Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Czy wiesz, że możesz połączyć swój rozwój zawodowy z pracą w administracji publicznej? Mieć realny wpływ na to jak zmienia się rzeczywistość wokół Ciebie. Decydować o kierunkach rozwoju naszego kraju, zarówno w skali makro jak też i mikro.

Pracując z nami przekonasz się, że praca w administracji to wyzwania, udział w ciekawych projektach i wszechstronny rozwój. Z nami możesz rozwijać kompetencje, ciągle uczyć się i specjalizować m.in. w zakresie:

  • funduszy europejskich/ polityki rozwoju kraju,
  • partnerstwa publiczno-prywatnego,
  • współpracy międzynarodowej,
  • gospodarki przestrzennej.
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia bankowość / finanse administracja biurowa / praca biurowa hr / kadry

Oferty pracy Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

Siedziba główna

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Opinie o firmie Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej

3.7

Na podstawie 21 ocen z Google.

Remik Maziarek

Remik Maziarek

"Janek jest przezajeabjstym barmanem należy mu się podwyżka, gdyby nie on ten bar by umarł"

11 miesięcy temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 31.01.2024

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała

Data aktualizacji: 01.03.2024

Praca Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej - oferty archiwalne

  • Starszy specjalista ds. kierowania marki pracodawcy w Biurze Zarządzania Zasobami Ludzkimi

    Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 5 480-5 486 zł / mies.
    • SzukaMY osoby energicznej, pomysłowej, mającej wiedzę z zakresu onboardingu, komunikacji wewnętrznej i employer brandingu❕ Z nami nie ma nudy, bo realizujemy projekty bliskie ludziom: rekrutujemy, budujemy markę pracodawcy, angażujemy pracowników w rozmaite akcje #MFiPR.

      JesteśMY otwarci na nowe wyzwania, lubimy się uczyć i dzielić wiedzą. Poznaj naszą ofertą i dołącz do nas!


      Zakres obowiązków

      Czym będziesz się zajmować?

      Osoba na tym stanowisku:

      • współtworzy i koordynuje projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej w Ministerstwie, w tym prowadzi kampanie, działania, projekty informacyjne i promocyjne, inicjuje i organizuje wydarzenia integrujące i aktywizujące pracowników
      • prowadzi działania employer-brandingowe (związane z budowaniem marki pracodawcy), w tym tworzy treści na profil Linkedin, bierze udział w targach pracy
      • organizuje praktyki studenckie, staże i wolontariat
      • realizuje zadania związane z onboardingiem (wprowadzeniem nowych pracowników do pracy)
      • realizuje projekty rekrutacyjne w Ministerstwie, które obejmują m.in. weryfikacje opisów stanowisk pracy, projektowanie ogłoszenia, weryfikowanie aplikacji kandydatów pod kątem formalnym, udział w pracach zespołu rekrutacyjnego.

      Wymagania

      Kogo poszukujemy ?

      Potrzebne ci będą:

      wykształcenie: wyższe

      doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w zakresie komunikacji wewnętrznej lub budowania marki pracodawcy, w tym w realizacji działań onboardingowych i organizacji eventów

      pozostałe wymagania niezbędne:

      • wiedza z zakresu technik, narzędzi wykorzystywanych w ramach komunikacji wewnętrznej w organizacji
      • umiejętność korzystania z mediów społecznościowych, w szczególności LinkedIn, w celach związanych z budowaniem wizerunku
      • umiejętność organizacji eventów
      • umiejętność tworzenia materiałów promocyjnych, w tym grafik i filmów na potrzeby mediów społecznościowych
      • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, w tym umiejętność pisania tekstów informacyjnych (tzw. „lekkie pióro”), kreatywność, myślenie analityczne
      • angielski B1

      Oferujemy

      Co oferujemy?

