Ceres Management Services Sp. z o.o.

Ceres Management Services Sp. z o.o.

Ceres Management Services Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Pracownik biurowy Kraków, Specjalista ds. administracji Kraków.
Kategorie zawodowe: administracja biurowa / praca biurowa.

Oferty pracy Ceres Management Services Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Ceres Management Services Sp. z o.o.

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach tej firmy

Mapy

Siedziba główna

Ceres Management Services Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe

Pełna nazwa
CERES MANAGEMENT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Wadowicka 6 30-415 Kraków
NIP
5223039065
REGON
362557564
KRS
0000576925
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
23.09.2015
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Budownictwo

  • 41.10.Z Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 64.99.Z Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
  • 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
  • 68.31.Z Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami
  • 68.32.Z Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 81.10.Z Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Archiwalne oferty pracy Ceres Management Services Sp. z o.o.

  • Specjalista ds. Administracji

    Ceres Management Services Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Ceres Management Services, dynamicznie rozwijająca się firma świadcząca kompleksowe usługi dla portfela nieruchomości w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, poszukuje do zespołu zarządzającego kompleksem biurowym Bonarka for Business w Krakowie, Kandydatki/Kandydata na stanowisko:

      Specjalista ds. Administracji

      MIEJSCE PRACY: KRAKÓW, Bonarka for Business

      Zakres obowiązków

      • Wsparcie administracyjne zespołu zarządzającego Bonarka for Business
      • Obsługa i nadzór nad dokumentami, fakturami i korespondencją
      • Przygotowywanie pism wewnętrznych i zewnętrznych
      • Współpraca z pozostałymi działami firmy Ceres
      • Przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji
      • Współpraca i budowanie profesjonalnych relacji z Najemcami i Kontrahentami
      • Nadzór nad zgłoszeniami na platformie helpdesk
      • Organizacja spotkań

      Wymagania

      • Wykształcenie minimum średnie,
      • Dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu,
      • Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny ze względu na bezpośrednie kontakty z Klientem
      • Znajomość pakietu Microsoft Office
      • Doświadczenie w obszarze nieruchomości komercyjnych mile widziane.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
      • Dodatkową opiekę zdrowotną oraz pakiet Multisport;
      • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach międzynarodowej firmy działającej w obszarze nieruchomości komercyjnych

      Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.

  • Specjalista ds. Administracji

    Ceres Management Services Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Ceres Management Services, dynamicznie rozwijająca się firma świadcząca kompleksowe usługi dla portfela nieruchomości w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, poszukuje do zespołu zarządzającego kompleksem biurowym Bonarka for Business w Krakowie, Kandydatki/Kandydata na stanowisko:

      Specjalista ds. Administracji

      MIEJSCE PRACY: KRAKÓW, Bonarka for Business

      Zakres obowiązków

      • Wsparcie administracyjne zespołu zarządzającego Bonarka for Business
      • Obsługa i nadzór nad dokumentami, fakturami i korespondencją
      • Przygotowywanie pism wewnętrznych i zewnętrznych
      • Współpraca z pozostałymi działami firmy Ceres
      • Przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji
      • Współpraca i budowanie profesjonalnych relacji z Najemcami i Kontrahentami
      • Nadzór nad zgłoszeniami na platformie helpdesk
      • Organizacja spotkań

      Wymagania

      • Wykształcenie minimum średnie,
      • Dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu,
      • Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny ze względu na bezpośrednie kontakty z Klientem
      • Znajomość pakietu Microsoft Office
      • Doświadczenie w obszarze nieruchomości komercyjnych mile widziane.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
      • Dodatkową opiekę zdrowotną oraz pakiet Multisport;
      • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach międzynarodowej firmy działającej w obszarze nieruchomości komercyjnych

      Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz Listu Motywacyjnego.

  • ASYSTENT(-KA) ADMINISTRACYJNY(-A) BIURA

    Ceres Management Services Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • Dynamicznie rozwijająca się i świadcząca usługi zarządcze dla portfela nieruchomości w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej firma Ceres Management Services sp. z o .o., poszukuje Kandydatki/-ta na stanowisko:


      PRACA / STAŻ
      ASYSTENT(-KA) ADMINISTRACYJNY(-A) BIURA


      MIEJSCE PRACY: KRAKÓW, BUMA SQUARE

      Zakres obowiązków

      • Obsługa poczty przychodzącej dla obsługiwanych spółek- rejestracja, skanowanie,
        dystrybucja i archiwizacja;
      • Obsługa firmowych adresów mailowych dla poczty przychodzącej - rejestracja, dystrybucja i
        archiwizacja;
      • Rejestracja poczty wychodzącej oraz organizacja wysyłki, w tym wysyłanie faktur sprzedaży
        do kontrahentów;
      • Organizacja kurierów;
      • Zaopatrzenie biura – zamówienia materiałów biurowych, itp.;
      • Pomoc w organizacji i obsłudze spotkań ;
      • Wprowadzanie faktur kosztowych dla obsługiwanych spółek do systemu finansowo-
        księgowego (SAP Business One);
      • Weryfikacja numerów rachunków bankowych kontrahentów z białą listą podatników;
      • Inne zadania związane z administracją biura zlecone przez przełożonego.

      Wymagania

      • Mile widziany student studiów zaocznych;
      • Dokładność i dobra organizacja pracy;
      • Samodzielność w działaniu;
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym;
      • Znajomość pakietu Microsoft Office.

      Oferujemy

      • Praca w międzynarodowej firmie w obszarze nieruchomości;
      • Umowę o pracę na czas określony na część etatu (do uzgodnienia- minimum 1/2) lub na
        umowę zlecenie;
      • Możliwość ustalenia indywidualnych godzin pracy;
      • Pakiet medyczny Luxmed;
      • Pakiet Multisport;
      • Szkolenie z obsługi programu finansowo-księgowego SAP Business One.

      Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.

  • ASYSTENT(-KA) ADMINISTRACYJNY(-A) BIURA

    Ceres Management Services Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dynamicznie rozwijająca się i świadcząca usługi zarządcze dla portfela nieruchomości w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej firma Ceres Management Services sp. z o .o., poszukuje Kandydatki/-ta na stanowisko:


      PRACA / STAŻ
      ASYSTENT(-KA) ADMINISTRACYJNY(-A) BIURA


      MIEJSCE PRACY: KRAKÓW, BUMA SQUARE

      Zakres obowiązków

      • Obsługa poczty przychodzącej dla obsługiwanych spółek- rejestracja, skanowanie,
        dystrybucja i archiwizacja;
      • Obsługa firmowych adresów mailowych dla poczty przychodzącej - rejestracja, dystrybucja i
        archiwizacja;
      • Rejestracja poczty wychodzącej oraz organizacja wysyłki, w tym wysyłanie faktur sprzedaży
        do kontrahentów;
      • Organizacja kurierów;
      • Zaopatrzenie biura – zamówienia materiałów biurowych, itp.;
      • Pomoc w organizacji i obsłudze spotkań ;
      • Wprowadzanie faktur kosztowych dla obsługiwanych spółek do systemu finansowo-
        księgowego (SAP Business One);
      • Weryfikacja numerów rachunków bankowych kontrahentów z białą listą podatników;
      • Inne zadania związane z administracją biura zlecone przez przełożonego.

      Wymagania

      • Mile widziany student studiów zaocznych;
      • Dokładność i dobra organizacja pracy;
      • Samodzielność w działaniu;
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym;
      • Znajomość pakietu Microsoft Office.

      Oferujemy

      • Praca w międzynarodowej firmie w obszarze nieruchomości;
      • Umowę o pracę na czas określony na część etatu (do uzgodnienia- minimum 1/2) lub na
        umowę zlecenie;
      • Możliwość ustalenia indywidualnych godzin pracy;
      • Pakiet medyczny Luxmed;
      • Pakiet Multisport;
      • Szkolenie z obsługi programu finansowo-księgowego SAP Business One.

      Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka