Od debiutu na rynku w 2015 roku, CERES Management Services nieprzerwanie dąży do uzyskania pozycji lidera w obszarze zarządzania nieruchomościami komercyjnymi w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Misją firmy jest wsparcie inwestorów w realizacji ich biznesowych aspiracji poprzez dostarczanie spersonalizowanych i efektywnych rozwiązań w zakresie zarządzania nieruchomościami. Wpływ na wzrost wartości zarządzanych aktywów stanowi odzwierciedlenie skuteczności oraz zaangażowania zespołu.

W CERES Management Services wartości takie jak uczciwość, profesjonalizm oraz podejście właścicielskie są fundamentem relacji zarówno z klientami, jak i partnerami. Zespół wierzy, że przedsiębiorczość oraz wsparcie lokalnych społeczności są nieodzownymi elementami sukcesu biznesowego. Dodatkowo różnorodność i integracja pracowników są kluczowe dla innowacyjności oraz dynamiki działalności firmy.

Usługi oferowane w zakresie Property Management i Project Management są dostosowywane do specyficznych potrzeb każdego klienta. Dzięki obecności biur w Bułgarii, Rumunii, Czechach oraz Polsce, firma posiada międzynarodowy zasięg, wzbogacony o lokalne doświadczenie. To połączenie umożliwia elastyczne oraz skuteczne zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi, niezależnie od ich lokalizacji.

Świadoma konieczności ciągłego doskonalenia i adaptacji w zmieniającym się świecie, CERES Management Services aktywnie poszukuje nowych sposobów optymalizacji procesów oraz podnoszenia jakości świadczonych usług. Działania są zawsze ukierunkowane na przyszłość, co pozwala klientom czuć się pewnie, powierzając firmie zarządzanie swoimi nieruchomościami.

CERES Management Services to nie tylko firma zajmująca się zarządzaniem nieruchomościami, ale także rzetelny partner, na którym można polegać. Firma zaprasza do współpracy oraz dołączenia do grona klientów, którzy z powodzeniem korzystają z efektów wspólnej działalności.

Ceres Management Services Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów

Oferty pracy Ceres Management Services Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Pakiet socjalny

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa Ceres Management Services Sp. z o.o.

Siedziba główna

Ceres Management Services Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Ceres Management Services Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Warszawa
  3. Poznań
  4. Bielsko-Biała
  5. Bytom
  6. Głogów
  7. Jasło
  8. Niepołomice
  9. Wadowice
  10. Serock

Praca Ceres Management Services Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • ASYSTENT(-KA) ADMINISTRACYJNY(-A) BIURA

    Ceres Management Services Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • asystent/sekretarz
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa poczty przychodzącej dla obsługiwanych spółek- rejestracja, skanowanie,
        dystrybucja i archiwizacja;
      • Obsługa firmowych adresów mailowych dla poczty przychodzącej - rejestracja, dystrybucja i
        archiwizacja;
      • Rejestracja poczty wychodzącej oraz organizacja wysyłki, w tym wysyłanie faktur sprzedaży
        do kontrahentów;
      • Organizacja kurierów;
      • Zaopatrzenie biura – zamówienia materiałów biurowych, itp.;
      • Pomoc w organizacji i obsłudze spotkań ;
      • Wprowadzanie faktur kosztowych dla obsługiwanych spółek do systemu finansowo-
        księgowego (SAP Business One);
      • Weryfikacja numerów rachunków bankowych kontrahentów z białą listą podatników;
      • Inne zadania związane z administracją biura zlecone przez przełożonego.

      Wymagania

      • Mile widziany student studiów zaocznych;
      • Dokładność i dobra organizacja pracy;
      • Samodzielność w działaniu;
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym;
      • Znajomość pakietu Microsoft Office.

      Oferujemy

      • Praca w międzynarodowej firmie w obszarze nieruchomości;
      • Umowę o pracę na czas określony na część etatu (do uzgodnienia- minimum 1/2) lub na
        umowę zlecenie;
      • Możliwość ustalenia indywidualnych godzin pracy;
      • Pakiet medyczny Luxmed;
      • Pakiet Multisport;
      • Szkolenie z obsługi programu finansowo-księgowego SAP Business One.

      Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.

  • Specjalista ds. Administracji

    Ceres Management Services Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Wsparcie administracyjne zespołu zarządzającego Bonarka for Business
      • Obsługa i nadzór nad dokumentami, fakturami i korespondencją
      • Przygotowywanie pism wewnętrznych i zewnętrznych
      • Współpraca z pozostałymi działami firmy Ceres
      • Przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji
      • Współpraca i budowanie profesjonalnych relacji z Najemcami i Kontrahentami
      • Nadzór nad zgłoszeniami na platformie helpdesk
      • Organizacja spotkań

      Wymagania

      • Wykształcenie minimum średnie,
      • Dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu,
      • Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny ze względu na bezpośrednie kontakty z Klientem
      • Znajomość pakietu Microsoft Office
      • Doświadczenie w obszarze nieruchomości komercyjnych mile widziane.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
      • Dodatkową opiekę zdrowotną oraz pakiet Multisport;
      • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach międzynarodowej firmy działającej w obszarze nieruchomości komercyjnych

      Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.