Forge & Frost HR Consulting Sp. z o.o.

Forge&Frost HR Consulting

Forge & Frost HR Consulting Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Kierownik Poznań, Technolog Poznań, HR Manager Poznań, Technolog żywności Poznań, Przedstawiciel handlowy Poznań.
Kategorie zawodowe: inżynieria / technologia / technika, zarządzanie / dyrekcja, hr / kadry, sprzedaż / zakupy, media / pr / reklama / marketing.

Oferty pracy Forge & Frost HR Consulting Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Forge & Frost HR Consulting Sp. z o.o.

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa Forge & Frost HR Consulting Sp. z o.o.

Siedziba główna

Forge & Frost HR Consulting Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Forge & Frost HR Consulting Sp. z o.o.

Pełna nazwa
FORGE & FROST HR CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Bełchatowska 17C 60-161 Poznań
NIP
7792536581
REGON
521343366
KRS
0000956952
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
28.02.2022
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Forge & Frost HR Consulting Sp. z o.o.

4.6

Na podstawie 10 ocen z Google.

Joanna Kluza

Joanna Kluza

"Mam bardzo pozytywne doświadczenia. Zarówno Pan Piotr, jak i Pani Marta są fantastycznymi profesjonalistami. Zawsze na czas otrzymywałam informacje i poczułam się "zaopiekowana". Miła odmiana po dotychczasowych doświadczeniach. Oby tak dalej! :)"

3 miesiące temu

Nina Śliwka

Nina Śliwka

"Jestem świeżo po rozmowie z Panem Piotrem, tak rzetelnej, pomocnej i inteligentnej osoby ze świecą szukać! Jeśli ktoś potrzebuje wykwalifikowanej pomocy, tylko do Pana Piotra Kuźniaka! Polecam z całego serducha :)"

2 miesiące temu

Radek Dutkowski

Radek Dutkowski

"Współpraca z firmą Forge&Frost to była czysta przyjemność. Szczególnie dobrze wspominam Panią Martę Wawrzyniak, która zadbała o potrzeby zarówno pracodawcy jak i kandydata. A w dodatku zawsze dawała Feedback i to terminowo. Ku mojemu zdziwieniu bo to niestety rzadko się zdarza w branży HR. Także drogi pracodawco, drogi kandydacie serdecznie polecam."

4 miesiące temu

Daniel Wolniewski

Daniel Wolniewski

"Bardzo fajnie prowadzony proces. Mimo opóźniającego się procesu ze strony pracodawcy, dostawałem regularną informację zwrotną na temat obecnego etapu i mojej sytuacji."

4 miesiące temu

Marta Kowal

Marta Kowal

"Profesjonalny, kompetentny i godny polecenia partner branży HR. Panie Piotrze życzę samych sukcesów."

rok temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach

Profil firmy:
Forge & Frost HR Consulting Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Poznań
  2. Bielsko-Biała
  3. Katowice
  4. Kraków
  5. Konin
  6. Wrocław

Praca Forge & Frost HR Consulting Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Przedstawiciel handlowy ds. hurtu i detalu (branża jubilerska)

    Forge&Frost HR Consulting
    • Gniezno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Działająca w branży jubilerskiej firma naszego klienta – firma Briju, od lat buduje i umacnia swoją pozycję na rynku polskim, jak i zagranicznym.


      Nasz klient zdaje sobie sprawę z faktu, że biżuteria stanowi nieodzowny element w naszej kulturze – czasami przekazywana z pokolenia na pokolenie, innym razem, zakupiona na specjalną okazję, zawsze musi odznaczać się najwyższą precyzją wykonania.


      Dlatego firma Briju, stara się cały czas poszerzać swoją działalność i stwarzać satysfakcjonujące miejsce pracy dla swoich pracowników. Tym razem, wspólnie poszukujemy osoby na stanowisko:


      Przedstawiciel handlowy ds. hurtu i detalu

      Lokalizacja: Gniezno


      Zakres obowiązków

      Rozwijaj się na stanowisku Przedstawiciela handlowego ds. hurtu i detalu, który będzie odpowiedzialny za:


      • Współpracę z klientami na rynku polskim i zagranicznym
      • Rozbudowywanie obecnej bazy klientów i pozyskiwanie nowych
      • Rozwój sprzedaży detalicznej i hurtowej na wskazanych rynkach
      • Rozwijanie sprzedaży online
      • Pracę z projektami B2B i rozwojowymi firmy
      • Współudział i realizację strategii sprzedażowej
      • Monitorowanie i analizę konkurencji

      Wymagania

      Z kim będziesz pracować:


      • Bezpośrednim przełożonym - Export Sales Managerem
      • Zespołem, który aktualnie liczy trzy osoby

      Gdzie będziesz pracować:


      • Centrala firmy znajduje się w Gnieźnie, ale zakładamy, że będziesz pojawiał się tam raz w tygodniu, a resztę dni spędzisz w terenie, dlatego prawo jazdy kat. B, to podstawa

      Podróże na tym stanowisku są standardem – przygotuj się na liczne wyjazdy i uczestnictwo w targach (są one bardzo ważne w branży jubilerskiej).