      • Finanse i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych
      • Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: telepraca, możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym między 7.00 a 9.00, możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie albo możliwość wcześniejszych wyjść z pracy w celu załatwienia sprawy osobistej połączone z późniejszym odpracowaniem, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem, możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
      • Sport i rekreacja i zdrowie: Platforma Benefit, możliwość dofinansowania kart sportowych lub zajęć sportowo-rekreacyjnych, miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy i sanitariaty, pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia medycznego
  • Referendarz w Wydziale Finansowania Programów z Europejskiego Funduszu Społecznego w Departamencie B

    Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
    • Warszawa
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • wynagrodzenie zasadnicze: 4876,70 zł brutto

      Zakres obowiązków

      • Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową, m.in. weryfikuje dokumenty pod względem formalno-rachunkowym, dekretuje i wystawia dowody księgowe, prowadzi ewidencję w systemie finansowo-księgowym, weryfikuje stan należności wobec Ministerstwa
      • Prowadzi obsługę przepływów finansowych, m.in. przygotowuje zlecenia płatności i przelewy, sprawdza wpływy na rachunek dochodów i wydatków, rozlicza umowy dotyczące przekazania środków budżetowych i europejskich
      • Prowadzi obsługę w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych, m.in. przygotowuje sprawozdania budżetowe i zestawienia, weryfikuje zapisy księgowe, zgodność danych i stopień wykorzystania dotacji
      • Monitoruje plan finansowy, m.in. weryfikuje upoważnienia do dokonywania płatności ze środków europejskich, analizuje wnioski o zmiany w planie finansowym
      • Inwentaryzuje aktywa poprzez porównywanie danych z ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami i przygotowuje potwierdzenia sald oraz wyjaśnia ewentualne niezgodności rozrachunków z poszczególnymi kontrahentami

      Wymagania

      Wykształcenie: Wyższe profil ekonomiczny lub wyższe nieprofilowane + ukończone studia podyplomowe w zakresie ekonomii/rachunkowości lub wyższe nieprofilowane + ukończone technikum/liceum ekonomiczne

      • Znajomość ustawy o finansach publicznych
      • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
      • Obsługa MS Office Word, Excel
      • współpraca, myślenie analityczne, rzetelność, organizacja i zorientowanie na osiąganie celów, komunikacja

      Oferujemy

      • Finanse i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych
      • Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy:telepraca, praca zdalna, możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym między 7.00 a 9.00, możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie albo możliwość wcześniejszych wyjść z pracy w celu załatwienia sprawy osobistej połączone z późniejszym odpracowaniem, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem, możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
      • Sport i rekreacja i zdrowie: Platforma Benefit, możliwość dofinansowania kart sportowych lub zajęć sportowo-rekreacyjnych, miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy i sanitariaty, pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia medycznego
  • Referendarz ds. certyfikacji i planowania budżetu w Departamencie Rozwoju Cyfrowego, w Wydziale Cert

    Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
    • Warszawa
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • wynagrodzenie brutto: 4470,31 zł

      Zakres obowiązków

      • spółuczestniczy w procesie poświadczenia/certyfikowania wydatków w programach i projektach;
      • Monitoruje wdrażanie Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (PO PC) w zakresie procesu certyfikacji;
      • Weryfikuje zgłoszenia dysponentów do projektu ustawy budżetowej oraz Wieloletniego Planu Finansowego Państwa w zakresie programów oraz opracowuje cele i mierniki
      • Analizuje ustalenia kontrolne wynikające z kontroli i audytów realizowanych przez organy zewnętrzne i wewnętrzne;
      • Prowadzi rejestr kwot podlegających procedurze odzyskiwania i wycofanych

      Wymagania

      Kogo poszukujemy

      Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):

      Wykształcenie: wyższe

      Pozostałe wymagania niezbędne:

      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min.B1
      • Znajomość ustawy o finansach publicznych i aktów wykonawczych do niej w zakresie związanym z wdrażaniem funduszy UE
      • Wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE
      • Myślenie analityczne, dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
      • Umiejętność obsługi komputera w tym Umiejętność obsługi MS Office: Wor

      Oferujemy

      • Finanse i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych
      • Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: telepraca - po uzgodnieniu zakresu i wymiaru z przełożonym, możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym między 7.00 a 9.00, możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie albo możliwość wcześniejszych wyjść z pracy w celu załatwienia sprawy osobistej połączone z późniejszym odpracowaniem, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem, możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
      • Sport, rekreacja, kultura i zdrowie: Platforma MyBenefit, możliwość dofinansowania kart sportowych lub zajęć sportowo-rekreacyjnych lub kulturalno-oświatowych, miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy i sanitariaty, pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia medycznego i na życie
  • Referendarz w Wydziale Finansowo-Księgowym

    Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
    • Warszawa
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 4 470,31 zł

      Zakres obowiązków

      • prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową, w tym: weryfikuje pod względem formalno-rachunkowym dowody księgowe, prowadzi księgę główną i księgi pomocnicze w systemie finansowo-księgowym, dekretuje dowody księgowe, wystawia dowody księgowe
        i polecenia zapłaty, weryfikuje stan należności wobec Ministerstwa,
      • opiniuje projekty umów, porozumień,
      • prowadzi obsługę w zakresie obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych, w tym: weryfikuje zapisy księgowe, sporządza zestawienia, weryfikuje zgodność danych z dokumentami otrzymanymi z innych komórek,
      • opiniuje wzory umów, porozumień i innych dokumentów finansowych,
      • inwentaryzuje aktywa.

      Wymagania

      Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub inne nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu ekonomii/rachunkowości


      Pozostałe wymagania niezbędne:

      • Znajomość ustawy o finansach publicznych w szczególności zasad gospodarowania środkami publicznymi
      • Wiedza z zakresu rachunkowości, w tym znajomość rachunkowości budżetowej
      • Znajomość programów Ms Office
      • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne

      Oferujemy

      Co oferujemy

      • Finanse i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych
      • Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: telepraca - po uzgodnieniu zakresu i wymiaru z przełożonym, możliwość rozpoczynania pracy w przedziale czasowym między 7.00 a 9.00, możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie albo możliwość wcześniejszych wyjść z pracy w celu załatwienia sprawy osobistej połączone z późniejszym odpracowaniem, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem, możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
      • Sport, rekreacja, kultura i zdrowie: możliwość dofinansowania kart sportowych lub zajęć sportowo-rekreacyjnych lub kulturalno-oświatowych, miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy i sanitariaty, pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia medycznego i na życie
  • Asystent w Sekretariacie Departamentu Programów Pomocowych

    Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
    • Warszawa
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Proponowane wynagrodzenie:

      4673,51 zł brutto

      Zakres obowiązków

      • Obsługuje interesantów i udziela informacji w zakresie zadań realizowanych przez Ministerstwo;
      • Odpowiada za obsługę korespondencji i dokumentacji w tym: ewidencjonuje i dekretuje korespondencję w elektronicznym systemie rejestracji obiegu dokumentów oraz sporządza projekty pism i odpowiedzi na korespondencję;
      • Odpowiada za organizację spotkań krajowych i międzynarodowych Kierownictwa;
      • Realizuje zadania związane z zaopatrzeniem;
      • Prowadzi i koordynuje terminarze spotkań dyrektora komórki organizacyjnej i jego zastępców;
      • Odpowiada za archiwizację dokumentów

      Wymagania

      Wykształcenie

      • wyższe

      Doświadczenie zawodowe / staż pracy

      • 6 miesięcy w zakresie obsługi sekretariatu

      Język obcy

      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1

      Wiedza

      • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
      • Znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie dotyczącym kompetencji dyrektora generalnego urzędu
      • Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel

      Kompetencje

      • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja

      Oferujemy

      • Jako solidny pracodawca oferujemy pracownikom możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia w organizacji zatrudniającej wykwalifikowanych i kompetentnych ekspertów.
      • Dbamy o to, by nasi pracownicy już od pierwszych dni pracy czuli się w nowej pracy komfortowo i mieli możliwość realizacji na gruncie zawodowym.
      • Studentom i absolwentom dajemy możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy i doświadczenia w ramach praktyk, staży i wolontariatów.
      • Dużym atutem naszej instytucji są pozytywni i życzliwi pracownicy, dzięki którym atmosfera panująca w naszej pracy jest przyjazna, co przekłada się na zaangażowanie w realizowane zadania i efekty pracy.
      • Kolejnym argumentem przemawiającym za tym, że warto u nas pracować są stabilne warunki zatrudnienia oraz trzynaste wynagrodzenie (dotyczy służby cywilnej) czy dodatek za wysługę lat ( powyżej 5 lat) od 5 do 20 % wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
      • W naszym ministerstwie dbamy, by nasi pracownicy mogli z łatwością godzić życie prywatne i zawodowe. Służy temu ruchomy system czasu pracy (rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00), telepraca czy skrócenie wymiaru czasu pracy.
      • Indywidualnie podchodzimy do rozwoju kompetencji i kwalifikacji naszych pracowników oferując bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka obcego i studiów.

Pracodawcy w Warszawie