Firma rozważa zatrudnienie agenta nieruchomości, ale nie wszyscy wiedzą, na czym polega ta rola. Proszę poświęcić chwilę na zapoznanie się z charakterystyką pracy pośrednika w obrocie nieruchomościami w sieci nr 1 na świecie.

Czym zajmuje się agent nieruchomości?

  • Wsparciem Klientów w procesie sprzedaży lub zakupu, najmu lub wynajmu nieruchomości.
  • Organizowaniem spotkań z Klientami, prezentowaniem nieruchomości oraz negocjowaniem warunków transakcji.
  • Pozyskiwaniem nowych nieruchomości do sprzedaży lub wynajmu.
  • Monitorowaniem i analizowaniem rynku nieruchomości.
  • Tworzeniem ofert, zdjęć, filmów itp.
  • Uczestniczeniem w szkoleniach, które pozwolą na podniesienie poziomu wiedzy, co może przyczynić się do skuteczniejszego finalizowania transakcji.

Dlaczego RE/MAX?

  • To marka o globalnym zasięgu, znana z profesjonalnego pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz wysokiej produktywności agentów.
  • Firma posiada własną Akademię Szkoleń, co świadczy o jej dążeniu do kształcenia agentów, aby byli dobrze przygotowani do prowadzenia biznesu oraz obsługi Klientów.
  • Firma zapewnia kompleksowe wsparcie administracyjne, szkoleniowe i mentorskie. W RE/MAX nauczają tworzenia budżetu, strategii negocjacyjnych oraz oferują narzędzia wspierające skuteczną współpracę z Klientami. Połączenie z RE/MAX może przyczynić się do osiągnięcia sukcesu zawodowego.

Co oferuje firma?

  • Możliwość pracy w organizacji o międzynarodowym zasięgu.
  • Potencjalne osiąganie wysokich, nielimitowanych dochodów oraz rozwój kariery — granice kariery są elastyczne.
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie z 50-letnim stażem na rynku.
  • Dostęp do bazy nieruchomości RE/MAX w Polsce i na całym świecie, co otwiera nowe możliwości sprzedaży.
  • Niezbędne narzędzia potrzebne w branży nieruchomości.
  • Wiedzę w zakresie skutecznych praktyk sprzedażowych.
  • Rozpoznawalną markę, aktywność w branżowych konferencjach, publikacjach eksperckich oraz w mediach społecznościowych.
  • Wsparcie marketingowe, gotowe materiały do budowania własnej marki oraz promocji nieruchomości.
  • Możliwość uczenia się od specjalistów, bieżące wsparcie kadry managerskiej oraz mentorów w trakcie rozwoju kariery.
  • Możliwość wdrażania własnych inicjatyw i pomysłów.
  • Pracę w nowoczesnych, w pełni wyposażonych biurach.
  • Możliwość współpracy w dynamicznym i zaangażowanym zespole.

Czego oczekuje firma?

  • Umiejętności planowania i organizowania czasu pracy.
  • Skuteczności w negocjacjach.
  • Komunikatywności.
  • Silnej motywacji oraz orientacji na osiąganie celów.
  • Elastyczności w podejmowaniu decyzji.
  • Umiejętności budowania pozytywnych relacji.
  • Wysokiej kultury osobistej.
  • Optymistycznego nastawienia.
  • Otwartości na nowe wyzwania.

Jeśli zainteresują Cię szkolenia oferowane przez RE/MAX Duo, istnieje możliwość uzyskania licencji agenta RE/MAX. Zachęcamy do skorzystania z zaproszenia na pierwszy, bezpłatny dzień szkoleniowy z RE/MAX, który pozwoli na podjęcie świadomej decyzji dotyczącej kierunku kariery.

Zapraszam do kontaktu, aby dowiedzieć się więcej.

Poznaj firmę. Poznaj RE/MAX.

Nieruchomości Zagórska Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów

w branżach: Nieruchomości

Oferty pracy Nieruchomości Zagórska Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapy Nieruchomości Zagórska Sp. z o.o.

Siedziba główna

Oddział Zakopane

Oddział Kraków

Godziny otwarcia Nieruchomości Zagórska Sp. z o.o.

poniedziałek 09:00 - 17:00
wtorek 09:00 - 17:00
środa 09:00 - 17:00
czwartek 09:00 - 17:00
piątek 09:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Nieruchomości Zagórska Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Kraków