      Oferujemy

      Jakich języków wymagamy:


      • Angielski min. C1
      • Drugiego języka (mile widziany: hiszpański, niemiecki)

      Wynagrodzenie = podstawa + premia + prowizja

  • Export Sales Manager (branża jubilerska)

    Forge&Frost HR Consulting
    • Gniezno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Działająca w branży jubilerskiej firma naszego klienta – firma Briju, od lat buduje i umacnia swoją pozycję na rynku polskim, jak i zagranicznym.


      Nasz klient zdaje sobie sprawę z faktu, że biżuteria stanowi nieodzowny element w naszej kulturze – czasami przekazywana z pokolenia na pokolenie, innym razem, zakupiona na specjalną okazję, zawsze musi odznaczać się najwyższą precyzją wykonania.


      Dlatego firma Briju, stara się cały czas poszerzać swoją działalność i stwarzać satysfakcjonujące miejsce pracy dla swoich pracowników. Tym razem, wspólnie poszukujemy osoby na stanowisko:


      Export Sales Manager

      Lokalizacja: Gniezno


      Zakres obowiązków

      • Stworzenie nowej strategii firmy związanej ze sprzedażą na rynki zagraniczne
      • Kształtowanie zespołu eksportu
      • Utrwalanie i budowanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi (hurtownie i sprzedawcy detaliczni)
      • Ekspansję na nowe rynki (nie tylko Europejskie – Ameryka, Azja)
      • Zarządzanie strategią i kontaktami na całym rynku Europejskim
      • Skuteczne negocjowanie umów i warunków współpracy
      • Rozwijanie sprzedaży online
      • Pracę z projektami B2B oraz rozwojowymi firmy

      Wymagania

      Z kim będziesz pracować:


      • Bezpośrednią przełożoną - Dyrektor Sprzedaży (staniesz się jej prawą ręką i nogą)
      • Zarządem, który lubi konkrety i sprawdzi Twoje umiejętności analitycznego myślenia
      • Zespołem - aktualnie liczy trzy osoby (poszukujemy jeszcze nowego Przedstawiciela Handlowego, więc może znasz osobę, którą chciałbyś mieć w teamie?)

      Gdzie będziesz pracować:


      • Centrala firmy znajduje się w Gnieźnie, ale w sytuacjach strategiczny, to Ty będziesz odpowiedzialny za wizyty u kluczowych klientów - prawo jazdy kat. B to konieczność

      Podróże na tym stanowisku są standardem – przygotuj się na liczne wyjazdy i uczestnictwo w targach (są one bardzo ważne w branży jubilerskiej).


      Oferujemy

      Jakich języków wymagamy:


      • Angielski min. C1
      • Mile widziany: hiszpański lub niemiecki (możliwość nauki w ramach budżetu szkoleniowego)

      Wynagrodzenie = podstawa + premia + prowizja

  • Technolog (branża spożywcza)

    Forge&Frost HR Consulting
    • Tomaszów Mazowiecki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forge&Frost HR Consulting dla swojego klienta, firmy Roldrob - europejskiego lidera w branży drobiarskiej, poszukuje kandydata na stanowisko:


      Technolog

      Miejsce pracy: Tomaszów Mazowiecki

      Roldrob (branża spożywcza)

      Wynagrodzenie: 8000 do 10000 zł brutto/m-c


      Zakres obowiązków

      · Opracowywanie dokumentacji technologicznej (receptury, specyfikacje, karty produktu)

      · Projektowanie nowych produktów oraz modernizacja obecnych

      · Nadzór nad wdrażaniem nowych produktów oraz technologii

      · Pozyskiwanie i testowanie nowych technologii produkcji oraz surowców

      · Przeprowadzanie kalkulacji kosztów wytworzenia produktów i procesów

      Wymagania

      · Wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu technologii żywienia

      · Doświadczenie na stanowisku w zakładzie produkcyjnym, przetwarzającym świeże mięso drobiowe, wołowe lub branży pokrewnej – warunek konieczny

      · Znajomość języka angielskiego

      · Odpowiedzialność, dokładność oraz zaangażowanie w realizacji zadań

      · Dobra organizacja pracy oraz samodzielność

      Oferujemy

      · Zatrudnienie w ramach umowy o pracę

      · Bardzo dobre warunki finansowe

      · Bogaty pakiet świadczeń socjalnych, w tym m.in.: „wczasy pod gruszą” i dopłata urlopowa

      · Nieoprocentowane pożyczki pracownicze

      · Karta Multisport


  • Technolog-Konstruktor (branża stalowa)

    Forge&Frost HR Consulting
    • Żychlin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forge&Frost HR Consulting dla swojego klienta, producenta konstrukcji spawanych na potrzeby budownictwa, energetyki oraz przemysłu maszyn i urządzeń rolniczych, poszukuje kandydatów na stanowisko:


      Technolog - Konstruktor

      Miejsce pracy: Żychlin

      Branża: Inżynieria

      Wynagrodzenie: 7 000 - 8 000 zł brutto

      Zakres obowiązków

      · Wykonywanie dokumentacji technicznej zgodnie z potrzebami klienta, aktualizacja zmian i ich archiwizacja

