Headcount Solutions Polska jest rzetelnym partnerem w zakresie rekrutacji i doradztwa personalnego. Historia firmy rozpoczęła się w Dublinie w 2005 roku, a obecnie jej działalność koncentruje się na rynku polskim oraz ogólnoeuropejskim z siedzibą w Warszawie.

Firma specjalizuje się w łączeniu utalentowanych profesjonalistów z organizacjami poszukującymi dynamicznych pracowników. Od ponad dekady Headcount Solutions Polska wspiera specjalistów oraz kandydatów na wyższe stanowiska w odnajdywaniu odpowiednich miejsc do rozwoju swoich pasji i umiejętności. Zespół składa się z doświadczonych profesjonalistów, którzy dzięki swojej wiedzy oraz intuicji biznesowej, potrafią zrozumieć unikalne potrzeby zarówno firm, jak i kandydatów.

W firmie zatrudnionych jest od 51 do 200 pracowników, którzy dążą do zapewnienia wysokiej jakości usług doradztwa personalnego i rekrutacji. Headcount Solutions Polska wyróżnia się doświadczeniem seniorów, cenionych nie tylko w kraju, ale i na całym kontynencie.

Organizacja jest świadoma swojego europejskiego dziedzictwa oraz obecności na międzynarodowej scenie, co umożliwia jej szerokie spojrzenie na rynek pracy oraz zrozumienie jego złożoności. Podejście do rekrutacji opiera się na gruntownym zrozumieniu specyfiki branż, w których działa, co wpływa na sukces klientów oraz satysfakcję kandydatów.

Headcount Solutions Polska łączy elementy tradycji z nowoczesnością, nieustannie poszukując innowacyjnych rozwiązań usprawniających proces rekrutacyjny i umożliwiających budowanie trwałych relacji z partnerami. W firmie istnieje przekonanie, że poprzez wspólne wysiłki można kształtować lepszą przyszłość dla pracowników oraz organizacji.

Zaprasza do skontaktowania się i zapoznania z ofertą, ponieważ wspólnie można osiągnąć więcej.

Headcount Solutions Polska Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów

na stanowiskach: Ekonomista Warszawa

Oferty pracy Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.

Siedziba główna

Headcount Solutions Polska Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Kraków
  3. Gdańsk
  4. Warszawa

Praca Headcount Solutions Polska Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • RTR Manager

    Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • menedżer
    • Your responsibilities

      • Manages the RTR department activities. This encompasses the supervision and control of all GL and FA activities – Month End Close activities and fixed asset accounting - for a number of entities in EMEA countries.
      • Compliance to Polish statutory and tax regulation.
      • Controlling cost
      • Produces timely and accurate monthly, quarterly and annual financials in line with timetable and in line with company standards (US GAAP).
      • First contact for the Auditing Company during Year-End Closing and preparation of the Annual Report.
      • Assures that all accounting procedures are in accordance with company policies and procedures and with all local laws and regulations.
      • Manages the RTR team to ensure realization MEC process according to business expectations, measured by KPIs
      • Manages the establishment of the RTR team in Wrocław :
      • Recruit team members.
      • Set up an accounting system in coordination with Group EMEA strategy (e.g. SAP).
      • Transfer RTR activities from various EMEA locations.
      • Stabilize RTR process and deliver best-in-class service.
      • Document all RTE activities to ensure business continuity despite personnel attrition.
      • Drive continues improvement activities to deliver process efficiencies targets.
      • Compliant to SOX procedures.
      • Establish Risk Management Procedures and plans for emergencies.

      Our requirements

      • 7-10 of years of progressive Finance/ Accounting experience in an international company.
      • Master degree preferably in Finance or Accounting,
      • Perfect knowledge of the RTR process
      • Perfect knowledge of polish tax and accounting rules for SSC
      • Experience partnering effectively throughout an organization to develop and drive regional initiatives
      • High level interpersonal and leadership skills; must be able to influence and coach across multiple levels within the company and locations; including establishing regional partnerships
      • Demonstrated understanding of regulatory environments
      • Demonstrated business acumen, problem-solving skills and attention to detail under pressure
      • Change management leadership capability and demonstrated people management skills
      • Track record of process improvement initiatives
      • Knowledge of US GAAP,
      • Knowledge of MS Office applications and Accounting/ ERP systems (SAP experience beneficial)
      • Fluency in English is mandatory.

      Seldom travel to the supported locations

      We offer

      • Very good renumeration package.
      • Life insurance.
      • Private medical package.
      • Lunch pass.
      • Multisport card.

      PPK