Od momentu założenia w 2014 roku, salon sprzętu ortopedycznego Orto-Puls w Ełku zyskał reputację zaufanego źródła profesjonalizmu w branży medycznej. Oferta tej firmy skierowana jest do osób poszukujących nie tylko sprzętu ortopedycznego, lecz także rozwiązań, które codziennie wpływają na komfort życia pacjentów oraz ich rodzin. Wysoka jakość i niezawodność produktów stanowią kluczowe aspekty w tej delikatnej dziedzinie, co zapewnia klientom dostęp do sprzętu rehabilitacyjnego najwyższej klasy.

Orto-Puls opiera swoje działania na wiedzy oraz doświadczeniu, które są fundamentem trwałych relacji z klientami. Dzięki wieloletniej pracy, firma zdobyła kompetencje pozwalające na pomoc w wyborze produktów idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb. Zespół specjalistów w Orto-Puls z pasją podchodzi do każdego zadania, aby klienci mogli cieszyć się jak najlepszymi rezultatami.

Działalność Orto-Puls jest zgodna z obowiązującymi standardami, co stanowi zarówno obowiązek, jak i potwierdzenie zaangażowania w zapewnienie bezpieczeństwa oraz satysfakcji z użytkowania oferowanych produktów. Firma ma na celu przyczynianie się do poprawy jakości życia wielu osób poprzez dostarczanie sprzętu, który jest zarówno funkcjonalny, jak i wygodny w codziennym użytkowaniu.

Orto-Puls kładzie nacisk na osobiste podejście do każdego klienta, zdając sobie sprawę, że każda sytuacja jest unikalna. Zespół jest zawsze gotowy do udzielenia rad i wsparcia, traktując swoją pracę nie tylko jako sprzedaż, ale przede wszystkim jako pomoc w dążeniu do lepszego jutra dla potrzebujących.

Firma zaprasza do salonu w Ełku, gdzie klienci mogą liczyć na profesjonalne doradztwo oraz produkty, które mogą poprawić jakość ich życia. Orto-Puls to więcej niż sprzęt – to partner w dążeniu do zdrowia i samodzielności.

Oferty pracy Salon Sprzętu Ortopedycznego Orto-Puls

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Przyjazna atmosfera

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.03.2025

Mapa Salon Sprzętu Ortopedycznego Orto-Puls

Siedziba główna

Godziny otwarcia Salon Sprzętu Ortopedycznego Orto-Puls

poniedziałek 08:00 - 16:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Salon Sprzętu Ortopedycznego Orto-Puls
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Suwalki
  2. Warszawa
  3. Bielsko-Biała
  4. Węgorzewo
  5. Białystok
  6. Olsztyn

Praca Salon Sprzętu Ortopedycznego Orto-Puls - oferty archiwalne

  • Konsultant medyczny/sprzedawca-fizjoterapeuta, pielęgniarka, inż. biomedyczny

    Salon Sprzętu Ortopedycznego Orto-Puls
    • Suwałki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praktykant/stażysta
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa klienta, pomoc w doborze i dopasowaniu sprzętu medycznego,
      • Zaangażowanie w proces pozyskania nowych klientów,
      • Obsługa wewnętrznego systemu firmy.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe medyczne ( fizjoterapeuta, pielęgniarka, inżynier biomedyczny),
      • Motywacja do pracy,
      • Znajomość obsługo komputera,
      • Sumienność i dobra organizacja,
      • Komunikatywność,
      • Umiejętność pracy w zespole,
      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

      Oferujemy

      • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole.
  • Konsultant medyczny/sprzedawca-fizjoterapeuta, pielęgniarka, inż. biomedyczny

    Salon Sprzętu Ortopedycznego Orto-Puls
    • Suwałki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praktykant/stażysta
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa klienta, pomoc w doborze i dopasowaniu sprzętu medycznego,
      • Zaangażowanie w proces pozyskania nowych klientów,
      • Obsługa wewnętrznego systemu firmy.

      Wymagania

      • Wykształcenie medyczne ( fizjoterapeuta, pielęgniarka, inżynier biomedyczny, technikfarmaceuta, technik fizjoterapeuta),
      • Motywacja do pracy,
      • Znajomość obsługo komputera,
      • Sumienność i dobra organizacja,
      • Komunikatywność,
      • Umiejętność pracy w zespole,
      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

      Oferujemy

      • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole.