
Interselect Sp. z o. o.
Interselect sp. z o.o. została założona w 2019 roku.
Głównym obszarem działalności jest dystrybucja kosmetyków koreańskich w Polsce i UE oraz handel hurtowy kosmetykami i perfumami na rynkach UE i innych krajów. W planach mamy również otwarcie sklepu internetowego dla całej UE.
Zawody: Księgowy Warszawa, Specjalista ds. finansów Warszawa.
Kategorie zawodowe: księgowość / ekonomia, bankowość / finanse.
Oferty pracy Interselect Sp. z o. o.
Praca alert - powiadomienia
Interselect Sp. z o. o.
Mapy
Siedziba główna
Interselect Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Dane firmowe
- Pełna nazwa
- INTERSELECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Hoża 86/410 00-682 Warszawa
- NIP
- 9731068810
- REGON
- 385107797
- KRS
- 0000820086
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 19.12.2019
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle
- 46.45.Z Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków
- 47.19.Z Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach
- 47.75.Z Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
- 47.91.Z Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
Archiwalne oferty pracy Interselect Sp. z o. o.
-
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Interselect Sp. z o. o.- Brwinów
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Poszukujemy Samodzielnej Księgowej ze znajomością języka polskiego i ukraińskiego / rosyjskiego, a także znajomością programu 1C Enterprise - ERP
Zakres obowiązków
-
kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym
-
ewidencja i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży
-
ewidencja i rozliczanie transakcji wewnątrzunijnych, eksportowych, importowych
-
księgowanie i wyliczenia wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
-
przygotowywanie przelewów bankowych ewidencja i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN i walutowych
-
przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
-
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, )
-
uzgodnienia i potwierdzenia sald z kontrahentami
-
sporządzenie sprawozdania finansowego Spółki.
Wymagania
-
znajomośc języka polskiego i ukraińskiego / rosyjskiego, a także znajomością programu 1C Enterprise - ERP
-
wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu finansów lub rachunkowości
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
miło widziana znajomość programu 1C Enterprise
-
dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
-
praktyczna znajomość zagadnień finansowo-księgowych, w tym z zakresu podatków VAT i CIT
-
samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
-
umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
pracę w miłej, koleżeńskiej atmosferze,
-
samodzielność oraz możliwość wykazywania się inicjatywą i wiedzą merytoryczną,
-
możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwoju,
-
komfortowe warunki pracy,
-
bezpłatne miejsce parkingowe
-
-
Samodzielna księgowa
Interselect Sp. z o. o.- Brwinów
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym
-
ewidencja i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży
-
ewidencja i rozliczanie transakcji wewnątrzunijnych, eksportowych, importowych
-
księgowanie i wyliczenia wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
-
przygotowywanie przelewów bankowych ewidencja i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN i walutowych
-
przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
-
Obliczanie wynagrodzeń;
-
współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, )
-
uzgodnienia i potwierdzenia sald z kontrahentami
-
sporządzenie sprawozdania finansowego Spółki.
Wymagania
-
znajomość języka polskiego i ukraińskiego/rosyjskiego
-
znajomość programu 1C Enterprise - ERP
-
wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu finansów lub rachunkowości
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
umiejętność sporządzania bilansu zarządczego, rachunku zysków i strat, CashFlow
-
dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
-
praktyczna znajomość zagadnień finansowo-księgowych, w tym z zakresu podatków VAT i CIT
-
samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
-
umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
pracę w miłej, koleżeńskiej atmosferze,
-
samodzielność oraz możliwość wykazywania się inicjatywą i wiedzą merytoryczną,
-
możliwość zdobycia bogatego doświadczenia i rozwoju,
-
komfortowe warunki pracy,
-
bezpłatne miejsce parkingowe,
-
Pracodawcy z miasta Warszawa
-
ASE Marketing Co.
-
Techvisie B.V.
-
Alior Bank S. A.
-
KOFAMA KOŹLE SPÓŁKA AKCYJNA
-
PKP CARGO SERVICE sp. z o.o.
-
ARMA SP Z O.O.
-
mBank S.A.
-
Centrum Stomatologii Medicover
-
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
-
PCO SPÓŁKA AKCYJNA
-
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
-
SOLID SECURITY SP Z O O
-
Rex Concepts BK Poland S.A.
-
ICF STEEL SP ZOO SP K
-
ASE Marketing Co.
-
INWEMER SYSTEM Sp. z o. o.
-
Apleona Polska Sp. z o.o.
-
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej im. Powstania Warszawskiego
-
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
-
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
-
Stołeczne Centrum Sportu Aktywna Warszawa
-
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy
-
SERIS KONSALNET SECURITY SP Z O.O.
-
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
-
EKOTRADE SP. Z O.O.