- Monitoring mediów, monitoring internetu, monitoring prasy, monitoring radia, monitoring tv, raporty i analizy, monitoring social media, baza kontaktów do dziennikarzy, monitoring reklam, public relations, marketing, analiza mediów, analityka mediów i raporty mediowe
Rok założenia
2000
Liczba pracowników
51-200
Liczba obserwujących
3927