      · Opracowywanie dokumentacji technicznej i technologicznej w zakresie spawania

      i obróbki mechanicznej na potrzeby produkcji

      · Kalkulacja i przygotowywanie ofert cenowych oraz ich archiwizacja w systemie komputerowym

      · Nadzór i kontrola nad prowadzonymi projektami

      · Wprowadzanie danych materiałowych i technologii wykonania detali do komputerowego systemu przygotowania produkcji

      Wymagania

      · Wykształcenie wyższe techniczne

      · Umiejętność konstruowania, wykonywania kalkulacji cenowych, opracowywania dokumentacji technicznej i technologii produkcji

      · Doświadczenie w branży konstrukcji spawanych

      · Znajomość oprogramowania Inventor i AutoCad

      · Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie

      · Umiejętność pracy w zespole

      · Komunikatywność

      Oferujemy

      · Praca w firmie z 15-letnim doświadczeniem i ugruntowaną pozycją rynkową

      · Atrakcyjne warunki zatrudnienia

      · Świadczenia z Zakładowego Funduszu Socjalnego

  • Key Account Manager

    Forge&Frost HR Consulting
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forge&Frost HR Consulting dla swojego klienta, firmy HENDI Polska, zajmującej się dostarczaniem innowacyjnych i kompleksowych rozwiązań dla gastronomii oraz umożliwiającej dostęp do rozbudowanej struktury serwisowej, poszukuje Kandydata na stanowisko:


      Key Account Manager

      Firma: HENDI Polska

      Branża: Gastronomia

      Miejsce pracy: Praca na terenie całej Polski / siedziba firmy w Poznaniu

      Wynagrodzenie adekwatne do poziomu doświadczenia i wykonywanych zadań

      Zakres obowiązków

      • Rozwój portfolio klientów sieciowych
      • Stała współpraca z klientami sieciowymi na terenie całej Polski
      • Budowanie długofalowych relacji z klientami
      • Realizacja założonego planu sprzedaży
      • Negocjowanie warunków umów rocznych, porozumień handlowych
      • Bieżąca współpraca z klientami i wsparcie w obszarach produktowo – sprzedażowych
      • Ścisła współpraca z innymi działami firmy

      Wymagania

      • Doświadczenie we współpracy z klientami sieciowymi
      • Doświadczenie z pokrewnych branż np. mile widziane doświadczenie w branży cateringowej, diet pudełkowych lub innych pokrewnych
      • Bardzo dobre umiejętności negocjacyjne
      • Wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność, asertywność
      • Bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa i zaangażowanie
      • Otwartość na zmiany
      • Dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych
      • Prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • Ciekawa praca w nowoczesnej, międzynarodowej, szybko rozwijającej się firmie
      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon, auto)
      • Nowoczesna i komfortowa siedziba firmy
      • Dofinansowanie karty sportowej
      • Spotkania integracyjne
      • Prywatna opieka medyczna
  • Requirements Engineer

    Forge&Frost HR Consulting
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forge&Frost HR Consulting for a company providing comprehensive solutions in the DaaS model aimed at leading companies in the IT industry is looking for a candidate for the position:



      Requirements Engineer

      Location: Wrocław (hybrid work)

      Salary: 7 000 - 8 500 gross UoP

      Zakres obowiązków

      • Analyse requirements and improve business processes in order to adapt them to existing structures
      • Design and implement solutions together with our teams to create a highly automated Service Delivery platform

      Wymagania

      • Fluent English (daily work conducted mainly in English)
      • Basic understanding of software development process and methodology
      • Very good analytical and problem-solving skills, critical thinking, ability to focus on the big picture as well as the details (i.e. separation of requirements, breakdown structures)
      • Ability to define requirements and create user stories
      • Skill in creating business process documentation including diagrams
      • Knowledge of collaboration and documentation tools (e.g. Jira, Confluence, Slack, Miro)
      • Previous experience in related areas (Business Process Engineering)
      • Excellent communication skills
      • Flexibility and willingness to spend some days in one of our Locations in Russia, Germany or Poland (delegations possible, but not certain for everyone)
      • Would be an asset:
        • Qualification in a related field
        • Experience in software development and/or service delivery
        • Understanding of Agile, Scrum, Kanban, Design Thinking

      Oferujemy

      • Work in agile methodology
      • A secure job position in an exponentially growing international IT company
      • Room to implement your own ideas, challenges within your own responsibility
      • Possibility to grow within a multicultural work environment with a flat structure and direct, informal communication
      • A job with purpose - the possibility to contribute to our CSR projects
      • Welcome package, full introduction to the company, Buddy program to help you get started
      • Language courses, discounts in partner universities, a wide range of training on our internal e-learning platform, for our employees’ kids access to educational modules
      • A package of co-funded benefits: lunches and multisport card, private health care as well as life insurance for you, your partner, and family members
  • Szef Produkcji (branża stalowa)

    Forge&Frost HR Consulting
    • Żychlin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forge&Frost HR Consulting dla swojego klienta, producenta konstrukcji spawanych na potrzeby budownictwa, energetyki oraz przemysłu maszyn i urządzeń rolniczych, poszukuje kandydatów na stanowisko:


      Szef Produkcji

      Miejsce pracy: Żychlin

      Branża: Inżynieria

      Wynagrodzenie: 10 000 - 15 000 zł brutto


      Zakres obowiązków

      • Zarządzanie produkcją, a w tym w szczególności odpowiedzialność za:
      • Efektywność procesów produkcyjnych
      • Zarządzanie zespołem
      • Organizację i koordynację procesów produkcyjnych
      • Wizualizację procesów i czynności produkcyjnych
      • Nadzór nad bezpiecznym prowadzeniem produkcji
      • Efektywną organizację stanowisk pracy
      • Nadzór nad utrzymaniem czystości na produkcji
      • Kontrolę jakości i wydajności procesów produkcyjnych i wyrobów
      • Kontrolę kosztów produkcyjnych
      • Prowadzenie zapisów z monitorowania wskaźników produkcyjnych
      • Opracowywanie i implementację projektów modernizacyjnych i optymalizacyjnych (wdrożenie standardów 5S, Lean Manufacturing itp.)
      • Monitorowanie procesów reklamacyjnych, wewnętrznych i zewnętrznych
      • Rozwiązywanie problemów natury technicznej, organizacyjnej i personalnej

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Inicjatywa w działaniu, przedsiębiorczość, zdolności strategiczne, organizacyjne i analityczne
      • Bardzo dobre umiejętności menadżerskie i interpersonalne
      • Doświadczenie w branży konstrukcji spawanych
      • Znajomość narzędzi optymalizujących procesy produkcyjne
      • Znajomość systemów zarządzania produkcją (Lean Management, 5S)
      • Wiedza na temat parku maszynowego (obrabiarki, spawarki itp.)
      • Dobra znajomość j. angielskiego

      Oferujemy

      • Świadczenia z funduszu socjalnego
      • Możliwość szkoleń
      • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego PZU Życie
  • Elektromechanik

    Forge&Frost HR Consulting
    • Koninko
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forge&Frost HR Consulting dla swojego Klienta, firmy ABC Automotive Poland Sp. z o.o., zajmującej się produkcją i dostarczaniem części do najbardziej znanych producentów samochodów, poszukuje Kandydata na stanowisko:



      Elektromechanik

      Branża: automotive

      Miejsce pracy: Koninko, woj. wielkopolskie

      Wynagrodzenie: adekwatne do posiadanych umiejętności

      Zakres obowiązków

      • Wykonywanie okresowych przeglądów maszyn, urządzeń oraz instalacji
      • Bieżące usuwanie awarii i usterek
      • Instalacja nowych maszyn oraz urządzeń
      • Modyfikacje istniejących linii produkcyjnych
      • Raportowanie prac do systemu zarządzającego działem UR

      Wymagania

      • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Umiejętność tworzenia oraz obsługi dokumentacji technicznej
      • Znajomość układów elektrycznych, hydraulicznych i mechanicznych
      • Wykształcenie techniczne
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Mile widziana będzie:
      • Umiejętność programowania sterowników PLC firm Siemens oraz Mitsubishi
      • Doświadczenie w pracy w dziale utrzymania ruchu przy maszynach wtryskowych

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w renomowanej, międzynarodowej organizacji
      • Pakiet medyczny LuxMed
      • Ubezpieczenie na życie
      • Dofinansowanie do karty Multisport
      • Możliwość awansu wewnętrznego w firmie
      • Premia frekwencyjna oraz dodatek za pracę w godzinach nocnych
      • Program wdrożeniowy oraz dostęp do szerokiego pakietu szkoleń pracowniczych
      • Nowe i nowocześnie urządzone miejsce pracy, zapewniające ergonomię na najwyższym poziomie
  • Automatyk Utrzymania Ruchu

    Forge&Frost HR Consulting
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forge&Frost HR Consulting dla swojego Klienta, firmy GSN Polska SP. z o.o. zajmującej się serwisem i konserwacją parku maszynowego dla firmy Volkswagen, poszukuje Kandydata na stanowisko:


      Automatyk Utrzymania Ruchu

      Branża: automotive

      Miejsce pracy: Poznań, Antoninek

      Wynagrodzenie: zasadnicze (adekwatne do posiadanych umiejętności) + premia

      Zakres obowiązków

      • Uruchamianie nowych maszyn i linii technologicznych
      • Optymalizacja istniejących procesów i wprowadzanie usprawnień
      • Odbiór techniczny instalacji zgodnie ze specyfikacją
      • Prowadzenie dokumentacji technicznej pracy
      • Wykonywanie analizy PLC sterowników Siemens
      • Wykonywanie okresowych przeglądów maszyn, urządzeń oraz linii produkcyjnych
      • Analiza awarii i rozwiązywanie problemów
      • Diagnozowanie i usuwanie usterek w robotach przemysłowych

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie o profilu: Elektryka, Elektronika, Automatyka (lub pokrewne) lub minimum 3-letnie doświadczenia na podobnym stanowisku pracy
      • Dobra znajomość typów sterowania S7-300 i 400, 1200 (TIA Portal)
      • Znajomość napędów / przetwornic częstotliwości firmy Siemens, SEW
      • Prawo jazdy kat. B
      • Dodatkowym atutem będzie:

      -Doświadczenie zawodowe w zakresie budowy obrabiarek lub systemów montażowych

      -Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego

      -Uprawnienia SEP do 1 kV

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o międzynarodowym zasięgu
      • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze
      • System bonusowy
      • Dodatki okolicznościowe
      • Liczne szkolenia zawodowe
      • Krótka ścieżka decyzyjna
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Dofinansowanie do karty Multisport
      • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
      • Możliwość rozwoju w strukturach firmy w kierunku Programisty PLC
      • Praca przy innowacyjnych projektach związanych z elektromobilnością
  • Global Talent Development Specialist

    Forge&Frost HR Consulting
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forge&Frost HR Consulting for the international company in the electroplating and electronics sector is looking for a:


      Global Talent Development Specialist

      Location: Poznań (hybrid work)

      Company: Atotech Group

      Zakres obowiązków

      • To coordinate the global training programs and consolidate global training metrics
      • To administer the Learning Management System and be the key contact person for operational enquiries
      • To oversee the system setup of online learning programs
      • To track and monitor the performance management cycle (e.g. % completion and reminders, rating distribution analysis, etc.)
      • To drive employee communications on Learning & Development topics
      • To provide support on other Global Talent Development projects

      Wymagania

      • A minimum of 2 years of working experience in a multinational company environment
      • Proficient in both written and spoken English
      • Experience with Learning Management System (specifically online learning administration) is a must
      • Experience in training administration for the full training cycle
      • Experience with online learning program development is a plus (nice-to-have, not a must)
      • Effective communication skills, structured approach, and ability to reduce complexity
      • Strong planning and organizing skills, with diligence and attention to details
      • Ability to work in a team as well as independently
      • Strong sense of ownership, organizational drive, and passion for Talent Development

      Oferujemy

      • Open-feedback culture and friendly office environment
      • Extensive orientation support
      • Flexibility in working hours and (partially) in terms of location
      • We offer compensation and benefit packages, among others, performance-related bonus, additional medical insurance, Multisport
  • Export Sales Manager

    Forge&Frost HR Consulting
    • Zielona Góra
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forge&Frost HR Consulting is looking for an Export Sales Manager for its client a company specialising in the design and production of tradeshow booths and the production of furniture and interior design. The role would be to become part of an international team.


      The company has offices in Berlin, Las Vegas, Dubai, and New Delhi, while the main office and a 7,000 sqm production unit is located in Zielona Góra.


      Export Sales Manager

      Location: 100% remote or hybrid work in Zielona Góra

      Salary based on level of competence and experience

      Zakres obowiązków

      • Active source of new customers for furniture products and another assortment (kitchen furniture, cabinets, doors, wall panels, and other items)
      • Maintaining business relations with key customers of the company (international market) and regular trade visits
      • Building long-term business relationships
      • Distribution of promotional materials (e.g. POS) to customers to support sales and maintain a high level of visibility for the new and innovative product brand "3D Texture"
      • Control and monitoring of the distribution of supplied promotional material between wholesale and retail
      • Constant analysis of the performance of targets in the channel and profitability of existing customers
      • Identifying opportunities to increase sales with existing customers - including increasing sales volumes of existing brands as well as introducing new brands
      • Identification and exploitation of new customer opportunities in foreign markets
      • Identification of potential new sales channels
      • Participation in trade fairs at the domestic and international level
      • Implementation of sales plans
      • Active promotion of the company and "3D Texture" products at trade events

      Wymagania

      • Readiness to visit Zielona Góra from time to time
      • Experience in selling manufactured products
      • Very good knowledge of English (second language desirable)
      • Result-oriented, self-reliant and excellent communication skills
      • Experience in customer acquisition in the furniture industry in foreign markets
      • Willingness to travel

      Oferujemy

      • Work in a well-established company - on the market for 16 years
      • Teamwork in an international team
      • Necessary equipment for work
      • Education budget
      • Support for sports cards and medical care
  • Project Manager (events and tradeshows)

    Forge&Frost HR Consulting
    • Zielona Góra
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forge&Frost HR Consulting is looking for a Project Manager for its client a company specialising in the design and production of tradeshow booths and the production of furniture and interior design. The role would be to become part of an international team.


      The company has offices in Berlin, Las Vegas, Dubai, and New Delhi, while the main office and a 7,000 sqm production unit is located in Zielona Góra.


      Project Manager (furniture industry)

      Location: 100% remote work or hybrid work in Zielona Góra

      Salary based on level of competence and experience

      Zakres obowiązków

      • Comprehensive project management based on customer expectations (design, technical specification)
      • Planning, preparation, and supervision of stand construction based on strict time and budget frames
      • Effective communication with project team members and with clients (mostly foreign) and trade fair organisers (also foreign)
      • Preparation and provision of required reports
      • Analysis of results and identification of problem areas, proposing corrective actions if necessary
      • Day-to-day implementation of project changes, identification of risks, and development of contingency plans
      • Control and verification of orders on-site (international exhibitions)

      Wymagania

      • Readiness to visit Zielona Góra from time to time
      • Preferably higher technical education
      • Experience in the exhibition and/or event industry of more than 3 years
      • Knowledge of project management methods and tools
      • Knowledge of MS Office (Word, Excel)
      • Excellent knowledge of English
      • Knowledge of other foreign languages is advantageous
      • Communication skills and the ability to work in a team
      • Ability to work under time pressure
      • Category "B" driving license
      • Willingness to travel on business

      Oferujemy

      • Work in a well-established company - on the market for 16 years
      • Teamwork in an international team
      • Necessary equipment for work
      • Education budget
      • Support for sports cards and medical care
  • Production Manager (furniture industry)

    Forge&Frost HR Consulting
    • Zielona Góra
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forge&Frost HR Consulting is looking for a Project Manager for its client a company specialising in the design and production of tradeshow booths and the production of furniture and interior design. The role would be to become part of an international team.


      The company has offices in Berlin, Las Vegas, Dubai, and New Delhi, while the main office and a 7,000 sqm production unit is located in Zielona Góra.


      Production Manager (furniture industry)

      Location: Zielona Góra

      Salary: 15 000 zł - 20 000 zł brutto UoP

      Zakres obowiązków

      • Ensuring high-quality furniture production
      • Define the departmental production plans for the "3D Texture" product line
      • Monitoring the implementation of the set production plan, ensuring its efficiency and continuity
      • Planning of employees' work schedules
      • Ensuring correct health and safety working conditions (BHP)
      • Reporting and analysis of the performance of an intelligent, automated production process
      • Motivating employees to improve their professional competences and qualifications
      • Communication with other company departments

      Wymagania

      • Experience in the furniture industry - furniture production, and in a similar position
      • Practical and broad knowledge of modern methods and techniques of furniture production
      • Ability to organise and plan production, including practical knowledge of Lean Production principles
      • Knowledge of and experience in working with modern software (Intelligent Manufacturing System -ISP) and machinery (such as: industrial panel cutting machine, single head CNC machine, industrial hole-making machine, one-sided edge banding machine, conveyors and conveyors, vacuum press)
      • Knowledge of and skill in implementing the automation of production processes
      • Ability to read and interpret technical drawings and architectural plans
      • Team leadership skills
      • Self-directed work and very good at planning and organising your own and your team's work
      • Category "B" driving license

      Oferujemy

      • Work in a well-established company - on the market for 16 years
      • Teamwork in an international team
      • Necessary equipment for work
      • Education budget
      • Support for sports cards and medical care
  • Furniture Designer

    Forge&Frost HR Consulting
    • Zielona Góra
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forge&Frost HR Consulting is looking for a Project Manager for its client a company specialising in the design and production of tradeshow booths and the production of furniture and interior design. The role would be to become part of an international team.


      The company has offices in Berlin, Las Vegas, Dubai, and New Delhi, while the main office and a 7,000 sqm production unit is located in Zielona Góra.


      Production Manager (furniture industry)

      Location: Zielona Góra

      Salary: 15 000 zł - 20 000 zł brutto UoP

      Zakres obowiązków

      • Selection of materials and accessories with regard to their technical properties and aesthetics
      • Calculating the material and accessory requirement
      • Making design arrangements with the customer for the delivery
      • Supervising the implementation of projects
      • Creating a positive purchasing experience and ensuring customer satisfaction
      • Working closely with other company departments: production, customer service, accounting
      • Preparing contracts, forms, and project documentation

      Wymagania

      • Readiness to visit Zielona Góra from time to time
      • Strong written and oral communication skills in English (English is used in daily communication)
      • Higher technical education
      • 3-4 years of experience in a similar position
      • Ability to prepare technical drawings, read technical documentation
      • Good knowledge of furniture design programs (3DS Max)
      • Knowledge of the market and trends in the home furnishings industry
      • Experience in sales and cooperation with clients
      • Category "B" driving license (nice to have)

      Oferujemy

      • Work in a well-established company - on the market for 16 years
      • Teamwork in an international team
      • Necessary equipment for work
      • Education budget
      • Support for sports cards and medical care
  • HR Business Partner

    Forge&Frost HR Consulting
    • Gniezno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forge&Frost HR Consulting

      Forge&Frost HR Consulting dla swojego klienta poszukuje osoby na stanowisko HR Business Partner, która stając się członkiem zespołu, wspomoże nadchodzące zmiany w firmie i pomoże ustandaryzować i rozwinąć obecne procesy.


      HR Business Partner

      Miejsce pracy: Gniezno

      Wynagrodzenie adekwatne do poziomu kompetencji i doświadczenia

      Zakres obowiązków

      • Analiza i zaplanowanie budżetu przeznaczonego na wynagrodzenie pracowników
      • Przeprowadzanie rekrutacji end-to-end na potrzeby centrali firmy
      • Audyt HR oraz zaprojektowanie strategii personalnej firmy
      • Ustandaryzowanie struktury organizacyjnej firmy
      • Zaprojektowanie matryc kompetencji pracowników
      • Stworzenie wymiernych KPI dla poszczególnych stanowisk

      Wymagania

      • Doświadczenie w prowadzeniu podobnych projektów
      • Samodzielności (początkowo będzie tworzył jednoosobowy Dział HR)
      • Umiejętność planowania oraz osiągania wyznaczonego celu
      • Transparentności oraz chęci współpracy z poszczególnymi Działami, a także Zarządem
      • Gotowości do pracy w siedzibie firmy

      Oferujemy

      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (istnieje od ponad stu lat)
      • Możliwość ścisłej współpracy z Zarządem
      • Miejsce na wdrażanie nowych pomysłów w firmie o strukturze rozproszonej
      • Wyzwania związane z poprowadzeniem Działu HR odpowiedzialnego za 500+ pracowników
      • Zatrudnienie w formie UoP lub B2B
  • HR Payroll & Insurance Specialist (with German)

    Forge&Frost HR Consulting
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forge&Frost HR Consulting

      Forge&Frost HR Consulting for the international company in the electroplating and electronics sector is looking for a:



      HR Payroll Specialist (with German)

      Location: Poznań (hybrid work)

      Salary: 8 700 PLN gross


      Who is our client?


      International company with a dedicated hub focusing on supporting all company divisions and developing employee talent. Our client specializes in research & development, wholesale commerce, and engineering, constructions, technology.


      Working in our client team you can be sure that your individuality will be acknowledged, you will have the chance to work in an international environment, and values such as honesty, openness, and ethics will guide you in your daily work.

      Zakres obowiązków

      • Payroll accounting services (time management, employee reporting and certification, company pension plans in Germany, and other insurances)
      • Creation, maintenance, and modification of HR master data, from entry to exit
      • Preparation of statistics and reports
      • Preparation of annual financial statements in close cooperation with the accounting and controlling departments
      • Collaborate on payroll projects and ongoing optimization of HR processes
      • Participation in external examinations, internal audits, and on the subject of SOX
      • Supervision of external SAP consultants and coordination with the SAP Competence Center

      Wymagania

      • +2 years of work experience in payroll accounting
      • Up-to-date knowledge of taxes and social security in Germany, knowledge of labor law
      • High communication skills and ability to work in a team
      • Fluency in German and good written and spoken English skills
      • Ability to use payroll software, preferably experience in working with SAP R/3 HR and knowledge of MS-Office package (especially Excel)

      Oferujemy

      • Attractive basic salary and a performance-based bonus
      • A hybrid work model and flexible working hours
      • Onboarding program
      • Additional benefits package: Multisport card, health insurance, and many others
      • Open feedback culture and friendly office environment
      • Working in an innovative, international environment
  • Samodzielna/y Księgowa/y

    Forge&Frost HR Consulting
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forge&Frost HR Consulting dla swojego klienta, firmy świadczącej usługi w zakresie outsourcingu finansów, księgowości i wynagrodzeń, poszukuje kandydatów na stanowisko:

      Samodzielna/y księgowa/y

      Miejsce pracy: Poznań - Grunwald

      Branża: księgowość, rachunkowość, podatki

      Wynagrodzenie: 7 000 - 10 000 zł brutto

      Zakres obowiązków

      • Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i merytorycznym,
      • Dekretacja i księgowanie dokumentów,
      • Rozliczanie podatków (VAT, CIT),
      • Sporządzanie deklaracji i informacji do odpowiednich urzędów,
      • Generowanie JPK,
      • Przygotowywanie sprawozdań finansowych, raportów, miesięcznych bilansów, rachunków wyników,
      • Sporządzanie sprawozdawczości do GUS i NBP,
      • Nadzór merytoryczny nad pracą zespołu,
      • Komunikacja z klientami także w języku angielskim lub/i niemieckim.

      Wymagania

      • Wykształcenie ekonomiczne (preferowane rachunkowość i finanse),
      • Min. 4 letnie doświadczenie w pracy w dziale księgowym (doświadczenie w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem),
      • Praktyczna znajomość ustawy o podatku VAT, podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o rachunkowości,
      • Znajomość MS Office oraz systemów finansowo- księgowych,
      • Zdolności analityczne oraz dobra organizacja i planowanie pracy,
      • Znajomość języka obcego (niemieckiego lub angielskiego) na poziomie umożliwiającym kontakt z klientem,

      Oferujemy

      • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16,
      • Możliwość pracy hybrydowej,
      • Pakiet indywidualnych świadczeń medycznych,
      • Rozwój wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych,
      • Szkolenia,
      • Praca w środowisku międzynarodowym dla klientów grupy.
  • HR Manager

    Forge&Frost HR Consulting
    • Gniezno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 10 000-15 000 zł / mies.
    • Forge&Frost HR Consulting dla swojego Klienta poszukuje Kandydata na stanowisko:


      HR Manager

      Miejsce pracy: Gniezno

      Wynagrodzenie: adekwatne do poziomu kompetencji i doświadczenia

      Zakres obowiązków

      Nasz Klient poszukuje Osoby, która stając się członkiem zespołu, wspomoże nadchodzące zmiany w firmie i pomoże ustandaryzować obecne procesy. Działania Osoby na stanowisku HR Managera będą podzielone na trzy etapy.


      Pierwszy etap:

      • Audyt HR oraz zaplanowanie strategii personalnej firmy
      • Ustandaryzowanie struktury organizacyjnej firmy
      • Zaprojektowanie matryc kompetencji pracowników
      • Określenie poziomu kompetencji pracownika oraz porównanie z wymogami na danym stanowisku
      • Określenie ścieżek rozwoju na poszczególnych stanowiskach (wybór odpowiednich działań rozwojowych etc.)
      • Stworzenie wymiernych KPI dla poszczególnych stanowisk
      • Analiza i zaplanowanie budżetu przeznaczonego na wynagrodzenie pracowników

      Drugi etap:

      • Zaprojektowanie odpowiednich i bezpiecznych procedur związanych z systemem ocen pracowników
      • Zaplanowanie badań sprawdzających zadowolenie pracowników
      • Wsparcie w rekrutacjach
      • Planowanie szkoleń, imprez integracyjnych
      • Utworzenie planu działań wspierających Employer Branding

      Trzeci etap:

      • Stała współpraca z Zarządem w celu efektywnego ZZL
      • Budowanie kultury organizacji oraz planowanie długoterminowych potrzeb firmy

      Wymagania

      • Doświadczenie w prowadzeniu podobnych projektów
      • Samodzielności (początkowo będzie tworzył jednoosobowy Dział HR)
      • Umiejętność planowania oraz osiągania wyznaczonego celu
      • Transparentności oraz chęci współpracy z poszczególnymi Działami, a także Zarządem
      • Gotowości do pracy w siedzibie firmy

      Oferujemy

      Zachęcamy do kontaktu telefonicznego oraz przesłania CV :)

  • Doradca Kredytowy Klienta Biznesowego

    Forge&Frost HR Consulting
    • Grodzisk Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Forge&Frost HR Consulting dla swojego Klienta poszukuje Kandydata na stanowisko:

      Doradca Kredytowy Klienta Biznesowego

      Miejsce pracy: Grodzisk Wielkopolski

      Branża: Bankowość

      Wynagrodzenie: Adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia

      Zakres obowiązków

      • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami
      • Identyfikacja potrzeb Klientów i nowych możliwości biznesowych w ramach istniejącej współpracy
      • Bieżąca obsługa i wsparcie Klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w Banku
      • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych
      • Przygotowywanie dokumentacji kredytowej
      • Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku

      Wymagania

      • Minimum rok doświadczenia w pracy przy obsłudze kredytowej Klientów
      • Wysoka motywacja do osiągania celów i proaktywność
      • Podstawowa wiedza ekonomiczna
      • Znajomość rynku kredytowego
      • Wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne
      • Umiejętność prowadzenia negocjacji
      • Umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • Możliwość dalszego rozwoju w obrębie firmy w kierunku stanowisk kierowniczych
      • Atrakcyjny system premiowy
      • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
      • Dostęp do pakietu szkoleń pracowniczych
      • Regularne godziny pracy (8:30-16:30)
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Świadczenia z funduszu socjalnego
      • Niezbędne narzędzia pracy
  • Główny Technolog R&D ds. mięs świeżych i przetworzonych

    Forge&Frost HR Consulting
    • Tomaszów Mazowiecki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 10 000-13 000 zł / mies.
    • Forge&Frost HR Consulting dla swojego klienta, firmy Roldrob - europejskiego lidera w branży drobiarskiej, poszukuje Kandydata na stanowisko:


      Główny Technolog R&D ds. mięs świeżych i przetworzonych

      Miejsce pracy: Tomaszów Mazowiecki

      Wynagrodzenie: 10 000 zł brutto + premia

      Zakres obowiązków

      • Opracowywanie i przygotowywanie wzorów produktów do prezentacji wewnętrznych i prezentacji u Klientów
      • Współpraca z Dyrektorem R&D, Działem Marketingu i Działem Sprzedaży
      • Opracowywanie technologii wytwarzania i pakowania nowych/ modernizowanych wyrobów
      • Opracowywanie i weryfikacja treści etykiet, projektów opakowań jednostkowych i zbiorczych
      • Prowadzenie pełnej dokumentacji prób technologicznych i przygotowanie danych niezbędnych do uruchomienia produkcji przemysłowej
      • Sporządzanie instrukcji technologicznych oraz wzorów niezbędnej dokumentacji procesu produkcyjnego
      • Sporządzanie w pełnym zakresie specyfikacji jakościowych nowych lub modernizowanych wyrobów
      • Sporządzanie dokumentacji klientowskich
      • Wnioskowanie o ustalenie norm zużycia materiałów pomocniczych
      • Przygotowywanie niezbędnych próbek nowych wyrobów w celu przeprowadzenia badań laboratoryjnych
      • Współpraca z instytucjami branżowymi w zakresie innowacyjności

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu technologii żywienia
      • Doświadczenie na stanowisku w zakładzie produkcyjnym, przetwarzającym świeże mięso drobiowe lub wołowe na produkty pieczone i/lub panierowane – warunek konieczny
      • Znajomość języka angielskiego
      • Odpowiedzialność, dokładność oraz zaangażowanie w realizacji zadań
      • Dobra organizacja pracy oraz samodzielność

      Oferujemy

      • Niezbędne narzędzia do pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
      • Karta Multisport
      • Premia za cele
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych, w tym m.in.: dopłata urlopowa

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka