Czy to Twoja firma?

Samsic Polska Sp. z o.o. praca

Katowice

Samsic Polska należy do rodzinnej grupy Francuskiej Samsic.


SAMSIC GROUP został założony w 1986 roku jako firma świadcząca usługi porządkowe z siedzibą w Rennes przez Christiana Roulleau. Obecnie Samsic Group świadczy ponad 160 różnych usług multiserwisowych w 25 krajach Europy obsługując 30 000 klientów.


SAmsic Polska to lokalna firma, która rozpoczęła swoją działalność w 2007 roku od usług porządkowych.


Obecnie świadczy zintegrowane usługi multiserwisowe, w tym usługi porządkowe, usługi outsorcingu wybranych procesów magazynowych, usługi recepcji i administracji, obsługę terenów zewnętrznych, obsługę restauracji pracowniczych, usługi techniczne oraz inne z zakresu Facility Management.


Dziś firma nieustannie wzbogaca swoją ofertę rozwijając szereg usług poświęconych środowisku życia i pracy oraz zespołom ludzkim. Oferujemy usługi szyte na miarę, dostosowane do potrzeb i specyfiki klientów. Naszym największym atutem są nasi pracownicy, którzy codziennie pracują aby zapewnić dobre samopoczucie i komfort pracy naszych klientów.

Samsic Polska Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
hotelarstwo / gastronomia / turystyka administracja biurowa / praca biurowa praca fizyczna

Oferty pracy Samsic Polska Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Samsic Polska Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Samsic Polska Sp. z o.o.

Siedziba główna

Samsic Polska Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Samsic Polska Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Asystent / Asystentka kierownika operacji magazynowych

    Samsic Polska Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Asystent / Asystentka kierownika operacji magazynowych


      Twój zakres obowiązków

      • Wsparcie w zadaniach administracyjnych Kierownika Operacji Magazynowych,
      • Wykonywanie poleceń Kierownika Operacji Magazynowych,
      • Wsparcie w kwaterowaniu pracowników na mieszkaniach firmowych,
      • Wprowadzanie informacji i danych do wewnętrznego systemu,
      • Stały kontakt z pracownikami liniowymi na obiektach klienta,
      • Kontrola ważności dokumentów kadrowych w systemie,
      • Stały kontakt z klientem i reagowanie na jego potrzeby,
      • Weryfikowanie jakości wykonywanej usługi na obiektach u klienta,

      Nasze wymagania

      • Czynne prawo jazdy kat. B- będzie wykorzystywane w codziennej pracy, podczas przemieszczania się między obiektami klienta w województwie zachodniopomorskim,
      • Gotowość do pracy mobilnej w regionie,
      • Gotowość do pracy w zadaniowym czasie pracy,
      • Dobra znajomość środowiska MS Office,
      • Umiejętność pracy z dużą ilością dokumentów papierowych i elektronicznych,
      • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
      • Umiejętność radzenia sobie ze stresem.

      To oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • pracę w zadaniowym czasie pracy - co to znaczy w praktyce? Realizujesz wyznaczone przez przełożonych i klientów zadania bez szczegółowo wyznaczonych ram czasowych,
      • narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy,
      • kompleksowe wdrożenie w obowiązki na stanowisku,
      • codzienne wsparcie wykwalifikowanego zespołu,
      • możliwość dzielenia się wiedzą i umiejętnościami na wewnętrznych szkoleniach organizowanych w ramach projektu Akademia Samsic,
      • karta Multisport - dostępna w trzech wariantach, do wykorzystania w ponad 4900 obiektach w całej Polsce,
      • prywatna opieka zdrowotna Luxmed - z możliwością rozszerzenia na członków rodziny,
      • ubezpieczenie na życie - możliwość zabezpieczenia swojej przyszłości,
      • brak ustalonego dress code’u ????

      Aplikuj

  • Specjalista / Specjalistka ds. ofert

    Samsic Polska Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista / Specjalistka ds. ofert


      Twój zakres obowiązków

      • Główne zadanie to przygotowanie oferty dla klienta, tego obecnego lub potencjalnego,
      • Jak to zrobisz? Po pierwsze czeka Cię wnikliwa analiza danych: procesu u klienta, narzędzi wykorzystywanych do wykonania usługi, zasobów ludzkich, kosztów i innych danych → może się to wiązać z odwiedzeniem siedziby klienta,
      • Po drugie, przedstawienie danych w formie graficznej lub raportu, przy użyciu narzędzi IT,
      • Po trzecie przygotowanie oferty gotowej do przedstawienia klientowi,
      • Co ważne będziesz eksperckim wsparciem w zakresie tajników Excela,
      • Dodatkowo zajmiesz się: pozyskaniem informacji o nowych przetargach i inwestycjach,
      • Będziesz merytorycznym wsparciem dla Zarządu i Contract Managerów w kompleksowym zrozumieniu oferty,
      • Czeka Cię też tłumaczenie dokumentacji w języku angielskim,
      • Oraz codzienna współpraca z działem ofert, logistyki i Facility Management.

      Nasze wymagania

      • Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
      • Zaawansowana znajomość programu Excel- warunek konieczny,
      • Doświadczenie w obszarze ofert i sprzedaży,
      • Doświadczenie w sporządzaniu analiz kontraktowych,
      • Znajomość narzędzi IT niezbędnych do przeprowadzania kompleksowych analiz,
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego- B1/B2,
      • Umiejętność pracy indywidualnej,
      • Analityczne myślenie i umiejętność szybkiego wyciągania wniosków.
      • Znajomość power query,
      • Power apps,
      • Power BI,
      • Znajomość SQL,
      • Znajomość serwisów logistycznych,

      To oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
      • Pracę w siedzibie firmy, która znajduję 12 minut tramwajem od rynku w Katowicach, a dla zmotoryzowanych nieopodal autostrady A4,
      • Pracę od 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku,
      • Możliwość pracy zdalnej, 2 dni w tygodniu,
      • Kompleksowe wdrożenie w obowiązki stanowiskowe,
      • Codzienne wsparcie wykwalifikowanego zespołu,
      • Możliwość dzielenia się wiedzą i umiejętnościami na wewnętrznych szkoleniach organizowanych w ramach projektu Akademia Samsic,
      • Karta Multisport - dostępna w trzech wariantach, do wykorzystania w ponad 4900 obiektach w całej Polsce,
      • Prywatna opieka zdrowotna Luxmed - z możliwością rozszerzenia na członków rodziny,
      • Ubezpieczenie na życie - możliwość zabezpieczenia swojej przyszłości,
      • Brak ustalonego dress code’u ????

      Jeżeli posiadasz doświadczenie w tworzeniu ofert oraz Excel nie skrywa przed Tobą żadnych tajemnic. To stanowisko jest właśnie dla Ciebie. Nasza firma daje możliwość rozwinięcia skrzydeł na nowo powstałym stanowisku. Będziesz miał/a możliwość tworzenia dużych ofert logistycznych i analizowania ich wpływu na biznes. Doświadczenie w branży logistycznej będzie zdecydowanie dodatkowym atutem, które ułatwi Ci onbording na tym stanowisku.

      Aplikuj

  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. kadr i płac

    Samsic Polska Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. kadr i płac


      Twój zakres obowiązków

      • weryfikacja dokumentacji dot. umów zleceń,
      • naliczanie wynagrodzeń zleceniobiorców, głównie cudzoziemców,
      • rozliczanie czasu pracy,
      • sporządzanie zaświadczeń o zarobkach,
      • efektywna współpraca z koordynatorami,
      • udzielanie informacji i wsparcia pracownikom w kwestiach płacowych.

      Nasze wymagania

      • wykształcenie średnie,
      • biegła obsługa pakietu Microsoft Office (głównie Excel),
      • bardzo dobra organizacja pracy.
      • znajomość przepisów Kodeksu Pracy oraz ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego,
      • znajomość j. hiszpańskiego.

      To oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
      • pracę w siedzibie firmy, która znajduję 12 minut tramwajem od rynku w Katowicach, a dla zmotoryzowanych nieopodal autostrady A4
      • pracę stacjonarną w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku,
      • Możliwość pracy zdalnej 2 dni w tygodniu,
      • kompleksowe wdrożenie w obowiązki na stanowisku,
      • codzienne wsparcie wykwalifikowanego zespołu,
      • możliwość dzielenia się wiedzą i umiejętnościami na wewnętrznych szkoleniach organizowanych w ramach projektu Akademia Samsic,
      • karta Multisport - dostępna w trzech wariantach, do wykorzystania w ponad 4900 obiektach w całej Polsce,
      • prywatna opieka zdrowotna Luxmed - z możliwością rozszerzenia na członków rodziny,
      • ubezpieczenie na życie,
      • brak ustalonego dress code’u.

      Aplikuj

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Ofert

    Samsic Polska Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Ofert


      Twój zakres obowiązków

      • szczegółowa analiza zapytania ofertowego i dokumentacji przetargowej - będziesz musiał/a wykazać się skupieniem i skoncentrować na detalach,
      • przygotowywanie ofert dla obecnych oraz nowych klientów - według wewnętrznego wzoru, z uwzględnieniem korzyści dla obu stron,
      • pozyskiwanie informacji o nowych inwestycjach i przetargach a poszukujemy osoby ze zmysłem reaserchera,
      • kontakt z dostawcami oraz negocjowanie warunków handlowych,
      • kontakt z potencjalnymi klientami, budowanie relacji biznesowych,
      • tłumaczenie dokumentacji w języku angielskim,
      • ścisła współpraca z innymi działami firmy.

      Nasze wymagania

      • znajomość języka angielskiego na poziomie B2- warunek konieczny - codzienna praca w języku angielskim: dokumentacja, korespondencja mailowa, rozmowy telefoniczne i online,
      • znajomość pakietu Office, w szczególności programów Excel oraz Power Point - przedstawienie graficzne danych, przygotowywanie raportów i analiz,
      • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
      • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne umożliwiające codzienną współpracę z klientami oraz dostawcami na poziomie biznesowym,
      • samodzielność,
      • umiejętność pracy indywidualnej oraz zespołowej,
      • analityczne myślenie i umiejętność szybkiego wyciągania wniosków.
      • doświadczenie w pracy z klientem.

      To oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
      • pracę w siedzibie firmy, która znajduję 12 minut tramwajem od rynku w Katowicach, a dla zmotoryzowanych nieopodal autostrady A4
      • pracę stacjonarną w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku,
      • kompleksowe wdrożenie w obowiązki na stanowisku,
      • codzienne wsparcie wykwalifikowanego zespołu,
      • możliwość dzielenia się wiedzą i umiejętnościami na wewnętrznych szkoleniach organizowanych w ramach projektu Akademia Samsic,
      • karta Multisport - dostępna w trzech wariantach, do wykorzystania w ponad 4900 obiektach w całej Polsce,
      • prywatna opieka zdrowotna Luxmed - z możliwością rozszerzenia na członków rodziny,
      • ubezpieczenie na życie,
      • brak ustalonego dress code’u.

      Aplikuj

  • Pracownik porządkowy

    Samsic Polska Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Lokalizacja: Warszawa, Rondo Daszyńskiego 1.

      Pracownik porządkowy


      Obowiązki

      • utrzymanie czystości w biurowcu,
      • mycie, zamiatanie podłóg,
      • wyrzucanie śmieci,
      • dbanie o pomieszczenia sanitarne,
      • uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach.

      Informacje

      • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 13:00-22:00.

      Oferujemy

      • Oferujemy umowę zlecenie oraz stawkę 27,70zł brutto/h.

      • Obecnie poszukujemy osób na stanowisko Pracownika Serwisu Sprzątającego do biurowca na zmianę popołudniową.

      Aplikuj

  • Pracownik porządkowy w biurze

    Samsic Polska Sp. z o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukujemy pracownika do utrzymania czystości w biurach na ulicy Jana Gutenberga 20 w Gliwicach.

      Pracownik porządkowy w biurze


      Informacje podstawowe

      • Praca odbywa się w piątki po godzinie 16:00 lub w sobotę i niedzielę w dowolnych godzinach- należy wyrobić łącznie 10h,
      • Środy po 16:00 - 3h
      • Rozpoczęcie pracy 23.02.2024

      Zakres zadań

      • sprzątanie toalet, biur oraz kuchni.

      Oferujemy

      • wynagrodzenie 27,70zł brutto/h,
      • odzież pracowniczą,
      • pracę w oparciu o umowę zlecenie.

      • Praca kierowana jest do osób pełnoletnich

      Aplikuj

  • Handyman, złota rączka

    Samsic Polska Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Handyman/Złota rączka do biura w Warszawie ul. Żwirki i Wigury 16.

      Handyman, złota rączka


      Obowiązki

      • Drobne prace naprawcze,
      • Przyjmowanie dostaw,
      • Wykładanie napojów do lodówek,
      • Uzupełnianie papieru i tuszu w drukarkach,
      • Ustawianie sal konferencyjnych,

      Wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,
      • Umiejętność pracy w zespole,
      • Umiejętność wykonywania drobnych napraw.

      Oferujemy

      • Oferujemy umowę zlecenie oraz stawkę 29,20zł brutto/h.

      • Poszukujemy osoby do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-14:00.

      Aplikuj

  • Pracownik techniczno-administracyjny

    Samsic Polska Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Lokalizacja: Warszawa, Plac Trzech Krzyży

      Pracownik techniczno-administracyjny


      Obowiązki

      • Pakowanie/rozpakowywanie paczek oraz ich transport na trasie: recepcja - pokoje - magazynek.
      • Organizacja sprzętu w magazynkach i szafkach,
      • Zmiana ustawień sal konferencyjnych, przenoszenie sprzętu,
      • Drobne prace: złączanie-rozłączanie kabli, wymiana żarówek, dokręcanie zawiasów szafek,
      • Dokonywanie zakupów do drobnych napraw.

      Wymagania

      • Dobra organizacja pracy własnej,
      • Zaangażowanie w prace,
      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

      Oferujemy

      • Umowę zlecenie,
      • Pracę w poniedziałki, środy i piątki po 4 godziny,
      • Wynagrodzenie 29,30zł brutto/h.

      • Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Admin Support

      Aplikuj

Pracodawcy w Katowicach