TaskRabbit Poland to innowacyjna firma z siedzibą w Warszawie, która od dnia założenia – 4 kwietnia 2022 roku – systematycznie rozwija swoje usługi, mając na celu ułatwienie życia swoim klientom. W zespole firmy pracuje około 60 wykwalifikowanych pracowników, którzy są kluczowym elementem jej działalności oraz przyczyną sukcesu.

Jako część globalnej platformy TaskRabbit, z której korzysta ponad 60 tysięcy osób, TaskRabbit Poland specjalizuje się w usługach, które znacząco ułatwiają codzienne obowiązki. Współpraca z firmą IKEA podkreśla ich doświadczenie w montażu mebli. Oferowane usługi odpowiadają na dynamiczne potrzeby współczesnych konsumentów, którzy cenią sobie czas oraz wygodę.

Firma zdobyła około 50 milionów dolarów finansowania, co potwierdza jej stabilność oraz zaufanie, jakie otrzymała od inwestorów. Od grudnia 2016 roku TaskRabbit Poland pełni rolę oficjalnego partnera IKEA w Londynie, co przyczynia się do jej zrównoważonej pozycji na rynku oraz konkurencyjnej przewagi.

W TaskRabbit Poland każdego dnia stawiają na innowacje i jakość. W szybkim tempie zmieniającym się środowisku handlowym, firma dąży do dostarczania nowych i usprawnionych produktów oraz usług, aby w możliwie największym stopniu ułatwić życie swoim klientom. Misja ta stanowi codzienną inspirację dla zespołu.

Zapraszają do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych klientów oraz partnerów. Wspólnie można osiągnąć więcej, a zadowolenie klienta jest priorytetem firmy. Poznaj TaskRabbit Poland – zaufanego partnera w codziennych wyzwaniach.

Oferty pracy TaskRabbit Sp zoo

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Karta sportowa

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa TaskRabbit Sp zoo

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
TaskRabbit Sp zoo
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Kraków
  3. Wrocław
  4. Poznań
  5. Dąbrowa Górnicza
  6. Gdynia
  7. Brenna
  8. Katowice
  9. Sanok
  10. Lublin

Praca TaskRabbit Sp zoo - oferty archiwalne

  • Customer Support Representative

    TaskRabbit Sp zoo
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Responsibilities

      • Learn & be able to assist customers in the TaskRabbit experience across our dual-side marketplace.
      • Efficiently address & solve user issues primarily via live channels while maintaining & exceeding KPIs aimed at customer satisfaction, productivity, and accuracy.
      • Build connection and trust with your customers, going above and beyond to provide an exceptional experience, with the aim to resolve their queries in an appropriate manner first time.
      • Be organised, accountable and responsible - using your resources to keep informed of all site and policy changes as they occur and be able to articulate them accurately and succinctly to support customers.
      • Anticipates and responds with energy to new challenges, the unfamiliar, and the urgent.
      • Be a customer champion, identify their needs, be their advocate, and ensure we are continuously improving.


      Wymagania

      Skills/experience

      • We're looking for candidates with great people skills!
      • Minimum 1 year of customer service experience, contact center experience preferred.
      • Excellent customer service skills: You must exhibit empathy, courtesy, kindness, efficiency, confidence and helpfulness.
      • Tech-curious, excellent typing skills and adaptable in navigating online tools and systems.
      • We’re growing! Adaptability and a love for change and improvement in a fast-paced environment.
      • Excellent written & verbal communication skills: have a strong command of grammar and spelling.
      • Strong critical thinker and adept at problem-solving.
      • Interpersonal skills: Remains open to others' ideas and exhibits willingness to try new things.
      • Display calm conviction, confidence, and empathy when handling customer escalations
      • Reliable & Punctual: Displays excellent time management, takes pride in a job well done, embraces change and feedback, while seeking continual improvements to perform.
      • Ability to take ownership and solve problems
      • Positive and resilient attitude
      • Great teamwork skills
      • Available full-time (40 hours / week).
      • Fluency in English and French or Italian, or Spanish or German or Portuguese
      • Eligible to work in Poland, we will not support relocation for this position.

      Oferujemy

      • IKEA Discount Card
      • Team Events both virtual and in person
      • Wellness Stipend and Support, including headspace and Ginger
      • Productivity Stipend - To support your success in a remote environment
      • Education Stipend and learning library
      • Family Planning Stipend
      • Multisport card - to access various health and fitness venues
      • Travel for work
      • Health insurance, pension contribution, 25 days holiday, 20 days sick pay and generous parental leave