Firma Just Talents działa jako zaufany partner w obszarze rekrutacji. Od momentu założenia w 2019 roku, z pasją angażuje się w tworzenie połączeń między wykwalifikowanymi talentami a rozwijającymi się przedsiębiorstwami z sektorów SSC/BPO oraz finansów i księgowości. Siedziba firmy znajduje się w Radomiu, gdzie jednoosobowy zespół podejmuje działania mające na celu odkrywanie i łączenie najlepszych specjalistów z branży z ich przyszłymi pracodawcami.

Firma specjalizuje się w rekrutacji w obszarach takich jak księgowość, obsługa klienta oraz finanse, a także w sourcingu i head huntingu. Doskonale rozumie znaczenie precyzyjnego podejścia oraz dogłębnego zrozumienia potrzeb zarówno firm, jak i kandydatów, dlatego dąży do tego, aby jej usługi stały się synonimem jakości i efektywności.

W Just Talents istnieje silne przekonanie o wartości bezpośredniej i otwartej komunikacji. To podejście umożliwia budowanie trwałych relacji oraz oferowanie usług, które nie tylko odpowiadają na aktualne potrzeby rynku, ale także przewyższają oczekiwania klientów. Firma przyczynia się do osobistego i zawodowego rozwoju osób, które reprezentuje, a także wspiera sukces organizacji, z którymi współpracuje.

Choć historia Just Talents jest stosunkowo krótka, to ambicje firmy są znaczące. Każdego dnia firma stara się podnosić standardy, nieustannie poszukując możliwości udoskonalania swoich usług. Zachęca do współpracy, z przekonaniem, że wspólne działania mogą prowadzić do większych osiągnięć. Just Talents to więcej niż tylko rekrutacja — to partnerstwo w kształtowaniu przyszłości.

Oferty pracy Just Talents

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa Just Talents

Siedziba główna

Godziny otwarcia Just Talents

poniedziałek 09:00 - 17:00
wtorek 09:00 - 17:00
środa 09:00 - 17:00
czwartek 09:00 - 17:00
piątek 09:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Just Talents

Usługi rekrutacyjne dla firmy z sektora SSC/BPO oraz F&A. Pomagamy firmom oraz kandydatom w znalezieniu siebie nawzajem.

"Just Talents" to agencja rekrutacyjna zajmująca się pozyskiwaniem kandydatów w branży SSC/BPO, Finance and Accounting oraz Customer Service. Pomagamy firmom oraz kandydatom w znalezieniu siebie nawzajem. Zależy nam na sprawnej i szczerej komunikacji, dlatego też gwarantujemy obsługę na najwyższym poziomie nie zapominając przy tym o ludzkim podejściu. Dlaczego warto z nami współpracować? Jesteśmy młodą agencją, ale za to z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Wierzymy, że dzięki naszej ciężkiej pracy będziemy docierać do coraz to nowych Kandydatów. Wiemy, jak rynek pracy potrafi się zmieniać, dlatego też jesteśmy otwarci na ciągły rozwój i naukę. Biorąc sobie do serca słowa Alberta Einsteina: “Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów”, szukamy cały czas nowych rozwiązań, by prowadzone przez nas projekty rekrutacyjne były zakończone sukcesem.

Miasto
Radom
Siedziba główna
Radom, Mazowieckie
Branża
Kadry i rekrutacja
Specjalizacje
Accounting Recruitment, SSC/BPO Recruitment, Customer Service Recruitment, Financial Recruitment, Sourcing i Head hunting

Rok założenia

2019

Liczba pracowników

1 pracownik

Liczba obserwujących

168

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Just Talents
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Radom

Praca Just Talents - oferty archiwalne

  • Asystent/Asystentka Zespołu Podatkowego

    Just Talents
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Koordynacja działań recepcji i jej sprawne funkcjonowanie;
      • Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji;
      • Zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi;
      • Tłumaczenia robocze w języku angielskim i/lub niemieckim;
      • Ścisła współpraca z zarządem i kierownictwem;
      • Obsługa spotkań z Klientami;
      • Wykonywanie pomocniczych zadań dla zespołów podatkowych (na potrzeby obsługi klientów);
      • Przygotowanie projektów umów oraz ofert dla klientów;
      • Utrzymywanie kontaktu z dostawcami;
      • Nadawanie, odbiór i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej;
      • Łączenie rozmów telefonicznych;
      • Bieżące prace zlecone.

      Wymagania

      • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem);
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku lub pokrewnym;
      • Bardzo dobra znajomości MS Office;
      • Wysoka kultura osobista;
      • Doskonała organizacja pracy;
      • Sumienność i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na czas próbny 3 miesięcy - druga umowa o pracę na czas określony lub umowa na czas nieokreślony (w zależności od oceny pracy po okresie próbnym);
      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
      • Współpracę z doradcami podatkowymi, księgowymi lub audytorami;
      • Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia, podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;
      • Możliwość praktycznego szkolenia języka obcego przy obsłudze Klientów.


      Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikacji.

      Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 23483.