Lachowicz Energy Partner Sp. z o.o. to firma, która zajmuje się dystrybucją węgla, ekogroszku oraz brykietu w Szczecinie. Oferuje produkty, które charakteryzują się dobrą relacją jakości do ceny. Specjalizuje się w sprzedaży towarów, zapewniając kompleksową obsługę klientów na każdym etapie współpracy.

Firma posiada certyfikat rzetelności, co świadczy o jej bezpieczeństwie oraz przejrzystości w podejmowanych działaniach. Dąży do zaspokojenia potrzeb klientów, zapewniając stałą dostępność wysokiej jakości produktów oraz profesjonalne wsparcie.

Oferty pracy Lachowicz Energy Partner Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa Lachowicz Energy Partner Sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Lachowicz Energy Partner Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Szczecin
  2. Wrocław
  3. Bielsko-Biała
  4. Warszawa
  5. Stargard
  6. Poznań
  7. Gdańsk
  8. Katowice
  9. Mielec
  10. Olsztyn

Praca Lachowicz Energy Partner Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. obsługi zamówień

    Lachowicz Energy Partner Sp. z o.o.
    • 5 000 do 7 000 zł / mies.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Obsługa systemu optima tj. wprowadzanie faktur zakupowych , wystawianie faktur sprzedaży oraz sprawdzenie faktur transportowych

      Koordynacja zamówień tj. :

      • organizacja transportu z uwzględnieniem optymalizacji kosztów i terminów zamówień ( kontakt z firmą transportową , wysyłanie zleceń , obsługa transa )
      • kontakt z dostawcą ( wysyłanie zleceń , obsługa w systemie zakupów , kontakt telefoniczny, mailowy
      • kontakt telefoniczny z odbiorcą

      Wymagania

      • Mile widziane doświadczenie(nie jest wymagane)
      • skrupulatność, odpowiedzialność, zaangażowanie w powierzone zadania,
      • bardzo dobra organizacja pracy,
      • umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy


      • pracę od poniedziałku do piątku,
      • elastyczne godziny pracy,
      • możliwość częściowej pracy zdalnej
      • pracę w przyjaznej atmosferze,
      • stabilne zatrudnienie.
      • atrakcyjne wynagrodzenie