Interselect Sp. z o. o.

Interselect Sp. z o. o.

Interselect sp. z o.o. została założona w 2019 roku.

Głównym obszarem działalności jest dystrybucja kosmetyków koreańskich w Polsce i UE oraz handel hurtowy kosmetykami i perfumami na rynkach UE i innych krajów. W planach mamy również otwarcie sklepu internetowego dla całej UE.

Interselect Sp. z o. o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Księgowy Warszawa, Specjalista ds. finansów Warszawa.
Kategorie zawodowe: księgowość / ekonomia, bankowość / finanse.

Oferty pracy Interselect Sp. z o. o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Interselect Sp. z o. o.

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach tej firmy

Mapy

Siedziba główna

Interselect Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe

Pełna nazwa
INTERSELECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Hoża 86/410 00-682 Warszawa
NIP
9731068810
REGON
385107797
KRS
0000820086
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
19.12.2019
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 46.45.Z Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków
  • 47.19.Z Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach
  • 47.75.Z Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
  • 47.91.Z Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Archiwalne oferty pracy Interselect Sp. z o. o.

  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    Interselect Sp. z o. o.
    • Brwinów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Poszukujemy Samodzielnej Księgowej ze znajomością języka polskiego i ukraińskiego / rosyjskiego, a także znajomością programu 1C Enterprise - ERP

      Zakres obowiązków

      • kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym
      • ewidencja i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży
      • ewidencja i rozliczanie transakcji wewnątrzunijnych, eksportowych, importowych
      • księgowanie i wyliczenia wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
      • przygotowywanie przelewów bankowych ewidencja i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN i walutowych
      • przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
      • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, )
      • uzgodnienia i potwierdzenia sald z kontrahentami
      • sporządzenie sprawozdania finansowego Spółki.

      Wymagania

      • znajomośc języka polskiego i ukraińskiego / rosyjskiego, a także znajomością programu 1C Enterprise - ERP
      • wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu finansów lub rachunkowości
      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • miło widziana znajomość programu 1C Enterprise
      • dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      • praktyczna znajomość zagadnień finansowo-księgowych, w tym z zakresu podatków VAT i CIT
      • samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
      • umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

      • pracę w miłej, koleżeńskiej atmosferze,

      • samodzielność oraz możliwość wykazywania się inicjatywą i wiedzą merytoryczną,

      • możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwoju,


      • komfortowe warunki pracy,


      • bezpłatne miejsce parkingowe

  • Samodzielna księgowa

    Interselect Sp. z o. o.
    • Brwinów
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym
      • ewidencja i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży
      • ewidencja i rozliczanie transakcji wewnątrzunijnych, eksportowych, importowych
      • księgowanie i wyliczenia wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
      • przygotowywanie przelewów bankowych ewidencja i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN i walutowych
      • przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
      • Obliczanie wynagrodzeń;
      • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, )
      • uzgodnienia i potwierdzenia sald z kontrahentami
      • sporządzenie sprawozdania finansowego Spółki.

      Wymagania

      • znajomość języka polskiego i ukraińskiego/rosyjskiego
      • znajomość programu 1C Enterprise - ERP
      • wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu finansów lub rachunkowości
      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • umiejętność sporządzania bilansu zarządczego, rachunku zysków i strat, CashFlow
      • dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      • praktyczna znajomość zagadnień finansowo-księgowych, w tym z zakresu podatków VAT i CIT
      • samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
      • umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • pracę w miłej, koleżeńskiej atmosferze,
      • samodzielność oraz możliwość wykazywania się inicjatywą i wiedzą merytoryczną,
      • możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwoju,
      • komfortowe warunki pracy,
      • bezpłatne miejsce parkingowe,

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka