P.P.U.H. „STATECH” została założona w 2000 roku. Od momentu powstania firma stara się, aby jej nazwa była uznawana za symbol jakości, solidności oraz terminowości. Świadczy kompleksowe usługi oraz dostarcza różnorodne rozwiązania dla przemysłu papierniczego. W Europie Centralnej firma reprezentuje przedsiębiorstwa specjalizujące się w produkcji podzespołów i części dla maszyn papierniczych, tekturnic oraz maszyn do przetwarzania papieru. Partnerzy firmy to znane na całym świecie marki, które cieszą się uznaniem w branży.

Oprócz sprzedaży wysokiej jakości produktów, P.P.U.H. „STATECH” zapewnia swoim klientom wykwalifikowany serwis, obejmujący pełen zakres rozwiązań dla przemysłu papierniczego. Realizuje kompleksowe zaopatrzenie oraz opracowuje rozwiązania, które odpowiadają potrzebom nawet najbardziej wymagających klientów.

Oferty pracy P.P.U.H. "STATECH" MOLENDA STANISŁAW

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa P.P.U.H. "STATECH" MOLENDA STANISŁAW

Siedziba główna

P.P.U.H. "STATECH" MOLENDA STANISŁAW poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
P.P.U.H. "STATECH" MOLENDA STANISŁAW
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Olkusz
  2. Dąbrowa Górnicza
  3. Kraków
  4. Bielsko-Biała
  5. Bydgoszcz
  6. Poznań
  7. Bolesławiec
  8. Wrocław
  9. Katowice
  10. Warszawa

Praca P.P.U.H. "STATECH" MOLENDA STANISŁAW - oferty archiwalne

  • Doradca techniczno - handlowy

    P.P.U.H. "STATECH" MOLENDA STANISŁAW
    • Klucze
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • ekspert/lider
    • Zakres obowiązków

      • bieżąca obsługa klientów na terenie całego kraju, w tym wyjazdy służbowe
      • przygotowanie ofert handlowych
      • wsparcie techniczne - rozwiązywanie zagadnień technicznych u klientów
      • aktywne poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami
      • tworzenie dokumentacji technicznej i ofertowej
      • realizacja planu sprzedaży, sporządzanie raportów

      Wymagania

      • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
      • prawo jazdy kat. B
      • dostępność - gotowość do odbywania wyjazdów służbowych
      • umiejętności samodzielnej pracy
      • umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego przyswajania wiedzy
      • wysoki poziomu kultury osobistej oraz komunikatywność
      • zaangażowanie

      Dodatkowym atutem będzie:

      • znajomość rysunku technicznego
      • znajomość podstaw mechaniki / chemii

      Oferujemy

      • pracę w stabilnej firmie, bezpośrednio reprezentującej producentów
      • umowę o pracę
      • system premii uwzględniający wyniki sprzedaży
      • pakiet wdrożeniowy na start - wiedza produktowa i szkolenie z technik sprzedaży
      • niezbędne narzędzia pracy - służbowy komputer, telefon komórkowy, odzież techniczna
      • możliwość rozwoju oraz zdobywania wiedzy i nowych umiejętności
      • możliwość podróżowania na terenie całego kraju oraz za granicę
      • pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole