Merkandi Aukcje Pańków i Wspólnicy spółka jawna

Merkandi Aukcje Pańków i Wspólnicy spółka jawna

O platformie Merkandi:

Jesteśmy międzynarodową platformą handlu hurtowego dla towarów oferowanych zarówno w regularnej sprzedaży hurtowej, jak i pochodzących z zajęć komorniczych, nadwyżek produkcyjnych i magazynowych, likwidacji firm czy zwrotów konsumenckich. 

Tworzymy przyszłość handlu hurtowego. Eliminujemy granice, bariery językowe, zwiększamy bezpieczeństwo transakcji. Tworzymy jedno miejsce, w którym międzynarodowy handel hurtowy staje się prosty, łatwo dostępny, bezpieczny. Realizujemy wizję jednego portalu, który łączy hurtowników i oferty z całego świata, zwiększając konkurencyjność na rynku i dostęp do szerszego wachlarzu asortymentu, zapewniając jednocześnie możliwość skalowania biznesu o nowe rynki i klientów.

Merkandi Aukcje Pańków i Wspólnicy spółka jawna najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Specjalista ds. obsługi klienta Warszawa, Business Development Manager Warszawa.
Kategorie zawodowe: obsługa klienta / call center, bankowość / finanse.

Oferty pracy Merkandi Aukcje Pańków i Wspólnicy spółka jawna

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Merkandi Aukcje Pańków i Wspólnicy spółka jawna

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa Merkandi Aukcje Pańków i Wspólnicy spółka jawna

Siedziba główna

Merkandi Aukcje Pańków i Wspólnicy spółka jawna poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Opinie o firmie Merkandi Aukcje Pańków i Wspólnicy spółka jawna

5

Na podstawie 22 oceny z Google.

Michał Majewski

Michał Majewski

"Serdecznie polecam współpracę z mBiurem. Byłem sceptycznie nastawiony co do wirtualnych biur, ale bardzo pozytywnie się zaskoczyłem. W końcu mogę w pełni skupić się na prowadzeniu własnego biznesu, a wszelkie sprawy administracyjne jak archiwizacja dokumentów, czy odbiór paczek, zostawiam im. PS. Polecam współpracę z placówką przy ul. Domaniewskiej ze względu na bardzo miłą i zawsze profesjonalną obsługę. Pani zawsze wita i żegna mnie uśmiechem od ucha do ucha, aż nie chce się wychodzić :)"

3 lata temu

Ka Sia

Ka Sia

"Biurowiec robi niesamowite wrażenie! Biuro również prezentuje się super! Jakość świadczonych usług na najwyższym poziomie! Asystentka bardzo miła, zawsze uśmiechnięta i pomocna! :)"

8 lat temu

mBiuro Warszawa Nowogrodzka

mBiuro Warszawa Nowogrodzka

"Niesamowicie profesjonalna i sympatyczna asystentka. Biuro zlokalizowane jest w nowoczesnym biurowcu na Mokotowie z przestronną salą konferencyjną. Bardzo polecam!"

3 lata temu

Karina Kurowska

Karina Kurowska

"Bardzo dobra lokalizacja, wśród największych firm w Polsce. Oddział mBiuro bardzo elegancki i profesjonalnie wyposażony - idealne miejsce na wynajem sali konferencyjnej. Polecam."

5 lat temu

Mbiuro Lodz

Mbiuro Lodz

"Największe wrażenie robi niezwykle profesjonalny biurowiec! Dodatkowym plusem jest utrzymanie aranżacji biura w nowoczesnym stylu!"

5 lat temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Praca Merkandi Aukcje Pańków i Wspólnicy spółka jawna - oferty archiwalne

  • Business Development Manager

    Merkandi Aukcje Pańków i Wspólnicy spółka jawna
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • We are looking for an ambitious and energetic Business Development Manager to help us expand our clientele.

      The goal is to drive sustainable financial growth through boosting sales and acquiring new clients as well as forging strong relationships with the existing ones.


      Zakres obowiązków

      Your responsibilities:

      - Researching and identifying new business opportunities (most importantly - partnerships, but also: new markets, growth areas, products and services)

      - Setting goals and developing plans for business and revenue growth

      - Researching prospective accounts in target markets

      - Pursuing leads and moving them through the sales cycle

      - Identifying and actively acquiring new customers

      - Build long-term relationships with new and existing customers

      - Implementation of assumed business plans and building a positive image of the company

      - Attending conferences and industry events


      Wymagania

      Our requirements:

      - Proven working experience as a business development manager, sales executive or a relevant role

      - Proven successes in acquiring international customers

      - Ability to flourish with minimal guidance, being proactive and able handle uncertainty

      - Strong Communication and negotiation skills

      - Understanding the needs of our customers and being able to respond effectively with a plan of how to meet them

      - Ability to think strategically - seeing the bigger picture and setting aims and objectives in order to develop and improve the business

      - Readiness to travel abroad and therefore appropriate availability

      - Fluency in English (additionally French or German language knowledge is an advantage)


      Oferujemy

      What do we offer:

      - Work in an organization with an established position, whose services are highly appreciated on the international market

      - Real impact on the company's strategy and direction of company development

      - Ability to develop and implement your own ideas

      - A full-time employment contract (or B2B)

      Miejsce pracy: remote

      Wynagrodzenie: 9 000 - 12 000 PLN gross



  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Merkandi Aukcje Pańków i Wspólnicy spółka jawna
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków należeć będzie:

      • kontakt z potencjalnymi klientami platformy Merkandi,

      • obsługa klientów kontaktujących się z nami: telefonicznie, mailowo, poprzez online chat oraz social media,

      • budowanie i utrzymywanie długofalowych, trwałych relacji z aktualnymi klientami,

      • weryfikacja dokumentów otrzymanych od klientów,

      • moderowanie treści umieszczanych na naszej stronie przez klientów,

      • stałe udoskonalanie efektywności realizowanych działań operacyjnych oraz sprzedażowych,

      • realizacja założonych planów biznesowych i budowanie pozytywnego wizerunku firmy,

      Wymagania

      Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz zdolność zrozumienia potrzeb potencjalnego klienta za pomocą sprawnego zadawania pytań i umiejętności słuchania,

      • lubisz pracę z klientem i potrafisz nawiązać pozytywny kontakt z rozmówcą,

      • możesz pochwalić się umiejętnościami sprzedażowymi lub wyjątkowymi sukcesami w relacjach z klientami,

      • jesteś otwarty na naukę i rozwój osobisty, chętnie podejmujesz się nowych wyzwań;

      • cechuje Ciebie empatia i chęć pomagania,

      • znasz język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację z klientem,

      • Pakiet Ms Office nie ma dla Ciebie tajemnicy,

      Oferujemy

      • pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji, której usługi są wysoce cenione na rynku międzynarodowym,

      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat,

      • pracę w dni robocze, w godzinach biznesowych 9:00-17:00,

      • możliwość rozwijania i wdrażania własnych pomysłów,

      • możliwość pracy zdalnej,

      • prywatną opiekę medyczną,

      • spotkania integracyjne,

      • brak dress codu.

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Merkandi Aukcje Pańków i Wspólnicy spółka jawna
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków należeć będzie:

      • kontakt z potencjalnymi klientami platformy Merkandi,

      • obsługa klientów kontaktujących się z nami: telefonicznie, mailowo, poprzez online chat oraz social media,

      • budowanie i utrzymywanie długofalowych, trwałych relacji z aktualnymi klientami,

      • weryfikacja dokumentów otrzymanych od klientów,

      • moderowanie treści umieszczanych na naszej stronie przez klientów,

      • stałe udoskonalanie efektywności realizowanych działań operacyjnych oraz sprzedażowych,

      • realizacja założonych planów biznesowych i budowanie pozytywnego wizerunku firmy,

      Wymagania

      Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz zdolność zrozumienia potrzeb potencjalnego klienta za pomocą sprawnego zadawania pytań i umiejętności słuchania,

      • lubisz pracę z klientem i potrafisz nawiązać pozytywny kontakt z rozmówcą,

      • możesz pochwalić się umiejętnościami sprzedażowymi lub wyjątkowymi sukcesami w relacjach z klientami,

      • jesteś otwarty na naukę i rozwój osobisty, chętnie podejmujesz się nowych wyzwań;

      • cechuje Ciebie empatia i chęć pomagania,

      • znasz język niemiecki na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację z klientem,

      • Pakiet Ms Office nie ma dla Ciebie tajemnicy,



      Oferujemy

      • pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji, której usługi są wysoce cenione na rynku międzynarodowym,

      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat,

      • pracę w dni robocze, w godzinach biznesowych 9:00-17:00,

      • możliwość rozwijania i wdrażania własnych pomysłów,

      • możliwość pracy zdalnej,

      • prywatną opiekę medyczną,

      • spotkania integracyjne,

      • brak dress codu.

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

    Merkandi Aukcje Pańków i Wspólnicy spółka jawna
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków należeć będzie:

      • kontakt z potencjalnymi klientami platformy Merkandi,

      • obsługa klientów kontaktujących się z nami: telefonicznie, mailowo, poprzez online chat oraz social media,

      • budowanie i utrzymywanie długofalowych, trwałych relacji z aktualnymi klientami,

      • weryfikacja dokumentów otrzymanych od klientów,

      • moderowanie treści umieszczanych na naszej stronie przez klientów,

      • stałe udoskonalanie efektywności realizowanych działań operacyjnych oraz sprzedażowych,

      • realizacja założonych planów biznesowych i budowanie pozytywnego wizerunku firmy,

      Wymagania

      Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz zdolność zrozumienia potrzeb potencjalnego klienta za pomocą sprawnego zadawania pytań i umiejętności słuchania,

      • lubisz pracę z klientem i potrafisz nawiązać pozytywny kontakt z rozmówcą,

      • możesz pochwalić się umiejętnościami sprzedażowymi lub wyjątkowymi sukcesami w relacjach z klientami,

      • jesteś otwarty na naukę i rozwój osobisty, chętnie podejmujesz się nowych wyzwań;

      • cechuje Ciebie empatia i chęć pomagania,

      • znasz język francuski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację z klientem,

      • Pakiet Ms Office nie ma dla Ciebie tajemnicy,



      Oferujemy

      • pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji, której usługi są wysoce cenione na rynku międzynarodowym,

      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat,

      • pracę w dni robocze, w godzinach biznesowych 9:00-17:00,

      • możliwość rozwijania i wdrażania własnych pomysłów,

      • możliwość pracy zdalnej,

      • prywatną opiekę medyczną,

      • spotkania integracyjne,

      • brak dress codu.


Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka