Witamy w Estarta Poland, firmie, w której technologia i rekrutacja koncentrują się na wspieraniu rozwoju branży IT. Od momentu założenia w kwietniu 2021 roku, z siedzibą w historycznym Krakowie, dąży do bycia wiarygodnym partnerem, oferującym usługi na wysokim poziomie. Specjalizuje się w rekrutacji inżynierów sieciowych, programistów, project managerów oraz różnych specjalistów IT.

Estarta Poland rozumie, że kluczowym elementem każdej technologicznej innowacji są ludzie, dlatego z zaangażowaniem podchodzi do procesu wyszukiwania i selekcji idealnych kandydatów, dostosowanych do potrzeb klientów. Zespół, składający się z 2 do 10 pracowników, tworzy grupa ekspertów, łączących wiedzę branżową z indywidualnym podejściem do każdego projektu. Firma nie tylko łączy talenty z możliwościami, ale również zapewnia profesjonalną obsługę administracyjną kontraktów.

Świadomość kluczowych aspektów prawnych i organizacyjnych, które powinny być prowadzone sprawnie i bezbłędnie, pozwala klientom skupić się na rozwijaniu swoich biznesów. Jakość jest dla Estarta Poland nie tylko hasłem, ale fundamentem działań. W każdym elemencie działalności, od rekrutacji po doradztwo w zakresie kontraktowania, stawia na transparentność, dokładność i skuteczność. Te wartości są podstawą budowania trwałych relacji z klientami oraz kandydatami, opartych na zaufaniu i zrozumieniu.

Choć historia Estarta Poland jest krótka, ambicje firmy sięgają daleko. Dąży do uznania jako lidera w dziedzinie usług i doradztwa informatycznego, nieustannie poszerzając wiedzę i umiejętności, aby sprostać dynamicznie zmieniającemu się rynkowi IT. Zaprasza do współpracy, oferując wspólne tworzenie przyszłości technologii.

ESTARTA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ najczęściej poszukuje kandydatów

na stanowiskach: Informatyk Kraków
w branżach: IT (informatyka)

Oferty pracy ESTARTA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Elastyczny czas pracy
  • Owoce w pracy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 12.05.2023

Mapa ESTARTA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
ESTARTA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Kraków
  3. Dąbrowa Górnicza
  4. Wrocław
  5. Olsztyn
  6. Skawina

Praca ESTARTA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - oferty archiwalne

  • Asset Manager

    ESTARTA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • 8 000 do 10 000 zł / mies.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Your responsibilities

      • Define customer's business structure and associated Cisco assets (hardware and software) that will be managed under the service scope.
      • Prepare reports, lead frequent client calls, participate in quarterly business reviews (QBRs), and conduct on-site visits.
      • Combine Customer, Network and Cisco's view into an Install Base baseline designating the device quantity, type, location, service coverage and additional asset attributes.
      • Perform/implement a discovery process on a lifecycle basis of all software and hardware assets purchased, deployed/installed across the network, and establish a validation process with the customer to agree on the ownership and use of the discovered assets.
      • Provide insights to support customer reconciliation and validate Software and Service Enterprise Agreements Data (if applicable)
      • Coordinate and assist the customer with their "Smart Account" strategy to centrally organize licenses, devices, and specific license agreements based on business needs.

      Our requirements

      • Ability to interpret large raw data sets; conduct data analysis and build comprehensive reports that are in line with customer's needs.
      • A proficient communicator that is assertive and inspires trust in others
      • Proactive, self-sufficient, and highly organised with outstanding time managements skills
      • Can-do-attitude and eagerness to provide the best customer service in class
      • Excellent Excel knowledge
      • Bachelor's degree/Graduate preferred
      • At least 5 years of overall customer engagement/service experience
      • Fluent English/German speaker (French and Turkish are also a plus).
      • Able to travel abroad quarterly as required
      • Knowledge of the industry, Cisco products and services is a plus

      We offer

      • Contract of employment (including PTO, private healthcare, trainings & benefits)

      • Competitive salary (depending on the experience)

      • Possibility of remote work after the training period