Ceres Management Services Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Ceres Management Services sp. z o.o. praca

Kraków

Od naszego debiutu na rynku w 2015 roku, Ceres Management Services nieustannie dąży do bycia liderem w dziedzinie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Nasza misja jest jasna i prosta: wspieramy inwestorów w realizacji ich biznesowych aspiracji, dostarczając im spersonalizowane i efektywne rozwiązania w obszarze zarządzania nieruchomościami. Jesteśmy dumni, że możemy przyczyniać się do wzrostu wartości zarządzanych przez nas aktywów, co jest świadectwem naszej skuteczności i zaangażowania.


W CERES Management Services, uczciwość, profesjonalizm i podejście właścicielskie to nie tylko słowa – to fundamenty, na których budujemy nasze relacje z klientami i partnerami. Wierzymy, że przedsiębiorczość i wsparcie lokalnych społeczności idą w parze z sukcesem biznesowym, a różnorodność i integracja są kluczowe dla innowacyjności i dynamiki naszego zespołu.

Nasze usługi Property Management i Project Management są dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Dzięki temu, że mamy biura w Bułgarii, Rumunii, Czechach i Polsce, nasz zasięg jest międzynarodowy, a doświadczenie lokalne. To połączenie pozwala nam na elastyczne i skuteczne zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi, niezależnie od ich lokalizacji.

Jesteśmy świadomi, że w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, ciągłe doskonalenie i adaptacja to klucz do sukcesu. Dlatego też nieustannie poszukujemy nowych sposobów na optymalizację naszych procesów i podnoszenie jakości świadczonych usług. Nasze działania są zawsze ukierunkowane na przyszłość, aby nasi klienci mogli czuć się pewnie, powierzając nam zarządzanie swoimi nieruchomościami.

W CERES Management Services, jesteśmy więcej niż tylko firmą zarządzającą nieruchomościami – jesteśmy partnerem, na którym można polegać. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych klientów, którzy już teraz cieszą się z owoców naszej wspólnej pracy.

Ceres Management Services Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Ceres Management Services Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Ceres Management Services Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Ceres Management Services Sp. z o.o.

Siedziba główna

Ceres Management Services Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
Ceres Management Services Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Bielsko-Biała
  3. Warszawa
  4. Wadowice
  5. Poznań
  6. Serock
  7. Bytom
  8. Głogów
  9. Jasło
  10. Niepołomice

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Ceres Management Services Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Administracji

    Ceres Management Services Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Ceres Management Services, dynamicznie rozwijająca się firma świadcząca kompleksowe usługi dla portfela nieruchomości w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, poszukuje do zespołu zarządzającego kompleksem biurowym Bonarka for Business w Krakowie, Kandydatki/Kandydata na stanowisko:

      Specjalista ds. Administracji

      MIEJSCE PRACY: KRAKÓW, Bonarka for Business

      Zakres obowiązków

      • Wsparcie administracyjne zespołu zarządzającego Bonarka for Business
      • Obsługa i nadzór nad dokumentami, fakturami i korespondencją
      • Przygotowywanie pism wewnętrznych i zewnętrznych
      • Współpraca z pozostałymi działami firmy Ceres
      • Przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji
      • Współpraca i budowanie profesjonalnych relacji z Najemcami i Kontrahentami
      • Nadzór nad zgłoszeniami na platformie helpdesk
      • Organizacja spotkań

      Wymagania

      • Wykształcenie minimum średnie,
      • Dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu,
      • Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny ze względu na bezpośrednie kontakty z Klientem
      • Znajomość pakietu Microsoft Office
      • Doświadczenie w obszarze nieruchomości komercyjnych mile widziane.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
      • Dodatkową opiekę zdrowotną oraz pakiet Multisport;
      • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach międzynarodowej firmy działającej w obszarze nieruchomości komercyjnych

      Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.

  • ASYSTENT(-KA) ADMINISTRACYJNY(-A) BIURA

    Ceres Management Services Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • Dynamicznie rozwijająca się i świadcząca usługi zarządcze dla portfela nieruchomości w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej firma Ceres Management Services sp. z o .o., poszukuje Kandydatki/-ta na stanowisko:


      PRACA / STAŻ
      ASYSTENT(-KA) ADMINISTRACYJNY(-A) BIURA


      MIEJSCE PRACY: KRAKÓW, BUMA SQUARE

      Zakres obowiązków

      • Obsługa poczty przychodzącej dla obsługiwanych spółek- rejestracja, skanowanie,
        dystrybucja i archiwizacja;
      • Obsługa firmowych adresów mailowych dla poczty przychodzącej - rejestracja, dystrybucja i
        archiwizacja;
      • Rejestracja poczty wychodzącej oraz organizacja wysyłki, w tym wysyłanie faktur sprzedaży
        do kontrahentów;
      • Organizacja kurierów;
      • Zaopatrzenie biura – zamówienia materiałów biurowych, itp.;
      • Pomoc w organizacji i obsłudze spotkań ;
      • Wprowadzanie faktur kosztowych dla obsługiwanych spółek do systemu finansowo-
        księgowego (SAP Business One);
      • Weryfikacja numerów rachunków bankowych kontrahentów z białą listą podatników;
      • Inne zadania związane z administracją biura zlecone przez przełożonego.

      Wymagania

      • Mile widziany student studiów zaocznych;
      • Dokładność i dobra organizacja pracy;
      • Samodzielność w działaniu;
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym;
      • Znajomość pakietu Microsoft Office.

      Oferujemy

      • Praca w międzynarodowej firmie w obszarze nieruchomości;
      • Umowę o pracę na czas określony na część etatu (do uzgodnienia- minimum 1/2) lub na
        umowę zlecenie;
      • Możliwość ustalenia indywidualnych godzin pracy;
      • Pakiet medyczny Luxmed;
      • Pakiet Multisport;
      • Szkolenie z obsługi programu finansowo-księgowego SAP Business One.

      Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.

Pracodawcy w Krakowie