Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Salon Sprzętu Ortopedycznego Orto-Puls praca
Czy to Twoja firma?
Od momentu założenia w 2014 roku, salon sprzętu ortopedycznego Orto-Puls w Ełku zyskał reputację zaufanego źródła profesjonalizmu w branży medycznej. Oferta tej firmy skierowana jest do osób poszukujących nie tylko sprzętu ortopedycznego, lecz także rozwiązań, które codziennie wpływają na komfort życia pacjentów oraz ich rodzin. Wysoka jakość i niezawodność produktów stanowią kluczowe aspekty w tej delikatnej dziedzinie, co zapewnia klientom dostęp do sprzętu rehabilitacyjnego najwyższej klasy.
Orto-Puls opiera swoje działania na wiedzy oraz doświadczeniu, które są fundamentem trwałych relacji z klientami. Dzięki wieloletniej pracy, firma zdobyła kompetencje pozwalające na pomoc w wyborze produktów idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb. Zespół specjalistów w Orto-Puls z pasją podchodzi do każdego zadania, aby klienci mogli cieszyć się jak najlepszymi rezultatami.
Działalność Orto-Puls jest zgodna z obowiązującymi standardami, co stanowi zarówno obowiązek, jak i potwierdzenie zaangażowania w zapewnienie bezpieczeństwa oraz satysfakcji z użytkowania oferowanych produktów. Firma ma na celu przyczynianie się do poprawy jakości życia wielu osób poprzez dostarczanie sprzętu, który jest zarówno funkcjonalny, jak i wygodny w codziennym użytkowaniu.
Orto-Puls kładzie nacisk na osobiste podejście do każdego klienta, zdając sobie sprawę, że każda sytuacja jest unikalna. Zespół jest zawsze gotowy do udzielenia rad i wsparcia, traktując swoją pracę nie tylko jako sprzedaż, ale przede wszystkim jako pomoc w dążeniu do lepszego jutra dla potrzebujących.
Firma zaprasza do salonu w Ełku, gdzie klienci mogą liczyć na profesjonalne doradztwo oraz produkty, które mogą poprawić jakość ich życia. Orto-Puls to więcej niż sprzęt – to partner w dążeniu do zdrowia i samodzielności.
Oferty pracy Salon Sprzętu Ortopedycznego Orto-Puls
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Przyjazna atmosfera
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.03.2025
Mapa Salon Sprzętu Ortopedycznego Orto-Puls
Siedziba główna
Godziny otwarcia Salon Sprzętu Ortopedycznego Orto-Puls
| poniedziałek | 08:00 - 16:00 |
| wtorek | 08:00 - 16:00 |
| środa | 08:00 - 16:00 |
| czwartek | 08:00 - 16:00 |
| piątek | 08:00 - 16:00 |
| sobota | Zamknięte |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Salon Sprzętu Ortopedycznego Orto-Puls
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Suwalki
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Węgorzewo
- Białystok
- Olsztyn
Praca Salon Sprzętu Ortopedycznego Orto-Puls - oferty archiwalne
-
Konsultant medyczny/sprzedawca-fizjoterapeuta, pielęgniarka, inż. biomedyczny
Salon Sprzętu Ortopedycznego Orto-Puls- Suwałki
- umowa o pracę
- pełny etat
- praktykant/stażysta
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa klienta, pomoc w doborze i dopasowaniu sprzętu medycznego,
-
Zaangażowanie w proces pozyskania nowych klientów,
-
Obsługa wewnętrznego systemu firmy.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe medyczne ( fizjoterapeuta, pielęgniarka, inżynier biomedyczny),
-
Motywacja do pracy,
-
Znajomość obsługo komputera,
-
Sumienność i dobra organizacja,
-
Komunikatywność,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy
-
Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole.
-
-
Konsultant medyczny/sprzedawca-fizjoterapeuta, pielęgniarka, inż. biomedyczny
Salon Sprzętu Ortopedycznego Orto-Puls- Suwałki
- umowa o pracę
- pełny etat
- praktykant/stażysta
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa klienta, pomoc w doborze i dopasowaniu sprzętu medycznego,
-
Zaangażowanie w proces pozyskania nowych klientów,
-
Obsługa wewnętrznego systemu firmy.
Wymagania
-
Wykształcenie medyczne ( fizjoterapeuta, pielęgniarka, inżynier biomedyczny, technikfarmaceuta, technik fizjoterapeuta),
-
Motywacja do pracy,
-
Znajomość obsługo komputera,
-
Sumienność i dobra organizacja,
-
Komunikatywność,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy
-
Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole.
-